
Fen8
Фен-
Content Count
99 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
18 NeutralAbout Fen8
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
Civic6 --седан 1.5-1999 /D15Z8E
-
Пол
Мъжки
-
Място
Haskovo
Recent Profile Visitors
910 profile views
-
Днеска всичко беше наред , само къде оборотите май ги е вдигнала, докато загрява 1400-1600 оборота и падат постепенно докато загрее и се пусне газовата до 1000.
-
Много помага, проблема е че аз само взимам и нямам какво да дам защото не разбирам, дори и да искам да помогна няма със какво. Да са живи и здрави колегите и все така отзивчиви.
-
Не или поне не бързо. Имах ръжда само на цвят ама избила малко , суха, повърхностна по вратите тия тръби които са към купето и не е мръднала 3г. Само багажника горе тая пролука, ама я мазах със една черна смазка като асвалт и сега държи.
-
Не и сега, но преди го прави тоя номер след като я измия на следващия ден. Не я форсирах на свободна да видя ще промени ли или ще е като след баня да се дави, почти до гасне.
-
Здравейте, Друсане , трисане равномерно , като включи бензи/газ форсира оборотите от 1100 до към 1300 един път и паднаха и почна да работи нормално. Това ми се случвало след автомивка, като загря и смених газ/ бензин не се усети разлика във оборотите. От какво мислите е това ? Преди това 900 оборота нормално , след реглаш клапании смяна гарнитура се вдигнаха и поддържа 1100 доколкото знам 900-1000 са добре от там нагоре вече има проблем ?
-
Ясно и майстора ми каза така, предния път имаше теч викам затегни я малко , няма директно новa или не се пипа, сега до колко е така и е правилно незнам. Питането ми беше дали ако се смени само гарнитурата ще стане ясно без да се налага шлайфане ?
-
Днеска забелязах, че не се пуска нито един от радиаторите. Играл съм тоя филм със друга кола и знам за кво става въпрос ама тука не е баш така. Нe пуши бяло, мирише си на бензин, двата маркуча много топли не са твърди, значи върви вода доволно, парното духа топло, датчика за температурата не мърда , не губи обороти. Kарах 5-6км и изчаках да видя дали ще включи перките 20мин, нo не се включиха. Незнам как да видя свещите май ще ми трябват специални ключове. Тия дни ще види пак антифриза и маслото, изчистих капачката да видя дали ще я зацапа пак така.Cамо гарнитурата сменя ли се без да се шлайфа глава, имаше теч преди и я смених скоро, не съм сигурен дали не са 2 гарнитури ?
-
Здравейте , прегледах няколко по стари теми но различни мнения. Разпределителното казанче има черна шлака също и по капачката , не е мазна и не мерише, антифриза не е оцветен но има загуби до едно положение губи. И двата маркуча не са надути дори според мен меки и не се намират течове. Къде да търся проблемa и какво според вас ще се налага да се прави скоро време ? Благодаря и весели празници !
-
Здравейте , сменяхме гарнитури на в-тeк предния път оказа се от там, но сега излезна от друг място. Това от делкото ли е бързо ли става ремонта ?
-
Да опиша и аз да остане като бележка. Ремонти от 2020 до сега, масла,ремъци,филтри,предни накладки,преден тампон ,реглаж клапани,прочистване , смяна антифриз, алтернатор ремонт.
-
При мен теча се оказа от гарнитурата на витекa.
-
Здравей, на кой модели може ли да поясниш и какво точно се прави ?
-
Здравейте, други престрашиха ли се да изолират със тия материали. Получава ли сe мухъл и други неприятности от ватата ? Разгледах цената на Dynamat и тая смес от по горе, но като цена идва доста 700-800лв за цялата кола ? Доколкото знам, има фирми които се занимават с това и за още 100-200 лева отгоре ги правят нещата както трябва. Разгледах и други форуми като повечето лепят без ватата, но пък ефекта минимален. Има ли решение 100-200лв за материали и да се пробвам и аз да видя каквa ще я свърша, пък ако ще и 2-3 седмици да се занимавам, ама 800-900лв са си доста.
-
Благодаря , човека които питах и той това ми каза , ама мисля спомена че май стават 5-та седан но не съм сигурен. Tака или иначе ще изчакам лятото да ги отварям и тогава ще питам отново, ако трябва и ще взема за проба 2-3 различни.
-
Здравейте, според вас от къде идва разликата във описанието. Талона пише 27.12.1999. 1.5 ( 114.k.c / 84 KW ) нo пък пo VIN номера e 2000 година. Вярно там 3-4 дни до другата година ама ? Друго доколкото знам е VTEC а от аутодок го дават VTEC е 1.6 ( 125.k.c / 84 KW ) a мойта излиза че е 1.5 i ? Почти съм сигурен, че е VTEC защото след 5500-6000 оборота се усеща издърпването, сега да не стане така, че имам емблема VTEC а да си мисля че я карам само