Jump to content

ADH-Honda

Фен
  • Мнения

    1639
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    20

ADH-Honda last won the day on Юни 24

ADH-Honda had the most liked content!

Обществена Репутация

735 Excellent

Относно ADH-Honda

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Пол
    Не казвам
  • Място
    психодиспансера, третия етаж със стъпка пред вратата "ВЕЛКОМЕ"

Последни посетители

21659 профилни разглеждания
  1. Здрав и прав човек падне и умре. Стара техника, нормално да се случват тези неща. Просто мал шанс. Така както съм имал мал шанс на дълъг път 1000+км да се разпадне капачката на радиатора (от там един вид тя блокира в радиатора и съответно радиатора се пука) или друг случай в един от най-горещите дни 40+ градуса жега, термостата да блокира в затворено положение Или да тръгнеш на почивка и на жена ти да й дойде цикъла седмица по-рано Кеф, а? Закона на Мърфи, тва е. Зимата на една от колите ми (хонда акорд СС7) бобината умря изведнъж ей така, както и ти го описа. Сутринта палеше, следобед престана да пали и те така. Купих нова бобина и започна да пали. Не са те излъгали, че от кофти свещи, нацепени кабели, пукнатини на дистрибуторната капачка - тези неща обикновено правят мизерии по комутатор и бобина, но по някой път просто от старост (всяко едно нещо си има начало и край, няма нищо вечно). Ако толкова много си "Тома неверни", накарай ги да си ти дадат старите части, кажи, че си ги искаш за спомен. Един вид да си сигурен, че са ти сложили други неща, а не само да казват, пък току виж въобще да не са пипали делкото.
  2. Размери на джанти и гуми

    Точно за тези джанти става дума.Човека няма регистрация във форума и затова не може да пита за мнение, затова питам аз. Той има опасения не толкова дали ще станат заради самата ширина и офсет (дали няма да опрат навътре в окачването), това май го изяснихме вече, че проблем няма да има. Все пак има друг колега (kaloian311) писал в темата и казва, че на своето CRV е с такива джанти и няма проблем. Ето един американец, който е сложил друг модел, но също ОЕМ хонда джанти 17 цола, отново 7J ЕТ55 (спецификации като на моите) и не се е оплакал: Притеснение от страна на човека има в това дали моите джанти, понеже са малко по-широки и с по-голям офсет спрямо стандартните 17-ки предлагани за модела (т.е. моите 7J и ЕТ55 спрямо стандартните, които са 6,5J и ЕТ50), дали биха натоварили повече лагерите на главините и това да доведе до тяхното по-ранно износване. Това се пита в задачата. Същия човек в момента кара своето CRV на 18 цола, стандартни за модела executive джанти, които ако не се лъжа са 7J и ЕТ50. Моето субективно мнение, че натоварване не би трябвало да има. Реално неговите колега (сумарно гума + джанта 18) които са в момента са по-тежки от конфигурация с 17 цола джанти, да не говорим, че за CRV срещу заплащане от завода е излизал и на 19 цола джанти 7,5J и ЕТ48. Но търся и други мнения. Казано просто (защото вече разтягам локуми, за което се извинявам) - човека иска да мине от 18-ки и да сложи 17-ки. Харесал е моите джанти 17-ки, но се притеснява за лагерите на главините. Това е.
  3. Размери на джанти и гуми

    Колеги, някой от вас кара ли CRV-то с джанти 17 цола, конкретно с ширина 7J и офсет ЕТ55 ? Само "kaloian311" е споменал, че има такава конфигурация, някой друг да сподели ? Конкретното ми питане е, следното: стандартните 17 цола джанти с които CRV 3-а ген. излиза от завода (тези джанти): ...., са джанти са с ширина 6.5J и с ЕТ50. Дали би имало фрапираща разлика и проблем, ако се сложат джанти с 7J и ЕТ55 (дали би имало по-голямо натоварване на лагерите или опиране на джантата с гумата към амортисьор или нещо от сорта) ?
  4. задни тампони

    Нека позная - тампоните които ти си купил са оригинални, нали?
  5. задни тампони

    Смени сервиза и намери такъв, в който не работят с чук, а смело са влезнали в 20-и век и имат преса за избиване и набиване на тампони. Хайде колега ако обичаш да се въздържаш от такъв тип необмислени коментари, че много ме изнервят. Никъде не съм писал, че съм ползвал услугите на този сервиз, че да трябва да го сменям. А това кой в кой век е влязъл е още по-глупаво, поне да беше направил справка - сега е 21-ви век. Тези, които са влезли в 20-ти век не са живи и не знам дали са имали преси за избиване и набиване на тампони. Улра иновативния уред наречен "хидравлични преса" за избиване и набиване на лагери/тампони съществува още в миналия век. Затова го бях написал онова в предния пост, затова не си го и схванал явно. Сервиз, в който нямат такава преса (струваща вече никакви пари на фона на останалото сервизно оборудване), това не е сериозна сервизна дейност и това едва ли са хора, които ще ти свършат работа по грамотен начин. Форумите са направени с цел "взаимопомощ", най-грубо казано. Предното ми мнение бе именно основано на "помоща". Това се опитах да ти намекна с предния си пост - да търсиш друг сервиз, където знаят и могат да сменят едни елементарни тампони, където имат техника. Има една приказка "майстора се познава по инструмента" С чук маа "гаражен майстор" слушащ чалга и докато млати с чука да ти избие тампона, пиеки бира и захапал фаса в уста, псува неща от типа "тия японци пък как са го завряли там това, да им таковам онаковата". Аз при такъв не бих те посъветвал да ходиш, да се учи на твоята кола. Ти избираш къде и при кого да ходиш. А относно другия "колега", който иска гаранции дали частите продавани от Бултрако (официален представител и вносител на Хонда за България) са оригинални - не мога да му помогна. Освен да се свърже с Бултрако, да им поиска сертификат за предлаганите продукти.... ?
  6. Аз също препоръчвам въпросните хора. Правили са ми рейка в плачевно състояние (луфт 3 - 4см, силно тропане и голям теч), направиха я като нова Работят и с куриери (т.е. пращате им рейката, правят я и ви я изпращат). По спомен, рециклирането + 2-та куриера ми излезна около 200лв.
  7. задни тампони

    Смени сервиза и намери такъв, в който не работят с чук, а смело са влезнали в 20-и век и имат преса за избиване и набиване на тампони.
  8. задни тампони

    Кое кой да гарантира ? Бобчо казва истината, двата тампона оригинални са под 100лв в бултрако. Имат ги винаги налични.
  9. Старите 90 градусови шестаци като С25, C27, C32A, C35 - които са с по един разпределителен вал на глава. С30 и С32В които са слагани в NSX (и са с два разпр. вала на глава и с витек) те не са хидравлични. На доста мотоциклетни двигатели също са ползвали хидравлични повдигачи.
  10. Общо взето да. Само някои хондови автомобилни двигатели (6 цилиндрови) са с хидравлични повдигачи.
  11. Волан за Accord Coupe CG4

    Воланът е от Honda S2000. На CG4 стават всички хондови волани с 33шлици, т.е. всички хонди след кажи речи 1996-а са с такива. Евентуално би могло да има разминаване в буксите на лентови кабели (за възд. възглавница) но според зависи.
  12. Accord 2006 vs 2007 vs 2008?

    Фейслифта се прави от Септември/Октомври 2005-а, като модел за 2006-а. Познава се по различния дизайн на волана, борд компютър, външно коренно различната предница (броня, капак, решетка).
  13. CR-Z next gen Икономик :)

    Екстра е количката Едно красиво градско бижу. В най-адекватния цвят за модела.
  14. Смени сервиза за климатици. На "тука има тука нема" да ти играят и да не видят от къде изпуска, значи са лаици.
×