Jump to content

Rakeem

Фен
  • Content Count

    1328
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

Rakeem last won the day on February 18

Rakeem had the most liked content!

Community Reputation

515 Excellent

About Rakeem

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1622 profile views
  1. Защо иначе в дебелите книги пише дифтунгите да се сменят на всяка манипулация. Иначе, хипотетично, капка по капка-вир става. 1лв. струват, струва ли си да се рискува.
  2. Ти дифтунги сменяш ли и защо ги сменяш ако ги сменяш?
  3. Смяни си дифтунгите, на скоростите е от алуминий. Обиколи магазините за авточасти, все ще има някъде. Не рискувай със старите, да не ти изтече маслото, скоростите нямат пръчка за следене на нивото.
  4. Не ме разбирай прогрешно, не казвам, че маслото си е заминало. Просто на фона на Амсойла е доста зле, но на фона на пробите на други колеги си е ок. ПС: Послушай Дани и изчакай да се оправи времето и тогава сменяй. Впрочем аз също мисля да го сложа за лятото да видим как ще е новата формула при мен.
  5. @JHM Много е зле положението на фона на предишните ти проби, сега не ми се рови, но по памет и на 8к не си качвал такива резултати, особено с Амсойла. Не знам дали е заради това, че не си източил старото масло или заради самото масло.
  6. Интензитета на светлината на оборотомера и скоростомера променя ли се като пуснеш фаровете?
  7. Звънни в Бултрако и ги питай каква е процедурата, да не се окаже, че не е чак толкова проста и евтина манипулация. Също така трябва да се провери автомобила основно, тъй като тези аербеци на гърмят от нищото, а колата не изглежда да е удряна. Цената е доста ниска ако всичко опира само до едни аербеци, които не струват кой знае колко.
  8. Плащането по банков път не дава никакви гаранции за нищо, а просто изкарва парите на бял свят и ги прави декларируеми. Търговците на автомобили трябва да плащат 10% данък общ доход и за това не искат преводи по банков път.
  9. https://www.oil-club.ru/forum/topic/30271-mobil1-fs-0w-40-svezhee/ Eй това ще ти е идеално според мен и спокойно ще можеш да си я ръчкаш, когато ти е кеф. Ако ще слагаш добавка по-добре 6в1 на Бардал.
  10. Трябва да си ресетнеш модула за стъклата. Пробвай това: http://www.hocivic.com/resetting_the_power_window_control_unit-697.html А тук е показано на видео:
  11. Здравей. 1. Аз сменях с афтърмаркет на Закс и возията осезаемо се влоши, но пък стана още по-стабилна. Ако си с оригиналните амове, по-добре мисля, че няма накъде. Ако решиш да сменяш задължително тествай амовете, трябва да влизат без особено усилие. 2. Може да се свали втека да отваря по-рано, но ще изгубиш икономията. Аз не веднъж съм го писал, че този двигател е тотално недоразумение, не върви в ниските, а във високите харчи като 1.8. И повярвай до 3000к караш кола с 50-60кс. 3. Aз съм с робот и не мога да дам мнение по казуса. Мисля, че се коментираше във форума това пукане, потърси. 4. Маслото на скоростите се сменя на 120к. За коя хидравлична течност говориш, тази кола е с електрическа рейка. Ако имаш предвид течността на съединителя или спирачките, на всеки 2-3г. и двете с една съща течност Дот4.
  12. Като ги покараш още 20к тогава ще правиш заключения. На мен 2-та, в момента, ми изглежда като предходната 1-ва. Старите на колко бяха? Не забравяй и гарнитура за ЕГР-а ако и него ще чистиш.
  13. Картинката е същата, и то за 10к., само сменя бобини на вятъра. За къде ти трябват О-пръстени?
×
×
  • Create New...