Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/07/21 in all areas

  1. 6 points
    За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
  2. 5 points
    @Mkilla Здравей колега. Видях от описанието ,каква Хонда караш , следователно няма как Петрото да ти свърши работа , в случая и то при по- агресивното ти каране ,и стила ти като цяло. Тук малко нещата се претупват и нещо се увличаме с тези тестове , а не обръщаме внимание, че единия кара на табела 1.4 75 коня а другия не пада под 5000 оборота и често сваля 2 надолу !.......Аз не казвам че Петрото е лошо масло, напротив Хубаво е , евтино е ,но то не е предназначено за Хонда 200 коня ,а за Хонда 75 коня която се кара 98% спокойно ,което масло и така ,и така издържа не повече от 5500км. Еее после защо стама така...Не казвам да сипваш рейсингово масло или да буташ добавки, но се придържай към твоите масла, както до сега. Нито мотора е започнал да гори , нито Петрото е фалшиво и лошо, просто Козата си Сака пръчч.
  3. 5 points
    В мен се прокрадва едно съмнение - факторът "БГ". Аз от БГ съм купувал само Yacco от Ванката, иначе другите само от общите поръчки и не съм имал проблеми. Но другото - 8000 оборота! За тези обороти си трябва по-специално масло, а не масовата "шир потреба".
  4. 5 points
    Знам какво съм длъжен да направя! Кажи на човека с проблемния сивик да ми се обади.Телефона ми е в подписа. Ще му отговоря на всички въпроси и ако мога ще му оправя проблема безплатно. Втори вариант е той да се включи в тази интересна група като собственик и да чете ,задава въпроси т.н.Има адски много информация,подредена ,услужлива и т.н. На теб желая много успехи в немските форуми и с немските коли. Като си купиш Хонда си добре дошъл! П.П. Изречение се започва с главна буква....от уважение към езика и към събеседниците най-малко!
  5. 4 points
    ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ: Най-високият връх на Балканския п-в се намира в България - вр. Мусала- 2925м! Селото с най-голяма надморска височина на Балканския п-в се намира в България - с. Орцево - 1555м. (център) - 1606м! Д Най-високата жп-гара на Балканския п-в се намира в България - гара Аврамово- 1267м! Най-високото езеро на Балканския п-в се намира в България - Леденото- 2709 м! Най-високият водопад на Балканския п-в се намира в България - Райското пръскало. Пръските на водопада падат от невероятната височина от цели 124 метра! Най-големият подземен водопад на Балканския п-в се намира в България, пещерата Дяволското гърло - 42м! Най-горещият гейзер в Европа и на Балканския п-в се намира в България- Сапарева баня 103°С! Най-високият язовир на Балканския п-в се намира в България - язовир Калин в Рила планина - 2394м! Ценете забележителностите на майка България! Малка държава, която ни дава толкова много красота!
  6. 4 points
    Petro Canada 5/30 нова серия уж което в момента е на 2000км от смяната. До 1500 км щеката до горе. Натиснах на магистралата 400км и светна чайника за ниско ниво. Това го нямаше с Amsoil 5/30 Signature. Най-много съм доливал 1/2 от квартата до смяна. След като направя 5000-6000км, втори път няма да сложа великото Petro Canada. За инфо София - Варна - София 1200км преход за 1 ден с Amsoil-a не мръдна нивото. Който и каквито тестове да прави си има защо едното да е 6 лв литъра а другото 26лв.
  7. 4 points
    Тия дни и играх една "контра". Салонът стана 'кат нов' Само афтършейф не сложих ама другият път.
  8. 4 points
    Няма особена разлика... Може би доливането е "върнало брояча" с едни 1000км назад.
  9. 3 points
    @SKYLINE Абсолютно вярно! Абсолютно грешно! Точно от тези нагари и запечени сегменти се получава най-често разходът на масло. Абсолютно грешно! Няма как да запуши катализатора, при изправен двигател! По-високото съдържание на сяра и фосфор, в маслото, намалява ресурсът на катализатора и то съвсем не фрапиращо. Ако обаче моторът гори масло, ето това може да запуши катализатора. Моята кола е карана с полусинтетика преди да я взема, с много сяра и фосфор. Двигателят е лакиран отвътре, но не гори масло!!! Караm я вече 8 години и сменям на макс. 7000км., а по някога и по-често. Сега е на 320 000км и на газ анализатора всичко е все още в норма! Тоест катализаторът си работи нормално. При чести ( а и при продължителни) високи обороти, 6 - 7 хил. об. и повече, ако се ползва нормално масло, рискът да запечеш сегменти е много голям. За такива изпълнения си трябва специално масло! И да допълня: Масло се избира според типа двигател, състоянието му и режима на натоварването му, а не според капковите проби във форума!!! Капковите проби носят информация само за маслото и двигателя, от който са взети. Как се държи това масло при конкретния двигател и режимът му на експлоатация! Те не са универсален показател за това масло при всички двигатели и т.н.
  10. 3 points
    Предполагам че това Кумко койето си взел е китаиско ате са като от наелон гледах ги в Метро имат и Корейски но трябва да гледаш пишего и на гумите.На Китайските класовете са B за икономия и B за дъжд а Корейските са Е и С .
  11. 3 points
  12. 3 points
    @mysticchannel, абсолютно си прав и нямам какво да отговоря
  13. 3 points
    На тези таблици може да проверите на коя версия е таблета ви и какви са файловете за него ! RC6 UPDATE MATRIX_LHD_KG_KR_SPEC.pdf HONDA RC8 MATRIX LHD.pdf https://forum.xda-developers.com/t/honda-connect-android-system.3179549/page-135 Това е форума, успях да кача и линкл
  14. 3 points
    Не работят. спрени са всякакъв вид сделки за не определено време за клиенти от Европа поради епидемичната обстановка. Пристанищата са пълни с контейнери за Европа и чакат пътуване, след освобождаване на на част от пратките тогава пак ще започнат. Инфото е на шурека който играе с неговите хора на търговете в този сайт. Това инфо го имам от преди няколко дена.
  15. 3 points
    Само стъклата изчиствам и тръгвам🙂! Лято идва,ей...!
  16. 2 points
    Добър ден колеги, ще се опитам да опиша поведението на Акорда от подписа ми, което за моето усещане при близо 30 години шофьорски стаж и сменени над 10 автомобила ми се струва странно. Също така, преди да реша да пусна темата съм се опитал да изчета почти всички подобни теми в този форум (за което благодаря на всички участници). Автомобила също така е минал през ръцете на хората с добра репутация в този форум, но ясно дефиниран проблем не беше открит. Но, след вчерашното ми пътуване извън София с пробег от около 300 км, проблемите си остават. Поне според моето усещане за тях. А именно: 1. Неприятни вибрации във волана, започващи при около 40 км/ч и продължаващи през целия диапазон до към 150 км/ч. над тази скорост си е страшно да я карам:-) Вибрациите са константна величина, независимо дали е при ускорение, равномерно подаване на газ или по инерция. Гумите като комплект, както и само джантите отделно са минали прецизен динамичен баланс. 2. Първото усилие при опита за ляв или десен завой изисква по-голяма сила. Ще се опитам да го опиша така: При шофиране в права посока, волана в средно положение е някак като вдървен (не се смейте). Липсва типичния за всеки друг автомобил "празен ход" на волана, при който можеш без усилие да обираш леките отклонение от правата посока на движение. Тук волана е твърд и изисква сериозно усилие да поддържам автомобила да се движи в права посока. За около 300 км лявата китка ме заболя ужасно и е супер дискомфортно. Ако сте се състезавали с картинг, ще ме разберете за какво иде реч. Предприети действия, без подобрение: Рециклирана хидравлична помпа с ОЕМ компоненти и изцяло ревизирана и почистена хидравлична система. Подменена изцяло хидравлично ОЕМ масло. Няма течове на хидравлично масло от никъде. Сигурен съм че системата е обезваздушена по всички правила. 3. При движение на скорост над 130/140, Акорда сякаш олеква, като волана сам променя своята траектория при най-малките неравности по пътя. Ужасно усещане при тази скорост, сякаш карате по заледени коловози. Разбирате какво усещането при тази скорост, волана, респективно колата сама да променя траекторията си. Изисква постоянни корекции от мен, които костват усилие и дискомфорт при управление. Доста често си мисля, че просто колата ще изпусне завоя. Най изявено е при широки завой по магистрала, когато волана е в диапазона между "12 и 14 часа" или между "10 и 12" часа. Тогава се забелязват и леки пулсации на хидравликата (така мисля). 4. При необходимост от агресивно спиране при тази скорост и рязко натискане са спирачката, волана тръгва рязко на дясно, респективно автомобила го следва:-) Предприети действия без подобрение: Ревизирани спирачни апарати и подменена спирачна течност по спецификация. 5. При маневри с ниска скорост (паркиране) се чувства едно накъсване в работата на волана. Изключително изразено при потегляне за маневра на заден ход с навит волан. Предприети действия без подобрение: Преглед на хидравличната рейка по отношение на течове, хлабини и натегнатост. Не бяха установени проблеми в нея. 6. Като цяло тежък за управление волан, изискващ постоянно усилие, дори при опит да шофираш в права посока. Всички известни сервизи, прегледали колата, казват че няма проблем и това е нормално поведение на Акорда. Това е първи мой досег с Хонда и втори с Японски автомобил (За три години като младеж караха една Мазда 626 2.2 бензин) но някак не мога да се примиря с мисълта, че вместо удоволствие от шофирането, Акорд ще ми причинява напрежение, умора и усилие. В града: тежък за маневри волан, а извън града: олекване на предницата, недозавиване, невъзможност да поддържаш една траектория, усилие да държиш волана на "12 часа". Това е първия автомобил, с който изпитвам дискомфорт, на моменти и страх да вдигна 140/150 км/ч. Баси, полския фиат 125р на баща ми, още докато нямах книжка не ми причинявал подобен дискомфорт по пътищата:-) Ситуация, коато би могла да е причинила скрит на пръв поглед проблем в кормилното управление: След покупката му и прибирането му към София, Акорда блокира ролка и респективно скъса ремък на изключително неприятен участък по пътя Пампорово-Асеновград. Наложи се авариино, без хидравлика и с много усулия колата да се покара през няколко завоя, преди да се намери отбивка, на която да се чака репатрак. Знаете какъв е пътя и завойте по него. Нямаше как да спра в нищото. Та, след цялата тирада по-горе, реших да потърся и тук допълнително мнения/помощ за последващи действия. Че не се влюбихме един в друг с тази кола е ясно, ама не мога и да си примиря, че това може да е нормално пътно поведение на една Хонда....а съм много инат човек:-) Благодаря за търпението на всички доказани със своята репутация в този форум Човеци (не ги наричам майстори, защото определено та са нещо повече за мен) но....Акорда не се кара по магистрала със скорост над 130. Може, ама от тук до Пловдив и обратно излизам от колата, сакаш съм направил 100 обиколки на Konza с дебалансиран RX250:-) Ако на някой нещо му хрумне като съвет, ще бъда много благодарен. Парите са без значение. Важното е удоволствието от шофирането
  17. 2 points
    Ще почакам още малко да се наиграете в пясъчника и после ще затрия всичко,че не е полезно никому...
  18. 2 points
    Колега, кой е сервизът, ако не е тайна? Също, каква марка шарнири ще слагат. За тампоните - сигурно ще са Febest? Иначе за реглаж, като му дойде ред, в София препоръчвам Стефан (Люлин - тунела).
  19. 2 points
    Аз ще разкажа за Mercedes Vito114 CDI 4х4 automatic ,трета година го карам служебно ,оригиналите гуми континентал ги хвърлихме на 28 000 км,правихме реглаж на 16 000 когато забелязахме износването и вьпреки това не изкараха много.Едни задни накладки на 28000 при смяната на гумите.На зимно студено време екрана на мултимедиата ставаше черен ,след 2-3 паленета се оправяше ,по гаранция не откриха проблема(сега не го прави) Това лято след обслужване на 56 000 км и смяна на маслото на автоматика ,след 3000 км се появява съобщение на екрана да отивам в сервиз без да сменявам предавка,след гасене и повторно палене изчезва и се появва на следващия ден или след 2-3 дни пак,след седмица ми се повява и грешка срс аирбаг.Караме го на официален сервиз Мерцедес и се оказва някаква външна помпа на 7Gtronic (електрическа -помощна заради старт-стоп системата) 1150 евра,последва 15% отстъпка от сервиза,което за мен си е малко подигравка. Иначе буса е приятен за каране,ама тази авария с тази помпа на автоматика направо ме отказва да купувам мерцедес за лично ползване,струва една камара пари и на няма и 60 к км с такива проблеми не е добре. Щях да забравя на по-малко от две години шофиорския колан започна да се нищи и го смениха по гаранция
  20. 2 points
    Това лято ще съм за 4-та година с руските кордиант спорт 2 ,отлични летни гуми -спира отлично и не поднася в завои с голяма скорост ,като залепен си за асвалта дори и при мокър асвалт ,удариш ли спирачка рязко и залепя направо -не църка авс-а като с други ,шарката едно към едно с континентала ,нооо грайфера намаля изненадващо бързо -сега е на границата с глобата и това ще им е последното лято ,после ще видим ,може би гудиърки .Лятото да въртя по 3 хилки максимум дето ходя до Албена и околностите ,за няма и 10 хил км грайфера се изпари -пък беше голям като ги купих нови .
  21. 2 points
    Тогава @CARPERA казА И аз бих започнял от там. После А при потегляне назад бучи ли? Тресе ли? И накрая Второто си CR-V го купих с проблем в DPS. Така тресеше че всичко изпада. Пломби, камъни от бъбреците, нагар от свещите ... Няма такъв филм "Не го прави винаги". Тресе САМО В ЗАВОЙ Аи напред, и назад, и наляво, и надясно. Щях да му сменявам маслото, ама се оказа, че имам и счупено предно каре на кардана. Махнах кардана и го карах 3г така. По принцип, след смяна (или две) на масло шумовете и вибрациите от DPS изчезват. А при теб бученето се усилва?!?!?! Аз не съм пробвал. Не знам, може и в DPS да ти е проблема, ама: ПроверИ ръчната спирачка най-накрая!!!
  22. 2 points
    По стъпка 4, ако всичко е наред с апаратите, остава да се видят и тампоните на носачите, това е причина да се получава точно такова извъртане на волана при спиране.
  23. 2 points
    Здравейте колеги. От седмица съм щастлив собственик на Legend 2007 г. Твърд Хонда фен. Притежавам още Fr-v 2.0, Accord 7 2.0 и Prelude 5 който е франкенщайн f20 с H22A глава.
  24. 2 points
    Стрийма е с петро 5-30 и не съм наблюдавал такива харчове на масло, а не е като да не е вдигала 200 по магистралата, ама не постоянно а моментно, да не би в БГ да не продават същото петро, което идва от ато24, знам ли ???, от такива мнения, човек се замисля и обърква какво да налее при следваща смяна, че тя не е много далеч имам още едни 4000км до 8000км и трябва да сменям.
  25. 2 points
    Май си и за реглаж на предница.
  26. 2 points
    Винаги е било така. Перефразирайки 1 лаф "Не може педала до края и бюджета в рая".
  27. 2 points
    Само че, ще стане малко като твърда връзка и може да прецака това онова. Не случайно въпросното е гофре, за да поема вибрациите . Така че поръчвате от Бултрако ново, за около 140/150 лв. (последно беше там някъде) и не се занимавате с глупости.
  28. 2 points
    След доста четене по форумине и опити, май нещата се получават 🙂 Първо трябва да проверите коя ви е версията на Андроида. Моята беше RC8. Сваллих я до RC 6 и така вече може да инсталираш HR-V Permissions 1.1.S_Mike и File Commander Prem.... За колегите на които им се занимава могат да прегледат тази тема Honda Connect Android System във форума forum.xda-developers.com.
  29. 2 points
    Подозирам че и моята пие предимно на магистралата, когато е над 4000 об/мин, ама с такава скорост не е разрешено да се кара - не сме у Джерманито. До 3000 об/мин (140 км/ч) не го бара, а двойно на тези обороти и на по-ниски предавки е за радост от изпреварванията, и пак посръбва - ко да се прай, маторя си иска смазка.
  30. 2 points
    Колега аз си вкарах едно Црв от Канада преди няколко месеца.Посочвам коя кола да се играе и за колко на търг,като преди това ми е изпратен фаил с описание на щетите на автомобила.Търга се играе през 100 долара,ти посочваш максимума който си склонен да дадеш.След като се спечели се плаща цената на колата ,таксата по търга,вътрешен транспорт и доставката,после идва чакането.Аз чаках 3 месеца,защото хванах празниците по нова година.С митници не съм се занимавал,човека който ми я доставя има грижата,аз само превеждам цената на митото и ддс по сметката на митниците.Колата дойде и нямаше никакви изненади.Относно цената с която да играеш няма никаква закономерност,днес има търсене за такава кола и цените са супер високи.Утре няма интерес и колата не може да мине застрахователния минимум.Иска да не се бърза.Аз играх 1 месец и около 15 коли докато спечеля моята.Съвета ми е кола само от застрахователи, много коли са с минимални щети на малко км.
  31. 2 points
    Смени майстора. https://tonex1.com/аксесоари-и-козметика/инструменти/ремонтен-комплект-за-резби-на-свещи
  32. 2 points
    Българин в Скопие си поръчва 1 бира. Барманът му я сервира и казва: - Three euros. Нашенецът му подава монета от 2 евро. Барманът повтаря: - Three euros. Нашенеца се прави че не разбира. Барманът, на чист български: - Бирата струва 3 евро. Нашият се ухилва и му дава още 1 евро с думите: - Знаех си че за още 1 монета ще си спомниш родния език.
  33. 2 points
    Бих казал че конкретно Хонда и японките като цяло се карат от по интелигентни и зрели хора.От там шанса да намериш хубава и поддържана кола и адекватен собственик , който няма да те излъже в Бг нараства, виж при някои други марки е обратното 😃 Особенно като става въпрос за по луксозните коли като Акорд , Ледженд, Лексуси- има супер читави коли на фенове.Разбира се има изключения винаги. Но виж за бмв или мерк и аз не бих рискувал от Бг , освен ако не е на приятел и знам за какво става дума.
  34. 2 points
    Един пука гума точно до лудницата. Докато я сменя, гайките се изтъркулват в шахтата, а от 1 прозорец го гледа пациент. - Мамамудейба, ся къ ша са прибера? - А бе, развий по 1 гайка от другите 3 колела и ги завий на четвъртото. - Ее, ти как го съобрази като си в лудницата? Ами, аз може да съм луд, ама не съм прост.
  35. 2 points
    РЕШЕН ПРОБЛЕМ Прекъсването се получавало от студена спойка в усилвателя. Проблема бе открит и оправен след посещение в car audio сервиз срещу 90 лв. Благодаря на всички дали мнение и съдействали.
  36. 2 points
    Нова капка - след още 1082 км. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 324742 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6120 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 84% / 16% - 5170км / 950км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 109 дни - 19.12.2020 - 6.04.2021. 9) Мото часове – около 58 извънградско + 32 градско = 90. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 40-тина литра и около 740 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, по-точно на 47 градуса на антифриза. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 350 км извънградско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - около 0,5л прясно - от същото. Разхода според щеката е 6мм за тези 6120км. Никога не наливам масло "до капачката". 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е сканирана на същия скенер, като предходната - пост 1111. Как се развива това масло?
  37. 2 points
    Не ,отдолу в описанието е указано за коя кутия е. Това е маслото за твоята кутия.
  38. 2 points
    Още тогава ги изключих. Ако ви залипсват минусите значи не е на добро!
  39. 1 point
    Здравей,поръчвам LubeF 0W30 5 литра. Ивайло Георгиев 0884893674 София офис Спиди жк.Фондови жилища бл.203 Благодаря
  40. 1 point
  41. 1 point
    Това e списък с кодове за грешки за нашата кола.Отговаря на 100% за Акура РЛ и по малко за Леджънд,но е наръчник и ще ни спести хвърлянето на боб!
  42. 1 point
    ;😄Нямамото;
  43. 1 point
    Колеги, да ви зарадвам. Смених маркуча. Не мога да си позная двигателя. Никакви шумове и скърцане. Всички вибраци на празен ход изчезнаха, а колата погегля супер плавно, без претрисане, което явно е било заради маркуча. Цена 78лв. маркуч и 40лв. труд.
  44. 1 point
    Аз на моята 32 мм отпред вдигнах заради предната броня която кората идваше на 16 см, и 24 мм отзад . Да, и аз обмислям варианта с фланци на 10мм когато я взех crv 3 нямаше проблем по окачването и провисване. Но реших да я вдигна. Следващия етап запушване на егр и софтуерно чипосване на 400 nm.и 180 коня
  45. 1 point
    Според продавача от който го взех е от бенз. автомат. Но като гледах тия от дизелите изглеждат по същия начин, поне на вид. Интересно че като го качих и изкарах колата да я пробвам, и веднага се усети че работи. Прибрах я след това и отвих пробката да видя как е нивото на маслото и евентуално да го сменя с маслото от стария диф понеже там го смених преди 1 година. За голяма изненада нямаше капка масло в диференциала, и въпреки това сработваше. Аз мислех че има, понеже продавача каза че не го е източвал, а и леко като го наклоних до като го оглеждах и изтече от него бистро розово масло.
  46. 1 point
    Отвориха заведенията, ама само на открито: https://www.facebook.com/parasolek1976/videos/3911385742252026/
  47. 1 point
    Честита и от мен !
  48. 1 point
    Емич, малко са пищни, ама, на берекет да е! И на останалите - честито събуждане от (то па една) зима! Здраве, радости и км+!
  49. 1 point
    Липсва навсякъде и по всяко време,непрекъснсто!
  50. 1 point
    Да, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...