Jump to content

Petar.P

Фен
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Petar.P last won the day on Декември 9 2019

Petar.P had the most liked content!

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно Petar.P

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL7 Facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany

Contact Methods

  • Skype
    Vsemogu6tiqpovelitel

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. За сервиз не знам но трябва да са " Zulassungsart E-Typ-geprüft" тоест да имат сертификат че отговарят на изискванията... Зема да скокна до ТЮВ да ги питам и тогава ще го мисля.
  2. Има ли проблем с афтър маркета? Аз мислех да си зема 2 за по 110 евро защото са нови.. Примерно това https://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Johns/3820104?modelId=8da1239e или това https://www.daparto.de/Teilenummernsuche/TYC/2012001052?modelId=8da1239e тези са по сериен номер от epc-data.
  3. "Многобройни инструкции в интернет и специални продукти за подготовка на фаровете показват, че полирането на автомобилни фарове е нещо естествено. Освен че е забранено от закона, полирането има и други отрицателни ефекти: 1. Шлифоването може да създаде вдлъбнатини и канали, които да причинят неправилно счупване на светлината. Насрещните участници в движението могат да бъдат заслепени или лентата ви да не е правилно осветена. 2. Ако има инцидент, е възможно застраховката на автомобила ви да не покрие щетите. Затова изяснете предварително какво казва вашата застрахователна компания по въпроса." Поста се превърна от " някой знае ли читав сервиз за смяна на фарове" във "как тюв ще разберат че са полирани и как светлината се пречупва като преминава между 2 прозрачни среди със различна плътност"... Благодаря на отзовалите се. Приятни почивни дни! 😂
  4. Ако основната проверка (HU) от TÜV установи, че фарът е полиран, вашият проверяващ може да ви откаже новия стикер на TÜV. Това обезсилва общото разрешение за експлоатация на превозното средство - дори ако фотометричната проверка е довела до добри показания. Как могат да разберат те си знаят. Дали ще е с апаратурата или нещо друго все тая.
  5. Да... дали ще мине?... Тук полирането е забранено защото при полиране отнемаш от слоя на пластмасата или стъклото и се променя ъгъла на пречупване на светлината. Има опасност да заслепяваш насрещно движещите се автомобили. Чувал съм че някои ги полират, но не винаги минават TÜV. Аз прегледа го минах миналия понеделник така че до 2025 та няма да го мисля. Питах и човека там за полиране, но той ми каза че лупите са също зле не е само отпред проблема и за следващият път да ги сменя. 2 дни по късно ми изгоря дясната крушка и като я сменях забелязах че е спукана лупата... За това питах дали някои знае читав сервиз дето сменят фарове без да счупят половината щипки по бронята? Гледах някакъв на Филипово в Пловдив, но нищо конкретно не намерих за него.
  6. Полирането не е опция + едната лупа е спукана. И аз мислех за полиране, но ако ме хванат на прегледа че са полирани ще ме върнат да си купя нови. И понеже не ги полирах проверяващия не забеляза че е спукана лупата... иначе се заяде че джантите не били оригинални и трябвало да ги провери в компютъра и дали ставали на автомобила и на размера гумите..
  7. Добър ден колеги! Понеже имам нужда от смяна на фаровете защото са поизгорели от слънцето а едната лупа даже е спукана се разрових из форума но нищо конкретно не намерих. Някой правил ли го е и може ли да препоръча сервиз за Пловдив и околноста? Бих се заел и сам, но трябва да си купя 1 кофа инструменти което пак ще ми излезе като в сервиз предполагам. Ако някой е минал през това и знае читав сервиз моля да сподели. :) Благодаря предварително на отзовалите се! :)
  8. Може и да го е оакал той последните 2 дни зглобяваше някакъв двигател на тир някъде закъсал и се пребираше вечерта може и да не му се е занимавало.. От комплекта ползвахме само капачките защото уплътненията на свещите не му харесаха бяха доста твърди а моите бяха меки и еластични и той реши че са по добре а и нищо им нямало. Ще видим като дойде другото уплътнение имам си майстор тука, който със сигурност си разбира от работата.
  9. Оригинално нямаше как да го чакам доставката е 4 седмици иначе е 11 долара +19 доставка + мито + такса склад.. около 45-50 евро, но 1 месец чакане...12341-РТА-000 нямаше по сайтовете за авто части беше изчерпано и имаше само да оставиш запитване. Зех 12030 RТА 000 като погледнах в amayama и в описанието беше даден k20z2 за това и го взех комплект. Формата е същата 1 към 1 може да има разлика в дебелината но нямаше как да го проверя. Както писа CARPERA може и майстора да го е "оакъл" Сега съм поръчал 12341 не е оригинално на BLUEPRINT англиийска фирма да видим. Трябва да е сух за прегледа другата година че там мамата си трака...
  10. Добър вечер колеги! Имам малък теч на масло от задната страна на двигателя от капака. Това лято като си бях до България реших да проверя тези прословути клапани и да се направи регулаж ако е нужно. Майсторът, при който отидох ме разобеждаваше да не го правим това защото първо в 17:00 няма от къде да намери уплътнение и второ двигателят си работи добре и не вижда да има нужда да се прави. Аз естествено бях подготвен и изкарах едно уплътнение на Victor Reinz, което не е никак евтино в сравнение с други марки та го навих накрая. Всичко беше в норма и уплътнението беше сменено естествено той ме смъмри че го правя това 2 дена преди да пътувам за Германия. Каза че тази марка уплътнения ги знае и въпреки че са скъпи си е патил и от тях и е възможно да текне масло, но дано не стане по пътя. Е... пребрах се отдавна и миналата седмица си завъртях гумите от летни на зимни и като свалих предно дясно колело забелязах че там е доста омазано така да се каже... проследих теча и е от капака от задната страна от към мястото на пътника. Та мисълта ми е ако някой от вас е сменял каква марка уплътнение ползвате и слагате ли допълнително силикон и къде точно? Да добавя.. не е някъкъв страшен теч... около 50-60 милилитра масло за около 2500 км от тогава, но ме дразни и няма как да го оставя така.. Благодаря за мненията предварително.
  11. Моя е 72 Аh! Така я взех от предния собственик. Акумолатора беше на Хонда 72 Ah той каза че така като я кара по рядко няма проблем с паленето. На първото ми пребиране до България акумолатора умря.. оказа се че 8 години служба са му дошли в повече Зех си Банер пак 72 Ah и той както и хондаджийския не влизат в "гнездото" стърчат с по някой сантиметър.
  12. Привет колеги! Реших да "поглезя" моето акордче с регулаж на клапаните. Не знам колко е нужен за к20z2, но все пак реших да го свърша. След доста ровене из форума не открих кой знае каква информация отностно сервизи или по скоро информацията е стара. Приятел на баща ми ни насочи към Митко Трифонов и след 1 4ас издирване на сервиза открих номера му във форума тук и му се обадих. Оказа се че вече не практикува.. защо и какво е станало не питах. Освен каланите имам и една серво помпа, което се е омаслила за нея имам всички уплътнения оригинални от amayama.com Дочух от мой братовчед че имало някой хондаджия до КАТ някъде, но къде точно няма идея. Ако знаете някой читав на когото да доверя тази отговорна работа моля пишете кой е и къде в Пловдив се намира. Благодаря предварително на отзовалите се.
  13. Няма нужда да се сваля просто трябва да са ти по тънки ръцете за да стигнеш до буксата и да я разкачиш или по някакъв начин да разкачиш кабела от вратата за да се удължи с 10 сантиметра.
  14. Ъпдейт Днес намерих време да опитам отново да разглобя вратата и наистина открих скритите болтове под лайсната на дръжката на вратата. Едиснтвено проблем имах при свалянето на захранващия кабел за стъклото... кабела е захванат за вратата със малка закопчалка, която неможех да разкача и беше много трудно да стигна до буксата. Накрая в опит да я разкача изкочи цялата платка и изпадна едно малко бяло "парче" пластмаса със медни контактни пластини на него. Като разгледах малко се оказа че тази платмаса влиза в малко краче на копчето за прозореца и като натискате копчето то я плъзга по платката за да отваряте или затварятр прозореца... Сглобих я на късмет без да разглобявам механизма и си работи, откачих и кабела от закопчалката за да е малко по дълъг за следващия път (дано да няма такъв). Останалото мина лесно без много пот и актуатора е сменен. За разглобяване на пластмасите използвах пластмасови инструменти pry tools за да не нараня повърхностите. Това е видеото, което използвах https://www.google.com/search?q=honda+accord+accuator+replace&rlz=1C1CHBF_enDE998DE998&oq=honda+accord+accuator+replace&aqs=chrome..69i57j0i13j0i22i30l8.17202j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#kpvalbx=_a_fKYrm9BcnokgX65ZCoDA18 а допълнителните болтове в дръжката са на снимката. Всичко останало е като във видеото. Успех на всеки, на когото му предстои тази интервенция.
  15. Благодаря колега! Имам такива пластмасови инструменти за разглобяване специално на такива лайсни и Събота или Неделя ще разглобя.
×
×
  • Създай нов...