Jump to content

Petar.P

Фен
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Petar.P last won the day on December 9 2019

Petar.P had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About Petar.P

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    Vsemogu6tiqpovelitel

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL7 Facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Сменил си ABS сензора... Разглобяване няма да помогне! Аз имах същия проблем при мен изгоря преден ляв ABS. След това светише триъгълника с удивителната както и VSA след потегляне светваше грешката беше 84-01 както при теб. С нормален софтуер могат да ти изтрият грешките но не могат да направят обучение на сензорите и VSA системата. Ако разполагат със по специализирани програми може и да успеят. При мен се пробва един майстор с Делфи... не се получи и трябваше или да отида до хонда и да дам около 100-150 евро (в България е по евтино) или да си купя диагностичен апарат само за хонда който ми струва 92 евро. С него ми отне 2 минути да зануля сензорите и изчистя грешките. Имай в предвид че не всеки апарат може да обучава сензорите!
  2. Здравей колега! Нямам наблюдение за веригите но можеш да потърсиш номера на веригата ти в epc-data.com Ти по грешките ли съдиш че веригата е за смяна? Може просто сензорите да са за смяна или някоя букса да е клеасала. Слаб акумулатор също може да е. Внимавай с майсторите... Принципно веригите не са от пластелин те карат доста километри. 200-300к не би трябвало да са проблем.
  3. Незнам дали тук е мястото, но не намерих каде другаде да пиша. Преди време имах проблем с APP sensor явно не даваше хубав контакт някъде по пътя и от там колата влизаше в сервизен режим. Понеже ми трябваше спешно си купих едно китайско сензорче, което ме изкара 5000 км и все още работи,но от време на време оборотите на празен ход ми оставаха високи: 1500 рпм а като дам гас и отпусна или се вдигаха до 2500-3000 и падаха много бавно или слизаха до 800 както си е нормално. Та това ме изнерви накрая и реших да "разпарчетосам" оригиналния APP сензор и да пробвам да го почистя и евентуално да споделя ако работи какво съм правил и как. Реших да отрежа капачето със малко назъбено ножче по линията на съшиване и се оказа че капачето е захванато посредством пластмасов "пръстен", който е съшит за останалата част от корпуса. Реално режейки по линията успях да отделя пръстена и капачето се отвори само. От долу по ръбът на пластмасовия корпус има гумено уплътнение а самото капаче е скосено по краищата навътре за да опътни хубаво. Повдигнах синята платка и напръсках хубаво с контактен спрей ВД 40 (не универсалната смазка а КОНТАКТЕН спрей на ВД 40 като напръскаш изчиства нагар и окиси и не оставя мазни следи) след това минах пътечките със клечка за уши за да ги почистя (клечката стана черна). Оставих да изсъхне хубаво. Накрая затворих и залепих със лепило (ползвах силиконово лепило което уж съхне за 10 мин но намерих начин да държа капачето притиснато за едно денонощие) и накрая минах ръбовете със силиконовото лепило за да съм сигурен че няма да влиза влага. За момента работи и то супер да се надяваме че е имало нужда само от почистване! Знам че и други колеги са си играли да отварят сензора така че ако могат да допълнят нещо да пишат как са процедирали .
  4. Здравей Митко. Аз имах подобни терзания какъв уред за диагностика да си взема. Аз имах конкретен проблем със VSA системата след смяна на сензор на ABS. Майсторът при който ходя имаше Delphi и изчисти грешките и въпреки това VSA системата ми светваше като мина 200-300 метра. На кратко трябваше ми обучение на VSA за позиция на сензорите. От колеги разбрах че уред за диагностика на Lunch вършел работа, но от всичко в нета ми стана ясно че трябва да е някой от 400-500 евро. Затова си взех HIM с HDS от китай защото е копие на оригиналния скенер на хонда и програмата също е копие. Взех го от Obd365. На пръв поглед е китайски боклук но свърши чудна работа. Писал съм на сайта на OBD365 в ревюто на скенера кое не му е наред доста подробно. Ако още не си купил скенер погледни тук http://www.obdii365.com/wholesale/honda-hds-him-diagnostic-tool-with-double-board.html аз лично останах доволен.
  5. Здравейте колеги! Аз имах същия проблем със VSA system check след проблем със ABS сензор на предно ляво колело. След смяна на сензора с нов остана да свети триъгълник и след около 200-300 метра каране светваше VSA system check. Майсторът при който ходя не можа да изчисти проблема той има Delphi програма която не можа да направи обучение на системата. Грешката беше точно 84-1(sensor logic failure) . Методът с кламера и при мен не сработи и прибегнах до покупка на четец за хонда с който да си обуча системата. Прибегнах до това решение защото аз живея в германия а тук в Хонда само диагностиката е 100 евро за обучението сигурно се плаща допълнително. Та поръчах си това http://www.obdii365.com/wholesale/honda-hds-him-diagnostic-tool-with-double-board.html HIM( honda interface module) с него пращат и HDS (Honda diagnostic system) което е програма за диагностика. Трябва ви лаптоп с Windows 7 незнам дали работи и с 10 но аз имам точно със 7. След като закачих системата в колата дълго гледах като теле защото апарата е от китай и не върви в комплект с никакви обяснения освен как да си инсталирате програмата. Накрая реших да изтрия грешката и да видя какво ще стане. След като зададох да изтрие грешката програмата ми каза точно и ясно какво да правя (не пипай педалите, завърти волана в неутрално положение, върни ключа в позиция 1, сега позиция 2) и след като изпълних указанията позицията на сензорите беше занулена а триъгълника изчезна. Незнам как е с Lunch от това което гледах в нета установих че ми трябва някой от 600-700 евро с другите едва ли става а HIM е само 92 евро но е само за хонда. (само да кажа чаках почти месец за доставката)За мен беше по добрия вариант да си купя уред за диагностика отколкото да си хвърлям парите за диагностика. Самия апарат като изпълнение с китайска му работа изглежда напълно сбъркан но си струва писал съм ревю на сайта кое не е наред и кое е ок ако решите да си го купите прочетете ревюто.
  6. За HDS се колебая защото това което намирам в нета е един кабел с неясно устройство към него и диск с програмата в смисъл не ми изглежда много оригинално а от Launch има по 140 евро които не знам дали могат да калибрират сензори и да се ровят в VSA има и по 860 евро който със сигурност може да ги прави тия неща.. но е 800+ евро докато HDS има по 90 евро, но както казах устройството ми изглежда китайско а на диска не знам какво има предполагам програма с лиценз. За това питам кой точно четец на Launch ги има тея функции. По принцип мога да оправя проблема със кабел на пин 9 и земя, но така и така съм решил че ще си взема четец поне искам да знам че ще върши работа.
  7. Здравейте колеги! И аз имам някакъв такъв проблем с моя Акорд. Септември си бях на почивка в Бг. и дали заради хубавите ни пътища или просто така се е случило ми светна на таблото ABS + VSA system check. Беше последния ден от опуската и на другия ден трябваше да пътувам обратно за Германия... Голям стрес с много усилия намерих някакъв забутан сервиз в който с едно Delphi прочетохме грешките и ги изтрихме грешките бяха 13-1 Сигнал от сензора за скоростта предно ляво колело отворена верига или късо съединение към земя, 61-1 Ниско напрежение на акумулатора и 83-1 ECM/PCM корелационна грешка. (Мисля че 61-1 и 83-1 са в следствие от окъсилият сензор на абс-а поправете ме ако греша, но повече не ги видях) Нямах време да ходя по сервизи а и колата си вървеше нормално и така си се пребрах в Германия без проблем, но на таблото след изчистване на грешките остана да свети /!\ + VSA. Вчера ходих на сервиз за смяна на сензора на АБС естествено болта се скъса сензора се счупи и моя човек дълба с бормашина 1 час защото се притесняваше да не го натроши и да полепне по лагера. Процедурата бе успешна и вече няма грешка на АБС -а но се появи 84-1 не я разбрах точно защото беше на немски, а и майстора нямаше достъп до VSA със неговата програма (Delphi) Предполагам трябва обучение на сензорите или нещо от сорта. Та някой от вас ползвал ли е OBD scanner и ако може да ме упъти кой точно от всички модели могат да четат VSA системата и да калибрират сензорите ще съм много благодарен. Писна ми да търся някой да ми чете грешките и мисля сам да се заема.
  8. Здравейте отново колеги. В епичното си търсене на съответния сензор за моя акорд попаднах на един уеб сайт в който можеш да намериш всяко едно болтче за Хонда. За съжаление в моя случай купих китайско защото на оригиналната част доставката беше 2-3 седмици от Япония ... на китайчето е 2 дни в моя случай а и има 2 г. гаранция и ще се пробвам с него. За всеки от вас който не може да открие коя част е за вашия модел ето сайта> https://honda-europe.epc-data.com пишете вин номера избирате модификацията и излиза меню в което да изберете в коя система се намира частта а от там излизат скици със всяка една част на тях има номерче кликвате върху номерчето и излиза номера на частта и цената и ако я има налична... имайте в предвид че доставката е около 36 USD до бг.
  9. Гледам ги в ebay .. китайските са по 50-70 евро а има и по 120-140 евро и са същия производител като на моя сензор.. забравих му името на снимката горе се вижда вероятно.. Името не ми звучеше мн японско но на лагера вътре се вижда ясен надпис made in Japan. Ще го поръчам после и като престигне ще го сменя да видя дали работи.. ако е ок ще отворя моя да го разгледам... Имам цял флакон вд40 😅
  10. Там е проблема че и аз незнам кой да купя намирам 37971-RBB-003 което пише че е за Accura 2004 - 2008 ма година или APS148 който пише че е за Accord 2003-2007 но пише мотор 2,4-3,0... Ако някой знае идентификационния номер на сензора моля да сподели... Става въпрос за 2.0 мотор даже моя е K20Z2..
  11. Въпросът не е дали може или неможе се почисти ... Можа да го отворя но нямам резервен и ще е доста тъпо да го прецакам. 😄 Просто незнам кой става и кой не намирам два варианта в нета и повечето са доставка от сащ или китай. Мисля че е този honda accord 2003 aps148 но несъм сигурен...
  12. Доколкото схванах от диагностиката се отнася до това което съм качил като снимки. Знам че може и да е зацапана клема и затова я почистих с ВД 40 Контактен спрей. За сега няма проблеми не се е показвала грешка, но не я карам на дълго... когато светна ходих до Италия и след първите 400 км светна Engin check + VSA check и за да карам я гасих в движение и я палех по инерция и така на всеки 10-15 мин... След 3 седмици ще пътувам пак на дълго около 1700км и си мисля дали да не взема един сензор за всеки случай за изпът . Незнам просто дали целия механизъм или само сензора който е закрепен за него и дали ако е само сензора трябва да се калиброва нещо или го слагам и съм готов.. Гледам в нета клипчета досега не съм намерил някой да сменя само сензора.
  13. Здравейте колеги! Някой може ли да ми помогне със съвет от каде да си намеря app sensor за Honda Accord CL7 Facelift 2006 2.0 мотор бензин. Гледам ги в ebay по 45 лири целият механизъм със сензора.. Незнам дали само сензора да търся или целият механизъм. И също така не намирам специално за Акорд 2003-2006 а по скоро 2004 - 2006 а в описанието пише че са за Acura 2004-2008 а те са с мотори 2.4-3.0 литра.. Ако някой запознат дали тези сензори за Акура стават за Акорда моля да сподели или ако някой е копувал такъв да прати линк моля.
  14. Има твърде много причини за чек енджин... Най добре е да отидеш на сервиз където могат да разчетат грешката през OBD2 буксата. Проблема е че незнаеш на какъв сервиз ще попаднеш и какъв им е скенера. Има скенери от 30 лева до 2-3 хиляди. Сервиз на хонда най вероятно ще ти одерат кожата но поне една правилна диагностика сигурно могат да направят и да кажат маф ли е за смяна тпс ли е за смяна някой друг сензор ли е или е катализатор. Отиди на диагностика по възможност да не е в някой гараж запиши си какво е показала диагностиката и пиши тук. Енджин чек може да свети по страшно много причини. Успех и пиши какво е станало.
  15. Такаааа гледам във форума се разразила буря. Благодаря на колегата sashua за изказаното мнение. Разбрахме че му е през палката за спецификациите на маслото. За всички останали които си харесват автомобилите и искат най доброто за тях ето този пост на колегата CARPERA ми хареса много и има доста полезна информация относно спецификациите на маслата. Още веднъж колега Благодаря! Прочетох цялата тема и беше доста интересна.
×
×
  • Create New...