Jump to content

rszm

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно rszm

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Legend KB1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана/София
  1. Докато още стои обявата. Колата си е карана само тук в БГ.. Подлудява ме... ама да мине малко време да стихне еуфорията, та да е малко по-реална преценката. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11474461200448309&slink=723v0i
  2. Здравейте и от мен, от днес и аз имам едно бижу. Ще се видим по улиците на София и страната. Непременно ще има и много питания.., но по-нататък!!! Лека и до чуване/виждане
  3. Здравейте, мисля да се присъединявам към клуба на легендите. От обявените за продажба, досега направих оглед само на тази на Симеоновско Шосе. Има ли обяви с които да НЕ си губя времето... Съответно да споделите и ако има някоя читава от обявените. Благодаря предварително!!!
  4. Благодаря колеги за бързите отзиви... Сичко вече е ОК.., слязах припалих машинката, поработи известно време и си прехвърли на газ...интересно защо не го направи доооста по-рано.... стрелката за температурата също се уживи... Явно е имало нещо като въздух и т.н... и не е успявала да затвори големия кръг... Както и да е, мерси много сичко е благополучно.
  5. Здравейте колеги. Имам следният проблем, надявам се някой да има идея какво точно става. Да започна с малко пред история.... Като типичен българин, реших да си сменя филтрите на газовата сам. Така де...Само, ЧЕ при слагането на малкия филтър (на изпарителя), зех че пренатегнах единия болт, който превъртя... Проблем, защото като запалих и свистеше газ от планката под въпросния болт. Няма ядове, пала колата и газ към майстора карайки на бензин и псувайки защо директно не отидох там. По пътя ми направи впечатление че оборотите много паднаха и бях почти пред гаснене... (форсирах малко по светофарите). Отивам при майстора, върте - сука... но успя да пригоди някъв друг болт и да затвори капачката. Сичко 6, тръгвам си доволен от там... По пътя обаче решавам да видя как са оборотите и как върви на бенз. Обръщам, карам малко.. сичко изглежда както си трябва. Права опит да обърна отново на газ, чувам отзад как прещраква клапата, но оставам на бензин и не обръща на газ. На първия светофар гася я, паля на ново.., да не би нещо компютъра да е откачил, но уви.. едно и също: клапата си издава звук, през няколко секунди се опитва да захапе но не успява и продължа на бенз. Малко по-късно видях на таблото че стрелката за температурата ми е паднала долу ниско и грам не ебава.И от тук на сетне... мога само да гадая.. Моля помагайте, ако има някой някаква представа какво/що стана ?????
  6. Жило преден капак

    Да оставим недостатъка на пластмасови накрайник. Моят въпрос е как се сменя цялото жило? Има ли някакви особености, нещо което да те "изненада" като се захванеш? Къде минава точно жилото и трябва ли да се разкачат некви елементи (калник, част от таблото).
  7. Жило преден капак

    А някой ще благоволи ли да разкаже на кратко как става смяната ?
×