All Activity
This stream auto-updates
- Past hour
-
Не съм сигурен дали ще ти хареса цената на чисто нови оригинални фарове. Огледай се за читави втора ръка. Колеги са споделяли, че нови автърмаркет били много зле.
- Today
-
Благодаря и на двама ви за отговорите. Първо ще мина през сервиза, в който правиха последната интервенция. Все пак имам 6 месеца гаранция. Ще пиша за резултати.
- Yesterday
-
Mandalorian started following Проблем с алтернатора
-
Ето и малко полезни линкове по темата за ELD-то и системата за зареждане: цък 1 цък 2 Има вариант за прескачане на ELD с резистор (и това бях пробвал дори). По - лесното обаче ми се вижда бяло-зеления кабел при алтернатора защото под кутията с бушоните при модула също е играчка да се рови. @Brabus Те хубаво го рециклират този алтернатор ама какво са му сменили това е друг въпрос. Вземи си волтметърче за запалката ако още не си или през OBD може на телефона. Ако ще се ръчкаш с ELD-то бъди сигурен, че всичко друго е изправно по веригата за да не стане като при мен. Това мога да те посъветвам. Успех!
-
Не! Максималното напрежение е, каквото се определя от компютъра и от там през регулатора, както в другите автомобили. Работата на ELD-то е да следи за заряда на батерията, текущата консумация в автомобила и подава сигнал до компютъра - кога да е максимално напрежение( 14,4 - 14,9V) и кога минимално(12,4 - 12,9V) . Много грубо обяснение, ама в 12 часа - толкоз Системата си има и предимства. При мен повече пречи. Ама съм си накачил разни джаджи по колата, които не харесват ниско напрежение... така да се каже. Не препоръчвам да си третирате колите като мен, но с тази интервенция може поне да проверите един от възможните компоненти, за проблем.
-
I_Yordanov started following Проблем с алтернатора
-
Поредния напълно безполезен коментар. Не получих отговор на съвсем нормалния ми въпрос как би се повредил комутатора или бобината при теста, който съм описал. Не успях да намеря информация, че подобен тесет не е подходящ за 25 годишна кола. Бобината е сменена, както съм написал в първия коментар. Няма какво да я тества някой, който разбира.. Измерих съпротивлението на двете намотки на старата след описания тест и бяха в очакваните диапазони (0.6-0.8 ohm и 13200 - 19800 ohm). Реших да опитам да я сменя, защото имаше промяна на цвета на корпуса на едно място. Ще задам следващ въпрос - как 4 свещи се провреждат изведнъж, за да има логика да ги сменям при този проблем? Не очаквам да ми оправите колата тук. Форумте от този тип са за взаимопомощ. Не коментираш, ако не можеш да помогнеш. Търсиш майстор, ако не получиш помощ от колегите. Ако получиш нуждана помощ си благодарен.
-
Той ти е сложил минус защото не си прав. Комутатора изгаря САМО при запален двигател ако извадиш някой кабел. За свещите си абсолютно прав.
-
Вместо да раздаваш отрицателни мнения,и очакваш ние от тук да оправим колата,отиди при някой който разбира да провери бобината и комутатора. Свещити са ок не си писал и са проверени, 4 нови обикновени не са цифра може да се подменят.
-
При R20A2, rемъкът се натяга автоматично и калибрирано от амортисьорче на обтяжната ролка. Няма как да се пренатегне. Амортисьорчето може единствено да охлаби с течение на времето. Но пък този звук, който се чува, не е от хлабав ремък.
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
Ивайло Димов replied to emod's topic in Общи дискусии
Етанола по същество може да се ползва и в чист вид за гориво ,но не е икономически целесъобразно ,а и няма толкова зърнени култури такава консумация . -
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
ceco_accord replied to emod's topic in Общи дискусии
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
Ивайло Димов replied to emod's topic in Общи дискусии
Преди година имаше интервю с ИД на ЕКО ,в него обясняваше ,че за Западна България се внасят от Гърция ,a за Източна от Ликойл .Разходите за транспорт са различни . Добавките в горивата са нужни ,особено за дизела .Всички пътували в Европа ,Гърция и Турция знаят за какво иде реч .Нашите покриват БДС стандартите на минимално ниво ,но за съвремене CR това е малко .BASF ,Infinium ,Archoil ,Protec ...Това са добрите ,качествени добавки за дизел . Това ,което препоръчвам аз ,са Archoil 6900D ,Keropur D .Регулярно за поддържане на чистота и здраве на горивната система . -
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
Тъмнозелен самурай G86-P replied to emod's topic in Общи дискусии
....И етанола е добавка....задължителна при това, заради разни зелени кхмери, талибани и пр... -
@Jivkos, има и още един вариант. Ако е много натегнат ремъка - пак така ще вие.
-
Вибрации на двигателя и чукане на клапани хонда джаз 1.2 2013г.
dandilov replied to choko's topic in Технически въпроси
По-висок вискозитет = по-слаба течливост. -
JapCar started following Фейсови фарове на преди фейса
-
Фаровете за мъгла са извън въпроса ти, но все пак, за инфо... Преди и след фейса са различни... Първите се намират по- лесно и са по- евтини...
-
Пазете се от фейслифтовите Акорди - R20A3
Митко Йотов replied to Markony's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Снимай старото и новото да видим разликата, също и сегментите. -
И Инса и Сакса имат със сигурност. В бг се внася само 95 и на място се бърка за повече. Някои компании си имат свои добавки, други ползват на световноизвестни фирми и така(все един дол дренки съдържат). Ей това добавка, много мръсна дума ще излезе. И етанола е добавка.
-
Акумулаторът си беше зареден. Това си го следя.
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
dandilov replied to emod's topic in Общи дискусии
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
Ивайло Димов replied to emod's topic in Общи дискусии
Аз съм виждал товарителници 🙂.Митнически документи . Аз знам какво е V power.Според теб Роял Дъч Шел ще повери ли високия си клас горива да са произвеждат в Лукойл ? -
Мнооого ме съмнява нещо да идва от Румъния или Гърция. Сакса фуелс са доставчик на Шел ОМВ Еко и т.н и са основен дистрибутор на Лукойл V Power си е бензин с добавки.
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
Ивайло Димов replied to emod's topic in Общи дискусии
Добавките в горивата се миксират в рафинериите ,или поне така правят сериозните компании .А не бензиностанции от типа "Рога и копита" Как си представяш на Шелл,ОМВ,Еко да отвориш танковете с гориво и да сипваш вътре нещо? Тва да не е на Кьор Асан фурната .А и в таз ера на технологии дори и клошарите имат смартфони ,и една снимка и ти е готова сензацията. Имаме стоянки по Шелл,ОМВ ...денонощно ,никога не съм виждал подобни извращения. Идва цистерната ,шофьора е обучен -има компетенции АДР .Включва маркучите и източва горивото ,бензанджиите на смяна самк гледат какво количество е влязло и колко е според товарителницата.. V-Power горивата на Шел идват само от Румъния ,за Южна България може и от Гърция . Сказките ,че некой сипва нещо така са на принципа "Една чинка на пазара каза" -
Тъй като и аз съм луднал с този проблем. Вече два пъти рециклирам алтернатор, на две различни места. И седмица по-късно след втората намеса проблемът отново се появи. А не е приятно воланът да се опитва с удари да се изправи на завоите от Ябланица към м-ла Хемус. Откачайки кабела и при работа на максимално напрежение не убива ли акумулатора? Не знам като има ELD каква точно е ролята на диодния блок и реле регулатора.
-
Brabus joined the community
-
Газта е сложена. Марка КМЕ, с изпарител и ел. блок за управление същата марка. Бутилката е на мястото на резервната гума, 37-8 литра, зареждачката в капачката на резервоара. Майстора, отдавна му ползвам услугите, каза, че е слагал много такива, включително на доста акорди и црв-та, проблеми никакви. Ще видим как ще се държи на газ. Засега е това.
-
Upcoming Events
No upcoming events found