Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/30/23 in all areas

  1. 6 points
    "2023 Най-после е избран изпълнител за тунела под Шипка. След няколко дена челната машина замазва свредела и спира. Чуват се възклицания „Бах мааму”, „О, майн Год”. Полиция отцепва района. Проектът се променя, копае се на друго място, но се повтаря същото. Идват геолози и установяват , че тунел няма да има. Цялата основа на планината е плътен слитък самородно злато с тегло милиарди тонове. Световните борси се сриват. Основни играчи от родното публично пространство получават микроинфаркт. Да е тон-два, да го откраднеш, но толкова нещо реже ли се с ножовки? Пък и армията е блокирала всичко и се стреля без предупреждение. Все пак кирките достигат цената на плазмен телевизор, а оксижен се разменя за джип, но пак трудно се намира. 2024 България е изплатила всички дългове и кредитира съседите си. Обсъжда се предложението левът да стане общоевропейска валута. Никой не работи, заплатите се получават по сметка от държавата, банките фалират, защото никой не им иска парите. Българските емигранти се връщат у дома въпреки молбите на местните власти да останат и да харчат там парите си. „Ролс ройс” откриват завод в Ловеч само за нуждите на местния пазар. 2025 Партиите са премахнати. България става президентска република с президент бившия премиер, който е започнал тунела. Той печели всички гласове на трите процента българи, направили си труда да отидат до урните. На мястото на Кремиковци започва строежа на Българияленд, увеличено копие на Дисниленд. Македония, Турция и Гърция започват да излъчват новините си на български език. 2026 Валери Божинов купува Манчестър Юнайтед и назначава за президент Сашо Томов. Бербатов, Меси и Роналдо идват у нас и спорят за титулярни места в Спортист Своге. В часовете по физкултура се играе само голф. България излиза от НАТО и го наема за частна охранителна фирма, за да опази границите си от тълпите напиращи имигранти. Потомците на Балдуин Фландърски и родата им до десето коляно напират да получат българско гражданство. 2027 Вестник „Капитал” купува „Файнайшъл таймс” и добава там форум за забрана на използването на латиница във вестника. Страната е залята от испански, немски и френски емигранти, работещи в строителството и туризма. Главният офис на Майкрософт е преместен в Правец. На пазара излиза новият „Windwds Bay Ganyo”, който работи само с бълраски гласови команди. Примерно се рестартира с „Abe az shto ne ti….”. 2028 ЦСКА и Левски отново отказват участие в шампионската лига. Не им трябват пари и ги мързи да тичат. Тегленият жребий определя Калиакра да представи страната. Отборът проклина лошия си късмет. След месец медиите хвалят Реал Мадрид, който въпреки скромния си бюджет успява да завърши реми със звездния състав на родния представител. На границата са заловени първите американски и японски нелегални емигранти. 2029 Като първа световна икономическа сила България урежда всички регионални конфликти по света. Понеже отдавна няма армия, достатъчно е нейните пратеници да изрекат „Ако вие не... ще ви спрем инвестициите” и враждуващите страни се прегръщат и отварят бутилка гроздова. Тъй като огромни средства се заделят за исторически изследвания и книги, всички ученици в света знаят, че България сама е спечелила Втората световна война срещу Германия, СССР, САЩ, Япония и другите, въпреки подлото бомбардиране с ядрено оръжие на малките сливенски селца Нагазаково и Хирошимово. Все още се спори дали Наполеон е роден в Плевен, или само коренът му е български. Страната ни извежда двадесети пореден сателит, за да могат членовете на антарктическата ни експедиция да гледат директно мача Левски-ЦСКА. А още не сме изхарчили и половината от златото..."
  2. 6 points
    Здравей, Не мога да ти "дам акъл" какво да правиш, ама като чуя някой майстор да казва "по- дебело масло" и бягам на далече.
  3. 4 points
    Gion, Kyoto, Japan - ето я вечер.
  4. 4 points
    Взех и новите задни апарати за Type R. Относно старите които са на колата, цената им за рециклиране + чакането, боядисване и демонтаж/монтаж, надхвърля цената на нови. Ще си ги рециклирам сам някой ден, че са ОЕ но все пак новото си е ново. Чакам да пристигнат няколко специфични ключове и инструменти и после остава само да имам свободно време за да ги монтирам. Идват без супорти та още обмислям дали да ползвам старите или да взема нови.
  5. 4 points
    От няколко месеца карам такъв автомобил и наблюденията ми за разхода са доста различни - по магистралата с темпомат на 140, колата харчи около 9-9.5/100. Така я докарах и от Германия - направи среден разход под 8.5л/100км за 1500км, повечето от които карани на темпомат със 130-145км/ч. Наистина е досадно, че с тази скорост е шумна, двигателя в комбинация с CVT-то често вдига обороти, но винаги държи някакъв ток в батерията, така че за доускоряване има сила и продължава да не се държи като атмосферка, дори с тази скорост. От друга страна, на магистрала асистенциите за шофиране са прекрасни - много по-добре от LKAS/Distronic на Accord 8 например и на дълъг път дават голяма доза спокойствие. Ако се кара основно на дълъг път - това не е подходящ двигател, в същото време 1.5T има други проблеми и не знам дългосрочно дали е по-подходящ При скорости под 100км/ч и в града, където е силата на хибрида, разхода пада до 6-6.5л/100км и колата е безкрайно тиха (често работи на ток).
  6. 3 points
    Киото . 3 юни 2023 г. но най ме впечатлява нивото на шахтите.
  7. 2 points
    Търново София Овча купел и обратно с максимално разрешената скорост на всеки участък стрелката едвам мина под пълното като спрях в София. Точно 250 км. Не е бензин, но явно разхода е идентичен като при колегата.
  8. 2 points
    На резба е, няма нищо специално. Няма смисъл да търсиш по моргите, защото тази топка се бели лесно и на нашата, преди да я сменя на около 130х км сигурно, вече имаше наченки протрита боя около гумата. Ако ще търсиш по моргите, по-добре търси аксесоарната ръкохватка, която най-вероятно ще трябва да претапицираш, но от личен опит ти казвам, че усещането в ръката е много по-добро, отколкото пластмасовата. За тази говоря: Иначе, в Китай има много сполучливи реплики на ОЕМ-ската за под 30лв.
  9. 2 points
    Смени майстора,или си вземи една туба от 1 л и му давай на тоя мързеливец само 4 л от тази 5лтуба. Сервизи за смяна на масло под път и над път все ще намериш един дето да те слуша. Аз си го сменям сам нямам ядове. Масло от БГ отдавна не взимам ,ментета многобройни.
  10. 2 points
    @ceco_accord, при Ситроен да кажем, до към 2012-2014 година, заводски на водачите дори маншони не слагат. Сметни как клеясват там и какво влиза в супорта Иначе днес ми дойдоха и инструментите и когато имам свободно време ще направя смяната с моите. Тук е момента да благодаря и на @tsonev.autofix, че достави частите които исках от него. Надявам се да продължава да работи с този хъс и да е полезен на хората. Апаратите са от него както и други неща които ще опиша по-нататък.
  11. 2 points
    След като стъпа на гумите я поразклатих няколко пъти преди отново да измеря. Размера е идентичен със старите 688мм. Впечатления след първо каране, доста по-стегнато подскача отзад бих казал, че и даже малко се повтвърди окачването. Ще я покарам няколко дена за да съм сигурен. Забравих да кажа, че съм с 18 цола гуми 225/45 18 и пълен резервоар без 10 литра приблизително (150км след зареждане до горе). Ако някой иска да сравни размерите с неговата, акорд турър. Хубав ден на всички.
  12. 2 points
    Капков тест 2 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 230880км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 15300км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 01.06.2023г. 8.Мото часове около 145 9.Изразходвано гориво 450л.газ и 45л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. Пет за късмет😁!
  13. 2 points
    Това XL 5W30 е едно към едно с Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30. Хидрокрек III-та група и малко други работи. Не очаквай чудеса от него. Лек път и весело изкарване!
  14. 2 points
    Глухарче на покрива.
  15. 2 points
    Карам такъв джип от доста време, не разбрах дали още си сменял комплект ангренаж, ама купи Aisin ако можеш. Има много изписано в piloteers северно американския форум и много хора са патили от водните помпи на другите комплекти. Не знам как ви работят общите поръчки, но ако можеш да си поръчаш от сайт, виж rockauto com. Комплекта идва директно от съплаера в калифорния и комплекта е с най-високо качество и близко до оем. Иначе на оем ангренажа слабото място е обтегача, ама съм виждал j35 на odyssey със шляпащ ремък на 200к мили и пак не е строшил мотор. VCM е пълна простотия, добре че си взел s-vcm, аз го бях веднага като излезе. Без това нещо не само ти се скапват тампоните на мотора които са некви активни и струват майка си и баща си (афтърмаркет са зле, ял съм го с афтърмаркет на civic 8ма генерация, а от акура дилъра предния май беше 650 долара без ддс) ами и харчи масло и се получават задири на висок пробег. Като е жега лятото особено в трафик гледай да си с пуснат климатик. Охладителната им система е корава ама s-vcm го оставя да вдига до 110 градуса мисля. Има един от сан диего дето прави тест на акорд крос тур, същия мотор и обясняваше кое как ама нещо не мога да намеря темата. За скоростната кутия, ако вземе да "плават" оборотите прочети за 3х oil change tsb на rdx. Тука в акура уж правят адаптация на кутията щото торк конвертор лок много захабява маслото на кутията и почва да работи странно, ама не виждам подобрение след ъпдейт, но като се сменя често маслото няма проблеми. Аз като я взех го смених по тоя 3х метод, сменяш караш 15 минути, вдигаш по висока скорост за да заключи торк конвертора на най висока предавка и сменяш пак. Стана като нова кутия след това. Хонда автоматите са си чуствителни към маслото, имам и сивик където го сменям на 30к мили и колата си е на 170к мили и няма грижи. За накладки, най добре акебоно керамични, тихи са и няма прах от тях.
  16. 2 points
    По принцип е подходящо, но AMSOIL Signature Series 5W-30 по ми харесва! Tа дори и AMSOIL Signature Series 10W-30. При това "късо" градско, успява ли да мине на газ? И колко от времето работи на бензин? Ако работи повече на бензин, при такова късо градско ще трябва да сменяш маслото на 5-6 хил. км. И държиш ли на Амсойл? Понеже има и по-добри според мен масла. Като Ravenol DXG 5W-30, например. А и Ravenol SSV или FDS, също.
  17. 2 points
    Момче! тук става пределно ясно кой не разбира. Подчертаното в червено - имаш кардинална грешка в превода ти от английски на описанието, това е от абсолютното непознаване на електротехниката а вероятно и от непълното познаване на езика. Подчертаното в зелено - как би обяснил това? номиналния ток да е по-голям от максималния високи познания по електротехника или по английския на чичко Гошо? Подчертаното в синьо - това ли е съвета ти за установяване на истинността на твоите твърдения? Подчертаното в оранжево - само да попитам, "твоя" модул елиминира ли всички тези сензори и модули при лошо "замасяване" ? Подчертаното в лилаво - не съжалявай за това че не си направил поредната безсмислена проба! всъщност може да пробваш на дизел, ама не с турбина Епилог: не искам да кажа че аз разбирам всичко но че ти разбираш почти нищо е лесно разбираемо, искам обаче да те уверя че инженерите създали която и да е автомобилна свещ, бобина, комутатор, чукче, наковалня или който и да е елемент от която и да е запалителна система разбират мноооого повече от теб и със сигурност са докарали параметрите на всеки един елемент от запалването до стойности с максимално допустими граници на издръжливост и ефективност по всички показатели. А тези които измислят и продават подобни модули за уж подобряване на режими, мощности, икономии и други магии са като онези които лъжат бабите по телефона да си хвърлят парите през терасата,а бабите които им се връзват в един момент разбират че са излъгани, Вероятно за теб обаче този момент е далеч в бъдещето, но няма да е късно ако се вслушваш малко в съветите на хората! Дерзай! и успех в намирането на идеалния модул! Сори за офтопика но нямаше как да оставя без отговор изписаните небивалици!
  18. 2 points
    Лесно е. Последователността е следната, демонтирам тампона на мотора при пистовия ремък, после тампона при въздушната кутия и акумулатора, после развивам болтовете на 2-та прикрепящи тампони купе-преден мост, достъпа към тях е само на свален гума. След което развивам болта на пръта към рейката, но преди това бележа с маркер къде точно е. Вдигам колата само отпред, демонтирам биалетките като отвия само една гайка (така че щангата да ми е свободна) подлагам хидравлично цилиндрично крикче в задната част на мостта и развивам 4-те задни болта на мостта. След което взимам тресчотката на 1/4 и дълга вложка 14 ММ. Прегледай дали щангата е изядена където лежи на тампоните. Това е всичко, реално ако не се прави за първи път и не всички болтове и гайки са ръждясали, процедурата е между 1-2 часа. Подготви си и динамометричен за стягане на стягане на болтовете на мостта.
  19. 2 points
    @ceco_accord, малко по-тясно е самото маншонче и 1 идея по-късо но като окръжност която влиза в супорта и във водача е 1:1. Когато сложиш супорта и стегнеш апарата, маншончето се сплесква така или иначе и почти не можеш да познаеш, че е различно. Прибира се и се разпъва както трябва с водача в него. Друго ми беше интересно вчера и днес ходих да видя до 1 магазин за части. При предните апарати пише "PIN A" и "PIN B", съответно за горен и долен водач. Единият е леко сплескан а другият е объл. Номера 17 и 11 на снимката. Вчера не писах допълнително в темата, защото не бях сигурен но нарочно обърнах 2-та водача. Долният сложих горе и горният долу. Никаква разлика. Днес сутринта ги върнах на местата им въпреки всичко. Отидох до магазин за части и купих ремонтен комплект водачи от чист интерес. Няма да ги монтирам, ще ги държа за резерва. Продавача ми даде такъв на autofren и 2-та водача вътре са...еднавки! Някой знае ли значението на 2-та ОЕ водача, защо се различават? Афтърмаркет при рециклиране/подменяне на водачите, идват еднакви така или иначе? P.S маншона от D14 си го оставих за късмет на апарата @ceco_accord, иначе е точно така, както казваш. Маншона на буталото беше вече взел да се "гъне" като макарон леко, защото беше започнал да излиза повече. Трябваше да прибутам маншона навътре от едната страна, че да може да е всичко наред. Друг е въпроса, че и предните апарати са за рециклиране вече ама първо задните. @galin_k, снимам с висока резолюция и трябва да се увеличават снимките, самият форум не дава да се качват снимки с големи мегабайти обаче и може да реже качеството малко. Всичко му е европейско на този Сивик. По-различен е от стандартните 1.4, 1.8 и 2.2, подсилен е, по-дебела задна греда и други неща но си е европейска работа което не го прави лош, просто US модела е с по-добро окачване и някак си по...по...по.. Лош Type R няма все пак Той и предният е европейски, 7ма генерация. Даже са го изнасяли за Япония От една страна е добре заради частите а от друга, ми макферсона си е леко дървен. При 7ма окачването поне беше по-добро.
  20. 2 points
    JURID си е. Кликни на снимката. Дай "+" с лупичката и се отваря голяма.
  21. 1 point
    Разходът го постигам като карам НОРМАЛНО , без да се състезавам и рязко да давам газ. АКо караш със 160 по магистралата естествено,че ще харчи 2 литра отгоре. Карай със 120 и ще се убедиш. Нищо не е правено допълнително. Както и друг път съм казвал, хечбек sport модела има хубава спортна визия, но не е направена да се дава газ и да се кара бързо. Не мога да я определя като динамична за 182 коня, отстъпва на немските алтернативи по коне като скорост и динамика, но е страхотна като размер, визия, здравина.
  22. 1 point
    Ако си с 1.5 двигател вариянта ти е на Prins около 3200 лв . Ако двигателя е 2 ка без турбо BRC около 1800 лв.
  23. 1 point
    Колега, аз се въздържах да коментирам откровените глупости, относно тоя модул... Очевидно колегата не е наясно и бърка и терминологията за понятията променлив/постоянен ток, стабилизирано/нестабилизирано/номинално/оптимално/максимално напрежение... и т.н. Дори и да има някакви познания, не е ОК да твърди неверни неща... На времето, когато колите стандартно бяха с чукче и наковалня, правехме транзисторни и тиристорни запалвания, но не за да се увеличи мощността, а за да се получава надеждна, стабилна, силна искра, независимо от състоянието на чукче/наковалня и съхраняването им многократно, заради нищожния ток през тях и липса на искра там...
  24. 1 point
    За протокола, моите тампони Билщайн, навъртяха 60 000км. и не са мръднали!
  25. 1 point
    Колега ти си готов да си купиш и оня модул за вкъщи който се предлага само по фалшивите сайтове, рекламиран и обявен за икономия на ток от 30 до 50%. Повечето от тези работи които си написал по-горе са като преписани от подобна реклама за поредния вълшебен модул, само че този път за автомобили, колко процента ще са икономиите не знам, пък ако няма икономии още по-лесно е да се обяви повишаване на мощността с 5 - 6 - 7% примерно , вероятно на опаковката ги пише и двете. Трябва да ти е ясно че силата на искрата сама по себе си никога няма да може да вдигне мощността на мотора, енергията на искрата е фактор само ако тя е съчетана с други подобрения по двигателя и периферията му.
  26. 1 point
    М... да. Има си обяснение с проблема при колегата, може и да не е точно това но има нещо което са пропуснали да направят и по всяка вероятност в сервиза няма да си признаят. Този мотор да спука главата или блока е много малко вероятно и не, че не е възможно но колко случаи има такива.
  27. 1 point
    Едно от първите неща които смених по моята кола беше водната помпа, до сега на различни марки автомобили винаги съм слагал марката Hepu (хепу) и никога не съм имал проблем. Все пак инспектирах старата, която е оригинална и нямаше никакви видими проблеми. Можеше да кара още много,но реших, че новата е по-добър вариант.
  28. 1 point
    @ceco_accord Аз така шофирах на връщане, с една халогенка и една ЛЕД. Според мен разликата беше само в цвета. Като яркост не са много по-ярки, просто са по-бели и това създава усещането за по-добра осветеност. Филипса свети като прожектор, но и халогенните дълги са също доста ярки: 1700 лумена за халоген НВ3 срещу 1850 за LED Philips. Явно Щатските модели така ги правят заради големите разстояния: по-тъмни, но по-трайни къси (НВ4 го дават за 1200 до 2600 часа) и по-ярки дълги, които също имат приличен живот бтв. На мен тези малко допълнителни лумени ми идват добре, тъкмо ще компенсират леко запрашените рефлектори и вече не кристално - чистите стъкла.
  29. 1 point
    Сложих Osram LEDriving HL на късите. По-компактни са от Филипса заради пасивния охладител. По спесификация светят с 250 лумена над халогена: 1250 срещу 1000, но заради белия цвят се усеща доста по-добро осветяване. Благодарности към магазина на fenix-light, че ми позволиха да ги тествам дали ще паснат и да видя как светят преди да ги закупя! Според мен няма заслепяване, нощем може да се гледа срещу фаровете и шарката на рефлектора остава ясно видима.
  30. 1 point
    Сръчно си е детето, а и въображение има. Абе на баща си са е метнал. Ама мОми нема ли за разглобяване та си играе с колички?
  31. 1 point
    По всяка вероятност гарнитурата на главата не е била затегната правилно. Аз бих отишъл при @fenabg за да се приключи един път за винаги с този проблем, пък и водната помпа сменявана ли е с нова.... има си обяснение и случайност няма тук.
  32. 1 point
    Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: : Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 4бр. х 0.946 L Стойност на поръчката: ( 8.49 * 4 броя )*2.05 = 69,62 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не
  33. 1 point
    Купил си (мола ви са) Супра и от нея си направил Сивика. Ся, "Къде чак толко сбърках"? VID_20230530_194627.mp4
  34. 1 point
    Двама полицаи влизат в една библиотека. Библиотекарката: - Вали ли навън, момчета?!...
  35. 1 point
    Прав си, не знаех за лупичката Е значи наистина си е европейска тази R-ка.
  36. 1 point
    Тепърва започва да заформя ядро. "Продължаваме напред..."
  37. 1 point
    @Mkilla На оригиналните сякаш пише JUPID не JURID така ли е или не довиждам вече
  38. 1 point
    Почти своевременно си ги сменил. Накладка се кара докато феродото изтънее до дебелината на металната част. Причината не е само в материала и греенето, а и че буталата излизат вече доста навън от апарата и имат склонност към заклинване. А за маншончето на водача е любопитно че съвпада с толкова стар модел, но не ме учудва. Хонда не импровизират - щом 1 нещо работи, ползват го с десетилетия в моделите.
  39. 1 point
    Да беше взел едни JURID, та да са като оригиналните. С TRW имам лош спомен. Изкопаха ми дисковете на канали. Дано да си случил с по-качествени.
  40. 1 point
    Както казва един приятел - “Тоя Сивик е в рая” 😂 Смених предните накладки на R-a Махнах старите ОЕ и сложих TRW да изкарат последен цикъл на дисковете ( АТЕ ). Смазах всичко с керамична паста а водачите с тази червената от комплектите за водачи и се наложи да сменя 1 маншон на водач. Поради липса на такъв, сложих от D14-ска преден който пък пасна идеално.
  41. 1 point
    Двойният който гледам е на Viofo A129 Pro Duo Ultra 4K. Само предният - Viofo A119 Mini 2K.
  42. 1 point
    Добър вечер на всички, да информирам, че пружините пристигнаха! Сега остава да намеря време да ги сменя... Поздрав на всички, ще кача снимки от смяната.
  43. 1 point
    Колеги, ако не сте го гледали: -Човека много обстойно показва, по какво се познават ментетата NGK и даже ги тества пред камерата..
  44. 1 point
    JapCar от личен опит при колите, най-добре е тампоните да са като залепени за стаб. щангата,но това е мое лично мнение с което не ангажирам никого
  45. 1 point
    Муцуната на новият "младежки" Акорд за Китай. Там се именува Honda Inspire. https://autoreview.ru/news/sedan-honda-inspire-debyutiroval-s-novoy-gibridnoy-sistemoy A Акорда явно е за чичковци, но и той бива.
  46. 1 point
    Нищо му няма. Тепърва започва да натрупва замърсявания. Карай нататък спокойно.
  47. 1 point
    Здравейте, От вече 3 месеца притежавам Сивик 8 и поне на мен ми писна да гледам бутоните до скоростия лост празни. За това се заех със задачата да ги запълня, поне единия за момента, а за втория в бъдеще ще го използвам за АУХ изход от радиото. Та какво направих накратко: Изберете си от магазина зарядно тип запалка, като за предпочитане се спрете на такава, която поддържа до 2А на зареждане. Изкарайте платката и ЮСБ портовете от корпуса на зарядното. Снимка 1: За втория компонент за жалост не всеки ще има достъп. Тъй като имам 3Д принтер успях да си разпечатам бутони като на един от тях проектирах да има отвор с размери на зарядното. Може да използвате и оригиналните бутони, но аз реших да си ги запазя като резевни. Ако някой желае нови бутони мога да му разпечатам ! Снимка 2: Поставете зарядното в бутона. Аз използвах топъл силикон за да го монтирам с идеята в бедеще ако реша по-лесно да правя корекции. Може и секундно лепило да се използва, но след това е по-трудно да се отлепи зарядното от бутона. Снимка 3: Идва ред на барчето в колата. Няма да изпадам в подробности как може да си го свалите. Има доста клипове в интернет как се прави това. Ето го изкарано. Снимка 4: Направете проверка дали принтираните бутони си пасват. При бяха перфектни и нямаше нужда от корекции. Снимка 5: От тук нататък ви остава да направите електрическата схема. Тя е много проста. Добавил съм и ключ за Вкл. и Изкл. на зарядно от предпазване на изтощаване на акумулатора. - Внимание Избрах ключ с дълги крачето, което в последствие се оказа кофти. Крачетата се забиваха в лоста на ръчната спирачка, което довете до тяхното скъсаване. - Изберете ключ с къси крака - Усетих се твърде късно, но също така може да добавите и предпазител до 2,5А, за да сте сигурни, че той първи ще гори преди главния на запалката Снимка 6: След като сте изградили ел.схема може да поставите и десния бутон. Снимка 7: Е ако всичко е точно е време да върнете барчето на мястото му в колата и да се радвате на новото си зарядно
  48. 1 point
    Тази тема е предназначена за хора, които търсят вариант за светлини за движение през деня без да развалят изгледа на колата с монтиране на допълнителни осветителни тела. Автомобилът в темата е Хонда Акорд 2006 (фейс-лифт), седан, с двигател 2.2 i-CTDi (140) с фабрични ксенонови фарове, с бял рефлектор на мигачите и бял разсейвател пред него. Този модел има сензор за светлина и поддържа автоматично включване на фаровете при тъмнина. Описаното в темата е приложимо също и за всички автомобили, чийто рефлектор на мигача и пластмасата (разсейвателят) пред него са бели. Не е подходящо например за Акорд 8 или за Акорд 7 2003-2005 (преди фейслифт). Опитал съм се всичко да обясня разбираемо дори и за по-неподготвени колеги, но ако някъде съм се отплеснал и нещо не се разбира – моля да ме извините и да питате за допълнително обяснение. ВНИМАНИЕ! Описаното в тази тема НЕ ПОКРИВА ИЗИСКВАНИЯТА за дневни светлини, които са записани в ПРАВИЛО 48 на ИКЕ на ООН. Всичко, което съм направил, го правя на своя отговорност и всеки, който реши да го повтори, носи сам отговорност за действията си. Възможно е както аз, така и вие да имате проблеми с органите на реда заради това, че не използвате светлини, предвидени от закона. Изискванията (или поне най-съществените от тях) накратко са следните: 1. Площ на видимата светеща повърхност – не по-малко от 25 кв. См 2. Цвят на светлината – бяло (какво точно е „бяло” е обяснено подробно в Правилото) 3. Височина на светещото тяло – най-малко на 250 мм от земята – над зелената линия на снимката 4. Отстояние от най-външния ръб на автомобила (без огледалата) – не повече от 400 мм – навън от жълтата линия 5. Разстояние между най-вътрешните точки на светещата повърхност – не по-малко от 600 мм (за автомобили с такава ширина, като на Хонда Акорд 7) – да не попадат между оранжевите линии 6. Светлинен поток не по-малко от 400 лумена и не повече от 700 лумена 7. Видимата светеща повърхност да е на разстояние най-малко 40 мм от видимата светеща повърхност на пътепоказател (мигач). Ако е на по-малко разстояние, дневната светлина трябва да гасне при включване на пътепоказател Това са изискванията, които се покриват лесно, без нуждата от специална техника, а само чрез измерване с рулетка. Както е видно и от снимката – на прекрасно място е разположен мигачът, който ще модифицираме да работи с лампа с две светлини – бяло + жълто. По т. 6 – има допълнителни изисквания за разпределението на светлинния поток по хоризонтална и по вертикална ос, но за това вече е нужна сериозна техника и лаборатория за измервания. Накратко – с този мигач сме далеч от нормата. Относно свързването към електрическата инсталация, най-общо казано изискванията са следните: 1. Дневните светлини да светват автоматично със запалване на двигателя, без участието на водача и без водачът да може да ги изключва и включва ръчно. 2. Светлините да гаснат изцяло или да намалее светлинния поток до определена стойност (не ми се търси колко е точно) при ръчно включване на габаритни светлини 3. Допуска се автоматично включване само на задните габаритни светлини при светване на дневните светлини. Не се допуска автоматично едновременно светене на дневни светлини и на предни габаритни светлини. По т. 1 тук малко се разминаваме с изискването, защото нашите светлини ще светват при контакт. Не ми се рови да търся вариант при запален двигател. Ако някой има желание...
  49. 1 point
    На 69 години съм и съм карал много коли .От Шкода до Ауди .Имал съм и японски коли като Тойота Камри,Нисан Блубърд.Само Хонда не бях имал.- и понеже,сменяш съм имал повечето автомати реших да взема Хонда Сивик 1.8 бензин с роботизирана кутия.При тест драйва не усетих лашкането ,но още веднага след регистрацията бавната смяна на скоростите взе да ме дразни .При другите автомати ,които съм карал например Фиат Стило Абарт смяната на скоростите едва се чувстваше ,но там робота се управляваше хидравлично .При Аудито скоростната кутия беше обикновена и там въобще беше супер,но да и сменяш маслото на 60,000 км и да наливаш 9л масло и сменяш филтър ми бъркаше в джоба.А след като ми се наложи да снемам кутията заради теч от семерингата между кутията и двигателя разкарах Аудито защото никой монтьор не искаше да се занимава, а и искаха 1,000 лв за труд. С това лашкане на Хондата се видях в чудо.Мислех,че нещо не е в ред с робота, но се оказа,че е така ако ще и нова да я купиш тая Хонда.Робота се управлява от актуатор,който е електронен и управлението мисли 3-4 сек.докато реши какво да прави.На всичко отгоре след 2,000 км ме остави на пътя най- безцеремонно на скорост и да не ви говоря как се качва кола с автоматична кутия на репатрак в дъждовно време .Както и да е ! Оказа се ,че след 200,000 км някакви четки на актуатора свършват , в следствие на което изгаря един чип и тези джаджи трябва да се сменят и актуатора да се обучава.В Бургас никой не може да оправи такъв проблем.Само един майстор във Варна може да ремонтира тези актуатори .Айде пак на репатрак от Бургас до Варна.Човекът е голям специалист и оправи колата за 1 ден и сега японката заспа и взех да свиквам с лашкането и друсането , а и предпочитам да сменям скоростите от лопатките на волана или лоста .Сменям ли съединител обаче трябва пак да карам Хондата във Варна ,защото и той трябва да се обучава, а това малко хора могат да го правят .Все пак ви давам телефона на майстора Дидо 087 8977123.
  50. 1 point
    Втулката е за civic 8 gen чакам да ми я направят и да я монтирам ще споделя има ли ефект
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...