Jump to content

SpliFF

Фен
  • Мнения

    321
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

39 Neutral

Относно SpliFF

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 13.10.1984

Contact Methods

  • Skype
    w.o.s.h

Profile Information

  • Кара
    ше Honda Accord F20B6 AT. В момента-Subaru Outback 2002 2.5 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич
  1. Здравей. https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Motul 6100 Synergie+ 10W-40 3x5L (23,75+23,75+23,75)*0,95*1,9675=133,2лв Превеждане по сметка Доставка до офис Еконт
  2. Това с тия почиствания без разглобяване, изобщо не ми се вярва, а ако става въпрос за EGR да почисти-забрави! Като го отвориш и като видиш за каква гняс става дума,то с четка и разтворителие е трудно.
  3. И така по между другото си виж PCV клапана,който е на капака на главата. Трябва като го свалиш и като го разклатиш вътре да чуваш едно буталце как се движи и трябва да пропшуща само от едната страна въздух накисни го в някакъв разтворител .Принципно това си е консуматив и е добре да се сменя, ако не всяка поне през 1-2 смени на маслото. Другото което ми идва на ум е да си направиш една профилкатика на EGR клапана и пътищата му. Сваляне почистване.
  4. Щом си подменил съединителя и виенето го има,остава скоростна куия.Най -вероятно лагер на първичния вал.
  5. SpliFF

    Препоръка за хонда акорд

    Не ,че е толкова важно,ама тия коли нямат ESP. Колегата по-горе явно е има предвид SRS (въздушните възглавници).
  6. SpliFF

    Светна ми чека...

    Изтегли си Honda ESM 1998 от тук https://drive.google.com/file/d/0B1v803mzYzT7UHh3LVFKaHZrSnM/view?usp=sharing , има всичко написано кое как и т.н. На кратко, за тази грешка, като за начало трябва да се провери налягането на горивото, след това самият сензор(сондата) и евентуално самата инсталация. Като отвориш програмата има една иконка с бинокъл (Search,) там пишеш кода на грешката и ти излизат резултатите.Там ще намериш в последователност какво как и т.н . Успех.
  7. Като цяло за някой е по-изгодно да даде 5лв(примерно) + но да си запази отстъпката, за друго обратното.Всичко зависи от това кой за каква сума поръчва и какво търси.
  8. При мен протече, след има няма 2-3 месеца, със семеринг без посока. Центровка не можеш да разместиш, защото е от ECU и делкото няма опция да се върти по оста.Махаш всичко от делкото преди голямото блъскане.Можеш да си огледаш бобината за пробив в корпуса и евентуално да я замериш(ама това пожелание).
  9. Hitachi ще да е. 1-12,45/22/6 Проблемът е ,че семеринга има посока на въртене - по часовниковата стрелка и с такава посока никъде не можах да намеря по нашите магазини.Някъде бях мернал една тема за човек, от мисля В.Търново (може да греша) ,че е предлагал такива севмеринги.Другия вариант е поръчка.Просто ако сложиш такъв, без посока, не очаквай да изкара много.При демонтажа на оста я огледай за износване ; ако е износена и новият семеринг няма да те спаси. Също така огледай и лагера дали е здрав. 2-О-О пръстена, мисля че е с такъв размер.Там няма драми, има го навсякъде и се сменя лесно.Аз бях си поръчал, мисля оригинален, ама като го сложих ми се видя халтав и си взех с малко по-малък диаметър и малко по-голяма дебелина. Пасна перфектно. 3.Нямаш ли преса, се приготви за много "майки и бой с чук,пирони,болчета и квото ти роди главата. Набиването е една идея по-лесно.Имаше значение от коя страна се избива пина. П.с.Няма как да промениш центровката ,защото делкото е зацепено и не може да се върти,но като свалиш делкото, маркирай тая част със спина, която се зацепва на вала (тя самата има резка) и самата ос. И забележи на къде сочи палеца на делото.Малко сложно ти го обяснявам, но идеята е да не завъртиш оста на делкото и палеца на 180 градуса ,че тогава посмъртно няма да ти запали колата и да няма чуденки. Успех.
  10. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11483352661852636&slink=15sv5l тази колица някой да я поглеждал? П.с-в последствие назад в темата намерих мнения за въпросната кола. До колкото разбрах не си струва.
  11. Аз предлагам автора на темата преди да тръгне да сменя или проверява нещо по обстойно, да закачи колата на диагностика за да се въди със сигурност грешката.Не ,че се съмнявам ама аз в началото ей така сбърках 80 грешка с 8 и дилеми и т.н та мисълта ми е да не е 6 и 1 грешка.Едно видео ако се сподели ще е екстра
  12. От ляво на жабката, в дясно, огледай хубаво.
  13. В ESM дават да е зад жабката.
×