Jump to content

Executor

Фен
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Executor last won the day on May 29

Executor had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About Executor

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    пеш
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Имам 7-ма генерация 2.4. НА ГАЗ. За 6 години и 115 000 изминати километра не съм пипал нищо по двигателя. Не знам кво ги правите тия двигатели. Как ги чупите. От познати с 8-ма знам че по-добре да прескоча 8-мата серия.
  2. Неизправност в температурен датчик на газта или нещо такова. Сега вече не излиза. Първо смених тоя на изпарителя. Понеже имах резервен такъв. След като не се махна грешката вече ОСЪЗНАХ какво чета като съобщение за грешка. Смених и този който е преди рейката.
  3. Не вярвах ама от него се оказа. Смених го оправиха се нещата. Останаха много леки колебания на празен ход но тях ги оправих през софтуера на газовото.
  4. Газовия инжекция е с компютър Тамона. Тия дни нещо ми придърпва на моменти. Закачих я на компютър - показва грешка в температурния датчик (не на изпарителя). Поръчах си нов. Днес ще пристигне. Въпроса ми е възможно ли е от този датчик да ми се получи това придърпване в ниските и колебание в оборотите когато работи на празен ход ?
  5. Когато включиш на аварийни прави ли го ?
  6. Mitkoto_tt Направо напиши тук какво трябва да е маслото. А иначе за веднъж на 10 години 60 лева за масло е капка в морето.
  7. Точно. около 30 лева е литъра. Но първо провери дали е за смяна. Аз моето го сменях, но нямаше нужда от смяна. Просто вече бях купил 2 литра.
  8. Еми, четкодържателя не знам какво съдържа освен четките. Може би диод. То си е едно цяло. Смених двата лагера и ето тази част от ротора ЦЪК. Всъщност точно колектора си беше проблемен - износил се беше единия пръстен и от там вече изяло и едната четка. Лагерите не бяха за смяна, но така и така го бях свалил. Блок с четки - 40 лева Лагери - 40 лева Колектор - 7 лева Другото е за труд на стругаря което съм дал.
  9. Четките - 40 лева, лагери + нови колекторни втулки + труд - 90 лева. 130 лева и е като нов. Отново аз си го монтирах - 20 мин.
  10. То е едно цяло ( парт номера е 1197311509). Едната четка е на половина и е захапала белязката в поголямата и част. Поръчах ново 40 лева, но не е БОШ. Занесох и алтернатора на стругар да смени лагерчетата. Да се надявам че е това.
  11. След като се свалят болтовете и разкачат кабелите, от къде се вади алтернатора ?! Отгоре или отдолу ?
  12. Здравейте, днес както си карах и изведнъж светна лампата, че не се зарежда акумулатора. Спрях да огледам - ремъкът е здрав. Тръгнах, но отново свети. Установих, че спира да свети когато карам над 4000 оборота. След като изминах 20 км отново светна и на 4000 оборота. След което спираше да свети само над 5000 оборота. Няма да ви казвам как съм карал 10 км докато се прибера. Изгасих и повече не запали. Заредих акумулатора - запали, но отново лампата свети ако не се поддържат на 5000 оборота. Алтернатора ли е заминал ? Четките да проверя ?
  13. Какво му има на пластмасовия ?
×
×
  • Create New...