Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/24/20 in all areas

  1. 3 points
    Ето го и анализът на новата формула - Shell Helix Ultra 5W30. https://www.oil-club.ru/forum/topic/40678-shell-helix-ultra-5w-30-свежее-new-2020/ Молибден - 96 Цинк - 1091 TBN - 12,4 Сулфатна пепел - 1,18 (перфектно постижение при TBN=12,4) Много здрава W30-ка на GTL база! Само се пазете от ментета!
  2. 2 points
    След доста чудене четейки противоречиви отзиви реших да ремонтирам моя маркуч който досега си сълзеше, и бях сложил едно изрязано шишенце да събира маслото. Няколко човека ми препоръчаха сервиза на Ситроен в Габрово където извършват такава услуга. Свалих моя, и за 30 лева ми го направиха с нов маркуч като сложиха, и клапана а откъм помпата тръбичката я направиха с нипел, и конус които се затягат в гайка с вътрешен конус закербована към маркуча за улеснение при монтажа . Воланът сега се върти плавно, и без вибрации.
  3. 1 point
    Извинете ме за лаишкия въпрос, но какво показват лявата и дясната чашка на двете снимки? Добро или лошо е PetroCanada 0w30? Добро или лошо е Shell-helix-ultra 5w30?
  4. 1 point
    Отваря се. Но да вярваш на пияните блядове е все едно дявола да ти даде лекарство.
  5. 1 point
    Доста съмнителни са италианците с тези данни. Явно всеки смъртен случей е обявяван за такъв от корона вируса! Нали трябва да се точат кинти от ЕС, гърците да не са по-глупави.
  6. 1 point
    Животът е безценен, само ако е ценен за околните. Сам по себе си е без значение в планетарен мащаб, освен ако не е чист егоизъм. Ако с действията си застрашаваш околните, значи трябва да вземеш мерки и да ги пазиш. Дали външните, дали семейството - все едно е. Ако не го съзнаваш - идва ролята на рестрикциите. Значи щом сме стигнали до тях - изводът е ясен. Ако обаче продължи карантината за всички и се окаже че е неоснователна - жална ни майка. След месец като свършат парите у повечето хора живеещи от заплата на заплата - дали ще си мрът от глад вкъщи? Едва ли. Ще изхвърлят телевизорите и ще изпълзят от бърлогите си, за да търсят препитание. Тогава вече ще видим истински мерки, освен ако не се провери тотално здравния статус и не се отделят носителите от преболедувалите и незерезните.
  7. 1 point
    Вземете си просто някой елм от български продавач в ОЛХ. Ще дадете 15лв, но ще го тествате преди да платите и ще знаете какво купувате.
  8. 1 point
    разгледай тези, български са. https://www.vito03.com/exhausts/?make=10
  9. 1 point
    ... трепач! Double Wishbone отпред и торсионна греда отзад. Изключително здраво и стабилно окачване. Магията е в задната напречна стабилизираща щанга. Не е обикновена щанга, а многоточкова система от щанги, която не позволява странично люлеене на колата при преминаване със висока скорост по гърбици по пътя. За последните 17г, освен 8-те Хонди, в семейния автопарк сме имали още 8 други коли. Първо добрите: Rover 416i sedan '97-a двигател Rover 1.6 Rover 420 sdi sedan '98-a 2-литров ровърски турбо дизел Rover 416 sli auto '97-a двигател Хонда D16Y3 Volvo V40 tdi '98-a двигател Рено турбо дизел Nissan Almera N16 1.8 '04-та Калпав мат'рял: Ford Fiesta '94-та 1.1 Renault Megan's Scenic '98-a 1.6 Opel Tigra '94-та И най-новото попълнение - преди 2 дни съпругата ми се раздели с Jazz-ката и се сдоби със Suzuki Grand Vitara SQ416X-3 с двигател G16B '05-а. Не знам нищо за тази каляска. Знам, какво да очаквам откъм проходимост в гората и комфорт на асфалта. Горе-долу съм наясно с парт-тайм раздатката. Все още не съм сигурен, какво има в предния и задния диференциали. Не знам, колко рентабилна е колата, най-вече, колко здрави и надеждни са двг, трансмисия, и окачване. Ако някой има преки впечатления, моля да сподели.
  10. 1 point
    От 2007 г. имаме едно Рено Меган 1 Класик, 97 г., 1,6 бензин, 90 к.с. Купих го на класическите 130 000 км. (Според мен беше на около 180-200К, защото съединителя беше за смяна). От 2012-та е на газ. До 2015-та го карахме аз и жена ми, а от тогава само тя (3000 км. годишно, само градско), в резултат на което, в момента е на 195К по километраж. Колата изглеждаше гледана при покупката и вложените от мен грижи се отблагодариха. За тези 65К, по двигателя са сменяни свещи веднъж, едната бобина и термостат. Два пъти е сменян ангренажния ремък (при покупката, заедно със съединителя и на 55К) и веднъж водна помпа. Веднъж са сменени ауспусите. Веднъж са регулирани клапани. Никога не е доливано масло! Моторът е перфектен! По задвижване и спирачки: Предни спирачни дискове, предни и задни накладки, задни спирачни цилиндърчета. Маншоните на едната полуоска и един маншон на вътрешен кормилен накрайник. Задни лагери. По окачване: Два пъти са сменени външните тампони на стабилизиращата щанга. Нищо друго! Комфорт и електрика: При покупката смених компресора на климатика (втора употреба) и до ден днешен си работи с периодични зареждания на фреон. Всички машинки на централното заключване са сменяни поне веднъж. Двата механизма на предните ел. стъкла. Боята е сив металик и е перфектна за годините. По колата няма и точка ръжда (италианка)! Абсолютно всичко по колата работи, точно както е излязла от завода. Може би е най-добрия Меган на тези години във Варна Обратен пример за клишето с автомобилите от Италия. И педантична поддръжка от моя страна, разбира се. Вчера минах преглед и момчетата ми обърнаха внимание, че тампоните на стабилизиращата щанга отново са за смяна (2х4 лв.) и един вътрешен кормилен накрайник също (25-30 лв.). До края на седмицата ще ги сменя. Като заключение : Учудващо здрава кола (като изключим ел. механизмите), с много евтина поддръжка. Достатъчно комфортна и с огромен багажник за класа си. Двигателят не е змей и при 4 човека и пуснат климатик се задъхва. Разход 12-13 л. газ на градско, къси разстояния. Извънградско около 8. Жена ми е много привързана към нея и ще се кара докато може.
  11. 1 point
  12. 1 point
    Въпросния размер не съм теглил но за ориентиране ще ти дам 2 размера с допълнителната уговорка че не само размера е определящ за теглото на дадена гума, според мен марката, вида, опциите на определен модел гума, та дори и шарката на протектора ще са определящи за теглото. Гудиър 225 / 45 / 17 FP - чисто нови теглени на кантар на Спиди > 8,45 до 8,67кг. на парче Фалкен 205 / 45 / 17 - втора употреба но с много малко износване на кантар на Еконт > 8,6 до 8,8 на парче. Ако имаш някое другарче работещо в куриерска фирма може да помолиш за подробно инфо.
  13. 1 point
    За сега няма дефинитивни данни дали вирусът се влияе от времето. Забелязва се, че в държави с по-сух и грещ климат, разпространението е малко по-бавно, но има прекалено много фактори - гъстота на населеност, поведение на хората и прочее. Относно коментарите, че Германия се справя по-добре с вируса - рано е да се правят тези равносметки. Ще видим кой как се е справил чак след като вълната в Европа мине пика си.
  14. 1 point
    Просто от "опит"знам,че грипоподобните заболявания,са присъщи за студените месеци на годината,а не август на морето.
  15. 0 points
    Не превръщайте темата в политическа дискусия! Вирусът на политиканстването е по-опасен!
  16. 0 points
    Според мене е хубаво да се знае ,че да не си даваме парите и нервите на празно за това споделих. Живея в Германия и частите ги вземам от autodoc.de Струват ми се добре.Незнаю фалшиви или не са. Аз сам си сменям накладките и установих,че на задните едната беше TRW другата Хонда. Демек на едно колело две различни накладки(Производител) И тази на Хонда беше много по изхабена от тази на TRW. Не правя реклама или нещо подобно споделям. Просто от Хонда сервиза където са ги сменяли са си набутали някой излишни части или някой "майстор" си е направил някаква Врътка. Взех си за отдаде Stark просто да изкарам още известно време и ще сменя направо с дискотете и нови накладки. Забелязах,че тези на Stark миришат все едно на "Мърша" или нещо подобно сравнение с тези на TRW който взех за отпред. Почти не миришат. Незнам кой са добри и кой са лоши. Споделям моя опит за сега. Отделно ако някой ме сменя сам предни и е с тези накладки с пластинките от заден имат един много шибан номер шестограм. Мисля,че е 7 не съм сигурен. Ще Проверя и ще кажа.
  17. 0 points
    Комшийка към новия си съсед: - Ще наминеш ли довечера през къщи, да се опознаем? - Ама аз съм женен - не е редно. - Смешен си, бил женен. Женитбата е като притежанието на кола. - В какъв смисъл? - Ти кола имаш ли? - Да - една вехта Лада. - А ако ти предложат да покараш Лексус, няма ли да се съгласиш? - Разбира се! - Е, видя ли. Та ще наминеш ли довечера? - Не. Не ми трябва втора Лада.
  18. 0 points
    Настанаха времена в които мирисът на спирт и чесън от събеседника, вдъхват доверие, респект и уважение.
  19. 0 points
    Всички случаи по провинции в Италия се под наблюдение: Както и всички корона смъртни случаи по провинции:
  20. 0 points
    Ами, повечето от нас караме японски продукти и не защото са най-добрите по всички показатели, а защото са създадени в такава среда и манталитет.
  21. 0 points
    В Бултрако Accelerator Pedal Sensor струва 710 лв. и ми отговориха,че е консуматив....на около 200 000 км се сменял....по принцип ако колата е карана повече в градски условия, сиреч в скоростниа диапазон 30-60 км дефектирането му настъпва и по-рано. Аз също имах този проблем и го смених с оригинален. Старият го разкапсоловах и го оправих....вътре представлява една графитена плоча около 1 см дебела с пластини – четци. С водна шкурка свалих грапавите и притиснах четците....датчика работи безупречно, проверен е и на осцилископ....Пипкава е работата, но си заслужава с оглед цената...
  22. 0 points
    .Е то във Фейса простотиите бъкат от всякъде и от всеки, Не разбирали италианците от билки!!! малиии, верно тея хора освен от грозде - разбирай ферментиралия му сок, зехтин, трюфели и босилек май никва друга природна даденост не познават. С какво ли са се лекували дедите им преди 50 - 100 години? Или билки има само по българските гори и полянки! - щото пък ние много ги разбираме билките нали, освен чубрица и магданоз разбира се. Инж. Димка набързо ги нареди и натъкми хората защото е живяла там 4-5 години като берачка на зеленчуци на полето или гледайки някой възрастен италианец.
  23. 0 points
    аз карам с такива, задно и средно. доволен съм. задното го смених 2014г - купих го през интернет от ем комплект 33, средното 2019 от тук - пловдив.
  24. 0 points
    Който твърди че един човек не може да промени света, не е ял недопечен прилеп. китайска поговорка По-подходяща ми се стори тази тема, а не другата (за мъдростите).
  25. 0 points
    Снощи ми писна от скуката. Сложих по едно шише ракия във всяка стая. И цела нощ обикалях от бар на бар!
  26. 0 points
    По принцип, дефектния е само пасажерския. Sent from my iPhone using Tapatalk
  27. 0 points
    Здравей, от сервиза до вкъщи са 10км , не тропа. Ако питаш дали затяга или неща такова, не съм усетил да има разлика .
  28. 0 points
    Колега, съветвам те да не го спираш, защото това няма да го повреди. Спирането е когато има ремарке или примернонещо правиш по колата и тя трябва да е запалена, а в същото време постоянно пищи и дразни го спираш
  29. 0 points
    Той бензина сега ни е най-малкия кахър ,пред наште блокове колите не са мърдали от 10 дена поне ,страх ги е хората .Като се разминаваме с комшийте стоим на метър два и бягаме като от чумави един от друг .Фирмите използват ситуацията и почват да спекулират с работниците си -намалят заплати или гонят .И както винаги тук всеки трябва да се спасява самопоединично ,държавата предприема половинчати и двусмислени мерки ,вместо твърди и недвусмислени нареждания за спазване .Осигуряват легла -аз и в нас имам легло ,но нямам кислороден апарат и другата необходима апаратура ,апаратура трябва да се осигури на болниците .Ще има много хора които ще могат да бъдат спасени ,но само с легло и без апаратура ще си отидат .
  30. 0 points
    Здравейте, включвам се и аз в поръчката в последния момент Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 1x 5l Стойност на поръчката: 33*1,9675 = 64,9275лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  31. 0 points
  32. 0 points
    Уважаеми клиенти, уведомяваме ви, че различният вкус на дюнерите не е поради нова рецепта, а защото персоналът вече си мие ръцете!
  33. 0 points
    "Свързваме двата края, но не можем да направим възел"- лаф на дядо ми. 😉
  34. 0 points
    Хората са за да бъдат обичани, а вещите - да бъдат ползвани. Светът е в хаос, защото използваме хората, а обичаме вещите. Далай Лама
  35. 0 points
    Здравейте, ако все още не е пусната поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1х5L Стойност на поръчката: (54.56 + 40.95) * 1.9675 = 188 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  36. 0 points
    😂😂😂
  37. 0 points
    Пратката пристигна, всичко е точно както винаги. Огромно БЛАГОДАРЯ!!!
  38. 0 points
    Май това следва,или там ни пращат
  39. 0 points
    Взеха ни за мезе! "Прогнозите за времето за събота и неделя са чудесни, но за съжаление няма да можем да се възползваме и да излезем навън", пошегува се Венцислав Мутафчийски.
  40. 0 points
    Новата машинка.. дано оправдае очакванията.. Vfr800X Crossrunner 2012 V4 800cc Vtec
  41. 0 points
    Изскочи ми писание на младежа от "Наука и критично мислене", ето го: Вече е официално - новият щам коронавирус си е с напълно естествен и природен произход. Не е създаден от хора. Това е заключение на биоинформатично изследване, публикувано в Nature преди 2 дни. Анализирани са основно гените, кодиращи повърхностни протеини, които участват в навлизането в животинските клетки и особено на област в тези протеини, наречена рецептор-свързващ домен (RBD) - структура, която се захваща директно за клетките на гостоприемника и медиира навлизането на вируса. Анализът показва, че RBD областта на повърхностните протеини на вируса проявява висок афинитет към ангиотензин конвертиращ ензим 2 (ACE2 - рецептор, който има участие и в регулиране на кръвното налягане). Ефективността на свързване на двете структури е толкова висока, че учените стигат до заключението, че нещо подобно може да се случи само след естествен отбор, а не чрез генетично инженерство. Това твърдение за естествената еволюция е потвърдено и чрез анализ на целия геном на SARS-CoV-2. Създаване на нов инженерен вирус от хората би било възможно, ако за основава, за шаблон е използван вече познат човешки патоген (като изминалите причинители на SARS и MERS). Но в случая това не се наблюдава. Най-високо сходство SARS-CoV-2 има с вируси, които са срещат сред прилепи и панголини. Определени са две възможности за появата на този вирус. Първата теза предвижда, че вирусът е пребивавал в естествен животински резервоар, където се е видоизменял и в един момент е прескочил върху хора. Смята се, че прилепите са естествен резервоар на този щам, но до момента директен преход от прилепи към хора не е наблюдаван. Вероятно е имало междинен преносител. Според второто предположение специфичните промени в RBD, които водят до висок афинитет към хора са настъпили след опитите на вируса за трансфер в хора. Непатогенен щам е прескочил в хора, при което се е видоизменил в по-опасна версия. Отправено е и едно предупреждение за близкото бъдеще. Много е възможно оригиналният щам все още да циркулира в животните и в даден момент отнова да се наблюдава транзиция от естествения животински резервоар към хората, което отново да стартира епидемия/пандемия. Затова не яжте диви и не добре опечени животни! Източник: Andersen, K.G., Rambaut, A., Lipkin, W.I. et al. The proximal origin of SARS-CoV-2. Nat Med (2020). https://doi.org/10.1038/s41591-020-0820-9
  42. 0 points
    Вчера 2-ма полицаи с маски цъфнаха на вратата, да проверяват някакъв дали си е вкъщи. Естествено не беше у дома, а защо им е дал неверен адрес е друг въпрос! Статията която линкнах преди беше заради визуализацията на заразните болести. Не съм гледал цифрите, а и е ясно че са временни, и само база за статистика. Освен това, тя се събира според наличното инфо за регистрирано доказани случаи на заразени, а има много повече, които го карат "на крак", или не знаят че са го изкарали. Не омаловажавам ситуацията и е ясно че превенцията помага за по-бавното и разпространение, и е преди всичко от полза на здравната система. Но факта че заразата ще отшуми когато повечето я преболедуват и си изградят антитела, си остава. Просто отлагаме неизбежното, за да го усвоим по-леко, или да усвоим други неща, ефекти, уроци и т. н. от ситуацията. Аз също домувам и не ме свърта, но фирмата може да си го позволи. Фирмата в която работи съпругата ми обаче я затвориха, без обяснение и въпреки че няма законови разпоредби за това в момента.
  43. 0 points
    Противоречиш си колега. Хем признаваш конспирацията, хем ти преча. Браво.
  44. 0 points
    Колеги , сложих зимните гуми и зимата не дойде, а сега как да сложа летните?!
  45. 0 points
    БаСи ... ама верно четеш между редовете! И дириш под вола теле. И изобщо не вдяваш, за какво иде реч. Всъщност, проблемът май е в мен. Едно смислено изречение не мога да напиша, щом се налага да го разяснявам след това.
  46. 0 points
    Електромобилите са създадени от рептилите с цел поробване на човешката раса. Но това не се учи в училище, да. Рептилите са хитри.
  47. 0 points
    Специално за Х3 ще имаш много ядове. Парите за бавареца са няколко нива над ХОНДА. А, втора употреба баварец си е на късмет, особенно над 200к.с. Имам колега с Е61, швейцарско бензин с газ. Не спира да мърмори колко много струва поддръжката. Всеки месец, нещо се разваля. Колата е на 200 000 реални км.
  48. 0 points
    Щастлива 2020 година! Равносметка за Honda Civic 1.6 i-DTEC (FK3) през 2019г: Изминати: 25 350км Заредени: ~ 1087л Ср.разход: ~ 4,3л/100км Време на пътуване: ~ 381:30 часа Ср. скорост: ~ 67км/ч Разходи: ~ 3030€, както следва - 1370€ гориво, 706€ застраховка, 430€ обслужване (масла и филтри), 110€ TÜV, 410€ нови летни гуми
  49. 0 points
    Чистене и грес на местата където опират ушите на накладките и при мен проблема се реши... Имаше ръжда и прах отпред (там няма пластини ,както при задние апарати, което е минус поне за мен) Отзад почистих и пак грес на пастините където лежат ушите и всичко заспа . + Водачи разбира се...
  50. 0 points
    Здравейте колеги.Вчера най-накрая отстраних този проблем с тресенето.Какво ли не смених.Всички тампони отзад на диференциала,сваляхме кардан.Смених вътрешно каре по препоръка на представителство на Хонда.Тук е момента да споделя,че закупих нова вътрешно каре ,уж оригинално японско от магазин за японски авточасти в Пловдив.Карето се оказа с по-голям луфт от оригиналното което свалих.Та след толкова ходене по мъките и след препоръката на двама монтьори,свалихме и двете полуоски.Занесох ги да ги проверят.Оказа се,че проблема е в лявото каре,въпреки,че видимо нямаше притеснения и луфт.Рециклираха вътрешно ляво каре.Сложиха си ми пак старото вътрешно дясно каре.О,чудо,всички вибрации изчезнаха.Струваше ми 275лв. рециклиране на ляво и монтаж на дясното.До колкото разбрах проверката на полуоска е около 40лв.Офиса им е на ул."Захари Стоянов" в Пловдив, а цеха им е в с.Царацово.Това е за колегите от Пловдив.Оставих полуоските направо в Царацово и на другия ден бяха готови.Съветвам колеги с такъв проблем първо да опитат с това като начало.Аз дадох преди това около 800лв за тампони и карета които не е трябвало да сменям.Ако някой иска повече инфо мога да споделя на лични или на 0888217752-Весел Иванов.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...