
Rakeem
Фен-
Content Count
1874 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
34
Rakeem last won the day on April 11
Rakeem had the most liked content!
Community Reputation
852 ExcellentAbout Rakeem
- Currently Viewing Topic: Проблем с климатика
-
Rank
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 8th 1.4i-dsi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Recent Profile Visitors
7264 profile views
-
Аз извадих късмет, че стана, тъкмо когато мислех да го сменям, та добре дошло, че много му дойде на това акумулаторче, гледам тук оригинални едвам изкарват 5г.. Днес го монтирах и запали без никакви грижи, така че при 8-а сивик може да сте спокойни, че няма да има драми, защото чета за забравени ключове и радия, при някои Хонди. И още нещо да си имате на ум. Поръчах си го в магазин по модел и тия ми пратили с обратен плюс(всички Хонда сивик 8 са с десен плюс), та имайте си едно наум каквото и да поръчвате, системите на повечето сайтове са пълен булшит и частите, които препоръчват нямат нищо общо с модела.
-
Хронични заболявания на климатроника
Rakeem replied to bbozhanov's topic in CR-V 3та ген. (2007 - 2011)
Това са незначителни стойности. При работа на компресора се достига до 15бара нялагане, 1 бар ти е 100 килопаскала. При покой трябва да ти е около 2 бара. Тоест при теб и фреона е изфирясал. Какви са ти симптомите? Преди години на баща ми му блокира компресора и двигателят изгасна. -
Винаги налягането се повишава при увеличаване на джантата и намаляване на профила на гумата. По правило нископрофилните гуми се карат с по-високо налягане, по обясними причини. С 0,2 до 0,3 е оптимално при скок с един цол.
-
След близо 4 дена на полуотворен багажник и крушката изцеди кучето AutoPower 35ah на 6г. до под 6 волта, даже зарядното тръгна да го зарежда като мотоциклетен. Поръчах Bosch Power PLUS 36Ah. Сега тръпката е дали ще имам ядове с паленето и с радиото, че ще се съберат близо 10 дена без ток. Задължително си заключвайте колите, ако ще и в гаража под охрана да са(така сте сигурни, че всичко сте затворили), че една малка небрежност и става така.
-
Това е бизнес, има си застраховки, ще се оправят, по-скоро ще помогна на дете в нужда. Не му е изгоряла къщата, нито се е разболял от нещо. А и ако бъдем обективни, не в един и два клипа съм ги гледал да ровят в двигателния отсек с цигара в уста.
- 1 reply
-
- 2
-
-
Интересно. Пробвай да размениш свещи и бобини, поне да ги изключиш, другите причини са ясни, сегменти или гумички. Примерно сложи свещта от 2ри на 3ти и бобината от 4ти на 3ти и ги провери пак след 10к.
-
Заеби! След тая касапница последните два дни, не знам как го пускаш сам. Това просто неандарталско племе е изгубило и последните си проценти сиво вещество! Ти му обясняваш като на едноклатъчно с ограничени възприятия да шофира внимателно, да спазва дистанция и да не нарушава правилата, защото трафикът е тежък, а то, нещото, прави точно обратното! Вчера пътуването ми по Тракия беше еменация на българския манталитет и култура в най-низшата си форма! Е няма оправия, такава ни е орисията, явно ще трябва да се трепеме по пътищата, ама с други средства, поне за да спасим някой невинен живот!
-
При японците първо е годината, империалистки истории. Трябваше да питаш, преди да бързаш да го връщаш. Нищо, поръчай пак, маслото за ръчна трансмисия ти е последна грижа.
-
Toва нали го коментирахме вече. На масла като горното от линка не му трябват диблоци, това са овкусители за минералки.
-
Какво да му има? Ползва си се във върховите масла. Стои под молибдена като смазочни свойства, но предимството му е, че издържа по-дълго(по-термично устойчив е, но надали някой от нас ще достигне границата на молибдена), основно се предпочита, тъй като не вдига сулфатната пепел. Ето ти еталон за масло https://www.oil-club.ru/forum/topic/83258-exline-vrs-0w5w-30-gti-svezhee/ Тоест масло правено от физици и инженери, а не от счетоводители.
-
Това е по-евтин заместител на естерите, макар че показват добри качества, нямат същите свойства, особено ще се касае до полярност и смазване.
-
Като измислят нещо по-добро ще минем на него. Тези неща се доказват от физиката на база емпирични изследвания, а не от схващания и спекулации. След като най-добрите масла в света са на база тези трите, кои сме ние да се съмняваме и спорим.
-
На компания, която си позволява от днес за утре, тихомълком, да деградира доказана синтетика до ниво на треторазрядна минералка, която продължава да прокламира като висок клас синтетика, вяра не може да се има. Тук някой ще каже, ама те си минават тестовете и си покриват (псевдо) спецификациите (срещи некой долар) с тая минералка, да минават ги, но с прясно масло, ама като се минат 10000км., това масло и за трактор беларус няма да става(а сервизите сменят на 30000к).
-
Смяна сп.течност съединител.Едно на ум.
Rakeem replied to zograffa's topic in CR-V 3та ген. (2007 - 2011)
В твоя случай с алуминиеви апарати, големият проблем е галваничната коризия. Като не отвиваш дълго време пробката и става така, за това казвам, че си е задължително на 2г. да я претакаш, ако ще и да свети в казанчето. -
Смяна сп.течност съединител.Едно на ум.
Rakeem replied to zograffa's topic in CR-V 3та ген. (2007 - 2011)
Това си е кафяво, моята не се вижда докъде е без да се отвори капачката, дори и тогава трудно се забелязва.