Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/20/18 in all areas

  1. 5 points
    Здравейте! Аз също имах проблем преди време с въпросната биалетка. Чуваше се едно дразнещо скърцане/тракане при преминаване през неравности. Проблема го реших като напръсках обилно с WD40. Вече 3+ години нямам ядове, но тъй като тогава не знаех дали това ще сработи, бях проучил нещата и бях в готовност за смяна, ако се наложи. Естествено не на целия механизъм, както се предлага за Хонда, а само на биалетката. Та да споделя и моя вариант, на който се бях спрял. Може да е от полза на някой. Оказа се, че при Тойотите също има такава биалетка, но се предлага отделно, че е и "регулируема", като тези дето показвате. По спомени, беше около 60-70 лв. нова. Лично за мен цената е приемлива... Ето няколко снимки на въпросната част, заедно с OEM Part Numbers (2 различни номера са - за лява и дясна, в зависимост от местоположението на механизма): 48906-35010 48906-35020 Да спомена и една важна подробност. Темата е за Accord 8 gen. A aз съм с Accord 7 и говоря за него. Но силно подозирам, че биалетката, a най-вероятно и самия механизъм ще са едни и същи. Все пак, добре е това да се провери преди евентуална покупка. Поздрави!
  2. 5 points
    Здравейте, днес се по занимавах и така и не видях тема във форумът, която да показва как се сваля и почиства оптичното око на двд-рома(извинявам се ако вече има такава). Ще прилагам снимки за всяка една стъпка и действие. Започваме като махнем първо пепелникът. След като го отстраните, в двата странични ъгъла, ще видите две бол чета които трябва да отвиете. Много внимателно с тях, лесно могат да паднат, а не ви трябва това. Препоръчвам да имате по дълга пинсета или телескопичен магнит. Иначе работата значително може да се увеличи. След това, продължаваме като махнем панелът около скоростния лост. Хваща се от отпред където е пепелник с леки повдигания и така постепенно на зад, докато не се откачи. Не се притеснявайте, трудно може да се счупи. Ще ви се стори в началото, че няма да изскочи и ще се счупи, но няма. Във снимката се вижда и къде са клипсите. След това продължаваме със премахването на две винтчета, които се намират в двата края на долната част на пепелникът. Посочил съм ги с върхът на отверката. След това, вадите въпросният пепелник, като го хващате от към страната на панела на скоростният лост(там се намират 2-те клипси). Малко трудно излиза, но като вземете да го дърпате, ще видите на къде отива. Аз като го дръпнах, клипсите(ламаринките) ми изпадаха. Затова ви трябва и магнитът. Вади те го, откачате буксичките от отзад и го оставяте на страни. След като го махнете, ще видите двете болтчета във двата горни края на пепелникът, които трябва да премахнете. Посочени са със върхът на отверката ми. След това следва малко по трудна част, поне за мен беше. Трябва да издърпате целият панел отгоре. На снимката се вижда от къде се дърпа за да изскочи. Капачето за двд-то трябва да е отворено. Клипсите се намират в двата горни края само и трудно излиза, но с малко търпение се получава. Вече от тук на татък е лесната част. Двд-рома зейва и трябва да отвиете10мм-те гайки от доло и също така 10мм- винтчета горе. Ще ви трябва гидория и около 10-сантиметров отдължител. Ромът пада, вадите го внимателно напред и откачате отзад буксите. Тук е моментът да подложите нещо меко от доло като го дръпнете. Най добре е 2,3 неща, че има едни странични планки, които ще надраскат панелът на скоростната кутия. Всяка една буква отзад си има плаче което се натиска за да изскочи буксата, внимавайте с тях. Може да видите на снимката в долният ляв ъгъл, как паланката надрасква бутонът за подгрева... След като вече го освободите,премахвате двете планки, с по два болта са. Много внимавайте да не заоблите болтчетата, доста здраво са затегнати. На двете планки си пише лява и дясна, ще е полезно после като го връщате. След това отгоре в края има едно малко болче, другите 2 са отзад при буксите. И другите 2 отзад. Ламаринката отгоре пада и вече сте в сърцето на рома. Следва да махнете и последната ламаринка, предпазител. На 4-ри болтчета се държи. Тук е момента да не изпускате болтчетата, работете бавно. След като я отстраните имате лесен достъп до окото. Златисто е на цвят и внимавайте с какво го почистват. Трябва да е памучен тампон и със някакъв спирт. При мен няма пряк достъп към окото и затова трябваше да импровизирам, но се получи. Внимание, двд-ромовете са различни, може вашият да не е като този от снимките, но пък ако е от другите, ще имате пряк достъп до окото и ще ви е по лесно. При мен централната част си стои и нямам пряк достъп. И още нещо да не забравя, моля ви извадете си дискът преди да започнете. Надявам се да съм бил от полза, това ми е първото нещо което качвам като обяснение, как се прави. А ето и как изглежда самото око.
  3. 5 points
    Той човекът очевидно си е навит и си го кефи "катафлката", само жена му твърди, че има някакви естетически скрупули и мнението й "предубедено" и "чуждо", гледам, че има тежест. @Babyface Bob не я познавам жена ти, но аз от личен опит да споделя, че не съм успял нищо да й пробутам на жена ми да кара, което на мен ми се е искало, а на нея не - не е, като да не съм опитвал. Моят съвет е да се запънеш за цвета на тапетите в хола (примерно, въпреки че изобщо не ти дреме) и да го ползваш, като разменна монета в битката за катафалката. Моето мнение, че и на нея толкова и дреме за формата на колата, все й е тая (по-важен й е цвета), но го използва за да те "убеди" за цвета на тапетите.
  4. 4 points
    Здравей колега, в каталога на хонда има два варианта- ляв и десен. По ОЕ номер 51350SWAE11(който е десен) излизат с планка като твоя! По ОЕ номер 51360SWAE01(ляв) са без планка. За съжаление, в наличностите до които имам онлайн достъп, има само ляв Без планка. Ето ти номера на десен (с планка): A.B.S. -211129; BORG & BECK -BCA7057. Успех
  5. 4 points
    Ето ти всичко целия пакет за обслужването: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-diesel-major-plus-service-kit-2006-2008/
  6. 3 points
    Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване
  7. 3 points
    Честит празник българи! България ЩЕ БЪДЕ! Бъдете здрави, територята няма да бъде загубнена! Утре сутринта (след 9 часа) преоблечен като кукер (заедно с мои приятели) ще играем хоро в центъра на Чикаго, където българите издигат българския трибагреник в продължение на над 60 години, след като един от предишните кметовете на града позволява официлано да се празнува 3-ти март в Чикаго. 03.03.2014 03.03.2012 - Еленино хоро https://www.youtube.com/results?search_query=3-ти+март+в+чикаго
  8. 3 points
    Така е колега. Бъди сигурен,че не си единствен,предполагам си го забелязал. Но по е лесно да се плюе. Едни виждат Слънцето как изгрява,други как отива да залязва (и в прекия и преносния смисъл). То човек така се ражда.За това и някои са постоянно търсени,а други постоянно избягвани.
  9. 3 points
    Здравейте момчета, казвам се Ачо. Силно съм привързан към идеята за Accord комби , 7-ма ген., МТ, 2,4 i-VITEC, с АГУ. Доста коли разглеждах, доста прочетох във вашия форум. Може би съм по-стар Хонда-джия от някои от вас, защото 10-ина години карах няколко чопъра Honda (CBX, Shadow, Shadow AERO). Сега карам 20 годишен кемпер, имам голямо семейство и това поражда желанието да имам стилно, мощно и надеждно комби. Свикнал съм на капризи на френски семейни ванове и не вярвам да ме уплаши нещо, което правилните ръце да не могат да оправят ( при все някакви разумни финансови граници ). Така де, жена ми ще кара градското, основно ще се кара извънградско и на максимално дълги разстояния, тъй като обичаме да пътуваме по света и у нас. Три неща ме развълнуваха силно и не открих информация в темите затова : 1. Как да навия жена ми да вземем нещо, което тя определя като "катафалка" ? Дайте идеи, ако имате опит. Ако нямате - давайте пак, да се посмеем. 2. Средната задна седалка изглежда изключително неудобна. Пътува ли се на дълго разстояние спокойно на това място? Всъщност, предполагам, че има колан за монтаж на бебешко столче поне? 3. За колегите с АГУ - стрелката на бензина отчита ли разход при движение на газ? При PEUGEOT 806/807 съпругата изгори две помпи, защото имаше осреднено отчитане от три датчика, а тя така и не се научи да следи равнището на бензин в резервоара. Поздрави и да развивате форума! Чудесен е.
  10. 3 points
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×