Jump to content

ACID BURN

Фен
  • Content Count

    586
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ACID BURN last won the day on February 18

ACID BURN had the most liked content!

Community Reputation

215 Excellent

About ACID BURN

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/03/1991

Contact Methods

  • Skype
    sasho_iv

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ9 D14A4, Outback BH EZ30
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, България
  • Интереси
    Планинското колоездене е начина ми на живот.
    Високооборотни Хонди с атмосферно пълнене.Нордшлайфе (Германия); Сузука, (Япония); Тцукуба (Япония).Японски автомобили.Музика и пътешествия. Железопътно строителство.

Recent Profile Visitors

8614 profile views
  1. ACID BURN

    F1

    @JHM Не съм съгласен с теб. Ветел поддаде под напрежението на Хамилтън. Както всички виждаме, колата която следва особено в завоите става много нервна и нестабилна. Гумите по-трудно се пазят и като цяло е по-трудно да се кара зад определена кола. Или поне така ни карат да вярваме. Ветел сгъна в Бахрейн, сгъна и сега. Ако Ветел не беше сгрешил нямаше въобще да стигнем до темата дали рейс контрола симпатизира на Мерседес или не. От друга страна Хамилтън в моментите в които трябва да "достави" го прави. Не само, че го прави ами го прави категорично. Толкова категорично, че той е създал очакване, че всичко ще бъде наред. Това колко е добър Хамилтън и Ветел и кой е по-добрия ми е трудно да кажа. А това че Мерседес са често печелещите в битките е, защото Ред Бул не са на ниво, а Ферари правят грешки в стратегиите си. Лошото за вторите е, че от поне 2 години, поне 2 години те просто не са си взели поука от грешките си. И за да съм конкретен - След като влезна Ветел да сменя гуми, Льоклерк остана на пистата за не знам още колко обиколки, но достатъчно на брой, че от 3 секунди изоставане от Хамилтън разликата набъбна на над 10 секунди. Не съм фен на Мерседес, но няма как да не им призная това, че стратегията им е много адекватна в 90% от случаите. Пилотите им са също толкова адекватни и най-вече колата като пакет е просто на много високо ниво. Да и аз смятам, че правилата и най-вече играта с гумите много им помага. Да и аз почвам да си мисля, че ФИА застават зад Мерседес, но както виждате фактите са си факти. А що се отнася за Ферари - с такова управление и с такава работа няма да стигнат до титлата, а тайно се надявам да не стигнат.
  2. Браво, Ванчо! Радвам се, че си помислил и за греда между бомбетата или бъркам. А последно окачването ще е тип макферсон или двойна ключица?
  3. Ако говориш за K20A2 - да, може.
  4. ACID BURN

    F1

    ...he suffered a driveshaft failure that cost him a potential sixth place. https://www.formula1.com/en/latest/article.red-bull-believe-their-car-was-quicker-than-ferraris-in-baku.3wG0atXs2v2EsNC6TvU2QR.html
  5. ACID BURN

    F1

    За Ферари съм отдавна на мнение, че са зле и такива ще са си докато се махнат Мерседес. Тая простотия с Леклер беше уникална. Той просто беше по-бърз. Ред бул са бавни за съжаление, но проблема не е от двигателя според мен. А Квият се удари с Ландо Норис и Карлос Сайнц и в резултат според мен някъв проблем със скоростната кутия се е получил.
  6. ACID BURN

    F1

    Мххммм... ама накрая се движеше към бокса.Интересно как подобно нещо му се случи и в Австралия. Но иначе да подкрепям за Верстапен.
  7. Първо ще кажа, че ако ще се прави нещо вероятно ще е поне края на тая година такаче не бързам. Бюджета не е чак толкова от значение, ако ремонта си заслужава както казах. Като очаквам, че от такъв мащабен ремонт респективно резултата ще бъде дълготраен. Тоест очаквам 10 години да нямам проблем с ръждата. Благодаря за предложението за седана. Интересува ме купе, ако ще сменям шасито. Този човек от класиккар изглежда сериозен ще го имам предвид. Все пак няма да е зле да има още контакти с хора по-близко до мен. Че ще бъде трудно организирането до Бургас. Благодаря!
  8. Че бюджета ще надхвърля себестойността на колата това е ясно, но въпроса е дали ще си заслужава, дали ще има налични материали и разбира се инструменти, с които тази операция да се направи качествено и най-вече с дълготраен ефект. Аз много бих искал да се премахне ръждата и да се поцинкова. Даже щях да се свързвам съз завода на грейт уол по едно време да ги разпитам какво биха могли да направят по този въпрос. Някакви координати на тези хора от класиккар? Като цяло акцента на темата е - Препоръки към хора, които се занимават с такава работа и имате добри отзиви от тях. Предполагам, че тези хора ще са малко, защото малко хора се хващат на такова нещо. А целта на темата е да си направя сметка какво да правя в някво бъдеще време. Като за сега само проучвам и цялата тази инициатива е встрани от приоритетите ми, но искам да събера мнения лека по лека. Благодаря за отговорите!
  9. Здравейте! Искам да събера малко информация по конкрения въпрос. Сивика, който имам има проблеми с ръждата. Има не малко места с ръжда. Попринцип обмислям много дали да не сменя шасито и да си прехвърля всичко, което имам на ново шаси, но не знам дали ще мога да намеря здраво шаси. За да обобща какво си мисля: 1. Реставриране на сегашното шаси (Може да се съчетае с подсилване и направа на клетка вътре в колата) 2. Купуване на ново шаси 3. Купуване на направена кола и сегашната да я разпродам на части или нещо от тоя сорт. Тъй като момента за действие ще бъде в някво бъдеще време искам да обсъдим само първата точка. Тоест може ли някой да препоръча човек, който ще направи качествено работата? Заедно със самото реставриране може и шасито да се подсили. Трябва ми човек, който ще извърши този процес качествено и с дълготраен ефект. И за да обобща и насоча темата: Търся човек, който да направи качествен ремонт на шасито с което разполагам. Също така да направя една дискусия с него какво би препоръчал за направа на клетка, с която обаче да не се повлияе функционалността на колата. Другите две точки на този етап са по-скоро в краен случай, ако не успея да намеря такъв човек. Колата има сантиментална стойност за мен и не бих искал да я сменям. Благодаря на всички отзовали се!
  10. От хечовете трябва да стане. За купе и седан не мога да кажа. Предполагам, че ще е по-късо и куките ще са на различни места. Предвид, че всичко е гледано да бъде модулно предполагам, че всякво гърне от всякъв сивик ще стане, но трябва да го разучиш. С по-голямото гърне от ВТи би трябвало да станат нещата от към звук.
  11. ACID BURN

    F1

    Даниел Квият можеше да постигне много добро състезание. Можеше и да пусне Гасли да направи нещо по-съществено. Аз също не съм фен на Макс Верстапен като човек, обаче е голям карач и евалата на това, което постигна. Най-накрая Хонда са на мястото където трябваше да бъдат. Честито! Ферари са ясни - бита карта. Браво и на Ботас, а дано да покаже на шампиончето, че няма да му е лесно тоя сезон. П.П.:Както се видя новите технически регулации са пълна глупост. Колите са по-трудни за изпреварване.
  12. ACID BURN

    F1

    Гледах квалификацията. Гасли направи добра обиколка. Мисля, че само една загряваща и една квалификационна обиколка и се прибра. Това в Q1. Не знам какво са си мислили, но Гасли не излезна втори път и изведнъж просто от 5-6 ти някъде стана 18-ти. Обаче нещото, което много ме изкефи е това, че в Q1 в рамките на 1 секунда влезнаха 18 пилота! 18 пилота! Нещо, което не се беше случвало от много време. Колите изглежда да са доооста по-равностойни от изминалите години. И отново колкото и да си извъртаме приказките и душите - Хамилтън, когато трябваше да даде максимума си и да мине над възможностите на автомобила, го направи. Ботас направи уникална обиколка в края на 3-тата част на квалификацията, но Хамилтън се наложи.
  13. ACID BURN

    Боядисване на джанти

    Грунда обаче трябва да се мине след това и той с шкурка. Това, че на места стигаш отново пак до метал не е фатално. Грунда ще изравни деруги и неравности по повръхността. Всъщност идеята на грунда е да има добра адхезия боята с джантата и това става посредством грунда. Като "надереш" повърхността на алуминия с шкурката ще има добра адхезия. Не пести от подготовката. Времето необходимо за 4 джанти при леки дефекти е от порядъка на 2 часа за подготовка на повърхността и около 2 до 4 часа за грунда според зависимост условията и колко трябва да си играеш с джантата. Пробвано е няколко пъти. Иначе, ако искаш лак дето ще дръжи повече време трябва да е друкомпонентен. С втвърдител. Еднокомпонентните не стават. И друг съвет - преди нанасяне на слой задължително обезмасляване. Можеш да го направиш с изопропанол или с етанол. Спирта за горене има етил метил кетон, а той ще повлияе на грунда. Метиловия алкохол може и той да е оферта също, но с изопропанол с малки количества и чист парцал и ще видиш кво махаш дори след като си ги изчистил.
  14. По спомени беше нещо от порядъка на 10-15 лв. Аз си направих една такава. Тя почна да изпуска леко. Главното е да се заравнят фланшовете. Иначе нищо не правиш. Сега съм със същата и до колкото успях заравних фланшовете. Ще видим колко ще държи. Ако не издържи директно режа фланшовете и напасвам тръбите.
  15. ACID BURN

    Въпрос за силов тунинг

    Горивните камери не са ли различни? Просто питам.
×