Jump to content

ADH-Honda

Фен
  • Мнения

    1649
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

723 Excellent

Относно ADH-Honda

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Пол
    Не казвам
  • Място
    психодиспансера, третия етаж със стъпка пред вратата "ВЕЛКОМЕ"

Последни посетители

22101 профилни разглеждания
  1. Все още е налична кората.
  2. Продавам горна кора за багажник за Хонда Сивик 5-а генерация. Черна на цвят (от Сивик с черен салон). Много запазена - има минимално закъсване на плата в краищата. Цена 40лв. За контакти 0877143963 vra4anin@gmail.com или ЛС Пращам с Еконт с опция преглед и тест и 10% отстъпка - доставката до офис струва 5 лева и стотинки.
  3. Топката е слагана опционално и на някои Accord 7-a ген. TYPE S: ВЪЗМОЖЕН ЛЕК КОМЕНТАР НА ЦЕНАТА За контакти: 0877143963 (телефон/Вайбър) на ЛС или vra4anin@gmail.com
  4. Възможен коментар на цената. 0877143963 или ЛС
  5. Продавам оригинална топка за скоростен лост от Civic 7-а генерация Type R (EP3). Метална / алуминиева топка с червен надпис 6 скорости. Същата топка е слагана и в Acura RSX Type S / Хонда Integra Type R DC5, както и в S2000 до септември 2001 (до първия фейслифт) само, че за S2000 топката не е с червен, а с черен надпис. Топката е 100% оригинална, а не китайска реплика Топката става за абсолютно всяка една Хонда или Acura с ръчни скорости, без значение дали е модел 1980-а година или последен модел 2018-а, без значение дали е с 5 или 6 скорости. Идеален заместител е за собствениците на Сивик 8, ето няколко примерни снимки как такава топка стои в Сивик 8: СЪСТОЯНИЕ: Топката е РЕЦИКЛИРАНА лично от мен. В момента е като ЧИСТО НОВА, безупречна, все едно излиза от завода Няма дори драскотинка Последните 4 снимки може да видите в какво състояние беше топката след 16 години ползване. Ето какво представляваше топката преди моята намеса: Още снимки: >>> https://photos.app.goo.gl/sdbGkZrtNg5YqhZi2 <<< Към топката давам и гайка за правилното й позициониране. Цена: 75лв От Враца съм, но пращам с Еконт с опция преглед и тест и 10% отстъпка - доставката до офис на Еконт излиза 4 лева и стотинки. За хора от София е възможна лична доставка (да я донеса при вас). За контакти: 0877143963 (телефон/Вайбър) на ЛС или vra4anin@gmail.com
  6. Записвам се и аз. Искам: 2 туби по 5 литра Castrol Edge 5W-30 Titanium FST C3 https://www.ato24.de/de/castrol-edge-5w-30-titanium-fst-c3.html 2 х 40,49 евро = 80,98 евро х 1.9675 = 159,33 - 5% = 151,36лв 1 туба 5 литра Motul 8100 X-cess 5W-40 https://www.ato24.de/de/8100-x-cess-5w40.html 1 х 35,50 евро х 1.9675 = 69,85 - 5% = 66,35лв 151,36+66,35= 218лв След един час ти превеждам парите като паричен превод по Еконт
  7. Нова цена: 399лв За София - безплатна доставка на място (докарвам ги при вас). За всички останали градове - Еконт. 0877143963 или ЛС
  8. Да, типично за позеленият пин. Тази патина няма махане. Пада целия пин рече ли човек да я чисти качествено... За кората... колкото и ненормално да звучи, всичко е нормално да е във вода, след каране в дъждовно време с хонда, това е положението. Не се шашкай, явно не си свикнал (караш колата отскоро явно). Най-лесния начин да разбереш, дали все пак си имаш кората (от линка който си дал), е като завиеш с волана пълен ляв и погледнеш в предната част на лявото колело, дали виждаш шайбата на коляновия вал с ремъците. Ако ги я виждаш, значи нямаш кора. Другия вариант е по звук, ако в дъжд ти цвилят ремъците (т.е. мокрят се), значи нямаш кора. Макар,че от хлабави ремъци пак може да просвирва, та това не е меродавно... Ако не си сигурен за какво говоря, просто направи 2 - 3 снимки на двигателния отсег и зад предните колела в завито положение и ще ти кажа имаш ли кора.
  9. Това което си дал от линка е именно "кората под мотора" при хондата ти, не търси друго, защото няма друго. Тя е образно казано "кора под мотора", защото реално стои под гредата, където стоят радиаторите и обхваща съвсем малко от двигателя отстрани (обхраща от към ангренажа, да не пръска вода на ремъците и да не цвилят като коне в дъждовно време и от другата страна обхваща малко, от към скор. кутия, да не се виждат тампоните на които се държи скорстната кутия). Сам може да прецениш, докъде стига кората - правоъгълната дупка на в лявата част на кората (снимката се пада отдясно, защото кората е снимана наобратно, снимана е от долната й страна) е дупка за оттичане на антифриза от водния радиатор, т.е. тази дупка е точно под радиатора. Та смятай, че кората не стига до под картера или нещо от сорта. Това е при хонда и при сивик и акорд и... всички останали модели. Свиквай. Не знам дали при дизеловите е по-различно, но при бензиновите дори и относително последните (актуални) модели, всичко си продължава по старому. Кора под двигателя реално няма и дори на чисто нов автомобил, след месец каране всичко е в кал и мръсотия. Спестяване от материал, типично по японски. Но е хубаво да я имаш тази кора, за да не ти пръска вода върху жайбата на коляновия вал и съответно ремъците и хидравлична помпа, компресор на климатик (ако имаш) - ако винаги ги мокриш, винаги ще "цвилят" ремъците, не е добре за лагерите на помпата и компресора... Сензора стоящ на скор. кутия за скоростомер и пробег (VSS) за да го мокриш, явно газиш в дълбоки води. Или просто буксата си е клеясала. С чистене не става (да търкаш патина, да пръскаш със спрейове... за много кратко време има файда от това), пробвал съм с една такава букса... трябва друга. Смени си самата букса която влиза в сензора, клеясали са пиновете и затова имаш проблем - отрежи буксата (да е читава, без патина по пиновете) заедно с кабелите от друга кола и сложи на твоята и приключи с проблема. Иначе, в нормални експлоатационни условия не би трябвало да го заливаш този сензор.
  10. За колеги от София - безплатна доставка на място (мога да я докарам при вас). 0877143963 на ЛС или vra4anin@gmail.com
×