Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/07/19 in all areas

  1. 4 points
    Маслото не е смотано и не се е оксидирало. А ще се налижи да почетеш малко. Почнало е да ти мие мотора и "ойсидирането" както го наричаш са чернилки* които са вътре в мотора ти.
  2. 3 points
    Могат, ама не искат да ги правят такива! Всички се надпреварват безумно за бързи печалби. Че ерата на двг свърши вече... Сега пък бълват последните нескопосани, турбилирани, малолитражки, които замърсяват 4 - 5 пъти повече околната среда с азотни окиси, ама иначе са Евро-6. Щото им се мери само СО2 - то...
  3. 3 points
  4. 3 points
    Мога само да кажа: "софийските" майстори, а те са двама - трима, на Хонда, малко са си повярвали повечко и честно казано (от опит) претупват повечето неща. Не искам да обидя никой, не съм ползвал услугите на Фена и той ми е предпоследната надежда, последната(чисто физически контакт) е Бранко в Русе, градацията е е по критерии отдалеченост. Останалите "софиянци" "майстори" от ВАГ групата, и всякакви разбирачи, говорят общи приказки, представи си какво правят.
  5. 2 points
    Румба, ако ще стоиш до 2-3 минути, не мести от Д, няма смисъл, че и е по-лошо за кутията дори. Ако ще имаш дълъг престой, по-добре направо изгаси двигателя – ще спестиш малко вредни газове на околната среда, а и някоя капка гориво. N ползвам в следните ситуации: – при паркиране: от D или R минавам на N –> дърпам ръчната -> пускам крачната -> местя на P -> гася двигателя. Така напрежението пада върху ръчната спирачка, а не върху палеца на скоростната кутия. – като искам колата леко да се придвижи под собственото си тегло, ако съм под наклон. Например докато паркирам под наклон, мога да ползвам само D и N или R и N. – ако спирам двигателя за кратко и знам, че до няколко минути ще потегля – просто я държа на N и така паля след това. Не че има много смисъл, но след като няма да вадя ключовете и съм на ръчна, не местя излишно лоста. Това можеш и да го пропуснеш като съвет, просто го пиша, за да съм пълен. – теглене – не ми се е случвало, но е възможно приложение за N – ако по някаква причина искаш да въртиш предните колела докато си я вдигнал на крик, можеш да го правиш на N.
  6. 2 points
    Здравей, Смяната на маслото в диференциала според мен е задължителна. Маслото само оригинално, събира по спомен 1.2 литра. Ако няма резултат, то тогава се разтърси из форума за "полиране на дискове" в домашни условия. Скоро някой беше питал отново за това. Също и в оф-роуд форума има инфо по темата.
  7. 2 points
    Стани, клипа е за бензиново CR-V и ще те подведе. Над алтернатора при дизела, е тялото на масления филтър, което пречи много и няма да можеш да извадиш нагоре самия алтернатор. Така че се сети, какво ти казах за тампона.
  8. 1 point
    Тъкмо ти чета поста и си подреждам въпроса и ти сам си отговорил. Мани го сложи нещо хубаво и ще минеш без добавки. Това масло отдавна не е това което беше и най вече този вискозитет.
  9. 1 point
    Тази кола наистина ли има сензор за светлина и борд-компютър?
  10. 1 point
    Колеги, В Ръководството за експлоатация е описано и показано с картинка положението на металната основа на крушката H1. То е точно същото, както е на снимките, качени от колегата ogi28b Изписахме цял роман за проблема, а работата стана като в онази приказка: ако на 15-та проба работата не стане, прочети упътването! :-) Друг е въпросът защо япончетата не са направили пластмасовата "фасунга" с издатина, че да не може да се завърта H1 на 180 градуса. Към автора на темата clarion: Може би решението щеше да се появи доста по-бързо, ако въпросът и описанието на проблема бяха написни по друг начин. Примерно: Преди няколко месеца полирах, почиствах и разглобявах фаровете. Оттогава не съм карал колата и едва сега забелязах, че късите светят слабо. Веднага се набива в очи, че фаровете са разглобявани, почиствани и крушките са демонтирани. Оттам директно се разбира, че проблемът е възникнал след профилактиката и може да е в някой елемент на фаровете: крушки, рефлектори, лупи, регулировка. А щом дългите са ОК, остават само частта на късите, при това на двата фара. Вероятността да са сгафили при сглобяването я има, но е малка и остават само крушките. А чернилката по стъкления балон на крушките е красноречиво доказателство за "компетентността" на тези, които са монтирали фара на автомобила.
  11. 1 point
    Колега, играта с фаровете не е нещо с което е добре да се занимаваш ти. Има стендове за реглаж, не взимат скъпо, имаш и болтове за ръчна настройка , които те знаят къде са. Все пак и ние сме на пътя.
  12. 1 point
    Колега, закачете я да видите каква е грешка и от там на сетне си прави планове какво да правиш. Ако няма на какво да я закачиш, кажи къде в София си и ако си ми близко ще и боднем кламера да видим какво ще излезе.
  13. 1 point
    А при производството на колите с двг няма ли замърсяване? А при добива на петрол няма ли замърсяване? А при последващото производството на бензин, дизел, LPG, NPG, няма ли замърсяване? А като добавим и производството на масла, филтри, антифризи? Абсолютно едно и също си е, само с една съществена разлика! Електромобилите не "пърдят" изгорели газове...
  14. 1 point
    Добре изглежда, а ако сте спокойни водачи, ще оцените автомата по шосетата и особено в града.
  15. 1 point
    Всяка кола износва гумите си според състояние на окачването и неговото регулиране в правилните параметри. Купуването на гуми втора употреба получаваш износването на предния собственик, и е нормално да се появи дърпане .Оправя се с размяна на гуми или с изминати км.Най-добре се оправя с нови гуми.
  16. 1 point
    Автомата не е муден. Заради 2.0 мотора е, но ако искаш данъка да ти е по-малък и в града да харчи умерено, нямаш друг вариант, макар че кой купува такава кола, за да я кара градско.
  17. 1 point
    Реално на този които е на колата какво му е? Не че не мога да ти доставя.
  18. 1 point
    Много красиви и много отварят колата. Ако си пушач (и пушиш при дъжд), горе долу стават, обаче ако отвориш до два пръста стъклото, иначе нищо не пазят. И това са им положителните страни. Най-лошо е, че дерът стъклата и затормозяват машинките им. Назад във времето, не бих сложил отново такива.
  19. 1 point
  20. 1 point
    По добре уплътнява, най вероятно от там е усщането.
  21. 1 point
    Тая задаче не е за любителя а за работника в сервкиза , както и много други такива .
  22. 1 point
    Първо, проблема надали е от самите лупи - по вероятно е от рефлекторите на тези лупи. С времето покритието им се скапва и се получава този ефект. Лека е : свалят се фаровете, разглобяват се, след което самия рефлектор се рециклира, като му се прави ново покритие. Обаче преди да правиш каквото и да е, провери как са сложени самите крушки ( дали са монтирани -наместени правилно) защото ако са леко изместени, се получава този ефект - уж светят, ама нищо не осветяват.
  23. 1 point
    Във форума има писано колко щеш , по добре си земи друга кола . И все пак под 1500 за да стане добре няма да минеш.
  24. 1 point
    Това е размера на четките (021660-0390): Дължина [ mm ]16.00 Ширина [ mm ]7.00 Дебелина [ mm ]4.90 Дължина на кабел: 46мм
  25. 1 point
    Отново сме в играта с прочутата пита парно.Днес оставих колата да се смени питата и няма да ви казвам каква гняс излиза от системата.Общо взето никой не си е правил труда да смени антифриза през годините,ОЕМ от завода е.Питата е запушена почти изцяло,не иска да тече от единия изход.Не знам как имаше парно въобще.Едната тръбичка беше изгнила вътре в маркуча,направо се струши. И така,проблема се оказва в питата на парното,за да знаят всички,които имат подобни симптоми.В момента сме изолирали новата пита от системата и карам с препарат за почистване на котлен камък и вода,за да прочисти добре всичко и да не стига до запушване на новата.Запушена един път пита,оправия няма,освен смяна.Няма как да стане,особено,ако е запушена сериозно. Сега да споделя и интересния момент как я сменихме без да се сваля таблото.Просто се режат тръбичките и се прави на бързи връзки с маркучи и скобички.Определено е по-добър и лесен вариант.Ето и малко снимки как се получи:
  26. 1 point
    Ако маслото не потъмнява, значи просто маже и охлажда, но не мие, а последното също е важно.
  27. 0 points
    Автомонтьор забърсвайки ръцете си, предава автомобила на клиент и разговаря с него: - А вие като какъв работите? - Хирург съм, правя сърдечни операции... - И как е, много ли плащат? - 20-30 хиляди $, за една операция... - Ехеее, браво бе….че ние правим почти едно и също, ти правиш двигатели и аз правя двигатели… а аз взимам само 300 долара... - Искаш ли да получаваш колкото мен? - Еми да, иска ли питане!!!! Хирурга вади ключовете на колата от джоба си, сяда вътре, ПАЛИ ДВИГАТЕЛЯ… - Започвай да разглобяваш.....
  28. 0 points
  29. 0 points
    Е, като има пъпки, защо все пак е възможно обръщането, дали влязло в пъпка или не, няма как да усетиш само с напипване, особено ако не знаеш? Факта, че се случва, значи не е ОК, никой не разглежда с огледало, разчитайки, че е логично да не може да се обърне както е на другите коли. Искам да кажа, че е трябвало да се направи така, че скосението на лампата да може да влиза в цокъла само по един начин, т.е. закрепването на обратно да е невъзможно...
  30. 0 points
    Още в 3 и 10 пост на темата бях писал за възможните причини. Завъртяната крушка беше една от тях! В 13 пост бях дал с болд шрифт как е правилното положение! Струва си всеки с лошо светещи фарове да го провери. В много от сервизите едва ли знаят за тази особеност, защото е тъпо и нелогично конструкторите да го допуснат...
  31. 0 points
    Взех си маслото от Еконт , както винаги всичко е точно . Благодаря Поздрави
  32. 0 points
    Иди някъде където имат машина за баланс на гуми, която има едно като вал, което симулира контакт с пътя. За София знам 3 места, където работят с такава, ама гледам си от Пловдив. На мен и двата комплекта гуми (летни и зимни купувани нови) явно имат по някоя гума къде дърпа и като мина нормален стенд все дърпа на някъде и после ходя на такава машина. Там им изписва колко нютона (мисля) и в коя посока дърпа и накрая като минат и 4те гуми през машината, тя посочва коя гума къде да застане, за да няма дърпане. Аз също преди години почнах от един баланс, после втори, после стендове и накрая открих топлата вода.
  33. 0 points
    -След малко ще дойде една приятелка и ще ви запозная! -Хубава ли е? -Пий,пий...
  34. 0 points
    Привет! Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/de/ato24-synth-wiv-combi-5w-30.html Вид и количество: ATO24 Motorenöl SYNTH WIV COMBI 5W-30 1х5 L Стойност на поръчката: (18,95 + 4,95 + 18,5)*1,9675 = 85 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично (както се разбрахме по телефона) Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  35. 0 points
    https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forums.hondabg.com/topic/108254-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-7-%D0%B3%D0%B5%D0%BD/&share_tid=108254&share_fid=90658&share_type=t&link_source=app Питах и аз преди време, вече не стъпвам на павета и всичко е ок, но иначе вози страшно твърдо, но пък в завой като в проходи това спортно окачване е страхотно. Не се вкарвай много във филма(аз бях се вкарал много [emoji23]), карай си така и я пази, че аз почти всяка година сменям шарнири. [emoji23] Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
  36. 0 points
    Значи натискаш Audio - FM1 и задържаш бутон TA/RDS. После правиш така настройките:
  37. 0 points
  38. 0 points
    Не ви се меся, но за 20 бона + докарване и мито, цената и влиза в графата "дилърски" - като тази: https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-accord-20-i-vtec-executive Автоматик, светъл салон, духалки отзад, с добрите джанти - красавица. Вероятно ще има пазарлък и сигурно ще дадат гаранция. На същите пари имат и ръчка - фейс, на повече км: https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-accord-20-i-vtec-lifestyle но сякаш е съвсем друга кола.
  39. 0 points
    Не съм съгласен! Тази година в Гърция имам около 5000км. Никъде не видях полицай и не са ме спирали! Но има ред! Има и джигити, ама тук са 85%!
  40. 0 points
    Ако въпроса е към мен... самото рамо на което е ролката стоеше видимо на криво. Нямаше шумове от ролката и беше стегнато, но посукано.
  41. 0 points
    Има интервали на бензин и на газ през които се проверяват клапаните,за да не се изпада в такова положение да са виновни те. При неспазване на този интервал най-малкия проблем е че колата ще изгасне,и изгасването е признак че те доста са минали този интервал.
  42. 0 points
    На мен ми доставя удоволствие да правя нещата по колата си и не бих казал, че се мъча. Иначе вертикалното настройване е елементарно, въобще не е нужно да има стена и да се чертае свръх-прецизно по нея. Нужно е парче висок картон - към 80 см. Той ще играе ролята на подвижен и лек екран. Също ролетка, маркер и отвертка тип Ph-2. Ето как: Паркира се на равно място (например паркинг на мол, на кауфланд, на метро, на лидл или подобен). Даже и на улица без дупки може, ако намерите такава. Взема се картонът, разчертава се от 0 до 70-80 см с хоризонтални линии и се използва като подвижен екран, вместо стена. Слага се този картон стъпил на земята буквално пред фара, на 5-10 см от него и се маркира височината на светлинния сноп, която ще е някъде между 60 и 70 см. 65-66 е още по-точно. При 1.3% наклон, маркираме точка на 13 см под тези 65-66 см, или на 52-53 см височина на разчертания картон. Това трябва да е височината на светлинния сноп на 10 метра напред. Слагаме картона на 10 метра пред колата и на 1 метър вляво от фара, който регулираме, слагаме картона пак да е стъпил на земята, връщаме се при колата и въртим врътките докато докараме светлинния сноп на маркираната точка 52-53 см. Това е. Прилагам снимки: @Pavel_Pavlov, потвърждавам това, което каза @ceco_accord - при правилно настроени DOT-ксенонови фарове, не трябва да има заслепяване, защото дясната хоризонтала не минава над нивото на фара, а остава на същото. Значи 13 см е разликата. До момента не съм намерил някъде да пише за нейното ниво в документите. Ъгълът между двете при 13 см разлика на 10 метра и връх на този ъгъл - центъра на фара, е 0.745 градуса. Не знам дали точно за него питаше. https://www.calculator.net/triangle-calculator.html?vc=90&vx=1000&vy=13&va=&vz=&vb=&angleunits=d&x=59&y=16
  43. 0 points
    Аз поръчах от този сайт преди един месец предни амортисьори Ashika и въздушен филтър Jappanparts, а пристигнаха части с марка Stark.
  44. 0 points
    В какъв смисъл с конкретните марки. Поръчвам АТЕ дискове и идват АТЕ дискове. Поръчвам АТЕ накладки и идват АТЕ накладки. Поръчвам Febi тамони и идват Febi тампони и т.н.
  45. 0 points
    Край на сагата с парното.След седмица на промивки,днес най-накрая вързахме питата и напълнихме системата с антифриз.Всичко си дойде на място и колата има чудесно парно и то от двете страни.Нещата за сега са ОК,но да видим зимата как ще е.Разбира се,си имаме и ново двайсе,съединителя почна леко да пребуксува на висока предавака
  46. 0 points
    От години ползвам Bridgestone. Летни Potenza RE002, RE070! Следващите ще са RE 71R Зимни Blizzak LM 30, 32, 001 EVO! Скромно казано, това е гума с невероятно качество на цена под прехвалените мишелин и гудиър! А пирели, които се разпадат по пистите, не бих дал пари!
  47. 0 points
    Здравей., Имах почти същия проблем. Стрелката на скоростомера играеше в покой и в движение. И в един прекрасен ден на път за Хасково, скоростомера спря да рабори, светна чека и ..... В крайна сметка се оказа датчика на скоростомера, който се намира на скоростите. Трудно го намерих от автоморга и проблема се реши. Успешна седмица.
  48. 0 points
    От начало... ... после... ... сега.
  49. 0 points
    Нямах много време когато качвах снимките, за да напиша малко повече инфо. Та колата беше на 140 000км когато дойде в мен. Беше за обслужване, не мога да кажа пълно но трябваше да се сменят съединител, свещи и всички течности + филтри, масло. Имахме разговор с майстора за антифриза, защото явно беше още първоначално налятият и майстора искаше да го остави но в крайна сметка го сменихме отново с оригинален. Разликата м/у 2-та е, че този от завода като, че ли е по-гъст или поне на мен така ми се стори. Според ръководството, първият антифриз се сменя на 10-тата година, после на 3 или 5 години. Свещите май си бяха на 140 000км, ОЕМ съединителят също беше на толкова, буквално на нитове излезе. ОЕМ-ският беше с щампа на притискателя "DK", т.е отново Exedy си ги правят та и с такъв го смених.
  50. 0 points
    КОРЕКЦИЯ: Днес пак се чух с Бултрако и ми дадоха съвсем различна информация - първият вариант бил само направа на нова втулка и поставяне (интересното е, че ми казаха сега цена 350лв), а вторият вариант (750лв) бил за цялостно рециклиране на рейката - т.е. гумички, втулка и т.н. Нещо много непрофесионален подход... може би първият път съм попаднал на човек, който не е знаел за какво става въпрос...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...