Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 28.08.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Както си разбрал,без да свалиш ремъка няма как да елиминираш нещата.Телефона доста променя звука и нищо не може да се разбере.След палене , първите секунди има ли шум? Очаквай скоро включване на богЪ на хондите да си изкажи мнението.
  2. 3 точки
    Зимата ще има тема "Нямам парно". Тея добавки особенно за радиатор са пUHTА - мара т.е. за нищо не стават!
  3. 3 точки
    Здравейте, Аз много лесно съм си решил този проблем с една китайска джаджа. И дори стана красиво. А и показва още куп други интересни неща (температури, обороти и др.)
  4. 2 точки
    Бабето покори Витоша уикенда. https://freeimage.host/i/KBOPjC7 https://freeimage.host/i/KBOPVTl https://freeimage.host/i/KBeCy67 Дойдоха ми чарковете за мотора и взех та добавих и нови задни амортисьори + масло за опресняване на автомата. https://freeimage.host/i/KBOQeVV https://freeimage.host/i/KBOQOoQ Задните подозирам са почти приключили понеже задницата доста се клати и я усещам нестабилна на моменти, пък и никак не се харесват с по-твърдите KYB отпред. Одеве разлях още 2.4л AFT 500-1000км след първата смяна. Приятно съм изненадан, че имаше съвсем малко гняс по магнита. При първата смяна магнита не смогваше да удържи цялата слуз. https://freeimage.host/i/KBedCGa https://freeimage.host/i/KBedn6J https://freeimage.host/i/KBedBCg Подготвил съм масло за още една смяна след 500-1000км.
  5. 2 точки
    Моя излезе с колата си. Писа ми че с дългият лост му е най-удобно и го кефи, та утре ще му навия дистанционера и ще го тапицирам. Какво би било, ако не бях опитал? Същото като да кара обикновен Сивик. Без фолио декора по екстериора, без къстъм подлакътника, без RR style капачките на джантите, без звуко и термо изолираното купе и т.н. щуротии - скука и безличност. Всекиму своето.
  6. 2 точки
    Много е важно с какво си в момента. Окабеляването е различно.
  7. 2 точки
    Ооо...,това е и моята драйв терапия,иначе трябва да се самовзривя от насъбралите ми се по пътя несгоди🫣. А като наболеят електрокарите по пътя ,не ми се мисли!
  8. 2 точки
    Вибрациите от хода на мотора. И по-скоро ходът на горната му част напред - назад в моторният кош. Горният маркуч, макар и S-образен е твърд и лашкането, въпреки успокоителният тампон не е незабележимо в режим ускорение и моторна спирачка. Избагва се напрежението в горния щуцера и скобата на радиатора към горния маркуч. Долу радиаторът е закрепен стабилно и си тежи на мястото.
  9. 2 точки
    Записа е лош. Много и различни шумове. Постоянно местиш телефона и вкарваш други шумове от работата на двигателя. Първо усети от къде се чува най-добре, тогава направи малко по-дълго клипче, за да може някой по слух да те насочи.
  10. 2 точки
    Разход 4 и под 4 се постига с изключително търпение, когато има време за губене. Ако карате с 80, 90 км. в час по сравнително равен път, без сериозни завои и изкачвания, без честа смяна на предавкити и без бързо доускоряване и Вие ще постигнете такъв разход. Сниманият от мен разход 3,7 е по маршрут Драгичево - Гигинския манастир - София /Перник - София - през магистралата/, лежерна разходка, без напрежение. Впрочем разходът Ви е доста близък ако махнете планинското и градското в тежък режим. Когато става въпрос за разлика от половин литър знаете, че има значение с какво масло карате, качеството на горивото, гумите, релси, багажник на тавана, отворени прозорци и др. Въобще не съм манияк на нисък разход, за това съм показал и какъв е реалният среден разход.
  11. 2 точки
  12. 1 точка
    Здравейте, за информация - изминах 97 000 км след ремонта на двигателя. Последно маслото е сменено преди 7 000 км, а не съм доливал.
  13. 1 точка
    Здравейте, Моята Хонда е CR-V, 4 генерация от 2015 година, след фейслифта, оборудвана с ужасната мултимедия Fujitsu, но без навигация. Успях да инсталирам някои от приложенията, спрямо съветите в темата „Инсталиране на приложения на системата Honda Connect“ , но за съжаление функционалността не е достатъчно адекватна. Някой слагал ли е от китайските android навигации, който продават в България (например https://carmedia.bg/honda/60-2619-1025-crv-2012-2016-navigaciya-multimediya-android-crv.html#/161-konfiguraciya-89990lv_android_14_8_yadren_cpu_8gb_ram_64gb_rom_rds_dsp_carplay_android_auto_slot_za_sim_karta ). Чудно ми е дали има модел, който да се възползва от бутоните на волана, вградената задна камера, USB-тата в жабката, идващи с фабричната мултимедия и да може да сверява часовника на малкия дисплей на таблото. Благодаря!
  14. 1 точка
    1. Genuine Honda Type 2 Coolant/Antifreeze (Pre Mixed) - OEM 08CLAG026L2, Europe 2. Honda Antifreeze Type 2, OEM HO-999011-A, (OL999-9011), USA 3. RAVENOL HTC Premix -40°C Protect MB 325.0 (Recommendation: Honda OL999-9011). Готов за употреба! 4. RAVENOL HTC Concentrate Protect MB 325.0 (Recommendation: Honda OL999-9011). Разрежда се 1:1 с дестилирана (дейонизирана) вода.
  15. 1 точка
    Все е било да псувам без да шофирам, ама да шофирам без да псувам не е било!
  16. 1 точка
    Ще му каже екседи!Но си вземи оем аксиален лагер..
  17. 1 точка
    Питай Ванко - FenaBG
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Случайна среща в Бургас..Ако колегите се познаят да пишат..
  20. 1 точка
    Мда. Дет са вика: Ако не псуваш докато шофираш, значи не внимаваш.
  21. 1 точка
    Здравейте. Моята поръчка е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид количество : MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1 х 5 л 1 х 1 л Стойност на поръчката : (55.99 + 13,15)*2,15= 148,65 лв. Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Начин на получаване - чрез куриер по по Еконт, гр.Хасково, до офис на ул. Места 1, за Борислав Борисов, тел. 0877664405 Поздрaви!
  22. 1 точка
    Ти откъде разбра какъв луфт трябва да има? Ако са изпокъсани, липсват или нещо подобно се сменяват, ама защото имат луфт не мисля, че трябва да се прави подмяна.
  23. 1 точка
    Лагер! Понеже хидравличната помпа е най-близо до камерата, може да е нейният лагер (на ролката). Ако не е, тогава е лагерът на някоя друга ролка, която се задвижва от пистовия ремък. Търсете коя.
  24. 1 точка
    Да, с годините се е адаптирала към гайлетата, но държи - "стария матрял". Като цяло кожата, волана и картите на вратите са си в чудесно състояние. 1 мазане и периодична поддръжка ще им е достатъчна.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Да н ти дреме. Ти и без това я "върна в първи клас", ама в пряко позитивният смисъл на израза.
  28. 1 точка
    Доста читав е в интерес на истината. Има две тънки черти от чистачките, другото е кристал. Нощно време не светва целия от фаровете на другите коли. Още ми е любопитно какъв е реалния пробег на тая бабетка, но едва ли ще разбера.
  29. 1 точка
    Ако го вземеш с отстъпка е ОК! Гледам го около 260 лв. е!
  30. 1 точка
    И аз мислех варианти, но като огледах каква е подбита питата с годините, а и като знам че алумин и пластмаса си стареят, стигнах до твоето решение. Даже на Сивика при ремонта на мотора, Ванко каза - нема да те питам - слагам ти нов радиатор.
  31. 1 точка
    Добавката дори да спре някой теч, няма да ти реши проблема генерално, освен това може да запуши и нещо, което не трябва.
  32. 1 точка
    Близни. Ако сладни, не е конденз, а антифриз.
  33. 1 точка
    Не. Вероятно радиатора си заминава. С тези пластини металната част на радиатора е скопчана с пластмасата. Ако антифриза идва отвътре, то това е признак, че радиатора изпуска.
  34. 1 точка
    Поръчката е направена. Ще пиша отново, когато пристигне.
  35. 1 точка
    Умувахме с малкия, ама е канен и другаде, а на мен сам толко път не ми се бие. Но идете. Някой си е направил труда, а и ще го уважат мнозина.
  36. 1 точка
  37. 1 точка
    През деня не. Ако функцията е активирана, при самото даване на контакт светка (А) , но след запалването изгасва.
  38. 1 точка
    "Ти имаш всичко, освен едно: лудост. Човек има нужда от малко лудост, в противен случай никога няма да намери смелост да среже въжето и да бъде свободен." Никос Казандзакис
  39. 1 точка
  40. 1 точка
    Как вика един френд, щом свирят, значи спират. Имах такъв "проблем" с АТЕ диск и АТЕ накладка. Сами по себе си са супер, просто свиреха иначе спираха супер. Карай и не го мисли толкова, като дойде време за смяна, вземи друга премиум марка.
  41. 1 точка
    Здравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки.
  42. 1 точка
    @milbor2 Колегите обсъждат мултимедия за CRV 4та генерация и нагоре.
  43. 1 точка
    И аз бях доволен от оригиналната, но пак се прецака Waze. Да не говорим, че неможах да кача по съвременна версия от 3.9.9.3 на Waze, защото има някакво ограничение до 40мб. Затова търговци на мултимедии ме съветват за нова такава с Андроид. Въпроса е дали някой има вече опит и сам се е справил с намиране и монтаж и всичко ли си работи: оригинална камера, парктроници отворени врати, управление от волана и т.н.?
  44. 1 точка
    Здравейте, за информация - изминах почти 20 000 км след ремонта - засега няма никакви проблеми. Колата не харчи масло. 🙂 Забравих да спомена, че покрай/преди ремонта на двигателя смених и клапана за обратните газове. Навсякъде във форумите на английски език, преди да се пристъпи към ремонт на двигател, препоръчваха да се провери дали проблемът с горене на масло или омасляване на двигател не е (и) поради запушен клапан за обратните газове. Търговците предлагаха този клапан за около 90 лв., но го поръчах от Amayama, тъй като с доставка, клапан + маркуч (който се оказа, че е спукан), гумичка (която се слага на двигателя и в която влиза маркуча) и щипки цената беше доста по-ниска.
  45. 0 точки
  46. 0 точки
    Айде - приятно свирене на Акордеона!
  47. 0 точки
    Събужда се мъж в болницата, целият бинтован, от главата до петите. Идва докторът и казва: – Виждам, че сте вече в съзнание. Много вероятно не си спомняте, но претърпяхте тежка катастрофа на магистралата. Ще се възстановите бавничко през следващите месеци, но при инцидента сте изгубили пениса си… Мъжът изхлипва, но докторът продължава: – Имате от здравната застраховка 10 000 лева и със сегашните технологии ще може отново да си се направи пенис. Работят страхотно, но никак не е евтино. Около 500 лева на сантиметър е. Мъжът изхълцва вече, но докторът продължава: – Ще трябва да решите колко сантиметра искате да бъде, но все пак имайте предвид, че след като сте били тридесет години женени ще трябва това да го обсъдите с жена си. Ако ви е бил 15 сантиметра преди това и сега го направите двадесет може да е в повече. Ако ви е бил пък 20, а сега инвестирате само 5000 лева за 10 сантиметра, може да не е ок и тя да е разочарована. Важно е с нея да решите. Мъжът се съгласява да говори с жена си. След ден докторът идва и пита: – Жена ви помогна ли да решите? – Да. – И какво решихте? – Ще ремонтираме кухнята....
  48. 0 точки
    Определено всеки, който застигна, подмина, или изпреваря, се пробва да види дали Сивика върви, както изглежда Много рейсъри
  49. 0 точки
    Товаа е отговора на въпроса ти при дъжда си отмил тази прах от феродо. Отвеждане на спирачния прах: Прахта, която се образува при спиране, може да намали ефективността на спирането. Каналите помагат за отвеждането на този прах, поддържайки спирачната повърхност чиста.
  50. 0 точки
    И моите свирят, малко съм като мотриса
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...