Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 18.04.2024 in all areas

  1. 6 точки
    Обухме клеберките. Доволен съм от резултата. С малко подобрение на работното пространство, инструментариума и техниката джантите могат да се бълват сравнително бързо.
  2. 3 точки
    Един вълк се заселил наблизо до голямо стадо овце. Всеки ден той изяждал по една овца. Отначало нейните крясъци плашели другите овце, но с времето вълкът се спирал и говорел с всяка една поотделно: -Няма от какво да се страхуваш, защото аз убивам и ям само глупави овце, а ти си единственият ми умен и най-добър приятел в това стадо. След този разговор овцете седяли тихо и не тичали повече. И когато вълкът убивал следващата овца, всяка от останалите си мислела: -Е, уби още една глупава овца, но аз съм най-добрият приятел на вълка и няма от какво да се страхувам. Овцете били щастливи. На следващият ден вълкът просто се приближавал до поредната от тях и казвал: -О, най-добри ми приятелю, не сме говорили за глупави овце от дълго време...- И смъртта ѝ настъпвала моментално. Овцете нямали време да разберат нищо. Вълкът повдигнал самочувствието на всяка една, те спрели да се тревожат и спокойно пасели тревата, от което месото им ставало още по-вкусно. Повечето овце дори започнали да помагат на вълка - ако някоя твърде умна овца се досещала за истинското състояние на нещата, тогава друга овца, измежду най-добрите приятели на вълка, му разказала за странното поведение на подозиращата и на следващия ден вълкът изяждал точно нея. Всеки човек трябва да вярва по-малко на думите и да наблюдава повече действията. Ние чуваме това, което искаме да чуем и просто не обръщаме внимание на всичко останало. А трябва. Защото най-важното е да забележите навреме вълка в овча кожа! По делата им ще ги познаете! <интернет>
  3. 2 точки
    С майсторите е проблем и се задълбочава поради некомпетентност и демографска криза. Купих Сивик 6 / хеч / D14A3 1998-ма на синковеца - харчеше 0,5л / 1000км 10W-40 Фена го направи да харчи 0.0л / 10000км 5W-30 . Колата е на 420000км. Карам 1 вехт Ледженд КВ1 2007-ма с 0W-30 и кюнците са чисти. Колата е на 353000км. Всичко зависи ... от всичко.
  4. 2 точки
    Колежке, разходът е нещо много субективно. Дай отговори на няколко блиц въпроса преди да скачаш в тъмните дебри на хилядарките: Колко е голям този завишен разход? Какъв е стилът ти на каране, както и обичайните външни условия маршрут, режим, трафик? С какъв пробег е колата? Къде зареждаш гориво? Равномерно ли работи колата? Качи една снимка на ауспуха да видим колко и дали е черен. Не че нещо ама в момента времето е топло, двигателите загряват бързо. Сонди без подгрев вдигат грешки, не си споменала при теб да има такава. Аз съм карал със светещ чек от изгорял подгрев и чак толко не ми е скачал разхода. Голяма част от сондите са на Denso, брандирани като оригинални. Навремето взех пълен аналог на Denso само за около 200лв. и вече над 100 000км. работи.
  5. 2 точки
    MimetoZdr щом майстора ти е казал че е от сондите, казвай му да ги купува, само и единствено при положение че е сигурен в диагнозата. Ако не излезе от тях той си има грижата да ги връща на доставчика. Не се занимавай с разни гаражни търговци, при тях ... гаранция франция+разправията за теб ако нещо се обърка в поръчката, или дадената част дойде дефктна.
  6. 2 точки
    Здравей! Възможно е просто да е активирана детската сигурност! задните врати имат едни малки лостчета Lock/ Unlock. Направено е за да,не могат децата да отварят вратите в движение или в неудобни ситуации.
  7. 2 точки
    Винаги съм се чудил на хора, които смятат че работната температура на ДВГ е по ниска от външната и вземат втората под внимание при изборът си на масло. Това че в мануалите има графика с климата е меродавно за цифрота преди "W" а за тази след нея е подвеждащо, особено при нормален автомобил и спокойната му експлоатация. Модерен мотор проектиран за "тънко" масло си иска неговата "чорба", а "мазните гозби" не са за него.
  8. 2 точки
    Мда, доста хора сме се сблъсквали с "мудни" сонди. Не стига, че ще гори много, ама и технически преглед няма да мине колата. Само че бих препоръчал да се потърси второ мнение в друг сервиз, щото посочената цена ми идва твърде висока. Бърза проверка тук, показва цени, много различни от тези на вашия майстор. А в тази тема, може да попитате за цени, да намерите телефон и там да ви помогнат с цени за ОЕМ или алтернативни части. Разбира се, това го казвам без да съм запознат с колата и/или други обстоятелства, които може да водят до такова ценообразуване. За това и препоръчвам второ мнение. Може да се намери някой, да се пробва с чистене, както беше споменато по-горе.
  9. 2 точки
    Терминът "мудни" означава че бавно влизат в работен режим. Това е защото имат ел. подгряване, което с годините спира да работи и загряването до необходимата за коректни данни температура става само от изгорелите газове, а това в градски кратки преходи е трудно. Но може да се свалят и премерят стойностите им, както и деликатно да се почистят от сажди - понякога помага.
  10. 2 точки
    Аз само минавам да кажа, че две години след ремонта и 32 000 км, скоростната кутия е още жива и работи нормално. Не съм отварял никакви соленоиди от последния път споменат в поста. Не съм правил и никакви ремонти на автомобила, освен един - първият електрически. Спря да върти вентилатора на климатизацията в купето. Установих, че е изгоряла една термозащита на управлението на скоростите на вентилатора на купето. Само я замостих, защото не ми се даваха 250 лв за нова оригинална част и си тръгна пак управлението. Има ги в Aliexpress за 45 лв с доставка, ако на някой му трябва. Автомобила мина преди два месеца 400 000 км. Всичко му работи без проблеми и за сега нямам желание да се разделяме. Гледам, че много упостяха постовете по модела. Или са останали много малко или не се развалят?! [emoji848] Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  11. 2 точки
    Оправено.... жилото се беше измъкнало от клапана.
  12. 2 точки
    Здравейте, Шести (и последен) тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 201 032 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7280 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост 52 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 140; 10) Изразходвано гориво – LPG около 720 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = 770л. / 4.3 л.) ≈ 180 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло-ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). Заминава за рециклиране.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Има зн единствено и само при студен старт за числото преди W...Едни ДВГ са проектирани с тесни маслени магистрали , други с широки. Колкото по- тънко масло е в Хонда толкова по- добре. Какво зн има ако навън е -20 или +50 при напълно загрял двигател, в норм режим на каране е без никакво значение. Вътре в двигателя си е ~89° П.с. Дебелите масла от 5w40, вкл и нагоре не са за хондови мотори...Говорим за стокови , норм мотори , не проекти за писта...И това че някой сипват 10/40 , защото им гори двигателя масло е най- голямата грешка!
  15. 1 точка
    Едва ли реостат е правилната дума..., може би грешен превод на наименованието... Реостат е мощно променливо съпротивление (с плъзгач). Тук вероятно е блок, мощни резистори с рзлично съпротивление, на радиатор, който е във въздушния поток, да се охлажда...
  16. 1 точка
    Здравей, прилагам моята поръчка: Линк: не Вид и количество: не Стойност на поръчката: 3 х 12 = 36 лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Да, 3 комплекта
  17. 1 точка
    Карай си колата с 0W20 щом до сега е била с такова. От Бултрако не ги слушай понятие си нямат приказват колкото да кажат нещо .....
  18. 1 точка
    Благодаря Ви, за помощта. Писах на АутофиксПартс и ми дадоха същата цена.
  19. 1 точка
    Може... Последната, която сменях на моя Акорд, се наложи да я резна с флекса, после игра гайковерта на 400 Nm. Та и работата за смяната си е гадничка по някога. Но за това и споменах второ мнение, по възможност с колата в сервиз, че тука може много да ги приказваме, ама реално друго да излезе.
  20. 1 точка
    Като нов е! И аз в неделя покарах нашия. Емии, друго си е. Ще живеят още.
  21. 1 точка
    Обратно в играта. Малко да си припомня какво беше да караш Сивик.
  22. 1 точка
    Оказа се регулатор на вентилатора или нещо такова, майстора каза. Една джаджа с радиоторче за охлаждане, каза че по принцип е слабо място на доста коли. 40-50лв е , оригиналното е майка си и баща си.
  23. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество: CASTROL EDGE 5W-30 LL 5x1L Стойност на поръчката: (5*11.99)*2.15 = 128.9 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  24. 1 точка
    @CBETKATA Рефлекторите са еднакви с тези на ЦРВ 2 фейслифт. https://www.aliexpress.com/item/33052561378.html?spm=a2g0o.productlist.main.27.3090IucOIucOME&algo_pvid=efaf2c63-f0d9-4cc9-b1cb-ed21309f6938&algo_exp_id=efaf2c63-f0d9-4cc9-b1cb-ed21309f6938-13&pdp_npi=4%40dis!BGN!29.03!13.06!!!15.47!6.96!%4021032dcb17136157461894739e72aa!67469637640!sea!BG!904506284!&curPageLogUid=9WIEWPNWNDGA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A или ЛЕД https://www.aliexpress.com/item/1005006119429358.html?spm=a2g0o.productlist.main.31.3090IucOIucOME&algo_pvid=efaf2c63-f0d9-4cc9-b1cb-ed21309f6938&algo_exp_id=efaf2c63-f0d9-4cc9-b1cb-ed21309f6938-15&pdp_npi=4%40dis!BGN!49.94!34.96!!!193.12!135.18!%4021032dcb17136157461894739e72aa!12000035839704022!sea!BG!904506284!&curPageLogUid=1wUFpb1D6QCU&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
  25. 1 точка
    Имам проблем с малката Хонда (текнал семеринг колянов вал от към кутията), та ходих да измия голямата - да си успокоя нервите. Тя поне е здрава. Даже прахосмукачка и пуснах, щот нямам куршум да си пусна. Утре ш ми мине и ще решим проблема скоро и с малката. Таз вечер, освен 1 малко (няколко пъти), друго не мОа да сторя. Дат с а стори - сори.
  26. 1 точка
    Пътувам почти всеки ден по 120 км. (по магистрала до София и обратно), с моето каране 12/100 газ. или 10/100 бензин. Опитвал съм се да засеча разхода при 100-110км./ч. но засега без успех. Не съм състезател, гледам да съм с максимум 10-15 над ограничението, но шофиране с 90км.ч. на магистрала някак си не го разбирам. Карал съм с такава скорост при силен дъжд или снеговалеж, но иначе Legend-a би си помислил че му се сърдя
  27. 1 точка
    Спомина се БОШлето. По-скоро е "пътник", та го пенсионирах. Напоследък само градско и то не ежедневно. Зареждах го - волтаж има, но ампеража е ... Ако не я карам седмица - гасне всичко като кача бендикса връз маховика. Колата е у мен от 45 месеца, а той в нея не знам от кога. Да почива в мир - извъртял си е своето. Застъпва нов на вахта. Гледам - кутиите еднакви, теглото също. Може новият да му е БАШ брадчед. Параметрите по-спокойни + 3 год. гаранция. Ако имам късмет - ще е като в оня виц, дет 1 дядка си взел младо орле, да видел колко живеят тез птици.
  28. 1 точка
    Ако е до моя разход, то няма никакви усилия и цели, просто пишем разхода. По магистралата си карам в горната граница, естествено. Знам колко се нервят тираджийте, когато настигнат някой заспал и трябва да изпреварват. След това до Стражица си е 40-60-90. Тя колата си е фабрично кръстена Икономик, Vtec-E /economy/, не че аз искам да я наричам така. Това и е разхода и по "книга"- Разход на гориво - градско7.7 Литра/100 км Разход на гориво - извънградско5.2 Литра/100 км Разход на гориво - комбинирано6.5 Литра/100 км. Тегло 1065 кг. И, ако ми е до спестяване на пари нямаше да я карам от толкова години на бензин.
  29. 1 точка
    Кой, каквото ще да ти говори, винаги става въпрос за пари! И затова със сивика с компресор имах газ, кеф ти скорост, кеф ти икономия! Сега с хибрида също, правя си две три минути яко каране и го пускам ЕКО, по-леко!
  30. 1 точка
    Да ви кажа честно, без да омаловажавам усилията за икономия или да ви поучавам!!!, но не ви разбирам целите и мотивите да прекарвате, поне за мен, излишно време по пътищата. Търново - Истанбул - Търново, с максимално разрешена скорост на всички места, а на някои и над, със 70-80 км. в самия Цариград, и едни десетина километра там първа втора, един час на границата без да се гаси, климатик без да бъде спиран, колата на пълно-пълно показа 5,6 на 100. Какво повече да искам?
  31. 1 точка
    Поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  32. 1 точка
    Не съм запознат дали стават за твоята конфигурация. Бих ти препоръчал да отправиш запитване към продавачите в Алиекспрес дали имат модел радио 12,3 инча който да пасва на Honda Accord 8, година х, европейска версия, БЕЗ премиум аудио и задължително снимка на таблото където ясно се вижда, че колата няма премиум аудио. Също така, бих ти препоръчал да попиташ в руския форум, там има добре запознати хора https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=1036051
  33. 1 точка
    Мина една година от както взех електричката. Направих 11000км при среден разход 13.3kWh/100km. Вчера минах и годишен преглед в Бултрако-Пловдив. Всичко по колата е наред. Смениха поленовия филтър и направиха два ъпдейта: на парктроника и на BCMM софтуера /Battery condition monitoring модул/.
  34. 1 точка
    Здравейте колеги, аз карам с два комплекта джанти оригинални за акорд, зима и лято с едни и същи размери на гумите 225/50/17 и не съм закъсвал на Боровец и Пампорово зимата, така, че дали 16 цола или 17 цола за зимата, за мен няма значение, по важното е да си отговарят на параметрите и джантите и гумите. Предпочитам да не експериментирам, а залагам на производителя за джантите, относно гумите си е Ваш избор, който също е много важен.
  35. 1 точка
    Здравейте, На 1-ви април колата ми реши да се пошегува малко с мен. Реших да споделя с вас тази неприятна шегичка. Излизайки от работа, реших че ще използвам Комфорт функцията и ще отворя отдалече стъклата и шибедаха, докато вървя към колата. Натиснах дистанционното за отключване, видях мигането на мигачите, натиснах втори път и задържах няколко секунди. Стигайки до колата обаче се разочаровах. Нищо не беше се отворило. Качих се и отворих люка докрай. Потеглих и след 5 минутно пътуване спрях до един магазин. Люка отказа да реагира на натискане на копчето на тавана. Оставих го отворен за момента. След като се прибрах, започнах да правя нови опити да го затворя. С копчето на тавана, с дистанционното, с ключ в шофьорската врата... никаква реакция. Междувременно стъклата се вдигаха както си трябва. Предпазителя за шибидаха се оказа здрав. N 20 в купето от страната на шофьора. Нов неприятен момент настъпи, когато видях, че нямам сервизен отвор за ръчно затваряне на шибидаха (в сервизния комплект също нямам ключе). Тъй като нямам гараж, започнах да търся начин да стигна до моторчето. Свалих задния плафон, от там може да се види механизма, но не и да се стигне до него. Свалих двете задни дръжки на тавана. Свалят се като дръжката се отвори, от двете страни има едни капачета, те служат и като скобички. Вадят се с отвертка, след което металните пластинки вътре трябва да се съберат и дръжката излиза без усилие. След като се свалят дръжите, кората на тавана може да се издърпа надолу от страната на люка, също и от задния край. После през провисналата кора може да се бръкне от страната на люка и да се стигне до моторчето. Не е много удобно, но е достатъчно за да се стигне до механизма за да се затвори люка. За целта ще ви трябва шестограм 4-ка. Механизма се върти трудничко, ако шестограмчето е късичко. Може да се ползва и някое малко гидоре. В началото помислих, че моторчето и механизма са едно цяло и се отказах да се опитвам да го свалям. Затворих люка частично с шестограма. Опитах с копчето, започна да се движи напред но, остана леко повдигнат нагоре. Натиснах копчето за отваряне на люка и той отново се отвори и остана там. Затворих го малко ръчно и пак проба. При натискане на бутона за повдигане, вместо да се вдигне нагоре, люка се отвори нацяло и пак остана там. Нямах повече време, затворих го ръчно и се прибрах. Последва четене в интернет и търсене на възможна причина. Модула за управление (намира се на самото моторче) съдържа 2 релета, датчк на Хол и ECU. На следващия ден, когато вече бях пред нас реших да пробвам отново да го задвижа с копчето. Люка се задвижи и в двете посоки, но не спираше на точната позиция при затворено положение, нито при повдигнато положение. Намерих процедура за ресетване на модула, и след като го ресетнах всичко се оправи. Процедурата е следната: 1. Close driver’s door, leave it closed during the whole procedure. Затворете шофьорската врата, оставете я затворена през цялата процедура. 2. Turn ignition to LOCK (0). Завъртете ключа за запалването на LOCK (0). 3. Press and hold the tilt switch, and turn ignition to ON (II). Натиснете и задръжте превключвателя за повдигане на люка и завъртете ключа за запалване на (II). 4. Release the tilt switch, and turn ignition to LOCK (0). Освободете бутона за повдигане на люка и завъртете запалването на LOCK (0). 5. Repeat steps 3 and 4 four times. Повторете стъпки 3 и 4 ЧЕТИРИ ПЪТИ. 6. Check if the AUTO OPEN and AUTO CLOSE function still work. If they still work, the AUTO functions have not been cleared, go back to step 1. If AUTO functions have been cleared, go to step 7. Проверете дали функциите AUTO OPEN и AUTO CLOSE все още работят (става дума за автоматичното отваряне и затваряне докрай през копчето на тавана). Ако все още работят, функциите AUTO не са изчистени, върнете се към стъпка 1. Ако функциите AUTO са изчистени, преминете към стъпка 7. 7. Press and hold the moonroof open switch for at least 3 additional seconds after the moonroof is fully opened. Натиснете и задръжте превключвателя за отворен люк за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно отворен. 8. Press and hold the moonroof close switch for at least 3 additional seconds after the moonrood is fully closed (tilted). Натиснете и задръжте превключвателя за затваряне на люка за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно затворен (наклонен). 9. Confirm that the moonroof control unit is reset by using the moonroof AUTO OPEN and AUTO CLOSE function. Проверете нулирането на блока за управление, като използвате функцията АВТОМАТИЧНО ОТВАРЯНЕ и АВТОМАТИЧНО ЗАТВАРЯНЕ на люка. В случай на нужда, моторчето заедно с модула може да се свали. Държи се на три болта, а оста на редуктора е зацепена с едно зъбно колело. Прилагам малко снимки от интренет: Това е целия механизъм. Ето и снимки на моторчето от двете страни. На първата снимка се вижда къде е шестограма, с който може да се задвижва ръчно.
  36. 1 точка
    Не знам дали има вибрация защото не съм вдигал толкова. Като ходих до София вдигнах 154/5 км ама вибрации нямаше.
  37. 1 точка
    Моето моторче ми правеше проблеми от известно време. Работеше когато то реши и много ме дразнеше. Наложи се да взема втора ръка и го подмених, сега няма проблем. За целта обаче отидох да ми свалят целия таван. Смяната е за 2мин. Оказа се, че старото моторче просто е със замърсени и клеясали четки и в следствие на това не правят добър контакт. След почистване вече е ок.
  38. 1 точка
    Ателието (сервизът) е на ул. "Черковна" 105, срещу Военно-историческия музей. Накратко - разочарование. Защитното фолио е с високо качество, но поставянето му точно там е с ниско качество. Все пак, хората са любезни при промотирането си. Пета кола фолирам, но при тях за пръв път. Всичките ми предходни коли са били без забележки от изпълнението в други ателиета. Сега прашинки под фолиото, мехурчета, неточно изрязани детайли и т.н. Не грешете като мен и изберете друго място за фолиране.
  39. 1 точка
    Да си караш колата със същото до сега ,а тези от Бултрако ,въобще не ги слушай.
  40. 1 точка
    Когато имах проблем с една от ламбда сондите, SH-AWD ми светеше постоянно докато не я смених. През това време тази кола беше "ужасна за каране", само на предно, тръгване с повече газ и веднага почват да свирят предните гуми и тн. Иска си го 4х4 и това е. По-добре ускорява, по-добре се кара, по-добре се държи на пътя, цялото усещане е съвсем друго.
  41. 1 точка
    @ervinabil Сваля се главата от майстора ви и той я праща на фирма коато се занимава с точно това.В гаражче не става да ви я ревизират. Взимат около 700-800лв фирмата и майстора за труда може да си сметнеш. По-добре ревизирана защото сменят леглата но клапаните с по усойчив материал,почистват основно главата. Хубово е да се сложат оригинални гумички на клапаните,в фирмата ревизираща главата слагат каквото имат . Както и да купите оригинална гарнутура глава да я сложи майстора, за да няма ядове.
  42. 1 точка
    Пробвах го това с безжичния Android Auto и работи при мен. Отделно ,детето се намеси леко по визията на дисплея😀
  43. 1 точка
    С кой мотор е колата? При добро обслужване ще е вечно твоя.
  44. 1 точка
    Да. И да. Ще издържи и повече. Аз още си го карам моя шестак, който е на 400 хил км.по километраж(реално може и над половин милион да е). Модел 99та.
  45. 1 точка
    А това е резултата Дано темата е полезна. При нещо неясно ще помагам, с каквото мога.
  46. 1 точка
    Когато работят помпите се чуват .Натискаш лостчето и някой трябва да слуша отвън. Ако работи значи е запушена пръскалката. Ето къде са те. Снимката е на @ceco_accord той да даде повече яснота.
  47. 1 точка
    И аз да се похваля с новият джаз, който купих на жената. Много е щастлива с новата придобивка.
  48. 1 точка
    Не знам какво общо тук почистване на IACV клапана с твоя проблем че си ипуснал регулирането на клапаните които явно е трябвало да направиш на 15 хил км че и на по-малко. При положение че изпускателните се правят на стойности 0,20 да затегнат на 0,05 и признак ненастроено газово или след поставянето му има след пробег допълнително настройване.. Не казваш преди тези 30 хил преди газовото кога са регулирани клапаните. Обикновено и е хубаво след като сложиш газовото и да регулираш клапаните за да засечеш интервала си с газово за регулиране. При хубаво газово и добри настройки обикновено за 20 хил карани главно на газ бягат стойностите на изпускателните, рядко на всмукателните, но не и на 0,05 да намериш всмукателен,това легло на този клапан вече е тръгнало. Още един два пъти да намериш такива стойности и ще правиш глава. Проверявай на 10-15хил км клапаните за да знаеш накъде си. Може би ми напомняш да внеса разяснение в темата за почистване на дросела и IACV клапана и то е да се почистят,когато сте сигурни че клапаните ви не са за регулиране.
  49. 1 точка
    Реже се също със саблен трион ,че флекса не винаги може да влезе,а си е и опасен като подкара гумата.
  50. 1 точка
    Значи: 1. Това не е ремонт, приеми го като профилактика за превенция на ремонт; 2. Японецът е написал в сервизното ръководство да се проверяват (и регулират при нужда) хлабините на всеки 40K, без да го интересува дали тази кола отива в България/Италия и й се слага газ; 3. Дори и ти можеш да си направиш реглажа сам ако имаш инструменти и луфтомер. За да уцелиш средата на препоръчаните хлабини препоръчвам луфтомер в ИНЧОВЕ, не в милиметри; 4. След слагане на газ е препоръчителен реглажа на по-малко км от препоръчаните в ръководството; 5. За признаците е малко спорно. Играещи обороти на празен ход, загуба на мощност и т.н. Единственото, което съм чувал е да се видят стойностите на MAP-а при диагностика на празен ход и загрял двигател. Ако са натегнати би трябвало налягането в колектора да се вдигне. Нека някой, който е наясно с тази точка да каже как точно е.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...