Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/21/10 in all areas

  1. 14 points
    Гледам никой не отвори тема за може би най-японското събитие в БГ,та аз бях и не можех да не пусна темичка Супер якото сборище на JDM икони и Legends. Много фенове,много наточени и супер уникални коли... Дано все така да е дори и повече да сме
  2. 14 points
    Здравейте колеги, Искам да изкажа и моите положителни отзиви от работата на Бранко. Пиша сега, но монтажа на газовата уредба беше извършен преди година и четири месеца. След това време и пробег от 25 000 км. мога да кажа, че колата се държи перфектно на газ, със разход в нормите ( борд. комп. + 20%). Ще се опитам с кратко резюме да аргументирам положителният си глас за Бранко, който не е майстора на когото не помним името След уговорка на "лични" и телефонни разговори с Маркони, платих капарото и чинно си изчаках уговорената дата. Да уточня, че живея в София и избора ми да отида чак до Русе, беше мотивиран от всичко, за което прочетох тук във форума, било то мнения за Брани и негови "постове". Едно второ уточнение - аз не съм единственият живеещ далеч от Русе, който монтира при него "Romano". Много хора от различни краища на България са монтирали и предполагам продължават да монтират газови уредби в гаража на Маркони. Аз предпочетох да остана в града за една вечер, което горещо препоръчвам на хората решили да се възползват от услугите на човека. Старата част на Русе е разкошна, а и имах приятел там, който ни разходи из града и ни показа разни приятни местенца с прясна речна риба и други благини. Така де, това беше лиричното отклонение, а сега за работата на Брани. Човека ни посрещна и без много разтакаване, след като ни предложи кафе се захвана с диагностика на колата, въпреки че преди да отида бях обслужил колата и клапаните бяха регулирани. Забравих да спомена, че ни беше предложен алтернативен транспорт, заради това че пристигаме от далеч - Honda HR-V, което беше много любезно от негова страна. Няколко часа след като оставихме колата, Бранко се обади за да ме информира за състоянието на клапаните и резултата след реглажа, какото и за цялостното състояние на автомобила. Да, за да не се объркате ще спомена, че без значение дали е правен реглаж, той си го прави. Няма пет, няма шест, човека си държи на устава. Прибрахме се в София и след 3-4 дена, когато колата беше готова се срещнахме отново, за да я настрои по моя тертип на шофиране, защото при него няма AUTO, всичко е CUSTOM (извинявам се за чуждиците) . Настройката отне не повече от 10 мин., като през цялото време отговаряше на всичките ми лаишки въпроси по възможно най-разбираем език и с търпение:) Взеих си колата чиста, настроена и газ към София, доволен от услугите на този страхотен майстор на име Бранко. Дори след монтажа, ако и да съм имал въпроси свързани с уредбата или по принцип с автомобила (Cr-v 2008, R20A2, A/T), винаги ми е вдигал телефона и спокойно и в детайли ми е обяснавал, как, кое и защо.. И в заключение мога да кажа, че не само съм препоръчвал на хора да монтират при него, а и аз самият бих отишъл отново в гаража на Маркони. С уважение, Димитър Димитров
  3. 13 points
    Да се включа и аз с някой акъл Дълго време се вглъбявах в себе си, ядосвах се и страдах за това как сами си прецакваме държавата, как не ни е грижа дали ни газят, мачкат, лъжат и дупят. Бях изпаднал в една такава депресия даже бих казал, мислех си как ако имам дете някой ден, жена ми ще трябва да бута количката по улицата, защото по тротоара са колите, как ще ходи на училище при положение че там е пълно с наркомани и пороци. Мислех ги всичките тези неща, гледах и неспирах да се терзая как най-красивите кътчета на България са замърсени от нашето нехайство и безхаберие, как на най-непристъпните върхове има консервени кутий от 73 г. и обекли на вафла мура. Как никой не зачита и не помага на възрастните хора. И така си мина известно време в депресия и терзания. От известно време се опитвам да правя всичко което зависи от мен и с което мога да променя дори и на йота света около мен. Примери много, но ето няколко: Дразни ме че няма къде да се ходи по тротоара - Спрях да спирам на тротоара, независимо какво ще ми коства това, обикалям търся и в 100 % от случайте намирам къде да спра. Има боклук в планината или на улицата пред входа, който ме дрази, гледам да го прибера и изхвърля. Започнах да поздравявам и да питам по-възрастните хора имат ли нужда от нещо от помощ или от нещо друго било то в блока или в магазина. И така малко по малко се опитвам да правя нещо конструктивно, продължавам да се оплаквам и да виждам всичките ъпсурди, които са ни заобиколили но сякаш е една идея по-добре особено когато успея да повлиая на ситуацията. Мисля че всеки един от нас, които сме недоволни от това което ни обгражда, е редно да се опита да го промени. Когато караме по пътищата и видим 10 или 100 пъти някой да не подава мигач и ние спираме да подаваме, това са личните ми наблюдения разбира се. Същото е и с даването на предимство. Ако и при вас е така опитайте да се контролирате и да сте съзнателни. Ако се стремим към някаква промяна, то тя наистина ще се случи просто мисля трябва да започне с много малки неща при всеки един от хората които я желаят, промяната, не луканката
  4. 13 points
    Напоследък бях малко зает,но съм доволен от себе си.Три дена борба с мелници като Дон Кихот без сваляне на главата:
  5. 12 points
    Двигателни, трансмисионни и хидравлични масла на френската марка YACCO; авто части и услуги Здравейте колеги, С удоволствие искам да ви представя част от услугите и продуктите с които разполага нашата фирма ФЕНАБГ АУТО. С течение на времето едно хоби се превърна в професия. Направихме малко сервизче, обслужващо изцяло и единствено само марката ХОНДА. Като всеки автомобил така и нашите се нуждаят от качествени масла на които искам да спря вниманието Ви. На този линк може да намерите електронен каталог, с помощта на който можете да изберете подходящото масло за Вашата Хонда: https://en.yacco.com/page/12-upkeeping-my-vehicle/43-which-lube-should-i-use-for-my-vehicle/ За да проследите наличност и цена може да ползвате линковете по-долу. Към нашия магазин https://www.facebook.com/fenabgauto Към нашите партньори http://www.yacco-sofia.com/ Искам да кажа, че всяка една поръчка направена тук в темата ,за масла с количество над 4 литра получават 5% отстъпка и безплатна доставка по СПИДИ (офис-офис)! Всякакви други варианти за доставка са за сметка на получателя, като си запазвате 5% отстъпка . С ЕКОНТ не доставяме масла! Какво друго ? Асистенция към откриване и доставка на всякакви части, както алтернативни така и ОЕ. Разполагаме с голяма гама съединители, ремъци, ролки водни помпи и части за първоначално обслужване на Вашия автомобил. Няма как да имаме всичко на склад, така че максималният срок за доставка на части, които имат наличност* са както следва: Алтернативни - от 24 до 72 часа ОЕ - от 3 до 10 работни дни Правят изключение едро габаритни части като фарове, калници, капаци и други, които за момента не доставяме. За редовни клиенти ще имаме и клиентски карти с индивидуална отстъпка, която няма да е постоянна, а ще се променя спрямо направения оборот и количество. Ще кача и малко снимки на най-масовите масла като държа да отбележа, че разполагаме с масла не само за ежедневно каране, но и за коли със състезателно натоварване на двигателите си. По-долу можете да намерите една малка част от наличните продукти. Начин за контакт: 0898 52нула997 и 0897 52нула997 Масло, подходящо за CVT предавателни кутии Масло за авт. предавателни кутии Honda стандарт ATF Z1, подходящо и за диференциали на CRV RD1 Масло за авт. предавателни кутии, изискващи Honda стандарт DW1 Масло за ръчни предавателни кутии Рейсингови масла ОЕ масла Масло за 2.2 дизеловите двигатели Бензинови мотори
  6. 12 points
    След операцията в Германия, вече сме в България. За сега всичко е наред, градусите се коригираха от 64 на 31, което е в стандартите за нормален живот. Избрахме VBT операцията. При нас продъжи 5 часа, представлява 5 винта виксирани на 5 прешлена и винтовете са свързани по между си с медицинска корда /въже/. На вторият ден след операцията вдигнаха сина на крака, както е с катетъра и всички там системи. На третият ден махнаха всичко и започна да ходи, да изкачва по малко стълби, след това упражнения в тяхната физиотерапия и на седмия ден ни изписаха. Още шест дни останахме в апартамента който наехме и спед това към БГ. Сега синът върви, навежда се и всичко, но като седи дълго прав или седнал и започва да го боли леко гърба. Според доктора до месец ще отмине това и след 5-6 месеца може да спортува всичко. За болницата и условията няма какво да се говори, чак ни намериха лекар учил в България да ни превежда - оказа се, че сме първите от България. След 2 месеца трябва да направим ренгенова снимка и я пращам в Германия. Това е за сега.
  7. 11 points
    Избор на автомобил по предназначение и модифицирането му според целите започва така .... От месец подготвям тази статия и все не намирам време за реализацията. След оглед на личния автопарк стигнах до заключението ,че ми трябва още една Хонда..поредната /вече четвърта/ специално за риболов и по-дълги пътувания. Последните години имам около 17000 км риболовни излети и прекрасно знам какъв автомобил ми трябва. Изискванията ми се свеждат до : 1.Надеждност 2.Евтина поддръжка 3.Малък разход 4.Комфорт при пътуване 5.Екстри и гъдели 6.Минимум електроника 7.Добър просвет 8. 4х4 9.Бюджет 12000 лв. Естствено от тия точки има приоритетни и те са свързани главно с едно:Да стигна и да се върна безпроблемно. При милионния избор на пазара за коли втора употреба , с моя опит знаех ,че такъв автомобил не съществува и затова задачата се свежда до избор на модел съдържащ основата на моите изисквания и последващата модификация за нуждите ми. Като достъпност на пазара и опита ми,най-подходящия модел от серията 4х4 на Хонда,може би неочаквано, а може би не ….се оказа старото добро Харви. Покрива точки 1,2,3,6,7 и 8. Бюджетно втора употреба модела върви 5-6000 лв готов за основен ремонт. В плана ми остава да се подобри комфорта и да се добавят малко глесотии. Екземплярът беше закупен преди месец и разкостен веднага ,а работата по него е ежедневно по 15-30 мин на ден в зависимост от свободното ми време. Поставени задачи: 1.Основен ремонт на двигателя. 2.Ревизия на всички спомагателни агрегати 3.Преработка на окачването 4.Ревизия на спирачната система 5.Шумоизолация и ремонт на интериора 6.Екстри-мултимедия,двоен климатик,хладилник и много осветление. Срок..до края на годината. Изпълнението следва строго бюджетния план.До тук са изпълнени частично точки 1 и 5. Основния ремонт е факт,като само не е монтиран двигателя на купето. Закупени са High-end звукоизолиращи материали,който още не са пристигнали. Калкулацията дотук: Първоначална инвестиция :5500 Звукоизолация :780 лв-включва и брониране на стъклата. Части за осн.ремонт и консумативи 1200 лв Регулиремо окачване 900 лв Газова уредба 1000 лв Батерия Хонда + литиево йонни пакети за фотоволтаика 600 лв. Общо:9980 лв Според първоначалния план за оставащите 2000 лв трябва да добавя оффлайн климатик +мини котелче на газ на 48 волта с възможност за работа и като хладилник и като печка, да сложа някаква лека музика и навигация,както и да закърпя малко тапицериите и седалките. Продължението следва:..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×