Jump to content

Plamen-CRV

Фен
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Plamen-CRV last won the day on May 5

Plamen-CRV had the most liked content!

Community Reputation

51 Neutral

About Plamen-CRV

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 07/02/1975

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II К20А4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен
  • Интереси
    Коли, Компютри, Риболов, Къмпинг

Recent Profile Visitors

763 profile views
  1. @goga, пръскалките може да се запушват от нашата прекрасна варовита и чиста вода 😂
  2. Моята е преди фейса и също има патрон (ключалка) на задната врата.
  3. Аз съм поръчвал едни хапчета за разтваряне във водата - 1бр. за 4 литра. Да не би да е подарък такова хапче?
  4. -Иванчо,какво най-много обичаш от геометрията? -Междубедрения триъгълник, Госпожо!
  5. Този сайт го има и в други теми https://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/2013/
  6. От както я имам се каня да го направя..... LLumar 15% задни врати + багажник и 88% предни врати
  7. Според мен колегата пита за добавката към бронята. това е снимката от линка
  8. Моята в момента е в "бокса" за същата процедура. Смяна на спирачни дискове - zimmermann, накладки EBC и нова спирачна течност.
  9. Т: Техническа поддръжка. С какво можем да ви помогнем? Ш: Ъъъъъ... Колата не тръгва. Т: Ясно. Кажете марка, модел и година на производство? Ш: А аа... е-ли й майката! Купих я от магазина да я карам, откъде да знам Т: Добре, добре, спокойно. Ще опитаме да минем без тази информация... (въздъхва) Имате ли бензин в резервоара? Ш: Хм... Бензин в резервоара, казваш... А как да разбера? Т: Вижте на предния панел. Къде е стрелката на "Е" или на "F"? Ш: А къде е предния панел? Т: Намира се зад кормилото, ако седите на предната седалка на мястото на шофьора. Ш: Аааа! Виждам. .. Тцц... Има много стрелки, коя да гледам? Т: Търсете тази, до която е написано Е или F. Може да е нарисувана и бензинова колонка. Ш: Аааа! Виждам! Стрелката показва нула. Т: Как на нула? Ш: Аха. Точно на нула. А до нея пише "x1000". Това ли е модела на колата - x1000? Т: (дълбоко въздиша, затваря очи) Не, това не е горивото, това е тахометъра. Той трябва да показва нула, ако колата не е в движение. Стрелката за горивото, обикновенно е в ляво и по-надолу от тахометъра и на нея трябва да пише "Е", после полуокръжност и след това "F". Ш: Ааа. Виждам ,виждам! Стрелката е по средата между Е и F. Т: Отлично! Имате бензин. Сега да проверим акумулатора. Виждате ли волана? Ш: Ъхъ. Т: Натиснете точно по средата... Ш: (Чува се силно "бииииип") Аууу! Така ли трябва да прави? Т: (затваря очи) Всичко е нормално, това е клаксона. Ако работи, значи с акумулатора всичко е наред. Да оптиме сега да подкараме колата. Ш: Нали ти казвам, че не тръгва! Затова ти звъня бе, идиот! Т: (скърца със зъби) Нека да опитаме отново! Натиснете съединителя, после спирачката и завъртете ключа. Ш: Ааа! Давай едно по едно! Къде е "съединителя "? Т: СЪЕДИНИТЕЛЯ... Под волана в вляво. Намер?хте ли го? Ш: Намерих го. Т: Натиснете го докрай. Така. Сега виждате ли под волана два педала? Ш: Ъхъ. Т: Левия е спирачка. Натиснете го. Натиснате ли? Ш: Натиснах. Т: Сега завъртете ключа за запалване. Ш: Как да завъртя ключа, ако и двете ръце ми са заети? Т: Моля? Ш: С лявата ръка държа съединителя, а с дясната натискам спирачката, как да завъртя ключа, питам? Т: (задавя се от смях). Така, да започнем от начало, но този път натиснете педалите с крака. Ш: С крака? А може ли? Т: (все еще се дави се от смях) Може. Ш: Да пробваме... Уха, много е удобно... Защо не ми казахте веднага... Натиснах Т: Сега завъртете ключа за запалване. Ш: Къде е запалването? Т: В основата на волана в дясно. Ш: Хм. Тука има някаква дупка, но няма ключ. Т: Ами сложете го. Ш: Кого? Т: (губи търпение) Ключа за запалване! Ш: Как да разбера, кой е ключа? Т: (хваща се за главата) Това е най-големия ключ във връзката. Ш: Във връзката? Т: Да, там където си държите останалите ключове... Ш: Ааа! Аз я изгубих преди 2 седмици. Значи ми трябва ключ? Т: (хвърля слушалката) Туууууууу.... Ш: Ало?
  10. Възможно е и аз да не съм прочел инструкцията му. 2-3 ми се е случвало (основно зимата) да искам колата да работи на обороти и да не ми светят светлините.
  11. Аз бях с такъв модул на старата ми кола Пежо 406 Купе. Монтирах го в конзолата на волана и заадействаше дългите светлини на 30%. При Хонда положението е сходно - всички сигнали ги имаш на лоста за чистачките/фаровете (къси, дълги, габарити). Аз от 3 години се каня да сложа такъв модул. п.п. Може да помислиш за някое скрито ключе за изключване на самия модул при необходимост
  12. Благодаря за отговора! Полезен както винаги. Относно предложението за YACCO, ще се възползвам. При мен експлоатацията е тежка за двигатела, каране на къси разстояния. Затова съм се спрял на по-евтиното Petro-Canada 5W30 като го сменям на 5-6000 км. пробег. Още преди да се спра на Хонда бях чел форума и придобих представа какви масла и консумативи ще трябва да ползвам. Друг е въпроса преди мен какво са сипвали.
  13. И така ..... Днес взех колата и снимах. Пробега е 208 к. км. по показания на километраж (реален или не... в България сме) Това е цедката на VTEC-а (съжалявам за лошото качество) Това пък е другата цедка до помпата за хидравликата: А това е разпределителния вал. Вижда се как е нарушена повърхността на гърбицата на 3-ти цилиндър Надявам се да съм полезен на колегите. п.п. Бих бил благодарен на един коментар на @fenabg
×
×
  • Create New...