Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/21/10 in all areas

  1. 14 points
    Гледам никой не отвори тема за може би най-японското събитие в БГ,та аз бях и не можех да не пусна темичка Супер якото сборище на JDM икони и Legends. Много фенове,много наточени и супер уникални коли... Дано все така да е дори и повече да сме
  2. 14 points
    Здравейте колеги, Искам да изкажа и моите положителни отзиви от работата на Бранко. Пиша сега, но монтажа на газовата уредба беше извършен преди година и четири месеца. След това време и пробег от 25 000 км. мога да кажа, че колата се държи перфектно на газ, със разход в нормите ( борд. комп. + 20%). Ще се опитам с кратко резюме да аргументирам положителният си глас за Бранко, който не е майстора на когото не помним името След уговорка на "лични" и телефонни разговори с Маркони, платих капарото и чинно си изчаках уговорената дата. Да уточня, че живея в София и избора ми да отида чак до Русе, беше мотивиран от всичко, за което прочетох тук във форума, било то мнения за Брани и негови "постове". Едно второ уточнение - аз не съм единственият живеещ далеч от Русе, който монтира при него "Romano". Много хора от различни краища на България са монтирали и предполагам продължават да монтират газови уредби в гаража на Маркони. Аз предпочетох да остана в града за една вечер, което горещо препоръчвам на хората решили да се възползват от услугите на човека. Старата част на Русе е разкошна, а и имах приятел там, който ни разходи из града и ни показа разни приятни местенца с прясна речна риба и други благини. Така де, това беше лиричното отклонение, а сега за работата на Брани. Човека ни посрещна и без много разтакаване, след като ни предложи кафе се захвана с диагностика на колата, въпреки че преди да отида бях обслужил колата и клапаните бяха регулирани. Забравих да спомена, че ни беше предложен алтернативен транспорт, заради това че пристигаме от далеч - Honda HR-V, което беше много любезно от негова страна. Няколко часа след като оставихме колата, Бранко се обади за да ме информира за състоянието на клапаните и резултата след реглажа, какото и за цялостното състояние на автомобила. Да, за да не се объркате ще спомена, че без значение дали е правен реглаж, той си го прави. Няма пет, няма шест, човека си държи на устава. Прибрахме се в София и след 3-4 дена, когато колата беше готова се срещнахме отново, за да я настрои по моя тертип на шофиране, защото при него няма AUTO, всичко е CUSTOM (извинявам се за чуждиците) . Настройката отне не повече от 10 мин., като през цялото време отговаряше на всичките ми лаишки въпроси по възможно най-разбираем език и с търпение:) Взеих си колата чиста, настроена и газ към София, доволен от услугите на този страхотен майстор на име Бранко. Дори след монтажа, ако и да съм имал въпроси свързани с уредбата или по принцип с автомобила (Cr-v 2008, R20A2, A/T), винаги ми е вдигал телефона и спокойно и в детайли ми е обяснавал, как, кое и защо.. И в заключение мога да кажа, че не само съм препоръчвал на хора да монтират при него, а и аз самият бих отишъл отново в гаража на Маркони. С уважение, Димитър Димитров
  3. 13 points
    Да се включа и аз с някой акъл Дълго време се вглъбявах в себе си, ядосвах се и страдах за това как сами си прецакваме държавата, как не ни е грижа дали ни газят, мачкат, лъжат и дупят. Бях изпаднал в една такава депресия даже бих казал, мислех си как ако имам дете някой ден, жена ми ще трябва да бута количката по улицата, защото по тротоара са колите, как ще ходи на училище при положение че там е пълно с наркомани и пороци. Мислех ги всичките тези неща, гледах и неспирах да се терзая как най-красивите кътчета на България са замърсени от нашето нехайство и безхаберие, как на най-непристъпните върхове има консервени кутий от 73 г. и обекли на вафла мура. Как никой не зачита и не помага на възрастните хора. И така си мина известно време в депресия и терзания. От известно време се опитвам да правя всичко което зависи от мен и с което мога да променя дори и на йота света около мен. Примери много, но ето няколко: Дразни ме че няма къде да се ходи по тротоара - Спрях да спирам на тротоара, независимо какво ще ми коства това, обикалям търся и в 100 % от случайте намирам къде да спра. Има боклук в планината или на улицата пред входа, който ме дрази, гледам да го прибера и изхвърля. Започнах да поздравявам и да питам по-възрастните хора имат ли нужда от нещо от помощ или от нещо друго било то в блока или в магазина. И така малко по малко се опитвам да правя нещо конструктивно, продължавам да се оплаквам и да виждам всичките ъпсурди, които са ни заобиколили но сякаш е една идея по-добре особено когато успея да повлиая на ситуацията. Мисля че всеки един от нас, които сме недоволни от това което ни обгражда, е редно да се опита да го промени. Когато караме по пътищата и видим 10 или 100 пъти някой да не подава мигач и ние спираме да подаваме, това са личните ми наблюдения разбира се. Същото е и с даването на предимство. Ако и при вас е така опитайте да се контролирате и да сте съзнателни. Ако се стремим към някаква промяна, то тя наистина ще се случи просто мисля трябва да започне с много малки неща при всеки един от хората които я желаят, промяната, не луканката
  4. 13 points
    Напоследък бях малко зает,но съм доволен от себе си.Три дена борба с мелници като Дон Кихот без сваляне на главата:
  5. 12 points
    Двигателни, трансмисионни и хидравлични масла на френската марка YACCO; авто части и услуги Здравейте колеги, С удоволствие искам да ви представя част от услугите и продуктите с които разполага нашата фирма ФЕНАБГ АУТО. С течение на времето едно хоби се превърна в професия. Направихме малко сервизче, обслужващо изцяло и единствено само марката ХОНДА. Като всеки автомобил така и нашите се нуждаят от качествени масла на които искам да спря вниманието Ви. На този линк може да намерите електронен каталог, с помощта на който можете да изберете подходящото масло за Вашата Хонда: https://en.yacco.com/page/12-upkeeping-my-vehicle/43-which-lube-should-i-use-for-my-vehicle/ За да проследите наличност и цена може да ползвате линковете по-долу. Към нашия магазин https://www.facebook.com/fenabgauto Към нашите партньори http://www.yacco-sofia.com/ Искам да кажа, че всяка една поръчка направена тук в темата ,за масла с количество над 4 литра получават 5% отстъпка и безплатна доставка по СПИДИ (офис-офис)! Всякакви други варианти за доставка са за сметка на получателя, като си запазвате 5% отстъпка . С ЕКОНТ не доставяме масла! Какво друго ? Асистенция към откриване и доставка на всякакви части, както алтернативни така и ОЕ. Разполагаме с голяма гама съединители, ремъци, ролки водни помпи и части за първоначално обслужване на Вашия автомобил. Няма как да имаме всичко на склад, така че максималният срок за доставка на части, които имат наличност* са както следва: Алтернативни - от 24 до 72 часа ОЕ - от 3 до 10 работни дни Правят изключение едро габаритни части като фарове, калници, капаци и други, които за момента не доставяме. За редовни клиенти ще имаме и клиентски карти с индивидуална отстъпка, която няма да е постоянна, а ще се променя спрямо направения оборот и количество. Ще кача и малко снимки на най-масовите масла като държа да отбележа, че разполагаме с масла не само за ежедневно каране, но и за коли със състезателно натоварване на двигателите си. По-долу можете да намерите една малка част от наличните продукти. Начин за контакт: 0898 52нула997 и 0897 52нула997 Масло, подходящо за CVT предавателни кутии Масло за авт. предавателни кутии Honda стандарт ATF Z1, подходящо и за диференциали на CRV RD1 Масло за авт. предавателни кутии, изискващи Honda стандарт DW1 Масло за ръчни предавателни кутии Рейсингови масла ОЕ масла Масло за 2.2 дизеловите двигатели Бензинови мотори
  6. 12 points
    След операцията в Германия, вече сме в България. За сега всичко е наред, градусите се коригираха от 64 на 31, което е в стандартите за нормален живот. Избрахме VBT операцията. При нас продъжи 5 часа, представлява 5 винта виксирани на 5 прешлена и винтовете са свързани по между си с медицинска корда /въже/. На вторият ден след операцията вдигнаха сина на крака, както е с катетъра и всички там системи. На третият ден махнаха всичко и започна да ходи, да изкачва по малко стълби, след това упражнения в тяхната физиотерапия и на седмия ден ни изписаха. Още шест дни останахме в апартамента който наехме и спед това към БГ. Сега синът върви, навежда се и всичко, но като седи дълго прав или седнал и започва да го боли леко гърба. Според доктора до месец ще отмине това и след 5-6 месеца може да спортува всичко. За болницата и условията няма какво да се говори, чак ни намериха лекар учил в България да ни превежда - оказа се, че сме първите от България. След 2 месеца трябва да направим ренгенова снимка и я пращам в Германия. Това е за сега.
  7. 11 points
    За времето на ТО на моята Honda Civic 1.6 i-DTEC 9.ген (Euro 5) получих заместващ автомобил Honda Civic 1.6 i-DTEC Elegance (Euro 6d-temp) с обявена продажна цена от 21.490 EUR. В следващия текст ще намерите само лични впечатления и сравнения с моя актуален автомобил. Нарочно сега си избрах Civic 10 с 1.6 i-DTEC, защото предишния път получи х Civic с 1.0 3-cylinder VTEC Turbo, a следващия път се надявам да е наличен Civic 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат. Веднъж карал, макар и само за 4-5 часа и около 100км Civic 10, и вече прочел доста информация за автомобила реших да го пробвам в реални мои еждневни пътувания. Сядайки в автомобила е лесно да се установи, че мястото за водача е увеличено спрямо Civic 9. Може да е с малко, но усещането за простор е налице. Особено ми хареса възможността да по-свободно движение на краката около педалите по време на круизване при включен темпомат. Ясно си личи новата платформа на автомобила. С появата на тъч скрийн и друго управление на климатроника в средната конзола автоматично са изчезнали известно количество бутони, което също добавя удобство при управление на информацията и боравене с настройките. От друга страна по-тясната седалка в седалищната част и увеличението на бутоните по волана предизвикаха дискомфорт у мен. Особено преместването/добавянето на бутоните за управление на силата на звука на аудиото. За краткото време, за което седнах на дясната и задните седалки се усещаше същото чувство на простор. По време на шофиране усетих и по-меко поведение на окачването, по-добри спирачки и по-добро управление в завои. Определено Civic 10 е по-добър от Civic 9 и Golf 7 1.6TDI в тези категории. Още с потеглянето при включен климатик и ЕКО-режим обаче се усети малка разлика в настройките на 1.6 i-DTEC (Euro 6d-temp) и 1.6 i-DTEC (Euro 5). Новия двигател е с една идея по-динамично настроен. Доускорението от 80 до 100 км/ч при включен темпомат и без механично подаване на газ е много по-бързо в сравнение със "стария" двигател. Софтуера за управление е много по-различен от този на моя автомобил. Препоръките за превключване на скорост нагоре/надолу са с 5-10км/ч повишени. При намаляване на скоростта от 100км/ч до 70км/ч с включен темпомат (задържане на бутона "Set -") се активират спирачките. Точно това не ми харесваше до сега при VAG, а се оказа че и Хонда са го внедрили (при новия Авенсис все още го няма). Друга "неприятна изненада" за мен бе наличието на ACC, което не можах да изключа - т.е. включвайки темпомата, автоматично получавам ACC и LKAS. Това води до ненужно намаляване на скоростта при предприемане на изпреварване на трактори и други бавно движещи се МПС, което означаваше, че трябва да изключа темпомата докато не приключа с маневрата и после отново да го активирам. Още нещо, което адски много ме дразни в служебните и автомобилите под наем. Още едно нововъведение ме накара да се подразня - подканянето за поставяне на ръцете на 10:10 на волана. Едно вибриране във волана и поява на иконка на информационния дисплей. По принцип обичам да си държа ръцете в долната част на волана (8:20 или дори непосредствено от двете страни на основата на "Т"-то), като по този начин двата ми лакътя са удобно подпрени и не "висят" във въздуха. Разбирам автопроизводителите, че искат да продават автомобили на хора, които не могат да шофират, но всички тези екстри, които "подпомагат" (според мен - пречат) на водача ми идват малко в повече. По-големия автомобил с по-добра динамика се отразяват и на разхода на гориво. Това са трите постигнати от мен разхода за трите маршрута: Най-долу - от дилъра до вкъщи, за сравнение на следващия ден моя автомобил показа 3.9л/100км; В средата - от вкъщи до работа, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км Най-горе - от работа до дилъра, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км; vs Въпреки, че в един каталог не намерих разлика в предавателните числа на скоростните кутии, то на Civic 10 му "трябват" само 1700об./мин, за да се движи със 100км/ч, а на Civic 9 - около 1820об./мин. Също така разликата между реална (ГПС) и показана скорост е по-малка в полза на Civic 10: до 70км/ч отклонението е 2-3км/ч, а на 100км/ч - 4км/ч. Също така управлението на ЕГР е сякаш променено. При моя Сивик той почти никога не отваря при 100км/ч, а при тестовия - подскача от време на време. Имам две прави отсечки, които при почти никаквото движение в нарочно избрания ранен час (какво ли не прави човек в името на един тест), по които мога да наблюдавам редица данни през Torque Pro. С интерес ще изчакам появата на 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат и ако управляващите в Германия и ЕС не измислят някоя глупост с дизеловите автомобили, то може би след 2-3г ще премина на 10ген. В заключение малко снимки на тестовия автомобил:
  8. 11 points
    Често получавам запитвания за това дали Accord 8ма генерация си струва парите спрямо 7ма генерация. Отговарял съм на някои от тези запитвания из темите тук, на някои съм отговарял на лично. За да не се повтарям, ще опитам в тази тема да споделя личните ми впечатления между двата модела. Дано е полезно на други колеги, които се чудят между двата автомобила. Всичко написано по-долу е лично мнение, базирано на това, че притежавах Accord 7th gen 2004 (pre-facelift), 2.2 i-CTDi, sedan, Executive с ръчни скорости в продължение на 105,000км, между май 2010 и ноември 2015, когато го замених с Accord 8th gen, 2009 (pre-facelift), 2.4i, Estate, Executive (CMBS/LKAS) - който карам от малко над 22,000км. Влюбих се в седмицата от първия момент, в който я видях и седнах зад волана, беше безкрайно удоволствие да обиколя европа няколко пъти с нея. Дори стигнах до това да загубя безкрайни часове в това да свържа компютър с фабричната й навигация и поддържаше мотивацията ми да разработвам CarSpending.com. Единствената причина да заменя 7ма с 8ма ген, бе това, че изпадна точния автомобил, който търсих - на разумна цена. А аз търсих - хубаво комби, автоматик, с всички екстри (включително навигация, кожен салон, шибедах, CMBS/LKAS). Намерих го и не се замислих изобщо. С безценната помощ на @Zlatozator - отидохме и я взехме. Въпреки че сравнявам дизелов седан с ръчни скорости спрямо бензиново комби с автоматични, запознатите с модела знаят, че двигателите в двете поколения са горе долу непроменени. 8ма генерация предлага дизел с автомат, а 8ма 2.0 бензин е R-серия 156кс спрямо K серия 155кс при 7ма. И толкоз. След като двигателите и кутиите между двете поколения са идентични, този пост ще наблегне на другите разлики - визия, екстри и поведение на пътя. Предимства на 8ма ген: - Изключителен интериор, ако ви харесват купища копчалъци. Има информативен бордови компютър и куп други показатели, които при 7ма пре-фейс липсват напълно. - Едно от най-красивите комбита. Аз лично не мога да преглътна дизайна на Accord 7th gen комби, с което не обвинявам никой, който си го харесва. Даже безуспешно опитвах да убедя баща ми преди няколко години за 2.0 7ма ген комби, но взехме Mazda 6, защото и той каза, че му е твърде грозно. Седанът на 8ма ген също е много красив, но подобрението му спрямо 7ма далеч не е толкова фрапантно. - За моделите с ел. седалки - при 8ма ген имат памет. Тъй като и жената кара понякога колата, е яка екстра. Не знам дали я има на фейслифтова седмица. - За моделите с ACC/CMBS/LKAS - тъй като често пътувам по магистрали, LKAS системата често влиза в употреба и работи добре, а CMBS срам не срам ще си призная, че ме спаси 1 път в града, от спиращ рязко пред мен автомобил докато съм се разсеял. Много малко автомобили ги имат, но ако държите на тях - предлагат се и при 7ма ген фейслифт (2006-2008). - За моделите с навигация - работи за България (за разлика от тази в пре-фейс 7ма), но е все така безполезна, спрямо който и да е съвременен телефон с гугъл мапс или безплатен софтуер за навигиране. - Има хубав фабричен парктроник. - Дизеловият двигател е с подобрения и по-малко проблеми спрямо 7ма ген, но задължително идва с DPF, който пък е източник на други. - Тук сигурно очаквате още нещо... но толкова. Недостатъци на 8ма ген / предимства на 7ма: - Колата е физически по-голяма и практически по-тясна. Особено багажника. За сравнение, по каталожни данни багажникът на 8ма ген комби е 406л - колкото на 7ма ген седан и не лъжат. Докато 7ма ген комби е 576л, или над 30% по-голям (това са данни с вдигнати седалки)! Една от причините да искам комби е, че често с жената караме колела. В другата кола в семейството - Мазда 6 2005 комби, вкарваме 2 колела с паднали седалки. В 8ма ген, заради всякакви кори около калници и други безумни скосявания, ЕДВА влиза 1 колело. Като багаж на път, не събира повече от седана на 7ма. Трудно е да се повярва без да се види... Наблягам на това, защото ако купувате семейна кола, която да събира много багаж, то има голяма доза шанс да останете разочаровани. - 8ма ген много по-тежък автомобил. За сравнение 2.4i + автомат комби тежат 1750кг - с 200кг повече спрямо еквивалентен 7ма ген комби, автомат, 2.4i. Разликата абсолютно се усеща, колата се чувства тромава. За сравнение - Legend с 3.5 двигател и 4х4 е едва около 1840кг, малко по-тежък от 8ца. - Двигателите на 8ма ген са същите. Поне 2.2 и 2.4 са на практика идентични, с минимални подобрения. На хартия са няколко конски сили отгоре (150кс спрямо 140кс за дизела, 201кс спрямо 190кс за бензина), но заради по-високото тегло, все пак наблюдаваме подобен или по-висок разход и на практика същата динамика. - Рейката на 8ма ген е електрическа, а не хидравлична. Усещането в началото е малко странно. Воланът е по-лек и не дава такова чувство за връзка с пътя. Повече ми харесваше повдението на хидравличния усилвател (но не с много). Отделно, рейката на 8ма ген се разбива и започва да потраква - проблем, за който има не една или две теми във форума. На 7ма ген пък се пука маркуча, но поне това се оправя евтино. - Аудио системата на 8ма ген е УЖАСНА. Дори "премиум" аудиото, идва с говорители напомнящи на китайски боклуци от 29лв за чифт на промо от LIDL. Стъпка назад - спрямо чудното фабрично premium BOSE аудио в 7ма ген. Накратко: Предимствата на 8ма генерация се изчерпват с по-добрата визия. Има някои екстри в повече спрямо 7ма 2003-2005 и почти нищо повече спрямо 7ма фейс. Но има и недостатъци. Ако визията за вас не е аргумент, еквивалентен автомобил 7ма генерация с нищо не отстъпва. Не съжалявам нито за миг, че замених вярната 7ца с по-нова 8ца, но ако имах информацията по-горе, много по-сериозно бих се замислил дали да не е Legend, който струва колкото 8ма ген. Исках по-голям багажник, автоматик, и по-мощен двигател, но 8цата не е с по-голям багажник, не е особено по-пъргава от ремапнатия дизелов Акорд 7 и със сигурност не е по-пъргава от 7ца 2.4 бензин. Разбира се много бих се радвал да прочета (и разширия темата) с това, което ще добавите и вие!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×