Jump to content

ACID BURN

Фен
  • Content Count

    627
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ACID BURN last won the day on February 18

ACID BURN had the most liked content!

Community Reputation

224 Excellent

About ACID BURN

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/03/1991

Profile Information

  • Интереси
    Планинското колоездене е начина ми на живот.
    Високооборотни Хонди с атмосферно пълнене.Нордшлайфе (Германия); Сузука, (Япония); Тцукуба (Япония).Японски автомобили.Музика и пътешествия. Железопътно строителство.
  • Кара
    Civic EJ9 D14A4, Outback BH EZ30
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, България

Contact Methods

  • Skype
    sasho_iv

Recent Profile Visitors

8968 profile views
  1. Здравей отново, Ванка! Трябва ми съединител за една D16Y8-ца. Говоря за комплект притискателен, фрикционен диск и аксиален лагер. Адреса за доставка е отново офис на Спийди - бул. „проф. Цветан Лазаров“ No 126. Благодаря ти отново!
  2. Заедно с поръчката си получих и подарък - ароматизатор! Благодаря!
  3. Здрасти, Иване! Трябват ми 5л YACCO VX1500 0W-30 заедно с филтър. Ако ти е удобно с Еконт нека да бъде до офис - цариградски комплекс бл.284 вх.Ж, ако ти е удобно със спийди нека да е до офис - бул. „проф. Цветан Лазаров“ No 126. Благодаря ти и до скоро виждане!
  4. От това, което разбрах аз тавана за лошите шофьори ще е 400% увеличение на ГО. Бонуса за добрите шофьори ще е 25% в единия вариант 15 класа или 23% при другия вариант 20 класа. Може и да е разменено не съм убеден в кой точно беше 23 и 25%. За достигането на пълния бонус и в двата вариант ще отнеме 6-7 години. Пак това не ми е ясно дали е със сигурност. За определени нарушения има и определен процент наказание. За превишена скорост, за рисково изпреварване, за неправилно изпреварване и т.н. . За превишена скорост беше от 25% май май. Като идея е добре, но мнението ми е, че с нашата "полицейска" система ще се завъртят нещата това да стане поредната схема. В допълнение желанието за голямо наказание, което да предизвика "страх" в джигитите ще даде основание на катаджиите да взимат повече пари. А както всички знаем за хората със скъпи коли това не ги интересува и винаги ще има врътка, но катастрофи с такива коли няма да свършат. От другата страна бонуса за това, че караш като човек, а не маймуна е толкова демотивиращ, че реално на средно статистически човек ще му е все тая. След 6-7 години тая отстъпка от ако ще да са 30% ще е все тая и това, ако до тогава не се случи някаква простотия, с която всичко да се рестартира. Забелязал съм, че там където поощрението е по-голямо от наказанието ефекта на определен закон, директива или каквото ще да е има много по-голям ефект от колкото силните рестрикции, наказания, глоби и т.н.
  5. Стартера върти ли? Бушона се намира вътре под волана. Мисля, че има и такъв под капака.
  6. Имобилайзера сигурен ли си, че не дава някъв проблем? Чипа на ключа с теб ли е? Да не е паднал? Как разбра, че няма ток към свещите? Бушоните за горивната помпа и за запалителната система как са?
  7. Мда, това е била целта. Гледах избраните моменти от състезанието не успях да го гледам цялото. Тъпото е, че най-интересните моменти съм изпуснал. Както и да е Ред-Була-а ги е съсипал! Изпреварването на Хамилтън от Верстапен в последната част на състезанието в завоите 1-ви и 2-ри ... просто феноменално! Евалата, че и двамата си дадоха място и че двамата се уважиха, защото това лесно можеше да стане инцидент и реално и двата Ред-Бул-а да са вън както Фераритата. Говоря от точките. Не знам как така Гасли точно в края надделя над Хамилтън и то на права отсечка. Може би предното крило, заедно с "отворена" конфигурация на шасито на СТР + макс-а от задвижването на Хондата са дали тоя резултат, но определено впечатляващо. Гасли изглеждаше във всички случаи в по-лошата ситуация. Отново много се радвам за Хонда! Сигурно е досадно за околните, но просто съм много горд с Хонда! Къде бяха, какво преживяха, а сега? Поредното доказателство, че силния дух определя битието, а не обратното!
  8. Миналата седмица разгледах колите в експото. Обобщението ми е - Качеството на материалите и сглобката изглежда подобрено. Само японките съм обиколил другите машини ги пропускам. Всъщност качих се в Ауди А6 оуроуд. Не ме впечатли с няк'во сериозно надграждане като интериор. Като дизайн на интериорите има определено недомислени неща. Тойота имаха няк'ви абсурди места на старт/стоп бутона за двигателя. Духалки и такива неща бяха меко казано странни при Мазда. Мазда много красиви отвън обаче вътре са супер малки. Като механика не мога да кажа нищо особено. Същите пластмаси навсякъде. Но дизайна като цяло не искам да коментирам, защото е субективен аспект. Като цяло марките, които на мен ми харесаха най-много са Хонда и Субару. Сивика е страхотен. Субару Аутбек съм го виждал много назад във времето при него няма съществена промяна. Но на това изложение си личи пак, че автопроизводителите се чудят какво да направят, че да си купиш нов автомобил. А реално за мен кяра от чисто нов автомобил е, че си купуваш нещо, което за пръв път ти ще ползваш и отделно че ще се почувстваш някакси доволен, горд със себе си че след толкова труд си се наградил сам себе си. Хубаво обаче като гледах немското трио колко много се обезценява особено дизелите това е лудост! Ауди А6 след 4 години губи над 60 близо 70 бона от себестойността си, а всъщност не е огромна разликата между сюпърб и А6. Но пък обезценяването е по-малко при Сюпърб. И мислейки за всички тея неща се сещам, че тук дори не съм се замислял що за механика и що за кола всъщност получаваш. Колко време ще издържи тая кола и най-вече колко ще ме кефи тази кола. Предполагам, че като остарея и вече няма да имам време или по-скоро емоционална и физическа енергия ще мисля за нов автомобил и няма да ми пука за всичко по-горе написано, но засега съм фен на старите японски машини. Просто имат чар имат излъчване и ми е много интересно сегашните нови коли дали ще изглеждат така както сегашните 15-20 годишни машини след съответно същия период от време.
  9. Малко ще съм извън темата, извинявам се. Позволих си да намеся нациите, защото формула 1 до втората световна война и малко след това е репрезентация за гения и уменията на различните нации. Хитлер е използвал формула 1 заедно с други спортни дисциплини да афишира гения на немската нация и т.н.. И всичко това дойде от контекста, че във формула 1 когато е имало немци те са били първи в състезанията и че репутацията на ферари идва от дългия й престои на състезателната сцена и не малкото емоционални победи.
  10. За злобата съм съгласен. Реших просто да споделя мнението си. Опитвам се да бъда обективен. Аз съм фен на Хонда преди всичко, но се стремя да не съм фанатик, който се събужда и заспива с мисълта има коли има и Хонда. В крайна сметка зад материалните неща стоят хора. Хората правят материалните неща да имат дух. Материята е нищо, ако го няма човека. Говоря за колите в частност. За лошото - не мога да кажа. За това, което не достига на Ферари е допускането на едни и същи грешки заради емоция. Конструктивно колата не е достатъчно добра спрямо Мерседес и дисциплината не е тази, която немците имат. Поне аз това като зрител мога да кажа. Това е моето мнение, което може и да изтриете. П.П.: Ако Льоклерк продължи с това темпо скоро обаче само заради пилот Ферари ще печелят повече. Да видим. Борбата вътре в отбора на Ферари ще бъде много по-тегава от тая на Мерседес. Хамилтън е категоричен, Ветел обаче не е.
  11. Аз смятам, че Ферари са легенда, защото не е имало конкуренция. В случаите, в които е имало съревнование между немски и италиански инженери немците са били най-отгоре. Историята го показва. Илюзията, че Ферари са каймака на колите идва от изкуствено създадената репутация. Много на брой победи и постоянно явяване в шампионата на богатите после преобразуван на формула 1 няма как да не изгради такова съзнание в децата и възрастните. Да, определено Ферари имат много добри инженерни решения във времето, но моята теза е че най-добрите автомобилни инженери са немците и японците. Втората школа е минималистична в смисъл, че се опитват от ограничен или малък ресурс да постигнат високи резултати, докато немците добавят повече ресурс в едно решение, за да постигнат високи резултати. А за това съм напълно съгласен. С баща ми в началото на годината направихме нещо като бас. Той твърдеше, че Ферари печелят, Мерседес са след тях, а РБ-Хонда са някъде 4-5-ти в класирането. Така е всяка година от 2015-та година насам. Всяка година накрая ония нещо бил направил, пък те са пр**али Ветел или някви такива. Да става забава и басове да се правят.
  12. Не успях да гледам на живо състезанието. Видях само моменти от него. Ако имам възможност може да го гледам вечерта. Мога да кажа, че съдбата му го върна на Макс. Заслужено си беше. Колкото и да искам задвижвано шаси от Хонда да спечели в Австрия Макс просто избута Льоклер и това е безспорно и може да се види. Тогава действие срещу Макс нямаше. Сега срещу Льоклер има. Как така? Защо? И двата казуса са почти идентични. Наказание обаче до сега получават предимно Фераритата аз не съм съгласен.
  13. Ей това е баш реклама - https://marveltuning.com/ Аз съм доволен от тях макарче лично аз не съм ползвал услугите им, но един приятел ги ползва.
  14. Ама какво олио? Калиакра? А, шарлан ще стане ли? Не ми се ще с шарлан, щото е хубава растителна мазнина и за салата е много вкусно. Хора, к'ви са тия глупости?! Колегата goldbyrk го каза. Единствено само ще добавя, че не е добра идея да се ползва масло/ грес или подобни нефтени продукти върху гумени елементи (маншони, маркучи и т.н.), защото маслото и греста с времето ги разяжда.
  15. С годините пробвах много неща. Ръждопреобразовател, непропускащ грунд, боя, гумени покрития, битумни покрития и последното беше полиуретанова боя. Последното се справи най-добре, но ръжда все пак излиза. Не съм пробвал цинков спрей. Подготовката на основата е много важна там. Не трябва да има ръжда. Добре е основата да е грапава и трябва да е чист метал. Не знам дали ще проработи. Това, което чувам и виждам е, че продуктите с вакса, парафин, вазелин и т.н. са много добри решения, но те трябва да се нанадят всяка година. В твоя случай до колкото разбирам е на видима част и ще трябва да се прави с цинк или класическия метод. Имай предвид, че японките гният от вътре навън. Много е важно да се защити колата първо от вътре. За кухини или затворени пространства парафина е супер решение, защото няма да се отмие и е наистина преграда от атмосферата.
×
×
  • Create New...