Jump to content

Rakeem

Фен
  • Content Count

    634
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Rakeem last won the day on January 19

Rakeem had the most liked content!

Community Reputation

165 Good

About Rakeem

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Аз изискванията ги знам! И да убеждавам и твърдя, че едно група 4 А/В 1,2-3 масло превъзхожда едно група 4 С1,2-3 ,респекитвно, масло по противоизносни качества и интервал на смяна. И също така категорично твърдя, че няма по-добро С масло от АМсойл сигначър и Ред Лайн хай пърформънс, това е моето мниение!
  2. Аз ти говоря за Амсойл и Ред Лайн ти ми говориш за група 2. Не знам в какво се опитваш да ме убедиш, че е по-добре да сипвам С масло от А/В в бензинката си или в дизела без дпф? Тук говорим за спецификации, които за да ги покрие едно масло трябва да отговаря на определени изисквания. Какви за изискванията за А/В 1,2и3 и какви са С 1,2и3.
  3. А Low SAPS масла за кое се препоръчва, че ги има на пазара тия шкурки. Защо от Хонда за дизелите без ДПФ препоръчват А/В масло, а не С? Защо Амсойл и Ред лайн са А/В, а не C? За какво спорим не мога да разбера? И още нещо C маслата се без никакъв Молибден, как тогава може да говорим за по-добри противоизносни свойства?
  4. Кое масло притежава по-добри противоизносни качества, Low SAPS или Full SAPS, защо на дизели с ДПФ се препоръчва Low SAPS масло. Защо рейсинговите масла са Full SAPS.
  5. Ако трябва да се обясняваме защо А/B маслата превъзхождат C маслата откъм противоизносни свойства и интервали на смяна, то цялата тази тема е за коша! Ако искаш доказателства погледни Сигнъчъра на Амсойл и Хай пърформънса на РедЛайн на кои спецификации отговарят, намери им инализите и след това ги сравни с анализи на кое и да е C масло. И в крайна сметка едно елементарно лаишко логическо умозаключение, което може да се приема като доказателство, ако C маслата превъзхождаха А/B, то нямаше да се препоръчват единствено при коли с ДПФ, където се набляга повече на защита на ДПФ, а не на двигателя и за това са лоу сапс.
  6. Ако караш 5 литров хеми нямаш никакъв проблем да сменяш на 25к мили, камионите с подобна кобуратура сменят на 50к мили. Нека не забравяме, че Амсойл сигначър е масло за американския пазар, за американски автомобили, там никой не кара под 3л. Ако сменяш веднъж в годината и минаваш по 15-20к няма по-добро масло от Амсойла.
  7. Не само, че трябва да бъде вписана, ами се минава ежегоден технически преглед на газовата, също така има забрани за газова в подземни паркинги, така че всичко това ако не го спазваш може да бъдеш санкциониран!
  8. Аcea A/B маслата предлагат по-добра защита и са с по-голям ресурс.
  9. Защо наливаш Acea C масло на двигател без дпф, Хонда препоръчват същия вискозитет но А1/B1 за дизелите без дпф.
  10. При кредити няма никакъв смисъл да се превалутира, единствено при депозити и то, ако се очаква девалвация на лева. Ако имаш кредит в лева при една евентуална обезценка на лева, ще ти се обезцени кредита, но при всяка вероятност банките си имат някакви клаузи, които ги пазят от подобни сценарии. Ето пример: имаш кредит 100к. приблизително 50к евра към днешния курс, лева пада на 25евро цента, тези 100к лева кредит стават 25к евро кредит. Тоест ако имаш кредит най-много можеш да спечелиш или най-малко да си е същото, но с тази разлика, че ще взимаш по-малко пари и ще връщаш по-трудно заема. За справка, 97-а така ограбиха банките, техлиха кредити преди срива, обърнаха ги в долари и след това връщаха жълти стотинки!
  11. Toeст след смяна на клапана гасне след секунда, преди това говориш за някакви 4-5сек., което е адски много време, на мен след смяна масло ми гасне по-бързо. Иначе фюлерина е може би единствената добавка, която си струва да се слага в маслото, аз бих я мешал с Петро сюприм 0в30.
  12. Е нали двигателя 'лежи' върху него! За кой тампон говориш, за този от началото на темата?
  13. Да вярно, че има и малсени, малко по енерция писах, сори! В такъв случай, правилно си отбелязал, вибрации и омасляване. Ако е омаслен, значи е изпуснал маслото и е пропаднал.
  14. Омаслен тампон е признак на друг проблем, не свързан със състоянието на тампона.
×
×
  • Create New...