Jump to content

Rakeem

Фен
  • Content Count

    1136
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Rakeem last won the day on December 30 2020

Rakeem had the most liked content!

Community Reputation

395 Excellent

About Rakeem

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1273 profile views
  1. Разликата между бензина и дизела, що се касае до маслата и спецификациите, се определя от наличието или липсата на ДПФ, когато такъв липсва, не е нужно да се съобразяваш с пепелта и можеш да слагаш масла с А/В спецификация, пише го и в книжката. За Европейската формула съм ти дал лабораторен тест, в който е посочено, че маслото е на база Пао и естери, а пепелта е 0.64 https://www.oil-club.ru/forum/topic/20522-amsoil-european-car-formula-5w-30-svezhee/
  2. Става и за дизели ако са без дпф, но за това казвам да се гледа европейската формула за дизели с дпф, която също е пао+естери.
  3. Ами то 1.4 втека ще е малко по-силен, но след 4500оборота, а ти не можеш да го караш постоянно в тези обороти, за да я усещаш тази разлика. В града диапазона ти е 2-3000оборота, а там DSI-a е по-силен, все пак развива максималния си въртящ момент още на 2800об., а разликата е под 10нютона с втека, което е незначително.
  4. Говоря за Сигначър-а, не я гледай тази серия, това е за камиони. Aко се търси много ниска пепел има Европейска формула. Това примерно https://www.oil-club.ru/forum/topic/20522-amsoil-european-car-formula-5w-30-svezhee/
  5. Ей това е интересно. Тъй като и аз търсих реда на обезвъздушаване на моя сивик и попаднах на същата информация в техническото ръководоство, което твърди, че се почва от най-близкото колело, докато всеобщото схващане е, че се почва от най-далечното.
  6. За САЩ четох за тях. Интересно е, че за Канада се споменава, че Петро им е правил маслата, но информацията е стара, сега може и да не е така. Всъщност към момента Петро е в договор с Хонда инди Торонто, така че нищо чудно. https://lubricants.petro-canada.com/en-ec/knowledge-centre/newsreleases/petro-canada-lubricants-latest-new-partner-joining-honda-indy-toronto
  7. Aко ще е 1.4 по-добре да е DSI, по-икономичен е и върви повече в ниските, което е от значение в града.
  8. Най-общо в базата и пакета присадки. Амсойл сигначър са ПАО и Естери, Петро е хидрокрек и в някои вискозитети ПАО, докато Хонда не е ясно, но най-вероятно и те са като Петрото. За производство не знам, срещам една камара източници, явно за всеки един континент ги правят различни производители, за Европа или Кастрол, или Мобил, за САЩ са други.
  9. Това са верига и обтегач на над 200к. и не е ясно в какво състояние са, единственото логично обяснение да прецакаш тайминга съм го дал, ако някой знае как по друг начин може да се случи това при реглаж на клапани, нека каже. И още нещо: Хонда имаха двигатели, които се въртяха обратно на часовника, така че този, който е правил реглажа може да живее още в 2000г.
  10. Точно така с хидравлично подпомагане, което липсва, когато двигателя не работи и няма какво да помага на пружинката. Aко може да не говориш грешни неща, които 100 пъти по-големи майстори от тебе твърдят, че не са правилни.
  11. Това е хидравличен обтегач и има нужда от маслено налягане, за да опъне веригата изцяло, за това и го има това преткракване от веригата при палене, в случаите, в които е разтегната. Може и на колегата да е била поразтегната и за това да се е стигнало до там. Но ок, моля те следващия път като си регулираш клапаните, да въртиш колянова вал обратно на часовника, щом няма никакви проблеми.
  12. Ето ти една снимка на веригата на този двигател, като въртиш обратно на часовника оказваш натиск върху обтегача и е напълно възможно да изпусне и да промени центровката между разпределителния и коляновия вал, просто системата е предвидена да се върти по часовника. И пак ще попитам, как по друг начин може да се случи това, ако не е по този!
  13. Toва е примерна снимка от нета, моя не съм го рязал.
  14. Този си е метал, няма пластмаса, точно на основата, за която е занитен байпаса.
  15. Днес си намерих един забравен Пърфлукс лс350, на около година, бях го оставил на място с по-висока влажност и около байпаса имаше ръжда, та в този ред на мисли, хвърляйте по едно око вътре
×
×
  • Create New...