Jump to content

ti6ko

Фен
  • Мнения

    462
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

329 Excellent

Относно ti6ko

  • Ранг
    Spoon Sports
  • Рожден ден 26.11.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.importtuner.com/index.html
  • Skype
    tishko41

Profile Information

  • Кара
    EJ9-B16A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Видин

Последни посетители

9064 профилни разглеждания
  1. Фаровете са DEPO,чисто нови са. За Honda CRV II Facelift (2005-2006). Единствена забележка е че са без кашоните. тел:0892399103 или ЛС Цена:220лв двата
  2. ti6ko

    Поредният :)

    аз съм бил,сори за късния отговор. Не обичам много много да давам гасс...
  3. Здравей приятел,можеш ли да постнеш някакви снимки на носачите които си направил да мърдат нагоре-надолу с лекота,че нещо не схващам мисълта ти. Относно колектора,моя го челосаха тук в града на плосък шлайф които се използва за шлайфане на глави,въпроса е там,че хората които ще правят това движение трябва да си направят един вид фланец или стойка която да държи колектора идеално право при шлайфането.
  4. ti6ko

    Поредният :)

    Гумата е леко "стречната" не е нищо фатално,няма да скъся живота И,първо-колата е лека и няма такъв зверски натиск и второ съм със сток камбър Калниците тия дни ще ги ролна. И пак казвам,че по-широка гума изглежда супер грозно.
  5. ti6ko

    Поредният :)

    В момента най-външната част на джантата идва наравно с калника,ако сложа по-широка гума и тя ще седи наравно с калника и изглежда като валяк. Сега седи много добре и като е скосена гумата позволява да сваля още колата
  6. ti6ko

    Поредният :)

    вече е с джантите гумите са 185/55/15
  7. ti6ko

    Поредният :)

    Още малко развитие по темичката..... 15x7.5j et15 джантите са реплика на Work Equip 03,супер яката JDM джанта Гума 195/50/15 Yokohama A095 Изглежда много яко,но само трябва по някакъв начин да си оправя fitment-а. Трябва или със страничен наклон или roller fender...
  8. Много приятен JDM вид,много ме радва. Относно генерацията,от какъв мотор е ? Поздрави
  9. ti6ko

    Поредният :)

    След година и един месец стоянка в гаража,Хондичката запали от първия път без дори да подавам ток или да е зареждан акумулатора. Влизам през багажника,че гаража е много тесен. И така,набавих си малко чарколяк от UK.... Spoon 4-2 изпускател Двуцевка от B16B Skunk2 смукател(или поне така мисля понеже му няма баджа отгоре иначе отговаря на всички ''белези'' за автентичност) Разпределител на спирачното усилие 40/40 Skunk2 термо гарнитура за всмукателя HEL маркучи за спирачките И малко неща за инсталацията която мисля да правя Tucked harness.(май ще бъде най-трудната част ) Малко да се махне снега и Я изкарвам,че сега е нечовешката мизерия вън. И също искам да помоля колегите с повече връзки да помогнат,търся преден лип от Civic ek SiR и предна броня от купе 6г преди фейса.Благодаря
  10. А как са нещата с апарати от s2k(300мм е диска),понеже гледам ги в ибей за 75 паунда двата,та ако някой иска мога да помагам Има също доста евтини 4 бутални от MG,но не знам размерите.
  11. ti6ko

    CRX swap B16 или К20

    Аз искам подробни снимки,защото много ме кефят подобни проекти,за съжаление 70 процента от проектите във форума не стигат до края. Според мен има шанс да се вмести в 15к,понеже според ръководството на K-tuned дават между 5к-6к$ да излезе подобен суап в ЕГ купе. Много се надявам колегата да изпълни проекта и да пише по-често в темата. Поздрави
  12. Една от причините да мени така обороти е натегнати клапани. При мен беше така,голям зор докато намеря от какво ги мени. Докато е студен мотора ги кове на 1200 и кат загрее направо откачаше.
  13. На мен ми прилича на шината която държи резервоара.
×