Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. В сервиза ми казаха, че трябва задължително да сменя маслото и м.филтър. Така ли е?
  3. Разговарях с колегата със синия Акорд, или не казва истината или не си е свалил обявите. Отказал се е да я продава на части, а ще си я ремонтира. Карловската не ми хареса нещо. Тези дни ще мина през София да видя в Ариса-та какво има налично. Намерих тапицер, с подмяна на скъсаните парчета 140лв. Ще има разлика в цветовете понеже кожата ще е нова. Клоня към цял салон отново.
  4. Много благодаря за дадените координати за връзка с Мариян. Тея дни смени и съединителя. Много точен човек. P.S. Оня ден докато чаках по обяд пред сервиза, ти ли беше с патрулката?!
  5. Така, значи вчера смених антифриза на едното СРВ . Седем литра с 15% отстъпка + безплатната смяна, излезе 93,80лв. В четвъртък отивам да сменя и на другото СРВ, на което антифриза съм сменявал през 2013г. пак там и като си намерих фактурата от тогава, установих, че съм платил същата цена. Акцията реално е стартирала вчера, но нямат идея до кога ще продължи - предполагам, че поне до Коледа ще е активна.
  6. Линк към описание за разглобяване на копчето за аварийни светлини: https://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/R00/HTML/00/SMG6E00J32173631001FERT00.HTML Самата крушка се сменя, но вече не помня точно каква беше.
  7. Има едно момче в Бургас, прави ги доста бързо. Аз му изпратих моите на Аудито и за 1 уикенд ми ги направи. Това му е страницата Мисля. https://www.facebook.com/LEDTailLightsRepair/
  8. Предполагам, че няма да е от амортисьорите тогава. Пробвай и това, което е написал ceco_accord. Да провериш и те как са. Обаче каква е връзката със свалянето на корите и защо работи нормално тогава, като ги няма не мога да си го обясня. Провери да не да повлияват по някакъв начин на бутона, който е за затварянето на вратата, на самата врата 🤔
  9. Ако е до половин бар налягане може и стане, зависи от мотора, състояние,МАЙСТОР и какви компоненти ще слагаш, ако са силни не чайна може и да съска после 😁
  10. @Dyndi89 колко мислиш че ще го вдигнеш този мотор. И да е най добрия Мапер ще ти свали малко разхода , макар че автоматик на 20год си погорва, особено в студеното време. За мощност нз какви са ти очакванията, но..... Според мен ако не ти е изтормозен мотора и робота превключва норм. не влизай в приключения и излишни харчове. Поздрави
  11. Това са пълни глупости, недей да си набиваш филма. До преди да продам моя Акорд ,по- същия начин свистеше, просто става налягане в резервоара. П.с. Сега като карам мотора и ходя с тубата да сипвам бенз че мешам принудително с масло и тубата като е оставена и развъртя съска по същия начин. Абсолютно нщ и няма на колата
  12. @Vankatawe20Реглаж правен ли е на клапани , да не е духнал някои клапан п.с. Усещаш ли е спъната колата , форсира ли се нормално.
  13. Колега, ако става дума за 7-ген фейслифт, тогава Да, стават. Има достатъчно некомпетентни хора, които кодово описват Акорд 7 ген. като 8 ген. в доста сайтове, та даже пишат грешни години на производство.
  14. Първо си напиши на един лист какво искаш и очакваш. Не става просто със слагане на турбина , този мод изисква над 10К лв. в днешно време, ако искаш да е направено както трябва и да не ходиш в сервиз след сервиз. Ако ще слагаш китайски кит, ще влезеш в тия пари, но ще съжаляваш на по-късен етап. Друго, Хонда не е автомобил в който всеки майстор може да рови . Не те отказвам, просто се разрови за турбо китове за К24. ЕКУ ще ти трябва, което да позволява качване на такива карти пригодени за турбинирани ДВГ, ФлашПро можеш да погледнеш .
  15. “Главата, да знайш, не е само за украшение, за бутане на ястие през нея и за дрънкотене! Туй без мислене няма да стане! Чиляк тряба от време на време и да ся напряга малко! Знам, че не е приятно.” "Възвишение” - Милен Русков
  16. Нови цени Сегменти 50 лв лагери 35 лв инфоборд 80 лв О-пръстени 18 лв накладки 40 лв При интерес звънете на 0898 778160, защото лс може да не го видя няколко дни.
  17. Свети ли запалката на тези Хонди, че не видях лампичка!?
  18. Тя не е ли отдясно при пътника? Вадих до радиото всичко!
  19. Yesterday
  20. И аз мислех да правя това, но ми с е видя прекалено скъпо и занимавка. Затова си намерих хубав ФМ трансмитер с мп3 плеър. https://www.aliexpress.com/item/4000910072329.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2eeb4c4dsmq5Tf Сменя папки от менюто, има добър звук, не се смущава и влошава радио връзката към фм-радиото, Блутуут разговорите се чуват приемливо, блутуутът пуска музика с приемливо качество, стои стабилно в заплаката на Jazz-kata, зарежда нормално, не бавно телефона. Сложил съм му мемори карта 8GB за да не стърчи, 3.5мм жака му е In/Out комбиниран ако си извадиш AUX-a от уредбата. Но твоето е по-добрият вариант - може да се получи 2ДИН, отделно блутуута ще е по-добър понеже е по-високо, качеството на звука ще е по-добро.
  21. Ако си махал корите, аз бих проверил кутията с бушоните. Тя изпълнява и други, по-интелигетни функции, не е само за предпазителите.
  22. Колеги, НЕ ХОДЕТЕ при АТАНАСОВ И Колеги НЕ ХОДЕТЕ при ЛАЗАРОВ И АТАНАСОВ!!!!! намират се срещу Алати. Разсипаха ми колата, вече една година и те не могат да си я оправят, пълен непрофесионализъм, счупиха ми конзолата на интериора, пробиха ми модулите на системите, привързвали маркучите неизрязани опашки навсякъде... Мундарска работа и колата прави аномалии на газ, не могат да си я настроят. Дадох 1500лв за чисто нова газова BRC на Opel Astra h 2007г. Последно ходих за смяна на филтърчета забравиха да си сложат капачето на клапана и карах доста време така докато не се сетиха, че са го забравили, пълни мундари... Какви специалисти са щом не могат да настроят един опел астра????!!!!
  23. Не съм писал скоро, но колицата все още се движи. Имах лека драма, когато на 200м от нас колата просто угасна. Приятел я замери, че не стига ток до бензиновата помпа. На следващия ден я качих на репатрак и към сервиза. Оказа се, че има студени спойки по главното реле, което струва горе-долу колкото колата. За щастие се намери един сръчен младеж с поялник. Равносметката беше 50лв репатрак, 24лв диагностика и един хубав обяд за младежа с поялника. След две години по нашите пътища горните носачи (най-вероятно оригинални) се предадоха. Бях ги поръчал и запазил час за сервиз, когато ми светна лампичката за ръчната на таблото, а задната дясна джанта загряваше след каране. Проблемът се оказа в скъсано ухо на спирачния апарат. Тръгнах да търся втора употреба, но се оказа, че новият е на приемлива цена, а и щях да реша два проблема с едно ходене в сервиза. Все пак времето и то е пари Така лека-полека отново доживяхме до сезона на грозните джанти
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...