Jump to content

ACID BURN

Фен
  • Content Count

    616
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ACID BURN last won the day on February 18

ACID BURN had the most liked content!

Community Reputation

222 Excellent

About ACID BURN

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/03/1991

Profile Information

  • Интереси
    Планинското колоездене е начина ми на живот.
    Високооборотни Хонди с атмосферно пълнене.Нордшлайфе (Германия); Сузука, (Япония); Тцукуба (Япония).Японски автомобили.Музика и пътешествия. Железопътно строителство.
  • Кара
    Civic EJ9 D14A4, Outback BH EZ30
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, България

Contact Methods

  • Skype
    sasho_iv

Recent Profile Visitors

8860 profile views
  1. Не успях да гледам на живо състезанието. Видях само моменти от него. Ако имам възможност може да го гледам вечерта. Мога да кажа, че съдбата му го върна на Макс. Заслужено си беше. Колкото и да искам задвижвано шаси от Хонда да спечели в Австрия Макс просто избута Льоклер и това е безспорно и може да се види. Тогава действие срещу Макс нямаше. Сега срещу Льоклер има. Как така? Защо? И двата казуса са почти идентични. Наказание обаче до сега получават предимно Фераритата аз не съм съгласен.
  2. Ей това е баш реклама - https://marveltuning.com/ Аз съм доволен от тях макарче лично аз не съм ползвал услугите им, но един приятел ги ползва.
  3. Ама какво олио? Калиакра? А, шарлан ще стане ли? Не ми се ще с шарлан, щото е хубава растителна мазнина и за салата е много вкусно. Хора, к'ви са тия глупости?! Колегата goldbyrk го каза. Единствено само ще добавя, че не е добра идея да се ползва масло/ грес или подобни нефтени продукти върху гумени елементи (маншони, маркучи и т.н.), защото маслото и греста с времето ги разяжда.
  4. С годините пробвах много неща. Ръждопреобразовател, непропускащ грунд, боя, гумени покрития, битумни покрития и последното беше полиуретанова боя. Последното се справи най-добре, но ръжда все пак излиза. Не съм пробвал цинков спрей. Подготовката на основата е много важна там. Не трябва да има ръжда. Добре е основата да е грапава и трябва да е чист метал. Не знам дали ще проработи. Това, което чувам и виждам е, че продуктите с вакса, парафин, вазелин и т.н. са много добри решения, но те трябва да се нанадят всяка година. В твоя случай до колкото разбирам е на видима част и ще трябва да се прави с цинк или класическия метод. Имай предвид, че японките гният от вътре навън. Много е важно да се защити колата първо от вътре. За кухини или затворени пространства парафина е супер решение, защото няма да се отмие и е наистина преграда от атмосферата.
  5. Бушона е направен, за да изгори той в случай на късо съединение. Слагайки бушон, който не може да изгори жиците се нагряват както се нагряват жичките в един тостер примерно. С изпичането си те стапят изолацията си и вече със сигурност правят късо с други жици. А бушона ти е изгорял първоначално, защото крушка или нещо, което е вързано към този кръг е окъсявало.
  6. С това действие си си причинил много големи болки и разходи. Всичко, което е на тоя кръг с този бушон вероятно ще трябва да се смени. Не е ясно и друго какво е изгоряло. Не трябва да караш колата, както каза колегата Краси. Панела, който ти дава достъп до бушоните вътре в купето пише изрично - Винаги сменяйте бушон със същия ампераж!
  7. Това е страхотно и подобна подобрена система има на новия Passport и Pilot. Passport-а много ми харесва, но все още Хонда и въобще, която и да е японка не могат да ме убедят, че са по-добри от Субару по отношение на AWD системи.
  8. Не знам колко са валидни тези тестове. Дали реално електрониката отчита правилно приплъзването и най-вече как е настроена електрониката и механиката разбира се. Реално тези условия са за лед, защото сцеплението е почти нулево. Гледал съм видеа с този тип тест и автомобили, които са се представяли зле на този тест се представят по-добре в реални условия. Иначе какво излиза, че на Тойотата трейл режима излиза безполезен почти.
  9. Гордея се с япончетата! Силата на мечтите - Хонда!
  10. Определено. То се видя и на квалификациите и в състезателно темпо. Ферарито със затворено крило, Мерседеса с отворено и просто не може да го стигне. Да не говорим за атака. Атаките на Хамилтън бяха в зоните на спиране главно поради по-свежите и способни гуми. Атаките му бяха по време на спиране. Но нямаше как да издържат толкова дълго време на зор и колата почна да се пързаля.
  11. Льоклер да е здрав и да няма проблеми в кариерата си, това му пожелавам. Голям талант, балансиран, аналитичен, методичен и с доста по-човешко поведение спрямо Верстапен. И к'во излиза сега, че Ветел ще стане втори пилот във Ферари. Това определено няма да му хареса. Ферари имах определено предимство на Спа и Монца. Виждаше се по идеологията на автомобила, че те ще са добри на писти като Спа и Монца и може би и Мексико. Всички видяхме, че Ферари на правите бяха просто недостижими. Как така, обаче само една кола финишира на подиума просто не знам. Много въпроси имат да си отговарят във Ферари. Но дори и на Мексико да спечелят Ферари това не променя факта, че отбора е зле. Ако Редбул имаха втори пилот Ферари сега щяха да са 3-ти. А идват писти, които ще са трудни за Ферари.
  12. Затъмняването защо? Крушки да ти изгорят ECU или TCU не мога да си го представя. По-скоро може да изгори модул за управление на фаровете или нещо, което да е вързано заедно към фаровете. Но като цяло това не би трябвало да се случи. Преди като имах едни дефектни лед крушки просто спря да свети и това е. Според мен това е някакво съвпадение. За реставрацията не разбрах много много, но ако си с лупи, а не рефлектор по-важно е да се реставрират лупите. Това не знам как става. Има обаче хора, който го правят по-добре от заводско изпълнение. За вътрешните части на фара просто ако може да се изчистят ще е супер. "Стъклото" на фара ако може да се полира от двете страни и да се защити против УВ лъчението ще е супер. Успех!
  13. Не знам до къде си гледал. Аз изгледах цялата квалификация. В Q1 просто не успя да запише време тъй като нещо му се бъгна двигателя. Нямаше пушаци и т.н.. Това знам аз засега. Иначе това беше една от най-смешните квалификации.
  14. Аз и на Хондата, и на Субаруто съм с ледки никакви проблеми. Но опита ми е от 2 години само такаче не мога да дам коректна оценка. Тези крушки, които колегата Rakeem е предложил ми изглеждат супер! Няма кво да му мислиш особено за 25 лв. Аз като си вземах за Хондата крушките бяха над 100 лв. а по дизайн са много сходни.
  15. Чипа е правилния. Ако се ползва Филипс стил светлодиоди е супер. Ще светят точно като халогените като разпръскване, но много по-силни и икономични. Аз лично обаче ти препоръчвам малко по-скъпи крушки. Тези с този пластмасов преходник вероятно ще се счупи и после ходи се оправяй.
×
×
  • Create New...