Jump to content

svemar

Фен
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

46 Neutral

Относно svemar

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 10.10.1970

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 sedan (K20Z2) EX 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Website URL
    proizvedenovbulgaria.com

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. OEM помпата е Aisin, но от темите във форума се препоръчва да се ремонтира оригиналната. На въпроса ми, някъде в началото на годината дали някой може да сподели номер, марка или каквито и да е данни на ремонтните комплекти на горната и долна помпа съединител, все още не съм получил отговор. Оригиналната от Япония с доставка ДДС и мито ще ... си е цена... П.С. без да искам публикувах отговора в темата в която питах за ремонтните комплекти :(
  2. OEM помпата съединител е Aisin, и е цена да се поръча от Япония.
  3. Както е казал колегата - Дидо Миямото
  4. Поствам линк с инструкции. https://www.drive2.ru Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония
  5. svemar

    Photos

    Интересна екстра имало в Хондата !
  6. Значи рашката, от клипа който споделих, излиза прав в предположенията си. Вече година и половина чакам Junsun да пуснат модел който най-много се доближава до оригинала на външен вид, че техните мултимедии са с най-висок рейтинг, но ... няма.. :(
  7. Подобен проблем описан при рашките ... излиза, че след като е разкачил всичко и е сглобил и нещата са се оправили :). Предполагам, че е разхлабена с годините връзка или студена спойка... Преди да се разровя подозирах задната камера, но пича споделя, че подобния проблем го прави ДВД-то: https://www.drive2.ru
  8. Да споделя и моя опит: Докарана от Испания К20Z двигателя 221 000 км.. Първото обслужване от MIYAMOTO, като беше сложил Амсойл 5w30 и за 8500 км. си "изяде" допълнителните 700 мл. (остатъка от 5-те литра). Второто наливане Равенол 5W30 и за 10 000км пак си изяде 700мл.. Третото наливане Равенол SSO 0W30 и за 6000 км. не е мръднало или да е мръднало 1-2мм от средата на щеката или не улучвам точно нивелирано място. Смените на масло са ми на около 11 месеца и по-точно ако си "изяде" 700 мл. преди 10 000 км. и го сменям. Подготвил съм Пакело 5W30 за следващата смяна и да видя как ще е колата. За сега със SSO 0W30 се държи най-добре, но е сменено края на Септември и все още не е "видяло" горещини. Мисълта ми е, че разхода може да е и от вида масло което си наливал. Да отбележа, че старата ми Алмера 1,5 бензин от 10 години е на Равенол ( хората още не бяха чували за това масло в БГ или беше екзотично) и никога не се е налагало да доливам.
  9. Преместил се е в Кичево. Бившия стопански двор.
  10. Има една специализирана морга за Хонда. Може да става въпрос за човека който я държи. С позволението на модераторите ще пусна линк към страницата им в един от сайтовете: Морга Хонда Варна
  11. Здравейте фенове, Ще споделя как "закърпих" модул мигачи след като останах без десни мигачи. По законите на Мърфи това се случва Петък привечер и познайте дали има работещи морги Събота и Неделя. Положението при мен беше като на клипа който споделям: https://www.youtube.com/watch?v=pDN1ucP6wM8 Достъпа е малко затруднен и неудобен, но човека на клипа показва вариант. В тези модули натоварената част са съответните релета в предвид принципа им на работа. Предполагам, че модула е все още оригиналния на колата и си представих колко хиляди мигания са минали през него. Ето полуразглобения модул с едното отворено капаче на реле: Оказах се прав! Ето снимка как контактната пластина е залепнала за подвижната котвичка на релето" Ограденото с червено" Оригинално това е свързано с точкова заварка, но разбираемо е не всеки да има такова оборудване у дома си, а и да не говорим за минимилистичните мащаби с които трябва да работите. Аз лично се наложи да наслагвам 2 лупи. Преди да ме критикувате за метода който съм използвал, а именно запояване, то затова съм кръстил темата "ЗАКЪРПВАНЕ" ! Релетата използвани в оригиналната схема са: Ако имате познания и умения, моля споделете от къде може да се намерят аналогични релета които да паснат по размер на платката, че иначе ще се оформят едни "гроздове" от релета и кабели! Тука опираме до дилемата дали да търсим от моргите или да поръчаме оригинал. Колко ли време са работили модулите които бихте взели от моргите и колко биха изкарали? На мен лично 40лв. за стар модул не ми е оферта! Ето парт номерата, цената и местоположението на модула: Има разлики в модулите преди фейса, защото след фейса мигачите вградени в огледалата са LED. Виждате какви са цените. Моето решение беше да поръчам оригинал за да съм сигурен, че ще изкара още толкова. Надявам се темата да е полезна за феновете за да не изпаднат в ситуация като мен! По гадно щеше да е да ми изчезнат левите мигачи, е съдбата беше на 50% на моя страна.
  12. Като четох упътването за смяна на хидравличното масло и малко се озадачих?!?!? В страницата на Фена също писах въпроса си и чакам дали ще отговори. По упътване го дават да се изкара входящия маркуч от масления резервоар, да се снади (удължи) маркуча към съда за източване на старото масло и тука идва момента който ме притеснява... да се запали двигателя и да се завърти волана няколко пъти от крайно до крайно положение докато хидравличната помпа спре да изхвърля старото масло...?!?!?? Разбира се ще вдигна предницата за да няма усилие при завъртане на волана, но това да не прецака нещо по системата? Чак след това мисля да подновя помпата и да налея новото масло. Удачна ли е тази последователност?
  13. Някой може ли да сподели номер, марка или каквито и да е данни на ремонтните комплекти на горната и долна помпа съединител?
  14. Проверих дали имам всичко. Частите са ми били пристигнали на 11ти Октомври 2022. Доста превантивно съм действал :). Остана в Петък да получа маслото от Стефан и на 4ти мятам помпата. Ще пробвам с неговото аналог масло П... ло и ще споделя впечатления. Доверявал му съм се 2 пъти и съм доволен. Да видим и сега как ще е?!?! Иначе ще му пиля на главата за нов хидравличен маркуч с ГОЛЯМА отстъпка :)
  15. Добре, че преди повече от година поръчах превантивно частите за рециклиране на хидравличната помпа, та преди месец като почна да омаслява и дойде времето да я почвам :). За да си улесня ориентирането сред многото уплътнения си намерих готова снимка с добавените кодове плюс схемата на нютонметрите за затягане на болтовете. Благодаря на колегите във форума за всичките съвети!
×
×
  • Създай нов...