Jump to content

Rakeem

Фен
  • Мнения

    1923
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    35

Rakeem last won the day on Юни 18

Rakeem had the most liked content!

Обществена Репутация

881 Excellent

Относно Rakeem

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

7444 профилни разглеждания
  1. След като е затапен егр-а, няма да е лошо да се бръкне в еку-то и да се види какво е правено(в случай, че не е махан от теб и колата е имала проблема и преди това). Отделно можеш да провериш и дебитомера, дръпни му буксата за кратък тест и виж как ще се движи в ниските. Но най-добре я виж на живи на данни. Там ще си покаже.
  2. Няма как да са хидравлично развързани, единствено електронната част, ако можеш да я свалиш без да разкачаш модула.
  3. Действай, нищо не губиш, тези модули не са никак евтини, пък и Хонда са пословични със спойките.
  4. Пише, че е соленоида, който е част от АБС модула, така че се сменя целият модул. Спирачна течност сменяна ли е някога?
  5. Ravenol 5/30 dxg и ако това го гори, сменяш гумички на клапани, ако пак го гори или караш и доливаш, или пълна ревизия.
  6. От IR няма как да я предпазиш с импрегнация, това са 'топлинни' вълни, не знам да има такъв продукт, всички са UV.
  7. Тя изкуствената кожа си е нещо като гума/пластмаса и се поддържа като такъв вид продукти. Важното при нея е УВ защитата. Примерно нещо такова за защита https://topauto.bg/poddrzhka-na-interior/114-nu-vinyl-universalen-preparat-za-vinil-kozha-i-guma.html И някакъв бебешки сапун за почистване.
  8. Да не пренатягаш ангренажа, че чак толкова бързо да се разбиват тия помпи? То вярно, че вече повечето части са ширпотреба, колкото да се върти икономиката.
  9. Преди всичко трябва да се установи дали кожата е естествена или изкуствена и едва след това да се търсят продукти за поддръжка, по причина, че двете изискват различни продукти. Не можеш да поддържаш изкуствена кожа с масла и восъци, които се прилагат при естествената.
  10. И трите лампи(системи) взимат информация от абс датчиците, така че може от там да се тръгне, някой може да е дал фира.
  11. И аз съм с ТРВ, вече две смени и нямам свирене. Важно е в началото да не се прегряват, иначе както казва Цецо се опичат и започва филхармонията.
  12. Именно. Разпада се, ако не се обслужва правилно и своевременно, и отделно се сменя като че сменяш верига. Тотален провал спрямо първоначалния замисъл, да се удължи интервала спрямо сухия рамък, а то какво, сменяш на същите интервали, за да не си блокираш мотора.
  13. Нищо добро не може да се каже за този мотор. Може би само ако го купуваш чисто нов и сменяш ремък на макс 70-80к., а масло на макс 10к..
×
×
  • Създай нов...