Rakeem
Фен-
Content Count
1804 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
33
Rakeem last won the day on November 26
Rakeem had the most liked content!
Community Reputation
792 ExcellentAbout Rakeem
- Currently Viewing Topic: Не пали нито на бензин, нито на газ
-
Rank
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 8th 1.4i-dsi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
И Инса и Сакса имат със сигурност. В бг се внася само 95 и на място се бърка за повече. Някои компании си имат свои добавки, други ползват на световноизвестни фирми и така(все един дол дренки съдържат). Ей това добавка, много мръсна дума ще излезе. И етанола е добавка.
-
И кат сипеш от скъпата нафта или бенз и разбереш, че е скъпа щото на евтината са сипали добавка....рязко ти се преобръща мирогледа. Понеже двама познати бачкаха на станция, та знам туй, онуй.
-
Никой нищо не обвинява, опитвам се да си изясня картинките и надписите към тях.
-
Това как се разбира? Карана е 90к с Мобила и след това до 260к с Равенола? Защото ако е така, то май Мобила е осрал положението, с оглед сходното състояние на валовете на двете снимки. А колкото до лакирането, за да няма наивни(меко казано) спекулации, според дебелите емпирични книги, се образува от силно окислен слой базово масло(твърде дълги смени) под въздействието на висока температура, като най-предразположени към образуването на тази краска са минералните бази, по ред на градацията. Лакът се образува от маслото(базата), а не от присадки, добавки или там каквото може да ти роди фантазията. Турбинираните бензинови двигатели са изключително предразположени към лакиране и коксуване в областта на сегментите и турбото, за това е добре да се сменя по-често маслото и да се набляга на синтетиките.
-
Тест на бензиностанции за съдържание на етанол в бензина
Rakeem replied to Bizzito's topic in Общи дискусии
Всеки един базов бензин се докарва до 95 и нагоре с добавки, включително етанол. То за това 92 стана 95, след въвеждане на стандарта Е10. А това за по-слабият бензин е малко объркващо, то целта е да се направи по-слаб, ако сипеш чист бензин в модерен двигател и ще ти отлети капака. -
Тест на бензиностанции за съдържание на етанол в бензина
Rakeem replied to Bizzito's topic in Общи дискусии
Именно, ползват се други, по-скъпи и по-добри добавки, то и за това цената е друга. За това горе съм написал "при равни други условия", тоест една и съща база бензин с повече или по-малко етанол. -
Тест на бензиностанции за съдържание на етанол в бензина
Rakeem replied to Bizzito's topic in Общи дискусии
Малко по-високото съдържание на етанол не е проблем. Все пак има и ползи от него. Повишава октановто число, съдържа повече кислород и се свързва с водата в резервоара. При модерните турбо двигатели, които са проектирани да работят с по-стабилни смеси, повечето етанол може да е от голям плюс, при равни други условия. За да може да се отсъди, в горната таблица, трябва да се направи анализ на октановото число. За да не се окаже, че по-ниското съдържание на етанол е за сметка на октановото число. Разбира се има други, по-добри добавки от етанола(и по-скъпи), които се ползват в 98 и 100 октановите бензини, но дали ги слагат при 95 за сметка на етанола. -
Е това ми обясни, защото звучи сякаш, ако не отвиеш пробката при прибиране на буталото, с последваща подмяна на течността остава мръсотия в цилиндъра. Аз не ти оспорвам техниката, но важните неща ги има в сервизните и обикновенно майсторите ги правят, но аз силно се съмнявам някой да го прави. Аз достигнах до тази техника, когато за пръв път ми се наложи да сменям накладки на задни дискови без инструмент и прибирането на буталото беше доста трудно. А колкото до гравитационната подмяна, ами не съм й фен, хубаво си е да се създаде налягане, което да раздвижи утаената мръсотия и да я изкара, пък и при мен не работи.
-
Не ми фантазирай, на пръстите на двете си ръце не мога ти изброя колко накладки съм сменил, включително 3 пъти на Хондата. Не искам да слушам свободни съчинения, че и задължителни, дай сервизното. Мръсотията в цилиндъра се точи чрез смяна на течността. И да пробвал съм, така си ги сменям(за по-лесно), ама на всяка смяна, точа и обезвъздушавам.
-
Това пък откъде и защо, че чак и задължително? Може ли сервизно? Примерно file:///C:/Users/dimit/Desktop/2009%20Honda%20Fit%20Brake%20Repair%20manual.pdf Всяко отвиване на пробката води до последващо обезвъздушаване. Принципно се отвива капачката на казанчето. Факт е, че с отвиване на пробката става и на ръка, ама....?
-
Само VSA, без комбинация с други ламби, не свети заради ниско ниво на спирачната течност. Провери си налягането на гумите.
-
БРИКС трупат златни резерви за сметка на огромните експозиции в долари(в частност Китай, доларовите им резерви последните години са спаднали значително, за сметка на златните). Готвят се за нещо интересно, което ще преобърне световната икономика и хегемонията на долара.
-
Един от любимите ми адвенчър ентусиасти и любимата му Хонда. Кръстил съм го БгГрилс.
-
Прилично естерно базирано масълце, че и с доволно ПАО, малко крекче за преглъщане(разбират явно манолците, че не става с крек) и С3 пакет, само да беше полиестерно, но на тази цена, толкова, Ред лайн за повече пари, ама го няма тук. Ето тук испанеца анализира сухата материя, само трябва да се намали скоростта на възпроизвеждане, че е кат картечница. https://www.youtube.com/watch?v=4Tjgixp2yuQ&ab_channel=LaTabernadelMotor
-
Момко спри се бе, защото не се усещаш как затъваш и почваш да гледаш в огледалото в опита да засегнеш отсрещния...тия психоанализи са просто нелепи, недей. Всичко казано го има черно на бяло. Да не говорим, че до преди да се появиш ти, няколко такива теми бяха заключени, тъй като бяха твърде обемисти, не си мисли, че си светъл лъч в този форум и носиш някакво нечувано знание. А това, че скочи и на dandilov(един от най-добронамерените и културни хора в този форум) говори предостатъчно за теб. Не искам да те коментирам повече.