Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/24/22 in all areas

  1. 5 points
    Кажи му на мйстора,че няма да ти трябват с този автомобил и че ще ти забрави лицето,...от опит! Сърдят ми се вече в един сервиз😁!
  2. 5 points
    Капков тест 2 1.Mobil1 5W30 ESP от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-211600км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4300км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.04.2022 до 25.06.2022г. 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво 360л.газ и 40л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
  3. 4 points
    Хайде и от мен малко картинки. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – смес: Shell Helix Ultra 5W30 - 2 литра + Shell Helix Ultra 5W40 - 1,5 литра. 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 333 000 км, а може и повече (по километраж: 232935 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 3102 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 40 / 60 %. 7) Сезон на експлоатация – 28.01.2022г. - 25.06.2022г.; 8 ) Моточасове – 80 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 214 л. А95Н; 10) Kтм = (214 / 3,5) ≈ 61 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 13) Доливане на масло - няма. Не е мръднало! 14) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 15) Режим на експлоатация - градско (много на брой къси разстояния но и достатъчно на брой дълги) + извънградски пътища + магистрали. 16) Предишно масло - Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 3 литра + Yacco lube GDI 5W-30 - 0.5 литра. А пък ауспухът изглежда така:
  4. 4 points
    Такаааа, вчера личният ми (авто)лекар турИ слушалката и казА, на чист български - паразитна ролка на пистовия ремък. Между другото, веднага след първият ми пост (#37) палнАх Акорда да си свърша една работа. Карам си, ролката си ромоли и хоп - светнА ламбата за алтернатора. След няколко секунди изгасна. В следващият си пост попитах за разликите, защото знам, че докторът има на склад цял N22 от Сивик 8. Вчера нямах време да оставя колата в бокса и си я карах, ама станА дискотека - ламбата на алтернатора взе да свети и гасне през 10сек. Тааа днес докторът направил двойна трансплантация - ролка и алтернатор от донора в склада. Аз бях на работа, съпругата ми карА пациента при него. Колко е успешна ще видя тия дни, че съм на работа и нямам време. Съпругата ми вика, че цветомузиката и ромоленето са изчезнали. Както казват местните - so far so good.
  5. 4 points
    Ето такава картинка с един от тези символи трябва да има на гърба на кутийката на DVD-то Тя показва дали е за цял свят или конкретен регион.
  6. 3 points
    Ами не, аз съм се заклел такъв варел никога повече да не стъпи в дома ми. Опит едно 80 Б4 Две А4Б5 1.8Т Куатро Едно А4Б5 1.8 Едно А4 Б6 1.9тди 80 горе долу бива.А4 Б5 и Б6 - намразих VAG.Всичко каквото може да се счупи се чупи.Някоя дупка с 50-60км/ч и поне един носач заминава.Рейки, турбини, дросели, имобилайзери, електроника като цяло...едно правиш, друго се чупи. Добре, че минах на Хонда та забравих къде са сервизите.
  7. 3 points
    Здравей, колега. Този, който ти е казал, че няма части за Акорд, сигурно живее в миналият век, където намирането на части за японски автомобили беше по-трудно, но не и невъзможно. Няма голямо разнообразни от марки, както при немските автомобили, но части има и то МНОГО. Скачай смело и не се връзвай на подобни глупави изказвания.
  8. 2 points
    A.E.B Reagas, дюзи Hercules, изпарител Tomasetto. Зареждалката я направиха доста читаво до тази на бензина но трябва да се внимава, че там е пластмаса и може да се изкърти лесно. Затова ми оставиха и 2 вида зареждалки : При късата трябва да се сваля капачката на резервоара а при дългата не, но става по-нестабилно и пистолета на газта не трябва да се оставя свободен. Това е варианта при 8-ма генерация ако трябва да се зарежда до капачката на бензина. Самият монтаж е доста читав, не се вижда въобще, че има газова уредба. Както ме посъветва и @fenabg, така ми казаха и хората там, след 5000 оборота минава само на бензин. Разлика при преминаването от едното към другото гориво след тези обороти няма. След 1000км ще отида за донастройка ако се налага. Има и малки минуси, индикатора за оставащата газ не е калибриран и трябва да се оправи, че от 4 степени а пълна бутилка ми показва, че са пълни 3. Шлауха на дюзите ( виждат се на снимката ), не са хванати със скоби а със свински опашки но това са дребни неща които мен ме дразнят. Доволен съм доста от монтажа и отношението в сервиза, цената беше 1220лв за всичко. Хората имат работа 2 месеца напред с пълен график.
  9. 2 points
    Не всеки ден може да се види такова бижу на автомивка на самообслужване:
  10. 2 points
    Преди дни също направих пълна подмяна на всички уплътнения, семеринг и лагер на помпата, както и пълна смяна на хидравличната течност поради потъмняване на старата и незнайни километри. Помпата се разглобява и сглобява лесно, важното е да се работи внимателно и да се знае кое как е свалено и извадено от нея, за да се върне обратно както си е било. При мен някой явно е правил помпата и преди, защото свалих от нея лагер made in china. А на всичкото отгоре някой умен тип беше сложил лепило за резби на гайката, която държи ролката задвижвана от ремъка. Както и да е ползвах оригинален лагер KOYO made in japan, всички уплътнения оригинални и семеринг оригинален NOK, както и масло HONDA PSF-S. Болта с шестограма 10мм под който е клапана се нагрява и тогава се развива, защото ако се напъне студен и не иска да се развие се пука корпуса на помпата и филма приключва. След сглобяване всичко се затяга с динамометричен ключ според сервизните изисквания и защото цялата помпа е алуминиева и шанса от пренатягане и проблем е голям. ВАЖНО: При слагане на новите уплътнения се мажат само с новото масло HONDA PSF-S Това е схамата за фейслифт 2006г. на която, както колегата Horn е споменал има допълнително уплътнение с номер 12. Друго важно е ако си поръчвате нещата сами да не забравите от първата схема с маркучите уплътнение номер 23, защото това и долното уплътнение от където се храни помпата свалят ли се веднъж задължително се подменят иначе смуче въздух и шума от помпата е много неприятен. Ако забравите номер 23 не се притеснявайте в Бултрако имат налични постоянно 100 - тина броя на грозната цена от 6лв/бр. И това е то цялата работа с помпата след което всичко е топ и течове вече няма.
  11. 2 points
    Причината да си го правя сам е защото: 1-во Интересно ми е да си човъркам по моята си кола! 2-ро Не съм чак толкоз технически неграмотен колкото си мислеш! 3-то Никой майстор не обича колата ми повече от мен самия и няма да се отнася така както аз се отнасям с нея! За дребни неща, които сам мога да свърша не търся "майстори"! Излиза ми и по евтино! От личен опит
  12. 2 points
    Ще ревеш ами и ще викаш,като чуеш цената за няма и метър хидравличен маркуч,както и за един у.рял потенциометър за педала на газта. Толкова,две три неща са им болежката на акордите,ама газовата си ги избива! П.П.Към колегата по темата,няма от какво да те е страх за части..,има.Трудността по скоро ще ти бъде,с откриването на читава бройка! Очите на ШЕСТ..
  13. 2 points
    Здравейте, Четвърта проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с историята на предходното масло, на предната страница. Поръчал съм ново масло, ще го сменям скоро. Още от същото 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 238 421 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4155 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 25/75; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 29.11.2021 - 27.06.2022; 9) Моточасове – около 195; 10) Изразходвано гориво - около 380 л. Diesel + Cetane booster 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 50-100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни четири къси смени на 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
  14. 2 points
    Отговора не е еднозначен има/няма. Някои неща ги има само ОЕМ и всички реват от цените. Иначе не виждам причина хората да дават 200+ лева за полуоски втора ръка на незнайни километри. Тампони по мотора - там е рев голям за цените, защото заместителите са боклуци. Иначе кола, като кола има почти всичко по мотор и окачване.
  15. 2 points
    За градски условия 2.0 мотора е по икономичен, особено когато се свикне как да се кара. Парите са добри за тая конкретна кола, но трябва да видите дали няма някой проблем ,щото чека свети на снимката, а моторът работи. Диагностика да се види. Ако е нещо лесно решимо , гласувам с две ръце за тая кола. Багажникът е огромен! Дано само газовата е настроена като хората.
  16. 2 points
    Ще цитирам себе си от тази тема, щот ма мързи да пиша в тоя задух Тук има бързо инфо (на Английски) за ELD-то. При теб, най-вероятно, акумулатора е за смяна.
  17. 2 points
    Предимно съм му дал ОЕМ номерата на частите, чрез които ги да търси в гугъла. Може да са и заместители. хем са по-евтини, хем ги има навсякъде. Може да си ги сменя, когато поиска. Ето и на целият комплект, ако излезе някъде: 12310-PDA-E00 ... а който търси - намира...
  18. 2 points
    Този доцент очевидно е човек с накърнено достойнство, че не е успял да се реализира някъде и му се налага да работи в БАН, следователно се е озлобил срещу запада. Изгубих половин час от живота си да го слушам тоя, щото не издържах повече. Но ето някои от нещата, които каза: 1. След пандемията хората са тръгнали да купуват много продукти. - Ми не, нивата още не са стигнали тези от 2019та за реализирани продажби в повечето битови сектори. 2. След 1970 нямало знчими иновации - Освен, че има иновации, ами и тези иновации са достъпни да всеки човек. Всеки в джоба си носи телефон, който има камера по-добра от професионални такива от преди 10-15 години. Лекари оперират дистанционно с роботи, дори в държави като България 3. Даде пример за политбюро като добър начин за "произвеждане" на политици 4. Урсула фон дер Лайен нямала капацитет да е лидер на ЕУ (очевидно мъ е накърнено достойнството, щото тоя явно е голям капацитет) - дори в диктатурите никой диктатор не взима сам решения, решения се взимат от група експерти, капацитета на даден лидер не е ключов за взимането им. И така. Нямам против да станем някакъв сателит на Русия, ние само от лошо се учим, щото "великия Путин", според този доцент, е мастър в политиката, щото всички ресурси са държавни и той може да си прави каквото иска с тях. Капитализма е лош, те олигарсите на путин за това имат по 50 метрови яхти, да показват колко лош е капитализма. А Руснаците ряпа да ядат там, важно е Путин да е силен, и олигарсите му.
  19. 2 points
    @khaccbg разликата идва от това дали е с навигация, или без.без(на долната снимка е с). Все пак това е раздел за 7-ма и преплитането с озвучаването на 8-ма генерация може да подведе някой.
  20. 1 point
    Абсолютно подходящо е за cdti и idtec. Не разбирам какви са ти притесненията... Също може да се обадиш на Ванката (fenabg) да ти препоръча някое Yacco. https://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-7-до-15-отстъпка-части-консумативи-нови-условия-за-поръчка/ И двете.
  21. 1 point
    Да, точно от inertia switch-a (или краш бутона) е бил проблема. Намира се горе в ляво над бушоните. Мерси много на хората които писаха, сигурно съм го бутнал докато съм ръчкал нещо под таблото.
  22. 1 point
    Предполагам колегата има впредвид при почистването да не е натиснат crash button -a (неговата функция е да .прекъсне захранването към бензиновата помпа при инцидент )
  23. 1 point
    Г.Писаров колега миналото лято паля и карам колата 10 км градско, спирам, гася двигателя но музиката и аварииките светят, качвам се след 10 мин и както при теб се осветка таблото, изгасих всички консуматори и едва завъртя стартера. Отскочих до магазин за акумулатори да ми проверят акумулатора за прекъснала клетка на товарна вилка и да имаше прекъснала клетка, последва нов акумулатор и всичко е ток По отношение на умната система на зареждане, дневните са ми на 30 % дългите с модул и музиката, волтажа в системата е около 12 волта, пусна ли къси фарове веднага скача на 14 волта, така че най-вероятно системата при твоята кола си бачка нормално.
  24. 1 point
  25. 1 point
    Здравей Моята поръчка е следнатаhttps://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html 1 х 5л. = 36,55 евро 2 х 1л. = 20.30 евро Стойност на поръчката 56.85 х 1.9775 = 112.42лв. Начин на плащане Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Поздрави
  26. 1 point
    Ванка уцелил си кьоравото, дай боже всеки му.
  27. 1 point
    Чак пък “тракане” при 8-цена дизел няма. Даже съвсем скаро едни колега(каращ Пежо дизел) ме попита дали вярно акорда ми е дизел, че си мислел, че е бензин. А и Дизела носи на доста приятен ремап, което при бензина е свързано с много цифри. Аз също дълги години карах само бензинови Хонди, но след акорда вече съм им фен на дизелите. А относно дизайна на 7 и 8, там не вярва да има две мнения по въпроса и то в полза на 8-цата.
  28. 1 point
    тоз Кастрол откъде е? Да не излезе кат Фукса само
  29. 1 point
    Е, това с плуването е много показателно, особенно за един колега, дето разбира плановете А, Б и С, като пълнене на бидони! Ограничаване ползването на енергийният ресурс би повлиял на цената, но само при масовост! Спираме да зареждаме една седмица. Тотален бойкот и ще видим цената къде отива! Това в БГ е неприложимо. План Б, купуваш хибрид, 5/100. План С спираш карането на къси разстояния и ползваш градският транспорт, колело, пеша! План Д, определяш си макс бюджет за гориво. План Я, продаваш колата! А Ботев си е революционер! И добре че сега не може да види България!
  30. 1 point
    Май ще последваме Цецо с колеУото! Цената на бензина отиде 3.50! А в една тема за прогнозите някои колеги ме обвиняваха във всяване на паника, май, май!
  31. 1 point
    Ц класата е много тясна. Е-то заслужава внимание, но аз ще препоръчам Акорда. Дали конкретния екземпляр или друг, не бих посочил по едните снимки. Хондата е непретенциозен автомобил и след като се вкарат всички агрегати в кондиция, ще служи вярно и дълго. Само да не се очакват чудеса. Няма начин да си купите кола за 7к и само да карате (това в дългосрочен план де). Тези автомобили са си на години вече и искат внимание. Разбирасе, може да излезете късметлия и да попаднете на човек, който хем е влагал в колата, хем да иска "пазарна цена". Акорда е достатъчно широк, учудващо конфортен и с чудесен багажник. Толкова от мен. Ако вече има конкретни въпроси, ще сме повече в помощ. Успех!
  32. 1 point
    Това с 2-та огледа е стандартна процедура. Първият е външен оглед и опис на ситуацията и видимите щети, но вторият е по-важен. Читва майстор ще разглоби / огледа и представи на експерта много повече неща отколкото той ще иска да види, но е длъжен да ги опише. Крива задно колело означава не само оглед на окачването му, а и оглед на ушите на които е монтирано за купето. Гледат се фуги между задните врати и калници, покривът, задени капак и стъкло, както и естествено "легенът" за резервната гума и гредите. Конкретен сервиз не мога да ти препоръчам, но опитен тенекеджия (от тези дето реставрират "евро скраб" преди продажба), трябва да се справи.
  33. 1 point
    Така и стана!Бях паркирал на паркинга на "кау...нд" точно до сервизния бус,на една от големите фирми за противопожарни системи.Попитах момчетата,дали могат да го проверят и срещу 5лв.го закачиха с някакъв маркуч за няколко минути и му лепнаха стикер за изправност.Считам,че е хубаво да споделя и адреса на фирмата тук в темата,впредвид сигурността на всеки от нас! https://www.denifire.com/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=80
  34. 1 point
    Тези съм си ги харесал от motointegrator. Дано да нямам проблеми. Не е кой знае какво, но след малко по-дълъг пробег се появява петно и ме дразни много.
  35. 1 point
  36. 1 point
    Айде пак: Регионален код за защита на DVD дискове (на английски: Regional Protection Code, RPC) e Digital Rights Management техника за ограничаване на правата за достъп до файловете на оптичните дискове. Region 1: USA, Canada Region 2: Japan, Europe, South Africa, Middle East, Greenland Region 3: S.Korea, Taiwan, Hong Kong, parts of South East Asia Region 4: Australia, New Zealand, Latin America (including Mexico) Region 5: Eastern Europe, Russia, India, Africa Region 6: China Region 7: Reserved for unspecified special use. Region 8: Reserved for cruise ships, airlines, and other international venues. Region 0 or Region ALL: Discs are uncoded and can be played worldwide. However, you must play PAL discs in a PAL-compatible unit and NTSC discs in an
  37. 1 point
    Първо виж как зарежда алтернатора без консуматори и с такива,проверка с мултицет.Мисля че си за нов акумулатор.
  38. 1 point
    @Bellcross Колега, имам няколко въпроса. 1. Сигурно ли е това? Или до 4 хил. км. е намалявало малко по малко? Важно е за оценка на ситуацията! 2. Да е карана с масло на минимума? 3. Може да е прегрявана преди да я купиш. Но това няма как да го знаеш. 4. Може да е т.2 и т.3 (преди да я купиш) или е карана "душманската" със смяна на масло когато дойде... 5. Трябва да се проверят дали работи VTEC клапана и дали е чиста цедката му. Това също може да окаже влияние за "пиене" на масло. 6. EGR пътища и клапан чистени ли са? Основно не е от там проблемът, но помага за нормалната работа на двигателя.
  39. 1 point
    Здравей, Включвам се за един Опел Линк: https://www.ato24.de/en/gm-motorol-0w-20-fe-longlife.html Вид и количество: GM MOTORÖL 0W-20 FE LONGLIFE 1x5L Стойност на поръчката: 38.95*1.9775 = 77.02 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - чрез куриер Поздрави
  40. 1 point
    Малко извън темата, ако плюваме по Бултрако, че пишат на 20К смяна на масло, какво да кажем за този Опел Инсигния, 2017, 2.0 Дизел. Снимката е от сервизната книжка. После били калпави гадните опели и на 150-200К трошили двигатели и незнам какво още...
  41. 1 point
  42. 1 point
    Пробвай да вземеш оригинални но Бултрако,дал е колегата номерата им. Другия начин е купуваш комплект с гарнинурата капак клапани. Ето такива са,според мен специфични нама да ги има в магазин обикновен.
  43. 1 point
    Ако стилът ти на шофиране си е еднакъв, а почва да харчи след 4К пробег - просто ресурсът на маслото е на финалната права. Не отваряй мотора, преди да опиташ и с друго масло. Въпросът не е само във вискозитета му.
  44. 1 point
    Вземи масло от общите поръчки тук,тоя титан под път и над път го предлагат,може и на менте да си попаднал. Не бързай да отваряш двигателя,смени поне две марки масло ще намереш твоето. https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html
  45. 1 point
    EGT сензорът е термодвойка, която подава напрежение от порядъка до 60mV. Не може да съдиш за изправността му по съпротивление, а по напрежение. Но трябва да си сигурен, че няма нарушаване в опроводяването му до ECU -то. Богата смес може да се получи още от: 1. Не добре уплътнени въздуховоди между въздушния филтър и дроселовата клапа. 2. Замърсен или неработещ температурен сензор на постъпващия въздух (след въздушния филтър). https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/2002_5mt/19385/electric/B__0100/?p=15&fromMap=1 3. Задръстен или неизправен MAP сензор. https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/2002_5mt/19385/engine/E__0101/?p=15&fromMap=1 4. Залепнал VTEC клапан или задръстена цедка. https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/2002_5mt/19385/engine/E__1001/?p=10&fromMap=1 5. Неизправен датчик за температурата на охлаждащата течност. 6. Неизправен О2 сензор (ламбда сонда). Или замърсена. Почисти я добре със спрей за EGR или за карбуратори. Гледам показанието й от 0,12V. Това моментна стойност ли е, или постоянно седи на 0,12V? За друго не се сещам в момента... HR-Vто 105 к.с. ли е, или 124 к.с., че не разбрах?
  46. 1 point
    Споко. Корабът потъва нормално. Най-близката твърда почва е дъното. Спасяването на давещите се, е дело на самите давещи се. Който може да плува, пак ще е на повърхността, а другото е плява. Ние няма да се оправим защото няма НИЕ, а всеки гледа поотделно някак да се справя. А за новите месии / политици - "Не се радвай на малко прасенце, защото не знаеш каква свиня ще стане. А от Ботева - "Народ който търпи гнетът на управниците си не е жертва, а им е съучастник".
  47. 1 point
    Здравейте, преди около година се сдобих с този прекрасен японски автомобил, но за съжаление се оказа непрактичен за моите нужди и малко над моите възможности да го храня и гледам както трябва. Хондата е без удари и корозия ,напълно обслужена. Има газов инжекцион с голяма бутилка. Работи отлично и на двете горива. Автомата работи перфектно - сменено е маслото. Мотора е 6-цилиндров, 3.0 л. - в отлично здраве, 200 к.с. Пробег - 258 000 км - повечето изминати в Швейцария. Цена 5200 лв. Възможност за преглед в сервиз по ваше желание.Тел. за връзка - 0885 395 140 Димитър.
  48. 1 point
    За механична скоростна кутия ми казаха от Хонда че събира около 2.5л, и си взех 3л. остана около 500-600 мл
  49. 1 point
    Ако е седан, може и да има в кората над седалките. Доколкото знам, седанът не-премиум е с 6 колони, като за разлика от 8-те на премиума липсват тези в задните врати, а не елипсите в кората. Колоните са различни също така. На премиума са Pioneer, а на не-премиум - matshuSHITa. За турера - не знам. Там май има само един суб повече в багажника, ако е премиум. Относно Fade - не вярвам да нямаш. Дори и най-базовите радиа имат Fade и Balance. На първата страница от темата трябва да стоят още ръководства за употреба. Прочети там как става.
  50. 1 point
    И какво по-точно му е лошото на премиум аудиото?! 8 Pioneer говорителя, като 4-те във вратите са с неодимов магнит (ако на мякой му изглежат смешни). Alpine плеър и вероятно еквилайзера е от тази марка. Направено да пуска само баси към елипсите в задната кора, а за комбитата със суб. Когато ходих в Авал, още преди да си направя шумоизолацията, като го чуха и ме посъветваха да не си давам парите за други колони и амп, защото подобрението ще е минимално. Сега, ако ще си мерим чушките, аз отпред съм с Helix Precision, отзад с елипси Helix Esprit, и усилвател на същата марка и наистина се чува по-добре, но ОЕМ-ското Premium Audio System си е на съвсем прилично ниво. Виж, шумоизолация винаги може да се направи, като при мен по-голямото подобрение на звука дойде точно след нея.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...