Jump to content

Petar.P

Фен
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Petar.P

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    Vsemogu6tiqpovelitel

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL7 Facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Има твърде много причини за чек енджин... Най добре е да отидеш на сервиз където могат да разчетат грешката през OBD2 буксата. Проблема е че незнаеш на какъв сервиз ще попаднеш и какъв им е скенера. Има скенери от 30 лева до 2-3 хиляди. Сервиз на хонда най вероятно ще ти одерат кожата но поне една правилна диагностика сигурно могат да направят и да кажат маф ли е за смяна тпс ли е за смяна някой друг сензор ли е или е катализатор. Отиди на диагностика по възможност да не е в някой гараж запиши си какво е показала диагностиката и пиши тук. Енджин чек може да свети по страшно много причини. Успех и пиши какво е станало.
  2. Такаааа гледам във форума се разразила буря. Благодаря на колегата sashua за изказаното мнение. Разбрахме че му е през палката за спецификациите на маслото. За всички останали които си харесват автомобилите и искат най доброто за тях ето този пост на колегата CARPERA ми хареса много и има доста полезна информация относно спецификациите на маслата. Още веднъж колега Благодаря! Прочетох цялата тема и беше доста интересна.
  3. Това е интересно, но засега няма да правя дисекция при положение че нямам резерва.
  4. Моя двигател е K20Z2 но имам 600 страници книга и там пише какви масла са препоръчителни и на каква спецификация да отговарят. Предполагам за различните двигатели е различно. За моя единия беше ACEA A1/B1 а другия не го помня. Първо бях налял 10w40 и след около 1000 км го смених с 5w30 "старото" масло беше доста потъмняло така да се каже беше измило двигателя. Сега с новото съм изминал около 5000 км и е започнало да потъмнява но е доста по бистро отколкото беше другото на 1000км . За 5000 км мотора не е пипал маслото и на следващата смяна ще сложа 0w20. Ако ти е налична книгата на колата погледни вътре там е всичко което ти трябва. А относно марката масло няма какво да кажа аз съм ползвал само това на Ravenol все пак колата я имам от 5 месеца Но него ми препоръчаха колеги от форума и нямам оплаквания.
  5. Аз също карам с 5w30 предния собственик я беше карал последно с 10w40.. и аз се стреснах малко като видях с какво карат колегите. 5w30 е синтетика а не полу синтетика като 10w40 . Сега карам с това https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-fds-5w30 като сменя6 масло гледай да отговаря на спецификациите ACEA A1/B1, ACEA A5/B5 и да е пълна синтетика 5w30/0w30/0w25/0w20 всички стават.
  6. Търсих само сензора но трудно намирам резултати. Излизат ми по 45-50 лири от ebay.co.uk но колко са оригинални незнам. Иначе в сайтовете от които нормално поръчвам части няма сензори като този дори целия апарат го нямат. В ebay го има и целия апарат със сензора и е около 170 долара само незнам дали ще пасне на моя мотор ... K20Z2 е моя ... тия дни ще сваля механизма за да видя серийния му номер и ще търся по него. За момента не е нещо неотложно като ремонт... даже сега няма никаква грешка на таблото. Предполагам че сензора като се позагрее като покарам по дълго и почва да дава отклонения. Благодаря за отзивите както казах в неделя ще я прочетем пак със по "професионален" четец и тогава ще се ровя за нов сензор или по скоро за целия механизъм заедно със сензора.
  7. Здравейте колеги! От скоро съм горд собственик на Хонда Акорд 7-ма генерация ... Преди седмица ходих с нея до Италия на почивка и след първите 300 км светнаха на таблото едновременно Engine Check i VSA system check при което хондичката влезе в авариен режим и загуби мощност. При гасене и палене в движение VSA изчезна и колата си върви нормално но остава Engine check да свети. На около 10-15 км ми светваше VSA и трябваше да гася и паля на ново. Вчера бях до един приятел който по случайност си бе купил четец от най евтините да си изчисти грешките и прочетохме грешката на двигателя P2138. Някой запознат ли е с този сензор за позиция на педала на газта и може ли заради него да ми светва и VSA системата въпреки че не би трябвало да са свързани? Също така трябва ли да сменя цялата част заедно със сензора или само сензора ще е достатъчно? Незнам дали VSA system check e задействана от грешката на сензора за позиция на газта но за всеки случай след няколко дни ще отида при един майстор със по специализиран четец за да видим дали другите системи са наред.
  8. Именно и аз само масло смених защото немога сам понеже нямам гараж и имам съседи... винаги има някой на някой прозорец да те гледа... За в бъдеще няма да ходя в АТУ Това че им посочих сравнително скъпо масло от равта и ми казаха че става за моята кола само за да установя по късно че не става ме обеди че не са много "pro".
  9. Днес я изпънах малко на магистралата 150 км горе долу в участък без лимит на скоростта за да я загрея добре и да видя има ли някакви шумове или проблеми при високите скорости. Държа се много прилично но си мисля че едно анти крило отзад ще повиши стабилността при високите скорости. За сега мисля да се спра на малко по плътно масло като това https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-fds-5w30 както казах колата е на 13 години и предния собственик я е карал с 10-40 доста време та ме притеснява че ако сложа 0-20 ще трябва доста да доливам.
  10. Аз ходих в ATU защото са ми наблизко и работят в събота. През седмицата работя и това беше най лесното решение все пак е смяна на масло неискам да правят нещо кой знае какво. Незнам колко са зле в този сервиз ама бая ненормални има явно защото се ходи само с термин (записан час) защото е пълно. Казваш че маслото си го носиш сам.. Това за нова кола ли става въпрос или по стара от 5 годишна? Аз до колкото знам от хората с нови коли те немогат и гумите да си сменят сами защото ще им отпадне гаранцията. Аз работя като куриер и карам бус и от шефа ми знам че като закара буса във vw центрум смяна на масло и инспекция на около всеки 35000 - 40000 км оставя по 400 евро. Имам приятел със шкода чисто нова той на първа смяна на масло и "обслужване" даде 350 евро.
  11. Аз по принцип си я оставям 4-5 мин. Но не е там проблема... За пореден път се убеждавам че Немците са некадърни... Живея в германия и колата я купих от Германец.. един дядо който се е пенсионирал и не я кара толкова сега та имаше само 136000 км на километража. Та той ми каза маслото е Fuchs 10w40 Titan много е хубаво само такова слагам... Те просто след като колата не е в гаранция слагат най евтиното защото по време на гаранцията една смяна на масло в сервиз на Хонда тук е около 400 евро минимум и нали няма да я карат вечно и не им дреме. Но аз като отидох да сменям маслото в сервиза имаха оферта със тяхно масло само 40 евро (това не е сервиз на хонда а е един уж нормален ATU се казва и не е много малък) и викам айде доста разходи поне маслото няма да е скъпо и ги питам вашето масло хубаво ли е за хондата? Ооо да много е хубаво... В деня на смяната гледам маслото им на стилажа и се зачетох... рециклирано масло.. 5 литра 19 евро... Хванах единия от продавачите и му викам я смени маслото с лики моли и той погледна в компютъра и каза да то също става за вашата кола... да де щото е на 13 години колата а и иска да си продаде маслото пък кат се прецака нещо нали пак при тях ще ида... бизнес ... Не му дреме на него че за в бъдеще аз ще имам проблем с мотора евентуално. Само за информация моята смяна беше 79 евро /40 евро маслото 7 евро маслен филтър останалото е заплащане на работника който ми сменя маслото за 1 час работа горе долу 32 евро защото ми е сменял маслото 1 час. Сам на улицата да си смениш маслото не можеш веднага някой ще се обади в полицията и ще ядеш дървото... пълна смяна на масло със маслен филтър и филтър на въздуховода + филтър в купето е 211 евро... филтрите са по около 7 евро но плащаш за 3 часа работа... Ненормална работа..
  12. Ще направя както колегата danailov ме посъветва... Ще покарам 1000-2000 км с това масло понеже е ново и като "поизплакне" двигателя ще го сменя с 0-30 пък да видим.
  13. Благодаря за информацията колеги! Още не знам дали смуче масло защото я имам от месец, и не съм навъртял километраж, но ще следя внимателно(за сега единствено мога да кажа че не пуши и няма сажди по ауспуха). Понеже съм сложил вече 10w40 на liqui moly и съм минал само 300км с него ще покарам малко да пообере боклуците и ще го сменя с 5-30 или 0-30 . Ще споделя и дали харчи масло като засека
  14. Здравейте колеги! Нов съм във форума и от 1 месец съм горд собственик на Honda Accord CL7 2006г. Колата е на 136к км. и работи перфектно. Като пълен невежа смених маслото защото старото си беше за смяна вече и сложих същото като стария собственик 10w40 (знам че сега ще ме разпънете ама...). След като мина 1 месец проверих нивото на маслото и забелязах че понамирисва на бензин или по точно на изгорели газове това вече ми се изясни от една тема във форума.. явно е често срещано. Та въпроса ми е след като колата е карана последните 4 години и повече с 10w40 редно ли е да сменя с 0w20 както е по каталог (и него го видях във форума) или да карам с прясно смененото 10w40. Искам да добавя че в момента карам рядко и то на много къси разстояния и не я пердаша на 5000 оборота
×