Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 16.02.2018 in all areas

  1. 8 точки
    Вижте момчета, опитвам се да помогна на някой да си намери колата. Колата е без гражданска и би трябвало да е служебно дерегистрирана. С двете спукани гуми е на тротоара при това накриво, все едно някой набързо е искал да я остави. Не съм пробвал дали е отворена. Другата седмица ще подам сигнал където трябва. Идеята ми беше ако някой от този форум си търси колата или познава собственика, да се спестят много време и разправии. Ясно ми е, че това е български автомобилен форум и аз бях активен член на такъв преди години (но френски ). Искам само да помогна. Благодаря на модератора. Бъдете здрави и дано пролетта дойде по-скоро. Power of dreams!
  2. 5 точки
    Излезе ангренажна верига разтеглена. Смених я.
  3. 5 точки
    Темата е затова ,къде се дупчи ,а не трябва ли и ли не.Решението е взето на база протеворечиви мнения ,както пише по-горе.. Лично моето мнение съм го написал във темата FAQ .Сега като човека си е решил да го слага е получил отговорите. По запознатите-демек ,колеги знаят ,че се монтира само да вървят едни пари за консумативи и поддръжка,както и първоначална инвестиция.Щом вие се мислите за по-умни и богати ,никой не може да ви спре. Фактите са следните:Файда никаква,не е доказано ,че вреди,освен че разгражда гарнитурите ,спира да работи след 2-та седмица ,съответно няма как да провериш дали е полезно и прочее. Другите факти,вече доказани: 80% от колите идват със съсипани валове и клапани,заради неправилно масло и пробег на смяна.останалите 20 % ще се скапят до година заради информация от нета ,че двигател с верига е вечен и не трябва да отваря.Това за коли ,които не са помирисвали газ. Това е истината.Моята реплика ,макар и шеговита е на база физическата форма на пълнителния колектор и хидродинамиката на една капка масло.Капката се блъска в пеперудата на колектора и след това се стича бавно в долната част ,като разгражда гумените уплътнения. Твърдението ,че някога двигателя засмуква масло е пълна илюзия.Колектора събира до 500 мл масло ,след което се излива буквално за 2 минути ,когато влезеш във в-тек режим.Нямам какво повече да добавя по темата. Да, и аз монтирам омаслители на нови автомобили ,както спомена и колегата по-горе по изискване на гаранционния сервиз,но от друг клас,които впръскват масло под налягане директно върху клапана,е системата струва 1000 лв и си е пълен многоточков инжекцион не на засмукване ,а на шприцване на аерирано масло.
  4. 4 точки
    Здравей колега, в каталога на хонда има два варианта- ляв и десен. По ОЕ номер 51350SWAE11(който е десен) излизат с планка като твоя! По ОЕ номер 51360SWAE01(ляв) са без планка. За съжаление, в наличностите до които имам онлайн достъп, има само ляв Без планка. Ето ти номера на десен (с планка): A.B.S. -211129; BORG & BECK -BCA7057. Успех
  5. 4 точки
    Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
  6. 4 точки
    Проблема е в първите к20. Като цяло в следващите е отстранен. Драмата тръгва от това че вала остава без мазане, не че и той е толкова здрав де. Няма как да се отрече че има проблем това двигалче една тясна гърбица е предвидена да повдига два клапана което увеличава товара на вала и изброените по горе неща помагат и те.
  7. 4 точки
    Колеги, маслата са тук. Утре ще ги разпределям и в Понеделник ще ги изпращам. Моля, който още не ми е казал, как ще си получава маслата нека го направи.
  8. 4 точки
    Наи тежката и трудна част от реставрацията е ремонта на двг,трудности при намиране на нови части,справихме се за 1 година,което можахме го поцинковахме.Получи се добре и при пясакоструенето на купето.
  9. 3 точки
    Имах този проблем, двигатела работише като хубав дизел, имаше едно чукане. След смяна на вала се чува само пистовия ремък. А самиятн проблем най вероятно се получава от не сменено масло и гъсто масло ( на студен мотор най вероятно върти на сухо)
  10. 3 точки
    Това е точно така с една подробност,че ги спира една по една през интервал пряко свързан с външната температура в момента.Понякога "маржа" е доста голям.Страхотен мотор е дизела но пусто много е капризен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×