Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/12/25 in all areas

  1. 4 points
    Да се включа с отговор. След като за втора употреба ми искаха доста прилични цифри, и както каза един колега "не ти трябват фарове на 15 г.", си ги рециклирах при един пич в София. Сега така светят, че на дълги пред мен е по добре от слънчев летен ден. Успех
  2. 4 points
    Доживях!
  3. 3 points
    Проблема се оказа в моторчето за клапите на климатика , има една букса към него , която не беше натикана добре ,когато я натиснах всичко се оправи.
  4. 3 points
    Ефектът на новото масло. Дали ще има разход, ще видиш след 3 - 4 хил.км.
  5. 2 points
    Здравейте колеги, да ви споделя и аз на какъв "продавач" случих във въпросният сайт. Тъй, като на моята Хонда CRV 3 някой хубавец открадна лявата капачка на пръскалката за фаровете заедно със свързващия към помпичката елемент реших да разгледам и да намеря такива за да си закупя. Попаднах на обява в OLX с продавач от Карлово Сашо Ганчев Маринов. Същия според обявата продава всякакви видове капачето за помпите на чистачките за нашите хонди, като е публикувал и снимки. Осъществихме кореспонденция и се разбрахме да ми изпрати лявата капачка заедно със свързващия елемент. Днес когато ги получих установих при прегледа в ЕКОНТ, че на капачката отвътрешната страна има счупена пластмаса, а пък елемента е рязан и напасван за да стане към капачката. Чух се с въпросният Сашо и той, като започна една тирада, как само той продавал такива капачки и този елемент, как го преправял за да стане на капачката, като ми обясняваше, как от 3D принтера излизали така, че трябвало да се реже и преправя за да паснат една към друга. Общо взето поисках да му върна нещата, но той отказа, като заяви, че не може да ми върне парите /50 лв. с доставката за двете пластмаски/, а може евентуално да ми ги замени. След кратка проверка в АЛИЕКСПРЕС видях какви ги върши САШКО. Въпросният елемент се продава там за 8 лв., а капачката за 11 лв., Сашко ги взема от там, реже и пригажда елемента за свързване на капачката и помпичката и в последствие ги продава за 43 лв. След, като му казах, че ще подам жалба до КЗП и НАП, тъй като при покупки онлайн всеки клиент има право да върне покупката в 14 дневен срок без обяснение, Сашко ми каза, че съм луд, и ми пожела успех с най нагъл тон. Та внимавайте с този т.н "продавач" специалист. КАРЛОВО Сашо Ганчев.
  6. 2 points
    Почни първо с най-простото - релето на климатика. Намира се при бушоните в двигателния отсек.
  7. 2 points
    Броните вече са качени. Подготвих си и новия парктроник за монтаж. Сега се забавлявам с боята на задните калници. https://freeimage.host/i/FCf8SNp https://freeimage.host/i/FCf8vHv https://freeimage.host/i/FCf8eUJ https://freeimage.host/i/FCf88RR https://freeimage.host/i/FCfSK5x https://freeimage.host/i/FCfSJfe https://freeimage.host/i/FCfSnWP https://freeimage.host/i/FCfSTga https://freeimage.host/i/FCfSlst https://freeimage.host/i/FCfSE1n Реших да вкарам еврото в употреба малко преждевременно 😄 https://freeimage.host/i/FCfihFI https://freeimage.host/i/FCfijat https://freeimage.host/i/FCfiMnR
  8. 2 points
    Гори ли масло,защото следващата сериозна манипулация,ще ти бъдат сегментите? Сменяй вала,че тези отчупени от него остри микро парченца,са си опасни. К24Z3 на приятел.,сега е като нов и му се кефи!
  9. 2 points
  10. 2 points
    Провери какво напрежение подава алтернаторът при работещ двигател и при различни обороти. Ако се вдига повече от 14.5V, от там е проблемът.
  11. 1 point
    Трета генерация има 2 вида двигателя. Единия е 140 кс., а другия 150 кс. Твойта с кой двигател е (подпълни си профила), за да получиш правилните отговори.
  12. 1 point
    Датчик ABS ако при повторно запалване не гаснат,датчика е заминал.
  13. 1 point
    И трите лампи(системи) взимат информация от абс датчиците, така че може от там да се тръгне, някой може да е дал фира.
  14. 1 point
    И аз съм с ТРВ, вече две смени и нямам свирене. Важно е в началото да не се прегряват, иначе както казва Цецо се опичат и започва филхармонията.
  15. 1 point
    Нищо добро не може да се каже за този мотор. Може би само ако го купуваш чисто нов и сменяш ремък на макс 70-80к., а масло на макс 10к..
  16. 1 point
    Може да облепиш вратите и само черните лайсни да пръснеш, та да станат гланцово черни. На таз вирната кола си мисля че праговете в цвят на купето ще и стоят по-добре, но както си решиш. Обаче, най-важното е "бабето"да се движи, та подкарвай го вече.
  17. 1 point
    Не знам. На дизела при мен е това:
  18. 1 point
    Има в AliExpress (да ти кажа може и от някоя стара машинка за подстригване да ти свърши същата работа. Ще ти пратя някой линкове да видиш да си поръчаш ако желаеш. https://a.aliexpress.com/_EyyRJGw
  19. 1 point
    Слагай масло по спецификации. Колкото по-тънко, толкова по-добре. Не ги слушай, че колата ти била стара и климата бил топъл да наливаш грес в мотора ти. Слагай тънко масло, за да може при студен старт бързо да се разнесе в мотора, а не да трие на сухо, докато тая грес 5w40 ти се разнесе. Ти виждал ли си това масло зимата на -10, колко е гъсто? Не си прави експерименти. Успех за напред!
  20. 1 point
    "Когато една сутрин се събудиш и не видиш слънцето, това е защото или си мъртъв или ти си слънцето". Джим Морисън
  21. 1 point
    Турбокомпресора се подбира според крайната мощност, която ще де гони. Китайските турбини автоматично ги изключваме от уравнението, от тук отпадат и универсалните евтини турбо изпускателни колектори. На К24 до 2007 инжекторите са 310 кубика, но на К20 различни от type r, са по-малки. Съединителя предполагам, че трябва да издържи, но може и да се предаде, все пак да се вземе под внимание. Бензиновата помпа за след 200-та коня трябва да се подмени също. Като части по груба сметка говорим за нещо от рода на 1500, като може спокойно да стигне до 3-4000, зависи кое ще се предпочете да се използва. Това е само за части, ако ще трябва друг да го прави, нещата отиват нагоре. И последните две най-важни неща са, къде ще се направи и как ще се настрои, понеже ако нещо не е както трябва и ефекта ще е финансово негативен.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Това с температурата на таблото е сравнително нова функция от последните 2-3 години на китайските медии. В обявите пише, че трябва да работи и да се очаква просто минуси на таблото "---". И да, при мен също показва стойност. Да, по-ниска е от това, което отчита медията. Не, според мен медията просто предава данни от сензора и те са си абсолютно акуратни. Просто това с таблото е необясним страничен ефект. На старата китайска медия си беше просто ---. Иначе относно компресора, аз съм с дизел и при мен очаквам аномалии. Разбиранията ми са, че при бензин трябва да е добре измислено. Колко е така, не мога да кажа
  24. 1 point
    Точно така, за CR-V става дума. Записано е по-горе в поста. При Акорд , обаче има подобни случаи. Някои слагат пружини от Лада , а други пружини на Каяба. Ето я темата по въпроса: https://forums.hondabg.com/topic/108184-%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8-%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4-viii-%D0%B3%D0%B5%D0%BD/
  25. 1 point
    Сякаш вчера беше, когато за първи път седнах зад волана на тази Хонда. Оттогава минаха 10 години и близо 160 000 километра — километри, изпълнени с приключения, музика, разговори и безброй спомени. Почивки, пътувания от Добрич до Стара Загора (и обратно, месец след месец), сутрешни градски маршрути, късни прибирания... Все неща, които трудно се изразяват с цифри. Това е Honda Civic EK3 с двигател D15Z6 — VTEC-E мотор, който съчетава икономичност с неочаквана пъргавост. Малка е, да, и шумна понякога, но с нея човек усеща пътя, усеща машината. А когато трябва да стигнеш някъде – тя никога не отказва. Технически автомобилът е в добро състояние за годините си – поддържан и обгрижван така, че ако днес трябва да тръгна с нея за...., например, Швеция - да тръгна без притеснения. Няма да изброявам подменените части и марките им, според мен това е банално. Всичко на което е трябвало да се обърне внимание се е сменяло или ремонтирало в къси срокове. Сдобих се с по-нов и по-голям автомобил, но не бързам да я продам. Дори да остане при мен за още дълго време, ще си я карам с удоволствие в градски условия, където е доста по-икономична от "новия" ми автомобил. Пиша обявата с малко свито сърце защото знам, как съм се грижил за автомобила и колко надежден е. Хечбек, Газ/Бензин, 303 000км, Ръчни скорости, 114к.с., 1500см3, 2/3 врати, Бял Комфорт: Климатик, Ел.стъкла, Ел.огледала, Стерео уредба, Алуминиеви джанти Сигурност: Аларма, Имобилайзер, Центр. заключване Направени са някои подобрения: 1. Предна горна разпънка. 2. Задна стабилизираща щанга. 3. Газов инжекцион с бутилка на мястото на резервната гума и скрита зарядка. 4. Рядка спорнта седалка Recaro FishNet с настройка за лумбаго. (пазя оригиналната) 5. Плейър SONY MEX-BT3800U с Bluetooth (handsfree), LPF, HPF и т.н. 6. Subwoofer AxTon AXB20A 7. Волан от CRV1 (пазя оригиналния) Налични още един комплект джанти (железни) с оригиналните тасове и добри зимни гуми. ЗАБЕЛЕЖКИ: По задните вежди е тръгнала ръжда. Не е нещо страшно - поправимо е. Преди следващия ГТП трябва да се подмени газовата бутилка. Снимки: https://1drv.ms/f/c/279b2996730e992f/EnRJRLps00pDljc-yaTlYuIBe9TsW76ORYjmm0qrgRQLAA?e=Gl7QC9 Град: Добрич Цена: 3999 лв. Телефон: 0896842527
  26. 1 point
    Минах ГТП. Всичко е на 6! Спирачки, фарове, окачване и т.н. Предварително преглеждат и аварийният комплект (аптечка, триъгълник, жилетка, пожарогасител). При измерване на емисиите, момчетата от пункта започнаха нещо да се суетят. Питаха коя година е колата и на колко хил. км. е? 2007г. на 140 000 по километраж, но реално смятаме на 240 000. Питах: "Всичко наред ли е?", отговориха първо със жест: "Муа!", после с думи: "Бонбон!" И ме поздравиха, че имам толкова стар автомобил, а в такова добро състояние. Излишно беше да обяснявам, че за да го докарам в това състояние съм хвърлил 5000 лв., без да правя ремонт на двигателя. Ползвах и талон за 15% намаление, от гражданската при SDI, та ГТП-то ми излезе 76,42 лв. В допълнение правят преглед и заверка на пожарогасители за 9,90лв. Веднага се възползвах. Помолих да ми направят разпечатка от теста за емисиите, но вече бяха подали данните към НАП и не беше възможно. Въпреки това ми направиха една снимка, на това, което можаха в последствие: Искам да поздравя този пункт за ГТП! Техниците са опитни и си вършат работата както трябва! Догодина пак съм там.
  27. 1 point
  28. 1 point
  29. 1 point
    Задната броня я избутах. https://freeimage.host/i/3msdlqX https://freeimage.host/i/3msd1gs https://freeimage.host/i/3msd01n https://freeimage.host/i/3msdGdG https://freeimage.host/i/3msdbkv https://freeimage.host/i/3msdPLP https://freeimage.host/i/3msdDYJ https://freeimage.host/i/3msdt2a Една пеперуда ми развали кефа от безпроблемното лакиране 😅 Утре ще пробвам да тръкна мястото с водна шкурка. Цялостното бронята се освежи. Не е перфектна, но е в пъти по-добре от това, което беше.
  30. 1 point
    Карам с такива, но друг модел кола и няма свирене. Пробвай като за безплатно да ги свалиш и им премахнеш горният опечен слой, със шкурка и на равна повърхност.
  31. 1 point
    Нещо като виц ... Наесен ще ходим за няколко дни в Дрвен Град, Сърбия. Тааа, това е снощната кореспонденция между съпругата ми и собственика на къщите за гости: Нема такъв разговор. Английски - сръбски - английски - руски - български - сръбски. Кой разбрал, разбрал.
  32. 1 point
  33. 1 point
    @CARPERA Владо, не вкарвай човека в излишни разходи. Няма никакво значение, от тук нататък, какво масло ще сложи. Няма да му намалее разходът на масло. 400 мл. масло за 350км. са сериозен разход! Сегментите на Джазката са много малки и финни. Запечени са от неправилното масло, използвано до момента и няма никакъв начин да ги разпече. Разходът му на масло не е от гумички на клапани, или поне не е главно от тях, а от запечените сегменти. Само ремонт ще оправи нещата. Няма смисъл да пробва различни масла , добавки, промивки. Няма да има ефект. Само излишни разходи и възможност да донадере цилиндрите още повече. После няма да става и за ремонт. П.П. Нищо не може да види през гърловината за наливане на масло, понеже е с решетка.
  34. 1 point
    Съгласен съм. Може да съм се придървил на някого. И аз съм човек в крайна сметка, и някой път емоциите взимат превес. Въпросът е обаче, дали отсреща човека не е придизвикал това ми поведение по някакъв начин? Държа да отбележа, на ден комуникирам с над 150 човека, и когато някой седи и ми дудне по телефона за някаква дреболия, аз просто затварям. Премислям нещата, емоциите си отиват, и тогава пак се чуваме. Ако човекът продължи да храни, аз просто прекратявам комуникацията. Все си мисля, че имам пълното право да работя, с когото си поискам, нали? И по-важното е да попитаме всички... Нека всеки, който е останал недоволен от държанието ми към него да си каже! И нека всеки, който е останал ДОВОЛЕН от отношението ни, нека и той да каже...
  35. 1 point
    Здравейте колеги. Проблема беше отстранен с подмяна на релетата за мигачите които са в модула . Сервиза е в кв. Толстой , а майстора се казва Николай . Ако може да прехвърлите темата в Хонда ФР-В . Мерси предварително .
  36. 1 point
    Днес за 30 минути си оправих потъмнялото странично огледало. Чудо! Сега виждам! Елементарно е. Натискаш стъклото/огледалото в горния край. Щтрака докато се подаде отдолу. Хващаш отдолу нагоре и се откопчава. Откачват се буксите и готово. Разкопчава се пластмасова гривна с много щипки. Гривната притиска двете стъкла. Между тях е лайняния гел, който ще изчистя със спирт. Идеята е да се разделят двете стъклени части. Горната е само стъкло, но е със защитно покритие. Може да се изхвърли, но аз си я върнах, след като я почистих. Използвайте ръкавици! Няма миене тая гад. Двете стъкла разделих с макетен нож. Ако ви е на паяжина и е потъмняло то така или иначе не работи. Махайте! Жичките и буксата на затъмняването се маха и изолира, но подгрева да се включи, той ще работи. Ето и малко инфо от руснаците: https://www.drive2.com/l/459788825774793838/
  37. 1 point
    Еми , мисля, че добре се получи!
  38. 1 point
    Хубавите и здравите бмв-та , защо се споменават в темата ? Човека си търси акорд купе , а не чупливо бмв !
  39. 0 points
    И моите свирят, малко съм като мотриса
  40. 0 points
    Цецо сам ли си пишеш То беше ясно, че нещо такова ще стане с 2та макларъна. Само не разбрах каква беше тая тъпотия на Ръсел да бие спирачки като гламав зад safety car-a ?
  41. 0 points
  42. 0 points
  43. 0 points
    С предните нямаше тази драма.🤔
  44. 0 points
    Снимката е от пост на Диана Русинова във фейсбук.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Create New...