Jump to content

st34

Фен
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

13 Neutral

Относно st34

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II 2.2 i-CTDi/N22A2/2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен

Последни посетители

218 профилни разглеждания
  1. При мен са такъв модел, снимките са от дясно огледало.
  2. Може да пробвате... https://radio-navicode.honda.com/ ... серийният номер се показва на дисплея, като се натиснат и задържат бутони 1+6 и се натиска бутон POWER.
  3. Пръскачки-предни фарове

    Точно от лявата страна има тройник, трябва да свалиш подкалника - пластмасовата кора за да стигнеш до него. Когато купих моята също течеше. Тройника беше строшен. Уж временно запуших маркуча ама така си и остана. Тройника мога да го снимам тия дни, стига да се сетя къде го прибрах...
  4. Предполагам, въпроса е Как се сваля квадратния модул? Използвай пластмасова пластина, има такива кит (комплекти) или нещо с което няма да нараниш, повредиш пластмасите.
  5. Пропадане на оборотите

    На есен и при мен имаше подобен проблем (дизел) само, че оборотите се вдигнаха на 1200 - 1300 от момента на запалване без да падат, държеше си ги високи. Реших че е от въздушния филтър смених го, остана си така с високи обороти. Проблема го реших като почистих, (не знам как се казва ще го кръстя електронен дебитомер), намира се на кутията на въздушния филтър, на снимката с червено. Контактния ключ задължително изваден, за да не се налага да чистите грешки. Много на кофти място е, трябва да се свали целия филтър. Откачих буксата, извадих го и отстрани през процепа го напръсках с обезмаслител, ел. елементите имаха солидно покритие от черен мазен прах, почти не се виждаха. Въпреки че спрея веднага се изпарява изчаках известно време за да съм сигурен, че е изсъхнал. Монтаж и оборотите залепнаха на 750.
  6. Днес дойде и моя ред, работа за 40 минути. Останаха следи от мазни пръсти, непочистени. Протокола аз трябваше да си го искам ... то било акция и било безплатно и на мен не ми бил нужен... и т.н.
  7. Само преди час пуснах запитване на сайта и ми върнаха отговор. Излязла е възглавница на пасажерското място, поръчана е и сега ще чакам да пристигне. Ще ходя в Стара Загора.
  8. Моля, не се смейте, това се получи при мен. За първи път правя нещо подобно. Естествено изхабих доста кожа докато ми стане ясно и се получи. Затова и използвах изкуствена. Трудното беше да скроя парчето кожа на място, без да свалям волана. Шиенето се оказа лесно. Много съм далеч от колегата още, ама ще стане
  9. Безплатен ремонт на колани ?

    И аз потвърждавам, най-обикновен силиконов спрей. Коланите направо летят .
  10. Така и при мен се появи същото заболяване, при разко ускорение "тресе като крива джанта". Засилих се да сменям вътрешно каре, да ама не! Десният преден амортисьор целия в масло, левия изглеждаше супер, като изключим прахоуловителя. Интересното беше, че левия няма омасляване, а пък омекнал, и то значително спрямо новия. Явно им и дошло времето. След смяна и на двата колата просто заспа, никакви вибрации, никакво тресене не се усеща . Карето изобщо не го пипнах. Колеги при подобни симптоми преглеждайте и амортисьорите! Успех при диагностиката!
  11. С ей, такова съм. Пали от раз. Не правя реклама, просто показвам нагледно
  12. NOKIAN LAPPONIA W SUV 215/65 R16 98T Да се похваля с чистак новички 4 броя. За пръв път ще карам такава марка гуми.
  13. Попадна ми ето такъв амортисьор, работа за 15 минути . Доста по як е от оригинала и вратата трябва да се придържа. Кратко видео https://drive.google.com/file/d/0B81SNfnYDQnsQlNnR05mTkZ3dGM/view?usp=sharing
  14. Тампони за носачи

    Ще си запазя снимката и указанията и при следваща смяна, ще внимавам какво правят!
  15. Тампони за носачи

    pikelaДа, нямат нищо общо с тези от снимките на Emicha. За люлеенето си прав и не е само при спиране ами и при избягване на неравности. Много по меки са от тези с който дойде първоначално.
×