Jump to content

Rakeem

Фен
  • Content Count

    658
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Rakeem last won the day on February 28

Rakeem had the most liked content!

Community Reputation

174 Good

About Rakeem

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ето ти капка на Петро 0в30 на 20км. И в чашка на 500км. Това твоето хич не изглежда добре, аз толкова мръсно масло и на 10к не мога да изкарам.
  2. То това ми беше водещото за реглажа, да му видя част от карантиите и състоянието им, и определено съм приятно изненадан, нулева амортизация и никакви отлагания, сякаш оня ден е излязъл от завода, но определено си имаше нужда от реглаж и осезаемо се подобри работата на двигателя, така че съветвам всеки, който си е купил втора ръка кола и не правил реглаж задължително да мине през тази процедура.
  3. Днес я закарах за реглаж на клапани, един входящ и 2 изходящи бяха леко натегнали, пробег 86к.
  4. http://www.alpine.bg/p/Products/type-s-speakers37/s-s65c Ей тези в предните врати + звукоизолация.
  5. Нищо й няма на Ходничката няма да се притесняваш, 'чука' клапана за бензиновите пари, ако са клапани този звук няма да изчезне с подаването на газ.
  6. Според мен масло въобще не е стигало до тях, за 300км да се амортизират толкова при положение, че вала е полиран, то трябва да са карани с олио. Една гатанка и от мен: от доста време имах леки вибрации при свободни обороти, от събота съм с 0в30 на Петро + Полар Плюс на Бардал, така наречение Sumolub, вибрациите изчезнаха!
  7. Турбинирани малолитражки е силно препоръчително да се карат с високооктанов бензин, особено в България, където качеството на 95 е под въпрос. По-скъпата цена се компенсира от по-ниския разход.
  8. Да точно така, 30-50 % е базата в най-актуалната партида, копирал съм от по-стар дейта текста, не съм обърнал внимание. Интересно е това намаляване на базата, дали са компенсирали с повече ПАО.
  9. file:///D:/Documents/Downloads/SDS_mosyn03.pdf lubricating oils (petroleum), C15-30, hydrotreated neutral oil-based - 60 - 80 % 1-Decene, homopolymer, hydrogenated - 10 - 20 % Интересно, оказва се, че Петро сюприм синтетик 0в30 съдържа между 10 и 20 % ПАО
  10. На фона на всичките крути мерки, които се взимат, днес ушев беше отново на пост и спираше автомобили за проверка, без маски, без ръкавици, размяна на документи! Аз лично вече почвам да се срамувам от тая проста нация! Относно вируса, да не си помисли някой, че е случаен, само предстои да разберем, какво чудовище са създали! https://btvnovinite.bg/svetut/ruskijat-profesor-dmitrij-edelev-rusija-ima-razrabotena-vaksina-sreshtu-koronavirusa.html
  11. Eвала, днес всичко живо търси автомат. Разгледай обявите във форума, поне има голям шанс да вземеш нещо читаво и гледано.
  12. За 2000 взимаш ремонтно пригодна кошница. Щом баща ти е хондаджия му покажи това и му искай още някой лев, само се опасявам дали ще се вредиш зад волана.
  13. Tя системата си е хидравлична и спирачната течност си е хидравлична по своята същност, просто ми е странно като кажа спирачна течност за съединител, тези които разбират много добре знаят за какво иде реч и няма да сипят хидравлично масло на съединителя. Иначе по твоя проблем, като ходих да ми правят обучение в Бултрако, ми казаха, че ако ми се появи подобно поведение, което не се повлиява от обучението е признак за заминал съединител, нищо не казаха за помпите, но чисто технически е напълно възможно, проблемът е, че долната помпа е в актуатора и там нещата са сложни, но след като си я взел на 200к., нищо чудно да е съединител. Може да я закараш в Бултрако, да й направят една проверка, защото ако продължиш да караш така, има голям шанс да те остави някъде, особено ако преблемът е в някоя от помпите. Знаеш ли какво можеш да направиш, някарай някой да я държи на скорост и спирачка, докато ти гледаш горната помпа, ако почне да притриса и видиш, че съединителя отпуска, значи би трябвало да е някоя от помпите, горната лесно ще я смениш и за без пари, така че можеш да почнеш от нея.
  14. Кутията е механична и маслото й е най-малкият проблем, трябва да се сменя хидравличната течност на всеки 3г. и да се обучава на всеки 50к. Проблемът й е именно в поведението на съединителя, защото от Хонда са се стиснали и не са я направили с двоен съединител. Иначе аз лично към момента съм доволен и пари да ми дават няма да я сменя с ръчка. Има нещо, което ми прави впечатление, но не мога да си обясня на какво се дължи, тъй като е нелогично, а именно, когато карам на задна се държи безупречно 10 от 10, дори и при наклон и на студен двигател, изключителен синхрон между съединител и газ.
  15. Колега, не че искам да доказвам нещо, но забележи цвета на хартията около пробата, която би трябвало да е чисто бяла и си направи изводите. Маслото е в отлично състояние, дори все още няма ясно изразено ядро, което свидетелства, че замърсяването е незначително.
×
×
  • Create New...