-
Мнения
108 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
st34 last won the day on Ноември 29 2022
st34 had the most liked content!
Обществена Репутация
87 NeutralОтносно st34
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V II 2.2 i-CTDi/N22A2/2006
-
Пол
Мъжки
-
Място
Сливен
Последни посетители
2187 профилни разглеждания
-
В другата тема ти писах "Акумулатор", ама това ELD за 33 лева не ти ли е малко съмнително? На дизела се палучава същото, паля, цъкам фарове веднага и ако изгасне, проверка на акумулатора, вече два пъти виновния е той.
-
Акумулатор!
-
https://www.emag.bg/rele-za-klimatik-honda-omron-g8hl-h71-39794-sda-a05-me-006914/pd/DC88D3YBM/ https://www.olx.bg/d/ad/rele-omron-g8hl-h71-CID1243-ID8xya4.html https://krik.bg/products/rele-honda-g8hl-h71-omron-2f39a943d https://www.aliexpress.com/w/wholesale-relay-omron-g8hl-h71.html
-
Ами, свали релето виж му номера и модела, с какви контакти е, какви ампери и напиши в гугъл или по ел. магазините. Или отиваш при еладжия и казваш поръчай ... https://www.avtochastionline24.bg/rele-pr/honda/cr-v-iii-re Напиши данните тук може и снимчица да качиш
-
https://bg.cardigital.net/p0685
-
Има едно бутонче на таблото vsa, ако е натиснато Системата за стабилизация е изключена! Пишеш, че е сменено маслото на задния диф и след смяната на маслото започват проблемите. Ами, рекламация или сменяш майстора! Дагностика също може да ти помогне ако има записани грешки. Написал си "Смениха се всички масла" - на спирачки сменено ли е? Причината може да е в някой от спирачните апарати, повреден abs датчик...
-
Аз, на първо място бих проверил гумите и тогава тампони, карета и т.н.
-
Въртиш волана пълен десен. Откачаш кората под левия калник. Откачаш тройника (клапана) и навиваш болче 6mm с малко тефлонова лента. И това е.
-
Днес времето беше благосклонно и ми се падна и почивен ден. ABS е сменен и най-важното работи! Още веднъж Благодаря на z_chakarov за телефонния номер. Инфо! Въпреки откачането на акумулатора след първото запалване VSA и ABS останаха да светят на таблото, но без чека за грешки. Изгаснаха при първото принудително сработване на abs. Т.е. на 1,2,3-та газ и спирачка до ламарината , (отсечката дойде къса, но достатъчна).
-
Tyunkata, Благодаря за инфото ще си запазя номера. Вчера поръчах от номера който даде z_chakarov, 0988809266 - Милко Тодоров. Сега чакам да видя какво ще дойде и дали ще работи. Ако не работи ще пратя единия за рециклиране. Може и от двата един да стане .
-
z_chakarov, Благодаря за телефона ще звънна. Какво прави ли? При оглед на гумите и дисковете, задния ляв диск започнал леко да ръждясва. От време на време си ги оглеждам. Иначе нямаше да разбера. Други никакви симптоми, нито проблем със спирането. Накладки и спирачна течност течност сменени преди няколко месеца около 3-4 хил.км. И се започна .... В сервиза проверка на апарата и опит за обезвъздушаване, прокапаха няколко капки спирачна течност. Проверка на спирачния маркуч. Проверка на разпределителя (онова дето му викат кантар). До тук всичко е ок. Проследихме коя е тръбичката за заден ляв апарат и къде влиза в ABS. Оказа се блокирал клапан в затворено положение. Капчица не пуска. Другите тръбички при развиване и натискане на педала нямат проблеми. Елекриката работи, там са електромагнити и при сработване на магнита трябва да много бързо да затваря и отваря клапана или при сработване на VSA да блокира и отблокира някое от колелата. Ама това го знаеш...
-
Лоша работа, няма втора употреба. Дайте отзиви за ФиНо Ауто ЕООД попаднах на обява, че рециклират abs-си.
-
Така, помпата е със запушен клапан на задно ляво колело. Електрическата част работи, тествана с лънч. Моята е с номер 57110-skngo-g011-m1 като трябва да е с управление на VSA Намирам такава 57110 s9a-e010-m1 и не мога да разбера дали ще стане, дали е съвместима, управлява ли VSA Ако попаднете на обява за продажба, дайте линк.