Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/18/22 in all areas

  1. 7 points
    То и тялото на човек е кожен варел със сърце, който му е необходим по принуда. Дай и за него да не се грижим сега, понеже така или иначе е с предизвестен край. Да не говорим, че го доверява на колата си, и ето връзка между двете. Нормално е в Хонда форума темата на разговор да е такава. Който не го кефи, има фейсбук, сватбата и бг-мама, където обсъждат къде по-важните неща в живота.
  2. 5 points
  3. 5 points
    Поредната безмислена тема за масла, масла...и пак масла. Що не го прекъстите тоя форум на "Масленият форум" Явно съм голям късметлия и се чудя как пък за над 20 години само с Хонда, един двигател не ми гръмна и не отварях за основен ремонт. Въпрос на поддръжка е всичко. Аз също си карам Accord Tourer, 2015/R20A3 с 5W/40 от Бултрако и я обслужвам там, защото в годините се наиграх с разбирачи на Хонда. От както го купих (почти нов) го обслужвам макс. на 1 год. (км винаги са ми под 10к) и нямам проблеми. Сега с нетърпение чакам поне 20 човека, които ще ми обяснят как ще си прецакам колата. Със здраве и да не забравяме, че това са просто едни варели с двигател, които са неизбежна необходимост в ежедневието ни и има по-важни от тях приоритети в живота ни.
  4. 4 points
    Не е рисков монтажа на газова при този модел мотор, рисков е майстора. Моята е на 140 000 км с газ (26 000 са при мен). Има монтирана система за мазане, ама колко маже тя си знае Все още не съм посещавал газаджия, за подмяна на филтри и каквото е нужно друго. Скоро ми предстои смяна на бутилка понеже наближава 10 години. Никакви забележки към работа на мотор и мощност. Зареждането е монтирано при капачката.
  5. 4 points
    Ако имаш място предлагам два отделни уреда. Най-малкото, защото вероятноста един по-сложен уред да даде фира е по-голяма, отколкото два по-прости. Ако имаш възможност, и аз мисля, че марките ел.уреди са две - Miele и всички останали.
  6. 4 points
    Когато са отделно винаги е по добре от 2/1 другото е компромис. Ванка ако нямаш място е ясно то и няма нужда от дискусия но ако можеш да ги разхвърляш (сушилнята може да стои където си поискаш) задължително отделно но и парите вече са други.
  7. 4 points
    Специални благодарности на @atoma Ще се подарява стикер по избор с всеки комплект поставки. Ако някой вече си е взел поставки, или има поставки от старите, или е обвързан с поставките на дилъра с гаранционна кола, може да се свърже с мен, да му подаря отделно.
  8. 3 points
  9. 3 points
    Аз пък избирам колите си от сърце, но се грижа за тях почтенно. Каквото и да им се случи под моя опека, си е моя отговорност и себеуважение. Не псувам предният им стопанин, или да му мисли следващият.
  10. 3 points
    Ако искаш заповядай до София, няма точка ръжда по ламарините 1.4is 90кс с газова, нов съединител, обслужена и готова за каране с 2 комплекта гуми с джанти. Пиши на лично ако решиш но няма да е за 2000лв.
  11. 3 points
    Абсолютно съгласен. Изключая двете чисто нови 9-ки Сивик всички останали коли в семейството са ни стрували не повече от 2(две) месечни заплати. Откакто имам личен автомобил, от 1993-а, сме прекарали над 20 автомобила. Отивам, гледам - "Става, за тия пари, колкото изкара". Карали сме ги от 3 месеца до 3г. Никога не съм купувал кола с нагласата, че ще я карам доживот, или пък ще я продам на печалба. Настоящето ми CR-V, обаче, излезе здраво куче, другият месец ще станат 8г., откакто сме заедно. Давам толкова, колкото да не умре, на принципа - "Нещо, което работи, не се пипа".
  12. 3 points
    +1 за тези. Miele е мерцедеса на домашните уреди, ей така в комплект е супер. Можеш да хвърлиш едно око Тук
  13. 3 points
    AEG ELECTROLUX, били с капсуловани лагери.Заминава лагера и хвърляш уреда.Сега,то може никога да не замине или да надживее LG-то,където смяната му била лесна. Абе хвърлям и по едно око и на тези: и май май...!
  14. 3 points
  15. 3 points
    -Как мина първият учебен ден?- питат първолака. - Май не много добре, щом ни карат и утре да ходим.
  16. 3 points
    Специални благодарности на @atoma От днес ще се подарява стикер по избор с всеки комплект поставки. Ако някой вече си е взел поставки, или има поставки от старите, или е обвързан с поставките на дилъра с гаранционна кола, може да се свърже с мен, да му подаря отделно.
  17. 2 points
    Единственото предимство на БТ е, че разполагат със софтуер. За съжаление претенциите, цените и името им на официален вносител и сервиз не са подплатени с достатъчно високо качество на услугата. За обслужване са ОК, но има ли проблем, по-добре човек да си намери друг доверен сервиз, особено ако е по-взискателен. Това е моето лично мнение. Иначе съм съгласен, че прекалено много се дъвче темата за маслата. Но...много хора влизаме във форума да се разтоварим от ежедневния стрес като пофилософстваме на любимата тема - автомобили. Не сме се вманиачили толкова. Просто, както каза @ceco_accord , форумът има и социална функция.
  18. 2 points
    Здравей, Както при колите, така и при уредите старите модели са исински( с опция за ремонт), а новите хвърляш и нов. При избора на сушилня бих избрал с нагревател а не с термопомпа. Термопомпата в електроуред е един малък хладилник или климатик който обръща цикъла и съответно духа топло или студено. При термопомпите има агент в тръбите, съответно дехидратиращ филтър , вентилатор за обдухване на радиаторче( нарича се кондензатор). Агента в тръбите е херметически затворен. При пропуск изтича и нямаш сушилня. Цикъла на сушене при помпите е по дълъг. Това за избора на сушилня. Бих избрал отделни уреди, като колегите са изтъкнали предимствата. Моите са марка Миеле. Нооо избора е твой. Успех.
  19. 2 points
    Номер 1 е на хидравличната помпа, номер 6 е на водната помпа, а номер 3, е въпросната паразитна ролка за която ти писах по-нагоре.
  20. 2 points
  21. 2 points
    За още по-нагледно: Видео с гумичките елринг: vlc-record-2022-09-21-12h39m59s-гумички елринг.mp4-.mp4 Видеото от днес с Виктор Рейнц: vlc-record-2022-09-21-12h46m29s-гумички виктор рейнц.mp4-.mp4
  22. 2 points
    Да споделя след ремонт на главата, какво се случи и при мен. За съжаление сложих гумички "Елринг", без да се заинтересувам по-подробно поради добър предишен опит с тях. След ремонта - пушеци при първоначално палене с отчетлива миризма на изгоряло масло - всички знаете какво означава това - гумички на клапани. Пушекът се изчиства за 20-30 сек след палене, но ако престои пак няколко часа - отново пушек при първоначално. Колата отново при майстора ми, на който имам много голямо доверие - реши за всеки случай да провери и клапанчето на маслените пари от картера, но естествено не беше оттам. Изключи колата и след няколко минути огледа стеблата на клапаните с ендоскоп - сухи. След няколко часа обаче престой пак с ендоскопа се видя, че на единия цилиндър са омаслени. Купих гумички Виктор рейнц, нова смяна - без грам пушек от ауспуха при каквото и да е палене. Отделно се зарових по технически характеристики и установих защо "Елринг" са проблемни. 1. Размерите на сртеблото на клапана на нашите хонди според сервизното ръководство са следните или приблизително 6.6 мм: 2. Гумичките които продават Елринг за за клапан 7 мм, което е супер странно - всмукателни: - Изпускателни 3. Сега гумичките на Виктор Рейнц, които явно са правилния размер: Извод: Никога не слагайте Елринг
  23. 2 points
  24. 2 points
    Да се отчета за поредна изминала година: - 2 смени на масло - 300лв - предни амортисьори + всички прилежащо към тях (тампони,прахоуловители и тн) + 2 биалетки, стенд и труд - 750лв - разни дреболии + допълване на фреон - 100лв - струговане на сменените ми миналата година дискове - 100лв Тотал 1250лв. Майстора каза, че имало и разни тампони за смяна, но тъй като не той установи, че амортисьорите са за смяна, а директно му откарах колата да ги смени, нямаше време да ги поръчва и сменя и останаха за следващ път. И там ще има едни 300-400лв най-вероятно.
  25. 2 points
    Нее практиката е влачат се до последно, светва жълто и минават на червено
  26. 2 points
    Сещам се за няколко светофара в София, на които пешеходците го правят този номер. Също така се сещам за няколко светофара, на които завиващите наляво тръгват преди зеленото, за да изпреварят насрещно потеглящите. Така че коментарът ми към колегата-млад шофьор не беше случаен. Освен това практиката, която наблюдавам в столицата, е да се минава на жълто не при оставащи два метра до светофара, а при десет-двадесет. И то със скорост 20 км/ч над позволеното. Самият факт, че се пита за глоби, предполага излизането от светофара на червено. Половината шофьори в "голямото село" сме изнервени, бързащи и разсеяни, другата половина неориентирани и мудни, някои направо неадекватни, други нагли до безобразие. Не знам дали ще се оправим някога - броя и себе си.
  27. 2 points
  28. 2 points
    Виж отдолу педала ,и жилото в коша при мотора ,проследи пътя му до дросела от педала на газта.
  29. 2 points
    С леко закъсненение, ето оригиналните файлове, от които бяха правени старите стикери. Ако на някого му се занимава, печатници - много. black_sticker.eps white_sticker.eps
  30. 2 points
    US, не е US, а е US/CAN и основно третира различните модификации на един и същи марка модел за различните световни пазари. Ако логиката е да дава маслото според климата, като е за US, пита ли те дали се намираш в пустинята на Аризона или в Аляска?
  31. 2 points
    Добре де, как от Акура паднахме на Мерцедес, а накрая ударихме дъното с Рено? Че то така, по-добре нов Дъстър !
  32. 1 point
    Почти всичко по спирачната система бе подменено/ревизирано, главините измерени. Само маркучите и спирачната помпа не са пипани. Смениха всички дискове, накладки, 4 ремонтни комплекта за апаратите и смениха спирачната течност. Отделно със самата течност съм бил доста педантичен откакто съм собственик и съм я сменял на всеки 2 години. В интерес на истината след струговането не се е върнало биенето във волана, а вече имам 3-4000км. По-детайлно съм писал в темата за спирачките на Акорд 7.
  33. 1 point
    Ще бъде активно до Неделя 2 Октомври,2022 https://dox.abv.bg/download?id=bc162935c0 https://dox.abv.bg/download?id=f7f9828937
  34. 1 point
    Що спря да го харчи ли? Ами... като на остров Бали, с камилата Бали-га и кучето Бали-го. Може да е разкиснало накрая маслосъбирателните сегменти и да са се поотпуснали малко. А дано, ама надали... Не знам... Ще се види със следващото масло.
  35. 1 point
    Визията е О.К., за сега, но започва да се замисля за смяна. Дай една проба на 11000 км. да видим как ще да е тогава. На какво масло се спря за следващата смяна?
  36. 1 point
    Капков тест 3. За референция - първата капка е в пост 1218 / втората в пост 1249. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 342729 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9963 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 79,6% / 20,4% - 7930км / 2034км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Стил на шофиране - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – 11 месеца (зима / пролет / лято) - 16.10.2021 - 16.09.2022. 9) Мото часове – около 93 извънградско + 82 градско = 175 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – спрях да ги смятам, но промяна в разхода няма. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи, а и не наливам на макс. 14) Доливане на масло - 3 пъти по 0,4 л. Разход на масло за целия период - около 1 литър. Сега е на макс и тубето свърши. 15) Други - Пробата е снимана с телефона ми (при същите условия като предните капки) и се надявам да е ОК - скенер, "йок". 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра. Явно разходът и с това масло си е константен. Долях на макс преди лятната ваканция август и още си е там, което вече е необяснимо за мен, а стил на шофиране не съм променял. Като стигне средата или мине 200 мото часа вероятно ще го сменя, но нищо чудно да изкара и зимата, че движа с друга кола, ама за нея в друга тема.
  37. 1 point
    Карам с видеорегистратор. Колкото и странно да ви прозвучи - не винаги задният е виновен, ако може да го докаже. Видеозаписът не минава в съда, но като покажеш на чичо полицай как са ти набили спирачките отпред, той пише акта на предния - без значение на зелен светофар, или просто ти е агресирал, че си го напсувал преди това. Имам личен опит и лекенцето беше като насрано после.
  38. 1 point
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  39. 1 point
    Да, на моята си свалих шайбата по този начин!
  40. 1 point
    Ако го разкачиш и увисне на маркучите без да го сваляш/става, изпробвано/ няма нищо да изтече! Ако решиш да го демонтираш и разглабяш/извън автомобила/, задължително източване на фреона предварително!
  41. 1 point
    @desap щях да пиша одеве нещо подобно и аз, но гледам ти сам си доловил истината. Или поне и аз споделям същата. Хондаджиите вече са повече потребители, отколкото фенове. Те и съвременните хонди не предразполагат към фенщина, но все си мисля, че това не е основното. Сещат се хората за форума, когато им потрябва нещо - "аз такова, отдавна не съм писал, ама кажете ми вие сега...". Останахме една шепа хора тука и се познаваме на малки имена. Щеше да ми е интересно да направим една сбирка, поне да се видим лично, кой стои зад аватара/никнейма и каква му е историята. Но, аз понеже за 18 години във фенклуба на една национална не отидох, съм ги запомнил с друго - мрънкането след тях. Все някои от нещо беше недоволен, а ако не се лъжа, едни от най-големите кавги ставаха точно след такива мероприятия. И хората се разсърдваха безвъзвратно на форума. Да се разсърдиш на форума... Та затова не съм сигурен опитва ли ми се дори да правя нещо подобно. Пък и не съм спрял никого да го направи. Аз лично виждам в този сайт шанс за нещо друго - място, където можеш да попиташ съмишленици, Място, където можеш да прочетеш какво обсъждат съмишленици. Място, където можеш да купиш или продадеш нещо от хора, които що-годе познаваш. От нас зависи, дали ще си го популяризираме, защото всеки от нас има своя интерес то да бъде популярно. Затова са и опитите с мърчандайза. Затова съм и слагал винаги логото на бившите и сегашните си коли до една. Ето някои от бившите, където това се вижда: Що се отнася до това: Не бих казал, че ще се усети кой знае колко. Много сме далеч от сериозно число тук. Вкарал съм лични пари, за да задвижа този проект и всичко получено над тях ще върна във форума. С него евентуално ще направим нещо друго. Така поне да не се налага някои да вкарва свои пари. А времето и усилията - тях не ги броим.
  42. 1 point
    @ceco_accord, не знам да се смея ли, да плача ли, което се вижда и от реакциите ми на отговорите ти…😁🫣😆 В крайна сметка обаче, напълно те разбирам! Аз това “НЯЩУ”, особено ако ми е единствено, а още повече във връзка с “документа” под него, нямаше шанс да си го дам!😉 Живи и здрави! Радвам се, че те върнах към “някога”.👍🏻 *** Нямах възможност да присъствам на ОНЕЗИ срещи, но емоцията им беше жива и във форума… А форумът беше ЖИВ. Сега “фацебуци”, простотии, всички искат да знаят кой си, но не се интересуват ФЕН ли си - “сектант” в добрия смисъл на … марката🙃 А най-жалкото е, че и повечето не знаят и не разбират какво е това! *** И да, вярно е, някак не е същото. Все го повтарям (това е моята версия): увеличаването на броя автомобили от марката по пътищата доведе до мнооооого и #многослучайни# “потребители” , на които нЕма как да обЯсниш каква е тая лудост, която те обзема всеки път, като й чуеш двигателя - часовник🙃 Половината и повече от тях са тези (или техните родители🤣), които твърдяха, че това е скъп за поддържане и ненадежден автомобил, независимо от модела. На мен обаче ми доставяше ми страшно удоволствие да съм в една от, образно казано, 5-те Хонди - спартанци, в града, която обичаше само МАСЛО и по-тежък крак (това за “дизелите” - 2006 още ги нЕмаше (аз и тях харесвам), дето все викат, че бензина на Хонда не върви😉) и от време навреме нЕкоя техническа намеса. … Ядосват ме всички, които не разбират какво означава това, за което пиша… Опппаа, отнесох се: Затова и си пазя онова време и си искам ОнЯ стикер😁! Ако не, ще си го пазя на снимка!😄
  43. 1 point
    Както обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
  44. 1 point
    Карайте си колите ,потдържайте ги, но не им бъдете роби,има много по-важни неща в живота.Колата е да ти служи не ти да и служиш.Гледайте си здравето и семeйcтвото и се наслаждавайте на живота.
  45. 1 point
    @Г.Писаров Така никога няма да се оправим с това чувство че винаги системата ни прецаква точно нас,и после ние пък да прецакаме нея,порочен кръг. Природата ще ни го върне тъпкано,тя вече е започнала,тогава ще се чуди всеки и мае да мисли ама аз не бях,защо стана така. Сигурно се чудиш както всеки, къде ли изчезнаха сезоните,хубавата есен ,дългата зима с сняг ,прекрасната пролет. Дано нещо от тези сезони остане за децата ни. Нищо няма да се оправи докато ножа не опре хубаво в кокала. Промяната идва с личен пример,но българина все чака отвън или отгоре някой друг да свърши работата. Българина се радва като прецака системата,но не му се вярва че прецаква така себе си и бъдещето.
  46. 1 point
    Мисли му! Онзи ден си вземам Легена от бояджията и идва 1 пич с Porsche Cayenne за проблемен сензор на парктроника. Като видя моята вика " Я отвори капака". Дигам аз алуминиевата тава, а той рече "Ее, това нема грешка!". Викам му - "Що бе - това нали е Порше, а той "Маки - пълно Ауди си е - грешки да искаш". Това споделям по повод мераците ти за Q5-цата. Начина по който в щатите правят Акури от Хондите, няма много общо с манталитета на ФауВетата, дето слагат еднакви чаркове в Шкода / Сеат / ФолксВаген / Ауди / Порше и Ламборгини.
  47. 1 point
    Вчера смених масло и филтър ДВГ. Бях си решил че ще е преди Коледа - да намаже и тя нещо от мен, че само газ и сипвам и издухвам. За 6 м. 10000км. Снощи гледах филмче за новия Aston Martin DBS Superleggera. Имала алуминиеви - двойно окачване / подрамници / панели по купето + карбонов карданен вал - ми то и Legend модела ги има - от преди16 години. Е не е 12-так с 8 предавки, ама бива. Колкото повече я ползвам, толкова повече ме изненадва с премислени решения. Само къде са и монтирали масления филтър. Викам си - тук е претрупано, кой знае каква мъка ще е, а те японците го изкарали зад предно дясно колело. Завиваш волана и воаля - отвиваш филтъра.
  48. 1 point
    Месец по-късно, нови коментари: 1. Едвам и намерих втори сет джанти/зимни гуми. От оригиналният размер 235 50 17 се отказах - малко артикули на пазара. За оригинални джанти и не мечтаех - много са "кът" и им искат "свет пара". Мерих няколко (на БМВ, но офсета е малък / Туерег / ФВ Т4), но накрая взех 18-ки (куча марка) карани на Опел Инсигния Кроскънтри 2007-ма (заедно със зимните им гуми - на 5000 км). Наложи се да си купя нови гайки (с по-малка периферия) и естествено втулки от 67,1 на 64,1. Мерих ги на място и си взех 1-та джанта с обута гума с мен (ех, комбито събираше 6 колела в багажника, но тая гад е с 450л багажник и тороидна бутилка). Сложих я миналия петък и взех да се возя - няма ядове, докато не се засилих и не натиснах рязко спирачката. Чу се леко "хръп, хръп" - на всеки оборот. Свалям, гледам леко жулване от задната страна на 1 от спиците на джантата - само лекичко по боята и. Слагам я на другото предно колело - няма звук - не опира. БахмАаму! Гледам в нета фланци, ма трябва да правя чертеж - отказах се. Да пиля джантите - умряла работа - вече са балансирани и доставени по куриер. Взех 1 метална пила и загладих леко ръбчето на спирачния апарат, където имаше точица боя от джантата - воаля - сичкоточ! Ако някой не знае - Ледженда отпред е с 4-бутални апарати и са хванати стационарно с големи болтове - не са на водачи и нямат значение дебелините на дисковете и накладките им. 2. От монтирането на оригинален за модела ДРЛ се отказах. Имах надежда че ще го подкарам (след като открих гнездо за предназначен за него 10А бушон в кутията до педалите), но се оказа че за Евро пазара не е монтирано реле и липсва допълнителното окабеляване до дългите на фаровете. Релета в нета има, но стАа скъпо и разправия, та "побългарихме" Легендата с нашенско модулче (в кутията за бушоните до мотора). 3. Грешка 1717 (селектор на кутията) скоро не се е обаждала. Тая седмица скокнах до Бургас (през В. Търново), та я раздвижих малко тая кола, че не бе излизала на воля. 1022км (в тях около 50км градско) и среден разход 12.3 / 100, но съм и се "радвал" (а и тя на проходите и магистралите), но явно и зимните меки гуми са качили леко разхода, обаче 10,70лв на 100км е приемлива цена за кефа. Другото е песен - само менкам Си Ди-та в уредбата. 4. Научих се извънградско да я карам съвсем без крака. Активирам АСС-то и само от волана и давам газ и спирачка, а скоростите сама си ги менка. Карам си примерно на 95, наближава пътен възел с ограничение 60, "набивам" и 60 на круиза и тя си активира спирачката, намалява си културно, държи си тая скорост докато не и "нацъкам" обратно 95 (или повече) и си ускорява културно - мързелива работа, но не е интересно. Та така, да ми е жива и здрава, и дай Боже всекиму такава!
  49. 1 point
    Нещо любопитно! Въпреки че е автоматик, колата е с 3 педала. 3-тият е малък, високо в ляво и всъщност е "ръчната" спирачка. 😄 Свиква се,но има 1 странност! На таблото си има познатата пиктограмка, но ако забравя да освободя спирачката - колата тръгва нормално. Светва обаче на мониторчето 1 голямо предупреждение и дублирано с говор ме приканва да я освободя. Това само ако дам газ. Иначе под наклон и на равно държи "на мъртвец". Вероятно това е праобраз на модерния "brake hold". Другото което за сега ми е казвала, е аз или пасажера до мен да си сложим колана. Интересното е че намаля музиката само в моя, или неговия говорител във съответната врата и от там моли за закопчаване. Много любезна тая бре. 😁
  50. 1 point
    ПИшете ми на лични ..не е трудно
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...