Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/24/19 in all areas

  1. 2 points
    Тъй, като някои хора свалят цели брони, аз ще покажа как се сменят крушките през подкалника, като ако се действа чевръсто, смяната отнема около 20мин. на крушка, а който вече го е правил веднъж може да го направи и по-бързо. Мястото е тясно и ограничено и понякога трябва да се действа с напипване, но става. 1. Свалят се копечтата на подкалника, като се започне от бронята до горния носач - всички копчета. 2. Издърпва се внимателно подкалника откъм предната част на гумата и се издърпва нагоре тръбичката за интейка за да се свали
  2. 2 points
    Тези от тойота в алито са по 10-на долара. Току що поръчах с купон за $3, излезе под 10лв с доставката. Мисля, че си заслужава за пробата, като пристигне ще пиша пак за резултата. Поздрави!
  3. 1 point
    Защото съм минал с такива свещи стотици хиляди км със същия мотор. Повечето на газ. Това е лична препоръка на база опит.
  4. 1 point
    Изминах 1200км.със същата средна скорост,като в клипа 118км/ч.,с 3 човека (третия човек са две деца),пълен багажник и климатик на половината от пробега,(плюс проход "Маказа") ми даде разход 8.5л./100 ГАЗ!!!! Карано е без презумпцията,за постигане на икономични рекорди! Иии...,сега като ги чукнах на калкулатора и конвертирах литрите в левове,ми то много добре! 🔥"Да живее синьото гориво..!"🔥 Разликата със заглавието на темата,е че не съм с автоматична скоростна кутия! Поздрави!
  5. 1 point
    На твое място бих погледнал как е вързан изпарителя, имал съм го същият проблем и се оказа той.
  6. 1 point
    Здравейте! Аз също имах проблем преди време с въпросната биалетка. Чуваше се едно дразнещо скърцане/тракане при преминаване през неравности. Проблема го реших като напръсках обилно с WD40. Вече 3+ години нямам ядове, но тъй като тогава не знаех дали това ще сработи, бях проучил нещата и бях в готовност за смяна, ако се наложи. Естествено не на целия механизъм, както се предлага за Хонда, а само на биалетката. Та да споделя и моя вариант, на който се бях спрял. Може да е от полза на някой. Оказа се, че при Тойотите също има такава биалетка, но се предлага отделно, че е и "регулируема", като тези дето показвате. По спомени, беше около 60-70 лв. нова. Лично за мен цената е приемлива... Ето няколко снимки на въпросната част, заедно с OEM Part Numbers (2 различни номера са - за лява и дясна, в зависимост от местоположението на механизма): 48906-35010 48906-35020 Да спомена и една важна подробност. Темата е за Accord 8 gen. A aз съм с Accord 7 и говоря за него. Но силно подозирам, че биалетката, a най-вероятно и самия механизъм ще са едни и същи. Все пак, добре е това да се провери преди евентуална покупка. Поздрави!
  7. 1 point
    Аз съм с F18B2, ползвам инфоборд според който VTEC-а се включва между 2500 и 3000 об/мин.Не знам дали е нормално, но така е откакто я имам /2007 год./.
  8. 0 points
  9. 0 points
    Не се развиват докрай, най -вероятно, защото ги теглите неравномерно. Опитай да ги изтегляш плавно. А за закопчаващия механизъм, мога да се хвана на бас,че става въпрос за заден десен колан, обаче ти не целиш правилната заключалка, а се опитваш да го закопчаеш в тази за допълнителния колан - който е на тавана.
  10. 0 points
    Можеш да си направиш самодиагностика. Ако е ламбда ще ти покаже. Другото е ако ти е скапан регулатора за налягане в рейката също гори много и трудно пали особено студена. Иначе не бързай да сменяш. Провери си нещата и тогава.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×