Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/14/20 in all areas

  1. 6 points
    Аз пък съм категорично против превозни средства, с десен волан да се движат по пътищата в България! Ако някой англичанин отива на екскурзия в Гърция, или Турция. Да! Но да е с разрешително да премине страната за определено кратко време и задължително да не кара през тъмната част от денонощитето! Опасността за ПТП е голяма и не трябва да се прави компромис с такива! Още, че и фаровете им светят наляво и заслепяват насрещно движещите се автомобили тук! Това съвсем не са маловажни неща и съм категорично против да се движат тук! А също и МПС-та с червени мигачи! За тях си има и закон! Но гледам тук-там "американки" се движат, и не мога да разбера в първия момент, стопове ли натискат, повреда в светлините ли имат и т.н. И как, и кой ги е регистрирал...?!
  2. 4 points
    Ванка! Честит рожден ден! Все така отзивчив и в помощ на хората, нуждаещи се от помощта ти! Жив и здрав!
  3. 3 points
    Карането на коли с десен волан, за мен си е престъпление... Това са коли за друга пътна система!!! Няма място за дискусии 🙄🤔 Вероятността да пострадат невинни хора е много голяма😤😡😡
  4. 3 points
    Привет отново. Забравих да напиша за всеки да знае къде са пустите му датчици, защото не намерих такова обяснение: Та датчиците са 4 на брой и се намират в уплътненията на САМАТА пета врата, а не в уплътнението което е на купето!!! Уплътненията са разделени на 4 блока ако може така да се каже, и всеки от тях има кабели които отиват към управлението! Свалят се като се свалият преди това едни метални "пластини" захванати за самият капак с филипс рапиди, и после кабелите се изключват след като свалите корите от петатат врата и я оголите цялата. Аз толкова рових в това пусто уплътненият (дебелото което е на самото купе) и си мислех, че просто някой ми е свалил датчиците, но се оказа, че са прекъснати и не работят. Днес заделих 2 часа за да ровя, разглобявам и меря с мултицета за да разбера от къде идва пустият му проблем при мен. Силно се надявам да съм полезен, защото аз никъде (не само тук, но и в други форуми) не намерих обяснение къде точно се намират. Самите датчици ги има като резервна част (ментета) за по около 4$, но нямам представа как ще ги сложа и свържа в самото уплътнение. Затова реших да взема целите втора употреба деистващи и просто да ги замена заедно. Като започна процедурата ще снимам и ще кача снимки за по-ясно и нагледно обяснение. П.П. Вече мога да твърдя, че съм специалист по разглобяване и събиране на цялата пета врата + чаркаляците в тавана (електромотор, комп и амортисьори).
  5. 1 point
    Нека колегата да го вземе , по принцин не съм на зор И в случая мисля ,че размяната между вас ще е по убодна Ако той се откаже ще го взема
  6. 1 point
    Оригиналноия е най- доброто за твоята кола но не мисля че цената в сайта е супер. Тук в Бг е 66лв за 5 л https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html
  7. 1 point
    Далеч съм от мисълта да критикувам или да "забранявам" на колеги да карат с десен волан. Изтъквам неудобствата, които ще им причини това. В Англия би ми било по - лесно да карам ляв волан, отколкото тук - обратното. Просто така сме научени [emoji38] Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  8. 1 point
    Ами лутам се, защото ми е първата Хонда, досега карах само Субару и Тойота и в този форум човек може да се побърка.Твоето е адекватен отговор за което ти благодаря,аз също стигнах до този извод.
  9. 1 point
    Yolo, Все ми е тая какво усещане имаш! А дали "Боко" , или ти си си направил безброй различни профили в този, или друг форум ми е през оная работа! Ако си нормален индивид, ще разбереш какво съм написал, ако си от "таркатите" е разбираемо - С ДВЕ ДУМИ СИ ПИКЛЬО С ЖЪЛТО ОКОЛО ЧОВКАТА - това е за пожарната където не си разбрал (и дано не разбираш). Горното се отнася и за други "рицари" от Форума, които са се взели много на сериозно, относно ЗДП и правилника му по прилагане,цитирайки и тълкувайки някакви закончета и алинеи, както им е удобно - и оповаваики се на някакви измислени, сайтове и други. П.п. Героя ще се познае, но дано поне сега, не се направи на терикат, защото още не знае защо са скъсани неговия приятел на изпита, на кръстовището при 3-та градска. Лека на всички.
  10. 1 point
    Изках достъп до картера,за да повдигна от там двигателя на горе.
  11. 1 point
  12. 1 point
    Да напиша все пак проблема ако някой срещне подобен-задънен катализатор и дпф,махнаха ги колата се стрелка много приятно има разлика и гори по-малко вече на дълго акорда ми дава 4.5 при 120км
  13. 1 point
    Препоръчвам ти Емкомплектсервиз в кв. Павлово http://emk-service.com/bg/avtoserviz-pavlovo
  14. 1 point
    Ето малко за четене, има няколко подобни теми из форума 😉
  15. 1 point
    30 на 100, като теглиш чертата накрая след ремонтите от предимно градското! И нали се сещаш, че никой интилигентен европеец не си купува Fr-v дизел, за да я кара в града, така че смятай на колко стотици хиляди ще ти дойде
  16. 1 point
    Привет на всички. Искам да споделя мнението ми за работата на Фена. Преди около 10-15 дена бях при него за обслужване ремъци ролки водна помпа. Всичко мина както трябва. Но преди два дена забелязах теч от страната на водната помпа. Свързах се с Фена и му казах за ситуацията. Пича веднага си освободи един ден и веднага смени помпата,оказала се дефектна. Обръщам внимание,че за това не взе нито лев. Нито за работа нито за части. През цялото време бях при него и имаше търпението да ми слуша и отговаря на въпросите ,сто на сто смешни за него. Ако трябва да оценявам по десетобалната система оценката е 1000. Мога спокойно да кажа, че няма да сгрешите като му доверите хондата си,без значение кой модел. Ванка,благодаря!!!!! Безценен си!!!!
  17. 1 point
    Чудесно резюме малък. Всеки трябва сам да си направи изводите за себе си!Търсиш перформънс-мощност/червени обороти/драг или запазване на хардуера за дълъг пробег от време.Икономията пък е важна за хората минаващи огромен пробег на година-20 до 30к. Синтезирано спрямо вискозитета: 5В-40 страхотно масло за нервни момци смяна на 5000 км. 0В-40 същото ,но за по-студен климат,смяна на 4000км 5В-30 златната среда,Градско масло с пробег 7500км-8000км 0В-30 като горното,но за по-студен климат с пробег 7500км 0В-20 и 5В-20.Коренно различни масла.Невероятен баланс трябва да се докара между визкозитет,устойчивост във времето,Икономията идва автоматично от това ,че двигателя пали с рядко масло,което запазва приличен вискозитет до 110 градуса.От това идва и бонуса намалено износване. Молибден-наш приятел Фосфор-враг за всички катализатори Естер в чист вид-наш приятел Вискозитет при 100 градуса-85% от времето на двигателя Вискозитет при 40 градуса-15 % подгряване на двигателя Вискозитетен студен индекс-това е цифричката с която започва маслото( - )/знака минус/ числото 35......при колко градуса маслото не е течно,разбирай двигателя не пали..Пример:5В-нещо си -35 означава ,че при - 30 маслото е течно.Колко е течно е друг въпрос,но не е грес. Колкото е по-голяма разликата между първата и втората цифра на вискозитетния индекс на маслото,толкова е по-къс пробега на маслото.Пример 0В-60 за 1-3000км. Допълниттелните пакети от добавки и чист естер обикновено 3-8% дава на всяко едно масло устойчивост във времето. Останалите елементи от менделеевата таблица-антиокислители,стабилизатори,анти ръжда ,миещи детергенти-чистят нагара и челата на буталата.-Харесваме Аз искам да мина живота на двигателя си с максимално малко износване,като ще игнорирам червения сектор-5000 оборота и нагоре,за сметка на износването.Ще паля и ще подгрявам 3-4 мин преди да потегля сутрин.Ще си намаля пробега на маслото ,за да не допусна изгарянето на добавките.Вместо на 10 ще сменям на 7500.Ще обърна голямо внимание на масления филтър-друга тема в масления форум,макар ,че от 3 години карам с VIK и съм ги изпреварил малко.. Как ще разбера кога да сменя маслото=По принцип си проверявам маслото всяка сутрин.Мръдне ли 2-3 мм не е страшно.Мине ли близко до минимума се нуждае от нова доза добавки-доливам до максимума и знам ,че съм опреснил добавките.Карам докато сигне средата и сменям...колкото -толкова.Ние събираме малко масло--почти 4 литра.Аз знам ,че с доливането на 500мл давам на старото мсло добвки още 10-15 % живот.Проста аритметика. Цвета на маслото и разхода му не са фактор за оценка.Ако бързо почернява -значи мие успешно.Ако гори,значи или сме нервни шофьори или сме прескочили пробега за смяна,гарантиран от вискозитетния индекс и от сертификата на маслото. Не е лесен избора ,но повечето информация ни праща далеч от профаните наливащи масло каквото ни препоръча продавача. Да не си помислите ,че плюя Цецо Акорд-Завършили сме заедно двигатели в РУ ,да не казвам на един чин и мога да си го храня както искам...Наздарве Цеци!
  18. 1 point
    Aми няма значение навън колко е температурата, двигателят ти все студен ще бъде. Вместо да чакаш 10 минути да се стича, направо го измери преди тръгване. Идеята е, че много хора не изчакват да мине време, мерят на топъл двигател (неизчакали да се стече) виждат, че е по-малко и доливат. А за ужасът двигател да се дави в препълнено масло няма да пиша. Моята например побира 3.7 л, винаги слагам около 3.6. Щото нито едно източване не на 100%. Както каза един майстор преди - "По-добре малко по-малко масло, отколкото да я препълваш".
  19. 0 points
    Дядо и баба са на по 70 години обикалят любимите си места от младини. Седят си в механата и си говорят. Бабата казва: – Помниш ли, че в това село имахме най-страхотната задна прашка там до оградата на застарялата мелница? Дядото си спомня, даже предлага и сега да опитат, като за сравнение. Бабата е в настроение и двамата закуцукват с бастунчетата в посока към мелницата. На съседната маса мъж си пие бирата и дочува разговора. Решава, че това не е гледка за изпускане и ги следва до мелницата, в предчувствие на страхотен майтап. Старците стигат и дядото си сваля панталоните, а бабата си вдига полата, обръща се с лице към оградата и се обляга на нея за подпора. Дядото не губи и секунда и започва един луд секс, едни движения, едни въртележки, такава гъвкавост, като на 18 годишни любовници. Бабата бута назад, дядото напред, бабата дере с ръце, дядото стиска хълбоци като за последно, двамата скимтят от удоволствие и екстаз, "О, Боже!" оглася гората. Човекът от кръчмата гледа, поти се и не може да повярва на очите си. А старците не спират, докато най-накрая и двамата се свличат на земята и едва дишат от умора, ама се гледат очи в очи, като млади влюбени. Свидетелят на случката не издържа и отива при тях. – Хора, аз такъв секс през живота си не съм виждал! На вашите години! 35 минути… ти я съдра, бе! Искам да знам тайната ти! Дядото едва намира сили и промълвява: – Ти местен ли си? – Да… – АБЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ БЕ? КОЙ ГО ПУСНА ТОЯ ТОК ПО ТАЯ ОГРАДА?!
  20. 0 points
    Влизат в паркинга на задна
  21. 0 points
    Благодаря на колегата че ми го отстъпи. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  22. 0 points
    Тая тема, много интересно бяга от темата! Преплитането на машината на времето, залитането по младоста и детството, до извънземните технологии и Бог, ще наложи роенето на темата в още три. Борко действай с поне две нови теми, щото тука се оплетохме! Ако има машина на времето, да се върна, не мога да карам нито една от ХОНДИТЕ които съм притежавал! Виж за финансови машинации, всички сме наясно!
  23. 0 points
  24. 0 points
    Остави, че засегна едно 80% от хората във форума с тва изречение, и 100% от тези, които сменят на всеки 5к...
  25. 0 points
    Ако ти гори масло,няма да спре като го смениш с друга марка или тип масло,така че не си давай парите за глупости,взимай си по-евтино масло. Разхода на масло ще спре само след ремонт. Примерно такова: Отговаря на спецификацийте. Не гледай че е "опел". Нито "опел",нито "хонда" имат рафинерии за масло. Прави им го някой,като слага логото им на бутилките. https://oilgroupbg.com/gm-5w-30-dexos-2-1-литър.html
  26. 0 points
    Не CARPERA спед като е запалил не е комутатора. Има вероятност да е главното реле, след като е запалил веднага на студен двигател.
  27. 0 points
    Десен волан на "острова" си е като ляв волан в БГ - това не променя играта. Обратните волани у нас са малък % и са предимно неудобство за самите си водачи. Позитивното е че слизат на тротоара, но винаги трябва да следят за пътника до тях и да го пазят от заобикалящите го коли и двуколесни ППС-та, понеже може да няма навик или съобразителност да се огледа преди да отвори вратата. Не може да се задължат авто школите да имат по 1 "десняк", само защото някой (някога и евентуално) ще си вземе такава кола. Но може да има допълнителна разпоредба - при купуването на такава кола , водачът и да е задължен да си избере школа и с някой от инструкторите да мине разяснителен практически курс по кормуване и изпит - дали е годен да бъде сред нас. Който го е решил - да му мисли, или да се адаптира. Ако не осъзнава предварително какво ще си причини, като го разбере на собствен гръб - ще се поправи или ще си се мъчи (и внимава), докато сбере пари за да сяда отпред в ляво. За всички е ясно че в болшинството от случаите става въпрос за мним социален статус, понеже "яка" кола от Англия си е преди всичко лична прищявка и за същата сума винаги има избор от леви волани.
  28. 0 points
    Аз съм левичар, и да ви кажа - проблемът не е в това! Лично докарах едно cr-v от Англия, вярно че и свикнах, но с обратното движение няма как да свикнеш - винаги има ситуации, при които нямаш пълен контрол над видимостта, а оттам и върху сигурността. За офроуд, дори за градски условия не е голям проблем десния волан. За всякакви други случаи е крайно непрепоръчително. Отделно и, че се чувстваш като "черна овца. Да не говорим и за комичните моменти с автоматичните бариери и т.н. Ако все пак карате такава кола - сложете и фарове за дясно движение. Аз го направих, но въпреки това след време я продадох. Сега малко съжалявам, защото щеше да ми върши чудесна работа за лодката с колесаря Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  29. 0 points
  30. 0 points
    На фейс-лифта, са малко по-различни. Те са и ниско профилни. Sent from my iPhone using Tapatalk
  31. 0 points
    Масло, като масло. Изкара 9 500км в моя двигател и го смених. Понякога липсата н негативни мнения, означава че потребителите са до някаква степен доволни и не мрънкат по форумите. Всъщност, от всички масла, които съм използвал в Сивик-а, само от Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 не съм доволен - малко по-шумен двигател и разход на 200мл за 10 000км. От всички останали изпробвани от мен в този двигател - Mobil 1 ESP 0W-30, Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30, Ravenol VMP 5W-30, имам положителни/неутрални впечатления. Положителни, защото не съм забелязал нужда от доливане, както при Motul-а, а неутрални, защото считам за нормално едно масло да издържи 10 -12 хил. км при средна скорост от около 70км/ч или от 140 до 170 мото-часа. Вече над 80 000км с 1.6 i-DTEC и двигателя си работи по същия начин, и разхода на нафта си е еднакъв при еднакви условия на шофиране. Аз лично не бих си купил Ravenol VMP 5W-30 на нормална цена. Докато е включено в някакви намаления, то бих си вземал по 1-2 туби. 12€ /1L стандартна цена ми се струва неоправдана. А как би се представил Ravenol VMP 5W-30 във Волво XC 70 3.0 T6 - никой не може да каже. Нито е ясен сезона за употреба, нито при какви условия се използва автомобила.
  32. 0 points
    Не забравяйте, че вече има GDPR. Някои представителства отказват да дават информация за автомобили на човек различен от собственика на автомобила. Та много е вероятно да не получите желаната информация.
  33. 0 points
    Новио регламент на НОИ: Кой не доживее до пенция, ще бъде кремиран и ке доработва кат пясъчен часовник!
  34. 0 points
    Здравей, поръчвам: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W40 1x4L + 3x1L Стойност на поръчката: (1*23,00 + 3*5,95)*1,9675=40,85*1,9675=80,37 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  35. 0 points
    То трабва да е на минимума,хода при загрял двигател антифриза се покачва до максимум или мм над него после се връща като изстине двигателя. Ако се точи от радиатора 5 л стигат. Ако това ви помогне
  36. 0 points
    CET е Central European Time. Т.е. сме само с 1 час напред от CET. Ние сме GMT +2, стига да не сме в лятно часово време.
  37. 0 points
    В Щатите слезе от конвейра 20 милионният автомобил Хонда, произведен в завода в Мерисвил, щата Охайо. Завода е открит през 1982-ра и за 38 години и е произвел 13,9 милиона коли, а към него вече 4 години работи и подразделението Performance Manufacturing Center, което до момента е произвело 2674 броя Acura NSX. През 1989-а е открит още един завод, в Ист-Либерти, а от там са излезли до сега още 6,1 милиона автомобила. А в Япония компаниите Isuzu и Honda подписаха споразумение за провеждане на съвместни изследвания за разработка на камиони с водородни силови установки.
  38. 0 points
    В тази тема съм качил един service manual, в който сваляне, разглобяване, сглобяване и качване на помпата е перфектно обяснено с картинки (като за мене). Мисля, че и обезвъздушаването го има.
  39. 0 points
    Вече си мисля че за теб са измислили онази поговорка с меродията. Автора на темата има конкретен проблем, с конкретен автомобил за който е подал коректна информация за марка, модел и т.н. и търси мнението на хора, които експлоатират такъв. Не виждам точно ти с твоите общи приказки как помагаш на колегата. Към автора на темата - исках да разсея тая заблуда ,че така си тресял акорда. Писах, че не съм пипал свещи и клапани не защото не трябва да се прави , а че въпреки това нямам вибрации. Дори предполагам, че точно там ти е проблема. Желая успех със задачата и бързо да я вкараш в кондиция.
  40. 0 points
    За кратко и полека става - все пак мотора тежи надолу. Но не го бави, понеже натоварва и останалите тампони на мотора и кутията.
  41. 0 points
    Това CR-V виси там от доста време. Почти всеки ден минавам покрай тази автокъща и да не казвам голяма дума, но сигурно е там от 2 години. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  42. 0 points
    Здравейте , желая да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1 L 6 броя Стойност на поръчката: 9.99 x 6 x 1,9675 = 117,93 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД утре Начин на получаване: чрез Куриер - гр.Варна офис на Еконт Левски (ул.Васил Ставрев N 2)
  43. 0 points
  44. 0 points
    Все ще дойде тоя ден в който всичко ще се промени .......
  45. 0 points
    Само да не искаш "кръгче" с някой от "синовете" му, че може да остане "ронин"! :)
  46. 0 points
    - 5 литра наливна бира моля. - А нещо в което да я налея? - С "нещото" разговаряте.
  47. 0 points
    Дани - приемливо е състоянието му. Може да го поизтупаш и ако се махне повечето пепеляк, пак да го сложиш - ще изкара още.
  48. 0 points
    Многократно съм писал , безплатни са доставките , в темата ми съм пуснал съветник , в темата ми за двигателите съм споделил кое с какво го карам , отстъпки съм пуснал еднократни и за редовни клиенти . От тая година ще има и клиентски карти с фиксирани и растящи отстъпки . Работя вече 4та година с него . Весела и успешна година желая на всички .
  49. 0 points
    Чудесно, благодаря! Избора ми вече е на 100% ясен. Имах интерес и към Opel Meriva. Двоумях се. Зададох същия въпрос за клапаните и в опелския форум и за 4 дена, никой не си направи труда да ми отговори по някакъв начин. Изобщо забелязах, че хорарта там са доста злобни и повече обичат да спорят и да се нападат, вместо да си помагат. Докато тук забелязвам голяма толерантност и човешко отношение. Благодаря! Весели празници на всички!
  50. 0 points
    Търси си гуми 225х45х17. Този размер е стандартен за 7-ма генерация. Виждал съм и 7-мици с гуми и джанти от 8-ма ген. (225х50х17) и не стоят зле, но 50-тката е доста по-рядък и скъп типоразмер. Разликата в 2-та диаметъра е 23мм и 50-тките се водят несъвместими заради показанията на скоростомера, а и повдигат колата с поне 1см.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...