Jump to content

Plamen-CRV

Фен
  • Мнения

    671
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    24

Plamen-CRV last won the day on Май 15

Plamen-CRV had the most liked content!

Обществена Репутация

572 Excellent

Относно Plamen-CRV

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.07.1975

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II К20А4 LPG, Acura RDX 2014 V6 3,5 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен
  • Интереси
    Коли, Компютри, Риболов, Къмпинг

Последни посетители

3401 профилни разглеждания
  1. За мой късмет дойдоха доста добри майстори в града и щетите са оправени. По каското още нищо не са платили. Май ще сменям застрахователя.
  2. И а съм тръгнал от слаб двигател - 1,3. Да ипревариш беше цяло приключение. Засилваш, засилваш.... и точно набереш необходимата скорост и насреща кола. Спирачки и пак отново същата процедура.
  3. С бюджет 30 000 ЦРВ-то ще е дизелово. Колега продава бениново и цената е по-висока. С този бюджет една Акура РДХ фейслифтова може да се вземе (не че съм пристрастен). И да, @ceco_accord e много прав за конете, особено за бягство от големия град.
  4. На мен ми допада Alfa Romeo Stelvio quadrifoglio. 2.9 V6 Bi-Turbo с мощност 520 к.с. звучи доста интересно.
  5. Plamen-CRV

    Видео

    https://www.facebook.com/share/r/32utzcqm6Mv6Es5t/
  6. Подкрепям! Тази зима имаше 1 ден сняг и всики леко заледени баирчета бяха задръстени от боксуващи. Даже слизах да ги избутам, че да освободят пътя. След това потеглях без даже да светне лампата за ESP-то. Да дам и аз моите 5 пари по темата: Поради липсата на сняг заложих на среден клас гуми - Дебица. Логиката ми беше, по-добре малко по-евтина зимна гума вместо всесезонна. Такава грешка втори път няма да направя. Не е оправдана раликата в цената спрямо каеството на високия клас гуми.
  7. Днес тествах безжично зардно на моя iPhone 15 pro в тесла модел 3 и нмаше проблем. С китайски калъф имитация на magsafe. Бавно отдалечавах телефона от подложката и зареждането спираше на 3-4 см. Това изключва версита за високия борд около камерите.
  8. През определен интервал компютъра тества нивото на бензина в резервоара. Не съм се задълбочавал да разбера дали е на брой паления или на изминати километри или нещо друго. Карал съм на светеща лампа за резервата и след време стрелката се е връщала на нормалното положение. Този тест го направих само веднъж и беше в градски условия. За извън града съм на приципа двата резервоара до горе.
  9. И при мен излизат 2 парт номера защото има акури само на предно. Също така като проучвах за моята кола (имах съмнения и след смяна на гумите изчезна шума), излеза, че са същите като ЦРВ 4. Прав си колега, предполагам, че различните парт номера са заради различните производители (според google) единия излиза с марка SNR втория - Febest.
  10. Парт номерата са два защото единия е за модел само с предно предаване, другия е за автомобил с AWD.
  11. Намерих майстор във Варна. Първо трябва да мина оглед от вещо лице и да видим какво ще поемат. Това ми е първа щета и не знам как стават нещата в Алианц. Заведох щетата онлайн, прикачих снимки в платформата, но градушка трудно се снима без подходящо осветление. Та сега чакам.
  12. Отдавна се каня да пиша в темата и все не остава време. Колата не е създавала ядове, само удоволствие от шофирането. Направих едно ходене до другия край на Блгария почти без спирки (само няколко бързи фас паузи) и не почувствах никаква умора. Другото което ѝ се случи е да порчам модул за андроид ауто и айпъл карплей. По-глупава покупка не съм правил като изключим айфона . Поръчах модул за RDX и след раговор с трговеца, и пращане на снимка на мултимедията се рабра, че на мен ми трябвало за MDX понеже съм с един дисплей. Пристигна модула и се заех с монтажа. След няколко бири всички кабели бяха свързани и дойде време за тест. Тук започна голямото псуване на китайския гений сдал тази простотия. Модула зарабори, успешно се свърза с моя iPhone. След няколко секунди екрана изгасна. Тук проблема е в началния екран, той не се вижда и трябва на сляпо да се натиска ентър. Ако не се натисне ENTER гасне. Обаче като е заредил софтуера от китайския модул няма наин да се натисне. Трябва да игася колата и да паля. Освен това оригиналния екран се загуби и няма опция да се превключва, а там са основните настройки (сверяване на часа и други). Друга забележка е, че при разговор не ме чуваха - микрофона на колата не работеше. И това не беше всичко - камерата за заден ход също не показваше картина. И за капак Waze не издаваше звуци. Просто този модул не работи коректно в моята кола. Разкачих го и обратно км Китай. Освен моята глупост и природата не беше благосклонна към колата. Падна градушка с големина на орех и резултата е очукан таван, преден капак и на едната врата има. За щастие няма поражения по стъклата, че трябваше да минавам по пътя на @Dimitar*
  13. Plamen-CRV

    Видео

    https://www.facebook.com/share/v/TAJpY3Y8No9ddMKB/
×
×
  • Създай нов...