Jump to content

Varz

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно Varz

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL9 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Бургас

Последни посетители

133 профилни разглеждания
  1. Колега, в момента съм със същия проблем и на 2 места вече (сервиза на Слави в Овча купел и едно момче, дето прави хидравличните маркучи на половината багери в Бургас) ми казаха, че може да се направи, обаче може би ще има паразитни шумове, вибрации, насичане и т.н. На въпроса ми какво точно не може да се уеднакви - материала ли, вътрешното, външното сечение, налягането ли, не ми дават конкретен отговор. Практиката им показвала това. Понеже хем не ми се дават 500лв за 1м гума с 2 накрайника, хем както казват "не съм толкова богат, че да взимам евтино" взех компромисно решение - афтърмаркет маркуч на Gates на по-прилична цена, в момента го чакам да пристигне. Ако не ти е спешно мога да ти кажа как ще са нещата след смяната
  2. Здравейте, включвам се и аз с: - Gates power steering pressure hose (€ 152,00) - AKR car mats (€ 25,00) Части: 152 + 25 = 177€ х 1.967 = 348.159лв x 0.86 = 299.42 лв Доставка: 39/5 = 7.8€ х 1.967 = 15.34лв Общо: 299.42 + 15.34 = 314.76 ~ 315лв Току-що ги преведох.
  3. Привет, и аз съм тръгнал да вадя резервен ключ (CL9, 2005г.), та с оглед горенаписаното оставам с впечатление, че транспондера ми най-вероятно е ID48 (не е цяла платка, директно положена в кутийката, а има отделна капсулка). Въпроса ми е (понеже видях, че разни търговци в ebay предлагат и нарязване/резбоване на заготовката ако им дадеш някакъв сериен номер или код на ключа) - откъде мога да го видя? На металната част на ключа пише само едно R в основата и това е.
  4. Някой да има впечатления от тази варненка? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521288134740239&slink=6so11p
  5. Ето какви неща пропуска човек в бързината Ако на някой му е интересно, общо 3 грешки са - P0171 (Fuel Metering Too Lean) , 61-1 (Battery Voltage Failure) и B1177 (Abnormal Battery Voltage). Т.е. действително бедна смес и заминал акумулатор като според детайлното замерване съотношението въздух-гориво (газ) е било 14,6 : 1. Честно казано нямам представа какво е нормалното, ноо стига спам, че май поизбягахме от темата.
  6. Не бях там докато са я закачали, а това което ми каза приемчика е, че предполагат, че е бедна смес на алтернативното гориво. Нямам представа дали ECU-то не го плюе като някаква по-обща грешка. Протокола не е в мен, ще го погледна довечера, но вчера на прима виста не видях резултати от компютърната диагностика.
  7. Днес ходих да гледам въпросната - като цяло колата е прилична, естествено с нормалната амортизация за 10 години търкаляне по лачените ни пътища. Освен видимите забележки - 2 петна на предния капак, където лака е олющен, лека вдлъбнатина на багажника и гуми, плачещи за смяна обаче изскочиха и други потенциални проблеми, за които може би и настоящия собственик не знаеше. А именно - теч на хидравлично масло, луфт в кормилната рейка (т.е. най-вероятно иска рециклаж), щракане в съединителя и Check Engine, за която не стана ясно от какво е - съмненията са за бедна смес на газ, според собственика може би проблем с акумулатора. Последния със сигурност е за смяна - беше замерен. Всичко това след преглед в Бултрако. А и забравих - доста сериозни луфтове между броня и фарове от двете страни. Да не останете с грешно впечатление - колата е доста ОК, нооо не и на тази цена (лично мое мнение)
  8. Здравейте (потенциални) колеги, от известно време съм на лов за запазена 7ма ген. бензин, та наскоро попаднах на въпросната: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11520862313775836&slink=6mjki7 От 2 дни се опитвам да се свържа с продавача, за момента безуспешно. Прави ми впечатление, че е доста постна откъм снимки, та се чудих дали някой я е гледал. Няма я в раздела "Продава Хонда", така, че най-вероятно не е на колега. Всяко мнение ще е от полза
×