
mukot
Фен-
Content Count
27 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
16 NeutralAbout mukot
-
Rank
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic Sport e:HEV 11th Gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
За Европа не е вярно. Сивик 11 е само хибрид с 2,0 атмосферен мотор за разлика от 1,5 турбо на Сивик10. И именно по-консервативния дизайн както вън така и вътре за мен е голям плюс, освен също лично мнение - най добрата хибридна система. З да не съм оф да кажа, че имам и Корола хибрид с 2,0 атмосферен мотор по цикъла на Аткинсън, както и Кашкай Е-power с който сравнявам. Без да навлизам в подробности ще кажа че хибридите и на Тойота и на Нисан са много добри, но Хондата те кара да се влюбиш в нея. Правя уговорката, че сравнението не е съвсем коректно, защото Нисана и Тойотата са СУВ /Королата е крос/ но аз сравнявам хибридните задвижвания.
-
Англичаните са били винаги толерирани и фаворизирани и като пилоти и като отбори.
-
Това е старото правило - в града - двойно.
-
Днес снимах километража 11 111 км. разхода се вдигна зимата до 5,3. Лятото в града беше спаднал до 4,7, а на магистрала се вдигаше до 4,9.
-
Вече не се слагат в Октавия и Голф.
-
Най-вероятно проблемът е в електронния модул, управляващ мигача, който пък е във фара. Тъй като това е нов автомобил и е в гаранция трябва да направите гаранционна претенция. Повредата е еквивалент на изгоряла крушка на старите фарове обаче най-често подменят целия фар.
-
Знае се отдавна. Хонда поглъща Нисан. Карлос Гон го обясни преди половин година.
-
За първите 10 000 км. средният разход на колата от подписа е 4,9. През лятото беше спаднал до 4,7. След магистрала се вдигна на 4,9 и сега си седи така.
-
За същите пари бих предпочел новия Civic R.
-
Така е. Само името е запазено защото също се предава въртящия момент без прекъсване. Обаче малкото е отпред значи друг принцип на работа. Няма конуси и ремък /от каквото и да е направен/. Механично на Хонда и Тойота са различни и само те имат такива трансмисии. В клипа за Хонда е обяснено много добре - двигателя с вътрешно горене работи само на една предавка /старата директна/, а докато стигне скоростта на колата до стойност при която той може да се включи във въртенето на колелетата задвижването идва от електромотора и ДВГ задвижва само другата ел. машина, която работи като генератор на ток. Много хитро и добре направено. Не се усещат изобщо превключванията на тягата от къде идва. При Тойота е различно. Там тягата също е непрекъсната, но двата мотора - електрическия и бензиновия са свързани с колелетата през планетарен механизъм и могат да го правят едновременно.
-
Наистина ако човек се осланя на мнението на доминираща британска преса в спорта техните пилоти са винаги по-добри и по-готини пичове и т.н. И налагат такова мнение систематично и шовинистично. Алонсо веднъж си беше позволил да го отбележи. Винаги опонента на британеца е очернян с всякакви доводи. Разбира се така е и с Макс. Така беше и с Алонсо, Шумахер, Фетел. Нико се махна веднага след като спечели титла. Трудно изтърпяваше. Макс до голяма степен му помага това, че е перде и не се вързва. А иначе с Ландо са приятели, но нас ни облъчват, че Ландо е добър, а Макс лош.
-
Не искам да досаждам, но Нюи го няма в отбора. СлучаЕност.
-
Моят Сивик 11 ген. e:HEV дава 4,8 като средно от нов до 6к. километра, като по-голямата част са изминати в града.
-
Всички големи шампиони са такива. Без изключения. Иначе няма как да имаш много титли. Те не могат да губят. Почнат ли да могат да губят вече не са големи шампиони.