Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Нямат налични, но благодаря!
  3. 😑 звучи по добрият вариант от колкото втора употреба...
  4. Здрасти. Ще ти трябват и втулки за централния отвор. На този размер не открих читави Н капачки, та преправих оригиналните, като ги изпилих челно на шлайф машинка с лентова шкурка (за да изравня елипсовидната денивелация от М емблемите и леката сферичност). После ги лакирах, за да залепне добре ЗМ лепилния слой на новите емблеми. Тях си ги векторизирах, а приятел ми ги резна на лазер от черен и огледален плексиглас, след което отделните им детайли наставих един в друг и се получи приемливо. За съжаление тази изработка изкара 2 зими, понеже огледалният слой на плексигласа кородира от солта и влагата и се поразлепи, което не преживях и тая есен си купих лепенки - виж из нета. Аз хранех надежда в дълготрайността на моите самоделки, понеже по същата технология си направих и логото tourR за 5-ата врата (снимката от аватара ми) и вече 4 години си е добре. Явно долу при джантите климата е по-агресивен. Да, те са с по-голям диаметър, но прецених кои да избера и изрязах излишното, намалявайки ги до необходимия размер. Разлепих старите самоделни Н и лепнах новите върху М капачките. Не че имаше сурова зима и често сняг, но за сега са ОК.
  5. Доста съмнителни са италианците с тези данни. Явно всеки смъртен случей е обявяван за такъв от корона вируса! Нали трябва да се точат кинти от ЕС, гърците да не са по-глупави.
  6. Още нещо, което направих по същото време когато ъпгрейднах музиката, а именно незименните дневни светлини. Модела позволява да се монтират на място, на което биха стояли като стокови такива, а и аз търсех естетика с фунцкионалност, комприс не бих направил в този случай с нито едно от двете. На пръв поглед всичко излгеждаше фасулкса работа, с лека модификация, нооо...след демонтаж на декоративните капачки в бронята се оказа, че вътрешния отвор зад капачките е по-тесен заради ушите в които влизат щипките на капачките. И все пак беше изпълнимо, но с повече модификация, но без драстични мерки включващи брутални изрязвания. Дневните светлини са с функция "изпрати ме вкъщи", димират се при пускане на фарове, това бе функцията която търсех и много малко, и все пак никой не видях да го предлага в модели от среден клас. Крайния резултата се вижда на следните снимки: Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Да, пропуснал съм линка в предния ти пост. Доста интересно, наистина. Но (както пишат в Limitations), не са взети предвид два много важни фактора за Италия – разпределението на възрастта в населението и претовареността на болничните заведения. Със сигурност, с оглед тези два фактора, 5%-те процента са всъщност повече. Но така или иначе, също с голяма сигурност са пъти повече от репортнатите.
  8. Нещо, което направих преди повече от месец и половина някъде: Разбира се за мен стоковата музика не бе достатъчна, така както и на Акорда преди това. Отново минах през процедурата с изцяло ново озвучаване, като този път смених и плеъра (с Акорда бях с Нави и там не исках да пипам). Та какво смених и подобрих: Предните колони (във вратите и пищялките), буфер в багажника, което бе доста трудно предвид оскъдното място, а и исках да запазя обема. Изолация (шумо+вибро) във всички врати и А+Б колоните, но по-тънка от тази в Акорда, за да не добавям толкова тежест във вратите. Плеър + усилвател, всичко се намести зад централната конзола, доста компактно решение. Всички екстри като филтри и стабилизатори, качествени кабели и т.н., не са пестени. Ето 2-3 снимки на видното: Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Здравейте. Тези дни си поръчах Предни накладки за моят Акорд. След получаване на накладките и демонтаж на старите разбрах,че има два вида накладки за жалост съм поръчал грешните. Стигнах до извода,че или има два вида апарати за комби и седан или Американска или Европейска версия. Пиша за в бъдеще който ще сменя да провери накладките от кой вид са и да си спести нервите
  10. На моята са гумени, а цокола на крушката е по средата и е вьн! Крушките са HB3, HB4
  11. Този от предишния ми пост, където се вижда откриваемост в Италия от само около 5% (Percentage of cases reportet). Същото число съм го срещал в още няколко източника. Междувременно ако може да се вярва в данните от този сайт https://countrymeters.info/en/Italy#historical_population Current population: 60,016,070 Deaths this year: 140,500 то могат да се направят следните елементарни изчисления - при население от малко над 60 млн. и смъртност за 2019 от 10,7 човека на всеки 1 000, то следва че през 2020 се очакват 642 172 човека да починат в Италия. Това прави по 53 514 човека на месец. Или за първите три месеца: 160 543 човека.
  12. Здравей Цецо, Дали можеш да споделиш от къде взе капачките за джантите и на какъв размер са? И аз съм започнал едно такова джанта приключение и стигнах до капачките, но Мазда капачките са 56мм лицев диаметър, а за Хонда се продават само 58мм. Благодаря!
  13. И при мен несвети лампата на чека от както я взех вече почти 5 години. И аз минах през тези разглобявания на таблото., но непосмях да разкоствам километража за да достигна до това диотче. Просто си я карам така !
  14. Признаци за да почистя: -Прекалено високи обороти на празен ход. -Прекалено ниски обороти на празен ход . -Загасване на автомобила при празен ход или при рязко отпускане на педала за газта. -Не равномерни обороти – падат, дигат се без причина. Първо разкачваме акумулатора и буксата която влиза в IACV клапана Почистване IACV клапана CRV 1gen се намира отзад на всмукателните колектори.На други модели Хонда е върху дросела. Закрепен е с два болта,развъртането на които е нужен ключ 12. След развиването се смъкват надолу скобите придържащи маркучите за подгрева от антифриз който минава през IACV клапана , изтича много малко количество. Свалят се двата маркуча Нужните инструменти и препарат за почистване пръска се в двата отваря и се изчаква после на течаща вода се измива всичката чернилка,повтаря се докато потече чиста вода. Това вече е крайния ефект на чист IACV клапана Може да се изчака да изсъхне,нямах това време затова напълних двата отвора с спирт,който бърза се изпари,после напръсках с наличния спрей фина смазка. Трябва да не се забравят и отворите на всмукателните колектори да се почистят ,използвах болта от IACV клапана и го навих с парцал и от там илезе доста чернилка. Тези Не развъртайте болта за регулирани на IACV клапана ,няма идея после как се регулира. За какво служи Повече инфо и други гледни точки тук https://www.диагностика.бг/стъпков-мотор/ Ефекта идва и е осезаем ако е почистен и дросела и може да се направи паралелно с него.
  15. Ето я и статистката на броя починали в Италия спрямо възрастта им: В Италия през последните години нормалната смъртност е била около и над 10,5 човека на всеки 1 000. Данни за актуалната смъртност в Италия (за мен) е невъзможно да се открият към този момент, защото информацията е главно за корона вируса. В същото време, ако се вярва на математическия модел, то в Италия има 20 пъти повече инфектирани, т.е. вместо около 100 000, то те са реално са може би 2 000 000. Така смъртността от корона (актуално 10 000 случая) е около 5 човека на всеки 1 000 или половината от нормалната смъртност за страната.
  16. Поръчах си това. https://www.aliexpress.com/item/4000743368648.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6eac4c4d7Wstj1
  17. Докато я няма формулата, да си припомним защо го има ореолът и. https://corner.dir.bg/v-mishenata/seks-zakuskata-na-shampiona-istoriyata-na-velikiya-dzheyms-hant?fbclid=IwAR3UR_ZJokp7eHBfSH2gKnLQLrvqa-OBH1MPso_R9YwNlIDTscu-CImN5dY Това е от филмът и е много добър. Не вярвам да има жив фен на Ф1, който не го е гледал, но сега може пак - по домашному.
  18. Там не е само едно , като се сваля помпата и се отваря се сменят всички вътре заедно със семеринга и лагера . цял кит е около 8 Опръстена и тн .последната която правих бяха на стойност около 77-80 лева ое.
  19. И аз да се включа. Вторник тръгвам за областен град да даря кръв с идеята да се помогне на някой, тъй като сега има липса на кръводарители. На пропускателния пункт не искаха да ме пускат да премина, имах декларация и т.н., но за тях това не бе основателна причина, след каране/молене с двама униформени те решиха да ме пуснат. Отидох в центъра за кръв разказах им и те буквално откачиха, от там казаха че в момента има голяма нужда на кръводарители, обаче проблема е ,че няма как да се стигне до там, ако не си от областния град и идваш от по малко населено място. Идеята с тези пропусквателни пунктове за мен е още много объркана и неясна. В някой случаи вместо да помага, тя пречи.
  20. За разлика от колегата по горе, моята несъм е мил външно можеби от близо 8\10 месеца. Но вчера смених задното гърне със стоково. Интересно то беше, че съм с д13 и си взех за д16 с идеята да е с по голямо ф откъм тръбите да е по отпушено, но се оказа съвсем обратното. Входна тръба ф45 изход ф40. Другото което ме изненада е че колектора ми излиза на ф48/50 (непомня точно) след това става на ф50, ф45, ф40. За ниски и средни даже ми се струва, че с тази оригинална конфигурация колата не е задънена ами си върви по приятно, вече във високите силата и ще намалее евентуално, но с дете на 7 месеца високите обороти засега са мит 😁
  21. Yesterday
  22. Какви Бункери ? В България, Бункери за населението няма. Това не ти е Метро 2033 в Москва да се спаси народа
  23. Не съм писал отдавна..., не знам защо след известно време настройките ми за уведомяване при нови отговори в интересуващи ме теми не работят...Нека модераторите кажат нещо по въпроса. От години от тойотския форум все още получавам уведомления за теми в които съм писал...Би трябвало ръчно да махна уведомленията ако искам, а не автоматично по някакъв незнаен критерий.. Дойдох си в БГ февруари за ските и трябваше днес да се върна в Англия..., ама греда. Полета беше отменен, резервирах друг за 2 апр, но и него отмениха...явно ще си стоя в Плевен дълго... Преди да дойда в БГ, като последна мярка, свалях лайсните на покрива и въпреки, че пукнатини в каналите са трудно видими, залепих каналите с широко тиксо за проба и май имаше ефект. После махнах тиксото, намазах с обикновен прозрачен силикон от край до край каналите. След един дъжд нямаше вода, сложих лайсните и я прибрах в гаража. Когато се върна ще видя как е. Преди време бях мацвал с боя видими пукнатини в каналите, но очевидно като изсъхне пак се отварят микро пукнатини... Таа, който не е открил друго място, нека пробва и това.
  24. dimkaraganchev ,издържаме където трябва и колкото трябва .При военно положение и война ,колко ще издържим скрити във военните бункери под земята ......докато мине всичко .Един месец е периода да се види кой е болен и кой не е ,после ще се изолират болните за да се намали разпространението .Тези които ако забелязвате се увеличават доказано болните в прогресия всеки ден ,не са от вчера болни ,от месец са носители ,само ,че сега се проявява болестта,през това време са заразили други хора около тях с непроявени още симптоми .Така изведнъж ще се окажат толкова много болни хора ,че ще се чудим какво да ги правим .Паля една свещ всяка вечер пред иконата -да не дава господ да се случи .
  25. Като смениш бутилката догодина, пак пиши.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...