Jump to content

Rakeem

Фен
  • Content Count

    1371
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Rakeem last won the day on August 30

Rakeem had the most liked content!

Community Reputation

550 Excellent

About Rakeem

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

2187 profile views
  1. При 45мм дали ще има проблем да се монтира отляво? Зад капачката са тръбичките на АБС-а(вижда се на твоята снимка). Аз моите ги загубих някъде и не мога да тествам.
  2. Аз имам нужда от по-дълбоки от стандартните, тъй като ползвам ЛЕД крушки. Примерно около 1см. повече дълбочина би бил достатъчен.
  3. Аз бих имал интерес от капачките на късите. Toва на първата снимка предполагам са те и ми изглеждат по-дълбоки от стандартните.
  4. Като ти сменят гумите, как ти затягат болтовете, с гайковерт или с динамометричен ключ?
  5. Имах същото виене на моята(задна ляво), диагнозата беше лагер главина, но все пак реших да проверя дали не е от накладките и се оказа, че е точно от тях, бяха спекли в леглата и задържаха. След почистване всичко отшумя. Не твърдя, че случаят е същия, но симптомите си бяха за лагер.
  6. Ако си от София област, ще ти кажа пункт в провинцията, където няма да те тормозят, само седиш в колата, поне аз така минах преди месец.
  7. Няма какво да се изясняваме. Ти мериш някакво налягане, вероятно с кантара и химикалката, макар че налягане не се мери така, има си тестови станции. Ето този мери друго. Утре ще взема един Манн е ще му измеря 5бара по този метод и него ли ще заклеймим?
  8. Никого не нападам, просто не ми се слуша хорово пеене в грешни тонове и импровизации. Не случайно съм написал 'откъде', тъй като, за да избие от уплътнението или имаме производствен дефект с уплътнението или некадърно монтиран филтър, или напълно блокирал байпас, по простата причина, че няма работещ байпас, който да се противопостави на налягането, което нужно, за да избие през уплътнението.
  9. Карпера, стига си писал щуротии. Къде са тези оплаквания и какви течове заради за байпаса, и откъде? Нищо му няма на байпаса, отваря между 1 и 1.5 бара. 6 смени имам с този филтър и никога не ми е сватвала масльонката, а при палене гасне със стартера.
  10. Слагам единствено Purflux и Filtron, значително по-евтини от прехвалените Mann, a качеството е показателно от десетките капкови проби, които съм качвал. Purflux е едно към едно с оригиналния на Хонда и последно го взимах за 5лв. бройката, сега може да е поскъпнал. Колкото до Мann, все на made in BG съм попадал, конкретно за въздушните.
  11. Горе вляво до щипката, твоят е на Митсуба. Виж и бушона 7,5А., кафявия под този 40а.
  12. Има си означение под капака, релето е илюстрирано със снежинка, обикновено е на Омрон. Аз да питам тук намират ли се на Митсуба? Моят тази година почна да работи постоянно, без Он/Офф и питата почна да замръзва. Мисля да пробвам първо с релето.
  13. Колега, като че ли, се притеснява да не стане някой фал с ключа. По-горе съм посочил как се сменя, без риск. Вероятно има стотици хонди, на които са сменяли аку без драми, по стандартния начин, но явно при някои, по неясни причини, се стига до ключар.
  14. Никога не съм чувал и чел за проблеми с бобините, в следствие на по-малък гап, та поради това сметнах, че си се объркал.
  15. По-малкият гап не натоварва бобината, по-големият я натоварва( с времето гапа се увеличава и за това горят бобини). При газ, просто се сваля една десета от милиметъра, спрямо стандарта за колата(просто така е прието, нямам обяснение) и се слагат по-топли свещи(темпертурата на горене на газта е значително по-висока, особено през зимата). 0,8 е малко, няма да навреди, но може да доведе до непълноценно изгаряне на сместта( с луфтомер може спокойно да се разшири до 0,9).
×
×
  • Create New...