Jump to content

Nickolay1

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Nickolay1

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте Колеги, Може ли някой да даде съвет къде в София мога да откарам колата за реглаж на клапани и колко би ми струвало това удоволствие ако някой го е правил скоро. Колата е Акорд 2003, 2.0 с газ. Благодаря предварително.
  2. На дясната полуоска точно на тампона беше раждясала и се счупи, но там си личеше че има ръжда. Четох във форума за така нареченато "рециклиране" на полуоски. Някой колега може ли да даде повече информация. Благодаря предварително.
  3. Гумите са нови, но проверявани 2 пъти, както и джантите. Дясната полуоска е нова, лявата е със сменени нови карета. На лявата полуоска има леко изменение на успокояващия тампон, леко издут от едната страна. Дисковете ще ги проверя отново.
  4. От дясно е нова полуоската с двете карета, а от ляво вътрешно и външно каре са нови. Майстора УЖ като смени накладките каза, че ги е свалил дисковете и почистил преди да ги сложи обратно, че били ок. При по-висока се успокоява биенето или е минимално, едва се усеща. Бие между 30-40 км в час и след това се разсейва.
  5. Извинявам се ако е тъп въпрос, но просто много неща се смениха а все още си бие. Дисковете ще обяснат биене при натиксане на спирачката, но биенето при ускоряване между 30 и 40 км. ? Благодаря предварително.
  6. Здравей, Майстора ги погледна и каза, че не им е време още. Бяха още с неизтъркани надписи по тях и си личеше, че са слагани скоро. При дигната на крик кола и при включена на 1 скорост без гумата, се вижда минимално отклонение само на диска от дясно. От ляво не мърда. Дисковете може да обяснат биенето при спиране, но при ускоряване ? Благодаря предварително.
  7. Здравейте, Преди 9 месеца се сдобих с акорд 2003г., 2.0 бензин, 155 к.с. с газов инжекцион. Още като я взех се направи следното обслужване: - масла и филтри - горни и долни леви и десни шарнири - предни и задни накладки - големите предни тампони на носачите - табпони на задна стаб. щанга - предни и задни биалетки След като я взех и направих реглаж колата почна при ускоряване и то между 30 и 40 км. в час да се усеща едно биене на колата и треперене на пътническата седалка до мен. Биенето го усещам и във волана и в педала и видимо седалката до мен се тресе. Тресе и при натискане на спирачка при по висока скорост. След като мине 40 км. в час това силно биене изчезва, но не напълно, усеща се лека до неусезаема вибрация. При съмнение на майстора, че е съединител и при проба да се тръгне с повече газ, дясната полуоска от една стана на две. Счупи се при тампона (което разбирам от колегите във форума не е нещо странно, но странното следва). Смених дясната цяла полуоска с двете карета...... След направен реглаж биенето все още го имаше, но бях вече с нова полуоска. След поредно разглобяване на колата, имаше съмнение за ляво вътрешно каре. Там ги смених и двете карета. Направих реглаж и ...........пак същото. Колата при ускоряване между 30 и 40 км. в час. бие, и също при натискане на спирачката при по висока скорост има биене във волана без колата да тегли на ляво или дясно. При минаване на скорост от 40 км. биенето спира. Колеги, моля помагайте......... Дисковете не са сменяни, но видимо не са и още за смяна. Джанти и гуми два пъти са гледани, алумиеви 16 цола джанти и нови летни гуми. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...