Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Тук има оригинални пружини. 120 евро са, а неоригиналните са 120 лв. Мисля, че си заслужава. Предполагам, че и в бултрако ще са към 250 лв. Досега като съм засичал цените с този сайт винаги отговарят на бултракските. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2008/22-ELEGANCE-SPORT/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/REAR-SHOCK-ABSORBER/17SWA701/B__3000/4/20298
  3. 1 литър ще стигне ли ? Как мога да изкарам цялата течност за да я подменя изцяло ?
  4. Не рискувай да слагаш друго! Markony беше писал преди време: https://forums.hondabg.com/topic/71562-каква-течност-да-долея-на-хидравликата-на-волана/?do=findComment&comment=1057523392 Та за хидравликата ползвай само Honda PSF, за да ти е мирна главата...
  5. Здравейте, Без да искам си срязах маркуча за хидравличната течност. Маркуча го смених. Въпроса ми е каква точно трябва да е течността за хидравликата ? Из форума видях, че препоръчвате PSF-S Honda. Понеже трябва да е с поръчка и ще чакам 2 дни искам да попитам освен него какво друго мога да сложа.
  6. Баш така си е. Консумацията на навесното оборудване е почти еднаква, а каквото остане е за кеф. Ледженда не усеща дали е вкл. климатроника (или други глезотии), както и не му дреме дали е с 2-ма или с 5 човека.
  7. Колеги,когато има студени дни (когато е топло няма проблеми)сутрин като запаля и поработи нормално 15-20 секунди изведнъж започва да трепери и да се мъчи да загасне.Досега не е загаснала съвсем,но се мъчи и после се оправя и си качва обороти.Мислех си за свещи,че много отдавна не съм проверявал какво е състоянието им.Някакви идеи?
  8. На въпроси "кой двг да избера" винаги съм цитирал Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече!". Шестте буркана могат "две и двеста". На моменти разхода може да удари в земята някоя по-малка въшка с 4 буркана. В същото време бая пишман рейсъри ще гледат с отворена уста отдалечаващия се кораб. Голема кола си иска голем двг. Ааа, за малко да пропусна - и автоматик. п.п. Разхода на Джаз 1 L13 i-dsi, Сивик 9 L13 i-vtec и Сивик 9 R18 i-vtec беше еднакъв. Личен опит. По-големия Авенсис автоматик гори само с около 1л нагоре.
  9. Поддръжката е като на всяка Хонда - скъпа, но само ако се наложи. За сега Легена е в ред, а имайки предвид опита си от 1 Сивик и 2 Акорда (за общ период 20 години). не очаквам да ме разори.
  10. Карам. Сивик 8 2.2, 2006 г.разход не съм засичал с такава точност.От 2 месеца имам много работа в София, аз съм от Бургас. Та, ходя до Сф, по 2-3 пъти седмично- отивам сутрин и се прибирам вечер. Скорост- 140-170, където позволява. По борд 5,9, но реално е към 6.5, може и повече, имало леко отклонение в дюзата, така ми казаха преди време. А, и да кажа, прибирам се, и 3 дни имам мускулни болки навсякъде, понякога бонус и в кръста Ей, за това следя Легендата, но наистина не съм наясно с подръжката, а съм загледал една в мобилето 2009+ г.........или Мерцедес E, пак тези години Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  11. Така и аз - като профи си открил точната рецепта за икономично шофиране с радост от него. Не гоня нисък разход, освен от любопитство, Карам си нормално и за кеф, а кефа не е нужно да е скъп, особенно ако не идва от стремглавото шарене лево / десно по аутобана. Акорда (2.4 / 7-ма / фейс / АТ / комби) дежурно ми харчеше 7,4л/100 по този метод и около литър надолу експериментално. Същият стил ползвам и за Ледженда, а като се има предвид че е с 6 буркана - тоест 50% по-голяма кубатура, разходът е по-висок с 20%, което си е инжинерингова далавера. За това писах че аеродинамиката му е от значение, въпреки други утежняващи фактори. A като пари ми е -20% спрямо Акорда, което си е Гифт фром дъ дестъни - заради АГУ-то. Аз доволен!
  12. Тази сутрин когато пак започнах да ръчкам по таблета установих, че датата се е настроила сама и е актуална. В браузъра мога да влизам Остана проблема с приложенията
  13. Аз си купих този кабел. Учудващо кабела работи на црв 1 ген. Свързвам се с Launch. BGN 9.70 7%OFF | For Honda HDS 3pin Connector Adapter OBD to OBD2 16Pin J2534 For Honda OBD 2 OBD2 Car Diagnostic Auto Tool OBD2 Extension Cable https://a.aliexpress.com/_mN4apdD
  14. Т.е. "Баба знае 2 и 200", нали?! Една такава тема ще е полезна, ако се споделят реални статистики. Не казвам, че тук масово се лъже, ама ... Ако някой е решил, че днес ще кара от София до Пловдив и обратно с крайцерска скорост 100км/ч само за да се похвали, колко малко му гори колата, не, благодаря. А ако някой ми каже, че това му е нормалния, ежедневен стил на каране ... много моля другарко ... не мога да се съглася. Да не кажа голяма дума, ама ако направя горното упражнение с Авенсиса, разходът ми сигурно ще е под 5/100 бензин, включая градското в двата града. Ми то баирите не са най-страшните на света, а и половината път е спускане. Борд комп-а на Авенсиса, в момента в който си махна крака от газта отива на 3.2/100км. п.п. За да не съм тотално off: Авенсиса по борд ми дава малко над 7 среден разход. В действителност (пълен-пълен, отиване-връщане) е около и под 1л отгоре. CR-V-то няма борд. По груби сметки (пълен-пълен, отиване-връщане) се движи средно 10-12/100км комбинирано, в зависимост от скоростта и товара. Карам като застаряващ бой-рейсър (и бивш КАТ-аджия ), агресивно-безопасно. Под агресивно да се разбира - газ до ламарината до достигане на максимално разрешената скорост за участъка, после си я поддържам. Е, чат-пат я превишавам, ако няма опастност за джоба и аз съм човек, все пак.
  15. А можеше да послушаш съвета ми по горе и тези пари да ги инвестираш в гуми .
  16. Темата си е жива, просто щото няма други популярни. Полезна би била, ако някой има време за нея и принципно би доказала обявеното от производителя, а постигнати стойности под посочените са възможни но нарочно гонени. Давал ми е извънградско малко под 9 на 100 (като заводските данни), както и 15 на 100, а разликата е 5-6 км по-висока средна скорост. Та, аз просто споделям, за да се знае какво може, а може още по-надолу - нагоре е ясно че всеки може. Разбира се че съм чел и знаел колко скъп е Легена. Това е мантра която дори тези които имат тоя кораб споделят, дори да не са патили от него. На мен това ми е чудно - защо се налага мнение за 1 модел, че е чудесен, но и скъп за поддръжка и експлоатация. Нали скъп е относително понятие. На мен реално ми е по-евтин като експлоатация от К24А3 АТ (заради газта), а като поддръжка още не съм се парил. Точно такива бяха очакванията ми когато реших да го взема. И не парадирам с него, а просто споделям, защото мнозина вероятно ги е страх от тая кола, а страхът е като чатал на врата - ограничава, а животът требе да е кеф, а не угнетение. Отворил съм му 1 тема и там пиша всичко, за да е полезен (макар и частен) случай. Автомати карам отдавна и знам как да не харчат много. Тук случаят е същият. Има си тънкости и толкова. Те не са издевателство, а просто ги намираш и ползваш - не че е важно и непременно. Но определено мога да кажа че Акорда ме държеше в напрежение, просто е по-сангвиничен тип характер - наопъки на Ледженда. От него слизам отпочинал, а това е полезно, имайки предвид 2 пътувания седмично до София, първото от които ми е за закуска (и наобед съм си на работа), а второто е следобедно и по здрач съм си дом - кукуряк. Иначе ме радва добрият тон и хумор в темата, а който я взема насериозно (или инак) - емииии... човек и външно вижда вътрешното си аз, та кой каквото си носи.
  17. Снимките са примерни, предполагам, че има и с капачки като нашите. Не знам твоето CR-V, коя година е, моето е '03-та. Налягането на гумите е: На бутилката от моята снимка пише да не се достига 20psi (1.4bar). Не мисля, че налягането от гумата ще е прекалено голямо за спирачната система. Ползвал съм такива бутилки на различни коли, няма проблем. Препоръката за ненадвишаване на 15psi предполагам е от съображения за сигурност. По-скоро е за да се избегне спукване на бутилката, а не за да не се повреди сп.система на колата. Смятам, че посоченото максимално налягане е занижено. Бутилката, в действителност, сигурно издържа много по-високо налягане. Това, от твоята снимка е ръчно и нямам идея, до какво налягане можеш да напомпиш на ръка. Подобни ръчни помпи ползвахме за пръскане с brake cleaner: Ползват се за измиване около спирачките - сп.апарати, дискове, барабани. Много добре чисти и всякаква мазна гняс, получена от течове на масло около двг и трансмисия.
  18. Благодаря за отговорите, който давате по темата. Много ми помагате.
  19. Здравей колега Честито за Сивика, много безаварийни километри. Купи го все пак.😉 Скоро сменях филтъра и е точно като на клипчето, само при мен застъпваше една пластмасова кора, та филтъра го огънах малко докато влезе. Успех с обслужването.
  20. Би трябвало сама да изчезне, но се чисти с всяка диагностика, включително елм-че за 10лв. Пп: моля, погледни правилата отново и не пускай последователни постове.
  21. и моята преди 3 години удари 19 комбинирано,но се караше 1-2ра включени подгрев седалки,климатроник,задно стъкло и музика Говоря за Legend
  22. Yesterday
  23. За това нещо питам. Накрайникът тук е за по-обикновени коли. А капачката ми е , за да си направя пак с бърза връзка, за хондата. Защото не е "завиваща се" във вид на резба, а кофти тип. Даже и кофти място за от ония притискащите накрайници с верига, универсални уж. А това горе , идеята му е да ползва налягането в гумата, но не е ли то много голямо за тая цел. С това, което давам, казват да не надвишаваме 15 psi, което е 1 бар. Да бъде около 12 psi казват, което пък е под 1 бар
  24. Колега със седма генерация ми беше споделял за светещи различни сигнализации свързани с проблем с диодния блок или регулатора на алтернатора. Провери и него.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...