Jump to content

kra4e

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно kra4e

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Последни посетители

1888 профилни разглеждания
  1. и аз карам ФР В от 2 години само, че 2.0. за тази обява - колата е с пребоядисани задните 2 панела/вежди, ако е германка много страдат от ръжда и веждите мн бързо ръждясват, а на тази от 2те страни са пребоядисвани, претапициран волан и избеляла емблема на волана, сменени гумички на педалите, даже не са същата шарка като оригиналните. Ако ще ходиш да я гледаш, задължително отдолу я огледай да няма ръжда, под резервната гума. Според мен не е на тези километри. Поздрави
  2. изчакай да дойде зимата, 10ка не ти мърда и няма стопляне. Иначе нормално извънградско 5.5-6, градско около 8-9 с 18ки джанти и без дпф
  3. Аз съм с ФР В с К20 с 6 скорости. Като динамика/разход е супер. 12 газ градско и 8.5 извън. Вътре - просторна с голям преден прозорец, предната средна седалка е малка и ако ще се возите 3 ма отпред, 2 мата пасажери да не са широки и големи. Задните седалки падат и става с голям багажник. Вратите се отварят с по-голяма градус от обикновените .Като недостатъци - изключително твърдо фабрично окачване, особено отзад, като лагерна количка е, малък багажник ако е за голямо семейство, сравнително ниска е, предната седалка на шофьора - ако си широк ще ти опира рамото или ръката във вратата-кората, но се свиква, голяма мъртва точка от ляво и дясно (колонката на предния прозорец е много широка) и най-важното - гледай да няма ръжда, че там няма спирка. Като заключение - здрава, практична и икономична градска кола. За 2 години само масла и филтри. Дано съм ти бил полезен.
  4. Преди да поръчваш и правиш още каквото и да е било, спри от бутилката подаването на газ до край и карай няколко дена само на бензин и пиши дали има промяна
  5. И моята вози твърдо, на легнал полицай отзад най-много се усеща.
  6. ... аз съм с дизел и имах "Огромен" проблем с дюзите, смених 4 дифтуняги за по 6 лв всяка, реално само може би по принцип само 1 беше за смяна, ама в предвид високата цена смених и 4те
  7. Има вариант да са залепили малко парче изолирбан или нещо подобно от вътрешната страна на таблото, като смъкнеш таблото светни с фенерче от зад и ще разбереш
  8. и аз се присъединявям към клуба на "Вибриращите" при 40км в час и след сменени карета
  9. и при мен точно така стана, смених вътрешното каре на дългата с Pascal изчезна голямата вибрация от 80 до 120 и се появи лека вибрация от 30 до към 40 Пиши като смениш и другото каре да ли е изчезнала
  10. Вторник ще я разпилеем, даже ще занеса полуоските на стругар да ги провери дали са прави.
  11. И аз имам проблема от 90км до 120км тресе при натоварване на акорд 7ма генерация. При опорния лагер на дългата полуоска има луфт или карето. Така ли трябва да е или е заминал лагера или карето? Кажете мнения. video-91aac471924d94e435a580437dfcc138-V.mp4
  12. И аз имам проблема от 90км до 120км тресе при натоварване. При опорния лагер на дългата полуоска има луфт. Така ли трябва да е или е заминал лагера или карето? Кажете мнения video-91aac471924d94e435a580437dfcc138-V.mp4
  13. Аз съм от Русе и ако съм ти по път се обади. Поздрави
×
×
  • Създай нов...