
Executor
Фен-
Content Count
354 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Executor last won the day on November 24 2020
Executor had the most liked content!
Community Reputation
38 NeutralAbout Executor
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
пеш
-
Пол
Мъжки
-
Място
Ямбол
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Днес бях на диагностика, спукана тръбичка. Предлагат да я запоят или да си търся нова. Но това ще стане в понеделник вече. Иска ми се да е нова но нещо не намирам никъде. Става въпрос за тръбата с прозорчето на филтъра, която минава пред радиаторите.
-
Не вярвам да е бушон реле, защото перката тръгва. Ще видя утря по-обстойно а следобяд имам уговорка с човек който се занимава с това.
-
Утре ще ходя на "майстор". Дано е фреонът и ако е той ми е интересно защо е изтекъл, баща ми използва колата и ден преди това е ползвал климатика.
-
Климатика спря да духа студено. Когато го включа перката на радиатора се включва, но не се чува характерното цъкане на реле или каквото е от към двигателния отсек. Преди когато пусна климатика оборотите веднага се променяха и се чуваше това цъкане. Сега обаче това го няма само перката се включва. Не знам как точно е механизма на работа, понеже ремъка е здрав върти шайбата но не знам как точно става зацепването.... Дали проблемът е в това: ЦЪК Ила ли вероятност да е термостата на климатика (не знам дали има такова чудо) и ако е от него щеше ли да тръгва перката ако е повреден ?
-
Executor started following Civic 6та ген. (1996-2000)
-
А бе отиди при някой газаджия те имат и медни тръби и накрайници..... Sent from my SM-G903F using Tapatalk
-
https://www.autopower.bg/спирачни-маркучи-honda-civic-6-fastback-ma-honda-civic-6-fastback-ma-1.4-i-ma8-mb2-d7267c12.html Виж тук няма ли нещо подходящо.
-
Не мога да намеря диоден блок за да сменя на моя стария алтернатор. Ако някой се е сблъсквал с тоя проблем и му се е налагало да търси диден блок, който да пасва за този тип алтернатори.......
-
На моя алтернатор всичко е сменено без диодния блок, който всъщност се повреди. Сега не мога да намеря същия диоден блок. Преди 3 години един познат смени лагери, колекторни пръстени, реле. Няма как да позлвам и диодния блок на алтернатора който взех, понеже захващането на краищата на статорните намотки към дидния блок е чрез кримпване и не виждам как мога да разтворя клемите без да ги счупя. Сега пак слизах да видя какво става - зарежд, но ме притесняват изядените колекторни пръстени, няма да изкарат много.
-
Понеже не ми дава мира пак слизах до гаража, отново свалих тоя алтернатор мерих пак краищата на релето всичко наред. Върнах го обратно и сега зарежда, само че на 13.9-14.1. Не знам какво се случва. Ще поръчам релето което dandilov показа. Ходих до един магазин за авточасти да поръчам диоден блок за моя стария алтернатор, понеже той е със сменени колектори и лагери, но тия от магазина ми казаха че точно същия няма да можем да намерим извадиха ми 2-3 напръв поглед подобни, но с различен брой диоди. На сегашния алтернатор колекторните пръстени са доста вдлъбнати а четките пред свършване.
-
Цената наистина е добра, навсякъде е по 40-45. Сега да кажа какви ги забърках. Намерих от познаг алтернатор (уж работещ). Сложих му моя регулатор защото четките на неговия бяха почти пред свършване. Монтирах го, паля в първия момент тръгна да зарежда (13.9-14.3), по едно време лампата която с предния алтернатор не работеше сега започна да свети. Тоест спря да зарежда. Реших че може да е от регулатора, върнах стария регулатор с който си беше алтернатора, обаче пак не зарежда. Нещо не е както трябва, намерих нов с номер 125.524.070.415 за 190 лева. Гледам обаче е 70 А и ме притеснява да не от колата да е проблема нещо и да поврежда алтернатора или нещо по него.
-
Преди 2 години съм му направил ревизиране - реле регулатор, четки, колектор, лагери. Само диодния блок не смених. Сега се оказа точно от диодния блок. BOSCH 0 123 315 020 ето това е модела на генератора, регулатора е VR-B225 - тествах го работи. Намотките са здрави, нямат пробив. Консултирах се и с колега от форума vlado5 (Благодарности). Сега чакам отговор за диоден регулатор ако не намеря ще поръчам втора употреба алтернатор и ще му взема само диодния блок.
-
Как мога да провера диодния блок дали е здрав ?
-
Ние го нарпавихме с D14A7. Мога да кажа че двете хонди D14A7 и D14A8 вървят на едно след премахването на гарнитурата.
-
Днес колата спря докато се движеше. Оказа се че алтернатора не зарежда. Утре ще го сваля за да видя какво се случва. Странното е че лампата не свети. Свалих таблото за да проверя лампата, оказа се здрава. Намерих стара тема във форума за същата тема там видях за предпазител номер 15 но при мен е здрав. Проверих и останалите бушони и те са здрави.
-
Не съм съгласен. Коментирано е да, но аз съм го и пробвал. Пускали сме два сивика 75 и 90 коня преди и след смяната на гарнитурата на дросела (който го е правил, значе колко голяма е разликата в отвора) вървят заедно след процедурата.