Jump to content

ACID BURN

Фен
  • Content Count

    601
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ACID BURN last won the day on February 18

ACID BURN had the most liked content!

Community Reputation

219 Excellent

About ACID BURN

Contact Methods

  • Skype
    sasho_iv

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ9 D14A4, Outback BH EZ30
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, България
  • Интереси
    Планинското колоездене е начина ми на живот.
    Високооборотни Хонди с атмосферно пълнене.Нордшлайфе (Германия); Сузука, (Япония); Тцукуба (Япония).Японски автомобили.Музика и пътешествия. Железопътно строителство.

Recent Profile Visitors

8713 profile views
  1. ACID BURN

    Новини от Хонда

    Ако тоя модел излезе на пазара със задно или някво авд, което да има възможност да минава на задвижване на предните колела и съответно с 10-те скорости ще е бомба!
  2. ACID BURN

    Новини от Хонда

    Много красива! Едва ли ще изглежда баш така, но много красива.
  3. ACID BURN

    F1

    Да да определено това беше хем забавно, хем и гадно. Беше ми смешно как някво напудрили са се целия отбор, обаче сгънаха рязко. Но реално в тая ситуация според мен се справих отлично. За 50 секунди да вземеш нос, да се съгласувате какви гуми да сложите при положение, че след 5мин може и да завали и никой нищо не ти е казал. За Ветел аз съм на мнение, че ако Ботас не беше сгънал нямаше да се качи на подиума. Льоклер при всички условия равни щеше да е пред Ветел. За Макс мога да кажа, че като човек въобще не съм му фен. На моменти е яко арогантен, обаче като пилот - постоянно се представя добре. Няма какво да се отрече.Ако колата беше по-бърза Хамилтън ще се поти яко.
  4. ACID BURN

    F1

    Мхххм... Тоя спорт почва да ми се струва, че всичко е тиражирано вътре. Почвам да се чудя дали наистина има конкуренция или просто УтреНосетеСъответнатаСума.
  5. Метанола е отровен. От 10 мл можеш да ослепееш. Разхода на гориво обикновенно е по-висок с етанол.
  6. Това е много дълбока тема. Възможности за подобрение има много! При температура на въздуха от порядъка на 30 градуса твърде вероятно температурата на отчетения от температурния сензор да е в рамките на 45-60 градуса. Всичко много зависи разбира се. 45 бих дал при постоянно движение със скорост 130 км/ч. 60 бих дал при катерене на стръмен наклон с 80 км/ч и голям товар на двигателя. В коша каква е температурата трудно мога да ти дам обективен, точен и реално релевантен отговор. Принципно изпускателите имат термощитове. Едни ламарини над колектора. Аз мислех, че просто тежат, но всъщност работят. Обвиването на изпускателя ще намали температурата в коша, но пък деградира по-бързо изпускателя. Особено ако е тръбен изпускател с тънки стени ще изгние много бързо. Идеалистичния вариант за шосеен автомобил е някакъв вход от предната страна на колата. Води се един въздуховод до филтърна кутия. Филтъра се затваря в кутия и цялата всмукателна система, която е в коша се термоизолира. Има много неща обаче да се мислят. Реално най-добрата всмукателна система може да се види на колите във формула 1. Те притежават много прецизно оформен вход на въздуховода. Той е кратък с плавни преходи в сеченията и посоките на водене и се взема въздух от частта на автомобила където въздуха ще е с най-висока скорост и най-ламинарно течение.
  7. ACID BURN

    F1

    Чакам го Алонсо с нетърпение да се изкаже. :D:D Страхотно състезание! Много интересно беше! Радвам се, че Верстапен не се оака, че имаше възможност това да стане. Съжелявам и за Льоклер. Като отиде в друг отбор ще станат нещата. Тото Волф обаче полудЕ като видя, че на 125-тата годишнина мерседес ще се сринат до дъното. То не бяха костюмчета, па видеа колко са голямата работа. Браво на япончетата! Браво на Ред бул! Пожелавам им от сърце да продължат със същата траектория напред!
  8. Не мога да дам някакво обективно мнение по въпроса. Мога обаче да кажа, че горивна система за бензин изложена дълго време на чист етанол със съдържание близко до и над 90% ще деградира гумени уплътнения и може би ще увреди дюзите, но с такова съдържание силно ме съмнява да има проблем с горивната система. Метанола от своя страна е много стабилно гориво при високи температури и налягания каквито има в двигатели с висока степен на сгъстяване и/или с принудително пълнене. В общия случай и двата алкохола подобряват горенето.
  9. ACID BURN

    F1

    Шефа на Алфа Ромео да си го взема Ветел да си правят вътрешен турнир с Райконен за най-добър хоби пилот. Позитивното в случая е, че три коли задвижвани от Хонда влезнаха в зоната на точките. Както и че Гасли изглежда по-добре и това ще е добре, за да може да притиска Ветел и да даде шанс на Верстапен срещу Льоклерк. А Ферари се видяха отново, че са много зле - дори в бокса загубиха и то 2 пъти. Просто не знам кой им мисли стратегиите обаче е много зле. Може ли да държиш Льоклерк при положение, че има кола на сигурността и виждаш, че основните ти опоненти влизат в бокса с идеята да те пресечат.
  10. Какво значи бели крушки? Въпроса ти е много общ. Трябва да гадая ти какво искаш, за да ти препоръчам нещо.
  11. ACID BURN

    F1

    Ей тая снимка и момента в който го видях в гръб с надписа HONDA. Ето затова гледах всички състезания от март 2015-та година! То не са заметресения, американизатция, сумати простотии, държава без ресурси и накрая япончетата като мравките заедно постигнаха успеха. Много се радвам за марката много се радвам за японците макарче това е преувеличено, но в същото време показателно що за хора са японците! Много съм горд с япончетата и с марката. Всички сочеха пръст, говореше се как трябва да се откажат, то не бяха определения към тях, обаче аз вярвах в тях и знаех, че тоя момент ще дойде. Аз съм много щастлив!
  12. ACID BURN

    F1

    Аз не съм съгласен с това, което направи Верстапен и с тезата "Ако няма и малко твърда борба, защо сме тук?". Първо това въобще не беше "малко твърда борба". Верстапен директно го изхвърли от пистата. Това действие си заслужава наказанието. Имаше възможността да му даде път. Утре като стане същата случка, ама на обратно ще разбере целия свят и ще се жалва като детенце. Така и така щеше да го изпревари. Аз не му правя чест. В същото време Льоклер е голям джентълмен. Бореше се абсолютно достойно! Фен съм на Хонда, но не и на Верстапен като човек. Като шофьор е супер, ама не е достойно това поведение.
  13. ACID BURN

    F1

    ПООООООБЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕДДДАААААААААААААААА!!!!! ПОБЕДА!!!! Спечелихме! Уникално! ПРосто У-НИ-КА-ЛНО!!! Алонсо къде си бе?! GP2 Engine!!!
  14. ACID BURN

    F1

    Да, определено Гасли е много зле. Аз очаквах да е близко до Верстапен и на 4-то 5-то състезание вече да почва да го притиска, а той става все по-зле. Реално застане ли зад кола различна от Уилямс, Форс Индия и Хаас просто си остава зад нея. Не можа с Рикардо да се пребори. Стоя сума ти време на 13-то 14-то място. Е няма как да се движим напред само с една кола. Добре, че Верстапен е шофьор, а Ветел няма нерви вече. А по отношение на колата - двигателя мисля, че става все по-добър. Проблема обаче започва да бъде шасито. Гледах кадри от миналата година на ред бул-а. Е брутален е. Сега му липсва тая скорост и стабилност.
  15. ACID BURN

    F1

    @JHM Не съм съгласен с теб. Ветел поддаде под напрежението на Хамилтън. Както всички виждаме, колата която следва особено в завоите става много нервна и нестабилна. Гумите по-трудно се пазят и като цяло е по-трудно да се кара зад определена кола. Или поне така ни карат да вярваме. Ветел сгъна в Бахрейн, сгъна и сега. Ако Ветел не беше сгрешил нямаше въобще да стигнем до темата дали рейс контрола симпатизира на Мерседес или не. От друга страна Хамилтън в моментите в които трябва да "достави" го прави. Не само, че го прави ами го прави категорично. Толкова категорично, че той е създал очакване, че всичко ще бъде наред. Това колко е добър Хамилтън и Ветел и кой е по-добрия ми е трудно да кажа. А това че Мерседес са често печелещите в битките е, защото Ред Бул не са на ниво, а Ферари правят грешки в стратегиите си. Лошото за вторите е, че от поне 2 години, поне 2 години те просто не са си взели поука от грешките си. И за да съм конкретен - След като влезна Ветел да сменя гуми, Льоклерк остана на пистата за не знам още колко обиколки, но достатъчно на брой, че от 3 секунди изоставане от Хамилтън разликата набъбна на над 10 секунди. Не съм фен на Мерседес, но няма как да не им призная това, че стратегията им е много адекватна в 90% от случаите. Пилотите им са също толкова адекватни и най-вече колата като пакет е просто на много високо ниво. Да и аз смятам, че правилата и най-вече играта с гумите много им помага. Да и аз почвам да си мисля, че ФИА застават зад Мерседес, но както виждате фактите са си факти. А що се отнася за Ферари - с такова управление и с такава работа няма да стигнат до титлата, а тайно се надявам да не стигнат.
×