Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/08/19 in all areas

  1. 3 points
    Има три варианта, верига за смяна (най доброто), разпределителен вал или най лошото като при мен някой цилиндър или бутало за минало. Сам можеш да отвориш капака на главата и да видиш гърбиците на двата вала. Веригата се вижда дали е разтегната като врътнеш на белег. За цилиндрите най елементарно махаш една по една лулите и палиш ако изчезне шума това е въпросния цилиндър. Дано да се справиш, успех в търсенето на проблема.
  2. 2 points
    Най-коректно е да си избереш близък контейнер за боклук и да се опиташ да го уцелиш с този уред без да се приближаваш, а ако успееш - да се самонаградиш с една ледена бира Тези уреди имат за цел да ти покажат доколко е зареден акумулаторът, като отчитат напрежението, което е някакъв косвен и сравнително неточен метод. Когато е над 12.6 волта, евентуално светва лампата срещу числото 100 %. Затова при работеща кола веднага показва 100 %, но това значи не, че акумулаторът е зареден, а че напрежението е над 12.6, което при работеща кола е нормално да е така. Обаче другите числа при какви стойности светват - това не е съвсем ясно. Това мерене може да се използва само при нови и здрави акумулатори, пълни с точното количество електролит и вода, иначе е подвеждащо. Ако акумулатор е остарял и част от активната маса е изпаднала по дъното, той пак може да покаже правилно напрежение без товар, но възможностите му за отдаване на голям ток са силно намалени. Като използваш такъв акумулатор, той ще може да отдаде голям ток за части от секунда, но после напрежението му рязко спада, съответно и токът. Затова на такъв уред не трябва да се разчита. Акумулатор се мери за гъстота на електролита с АРЕОМЕТЪР, а когато е напълно зареден (гъстота равна или над 1.28), се слага на товарна вилка, където се мери за колко време може да отдава голям ток (200, 300, 500 ампера...). Ако може да ти отдава поне 200 ампера за над 10 секунди и напрежението да не падне под 10.8 през това време, се счита, че е добре. Горе долу с такъв ток и мощност се пали 2-литров дизелов двигател. При бензиновите е по-лесно и там стартерите са по-слаби в общия случай.
  3. 2 points
    Fuel pump. Alternator & Auto Fuel Cut Switch са съвсем различни електрически вериги от тази, която е за горивната помпа в резервоара. Според някои интернет източници, помпата в Getz 1.1 се управлява по ШИМ (PWM) и консумира 4-6А (ефективни 5А) при 12-12.5V, което отговаря на от мен очакваните 60-70W консумация. При това положение би трябвало предпазител от 10А да е достатъчен. Ако теорията ми е вярна, то според мен контактите на релето са нагорели с времето и във веригата на помпата тече по-висок ток, който е увредил всички помпи бавно, но пълноценно. В такъв случай на 99% от електрически дефектиралите помпи се измерва ∞ съпротивление на клемите им. Автора на темата все още не е публикувал измерени съпротивления и не е отговорил на въпроса "Имал ли си изгоряла помпа след смяна на релето?".
  4. 2 points
    Здравейте колеги, проблема със спада на оборотите и претрисането не се е появявал след оправянето на вакуумните връзки на вакуумните маркучи.
  5. 2 points
    Преди да доливаш провери пак накладките. Ако са за смяна ги смени и тогава се разправяй с течността. Ако долееш сега при смяната на накладките ще се наложи да източваш.
  6. 2 points
    Оставащи дни до обслужване.
  7. 2 points
    Понеже виждам, че реъплоудвате файловете, ето, качвам ги в моя Дропбокс. Държа там споделени файлове с години, така че се съмнявам скоро да изчезне. https://dl.dropbox.com/sh/0md2jbne1b4fdlu/AADz4ELrXFLhDOoEKZz6i7nLa?dl=0 По-късно мога и да ги обединя в един файл, за да е по-лерно. Линкът би трябвало да остане същият.
  8. 2 points
    И аз не знам, ама и така не е. Вчера сутрин задаваш въпрос. Десет часа по-късно ти отговарят. След още 6 часа благодариш за отговора. Ако беше отворил компютъра и беше попитал гугл, още вчера, за няколко минутки, щеше да научиш, къде се продават такива лайстни. п.п. Искрено се надявам никнейма ти да не е олицетворение на личността ти. Докато задаваш въпроси в стил бгМама и фейсбук, и отговорите ще са в същия стил. edit: Снощи, точно за 3 минути, през гугл, не през търсачката на форума, намерих и прочетох няколко теми за актуаторите на CR-V. Ако бях отделил още 15мин, да прегледам и следващите страници, сигурно щях да открия точната тема.
  9. 2 points
    Батко.... Хората не пишат , защото Емича ти намекна. Има много писано по описаните проблеми и не им се повтаря , потретва , поентва . Но е по лесно да се пита , от колкото за се търси , разрови и прочете. Пежаците са много масови и това е причината там всеки да пише и дава акъли . Обаче който е запознат и погледне и вижда мноооооого написани глупости. Не се ядосвай , просто потърси.
  10. 1 point
    Предавките са 5 + заключването на кутията стават 6. Заключването сваля грубо около 500 оборота надолу. Не знам какво имаш предвид под нормално каране, но при 130 км/ч скорост, кутията като се заключи оборотите са 2500. На мен ми е първи автомат, а ми е много приятен за каране. Мога да сравняват с ръчната кутия (такова беше предното црв, пак 3та ген), предпочитам автомата. Имай предвид, че разхода на автомата е по-голям значително от този който е по-книжка. В града спокойно можеш да смяташ около 15/100 бензин. Ръчната кутия гори около 12л/100 км в града бензин.
  11. 1 point
  12. 1 point
  13. 1 point
    2.0 бензин автомат с газ. Във високи обороти ще влизаш ако караш агресивно. При кик даун сваля 2 предавки. На мен са ми екстра предавките. Мисля, че са 5 обаче, не 4.
  14. 1 point
    https://ru.aliexpress.com/item/32826686359.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edE29fsp ИМА В АЛИТО МОТОРЧЕТА ПО 2 ЛВ. РЗЕМАТЕ И СМЕНЯТЕ. ПРОВЕРЕНО
  15. 1 point
    Калибрацията си става и с копчето VSA OFF и кламер в пинове 4 и 9. https://acurazine.com/forums/3g-tl-problems-fixes-114/how-clear-abs-read-abs-codes-clear-vsa-light-912479/ Ако си с грешка 84-01 ще стане. Ако имаш друг проблем, с модул евентуално тея лампи няма да ги загасиш. Пробвал съм процедурката преди много време и си важеше.
  16. 1 point
    Калибрацията може да стане не само с диагностика на Honda (HDS), но става и с Launch. Изпробвано е от мен преди няколко месеца. Повечето сервизи я ползват и едва ли ще е проблем да намериш.
  17. 1 point
    Да допълня темата, след около година карана с "тъпирски" апарати, мога да кажа че колата спира по съвсем друг начин, да не кажа голяма дума но вече съм по сигурен в спирачките си. Та моя отзив е че си заслужава ъпгрейда.
  18. 1 point
    Ако е след 2002 т.е. фейс лифт може. Ако е 99-та 2000 година нямат 16 пинова OBD букса. Има 2 и 3 пинова, и за диагностика се ползва кламер. В тази тема пише как. https://forums.hondabg.com/topic/7306-чистене-на-грешки-без-да-даваме-20лв/
  19. 1 point
    Има ли намеса в ел.инсталация на помпата при монтажа на ГИ - напр. изключване на помпата по време на работа на газ? Има ли включена настройка за прекъсване на подаването на газ и преминаване на бензин при напр. над 4000об/мин.? Въобще хубаво е да се погледнат всички манипулации от страна на ГИ към ел. инсталацията на помпата. Може ли да измериш съпротивлението между захранващите клеми на някоя/всички изгоряла/и помпа/и? Интересно е дали са механично или електрически "умрели"? Ако решиш да дадеш още един шанс на колата, то купи още една употребявана помпа, изключи електрически ГИ и покарай една седмица само на бензин - ако не ти е прекалено скъпо. Може също така да закачиш един волтметър и един амперметър на веригата на помпата и да наблюдаваш какво се случва при каране на бензин и при каране на газ.
  20. 1 point
    Тази сутрин имах същият проблем. Колата на паркинга запали нормално, след около 5 мин. спрях да напомпя едната гума на бензиностанция. Напомпих я, качвам се в колата и изненада... Върти на чекрък двигателя и няма симптоми изобщо да запали. Ползвах жокер "обади се на приятел - fena.bg". Направих, както ми каза махнах клемата на акумулатора за няколко минути, но после зелената лампа продължаваше да мига при подаден стартер... От там пеша до дома и взех другия ключ и.... двигателя пали от раз с него... После най-накрая отидох и на работа. Като паркирах реших да пробвам със стария ключ и пак мига лампата и не пали. Веднага пробвах отново с другия ключ и няма никакъв проблем. Така че проблема не винаги е в имобилайзера, а в самия ключ.
  21. 1 point
    Покрай промените и ъпгрейдите мисля, че и това се е оправило.
  22. 1 point
    Хубаво, че следиш какво казва Хонда, но повтарям (да кажат и колеги с дизел) доколкото съм разбрал худравликата е проблемно звено и евентуално си скапва течността по-рано от предвиденото. Има теми по въпроса... Сравни течността която си извадил с нова такава. Смяташ ли, че е еднаква? Може да не помогне с нищо, но няма да навреди смяната и.
  23. 1 point
    Определено. То се видя и на квалификациите и в състезателно темпо. Ферарито със затворено крило, Мерседеса с отворено и просто не може да го стигне. Да не говорим за атака. Атаките на Хамилтън бяха в зоните на спиране главно поради по-свежите и способни гуми. Атаките му бяха по време на спиране. Но нямаше как да издържат толкова дълго време на зор и колата почна да се пързаля.
  24. 1 point
    Ето тука може да провериш за въпросната пластмаса, цените са им добри. https://www.megaparts.bg/products/avtochasti/kori-uplutneniya-i-plastmasi?pa_dvigatel=&pa_poziciy-31749495969=&pa_broi-vrati=&pa_marka-avtomobil=13&pa_model-avtomobil=951&productFilterSubmitted=1&viewType=grid&resultsPerPage=40&resultsOrderBy=id-desc&page=1
  25. 1 point
    Оппа, ако лошите копират сигнала за заключване, как ще отключат с него? Пробвай да отключиш с бутон заключване Кодовете са различни.
  26. 1 point
    http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7o.htm#158753 Тея бушони си ги прегледал предполагам? #13 в коша и виж към които отива в таблото. Тва и 4-те актуатора да ти се скапят....
  27. 1 point
    Кората успях да я сваля при затворена врата. Ето това изпадна, баси нелепата пластмаса... Нямаше да мога да бутна лоста през оная дупка. Иначе кората може да се отпори само в тая част, за да се стигне лоста и да се натисне нагоре. В крайна сметка, дръжката се е счупила във вътрешната си част.
  28. 1 point
  29. 1 point
    Продават цели машинки в алито. Иначе и от универсалните стават навсякаде с изключение на 5-та врата, кората е със щипки доколкото си спомням но средната се чупи винаги.
  30. 1 point
    Колега когато искаш да засечеш колата точно,напълни резервоара до ръба на гърловината да почне да се вижда бензина след клапата,Карай докато ти светне лампата и пак до горе.На тия 100км пробег малко разлика в количеството гориво дава осезаема разлика в разхода.Направи 2-3 пълнения до горе и тогава смятай.При мен след изключване на пистолета до клапата събира още 3-4л в зависимост от колонката.
  31. 0 points
    Точно за тези долу на лулата става въпрос, горните пръстени и аз ги открих. В али експрес намерих и поръчах, водят се : Ignition Coil Repair Rubber Boots. Макар и с напукани такива втулки, не намирам проблем в работата на двигателя, но поръчах един комплект за да ги сменя.
  32. 0 points
    А не, само Димо се разкайва. А аз ви пожелавам нови Хонди с ГОЛЕМИ батерии.
  33. 0 points
    Ако може да ми го пратиш на съобщение , че не ми дава да ти пиша аз. Благодаря
  34. 0 points
    Темата съм я сложил за да видиш как се прочитат грешки. Ясно, че с махане на клемата се чистят
  35. 0 points
    С фериботите винаги е на късмет. Чакали сме с часове или с минути. Ако работят 2-та денем са през 30 мин, но ако единият е строшен са на час, а до тогава се натрупват и тирове и опашки иии ... Що не пробвате през Русе - Букурещ? И там има какво да се види. Иначе Румънията си е село. Както карат - спират и слизат - отбиването и паркирането мнозина не го владеят.
  36. 0 points
    Праши се навсякъде, повече черна кола няма да си взема (още повече, че старата е сива и не ѝ личи мръсотия). Пък и в крайна сметка ходя на плаж с колата, защото са далече, а не само, за да я снимам Но и от друга страна - на предпоследната снимка е много яко, защото там плажната ивица е много тясна, но за сметка на това има няколко километра улица, по която се движиш буквално до морето. Ето го мястото, ако някой иска да бие 1000км за снимка - https://www.google.com/maps/@40.0530779,22.5719088,3a,75y,352.82h,90.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMMFoKVJRqwByd01b5GQsEA!2e0!7i13312!8i6656
  37. 0 points
    Голяма касапница се размина вчера. Честито на Ferrari, че 10 години нещо домашната им куца. Макс на Спа се изложи, вчера беше добре и булида не се разпадна... ХаХаХа от 20-та до 8-ма позиция и то на Монца е добре. Албън също се представя добре, можеше да натисне още малко според мен. Сега идват криви писти и ще е интересно...
  38. 0 points
    ... ми и да и не, то буксата е тази, която от всички клипове все нея показват, но се оказва, че тази букса в моя акорд си е дадена на късо по принцип и аз вадейки я, вече не е на късо, след което пак я давам на късо ... С голямо търсене на тази жълта оплетка къде се разклонява и къде отива, стигнах до буксата под волана, която си седи в "празна" букса и те ти - всичко се нареди , ама докато стигна до нея беше едно гледане пак, едно търсене...
  39. 0 points
    Един Райконен колко по-добре би бил във Ферари вместо Фетел..
  40. 0 points
    Смених френските с NGK V-POWER от Щатите. Върви без проблеми и на бензин и на газ. Прегледах френските и ето : Не знам дали се вижда кафявата чертичка в керамиката. Пукната керамика и там е праскала искра. Някой ми беше казал за произшествия с тези френски NGK, но все пак ги пробвах. Явно за последно.
  41. 0 points
    Охоооо?! Детската градина! ....с извинение за офф-а
  42. 0 points
    Батко, нали за това са форумите, да се споделя информация между хората, съгласен съм има го някъде, но ти имаш ли време да преровиш 10 страници с теми и да отсяваш полезното от спама, аз не? Аз не карам никого да повтаря или потретва, като знаеш къде е темата на човека имал този проблем, ми сложи един линк аз ще го отворя и ще прочета, какво трудно има в това. Нов съм, за пръв път карам хонда, ще се науча и аз след време кое как се прави по нея но нали за това е форум за ЦРВ да питаш нещо, ако не знаеш или? И още нещо да питам, тия лайсни на вратите, които са точно под стъклата, продават ли се някъде ще моите са и начупени ръбовете и е много грозно?
  43. 0 points
    Днес всичко се е юрнало нанякъде. Като ми кажат „Ще ходя в Германия или Швеция", питам „Що?". Отговарят „Щото там е хубаво". Чакайте, бе хора! Там не е било вечно хубаво, направили са си го. Което ще рече „Абе, копелета, дайте да запретнем ръкави, и при нас ще стане хубаво". Джоко Росич
  44. 0 points
    С днешна дата, ако перефразирам заглавието на темата, ще е "Носталгия и радост". Събраха се отново "побратимите", та сребристият ми върна разни спомени. 6-така оставихме снощи за реглаж на клапаните, а 7-мака дадох на френда (да се прибере с него). Живее в друг град, но още като я купи реши че в комшийското сервизче си я знаят от 2004-та и ще продължат да я обгрижват. Сутринта са я отворили и - само 1 леко натегнат от клапаните - за 4 години. Газ никога не е имала. Другото бе смяна гарнитурата на капака им, смяна на шофьорското огледало (някой го бе обърнал) и опресняване маслото в автомата. Вечерта си я взе, но ще идва пак, понеже предните дискове леко вибрират при екстремно спиране. Другото е проза - налива и кара, скоро няма да я сменя. На мойта и врътна 200 км и рече - "много по-добре набира и спира (особено в режим моторна спирачка), стъпва по-солидно и по-комфортно през големите неравности, а воланът е по-лек на място и по-директен на скорост". Возията естествено се дължи на различните размери и марки гуми / джанти, а повечето коне и маса винаги доставят еволюционно усещане. Аз обаче с умиление седнах в 6-така и врътнах 1 кръгче из квартала. Колко леки са вратите, колко ниско се сяда, как нищо не скърца и меко лази по дупките - абе вечна кола. :) Все едно е по-голям Сивик, с по-мощен мотор и по-гостоприемен и безшумен. 7-макът е "по-груб и набит", носи повече "на бой" (товари, скорости, виражи). Уж са рода, а колко са различни като усещане 2-те генерации. Разликата между двата кадъра е 47 месеца. За тея Хонди времето е спряло, макар че на комбито вече кърпих задния ляв калник, а сребристата акула още не е виждала "скалпел", ма нали е италианка а онова е швейцарец. :)
  45. 0 points
    Съботно утро. Семейство закусва в кухнята. По едно време на мама и татко им се приискало, намигнали си и мама казала: -Нещо не съм гладна, изгубих апетит-и се качва в спалнята на горния етаж. Таткото бързо си доял закуската и бегом и той там. Децата не разбрали какво става и баткото казал на малкия да отиде и да види каква е работата. Качил се малкият, след малко се връща на скорост и започва бързо да яде закуската. Баткото го пита: -Какво видя, защо така бързо ядеш? -Горе тате чука в задника този, който не си изяде закуската.
  46. 0 points
    Като пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
  47. 0 points
    -Брат, тоя апартамент дето го взех "на зелено", не знам кога ще "узрее". -Разбирам те много добре. Да правиш ремонт е като да имаш ново гадже - даваш и даваш пари, а не знаеш кога ще влезеш!
  48. 0 points
    Здравейте от нов член на форума. Нов за Хонда, нов за CR-V, нов за "по-височки" коли. CR-V 4th gen, pre-face MY 2013, 2.0 бензин AWD, ръчка, Lifestyle. Навъртях за 1 месец 2200 км и освен страшно твърдите седалки имам само позитивни впечатления. Даже не и толкова мудна колкото очаквах. Приятен път
  49. 0 points
    На "голямото его" Markony не можеш да му стъпиш на малкия пръст...гарантирам ти!
  50. 0 points
    Значи са за резил, 2 антени и пак не хваща хубав сигнал ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...