Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/20/22 in all areas

  1. 6 points
    Безработен кандидатства за работа като чистач на тоалетните в Майкрософт. Шефът на Човешки ресурси го вика на интервю, а след това му организира изпит, като го кара да отпуши една тоалетна. След изпита му казва: - Назначен си, дай ми email-а си и ще ти изпратя формулярите, които трябва да попълниш, както и датата, и часът, когато да дойдеш на работа. Човекът отчаяно му отговаря, че няма компютър, нито e-mail. Шефът на човешки ресурси му казва, че съжалява, но след като няма email, това означава че не съществува във виртуалното пространство, а след като не съществува, не можа да получи работата в Майкрософт. Човекът излиза отчаян, без да знае какво да прави, само с 10 долара в джоба. Решава да отиде в супермаркета и да купи 10 кг ягоди, като тръгва от врата на врата, за да ги продаде... За по-малко от два часа удвоява капитала си. Повтаря операцията три пъти и се прибира с 60 долара в джоба! Осъзнава, че може да продължи по същия начин. Започва все по-рано да излиза от къщи и да се прибира все по-късно и умножава парите с всеки ден... Купува ръчна количка, после камион и след известно време се оказва на чело на малка флотилия за доставки... След 5 години Човекът вече е собственика на една от най-големите мрежи за дистрибуция в САЩ. Тогава се замисля за бъдещето на семейството си, решава да сключи застраховка живот. Обажда се на застраховател, избира си план и когато разговорът наближава края си, застрахователят го пита за e-mail-a му, за да му изпрати офертата. Човекът отговаря, че няма e-mail. - Интересно, - казва застрахователят - нямате e-mail, а сте успял да построите тази империя! Представете си къде щяхте да бъдете сега, ако имахте e-mail... Човекът се замисля и отговаря: - Щях да чистя тоалетните в Microsoft...
  2. 6 points
    Според мен е добре когато се публикуват годишните разходи да се разделят на четири и накрая тотал за изминати ....км за 1 година. - Данъци, такси, винетки, застраховки- те са задължителни, неизбежни. - Консумативи- масла, филтри, течности, гуми. Това е разтегливо и си е според собственика. Някои преиграват с честата смяна и то винаги с върхови, оригинални. Пример- някой беше писал някъде, че няколко месеца пита, разпитва, чете и не може да избере масло... - Допълнителни аксесоари, глезотии- чипове, мултимедии, парктроници, спойлери, ароматизатори. Това също е разтегливо, не задължително. - Ремонти, части+труд- Ето това е интересно и говори за надеждността на нашите коли и би ориентирало бъдещите собственици. Така мисля, че е по-прегледно... Не упреквам ония с прекалените грижи, камбанарията на гледната точка винаги е различна.
  3. 5 points
    Автомата винаги държи по-висока цена, ако работи разбира се. Също така, не е коректно вие да определяте цените на другите хора! Като не ви изнася и ви е скъпо ......... продължавате на пред! В един момент или ще си купите това което търсите, или ще разберете че ще ви трябват още пари. Повярвайте, винаги е второто. От опит го казвам! Само за сведение в момента джаз, фейсов около 06-07 год. и на 200 + х. км във Швейцария гони 2200-2500 фр. и предлагането не е голяма. Също така е добре да не се заблуждавате, че във чужбина ги обслужват, особено преди продажба. Почти винаги са за масло, накладки и дискове, гумите са последна обиколка, свещите са прескочили две смени, някое амортисьорче потропва. Хондите са почти винаги за биалетки. Тук говоря дори и за коли купени от първо лице! Да не говорим, че предлагането е почти нулево! В Италия почти всичко вече се пуска на търгове и цената скача драстично. Немските са постни, скъпи и на мноооого километри. Швейцарските до сега си бяха най-скъпи, но сега с този висок франк, по-скъп транспорт и по-високи митнически сборове станаха направо златни. Да не говорим, че в последно време качеството е доста разочароващо! Декември с адски мъки и зверско обикаляне над десет дни успях да изпълня три поръчки и да си купих две коли за мен. Такава стегнация не помня скоро да е имало. Светва ми на телефона нова обява и веднага звъня - От другата страна ми казват, че вече е резервирана и до час ........ продадена. Така, че в най-скоро време очаквам и у нас да се усети ценовият шамар. То започна покачване, но според мен ще стане доста по-зле до месец-два. Така, че моят съвет е да побързате за да не гледате тъпо после. Желая успех на всички! П.С. Имайте предвид, че нямам никакво желание да ви плаша или да налагам мнение. Приемете написаното, като приятелски съвет!
  4. 4 points
    Здравейте Колеги, Видях дискусията и ,че има оживление около нови Легенд собственици. Надявам се някой няма да реши,че нарушавам правила със следващото ми изречение :)))). Внасям в момента Легенда на 89000км. Няма обява,стана чудесно че се зачетох тук. Един приятел иска първо да я види,и ако случайно не я вземе ще е на пазара. С удоволствие бих дал всякаква допълнителна информация на заинтересован. Поздрави
  5. 4 points
    здравейте бях в бултрако и ми направиха ъпдейт срещу 90 лв колата е 2.4 2012 г. внос от канада
  6. 4 points
    Обадиха ми се вчера от БТ и казаха, че са поръчали от Хонда комплект за тест и евентуален ремонт на въпросния проблем. Пратили са им моя pdf с TBS-a, който им дадох. Явно като има recall може да се уважи и тук въпреки, че колата не е за Европа.
  7. 4 points
    Здравейте и от мен 🙂Вече 6 мес съм собственик на Легенд KB1 2007г.Прочетох,за проблем с парното и бързам да споделя,аз как оправих моя проблем след като беше паднал акумулатора..Казаха ми,че съм за ново радиторче и т.н..глупости!В Английския форум на мерих как🙂Понеже,като беше паднал е изгубил сякъш памет и се прави-ресет или калибровка на системата!Задържаш бутона auto&dual едновременно,дава се на контакт след което връщаш контакта.Стартираш и парното идва само,само чуваш клапите как се разместват и парното идва за секунди😀успех на всички!
  8. 3 points
    Привет, колеги! Мин петък минах сервиз, разгледахме колата и тази сутрин минахме през нотариус. Вече официално съм в Джаз-а Предстои вкарване в бокса за обслужване и сервизиране на необходимите компоненти. Благодаря на всички отзовали се и наздраве
  9. 3 points
    Привет колеги, Да възродя малко темата за HR-V-2. След прочетено тук, подробно и много точно описание +снимки на колегите в тематa, ние не бързаxме и в крайна сметка взехме, HRV-2ген. с мотор 1.8i-R18Z9-141PS/без турбо/, така наречената "Канaдка","Американка". Ще споделя на кратко, че мотора е чудесен баланс и усещане за това шаси и килограми. Не е муден като 1.5i-130кс, не е състезателен, a просто пасва много добре. Лесен за обслужване, защото е почти 1:1 с мотор 1.8i от сивик 8-ма. Не знам защо по официалните сервизи слагат на нови коли масла: 5w30 и 5w40, но аз му сложих Amsoil 0w20-Signiture и мотора замърка, хората ме питат хибрид ли е? 🙂 След смяна на масло на CVT на Honda-Made in Japan, противно на всички негативи изписани за CVT-то, според мен е супер приятно и мазно за каране. Предполагам, че при по стари модели коли или с други настройки, ще има разлика в усещането, но това е бъдещето. Разхода при нормално каране, извънградско е около 6.0-6.8l/100, градско 8.0-10l/100км по бордови комп. Вози прилично за такъв тип автомобил (въпрос на гледна точка), в сравнение с други suv-ве от класа. Субективно според мен за този размер шаси е нормална возия. Седейки отзад се усеща че е малък suv,а при повече неравности друсане, но това е обяснено перфектно от колега писал в темата, именно заради вида окачване. Не ми допадна, че е с предно и в завой е по-нестабилна и има недозавиване, особенно изразено ако си с посредствен вид гуми. Колата няма много километри в България и почти нищо не скърца или тропа по нея. Пластмаси и сглобка са с компромиси в качеството (описани от колеги в темата) но според мен съответстващи на класа автомобил, както и типични за всички нови/модерно олекотени коли. За голямата ценова разлика в сравнение с тези предлагани тук от БТ, е балансиран вариант. Поздрави и бъдете здрави! 👍
  10. 3 points
    Държа да уточня че 2.2 i-DTEC (както и предната му версия в 7-ма ген) е чудесен мотор, но експлоатацията му е капризна. Ако се кара предимно градско има склонност към задръстване на филтрите - като повечето модерни дизели. Зиме в колата на кратки разстояния е студено, защото има по-висока топлинна ефективност от бензиновите мототри, но страничният ефект е бавното загряване, Нафтовите дюзи са финна механика и съответно скъпи, а при некачествено гориво и парафини в него, зиме се затлачва и горивният филтър. Проблеми за всички дизел мотори. Съединителят и маховикът също са скъпи, а моторът е с добър въртящ момент и ги насилва, особено при зверско каране. И това се отнася за всички дизели. Но 8-ма ген Акорд има и с автоматик, което решава кардинално нуждата от смяна. Така че, проблемът не е в мотора, а в това как е каран и как/къде/колко ще се кара! Ако за миналото му липсва инфо (или е недостоверно), прецени поне при теб как ще се експлоатира. Но колата по снимки изглежда прилично и не е задължително някой от проблемите да те сполети, обаче тези ремонти по Европата са скъпи и колите стигат при нас, защото потенциалният риск девалвира цената им, а на нашенеца тя изглежда изгодна сделка, имайки предвид същата кола, но бензинова.
  11. 3 points
  12. 3 points
    Някой ако се чуди къде е лещата на DVDто,ето я
  13. 3 points
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат.
  14. 2 points
    Едно и също олио с различни етикети и сходни шишета. Супа от общия казан, разпределена ,като две различни неща..Значи реалната цена на Равенола, даже и с лека надценка вероятно ,е на цената на Авеното.. Интересен маркетинг и номер , впредвид конкуренцията за изкупуване на продукта..п.с. Поне да бяха "поизкривили" дизайна на шишето и цвета ,та да стане оше по- инт :). Аз лично съм сипвал само един път Равенол на Акорда ,стана ми една идея по- Шумен и нещо ме отказа тази марка. Нещо ми е монета с две страни това масло и предвид многото, останали марки и добри масла ,лесно ще избера различното.
  15. 2 points
    "Колата на известен сърдечен хирург се развалила и той я закарал в сервиза. Монтьорът погледнал професора и попитал: – Професоре, все се каня да Ви питам. Двамата вършим, тъй да се каже, една и съща работа – грижим се за мотора. Вие за човешкия, а аз за автомобилния. Ето, сега аз ще отворя капака, ще огледам и ще разбера какво не е наред. Ако се налага ще регулирам клапаните, ако трябва ще сменя свещите, ще промия карбуратора и моторът ще заработи правилно. Но Вие получавате милиони, а аз десетки долари за трудът си. Защо? Професорът се навел към ухото на монтьора и тихо прошепнал: – Опитайте се да направите всичко това, докато моторът работи" ... !???
  16. 2 points
    Пиши в търсачката MDX и ще видиш две теми в които можеш да питаш..
  17. 2 points
    Погледнах го аз, като го разглобих до "кости"🛠️ Както каза по горе,мембрана на "кокал" и чернилка доволно,за 120к.км. Подмених мембраната,с всички гумени уплътнения,като преди това старателно го измих отвътре.Показа му се алуминия🙂,беше си за чистене. Благодаря ти още веднъж,за предоставения ремонтен кит BRC. Ще те търся някой ден,да я закачим и прегледаме профилактично стойностите,че скоро не е гледана.Нямам светещи лампи и аномалии по работата,на инжекциона. Ето и някоя снимка,на изпечените гуми в изпарителя,него пропуснах да снимам: П.П. Сега педала на газта,е доста по плавен,при натискане за ускоряване(абе друга кола😎).
  18. 2 points
    Леджънд на 89к км си е чисто нова кола имайки предвид ресурса и възможностите които този кораб притежава.
  19. 2 points
    аз ги смених при Анатоли.Сервиза му е над болницата
  20. 2 points
    Здравейте, относно матовата мога да кажа, че има пукнат преден прозорец горе в дясно над пасажера, вътре е боядисвана - табло, кожи(нормално за авто къща), предната брония е спаднала спрямо фаровете и се вижда как се е напукала боята(лака) от двете страни на бронията, където фаровете завършват с остър ъгъл. Черната благоевградска има доста документи за обслужвания, но при потегляне волана дърпа на дясно, за мен няма никакъв шанс това да е от ненаправен реглаж. Волана седи идеално изправен и колата се движи напред, но при потегляне сам се навива на дясно. По салона има забележки и претапицирани детайли. Най-големият проблем за мен е, че има теч на масло от двата семеринка на коляновия вал, предполагам маслената помпа и ... Тук е момента да споделя мнението на Слави: "Тези двигатели след 250 000км започват да текат от семеринги колянов вал, маслена помпа(има си уплътнение и отделно се лепи и със силикон), конзолата на масления филтър, която е хваната към блока и има уплътнение с цедка, болтовете които държат петите на нещо в блока(там също има гумени уплътнения) и евентуално картера, който е лепен със силикон". Пиша всичко това, защото колите вече са стари и е хубаво човек да е наясно какви разходи го чакат освен 1500-1700 за пълно обслужване на двигателя(прави се на 120 000км с оригинални части). Само не знам как в нито едно мнение не успях да прочета за всички тези течове, който имам и правя и на моя J30A1 мотор... В интернет има страшно много клипчета и информация за J серията мотори на Honda!
  21. 2 points
    Здравей колега, аз минах по твоя път преди 2 години. При реглаж на клапани майстора забеляза вала, че е наранен. Ето снимка: Веднага се обадих на @fenabg и той ми изпрати перфектен вал. Заедно с поръчката получих и много компетентна помощ относно причината за нараняването, а именно лошо смазване. Заедно с вала ми изпрати цедките които трябва да се сменят.
  22. 2 points
  23. 2 points
    Ако има течност и моторчето се чува (на угасен мотор), но пръскалките на стъклото не пръскат, е замръзнала, или запушена дюзата, или и 2-те. Ако моторчето не се чува, значи е замръзнала течността в него и не тръгва. В казанчето може да има течност, а не лед, но при пропелера на помпичката е студ и тясно. Да не се пробва настоятелно, защото няма да тръгне, но може да изгори! Може и бушон да е, но не е сигурно че е от помпичката! Преди авторът да ръчка, все пак да стопли колата в гараж, или закрит паркинг. Случвало ми се е няколко пъти и след първото смръзване и спиране на помпата и последващото сгряване на сухо и топло си тръгва и работи, та спрях да се тревожа за помпи и бушони. При студ и движение не става, дори моторът да е топъл и минати доста км. Жегата от него е далеч от казанчето и помпичките в него, та съм карал след ТИР, за да вдига водна пелена и да я ползват чистачките ми. Зимата "гайката си трака"!
  24. 2 points
    Пробвай това . Миналата зима ми се случи няколко пъти и на пролет сменях радиатор на климатика. Много важно е положението на врътките!!!
  25. 2 points
    Ако не се бъркам имаш и още един вариант за конкретно този мотор - 0w40 от @fenabg
  26. 2 points
    Има вероятност да е по-малък с него. Карах Сивика с Кастрол и харчеше. Минах на Мотул и разхода намаля драстично. Та пробвай с Равенола, може да намалее.
  27. 2 points
    Какво е слагал предния собственик,може леко да те е послъгал с цел продажба. Поробвай поне още две марки масло,преди основния ремонт който смяташ да направиш. Както другите колеги и аз го потвърждавам 1л на 10 хил. км не е разход за основен ремонт.
  28. 2 points
  29. 2 points
    Зимен изгрев във Варна:
  30. 2 points
    Зависи от колата Павка, зависи от марката. Опит имам, горчив опит. Разхода който има един автомобил е, части, труд в сервиз и разхода за гориво който има, всичко друго е на добра воля, собствен избор и каприз.
  31. 2 points
    И това обикновено зависи повече от изминатите километри отколкото години.
  32. 2 points
  33. 2 points
    От тук бръкнъх за да я почистя..
  34. 2 points
    Не мога да кажа нищо със сигурност. Но може да поразсъждаваме. С оглед на натрупаните замърсявания, бих решил, че са предимно разтворени отлагания по елементите на двигателя и известно количество остатък от старото масло. Двигателят не изглежда идеално чист при клапаните, а не се знае в другите части какво е положението. SSO има TBN = 10,5 mg KOH/g, тоест по-добри и по-голям ресурс от диспергиращи свойства. За сравнение DXG има TBN = 8,3mg KOH/g. Другото е наличието на по-голямо количество "детергент" в SSO. Резултатът е такъв от съвкупност на всички тези фактори, мисля... Очаквам и други мнения. Нали темата е "Двигателни масла - обсъждане", все пак.
  35. 2 points
    Информация "на ухо"! Равенол предоставят msds при поискване по имейл. Не съм сигурен, че имам право да споделя файловете тук, но накратко: ЕсЕсО ОВ30 съдържа: ПАО между 20 и 40 % Хидрокрек (VHVI) III-та група до 3 % Алкилфенол до 2 % - детергент и стабилизатор. ZDDP до 2 % - пакет противоизносни присадки. Останалите проценти не се знае какво са... ДеХГе 5В30 съдържа: ПАО между 40 и 70 % Бис(нонилфенил)амин до 2 %- антиоксиданти, предотвратяват окисляването на маслото и в резултат на това намаляват отлаганията, намаляват сгъстяването на маслото, предотвратяват бързото увеличаване на киселинното число. Фенол, додецил до 0,05 % - детергент и стабилизатор (предполагам). ZDDP до 1 % - пакет противоизносни присадки. Останалите 35 - 55 % не се знае какво са... Би трябвало да има мъничко естери (2, 3, 4 %) за финес, но не пише в документа. В ДеХГе има 2 пъти повече ПАО, но за да удовлетворят нормата за сулфатна пепел по API SP и ILSAC GF-6A, са намалили двойно пакетът ZDDP до 1%, а това леко ме смущава... В ЕсЕсО пък не се знае какво са необявените 50 - 60 %
  36. 2 points
    Здравейте Да се включа и аз в тази тема. За съжаление поста ще е доста дълъг Започвам от начало. Колата е 2.4, АТ, комби, 2007 г., 20400 км. по километраж. Купих я март 2021 г. - 8550 лв. Платформа - 120 лв., че е нововноска и е от други населено място. Регистрация през фирма, екотакса, табели, талон и ГО за 3 м. - 565 лв. Пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка - 30 лв. И от тук започва голямата въртележка 😬 Първоначално обслужване - м.филтър- 8,30 лв., в.филтър - 22,83 лв., филтър купе - 17,17 лв. Пистов ремък - 40,75 лв., обтяжна ролка - 107,17 лв. Двигателно масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5w30 - 6 л. - 120,77. Един литър ми остана. Антифриз 3 л. - 33,24 лв. Труд 50 лв. Общо - 460 лв. Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Ходих на елкон - 30 лв. Нов катализатор с монтажа - 400 лв. Наложи се да вадя удостоверение за евро категория - 50 лв. Още едно минаване през КАТ за постоянни талони - 100 лв. Също така се оказа, че колата с издухана гарнитура на главата. Имаше проблем с нивото на антифриза. Не послушах майсторите и започнах с най - простите неща. Смених няколко капачки на радиатора - 50 лв. Смених радиатора - Nissens - 237 лв., термостат - 67,50 лв. През това време спря да ми се отваря вратата на багажника и задно ляво стъкло от конзолата на предната врата - 80 лв. ремонта и на двете. Връщаме се към гарнитурата, понеже предните интервенции не помогнаха. Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Винетка - 97 лв. ГО за 6 м. - 151,35 лв. Каско за 3 м. - 128,37 лв. DRL модул и камера за заден ход с монтажа - 100 лв. Газова уредба Romano - 1720 лв. и антифриз 80 лв. при Мракони. Наложи се да взема още 2 л. антифриз Хонда - 32 лв. Смяна на четки, на моторчето, на едната перка, на радиатора, понеже не работеше - 30 лв. Полиетиленова стелка за багажник - 40 лв. Емулатор за нивото на горивото - 30 лв. - Маркони. Каско за 3 м. - 128,39 лв. Данък 229,92 лв. Загубих си някъде предния рег. ном. - нови табели и талони 76, 54 лв. Газовото още не беше регистрирано и се сложи да сваля газовата бутилка, за да мога да мина КАТ - демонтаж и монтаж по - 40 лв. Общо 80 лв. Имаше и друга драма и се наложи да правя замерване на изгорели газове - 10 лв. 4 бр. зимни гуми Sunfull SF 982 16" - 76 лв. за брой. Труд + нови винтили - 60 лв. Общо 364 лв. 3 л. трансмисионно масло Honda ATF за опресняване на скоростната кутия - 120 лв. Боя - преден капак и броня, десни калници и врати, задна броня и врата на багажника - 900 лв. Имаше доста дразнещи драскотини и ръжда по задния калник. Разбира се, се разтропа и рейката Втулки и семеринги за рейката - 180 лв., хидравлично масло Honda PSF - 2 л. - 88 лв. Заедно с този ремонт смениха и две биалетки CTR - 60 лв., два тампона стабилизираща щанга - 40 лв. Труд - 120 лв. Общо 488 лв. Пастиране на небоядисаните елементи и полиране на фаровете - 100 лв. Чистачки Lampa Raptor Hybrid - 34 лв. ГО за 6 м. - 138,52 лв. Каско за 3 м. 128,33 лв. Всичко общо за тези 9 - 10 м. от както имам колата - 16750 лв. Това е без горивото. Изминал съм 7100 км. Има още неща да се правят и купуват.... Тази година започваме пак Важното е да сме живи и здрави Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп 😂 След година пак ще пиша тук Дано е по - кратък следващия ми пост
  37. 2 points
    Нещо от съботната занимавка с на сестра ми машината. 12V след контакт е взет от бушон 15 в двигателния отсек, който получава напрежение след контакт. Китайски двуцветни лампи и български модул за 10 лв. На Акорда ми вече втора година съм с такива и се държат добре.
  38. 1 point
    Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-smo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL SMO SAE 5W-30 2x5L Стойност на поръчката: (2*37.95)*1.9775 = 150.09 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД
  39. 1 point
  40. 1 point
    Щом качеството е най-важно - Little Paint Workshop в Горна Баня. Може да се види какво правят на страницата им във Фейсбук. Аз съм си боядисвал джантите при тях и мога да ги препоръчам с две ръце. Sent from my M2012K11G using Tapatalk
  41. 1 point
    Голям си бързак, Наско ! Сериозно мерси, маслата са тук. п.п. И наздраве на патерица за Атанасовден !
  42. 1 point
    През 1912 г. на борда на Титаник пътували двама младежи - 26 годишният Пиърс Мейсън и годеницата му Изабел, които били ловки измамници на карти и мамели богаташите в казиното на кораба. Когато разбрали, че на борда му пътуват двама много известни шахматисти - Борзов и Хайлман, им хрумнала гениална измама. Те отиват при тях и заявяват, че Изабел е толкова добра шахматистка, че може да играе и срещу двамата едновременно като ще завърши играта минимум с реми с единия от тях. Предложили на шахматистите чек за 100 хил. британски лири. По онова време жените не играели шах, това бил мъжки спорт, и затова Борзов и Хайлман се съгласили като мислели, че ги очаква лесна победа. Играта започнала като единственото условие на измамниците било да има параван между двете дъски, за да може Изабел да се съсредоточи по-добре върху всяка партия. На първата дъска тя играе с черните фигури, а Борзов с белите. На втората тя играе с белите, а Хайлман с черните. За изненада на гросмайсторите тя се справяла чудесно. Накрая след час игра бесният Хайлман става от масата като казва, че не може да спечели и обявява реми. А Мейсън и Изабел прибират огромната печалба. Но как тази млада жена успява да спечели? По-късно тя споделя на други пасажери, че просто е копирала ходовете на двамата шахматисти и дефакто те са играли един срещу друг. Когато корабът потъва в нощта на 14 април 1912 г. всички участници в тази случка са сред жертвите. А оцелелите разказвали за нея в годините след това.
  43. 1 point
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 😉
  44. 1 point
    Тази новата власт нищо няма да отмени а ще надгради, защото новите са още по-старите (доказани измамници). Веднага ти давам пример с тола. Скачаха срещу него и искаха камионите им да тичат и мачкат асфалта на воля без да плащат нищо, че на вън си плащат и не мрънкат, сега казаха, че го вдигат. Нали бяха против него?
  45. 1 point
    @Accord 1,8i LS 2001 Закупен е тук в Бг, от доста години и само това слагам при смяната на маслото. Както е днес смених маслото и го сложих. Проверявам винаги на филтъра датата,както и на маслото което наливам също датата на наливане в тубата. Гледам да не са застояли по складовете доста,което е важно и за маслото и за филтъра. Минус при MANN e че не е в целофан да го предпазва от влага ,но това да е недостатъка му. Това е днешното масло. Т. А това е резултат,на дай един филтър там какъвто има на рафта,и попадаш на менте,или китайче на което не му сработва байпасния клапан.
  46. 1 point
    Милиардите, които иззеха от народеца ,скрити по храстите , пъкалите, с камерите за милиони лв ,които сме дали и да им даваме още ,Е нема да стане. (ВИЖ Пожарникарите, някой медици, хората влизащи в огъня за тях само признание и огромно Уважение), но това са пожарникарите , не катаджиите ,полицайте с по 2 ресторанта ,на жена си на името , пицариите, кварталната кръчма която държи и не се отчита на никой ..Колко самокатастрофираха нафиркани до козирката, защото последните 2-3 год само това слушаме колко наркоразпространители ,под пагон хванаха, шефове на управления отгл канабис за хиляди, в комбина с престъпници...За тези ли да давам пари в края на годината, да дават те....Могат да им купят на вс по 1 апартамент в София ...Днескашните нямат нщ общо с онези полицай , които имаха кодекс на такива, имаха реноме и подход. Заставаш до него и имаш респект ,но знаеш че имаш сигурност, а сега виждаш патрулка или полицай и се молиш да не ти изпразни джоба, да не те наругае и гледа нагло ,защото знае че е полицай, защо да не мачка ако реши и е възможно ...Задайте си въпроса какво се промени ,защото нщ не е същото...Тва освен да граби, да пирува , да позира и налага др не знае ...Ето го и Примера от днес 20 год патрулка с Еко 5 стикера На кого да вярвам колега и с кой да бъда лоялен и човечен..Не пишем за пожарникарите ! @Honda_Z
  47. 1 point
    Няма пари за нови..Тези плуват в пари..Колко милиарда влизат там ако знаеш и с цялата си наглост ми правят дарителски кампании по новогодишните празници.. За тях няма закон, а обик човек наруши ли го ,е изправен пред съдебната трибуна и чака главореза да се произнесе( му резне главата) Хора това е несериозно..Не може варел 2000год да има Еко 5, защото е на шефа на районното, дори не е на шефа на полицията в България...Полицията в България, за мен е най- тъмната , корумпирана и нагла институция. Значи един човек , работил 35 год в държавния сектор, работещ по 10 часа на ден, гледаш и изхранващ 2 деца..Решава да си купи МПС на 6-7 год и му лепят Стикер Евро 3 ,а печелившата, стара брангия ,сруваща 2500 на пазара има Евро 5... Един ден за всеки ще бие камбаната, само нз като отидем отатък,кои как ще плаща и носи!!
  48. 1 point
    Някъде из Родопите...👽
  49. 1 point
    След като се порових малко тук там, смених маслото без да използвам промивката и ще видя как ще се държи двигателя. И най-вероятно няма да я използвам и при следващата смяна, а по-скоро ще направя няколко смени на по-кратки интервали
  50. 1 point
    Това важи за 6-степенните кутии. Това бе и главната причина да ида в БТ, защото друг не намерих да иска да ми смени маслото. Ето процедурата от документа на Хонда: ATF Replacement (9-Speed) 3124.pdf ZF9 няма щека. Имаш преливник, който се гледа точно при определена температура на маслото, която не се вижда ако нямаш с какво да прочетеш ПИД-а от компютъра.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...