Jump to content

Executor

Фен
  • Content Count

    397
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Executor last won the day on November 24 2020

Executor had the most liked content!

Community Reputation

47 Neutral

About Executor

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    пеш
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Да не би да обръща прекалено рано на газ ?
  2. Какво му се случи на китайския ?
  3. Дали ще вземеш Nissen или Термотек все тая, това е просто радиатор.
  4. Значи, проблем с термостата вероятно няма и колегите са прави за това че радиатора изпуска. Някои хора ги ремонтират, но по-добре си вземи един нов радиатор.
  5. М да това с радиатора е много логично. Не изключвай и варианта блокирал или неотварящ докрай термостат, който също може да предизвика подобни проблеми. Разширителното казанче препълва ли се ?
  6. Виж термостата дали не е за смяна. Може да се окаже че не отваря другия кръг и да ти изхвърля антифриз през разширителният съд. CARPERA, какво имаш предвид за червения антифриз ? Наскоро мой познат се оплака че червеният антифриз му е направил някакъв проблем но не му обърнах внимание.
  7. Стъпковият мотор почисти ли ? Разходът на газ в норма ли е ?
  8. Може ли снимка на оригинална 2 дин ? Виждал съм само преправяни.
  9. Махането на диафрагмата на гарнитурата дава ефект, но не нещо извънземно.
  10. Нещо може да е влязло. Малко куцо са го направили филтъра след вентилатора. Когато карах моята и бях сложил една мрежа горе на отвора под чистачките. Ама и него трябва да го чистиш периодично.
  11. Опита показва че може да е капачката. 1-во да смени нея, 2-ро да направи анализ за наличие на CO2 в антифриза. И чак тогава да прибегне до отваряне на двигателя, когато е 100% сигурно. Иначе са пари на вятъра.
  12. Има резон в това което казваш, но по тази логика може и да е от радиаторчето за парното. Оли те са изцяло метални. Аз съм го сменял но вече не помня. Иначе някъде из форума някой беше писал че сменя капачки на радиоатора на всеки 10 000 км. понеже не може да намери оригинална и тия афтърмаркет капачки бързо охлабват. Друг беше писал че червения антифриз разяждал гумените връзки и позлвал само син. Но си прав че е добре да пробва с една капачка за начало.
  13. Преди години имах подобен проблем. Само че при мен беше червено, защото антифриза беше червен. При каране над 100 изкарваше голяма част от антифриза през разшерителното казанче. По капачката на радиатора се трупаше някаква гъста паста, но заради антифриза беше червена. После баща ми я кара така 3-4 години , доливал когато се налагало. Накрая я закарал на майстор и се оказа гарнитурата на главата.
  14. fenabg, мога ли да поръчам 91215-PL3-003 OIL SEAL от теб ? Семеринг за избирача на скоростната кутия за англичанка 6.
  15. От къде мога да ги поръчам. Освен от ebay ?! Предния път съм взимал от фена.
×
×
  • Create New...