Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Като допълнение към колегите: Когато натиснеш бутона и се появи надпис AC OFF, значи заявяваш желанието си КОМПРЕСОРЪТ на климатика да бъде изключен. Това не изключва самата система за климатизация и вентилация изцяло, а само спира доставката на студен въздух, защото изпарителят не се охлажда. Така системата продължава да се опитва да ти направи желаната температура в купето, като следи информацията от сензорите за външна температура, за положение на слънцето, за температура на въздуха, постъпващ в купето, за температура на въздуха в купето. Според тези данни продължава да пренасочва въздуха в различни посоки и в различна степен на силата на вентилация, като се стреми да постигне желаната температура. Ръчно изключване на компресора с AC OFF може да използваш когато навън е прохладно и е достатъчно само от постъпващия въздух да се чувстваш комфортно, без да е нужно да се охлажда допълнитъелно. Когато на дисплея се изпише AC ON, тогава заявяваш желание компресорът да е включен постоянно, независимо дали има нужда да е така (ако например навън е 12 градуса, като цяло е ненужно да охлаждаш въздух с температура 12 градуса, защото и така е достатъчно студен). Това се използва ако вали и стъклата се изпотяват вътрешно, като охлаждането на постъпващия въздух води до отнемане на част от влагата в него и при повторното му загряване в питата на отоплителния радиатор вече е с много по-ниска относителна влажност, отколкото е бил преди да влезе в колата. Така влагата от стъклата по-лесно преминава в струята въздух и те изсъхват сравнително бързо. Дори и на дисплея да пише AC ON, климатичната система ще даде разрешение за включване на компресора само ако едновременно са изпълнени всички условия със защитни функции: - налягането да не е прекалено ниско (липса на газ) - да не е прекалено високо (препълнена система, запушване и др.) - външната температура (температура на постъпващия въздух) да е над определена стойност, за да има топлообмен (ако постъпващият въздух е под 2 градуса, примерна стойност, работата на компресора е безсмислена, защото няма да има топлообмен и изпарение, фреонът няма да може да преминава в газообразно състояние и може да повреди компресора) - температурата на изпарителя да е над 3-4 градуса Ако някое от тези условия не е изпълнено, компресорът остава изключен дори и на таблото да пише AC ON. Когато на таблото не пише нищо - нито AC OFF, нито AC ON, тогава управлението на компресора е в автоматичен режим и компютърът сам решава кога да го задейства и кога да го спре (и тук защитните алгоритми са преди всичко). Аз винаги карам на ръчно управление, защото понякога при движение с ниска скорост из града предпочитам да са ми свалени стъклата и да усещам ветрец, вместо да се насилвам с климатик. Също така, автоматичната смяна на посоката на въздуха много ми пречи - понякога решава да ми духа в лицето, след това изведнъж сменя и започва да духа на стъклото...
  3. Това че BRC Бг предлагат да се монтират на тяхната системи други инжектори си е тяхно решение,по долните редове предлагат техни. Аз говоря за сбирщина газови на които нищо не е от една марка просто събрани за да се спечели повече и под карани някак си.
  4. Колегата е писал ясно и точно че дава на контакт с въпросния ключ и го върти на следващата позиция. Щом завърта значи ключа работи механично. Трябва та се разглоби около патрона ,първата част е механична тя сработва с ключа след нея идва ел. с клемореда обикновено там с времето някоя спойка отслабва.
  5. Или за да го спреш. Като си на auto климатроника си го пуска и спира сам.
  6. Today
  7. Я виж тук на първия ред за BRC пише инжектори Хана.А това се предлага от BRC България.А Хана не е BRC! https://www.brc.bg/ceni_clienti_2019.pdf По тази логика и автомобила Хонда не е Хонда, защото гумите не са Хонда, свещите не са Хонда.........абе сбирщайн!
  8. За да търси имобилайзера, първо трябва да се даде на контакт и да светне таблото.Предполагам, че проблема е механичен и е за ключар!
  9. Така е,съгласен съм.Ще се прави тази процедура по някое време,неизбежно е.
  10. Откъде се снабдяваш с това масло,колега ? Дай телефон ,линк?
  11. Никога не карам толкова километри с едно масло,даже и 10000 км според мен е много.
  12. Здравейте колеги,от доста време имам колата и досега не се бях замислял и не съм използвал този бутон A/C на климатроника.За какво служи той и кога се ползва?Благодаря.
  13. Georgiev crv

    Грешка p2004

    Здравейте! Подновявам темата, тъй като и на мен се появи p2004... Въпросът ми е, кой от означените елементи на снимката е виновника за грешката, и как се почиства. След малко проучване сред майсторите в Бургас, за съжаление се оказва, че аз трябва да си го почистя тоя клапан. (Всички искат да чистят ЕГР, няма лошо, но не там е проблема. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  14. Yesterday
  15. Разбира се, че на парцала и после размазвам хубаво
  16. Какво ще рече, ,, махаш екологиите'' при чип тунинга? Егр, катализатор?
  17. Ееее, най-накрая fenabg се "отпуши"! От кога го чакам да почне да пише подробно и напоително... Поздрави за начинанието, Ванка! Изцяло те подкрепям! Още повече, че ще е от голяма полза за целия форум!
  18. keen

    Видях, че си питал за камера на FR-V. Предстои ми свързване, та до къде я докара успя ли и как, ако да!?

  19. Като пуснах темата мислех че ще се развие , но явно не допадна на ютуб мастърите . Е аз ще почна да пиша . Ще почна със следното хора сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб по добре да не пишат ,не само тук , давайки акъл за точно същото . масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла , ремонти , части и тн и лица не знаещи какво има в един мотор се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка ей тва масло си сложи но не го карай повече от 6к . е защо да го слага тогава ,ахаааа ми евтинко е . Бях прочел и коментар че мотор не може да искара 200к с 10/40 е може знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго но това са мотори до към 2000 година .От там нагоре и самите производители промениха моторите но не и принципа им на работа . Основната причина един мотор да гори масло или по точно причини са няколко . 1 Сегментите , и не винаги тяхното износване а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно . Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг . Защо спичат от старо масло ,и немърливо отношение към мотора на водача . Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента . 3 Горните две вече са на линия и водача почва да слага наливни лайна с цел по ниска цена на маслата . 4 В по редки случай износени гумички на клапаните . 5 Наличието на газ . Защо и газ ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведа до преграване на мотора , бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра . респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича . Почват отлагания . 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло и комбинация газ , постепенно води мотора до своя край . Защо би питал някой ? По късно ще пусна и снимки ,какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата . Манията да се кара с тънки масла ми хареса но днес при мен беше 37 градуса и ако имах к24 да речем със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20 . В щатите били карали с такова , дремеми в щатите са си я купили нова , горивата са им 10 пъти по качествени и не карат на газ. С появяването си к20икономика е сгрешен на чертожната дъска и по точно архитектурата на глава .Лоши магистрали на мазането на валовете респективно износването им . вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма . При предходните мотори такъв проблем няма . Тук идва и друга драма и пак с к20 та дори и к24 чукането в мотора . Проблем голям и от какво ? Исносване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра . Срещал съм негативни коментари за R - серия но за мен това е доста по направен двигател от съвремнните мотори на пазара . днес спирам до тук утре ще продължа .
  20. Значи ... ако не ви хваща новия ред (странно), може да е от това, че CSV-то е с LF(\n), вместо с CRLF(\r\n) Иначе аз бих му сложил и BOM на тоя файл, че да му е ясно на Excel-a, че текстът е UTF-8. Млъквам.
  21. https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/25332796
  22. Въпроса е, че за парите които струва рециклирането, ще си купиш нови. Пластмасите по фара са остарели и изпечени. Новите са с добро качество и пасват добре .
  23. ........ ииии пращаш/те за рециклиране. Аз го играх тоя филм с англичанката. Пратих ги на един пич в Плевен, върна ми ги след седмица, сложих Philips extreme vision 130%......... и прогледнах 😉😉
  24. Това за пешеходната пътека ще го имам в предвид да го пробвам, но нека почнат пак дъждовете , но не ми се сторило да е нестабила. Миналия месец доста км изминах и то по много лоши пътища (в Молдова) с ниска и висока скорот, празна и претоварена - много добре се държеше. Иначе често съм карал зад колата и винаги за заглеждам как са думите отзад - прави са, не са наклонени както казваш. Ето скрийшот за прерката която съм правил.
  25. dzrasd

    Civic X facelift

    Аз за това и питам дали исторически е имало подобна ситуация. Има значение къде се сглобява една кола. Има тема в този форум за новото HR-V, което се сглобява в Мексико. Оплакванията изобщо не са малко. Значи не би трябвало да има промяна в качеството на сглобка и внимание към детайлите между завод, който е с ясно позитвино бъдеще и такъв, който е пред съкращение...
  26. Ти директно на седалката ли слагаш от крема? Обикновено се сипва малко количество на парцал и с него се минават седалките (или поне това бяха упътванията на тези, които ползвах).
  27. Ако не светва лампата на имобилайзера на първия ключ значи не го разпознава. Имаше процедура за обучение на ключ но не ми се е налагало не я знам.Оторизиран сервиз в този случай може да ти помогне .
  1. Load more activity
×