Jump to content

ADH-Honda

Фен
  • Мнения

    1649
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

722 Excellent

Относно ADH-Honda

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Пол
    Не казвам
  • Място
    психодиспансера, третия етаж със стъпка пред вратата "ВЕЛКОМЕ"

Последни посетители

21917 профилни разглеждания
  1. Записвам се и аз. Искам: 2 туби по 5 литра Castrol Edge 5W-30 Titanium FST C3 https://www.ato24.de/de/castrol-edge-5w-30-titanium-fst-c3.html 2 х 40,49 евро = 80,98 евро х 1.9675 = 159,33 - 5% = 151,36лв 1 туба 5 литра Motul 8100 X-cess 5W-40 https://www.ato24.de/de/8100-x-cess-5w40.html 1 х 35,50 евро х 1.9675 = 69,85 - 5% = 66,35лв 151,36+66,35= 218лв След един час ти превеждам парите като паричен превод по Еконт
  2. Нова цена: 399лв За София - безплатна доставка на място (докарвам ги при вас). За всички останали градове - Еконт. 0877143963 или ЛС
  3. Да, типично за позеленият пин. Тази патина няма махане. Пада целия пин рече ли човек да я чисти качествено... За кората... колкото и ненормално да звучи, всичко е нормално да е във вода, след каране в дъждовно време с хонда, това е положението. Не се шашкай, явно не си свикнал (караш колата отскоро явно). Най-лесния начин да разбереш, дали все пак си имаш кората (от линка който си дал), е като завиеш с волана пълен ляв и погледнеш в предната част на лявото колело, дали виждаш шайбата на коляновия вал с ремъците. Ако ги я виждаш, значи нямаш кора. Другия вариант е по звук, ако в дъжд ти цвилят ремъците (т.е. мокрят се), значи нямаш кора. Макар,че от хлабави ремъци пак може да просвирва, та това не е меродавно... Ако не си сигурен за какво говоря, просто направи 2 - 3 снимки на двигателния отсег и зад предните колела в завито положение и ще ти кажа имаш ли кора.
  4. Това което си дал от линка е именно "кората под мотора" при хондата ти, не търси друго, защото няма друго. Тя е образно казано "кора под мотора", защото реално стои под гредата, където стоят радиаторите и обхваща съвсем малко от двигателя отстрани (обхраща от към ангренажа, да не пръска вода на ремъците и да не цвилят като коне в дъждовно време и от другата страна обхваща малко, от към скор. кутия, да не се виждат тампоните на които се държи скорстната кутия). Сам може да прецениш, докъде стига кората - правоъгълната дупка на в лявата част на кората (снимката се пада отдясно, защото кората е снимана наобратно, снимана е от долната й страна) е дупка за оттичане на антифриза от водния радиатор, т.е. тази дупка е точно под радиатора. Та смятай, че кората не стига до под картера или нещо от сорта. Това е при хонда и при сивик и акорд и... всички останали модели. Свиквай. Не знам дали при дизеловите е по-различно, но при бензиновите дори и относително последните (актуални) модели, всичко си продължава по старому. Кора под двигателя реално няма и дори на чисто нов автомобил, след месец каране всичко е в кал и мръсотия. Спестяване от материал, типично по японски. Но е хубаво да я имаш тази кора, за да не ти пръска вода върху жайбата на коляновия вал и съответно ремъците и хидравлична помпа, компресор на климатик (ако имаш) - ако винаги ги мокриш, винаги ще "цвилят" ремъците, не е добре за лагерите на помпата и компресора... Сензора стоящ на скор. кутия за скоростомер и пробег (VSS) за да го мокриш, явно газиш в дълбоки води. Или просто буксата си е клеясала. С чистене не става (да търкаш патина, да пръскаш със спрейове... за много кратко време има файда от това), пробвал съм с една такава букса... трябва друга. Смени си самата букса която влиза в сензора, клеясали са пиновете и затова имаш проблем - отрежи буксата (да е читава, без патина по пиновете) заедно с кабелите от друга кола и сложи на твоята и приключи с проблема. Иначе, в нормални експлоатационни условия не би трябвало да го заливаш този сензор.
  5. За колеги от София - безплатна доставка на място (мога да я докарам при вас). 0877143963 на ЛС или vra4anin@gmail.com
  6. За колеги от София - безплатна доставка (ще ги докарам лично при вас) За контакти: 0877143963 (телефон или VIBER) на ЛС или vra4anin@gmail.com
  7. Продавам 4 броя оригинални Хонда 16 цола лети джанти марка KOSEI - оригинално слагани на моделът FRV. Джантите са подходящи за общо взето всички хонди които са 5х114,3 като Акорд Сивик (Accord Civic) Леджънд (Legend) ЦРВ ХРВ фрв Стрийм (Stream) Шатъл (Shuttle) Honda CRV HRV FRV и т.н.16 цола, 5х114.3, 6.5J ширина, офсет ЕТ 50, централен отвор 64,1мм.Джантите са нов внос от Австрия, НЕ са карани в България. НИКОГА НЕ СА КРИВЕНИ, НЕ СЕ Е НАЛАГАЛО ДА СЕ ИЗПРАВЯТ, НЕ СА ЗАВАРЯВАНИ. ОРИГИНАЛНА БОЯ. С леки козметични драскотини (нормално за възрастта на джантите).С оригиналните капачки 4 броя. Имат и вентили. >>> ПОВЕЧЕ СНИМКИ ТУК <<< Цена: 420лв От Враца съм, но изпращам с Еконт с опция преглед и тест и 10% отстъпка - доставката до офис на Еконт струва само 25лв. За хора от СОФИЯ е възможна лична доставка (да ги докарам при вас) За контакти: 0877143963 (телефон или VIBER) на ЛС или vra4anin@gmail.com
  8. Двата каталога за Honda LEGEND също са продадени. 15лв за един каталог ! При покупка на два или повече накуп - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ДО ОФИС НА ЕКОНТ При покупка на всичките накуп СУПЕР ПРОМОЦИЯ За контакти: 0877143963 (телефон или вайбър) на ЛС или vra4anin@gmail.com
  9. Продавам чисто нови машинки за централно заключване (наричани още актуатор). За Хонда Акорд 7-а генерация модел 2002-2007. Стават за всичките разновидности на модела - 4 врати седан, Комби, както и американските 4 врат седан и американско Купе с 2 врати, както и за Acura TSX. Бях поръчал машинките от америка за моят Акорд, с течение на времето си продадох колата, а машинките пристигнаха с половин година закъснение... и вече не са ми нужни. Имам две машинки - една за лява (шофьорска) и една за дясна (пасажерска врата). Цена за двете машинки накуп 90лв, ако искате само една от машинките - цената е 50лв за бройка. Снимки: От Враца съм, но пращам с Еконт с опция преглед и тест и 10% отстъпка - доставката до офис на Еконт излиза под 5лв. За контакти: 0877143963 на ЛС или vra4anin@gmail.com
  10. Здрав и прав човек падне и умре. Стара техника, нормално да се случват тези неща. Просто мал шанс. Така както съм имал мал шанс на дълъг път 1000+км да се разпадне капачката на радиатора (от там един вид тя блокира в радиатора и съответно радиатора се пука) или друг случай в един от най-горещите дни 40+ градуса жега, термостата да блокира в затворено положение Или да тръгнеш на почивка и на жена ти да й дойде цикъла седмица по-рано Кеф, а? Закона на Мърфи, тва е. Зимата на една от колите ми (хонда акорд СС7) бобината умря изведнъж ей така, както и ти го описа. Сутринта палеше, следобед престана да пали и те така. Купих нова бобина и започна да пали. Не са те излъгали, че от кофти свещи, нацепени кабели, пукнатини на дистрибуторната капачка - тези неща обикновено правят мизерии по комутатор и бобина, но по някой път просто от старост (всяко едно нещо си има начало и край, няма нищо вечно). Ако толкова много си "Тома неверни", накарай ги да си ти дадат старите части, кажи, че си ги искаш за спомен. Един вид да си сигурен, че са ти сложили други неща, а не само да казват, пък току виж въобще да не са пипали делкото.
×