Jump to content

mermenkov

Фен
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Neutral

About mermenkov

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.5 VTEC CVT sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1. Цената на колата е обявената цена, от официалния представител (Бултрако) не очаквай някакви отстъпки, освен ако не купуваш редовно коли оттях. За тях винаги продажбата е на 100% дали ти, дали лизнга все си взимат парите на момента те нямат собствен лизинг тъй че няма значение дали е на лизинг или не за Бултрако. 2. Оскъпяването на лизинг в момента е супер ниско тъй че аз и да имам парите кеш не бих я платил накуп. На мен сумарното оскъпяване за 5 год. ми е 2230 лв. Средно лихвите в момента варират между 2,5%-3%. Зависи от лизингодателя. 3. Относно вноски и изисквания аз мога да кажа само за ОТП понеже съм там. Аз дадох 30% първоначална вноска и имам 20% остатъчна. При 20% и нагоре остатъчна сума има ограничение в пробега 20'000км. на година. Но това ограничение е много общо. Идеята му е следната на 5тата година ако съм минал 100000км. и откажа да им платя остатъчната сума и да придобия колата имам глоба мисля беше 0,15-,016лв. на километър. Ако придобия колата не ги вълнува, както и никой не гледа всяка година колко си минал. Гледад сумарното накрая. 4. Относно внасянето на суми по време на кредита това се води частично предсрочно погасяване. Вкарваш да речем 2-3хил лева накуп и си избираш или запазваш периода и намалява сумата на месечната вноска или запазваш сумата на месечната вноска и намалява периода на кредита. Можеш да го правиш колкото пъти искаш. 5. Сервизното обслужване е променлива величина. Компютъра на колата следи поведение, шофиране, къси/дълги разстояния, студено/топло време, период от предното обслужване и т.н. в един момент изписва остават 3000км. и когато намалеят трябва да я обслужиш. Може и на 7-8хил. км. да я обслужваш може и на 20хил. км. Надявам се дадох отговори на всичко което пита
  2. Системата за следене на осевите линии има контрол върху волана, завива сама, но при полегати завои.. същевременно усеща ако махнеш ръцете, сърди се и почва да мига и пищи. Когато караш придържаш леко волана, но тя сама си следва треакторията на платното и моите усилия са минимални. Ако пресечеш плавно линията без мигач волана завива и те връща обратно. При адаптивния автопилот няма избор на определена дистанция. Когато включиш следене на предния автомобил има 4 опции за разстояние: много късо, късо, дълго, много дълго след което според скороста с която се движиш дистанцията която поддържа е различна. Единствения начин да я излъжеш е да я изключиш 😀 Дори да подам газ и да скъся в момента в който пусна педала на газта бие спирачки.
  3. Мерси за коментарите Не мисля да я карам повече от гаранцията (3 год.) тъй че ако нещо се счупи си е техен проблем.. 9/100 за първите километри и то без "жалене" за мен е ОК. Предните ми коли също нови винаги в началото харчат повече и после разхода пада. Предната ми кола беше Дъстер пак нов и от ден едно беше в "лютеницата" за 64000км. освен масло смених само предни накладки и не съм имал ядове. Аз знам че двигателите вече не искат разработка и смяна масло в началото, качват ги на стенд и ги разработват преди продажба.. може и да не е вярно, не мога да споря, но аз карам само докато са в гаранция и след като не ми налагат някакви изисквания за разработка ако излезе нещо проблема си е техен. 🍺🍺
  4. Направих първите 600км. вчера пътувах до с. Аспарухово.. колата се държи страхотно на пътя (несъм и очаквал друго де ) Като цяло съм очарован от поведението на CVTто. работи адекватно и заедно с 1.5 VTEC са доста еластични на магистралата... Другото което мога да похваля са системите. Следенето на линията ме кара на моменти почти да забравя че трябва да въртя волана... само го придържам което прави шофирането доста ненатоварващо, забелязах че над 150 не центрира колата а реже завоя по маркировката. Адаптивния автопилот също работи доста добре с няколко коментара от моя страна. При висока скорост дори най-късото разтояние от предния автомобил на мен ми се вижда малко повече от колкото е необходимо, както и когато има рязко спиране отпред с една идея по-късно зацепва и бие по резки спирачки.. Другата благинка автоматичните дълги работят адекватно само при насрещно идваща кола. Когато се появи кола пред мен стоповете не ги отразява и трябва ръчно да превключа дългите.. което деактивира системата и после трябва ръчно да я активирам. За първите 600км. ми даде 9/100 разход, но и аз не съм карал със 120 :). На финала черпя с една снимка от яз. Цонево
  5. Вече вкъщи 🥳🥳🥳 Навъртях в бързината едни 44км. и това е за днес. От Бултрако казаха газ и кеф, няма нужда от голямо "жалене" в началото. Еми да ми е честито 🙂😎
  6. Мерси. Засега от Бултрако не мога да се оплача, действат бързо и отзивчиво. Вторник следобяд преведох капарото и в четвъртък следобяд ми казаха че колата е готова за регистрация, бяха минали всички първоначални манипулации, ъпдейт на системата и т.н. Лизинга малко се поиздъниха, но се взеха в ръце и понеделник ще я регистрират и вечерта я взимам (дано няма изненади в плана). Ако лизинга беше по адекватен интервала между капаро и получаване щеше да е вторник-петък... За сервиза на Бултрако нищо не мога да кажа, предстои да видя и да се опознаваме... или по-добре да се виждаме веднъж годишно и да сме си непознати 😁
  7. О не аз не съм фен на газа в колата 😀
  8. Здравейте, Ето я и моята красавица. Стои си в Бултрако и чака в понеделник или вторник да се регистрира и после газ... Civic Elegance 1.5 VTEC CVT По-натам ще си напиша впечатленията и най-вероятно ще започнат въпросите към текущите собственици кое, как, защо 🍺🍺🍺
×
×
  • Create New...