Jump to content

st34

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

13 Neutral

Относно st34

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II 2.2 i-CTDi/N22A2/2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен

Последни посетители

243 профилни разглеждания
  1. Аз съм хвърлил око на това - Yatour. Мисля имаше тема по въпроса. Ама ще се оборудвам чак като свърши отпуската. https://www.olx.bg/ad/yatour-honda-2002-2011-2-4-CID360-ID5j4WS.html#63869edade
  2. Да се включа и аз. Снимките са много зле, но няма декоративна кора.
  3. Да, това е правилната течност, цената е относителна, април месец с отстъпка, при приятел ми излезе 37 лева. Виждал съм я и на 50 лева.
  4. При мен са такъв модел, снимките са от дясно огледало.
  5. Може да пробвате... https://radio-navicode.honda.com/ ... серийният номер се показва на дисплея, като се натиснат и задържат бутони 1+6 и се натиска бутон POWER.
  6. st34

    Пръскачки-предни фарове

    Точно от лявата страна има тройник, трябва да свалиш подкалника - пластмасовата кора за да стигнеш до него. Когато купих моята също течеше. Тройника беше строшен. Уж временно запуших маркуча ама така си и остана. Тройника мога да го снимам тия дни, стига да се сетя къде го прибрах...
  7. Предполагам, въпроса е Как се сваля квадратния модул? Използвай пластмасова пластина, има такива кит (комплекти) или нещо с което няма да нараниш, повредиш пластмасите.
  8. st34

    Пропадане на оборотите

    На есен и при мен имаше подобен проблем (дизел) само, че оборотите се вдигнаха на 1200 - 1300 от момента на запалване без да падат, държеше си ги високи. Реших че е от въздушния филтър смених го, остана си така с високи обороти. Проблема го реших като почистих, (не знам как се казва ще го кръстя електронен дебитомер), намира се на кутията на въздушния филтър, на снимката с червено. Контактния ключ задължително изваден, за да не се налага да чистите грешки. Много на кофти място е, трябва да се свали целия филтър. Откачих буксата, извадих го и отстрани през процепа го напръсках с обезмаслител, ел. елементите имаха солидно покритие от черен мазен прах, почти не се виждаха. Въпреки че спрея веднага се изпарява изчаках известно време за да съм сигурен, че е изсъхнал. Монтаж и оборотите залепнаха на 750.
  9. Така и при мен се появи същото заболяване, при разко ускорение "тресе като крива джанта". Засилих се да сменям вътрешно каре, да ама не! Десният преден амортисьор целия в масло, левия изглеждаше супер, като изключим прахоуловителя. Интересното беше, че левия няма омасляване, а пък омекнал, и то значително спрямо новия. Явно им и дошло времето. След смяна и на двата колата просто заспа, никакви вибрации, никакво тресене не се усеща . Карето изобщо не го пипнах. Колеги при подобни симптоми преглеждайте и амортисьорите! Успех при диагностиката!
  10. С ей, такова съм. Пали от раз. Не правя реклама, просто показвам нагледно
  11. NOKIAN LAPPONIA W SUV 215/65 R16 98T Да се похваля с чистак новички 4 броя. За пръв път ще карам такава марка гуми.
  12. Попадна ми ето такъв амортисьор, работа за 15 минути . Доста по як е от оригинала и вратата трябва да се придържа. Кратко видео https://drive.google.com/file/d/0B81SNfnYDQnsQlNnR05mTkZ3dGM/view?usp=sharing
  13. st34

    Тампони за носачи

    Ще си запазя снимката и указанията и при следваща смяна, ще внимавам какво правят!
  14. st34

    Тампони за носачи

    pikelaДа, нямат нищо общо с тези от снимките на Emicha. За люлеенето си прав и не е само при спиране ами и при избягване на неравности. Много по меки са от тези с който дойде първоначално.
  15. st34

    Тампони за носачи

    Няма никаква разлика с първите! И тези са ментак. Ще ги следя и като се поизносят - смяна.
×