Jump to content

ACID BURN

Фен
  • Мнения

    480
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

137 Good

Относно ACID BURN

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.06.1991

Contact Methods

  • Skype
    sasho_iv

Profile Information

  • Кара
    EJ9 D14A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, България
  • Интереси
    Планинското колоездене е начина ми на живот.
    Високооборотни Хонди с атмосферно пълнене.Нордшлайфе (Германия); Сузука, (Япония); Тцукуба (Япония).Японски автомобили.Музика и пътешествия. Железопътно строителство.
  1. Турбо с глава/Д15з6/8

    Ако ще караш колата често и ще имаш километри в града мисли за органичен съединител. Керамиката хваща много добре за старт, но за града след време просто ще се дразниш на колата си и ще ти е кофти. Според мен 200 нм ще издържи фабричен съединител, обаче въпроса е да не идват рязко, както и че живота му ще е намален според мен.
  2. Турбо с глава/Д15з6/8

    Степента на сгъстяване не е лошо нещо. Въпроса при турбиниран двигател е, че решението на проблемите при турбо двигателите се решават сравнително скъпо. Степента на сгъстяване се променя при турбиниран двигател в доста по-голм обхват спрямо атмосферните двигатели. А пък сгъстен турбиниран двигател трябва да е по-отзивчив, мощен.
  3. Турбо с глава/Д15з6/8

    Бас хващам, че двигателя е сток!
  4. По малки хлабини по отворени клапани повече вакум. Вакума се мери след дросела към всм.клапани. С други думи се мери вакума във всмукателния колектор. Атмосферно налягане или близко до атмосферното- дросел отворен на 100. Максимален вакум дросел затворен.
  5. Заповядайте приятели! http://dox.bg/files/dw?a=ba209f30dc Приятно четене!
  6. Новини от Хонда

    Заповядайте, приятели! http://dox.bg/files/dw?a=ba209f30dc Приятно четене!
  7. Новини от Хонда

    Аз я имам. На пдф беше май. Ако искате ще я кача.
  8. D14A4/Z2 е с една сонда. Подгрев на огледалата за тоя модел аз не съм виждал. С това искам да ти кажа, че навлизаш в страни от темата. Ако трябва да се говори за разлика между преди и след фейс има много дълъг списък да се направи. Конкретния въпрос е за предната част на колата. Иначе си прав за стоповете, но не и за седалките. Разликата в седалките е че вече може да се настройва височината на седалката и тапицерията е различна. Но дори и това не е баш така, защото има разлика в окомплектовките.
  9. И решетка, но тя трябва да е комплект с бронята. След фейс на преди няма да стане.
  10. Новини от Хонда

    Ако това го изкарат и бъде с двойна ключица отпред и отзад ще бъде голям хит. Уникално изглежда!
  11. Acura vigor i5 мисля, че са двулитрови. Били доста надежни и с много плавно разгръщане на двигателя.
  12. Bardahl продукти!

    Да, прав си! Става дума за сумолюб. Всичко това, което говорих е за сумолюб. Пробвал съм и фюлериновата добавка. Също прекрасен продукт! За добавката за прочистването. Да замислил съм точно това да направя, което описа. Този процес ще направя обаче с друга марка и друг автомобил. Японски е. Субару е. А сивика му сменям маслото на 7 до 9 хиляди километра пробег. Напоследък по-често, защото я карам по-често в града.
  13. Bardahl продукти!

    И аз се чудя, как така с даже увеличен процент на съдържание на добавката в трансмисионни масла, ще се подобри работата на скоростна кутия и т.н.. Особено за скоростни кутии, които е нужно определено триене и определен тип смазочни течности. Но въпреки това - втора смяна на маслото с тази добавка. Двигателя е просто уникален. Вярно е, че за 16-17 хиляди километра съм сменил два пъти маслото и съответно и ползвал тази добавка. Вярно е, че и двигателя е подобрен механически и управлението му е различно, но двигателя работи тихо. В ситуации на нисък товар, ниски обороти двигателя произвежда много добър въртящ момент. Звучи, усеща се и работи много мазно. Скоро време ще го отворя и ще видя в какво състояние е, но засега в сегашната му конфигурация работи много добре. Скоро време ще пробвам добавката за цялостно прочистване на маслената система. В същото време мога да кажа, че добавката за прочистване на горивната система работи много добре! Осезаема разлика, когато за пръв път я ползвах. Като цялостно обобщение ще кажа, че добавките на бардал са много добри. Колко по-добри или лоши спрямо другите не мога да кажа, но ефекта от всяка една, която съм ползвал се усеща.Не е въобразяване и нагласа!
  14. За или против средното гърне

    Има високопроточни катализатори. Скъпи са. За след колектора да минеш на два различни диаметъра с голяма разлика над 10мм ще се отрази зле. Резонатор след колектор ще се отрази зле. Но катализатор няма. Все пак и фабрично така се провеждат. За диаметъра и Б18ц4 не мога да кажа. Предполагам, че вътрешен 63 ще е добре. Резонаторите с пеперуда вътре не знам колки са надеждни. А иначе моята генерация на кривките е леко нагъната тръбата, което ме дразни. Ще е по-добре да не е нагъната.
  15. Новини от Хонда

    Само на мен ли ми прилича на голф 2ка?
×