Jump to content

Rakeem

Фен
  • Мнения

    1608
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    30

Rakeem last won the day on Юни 14 2023

Rakeem had the most liked content!

Обществена Репутация

696 Excellent

Относно Rakeem

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3506 профилни разглеждания
  1. Замръзва ти питата на климатика в купето и блокира въздуха. Може и реле да е, може и някой датчик да е, може и клапана за контрол на налягането, може и намаляващ фреон.
  2. Конденз никога не съм имал се лед-а, ама виж замръзването, смисъл трупането на сняг/киша по фара си е закономерност.
  3. Няма никаква трансмисия, има само един съединител, който превключва между електрически режим и директ драйв над определена скорост. Ето тук е обяснено нагледно как фукционира системата:
  4. Не е голяма философия да се провери, а бърсана тръба най-лесно се познава, в този случай се бяга с 200. Пък и силно се съмнявам някой да позволи да се отвиват свещи и да се гледат бутала с камера.
  5. Виж ауспуха и бръкни с пръст, трябва да е чист и без никаква мазнотия, сиреч пръстът ти трябва да е напълно сух(дори да има малко черно), иначе работата е ясна.
  6. За мен не е нормално и логично да включва климатика като натиснеш бутона за крака/стъкло. Няма ли друг с ЦРВ с базов климатик, да каже как е при него.
  7. Я дайте да видим една снимка на измерването. Значи всички останали модели са с 4 ома говорители, дето са едно към едно с на Акорда, но всички Акорди са с 2 ома. Това е доста нетипична ситуация, еле пък за Хонда, с оглед стремежа на производителите към унификация, с цел намаляване на разходите.
  8. Погледни лагер главините. Има не едно и две оплаквания за модела.
  9. Аз ти говоря за сериозните говорители, които са най-сериозните консуматори, не включвам пищялките и онзи на таблото. Също така говоря за усилвателя, а не за мултимедията, който е на Пайнер и трябва да е с този парт номер. https://ahparts.com/watermark/1/items/324976/A_77279_324976_07.jpg
  10. Колянов и разпределителен. Едит: все тая колко са разпределителните, засечката се прави спрямо коляновия.
  11. Ходи да ти регулират клапаните и им кажи да ти засекат белезките на валовете, ако са мръднали тогава мисли за смяна на верига, в зависимост от отклонението. Както му се казва с един удар, два заека.
  12. Мерил ли си ги? Знам, че има усилвател, не знам какво точно захранва, но си направих излишния труд да се поровя и навсякъде се твърди, че колоните са 4ома и вероятно суб да е 2ома. 39186-TE0-A11 това трябва да е ампа на 8а ген., на който си пише 4ома и като му гледам размера ми се струва исполинска задача да храни 6 броя, 6' колони и 1 брой, 8' суб по 2ома. Като човек занимаващ с аудио, като хоби, е напълно нелогично основните колони да са 2ома, но знам ли, Хонда и Пайнер може да са измислили нещо велико в кар аудиото.
  13. Давай направо със шкурката, много си се олял, няма нужда да си играеш с пасти. И следващия път по-леко с лака като преливаш.
  14. 2 омови говорители изискват сериозен усилвател заради по-големия ток, който трябва да протича в сравнение с 4омови говорители. Oтделно, колкото по-голям е тока, толкова повече топлина се отделя. А тези говорители ги захранва плеъра, който силно се съмнявам да работи на 2 ома.
  15. 4 ома са оригиналните и по ред причини няма как да са 2 ома. Може да свирят по-силно, но това е заради изключително ниската индуктивност на бобината, което е изискуемо за пищялки, но не и за говорители, които свирят по-ниски честоти. След като имаш Херци в друга кола, то сам можеш да си прецениш, кои свирят по-добре.
×
×
  • Създай нов...