
Rakeem
Фен-
Мнения
1923 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
35
Rakeem last won the day on Юни 18
Rakeem had the most liked content!
Обществена Репутация
881 ExcellentОтносно Rakeem
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 8th 1.4i-dsi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
7444 профилни разглеждания
-
След като е затапен егр-а, няма да е лошо да се бръкне в еку-то и да се види какво е правено(в случай, че не е махан от теб и колата е имала проблема и преди това). Отделно можеш да провериш и дебитомера, дръпни му буксата за кратък тест и виж как ще се движи в ниските. Но най-добре я виж на живи на данни. Там ще си покаже.
-
Сигурен ли си, че не ти свирят гумите.
-
Ravenol 5/30 dxg и ако това го гори, сменяш гумички на клапани, ако пак го гори или караш и доливаш, или пълна ревизия.
-
Да не пренатягаш ангренажа, че чак толкова бързо да се разбиват тия помпи? То вярно, че вече повечето части са ширпотреба, колкото да се върти икономиката.
-
И трите лампи(системи) взимат информация от абс датчиците, така че може от там да се тръгне, някой може да е дал фира.
-
И аз съм с ТРВ, вече две смени и нямам свирене. Важно е в началото да не се прегряват, иначе както казва Цецо се опичат и започва филхармонията.
-
Именно. Разпада се, ако не се обслужва правилно и своевременно, и отделно се сменя като че сменяш верига. Тотален провал спрямо първоначалния замисъл, да се удължи интервала спрямо сухия рамък, а то какво, сменяш на същите интервали, за да не си блокираш мотора.
-
Нищо добро не може да се каже за този мотор. Може би само ако го купуваш чисто нов и сменяш ремък на макс 70-80к., а масло на макс 10к..