Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/04/20 in all areas

  1. 21 points
    Здравейте, Колеги. Имам добри новини относно общите поръчки. След проведени много разговори с много хора, в крайна сметка се появи сериозен човек, на когото мога да предам работата по общите поръчки. @Ronin7 е момчето, което ще се занимава от тук насетне с поръчките. Уверен съм, че ще се справи не по-лошо от мен Желая му успех и се радвам, че ще можем да продължим да си поръчваме качествени масла на добри цени. Поздрави, Чавдар! Edit: Ето я и първата му обща поръчка
  2. 15 points
    Уважаеми Колеги, С радост Ви съобщавам, че общите поръчки от ato24.de продължават. Казвам се Атанас и поемам започнатата от Чавдар дейност. Условията остават същите, като разбира се ще има известна промяна при предаването на маслата след като пристигнат. За момента обмислям три варианта, от които да можете да избирате в зависимост от предпочитанията си – Лично предаване в София, Sofia City Logistic Park, зад бул. "Царигардско шосе" (в непосредствена близост до ТЦ Боила) при този вариант ще бъде необходимо да се уговорим за ден и времеви интервал, в който да бъда там, за да си получите нещата. Лично предаване в София, кв. Малинова долина с оглед ситуацията с Covid-19, тук ще можете да си получите нещата почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма С това обявявам и следващата поръчка, която ще се пусне на 18 август 2020г. Ползвате безплатна доставка до гр. София, една от двете локации за лично предаване. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Лично в Sofia City Logistic Park - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
  3. 7 points
    Здравейте! От 10 дни съм новият горд собственик на този прекрасен автомобил 😊 С всеки изминал ден откакто сме заедно се убеждавам колко голям късмет съм изкарал попадайки на нея... всичко по нея работи перфектно, вида й е страхотен, усещането зад волана е такова, че не ти се слиза, а звука на двигателя мога цял ден да стоя да го слушам и няма да ми омръзне... прекрасна е... Тук искам специално да отделя място да благодаря на Златозар за всичко, с което ми помогна да премина по възможно най-безболезнения начин през всички трудности при прехвърлянето на колата, за вниманието и отношението. Благодаря ти и за всички грижи, които си полагал по този автомобил през годините и си го превърнал в бижуто, на което се радвам в момента. Тук пред всичките ни съфорумци ти обещавам, че ще дам всичко от себе си да се грижа по възможно най-добрия начин за нея и да бъда достоен неин нов собственик!
  4. 7 points
    0w имат по-добра база?! Няма такова нещо!!! Всичко зависи от конкретния производител, спецификации, и какво е набухал вътре! Не може и не бива да се конкретизира така "на кило"! Подвеждате хората!
  5. 6 points
    Здравейте колеги. От известно време имам желанието да подменя ксеноновите крушки на колата си, но поряди пазара залят с ментета се опитах да събера, колкото може повече информация, как да различим ментето от оригинала. Изгледах доста видеа на руски и английски , но на български не успях да открия нищо. Та престраших се да поръчам лампи на промоция от известна онлайн платформа, поради 2 годишмата гаранция и 30 дни право да върна продукта ако не е използван и имам някакви съмнения за него. Поръчах D2S Osram Cool Blue Intense 6000К, които пристигнаха за ден на цена под 50 лв за брой. Първото, което описваха във всичките видеа беше картонената опаковка. Трябва да не бъде гланцирата а матова и леко грапава. Това не е особено ясно, но когато опаковката е пред вас се разбира какво се има предвид. Стикера за проверка на автентичността тябва да е залепен а не напечатан върху опаковката, както е при повечето ментета според интернет и последните три символа от кода за проверка, които се повтарят и в долния край, да отразяват светлината. Сега вече отваряме кутийката и нещата изглеждат така. Без картончета, дунапренчета и други меки и противоударни материали. Самата крушка е със сивееш а не черен цокъл в основата и има горещ печат оказващ месеца и годината на производство а на ламаринката в основата на стъклената част има щампа Osram. Това последното липсваше на двете лампи от 2012 г, които свалих от колата. . Електрода също е от значение. Колега от Русия в своето видео обяснява, че пти ментето е огънат, а би трябвало да е от две части. Огънат на 180 градуса и запоен. Вече сме почти убедени, че сме се сдобили с оригинален продукт и преминаваме към двустепенната проверка в сайта на Osram. С баркод четец на телефона сканираме квадратчето от стикера на кутийката и се отваря страницата на производителя. Понеже е на английски а идеята ми е цялата информация да бъде на български се поразрових и отктих това. https://www.osram.com/appsj/trust/frontend/trust.do?locale=bg_BG Въвеждаме кода от стикера заедно с автоматичния код от страницата и ако всичко е изрядно получаваме следния резултат. Това означава, че опаковката е оригинална. Сравняваме информацията от сайта с наличната напечатана на цокъла на лампата и ако модела и серийният номер съвпадат, честито. Вие сте си купили оригинален продукт. Мисля, че това е достатъчно за верификацията. Пишейки това съм наясно, че е известно на повечето от вас, но се опитах да го синтезирам за да е разбираемо от не англоговорящите колеги. Дано съм бил полезен.
  6. 6 points
    БРЦ периферия+Хана инжектори е една много добра комбинация и не е кой знае какъв компромис. От Кейхин копията на инжекторите, Хана според мен са най-сполучливи. Монтирал съм не малко китове с точно такава комбинация и всички за момента са безпроблемни. Щом извращението пежо207 със БМВ мотора, без ОБД-то свързано работи перфектно вече 70+ккм, значи за мене всичко е перфектно.
  7. 5 points
    Понеже 1 колега пита "Защо я продаваш", а зад този въпрос винаги стои съмнение за нередности по колата - тя си е ОК. При мен няма как да е иначе, но изненадващо получих добро предложение за друга, а 2 не са ми нужни - ясно е коя остава и коя давам. Дори пари намерих (сега ги дават навсякъде), та продажбата вече не е "на всяка цена", но в крайна сметка нея я определя купувача - аз само решавам да, или не.
  8. 5 points
    Carpera, стига бе човек. Приеми, че не на всеки (в случая аз)ми се цапа , не мога да намеря канал, нямам стойки за повдигане, време и т.н. Предпочитам да дам 20 лв и да гледам как хората ми го сменят с МОЕ масло и МОИ филтри. И за да не е поста ми изцяло имам въпрос. При положение,че колата е на 5 г., досега е обслужвана с 5W40, а сега ще мина на 5W30 да очаквам ли да почне да гори масло и да се налага да доливам от смяна до смяна? Към момента нямам такъв проблем и не мърда.
  9. 4 points
    Добре дошъл! Освен, че си се насочил към автоматик - което е супер - какви са ти другите изисквания към автомобила: 1. Как ще се кара - предимно градско или на дълъг път? 2. Ще ти трябва ли ти повече багажно място? 3. Трябва ли ти по-голяма проходимост? 4. Какъв тип шофьор си - спокоен или обичаш да ръчкаш? 5. По-твърдо окачване или по-добър комфорт? И други изисквания, ако имаш. От каква кола идваш?
  10. 4 points
    Като нова " хондаджийка " имам милиони въпроси, писах на Ванката и неочаквано за мен получих отговори и съвети. Последва разговор по телефона и препорики за майстор във Варна. За съжаление Дупница ми е ужасно далеч ... Препоръка: да намери време за море 🐠 🍻 ⛵ Пич, страхотен си! БЛАГОДАРЯ ТИ!!!!
  11. 4 points
    Ще се изкуша и аз да си кажа мнението по тази вечна тема за маслата: Хора, не гледайте така догматично на препоръките на Хонда, сякаш са Светата Библия. Те са направени, за да са универсални и да не се налага на потребителите да мислят. Например препоръката за 0W30 за дизела за Европа - така е сигурно, че ще става и за Италия и за Норвегия. Но я ми кажете кога в Южна Европа температурите ще паднат под -30-35 градуса? Не е нужно да си гений, за да се сетиш, че в България спокойно може да се кара с 5W. Същевременно в книжките на автомобилите са посочени много по-широки граници на вискозитета, а в официалните представителства на Хонда в цяла Европа си праскат 5w40 и не им пука. Смятам, че за БГ 5W30 е най-подходящия вискозитет, а може и 5W40. Оттам нататък за дизела С3, а за бензина съответното А ... Аз лично предпочитам масла, които са сертифицирани по VW 504/507. Това е най-строгия и изискващ стандарт и масло, което го покрива няма грешка. Каква да е марката е тема за чесане на езиците. Каквото и да сложиш, ако го сменяш на 10К, моторът ти ще е перфектен откъм масло. П.С. Сигурно има и частни случаи - някой живее в планината, където зимата е много студена, или кара хибрид, който изисква друг вид масла, но това е друга тема.
  12. 4 points
    Погледни отдолу забележката на самия линк, който самия ти си постнал ,а именно : NOTES • Alternative recommendations: Signature Series Synthetic Motor Oil 0W-30; Signature Series Synthetic Motor Oil 5W-30 / XL Synthetic Motor Oil 5W-30 / OE Synthetic Motor Oil 5W-30 Capacity: 3.7 litres Освен това говорих с дилъра на Амсойл, той ми препоръча Signature Series Synthetic Motor Oil 5W-30 ,без да съм поставял ограничения или претенции за цена. Преди да купя тази гледах няколко от Германия,които гаранционно бяха обслужвани с 5w40 ,а едната и с 10w40.Тук в Бултрако знаете също,че слагат 5W40. Поисках оферта и от сервиза на Хонда в Стара Загора,който до скоро бе официален.Те също ми оферираха 5W40. Преди време се консултирах и с @fenabg ,който ми препоръча 5W30 или 0W40( сега малко ме обърка като вкара в играта и 0w30 ) ,конкретно за България. @dandilov също е на мнение за 5W30. Благодаря и на двамата! Още един човек,който е създател на ютуб канала на Хонда също е за 5W30. Да, знам че по всички таблици и препоръки на производителя е 0W20, но прегледах и някои официални сайтове на марката и примерно в Honda.ie излиза това : https://www.honda.ie/Page/210/honda-genuine-oil-application-guide т.е. за моя бензинов агрегат дават 0w20 или ако е стар и за high performance 5w40.Само да отбележа ,че 0w30 го препоръчват за дизел, а не за бензин. В същия сайт дават подробно обяснение за масло за всички двигатели и ето какво пишат за бензинови двигатели(за Западна Европа): For all petrol engines, excluding Hybrid models, the recommended oil for Western European driving conditions and weather conditions is a semi-synthetic motor oil meeting the minimum specification ACEA A1/B1. The recommended viscosity range is between 0W-20 to 10W-40. Ето това според мен е разковничето,че всеки слага каквото реши па дори и 10W-40. Друго важно е, че на моята капачка на двигателя не пише, че маслото трябва да е 0W20 , както чувам ,че е на някои от колегите с R20. Нямам специфицирано масло. Ето така стигнах до моята залатна среда. Ако преценя,че колата стане по-шумна, появяват се вибрации , пада нивото на масло или други принзаци ,че съм сгрешил в избора си мога и да го сменя с друго. Все пак аз вярвам,че каквото и да е ако го сменям на 6-7 000 км или година едва ли ще е толкова страшно. И ето така един невежа като мен в тази област стигна до "златната си среда".
  13. 4 points
    5w-то никак не „тормози“ двигателя и мисля, че може да е доста подвеждащо твърдение. По принцип 0w-то е предназначено за доста по-ниски температури от нашия климат. А ако изхождаш от това, че по-често 5w маслата са с по-лоша база от 0w, то мисля, че е редно да се спомене като по-основен фактор отколкото просто студеният вискозитет. Има хубави масла и 5w и аз лично бих предпочел такова пред 0w за бензинова Хонда. Но, разбира се, има и други фактори и понякога конкретният избор може да е различен.
  14. 3 points
    Няма да минеш без тоя филм, по скоро като свалиш главата свали и картера, извади буталата и смени сегментите, пък гумичките можеш да ги смениш по всяко време без да сваляш глава .
  15. 3 points
    Забравих да кажа, че Honda Crv I-CTDI я карах 5 години, навъртях около 120 000 и не съм ремонтирал нищо, нито по двигател, нито съединител. И аз говоря за двигатели, а не за съединители. В момента Crv I-DTEC го карам 3 година и до сега ми държи влага скъпия ремонт на тази помпа за високо налягане Bosh 😀. Аз пък точно в този форум съм чел за доста хора, които се оплакват от изпищяла гореспомената помпа и за това , че I-Dtec не е толкова икономичен(сравнен с I-CTDI). Инак съм съгласен, че е тих и въпреки че съм с автомат(голямо удоволствие) набира много добре. И нека не се водим от принципа — каквото аз карам то е най-доброто. Все пак мисля, че не случайно I-CTDI има награда “двигател на годината за 2005”
  16. 3 points
    @Civic Owner Има една лека подробност. Цялата информация която си споделил в предходния пост е само за Американски Хонди. А ние тук разискваме Европейските модели. Мисля, че има известни разлики помежду им.
  17. 3 points
    Няма особено голямо значение първата кола колко коня е. По същата логика първи мотор трябва да е скутер 50 кубика. Ако е внимателен и дисциплиниран, няма проблеми. А дали е Корса 60 коня или Акорд с 260 коня, глупостите на пътя ги виждаме всички ежедневно. Да не говорим, че извън града ако си хване гаджето и искат да отидат на море, с бъдещ автомобил "тип Корса" който едвам разминава автобус, ще е по-опасен от такъв с по-голяма мощност.
  18. 3 points
    Спираш в тъмно срещу стена достатъчно далеч, че да е лесно да видиш малко движение (вертикално) на лъча светлина от фаровете. Двигателят трябва да е запален. Отваряш багажника и двама човка си отпускат тежестта на багажника така че лъчът на стената да се вдигне нагоре. Ако работи нивелирането, трябва след това да слезе сам до първоначалното ниво. Ако си с ксенон, трябва фабрично да имаш автоматично нивелиране. Проблеми с него може да бъдат биалетките на окачването или моторчетата да са спекли и да трябва да се почистят.
  19. 3 points
    Поздравления! Аз ще поръчам в близките дни. Радвам се, че "поехте вахтата" от Чавдар. Пожелавам Ви много доволни клиенти! Поздрави.
  20. 3 points
    Ами за мен лично няма, ако не искаш да триеш грешки, то тогава има. При добра настройка на тоя мотор всичко е точно. И да избягат тримовете заради кофти газ например, там 5-10% в плюс, или минус не е голяма драма, компютърът е за това да ги коригира,ако е необходимо. Още повече, че като му знам смесообразуването на този мотор при високи обороти и пълна газ ОБД-то няма да помогне в никакъв случай при недостиг на гориво например, недостиг породен от неправилно подбрани изпарител и инжектори(тоя мотор се храни без проблем от 6 ММ тръба и обикновена сонда). ОБД-то би помогнало в някакви средни натоварвания, ако са наакани настройките.
  21. 3 points
    Според мен много правилно си се ориентирал с това масло и нямаш никакви основания да продължаваш да четеш тази тема, ако целта ти е единствено да си намериш правилното масло и не искаш да ставаш 'специалист' на тема масла, иначе най-много да се объркаш повече. Това масло ще ти даде х2 на изискванията за масло на Хонда, еле пък ако разгледаме ребрандираните им боклуци от варелите, дето наливат в официалните сервизи, а тук хора карат коли, които са обслужвани в официални сервизи над 200 000км и нямат проблеми с двигателите.
  22. 3 points
    Не знам как ги калибрират, но едва ли нещо е правено по тия газ анализатори последните сигурно 10 години. За калибрациите в метрологията също съм скептичен колко са коректни. По-вероятно е само да лепят стикерите и толкоз. Кислородът се мери по електрохимичен метод и живота на клетката е не повече от година, година и половина. Като ги питах на един пункт за ГТП кога последно са я сменяли имаха изражение на лицето от типа - Ко речи.
  23. 3 points
    Днес минах ГТП. Специално гледах газ анализатора. Колата работеше само на газ загряла. Co на празен ход 0.35. ламбда 1.04. Co на 2500 беше 0.65 ,ламбдата пак 1.04. На бензин не са проверявали. Колата е 2003 2.0 , на километраж е 320 000 километра , 200 000 от тия са на газ. Веригата е разтеглена и е за смяна. Катализаторът е от ибей на 2 години и около 40 000 километра. Мап сензор не е сменян никога. Мисля ,че резултатите са много добри с оглед състоянието и амортизацията на автомобила. Гледаха ме учудено в пункта. А на дизела след мене анализатора показваше само оборотите 910. Всичко останало беше 0.0 ,смърдеше на Икарус естествено. Не знам колко им е калибриран уреда, някакво ГТП в град Кюстендил, само споделям. Догодина ще споделя пак като е сменена веригата.
  24. 3 points
    Понеже нямам претенции за задълбочени познания в областа на двигателните масла(камо ли пък капкови проби) се наложи да почета повече и да се опитам да систематизирам за себе си цялата информация. Съответно получих и мнение от някои от вас за което съм благодарен. В крайна сметка стигнах до извода,че нищо не е черно или бяло. Никой не може да е сигурен и да отсече, че за даден двигател маслото(вискозитет,марка и т.н.) е това и край. По-скоро има нещо като златна среда. Затова аз реших,че за мен и моя бензинов двигател 5 годишен R20 нa 78 000 km златната среда е 5W30. Спрях се на следните 2 модела: https://www.ato24.de/de/amsoil-signature-series-5w-30-synthetisches-motoroel.html https://www.ato24.de/de/ravenol-dxg-sae-5w-30.html И мисля да започна с Амсойла със смяна на 6-7 000 км или година.
  25. 2 points
    Цецооооо, @ceco_accord , ние с теб се притЕснихме да не разводним темата с "Теория и конструкция на автомобила", а то, каква станА. Като какъв требе да е първия личен автомобил?! Корса, или Бентли?! Кой ще пристигне прЪв въ Бургас?! Корсата, Сетрата, или Сканията с полуремарке?! Аа, забравих съчленения Икарус. И едни 1000лв се удариха в масата! Е сега като тръгне моабета в посока "Кой, колко гориво харчи?" и я втасАаме.
  26. 2 points
    Недьо, почисти си фаровете, полирай ги и сложи най-силните нормални Н4 (60/55 вата) на Филипс, или Осрам. Актуалните в момента по спомен са Extreme Vision и Night Breaker Laser, мисля +150% се водят. Ако държиш на усилени като ватове, също използвай тези марки, но поне вземи бели балони, за да нямаш никакви загуби, но може да имаш проблеми, защото силно се нагряват. Тези, които си показал, са мощни, но реалния светлинен поток е по-малък от на найт-брейкъра, въпреки мощността, поради простата причина, че целта е била висока цветна температура (буквално като на ксенонова лампа), което силно намалява потока, но за сметка на това си остават всички негативи от повишената мощност – помътняват поликарбонатните стъкла, изгарят релфектори, букси, изолация, особено ако работят продължително време. Добър, но доста скъп вариант са ЛЕД H4 на Осрам , или Филипс. Неочаквано, дори и за мен се оказаха така изпълнени, че имат правилна граница тъмно / светло. За повече информация има един канал в ютуб Test-lab, където може да видиш доста тестове на всякакви крушки. Примерно на първото поколение филипс преди 3 години (май вече има и второ) - https://youtu.be/PfJl-g8N6dU Ксенон не слагай на такъв тип фар, освен, ако не ти се занимава с отваряне на фара и монтиране вътре на качествен би-ксенон прожектор, с хубави крушки, но това освен скъпо е и трудоемко. И не на последно място – трябва да ги регулираш накрая добре. Успех!
  27. 2 points
    Не е тук мястото и темата трябва да се почисти от тези безсмислени постове.
  28. 2 points
    Ние да не го качваме на совалка, какво значение има дали му е първа или не е и какво е карал до сега, идеята е да вземе най-доброто за парите, които има. Утре ако удариш 6-ца от тото, ЦРВ 2-ра ли ще си вземеш, защото до сега си карал ЦРВ 1-а?
  29. 2 points
    Човекът бил карал корса, а вие го засилихте към 2.4 и то, за първа кола. Интересни хора...
  30. 2 points
    Заповаядай. https://youtu.be/a3b_jWqYlBE
  31. 2 points
    Така изглежда тубата ,датата е на нея. Колегата е махнал фолиото.Което значи има ,може да се провери при получаването с куриер . DEXOS 1 GEN 2 да това е.
  32. 2 points
    Аз съм с БРЦ Sequent32, слагано преди 3 години в Пловдив. В началото имаше проблем - като я "изпържа" здраво, преминаваше на бензин. А изпарителя е уж за 140kW!? Сигурно би трябвало да е по-голям! Оправиха проблема, като пуснаха и бензин във високите обороти (или високите натоварвания - не съм сигурен). Дюзите са БРЦ - жълти. Казаха, че са за 150000км. Няма омаслител за клапаните, защото аз не исках и при следващата смяна на масло ми предстои регулиране на клапаните. Няма ОБД и никога не ми е светкал чека заради газовата. Случвало ми се е само 2 пъти - изгоряла бобина и диоди в динамото (плочка).
  33. 2 points
    Напиши грешен, и след това ще те пита за нов и тогава въведи новия.
  34. 2 points
    @Vicente Колега, оставете координатите на сервиза в темата, моля. Затова са тези теми. Благодаря.
  35. 2 points
    Колеги, Днес си взех маслото от Лубрифилт (Petro Canada 5w30). Опаковката е абсолютно същата, като опаковката от Ato24.
  36. 2 points
    Некой ще ме светне ли, за какво точно иде реч? Дотук разбрах, че си говорите за разход на газ, ама какъв? Градско, извънградско, магистрала, или среден от трите заедно? Питам, за да си изясня, за какво ще даваме 1000лв, т.е., какво ще се доказва? И най-вече, как ще се доказва, каква ще е точно процедурата по протичане на теста - маршрут, час от денонощието, скорост, натоварване на колата (пълна, празна)? Тестът еднократен ли ще е, разбирай пенсионерско-икономично отиване и връщане до някъде извънградско + още толкова км градско, или ще е резултат от някакво продължително ( да кажем един месец) ежедневно каране по различни маршрути и режими на натоварване на двг? Като си изясня тези неща, ще реша, дали и от коя страна на "чертата" да заложа моите 1000лв.
  37. 2 points
    Може да не е точно по темата, но да споделя. Имал съм 3 лични автомобила на газ и поне 5 служебни. Моя опит показва, че спестиш ли пари за сметка на качеството на газовите компоненти ще си постоянно с проблеми. На едната лична се изтарикатих така, за 3 години я платих двойно, без да смятам изгубеното време и нервите. Да не говоря за служебните, там все гледаме да е евтино. Една няма да работи като хората. Всичко е със светещ чек. Газаджията казва, че така било нормално. Ама за толкоз пари... това е. Разбирам хората които не искат да чуят за газова понеже са карали Фобос или нещо сбирщини евтинджоси. Ако разровиш във форума ще намериш поне няколко подобни теми. Ако спестиш сега 300лв, в не много дълъг период от време ще дадеш доста повече за отстраняване на проблеми. Ще чуваш само оправдание, че нещо не е на ред и ще си тровиш нервите. Този двигател носи на газ и работи чудесно на газ, направи го като хората дори с жертвата на малко повече средства. Заслужава си!
  38. 2 points
    Не мисля, че това е плюс, даже обратното. Има си причина автомобилът да има жълта ламба на таблото. Ако ти светне чека заради газовата - ще искаш да знаеш защо е светнал. Отделно ако вземе та светне заради нещо друго и то вземе та ти изчисти грешките ... Мисля, че е ясно.
  39. 2 points
    Вече 2ра седмица съм с 1.5 CVT, София - Варна през Ришкия проход го вземам за 5 часа с разход 6/100 като по магистралата съм заковал на 140 и до 150 ако трябва да се изпревари нещо. Градско последно време все хващам разни задръствания и вадя към 8.2/8.5, но ако ги няма задръстванията към 7.5.
  40. 2 points
    Оправих проблема. Добре че е интернет, иначе аман от жичкаджии 'разбирачи'. Ако някой от четящите е авто електричар и се обижда, значи и той попада в тази категория 😀 Разяснявам за помощ на колеги които в бъдеще биха искали да си сменят обикновените крушки с LED такива. Значи, ако LED крушките които поставяте НЕ са с вграден CANbus модул, не е нужно да се слагат съпротивления (подбни на това в предния пост) на всяка една крушка по отделно и да става коледна елха. Чисто и просто купувате и сменяте следното реленце: и главоболията са решени за около 15-ина лева. За да не пускам линкове и да става реклама просто напишете в Google "ЕЛЕКТРОННИ РЕЛЕТА ЗА МИГАЧИ ПРИ ПОДМЯНА С LED КРУШКИ" и сте готови. Пояснявам, ако автомобилът ви е по-новичък в който ECU-то играе ролята на това реленце, стават още по-лесно нещата със софтуерна настройчица. Искаше ми се да бях намерил тази информация преди да се бях изръсил 120 лв за съпротивления, но живота е низ от проби и грешки. Дано поне поста помогне на някой в бъдеще.
  41. 2 points
    Сега масово са луднали по "Fuel economy"... В следващ момент очаквам да препоръчат за R20-ската и 0W16. Не, че не може да се кара с 0W20. Може разбира се! Но! Не случайно излязоха новите спецификации API SP и ILSAC GF-6A (ILSAC GF-6B за дизели), които рекламират най-високо поведение и защита, както на двигателя, така и (изрично упоменато) на ангренажната верига. Сравнете им характеристиките с предишните API SN и ILSAC GF-5, и ще видите, че новите са в пососка "нагоре" във вискозитетните х-ки и HTHS! Например Petro-то беше API SN, ILSAC GF-5, Dexos1, с вискозитет при 100°C около 10,5 и HTHS ≥ 3.1 После стана API SN Plus (RC), ILSAC GF-5, Dexos1, Gen2, с вискозитет при 100°C около 11,3 и HTHS ≥ 3.3 като прелюдия към API SP и ILSAC GF-6A. С такива х-ки остана и сега като API SP, ILSAC GF-6A. Това какво ви навежда на мисъл...? Обърнете внимание на цялата гама, която предлага, например Ravenol за R20-ската (https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html) и се целете в златната среда!
  42. 2 points
    Ами зависи, като вискозитет е по-добро за нишите Хонди, като пакет добавки също може да е по-добро, остава само базата, но тя си проличава и има значение като се навъртят повечко километри, до 5к Петрото може да е по-добро, аз затова винаги съм бил на мнение, че е по-добре евтино масло да се сменя на 5к, отколкото два пъти по-скъпо на 10к.
  43. 2 points
    Аз сменям 4 пъти в годината маслото и честно, въобще не ми е драма какво масло слагам, но все пак гледам да е качествено. Ако сменях веднъж в годината щях да си сипвам само 5в30 на Амсойл Сигначър и отново нямаше да го мисля.
  44. 2 points
    Аз не съм съгласен така да се обобщава, не може да се констатира, че 0в имат по-добра база от 5в, защото има не малко 0в и 5в масла от една серия базирани на ПАО, което автоматично значи, че 5в ще е по-доброто масло, особено лятото.
  45. 2 points
    Off topic: Специално за избора на сервиз: ,,Пичовете" (имах 5 срещи с тях)на BRC от Тракия, наистина могат добре да монтират и настройват👍, но и са си малко мърлячи ... Ако нещо не стане както трябва-никога няма да си признаят и ще ти прехвърлят топката на теб и колата... На приказки иначе са големи!!!🤫😉 И братовчед ми го яде там дървото... Една камара приказки и пари-чека му свети още...🤐 Избора си го правиш ти!
  46. 2 points
    Щом до момента "не мърда", значи не би трябвало да мръдне и с 5W30!
  47. 2 points
    Тая година ми беше надявам се последната на българското черноморие.
  48. 2 points
    „Проблемът е отстранен по описаният начин“ щеше да е достатъчно, за да се сетим, че няма нещо допълнително правено след последния ъпдейт. Колегата Mkilla просто е стигнал до неговото заключение защото немалко съфорумци се регистрират във форума, питат, решават си проблема и повече ни вест, ни кост. И не казват как е решен. Поздрави за информацията, която оставяш. Дори тукактивните да нямаме такъв проблем, със сигурност има една по-голяма група хора, които само четат и не пишат.
  49. 2 points
    Бащинският съвет - притча - Сине, ти завърши с отличие, затова ти подарявам една кола, която придобих преди време, но е малко стара на години. Преди да оформим документите - иди до пазара за употребявани автомобили и им кажи, че искаш да я продадеш. Синът изпълнил заръката. - Предложиха ми 1000 долара, защото изглежда доста архаична. - Закарай я сега до някоя заложна къща. Синът и там отишъл. - Заложната къща ми предложи 100 долара, защото колата била много стара и с омачкана тапицерия. - Сега иди в големия град, намери автомобилния клуб и им покажи колата. Синът свършил и това. - Някои хора в клуба предложиха 100 000 долара за нея, тъй като това Дино всъщност било малко Ферари. - Исках да узнаеш, че само на правилното място ще те оценят по правилния начин. Ако не се чувстваш оценен, не се ядосвай, това означава, че вероятно не си на правилното място. Само тези, които виждат и разбират реалната ти стойност, са тези, които ще те оценят и затова, никога не стой на място, където никой не вижда твоята стойност". Това няма (или има) общо с обявата ми, но се сетих за притчата, понеже въпросното Дино също е с 2.4 мотор и 190 коня.
  50. 2 points
    Аз съм с TRW дискове и накладки и съм доволен. Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...