Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/19/20 in all areas

  1. 5 points
    Здравейте, трета проба на Yacco VX 1500. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 227 545 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1005 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80; 7) Средна скорост - около 22 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 20.10.2020; 9) Моточасове – около 48; 10) Изразходвано гориво - около 100 л. Shell FuelSave Diesel + добавка Bardahl BDC; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. За момента не се притеснявам за маслото. Отново потвърждавам, че съм доволен от маслото, мисля, че пасва на двигателя добре. Определям го на звук. Вижда се, че задържа ядрото, което се виждаше още от самото начало. Да, вижда се че постепенно се замърсява, но ще видим как е като се изравни с първата проба на предното масло, която беше на 2500 км и беше доста зле.
  2. 5 points
    Те го те - https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://forums.hondabg.com/topic/98141-how-to-%D0%BE%D1%82%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%82-hft-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D0%B0/&share_tid=98141&share_fid=90658&share_type=t
  3. 4 points
  4. 4 points
    Капков тест 9 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-184400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 21.10.2020г. 8.Мото часове около 240? 9.Изразходвано гориво 730л. пропан бутан и 75л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма или леко под макс. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,7 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната.
  5. 4 points
    @dandilov, моята проба, която сравняваш с тази на @Bizzito, е на 5000км., но... Тогава пътувах Шумен - Зимерат, Германия и обратно, в двете посоки общо окло 4400-4500км. Два дена на отиване и два на връщане, по 13-15часа на ден, тоест не по-вече от 60 моточаса. И за останалите км. не знам колко моточаса са, но според мен за 5000км. моточасовете са около 80, дори и да греша няма да са по-вече от 100 моточаса. Не съм сигурен, че двигателя на Bizzito е зле. Просто дизела иска извънградско от време на вереме и колкото е по-вече, толкова по добре. Поправете ме ако греша някъде в сметките или друго.
  6. 3 points
    Ето ги и обещаните снимки от мен. На мана се вижда от вътрешната страна едно жълто, което е нещо като лепило. На блупринта няма такова нещо там си е метална решетка от край до край. Мана е без цилофан. Направих си труда да отворя всички масови филтри на ВАГ групата W712/52, W 719/30, W719/5 и нито един не е с цилофанена опаковка, както и опелджийския W712/75. На едната снимка на мана има едно 2009 , а на блупринта 03012020 и не знам дали това е дата на производство. И все пак ако приемем, че това е дата на производство сами си правете изводите кое колко време е седяло по-складовете. На горе посочените вагаджийски филтри имаше щампа 2008. Иначе на този W610/3, който съм показал на снимката си е немски филтър. Единствения филтър на МАН, който съм срещал да е с цилофанена опакова и запечатана с лепило картонена опаковка е W811/80, който е за Хюндай основно и за някои модели на Мицубиши, като този модел филтър е корейски. Не искам да ме разбирате погрешно, не казвам, че филтрите на ман са лоши. Всеки ден продавам от тях и то по-много. Просто моето наблюдение над хонденския филтър на ман, е че на моята кола 2 пъти се случва да протичат, а колеги механици ми споделят, че клапана не работи правилно и не си задържа маслото. Бъдете живи и здрави, колеги!
  7. 3 points
    Едно референтно пътуване до В. Търново и обратно. Наложи се, та викам да засечем някои цифри. Напълних баката до горе с газ от ЕКО-то и отплавах в петък - 6:55 сутринта. Понеже строят пътя между Мездра и Ботевград и на отиване има 30-тина заобиколни км из селията, реших да мина през Плевен, после на юг (покрай Ловеч), и после пак на изток, покраъ Севлиево. В тоя маршрут също има населени места (както и самия Плевен), но улиците са по-широки и реших че ще стигна по-бързо. Така и сторих. 9;40 бях в Търново. Въпреки трафика гонех време - прошка никому - тая гад изпреварва като за световно. 252км за 165 минути. Средната скорост бе 91.7км/ч. Борда показваше 11,7л/100, но знам че лъже спрямо газта с около 20%, така че очаквах да получа 14л/100км газ, но нямах време да допълня и нулирам. През деня имах тъкане напред - назад по уличките, 2 пъти ходене до Горна (през Арбанаси) и заредих до горе чак вчера следобед - на тръгване за Монтана. Получи се 46 литра, за общо 307км / 39,20 лв - тоест 15 литра газ на 100 км / 13 лева на 100 км - ЛАМЯ. Пих 1 кафе и тръгнах от търновското ЕКО точно в 16:00 часа. На връщане избрах класическия маршрут - на запад - по Хемус и от Ботевград на север. В тази посока обикалянето из селията заради строежа е 10-тина км, а и не бързах вече. Нямаше голям трафик и карах на круиз - 95км/ч по федералните шосета и 145км/ч на аутобана. Давах десен мигач на всеки по-бърз и си слушах музика. Настроих звука и пренасочих 9-те говорителя така че да добия съраунд ефект и все едно бях на концерт, и ми прожектираха на кръгови екрани как някой си пътува за нейде. Даже минах през Враца (околовръстното и е много зле). Точно в 19:00 бях на ЕКО Монтана и допълних до горе, та да видим, ако се кара културно по този предпочитан от мен маршрут, колко пият тея 6 буркана. Получи се 26,8 литра, за 255км / 23,30 лв - тоест 10,5 литра газ на 100 км / 9,17 лева на 100 км - все едно съм карал дизелова турбо малолитражка. Борда показваше 8,9л/100 (ако бе на бензин), а средната скорост бе 85км/ч. Пак не е бавно и си е в рамките на закона. С Акорда гравитираше около 80км/ч, но с тази просто по-малко намалявам в острите завои. Това са точните цифри по касови бележки, километри, време и метода пълно-пълно, но предполагам има толеранс. Аз си знам че е доста икономична (като за 1,8 тона шлеп), но ме респектира че може да е и голяма ламя. Значи 6 км по-висока средна скорост и маршрут с повече населени места качват сметката с почти 40%. Ей това е данък удоволствие от шофирането и той си има цена, а не както казват някои че кефът нямал цена. Просто 2 различни кефа - единият "за спорта - бързам, нема време", а другият от лежерното круизване.
  8. 3 points
    Кората се намира от дясната страна на скоростният лост (долу в краката на пасажера). Сваля се номер 1 от снимката като се отвие с кръстата отвертка в средата и се издърпа. Номер 2 се издърпва. После захващаш от горна страна, където е свободно и издърпваш кората. Излиза лесно. Буксата ще я видиш в гораната част към скоростният лост. Бялата букса от снимките по-горе.
  9. 3 points
    Здравейте колеги, Пиша тази тема със следната молба: студент съм и получих курсова задача да проведа анкета между собственици на автомобили. Анкетата е на тема "Закупуване на авточасти и автоаксесоари". Ще съм ви много благодарен ако отделите време да попълните анкетата ми. Отнема не повече от 2 минути. Ето и линк към анкетата: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfMR-B3b90OZrpZYW5PReDFh8UIV3qeiSnIiXqB6GIfb7hY4Q/viewform Поздрави, Ивайло
  10. 3 points
    Ето тук е разковничето колкото повече падат температурите толкова повече е нужен стартов ток,тоест по-добре ще се справи този с по големия от 330 СС. Това може да се намали като ефект ако го сваляш и дозареждаш,ако не караш само градско с къси преходи. Като нищо не заменя зарядното.Новите импулсни зарядни имат точно режим на десулфатизация. Ето една снимка на сулфатизирали клетки,като това се появява от системен недозаряд от късите преходи,тоест градско.
  11. 3 points
    Аз купих моето харви с акумулатор 540 стартов ток. Джамбазите бяха успели да набутат голям акумулатор, като бяха разчекнали поставката и бяха приспособили захващането с дебели телове. Служи ми вярно 5 години и умря изведнъж посред лято. Купих Варта на 330 стартов ток за 105 лв. с размер като оригиналния. Вярно, че сега е топло и акумулаторът е нов, но няма разлика в паленето сега с 330 и преди с 540. Дано и през зимата да е така. Симптомите, които описваш при мен са се появявали на други коли, ако акумулаторът е мнооого изтощен, лоша маса или стартерът има проблем с лагеруването. При последния случай с износени втулки роторът не е в ос и при стартиране вместо да се върти нормално, се опитва да залепне в най-близката точка на статора и консумацията е огромна. Според мен трябва на почнеш от проверка на връзките на масата - както колеги са писали по-горе и след това профилактика на стартера. Може за масите да пробваш да подадеш маса директно на корпуса на стартера с подходящ дебел кабел и ако нормално стартира - значи лоша маса. Или да пробваш с друг по-голям акумулатор, дори и с кабели от друга кола, за да провериш дали проблемът е в акумулатора. Кофти проблем, който изисква различни проби. И да пишеш като решиш проблема какъв е бил. Успех!
  12. 3 points
    Това за колко е купена колата няма никакво значение. Българина трябва да спре да гледа в паницата на другия за да успее в живота. Подарък да са му я дали си е негова далавера. По скоро тук опираме за не коректно представен автомобил. А и на никой не му прави впечатление, че мотора тропа май? Щото тоя Пилот си е доста екзотичен и със сигурност честите ще са с поръчка и доста чакане. Всички обаче се хванаха колко ще изкара търговеца. Много пъти съм казвал, че като не искаш да плащаш комисионна на джамбазина си вършиш работата сам!!! Не веднъж съм ставал свидетел, че масово се псуват въпросните хора, ма пак се обикалят авто къщите и другите подобни тържища. В последно време се търси от евтиното най-евтиното и после- Мммм.....проблем. Няма как да е друго! Казвам ви го от опит! За съжаление поговорката "За всеки влак си има пътник!" няма как да бъде променена. Ако боклука застояваше и хората си правеха правилна преценка, нещата щяха да тръгнат в друга посока. Гарантирано! П.С. Благодаря на момчето пуснало темата!
  13. 3 points
    Това ръководството може да ти помогне https://omanual.ru/Honda/Accord/8/024.HTML
  14. 2 points
    Под "шава" имаш предвид че се мести вертикално, или че се завърта вертикално? Във втория случай може да се е окачила щангичката, която го мести според настройката от съответния механизъм. Ако имаш късмет, ще се е откачила ябълковидната ставичка на "биалетката" му.
  15. 2 points
    Браво на Шарл, както и на наш Гасли. И Макс си получи своето, макар че можеше и наказанийце да вземе. И други ми харесаха, особенно изненадата от Макларън в началото. Разбира се, респект и към Хаммертон. И пистата ми хареса - повече такива!
  16. 2 points
    Най-после въпросната масичка е монтирана...
  17. 2 points
    Както обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2011- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2011 - 2015 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
  18. 2 points
    Извинявам се че не я качих по рано но нея намерих и се наложи да ходя на мястото за да снимам визитката
  19. 2 points
    Не,няма да оставям темата"чиста".Няма защото утре някой може да набие една шапка пари в гуми (m+s) и после да е в канавката понеже си мисли,че си е купил зимни гуми,понеже е чел форума.СъчЕтанието не знам кой го е схванал,затова и прилагах цитати за да е всичко черно на бяло,точно и ясно.
  20. 2 points
    Аз я намерих: Пост #89.
  21. 2 points
    Тук не си прав.Точно обратното е,символа с трите върха и снежинка е означението за зимна гума.M+S или преведено "кал и сняг" се слага на много типове гуми и това въобще не означава,че гумата е зимна.Това е нещо,като рекламен трик за производителите,дори има чисто летни гуми с този символ и означава,че евентуално може да се движиш в кал или 1-2см. сняг.
  22. 2 points
    И всесезонните гуми имат различно предназначение в зависимост от пазара за който са предназначени. Аз карах на моето ЦРВ 4 три сезона с Vector 4Seasons на GOODYEAR. Това е една от най-добрите всесезонни гуми за зимни условия. На тестовете я дават по-добра от повечето зимни гуми. Нямал съм проблеми и другите сезони, но за 3 години се появиха отлюпвания по грайфера. Въпреки, че и дават ниски децибели, на ЦРВ-то имаше характерен шум, който се засили от тия язви. Мой колега ползва MICHELIN CROSSCLIMATE на ЦРВ 3 и е много доволен. Но това е лятна гума със зимни възможности и не е за тежка зима. Той обаче кара предимно в Пловдив и региона и няма проблеми зимата. Гумата е и много тиха, но е една от най-скъпите. В момента добри тестове излизат за CONTINENTAL AllSeasonContact, аз почти се бях навил да взимам, но като купих Аутбека с нови летни гуми се отказах и си взех и зимни BRIDGESTONE BLIZZAK LM-005. Всички всесезонни гуми са компромис, но евтините са голям компромис. Не бих рискувал зимата с други освен на GOODYEAR и CONTINENTAL ако пътувам много и по места с повече сняг. Преди няколко години за една от служебните коли взехме NAVIGATOR на DEBICA, която е със старата шарка на Vector 3 на GOODYEAR, но няма нищо общо. Зимата все едно си със летни гуми!
  23. 2 points
    Както обещах, ще направя кратко сравнение между ЦРВ и Субару Аутбек, След изминати 2700 км мога да кажа следните положителни факти за Аутбека: - По-комфортен и по-тих от ЦРВ - По-стабилен в завой - Електрическо регулиране и на пасажерската седалка /без памети за нея/ - Повече степени на регулиране на задните седалки - По-икономичен е спрямо ЦРВ 4 2.0 и дори от новия 1.5 турбо с CVT, което е постижение за по-тежък автомобил с постоянно 4х4 и 2.5 литра атмосферен двигател - Има три камери: отпред, отзад и на дясното огледало - Много добро поведение на асистентите за шофиране: следване на линиите /като ги има /, за предотвратяване на сблъсък, следене на мъртва зона и т.н. Според дилъра от Бултрако, на Субару са малко по-добри от тези на ЦРВ 5. - Има радар при заден ход /например при излизане от паркинг на улица/ и хваща не само коли, но и велосипедисти и пешеходци. Много хубава функция, няма я в ЦРВ5 - Адаптивния круиз контрол работи от скорост 0 км/ч . Много удобно при задръстване, колата тръгва и спира сама! Работи естествено и на магистрала - Качествени и удобни бутони на волана. - Много добро управление на Старт/Стоп системата. Ако натиснеш леко спирачката, двигателя не спира, ако натиснеш малко по-силно, спира! Много полезно при градско движение. На първото ми ЦРВ 4 се дразнех много, когато системата се задействаше при всяко спиране, независимо дали за 2 секунди или за 2 минути. При ЦРВ 5 не знам как е, при тестдрайва не съм обърнал внимание и не мога да сравнявам. - При спиране на двигателя от Старт/Стоп системата показва сумирано колко време си спрял и колко гориво си икономисал! - Фарове с LED крушки, завиващи при навиване на волана. Не мога да преценя кои са по-добри: тези или матричните LED светлини на ЦРВ 5 - Добра навигация на Том Том. Показва и камери. Актуализира се и по WiFi. Дисплея 8“ /7“ на ЦРВ 5/ с много добра резолюция, яркост и контраст - Много добра мултимедия с говорители Harman/Kardon - Много добра Bluetooth система - Показва реалното налягане на гумите с датчици във вентилите - По-голям пътен просвет от ЦРВ 4 Недостатъци на Субару Аутбек: - Няма парктроник! Колкото и да е странно, при Субару парктроника е допълнителна екстра! - Не разпознава знаците! На дисплея вади ограниченията, които излизат на навигацията - Няма Head up display /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/ - Няма втори дисплей като на ЦРВ 4 /и на ЦРВ 5 го няма/. На мен ми липсва, чудя се коя информация да изведа на шофьорския дисплей - Автоматичната скоростна кутия на ЦРВ 4 е по-плавна /но пък по-лакома / - Страни и ограничени потребителски настройки на колата. Има възможност да си настроиш автоматично заключване и отключване при тръгване и спиране, което е добре. Не може да си настроиш обаче кои врати да отключва дистанционното. Това се прави в сервиза!!! В американската версия го има в менюто, но в европейската, не! - Няма отваряне на багажника с крак /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/ - По-дълга с 22 см, комфорта е по-висок, но създава затруднения при паркиране в града - По-малък багажник от ЦРВ. Разликата все пак не е голяма, около 150 литра. При Аутбек е по-широк и по-дълбок, при ЦРВ е по-висок. Накрая да кажа и за избора ми на зимни гуми: купих и вече сложих BRIDGESTONE BLIZZAK LM-005 XL 225/60 R18 104V TL. Много съм доволен за сега, гумата е много тиха /не виждам разлика с летните BRIDGESTONE с които купих колата/, икономична и се държи много добре при преминаване през локви. Не случайно е клас А за поведение на мокър път и клас Б за икономичност. Надявам се и на сняг и лед да е така добра! Това е за сега. Ако някой има въпроси, ще пиша пак!
  24. 2 points
    Едно време не се караше с над 80. Не за друго, автомобила не позволява. Сега на магистрала е нормално да караш със 140, иначе си опасен
  25. 2 points
    Опел астра 1.6 16V 99г. Масло mobil1 5W40x1 super 3000 ACEA A3B4. Общ пробег 174700км. Пробег на маслото 1400км. Сезон на експлоатация лято 2020. Режим тежък 90/10 леко градско/извънградско. Не е източван остатък от старото масло. Средна скорост под 20км/ч. Маслен и въздушен филтрон(сменят се редовно) Колата има газов инжекцион.
  26. 2 points
    Ето пак ,някои хора се опитват да дадат съвет за течностите ,все се намира някой в опозиция-безмислена при това ,никъде из течностите по автомобила не трябва да се слага чешмяна вода -била тя мека или по-варовита ,както Дандилов ви описа ,тя съдържа освен варовик и други вредни за повърхностите по двигателя и въобще по колата примеси и елементи .Дейонизираната вода е стотинки -просто не си струва риска ,да се слага друга .И защо чакате да почнат проблемите с чешмяната вода ,като просто можете да ги избегнете .
  27. 2 points
    Здравей, Колега! Доста-та майстори не разбират от масла! Не им се връзвай! Проблемът ти не е в маслото, а в нещо друго по двигателя. Я верига, я клапани за реглаж, я нещо друго... и т.н. Прегледът ще покаже какво е. Дано е читав майсторът!
  28. 2 points
    В БГ магазините има достатъчно добри. Не знам защо са тия поръчки от друг континент.
  29. 2 points
    Здравейте! Реших проблема с Блутут модула по начина описан от колегата Хахо /Благодаря сърдечно!/. Консумацията падна до 0,01А. Модула си работи коректно за сега!
  30. 2 points
    Казано по друг начин - имаш различно налягане в гумите и най-вероятно някоя е по-мека. Напомпай ги по предписание и от бутоните на волана, влез в менюто и изчисти индикацията.
  31. 2 points
    Мека гума. Ако няма датчици в джантите които да измерват налягането както си мисля някоя от гумите е или мека или друг размер и датчика но абс хваща разликата.
  32. 2 points
    Бях си поръчвал резервни предпазителчета/ SOD (shut of device) за подмяна (отново от Ali-то - Self recovery fuse RXEF030 72V 0.3A 300MA PPTC; цена $0,5/10бр.). Нямах оплаквания от завъртането на огледалата но при положение, че съм разглобил частите реших да ги подменя. Първото модулче беше с много корава заливка - бая зор видях докато я изчегъркам (ех, че дума - как звучно описва действието). При второто модулче беше по-лесно (така, както го показват по клипчетата в Youtube). Моля, накрая само не ги заливайте с пистолет с течен силикон на пръчки (както показват на клипчетата), защото след едно лято по нашите географски шири този течен силикон ще е отишъл на съвсем друго място. Не намирам разлика като начин на работа/завъртане на огледалата след подмяната, но сега поне няма да очаквам в скоро време проблеми от подобно естество. Набързо облепих (без изобщо да се старая) единия панел на страничното огледало с бяло фолио за да видя дали ще стои добре. Не ми хареса изобщо и си ги оставих черни.
  33. 2 points
    Виж, има неща, които на пръв поглед плашат, примерно течове, но ако технически не си запознат, може един лек теч да те откаже от колата, а всъщност проблема да се оправя с малко силикон и половин час сваляне на разни неща, например. От тази гледна точка, не е добра идея ти да преценяваш за състоянието и технически. Просто се кара на сервиз, освен проверка на окачването, се прави диагностика, и всичко останало по колата се инспектира от разбиращи хора. Вече визуално можеш да направиш сметка, също така за екстрите, каквото и да си говорим, колкото повече, толкова по-добре, дори нещо да не работи, се оправя с времето. Вътре ще ги пудрят така е, но все си личи една кола, дали е пракалявано с пудренето, или нещо хубаво има изпод всичко. Волан, седалки, основно. Отвън задължително гледаш за ръжди, ама някви неща по калници, и козметични ръждички под колата, в никакъв случай не бива да те отказват, говорим за по-големи мащаби. Гледаш също да не е удряна, крива, основните неща. И на последно място, стискаш палци да е твоята кола и да се окаже кадърна.
  34. 2 points
    Именно, та чак екзактли! (Не само цитираното, a целия пост) Няма 2, няма 3, няма 5 хиляди лева! Няма дискове, няма накладки, няма вериги, няма биалетки ... Има каквото "излезе". Включая "всички течности" - смяна на течности след проверка на състоянието им. Не че няма да ги смениш, ама нужно ли е да е точно сега? Според мен - НЕ. Когато им дойде времето. edit: Пропуснах - не е задължително (за мен лично) консумативите да са "оригинални". Ако са с доказано качество, к'во ти пука, че на пликчето, кутийката, или тубата не пише Хонда? Нали се сещаш, че една камара опаковки с надпис Хонда са запечатани на кораба от Китай за Европа. edit 2: Относно ръчка vs автомат. Каквото ти хареса. Аз съм с две ръце за автомат. Коментарите "Знаеш ли, колко струва поддръжката/ремонта на автоматика!" ги слагаш У лево! Някой друг беше казал - автоматикът на Хонда е последното нещо, което ще умре в колата. Потвърждавам. Трябва да си най-големия карък за дя попаднеш на счупен, или ти да счупиш АСК.
  35. 2 points
    Здравейте, колеги! Работя в голяма фирма за авточасти, която има магазини в цялата страна, като в случая аз работя в магазина в Ямбол. Няма да споменавам коя е фирмата. Всеки ден продавам страшно много филтри на MANN и на други марки. За 4.5 години стаж във фирмата нито веднъж не съм видял филтър на MANN да е с цилофанена опаковка същото важи и за филтрите на Tecneco, Valeo, Mahle и т.н. Относно хондаджийските филтри само на Blueprint и AMC Kavo parts са винаги с цилофан. С маслените филтри на MANN за моята хонда отдавна съм приключил, защото ми текат. Слагам си само и единствено ОЕМ. Иначе на крайни клиенти давам само и единствено Blueprint с номер ADM52107, който е заместител на MANN W610/6/3. Принципно W610/3 най-масово се предлага в магазините за авточасти, като той е пълна замянка на W610/6. Иначе точния филтър по каталозите си е W610/6. Разликата м/у двата филтъра наистина е в дебелината и в основата където е резбата, като на единия е малко по изпъкнала от другия и мисля имаше разлика и във височината на клапана. Въпросния Blueprint, който споменах имам наблюдения над него и за момента няма проблеми, а и той е най-близък до MANN W610/6. Истината е, че по магазините в България много трудно може да се случи на качествена част от известна марка. В случая филтрите на MANN могат да бъдат от всякъде, но не и от Германия, както и за останалите марки и въобще за всички останали части. В понеделник като отида на работа мога да ви снимам малко филтри и да ги постна.
  36. 1 point
    Спомням си, че търсех за Акорда 225/45/17 зимни преди 3 сезона. Колебаех се между фулда и този модел на BF Goodrich. Според мен, ако нямаш пари за премиум гума ( Continental, Pirelli, Bridgestone и т.н.) този модел на BF Goodrich е чудесен избор. Спомням си, че четях само суперлативи за G-Force Winter 2.
  37. 1 point
    Браво колега, за изчерпателната информация! Много полезно инфо за афтърмаркет дпф-ите. Това, че не стават за нищо хич не е добре, защото и те не са евтини, а явно няма алтернатива на оригиналния, който е безбожно скъп.
  38. 1 point
    Колеги, колата е здрава. Има много теми и ако прочетете 50% от тях, най-вече тези с въпросите за проблеми по колите, ще си направите сами сметка дали искате да я имате. Като всяка една друга кола си има недостатъци но не може хем да е "по-евтино" а в същото време да е много комфортно, да не се чупи и частите да са по 5 лева. Този модел Сивик вози твърдо но пък окачването е адски здраво. Този мит с амортисьорите ми е най-странен..Къде пише, че трябва да се сменят и че е консуматив? Те повечето Сивици 8-ма са на по 200 000 и нагоре с ОЕМ амортисьорите. При 1.8 няма демпфер а за радиото, не малко се продават вече готови с мултимедия. Е, има и такива които нямат но винаги можеш да си сложиш каквото прецениш после. Веригата никой не може да ти каже кога ще се смени. Може и още 200 000 да изкара а може и след 2 000км да иска смяна.
  39. 1 point
    Здравей, Първо - съединител, демпферен маховик, вериги и амортисьори не са "проблеми", а консумативи. Значи, тези неща не се ПОПРАВЯТ, защото са проблемни за модела, а се СМЕНЯВАТ, защото са амортизирани. Така се прави на всяка една марка кола. Кога точно, и дали ще ти се наложи да ги смениш, никой не може да ти каже. Второ - не съм чул Сивик 8, 1.8 бензин да има демпферен маховик. Може и да греша. Трето - цените на консумативите, които те интересуват са коментирани в безброй други теми.
  40. 1 point
    Всички я знаем репликата: "кола и жена на късмет", в България е на 100% актуална. Аз взех най евтиния Акорд на времето, когато го купувах, по обявите в гробиле.бг. ми който каквото ще да говори, късмета е бил на моя страна. Не се плаши, просто можеш да очакваш всичко в България. Както е тръгнало, ако слушаш специалистите, ще тряя си хвърлиш парите за по дърт 15 годишен модел кошница, с изключително неправилно надута цена, само и само да не е тва, което искаш, да ама не. Просто си набележи един, два, визуално да ти харесват, автомобила, отиди на два сервиза, разбери какво има да им се прави, и вземи тоя, който ще ти е по изгоден от към финансовата гледна точка, и квото ти кажат там, тва ще ти е първоначалното обслужване, като те съветвам да избягаш от кожухарите, за да не се стреснеш, както и да игнорираш плашещите неща написани тук, просто щото никой не знае, на какво ще попаднеш, освен хората, които ще я прегледат и ще ти кажат: има да се прави тва, тва и тва, ще струва толко и тн. Моделът е здрав, но си има нужди, наистина тия дизели ще те измъчват, ако нещо почнат да се обаждат, обаче всичко е до пари, ще събираш и ще правиш, но никога, не давай пари за нещо, което не трябва, тва е от мен.
  41. 1 point
    Не, по-скоро е темата, зададена от автора. С цел потенциалните нови хондаджии да направят по-информиран избор.
  42. 1 point
    Това за концентрата не трябваше да го казваш.
  43. 1 point
    Така както е представен, да разбираме ,че това е целитят бюджет , така ли? Нали знаеш ,че трябва да имаш поне още около 2-3 хиляди лева за обслужвания, гуми ,регистрации?Добро правило е да заделиш 20-25% от покупната цена отгоре за тия работи. Бюджетът ще стигне за седма генерация бензин на цена от 8 хиляди и след това още 2000 за обслужвания. Осма генерация дизел ще вземеш за тия пари , ама после смятай вериги, съединител, дпф-и и т.н. както е казал колегата @Rakeem Като нищо ще идат още 5-6 хиляди. Аз бих си потърсил бензинова седмица фейслифт 2006-2008 - по-реалистично е.
  44. 1 point
    Виж сега. Аз съм завършил ДВГ и си имам представа какво става в двигателите и без да се налага да ги гледам. Мисълта ми беше, че прекалено се вманиачавате било за масла, било за антифризи. Но, всеки си има някакво хоби...
  45. 1 point
    За втори път се случва ВЪВ ФОРУМА някой да иска да предпази други от меко казано некоректен търговец и за втори път го нападате! Ето: https://m.cars.bg/offer/5eda5a65a6cbfd6cf30fadd4 Защото е много сложно да се разбере коя е колата. @Rakeem ще ме извиняваш, ама говориш пълни глупости. Масло над щеката на кола, която се ПРОДАВА, от АВТОКЪЩА заради НЕкомпетентност? С цел консервация? Я стига, сериозно ли? И къде колегата е казал, че маслото има общо с пробега? Волана даже няма да го коментирам. На всеки му е ясно, че кола, жена и къща по снимка не се избира. Колегата си правел реклама... Ами честно казано ако трябва да правя оглед в Пловдив ще го имам предвид.
  46. 1 point
    Благодарности на @Slein за търпението и споделените мнения - искрено се цени! Макар много от колегите да казват "всички автокъщи лъжат", не съм съгласен. Има спектър на коректност. Като започнем от крайно коректни - такива, които подбират автомобили за внос, взимат по-скъпо, но държат на репутацията. През такива, които взимат евтино автомобили с поправими проблеми - леки удари, градушка. До такива, които съзнателно внасят пълни развалини за без пари, връщат километражи, закърпват ги колкото могат и те лъжат в лицето, че колата е супер. Горната къща май е в лошата крайнос. А ако го правят с една кола, бих предположил, че го правят с всички.
  47. 1 point
    100% ще излъжат някой човечец. Живея в района и ежедневно минавам покрай мрежата на тази автокъща. Освен да метна едно паве по колата за да й сваля цената малко. Друго срещу такива измамници не виждам какво може да се направи.
  48. 1 point
    Здравей колега.По принцип всичко е възможно. Такова пукане при въртене на волана на място или малка скорост,са две/три неща.Едното е лагера на тампона на амортисьора (горе на бомбето) , шарнир,или тампони на носача.Това е.Но си иска разглобяване и ще трябва да инвестираш в едно такова да локализирате проблема.Иначе ще се сменя до безкрай до като се открие. А рейката е ясна,откачва се от главината, хваща се рамото и се клати в във всички посоки,тропа ли и тя е.
  49. 1 point
    Днес приятел ми донесе втулката с ключа който поръчах.Направена е от стомана по скицата а самата вътрешна част от фосфорен бронз.Всичко е по схемата.
  50. 1 point
    Благодаря, изчистих дебитомера и проблема се реши!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...