Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 05/06/23 in all areas
-
7 pointsДа напиша какво се получи. Сменихме вътрешните карета на афтърмаркет полуоските, с оригиналните такива. Лявата Maxgear и дългата BGA. И на двете каретата излязоха от пръта на ръка, почти без никакви усилие. Изработката на maxgear общо взето беше АлиЕкспрес стайлс, на BGA почти беше 1:1 с оригиналното каре, въпреки, че се забелязваше лек луфт. След смяната вибрациите изчезнаха
-
7 pointsЗдравейте, Преди години бях публикувал в друга тема, колко съм доволен от Коце в Овча Купел, за неговото отношение и добра работа. Него го има в доста стари теми, като коректен бояджия/тенекеджия и доста колеги са доволни от него. Намира се в двора на Hidrolift / Хидролифт в Овча Купел, София. Ситуацията е следната: Купувам си нова кола с удар и решавам да посетя Коце за да се ориентирам с цена за ремонта, срокове за него и т.н. (Това се случва Юли 2022 г.) След като се разбираме за някаква ориентировъчна цена и затова, че аз ще си закупя някои от частите за да му е по-лесно, се уточняваме че сервиза ще почива до края на Август и да му закарам колата в първата седмица на Септември - в София вече е нормално да чакаш за бояджия поне месец Дотук добре! Септември му закарах колата + всички необходими части за нейния ремонт и мъките започнаха. През седмица му звънях за някакви ориентировъчни срокове и кога колата ще е готова. Всеки път беше - другата седмица я почваме и за 1-2 седмици е готова ... и така си минаха и Септември и Октомври. Ноември след много молби, ходене лично до сервиза и какво ли още не, колата беше започната. Междувременно една от частите които им бях закарал (заден панел), беше ударена от негов колега с мотокар - дори няма да задълбавам в тази посока След още 2 седмици ми се обади че колата е готова и аз щастлив отивам да си я взема ... и какво да видя: 1-во: Цвета не е същия - трябва да си кьорав за да не видиш разликата (не е присъщо за професионалист, нали?) 2-ро: Боядисаните детайли не са преляти с другите (обяснение: то по принцип така се прави, но нямаше време и шефовете много се ядосваха колко дълго е СТОЯЛА тази кола в сервиза (вината не е моя, че те не могат да се организират, нали?) 3-то: Колата не беше пастирана след лаковото покритие и на места лака се беше стекал - това не можах да го преглатна и на момента пастираха няколко от детайлите пред мен 4-то: При подготовката не са били добре облепени уплътненията по колата и имаше боя по тях 5-то: Цената за която се бяхме договорили рязко се увеличи 3 -пъти. Обяснение: Материалите поскъпнали за този интервал от време. Ако забавянето беше в следствие на мои действия го разбирам, но не е. Дори смятам че е коректно да се компенсира клиента за забавяне, а не обратното. Също така имаше допълнителни елементи които бяха боядисани, но не баха включени в първоначалните договорки. За тях съм напълно съгласен, че трябва да бъдат добавени към сметката ... но тройна цена ми се вижда малко прекалено Все пак говорихме с него на място и се разбрахме да ми отбие 200 лв. и да му закарам в удобно за него време колата и да прелее детайлите, така че да не ми вади толкова много очите разликата в цвета. Щастлив, че си взима най-накрая колата и че имаме мъжка уговорка, му дадох парите и си тръгнах. 6 месеца по-късно, никаква информация от него! Дори по-зле! Единия от детайлите които пребоядиса понеже имаше забележки по него, беше предния капак. Още Януари му изпратих снимка във Вайбър, че са се образували някакви мехури по боята. Никой! Тази събота минавам покрай сервиза му и решавам да му покажа нещата на място и да се разберем. Намирам го, показвам и отговорът е: Това е ражда под боята. Каквото и да я правя, тя пак ще излезе. Е това вече преля чашата! Значи можеше да ми вземе парите за пребоядисването на преден капак, можеше да си остави ръцете по цялата кола, но накрая да ми обясни че ръжда не се маха и няма как да се боядиса този детайл качествено! Това е пълен абсурд! Нито искам да го виждам, нито искам да споря с човек който не си цени хляба и му е все тая за клиента. От мен толкова, вие си преценяйте дали ще го ползвате. П.П. След събота се зачетох в коментарите на този сервиз, който в действителност се занимава с ремонт на каравани. Ами, не са положителни. Поздрави от мен и всичко добро!
-
6 points"2023 Най-после е избран изпълнител за тунела под Шипка. След няколко дена челната машина замазва свредела и спира. Чуват се възклицания „Бах мааму”, „О, майн Год”. Полиция отцепва района. Проектът се променя, копае се на друго място, но се повтаря същото. Идват геолози и установяват , че тунел няма да има. Цялата основа на планината е плътен слитък самородно злато с тегло милиарди тонове. Световните борси се сриват. Основни играчи от родното публично пространство получават микроинфаркт. Да е тон-два, да го откраднеш, но толкова нещо реже ли се с ножовки? Пък и армията е блокирала всичко и се стреля без предупреждение. Все пак кирките достигат цената на плазмен телевизор, а оксижен се разменя за джип, но пак трудно се намира. 2024 България е изплатила всички дългове и кредитира съседите си. Обсъжда се предложението левът да стане общоевропейска валута. Никой не работи, заплатите се получават по сметка от държавата, банките фалират, защото никой не им иска парите. Българските емигранти се връщат у дома въпреки молбите на местните власти да останат и да харчат там парите си. „Ролс ройс” откриват завод в Ловеч само за нуждите на местния пазар. 2025 Партиите са премахнати. България става президентска република с президент бившия премиер, който е започнал тунела. Той печели всички гласове на трите процента българи, направили си труда да отидат до урните. На мястото на Кремиковци започва строежа на Българияленд, увеличено копие на Дисниленд. Македония, Турция и Гърция започват да излъчват новините си на български език. 2026 Валери Божинов купува Манчестър Юнайтед и назначава за президент Сашо Томов. Бербатов, Меси и Роналдо идват у нас и спорят за титулярни места в Спортист Своге. В часовете по физкултура се играе само голф. България излиза от НАТО и го наема за частна охранителна фирма, за да опази границите си от тълпите напиращи имигранти. Потомците на Балдуин Фландърски и родата им до десето коляно напират да получат българско гражданство. 2027 Вестник „Капитал” купува „Файнайшъл таймс” и добава там форум за забрана на използването на латиница във вестника. Страната е залята от испански, немски и френски емигранти, работещи в строителството и туризма. Главният офис на Майкрософт е преместен в Правец. На пазара излиза новият „Windwds Bay Ganyo”, който работи само с бълраски гласови команди. Примерно се рестартира с „Abe az shto ne ti….”. 2028 ЦСКА и Левски отново отказват участие в шампионската лига. Не им трябват пари и ги мързи да тичат. Тегленият жребий определя Калиакра да представи страната. Отборът проклина лошия си късмет. След месец медиите хвалят Реал Мадрид, който въпреки скромния си бюджет успява да завърши реми със звездния състав на родния представител. На границата са заловени първите американски и японски нелегални емигранти. 2029 Като първа световна икономическа сила България урежда всички регионални конфликти по света. Понеже отдавна няма армия, достатъчно е нейните пратеници да изрекат „Ако вие не... ще ви спрем инвестициите” и враждуващите страни се прегръщат и отварят бутилка гроздова. Тъй като огромни средства се заделят за исторически изследвания и книги, всички ученици в света знаят, че България сама е спечелила Втората световна война срещу Германия, СССР, САЩ, Япония и другите, въпреки подлото бомбардиране с ядрено оръжие на малките сливенски селца Нагазаково и Хирошимово. Все още се спори дали Наполеон е роден в Плевен, или само коренът му е български. Страната ни извежда двадесети пореден сателит, за да могат членовете на антарктическата ни експедиция да гледат директно мача Левски-ЦСКА. А още не сме изхарчили и половината от златото..."
-
6 pointsЗдравей, Не мога да ти "дам акъл" какво да правиш, ама като чуя някой майстор да казва "по- дебело масло" и бягам на далече.
-
6 pointsКолеги, ако не сте го гледали: -Човека много обстойно показва, по какво се познават ментетата NGK и даже ги тества пред камерата..
-
6 pointsВъпреки липсата на препоръки от колегите проблема се реши успешно. Оказа се износени предни накладки, японците вместо датчик са сложили някаква ламаринка, която почва да дрънчи при износване на накладките. Надявам се да съм в помощ на колегите. Безаварийно шофиране.
-
6 pointsСмених тампоните на макферсона. Снимал съм да се види за колегите с 8ма ген, че тампона на SKF е 1:1 с ОЕ в пликче Хонда на двойна цена и нагоре.
-
6 pointsМаслен филтър CHAMPION COF100208S Закупен online от български дистрибутор на авточасти. Може да бъде закупен на цени от 5,83 лв. до 8,00 лв., в зависимост от търговеца. На кутията филтърът е представен за използване в Civic VII, но в сайта на производителя , Part finder-а го дава и за други модели Civic, Accord, HR-V, CR-V, дори и за Legend. Преди да го купите, направете справка за съответствие тук. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Размерите му са по-големи от тези на масовите филтри за Honda, но уплътнителният, външен О-пръстен е със стандартни размери и правоъгълно сечение. Ще пасне на повечето Хонди, там където външният диаметър на филтъра не е пречка! Ето как изглежда, сравнен с MANN W610/6: Вътре всичко е чисто - предимството на защитния целофан! Вътрешната макара (цедка) е уплътнена добре. Филтърната хартия е наредена и залепена изключително равномерно и прецизно. Няма излишни остатъци от лепилото като при някои други филтри. Снадката между двата й края е подсигурена с метална пластина. Конструкцията е здрава и не поддава на натиск. Филтърната хартия е със средна дебелина, съпоставима с тази на Mann W610/6, но е много по-плътна и въобще не прозира на просвет. Ще има по-добра филтрираща способност при малките частици. Поради по-големите размери, филтърът има изключително голяма филтрираща площ - около 1090 cm2 ! Това ще осигурява и по-добър поток на маслото. По-големият обем на филтъра ще осигури и по-голямо количество масло за пълнене, в маслената система, което е още едно предимство. Противодренажният клапан е изработен от стандартната черна гума, но е достатъчно еластичен при стайна температура и затваря бързо и плътно. Тук би отивало повече, ако беше изработен от силикон, но се надявам при ниски температури да си върши работата и така. Байпас клапанът е с диаметър 1,006 cm и отваря при натиск от 1,2 kg, което прави налягане от 1,48 bar. Малко по-високо от нормалното, но приемливо! Заключение: Един незаслужено пренебрегван от мен филтър, дълги години наред... - Изключително прецизна изработка; - Голям обем; - Много голяма филтрираща площ; - Плътна и здрава филтърна хартия, не прозираща на просвет. - Притежава една от най-ниските цени на пазара в момента. След подробния анализ, спокойно мога да кажа, че този Champion е истински шампион в "лигата" на средния клас филтри!
-
6 pointsHonda Synthetic Blend - като видите "Synthetic Blend" винаги да имате едно на ум, че това е смес от различни хидрокрек групи масла ! А на това масло има анализ в oil-club.ru и msds също. Не ми се занимава сега да ровя. Който има интерес може да го намери там. По спомен, ако не ме лъже паметта, беше смес от хидрокрек 3-та + хидрокрек 2-ра групи и някакво количество минерално. Ресурс 3 до 5 хил. мили макс., в зависимост от режима на каране. LTD - не съм попадал скоро на анализ, за да видя новото SP как е "сглобено", но и там си имайте едно на ум. Като са ОЕМ на Honda, не си мислете, че са най-добрите масла. И не ги прави Honda, а определен производител на масла, избран от Honda, по спецификации на Honda, покриващи минималните изисквания за гаранционна поддръжка. Маркетинг... За тая цена спокойно можете да си купите доказано по-добри масла. Едно Shell Helix Ultra, например. Но чистата Ultra, без други абревиатури като ECT, AVL и т.н. Кеф ти 5W-30, кеф ти 0W-30 A5/B5. А пък, ако искате нещо още по-добро - избирайте от Ravenol USVO.
-
6 pointsА по темата: След поредните жертви - мир на душите им (но не и на родителите), пак се бърбори, а сериозни мерки -йок. Как няма смелост да се каже къде всъщност е проблема? Аз съм родител на млад водач - тинейджър с книжка - аналогичен на момчето причинило и самопричинило си инцидента. Той не изглежда като онези арогантни индивиди които обичайно творят зло. Те са ясни - в живота "напред с рогата", означава на пътя напред с вратата. Техните инциденти са от комплекси, надценяване на възможности и недооценка на ситуацията. Моят и повечето ние не сме такива, но ситуации всякакви. Миг невнимание и после цял живот мъртъв, или по-лошото - жив но виновен за жертви. Проблемът е в генът, от там във възпитанието, а после в обучението. Чак после в самооценката и преценката. Това са десетилетия еволюция на индивида, а те зависят и от средата! Ее, какво ще променят новите знаци 30 и 130, като индивидът е формиран преди поснавянето им, особено след като знае че контролът е инцидентен, а санкциите са -врата у пОле"? Аз още не мога да изчистя някои странични ефекти от генома на своите родители, въпреки осъзнатост и усилия, а и ги виждам как се прокрадват и във внука им, за чието съзнание и съзряване съм се борил. Да, той никога няма да причини зло умишлено, или от арогантност. То никой не иска, но между умишлено и арогантно има огромна разлика, а в този процеп - бездна на човешкото поведение никой не гледа. Исконният проблем е че на причинителя се гледа като на еднолично виновен. Да, моментно е така, но еволюционно насложено съвсем не е! Непредумишлено убийство може да има при самозащита. На пътя всички сме убийци, повечето по невнимание, но не и ако си пил, дротиран или с неадекватно за ситуацията поведение. Аз съм против тази формулировка! Щом някой е можел (прав, или пълзешком) да стигне до колата си, значи осъзнава деянието си. Щом шофира арогантно, също! Може да е романтично и свободолюбиво да шофираш, но Ти ежемоментно може да станеш убиец! Пиша го за Теб, за себе си и за детето си, а не за да "чета конско". Сигурен съм че го знаеш, но ако на само още 1 помогнеш да се осъзнае и самодисциплинира - спасил си не само него, а още мнозина. Всичко е въпрос на високи критерии. Иначе идват ниските морал и потребности. Все отнякъде трябва да почнем. Най-близък е онзи, срещу теб - в огледалото. На 1 ръка (приятелска) разстояние са близките, роднините, съседите, колегите и т.н. Всеки от нас има широко обкръжение и прилично влияние. Нама кой друг - Ти и Аз сме повече от законите и държавата! Бъдете здрави и живи! А жив е не онзи който просто диша и шава. Той е плява.
-
6 pointsСлед 11 години вярна служба, бутилката излезе от хомологация. Нискобюджетен, но високо ефективен врачански монтаж. Напълно незаконен с оглед на външната гърловина и минаващите в купето тръби. Минавала е "някак" преглед, но сега всичко е според правилата. Дъното на "тенекето" е почистено, шкурнато, минато с преобразованел за повърхностната ръжда и пръснато набръзко със спрей, че го правих по спешност. Ще изкара още толко. Новата бутилка е 31л. (550х180мм). Не исках по-голяма, за да има място в легена за крика и др. баклуци, а и при разход газ на Сивушко около 6.5л/100км е с достатъчен рендж в използваемите 80% обем.
-
5 pointsДа ъпдейтна темата. Доста неща се събраха да правя и да обслужвам тази година. Хубавото е, че повечето неща успявам да свърша без да ходя по сервизи към този момент. Освен задни накладки, сметних и тампоните на макферсона. Имах някакво глухо тропане от страната на пасажера и предполагах, че е от там. Задните накладки взех Textar, защото са същите като ОЕ производителя. Поръчал съм и 2 нови задни апарата и чакам с нетърпение да ги монтирам когато дойдат. Лагер-тампоните на макферсона си бяха за смяна, по-точно лагерите най-вече. Ръждиви, при поклащане с ръце, тропащи. Тампоните изглеждат добре. Прахоуловителите зле а стоперите за подмяна и 2-та. Хубавото при този комплект на SNR с лагер-тампоните е, че лагерите са на SKF също като ОЕ. Тампоните са на различен производител. Номера на SNR e KB674.03 комплект. Прахоуловителите с тампона стопер са на Kayaba 910132 което отговаря на 2.2 дизел, 1.8 бензин и Type R но US модел ( FD/FK ). Въпреки всичко, не ми се чакаше друг комплект и монтирах този. Тампона е леко по-дълъг но това няма значение. Проблем ще е ако е по-къс. След смяната, колата се усеща по-директна и при преминаване на легналите полицаи доста по-стегната. Взех и и 2 нови летни гуми, че старите бяха почти на слик. Подмених въздушният филтър с ОЕ и маслото отново със същото което беше миналата година и за няма и 2 месеца навъртях 3000км. Доволен съм от Лики Моли за момента и не мисля да го сменям за сега. Ако излезе нещо по-добро и по-изгодно тогава бих се замислил.
-
5 pointsПърво бе словото. После - А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ь Ю Я А натам всичко останало - и форумът.
-
4 points
-
4 pointsВзех и новите задни апарати за Type R. Относно старите които са на колата, цената им за рециклиране + чакането, боядисване и демонтаж/монтаж, надхвърля цената на нови. Ще си ги рециклирам сам някой ден, че са ОЕ но все пак новото си е ново. Чакам да пристигнат няколко специфични ключове и инструменти и после остава само да имам свободно време за да ги монтирам. Идват без супорти та още обмислям дали да ползвам старите или да взема нови.
-
4 pointsОт няколко месеца карам такъв автомобил и наблюденията ми за разхода са доста различни - по магистралата с темпомат на 140, колата харчи около 9-9.5/100. Така я докарах и от Германия - направи среден разход под 8.5л/100км за 1500км, повечето от които карани на темпомат със 130-145км/ч. Наистина е досадно, че с тази скорост е шумна, двигателя в комбинация с CVT-то често вдига обороти, но винаги държи някакъв ток в батерията, така че за доускоряване има сила и продължава да не се държи като атмосферка, дори с тази скорост. От друга страна, на магистрала асистенциите за шофиране са прекрасни - много по-добре от LKAS/Distronic на Accord 8 например и на дълъг път дават голяма доза спокойствие. Ако се кара основно на дълъг път - това не е подходящ двигател, в същото време 1.5T има други проблеми и не знам дългосрочно дали е по-подходящ При скорости под 100км/ч и в града, където е силата на хибрида, разхода пада до 6-6.5л/100км и колата е безкрайно тиха (често работи на ток).
-
4 pointsДа споделя малко опит за Навигацията. Днес я ъпдейтнах с най новите карти от 2023та. За първи път ъпдейтвам: - 16GB флаш памет се вкарва в USB на колата и се избира от менюто на навигация Settings-Update Map -колата записва данните на флашката след което се чака съм 1 мин и се вади флашката. -инсталирате си Garmin Express на компютъра и вкарвате флашката. Автоматично програмата разпознава вашата навигация и ви казва дали е нужен update. - при мен струваше 22 евро и веднага се сваля на флашката. Около 1ч отнема свалянето - Накрая при запален мотор на автомобила се слага флашката и от менюто на навито се избита отново Settings-Update Map и след около 15 мин е готово!!
-
4 pointsКолеги, настройката за такъв вид реклами е изключена. При мен май се изчистиха, кажете как е при вас.
-
4 pointsOk! Според теб, човека е достатъчно коректен. Добре, може би така го познаваш. А ето ти в моят случей, разговорът ми с него. Аз питам: Кажи ми, какви екстри липсват на колата? Той: Това е легенда, тя винаги има всичко! Аз: Да това е легенда, но виждам че на твоята и липсват поне три екстри. Дистроник, Подпомагането на спирането и парктроник. Той: Те тези са без парктроник! Спомена ми, че имал още един Легенд, но той не се продавал защото го карат и излизал на 35 000лв и причината, да продава черният за които разпитвах е че го дразнел че нямал дистроник. Е чакай де, Нали имал всичко? Апосле излиза че няма. Спомена и че колата е имала удар само отдолу и се наложило да смени някаква греда (така я е закупил от някакво посолство в Швейцария) и ме уверява че други проблеми нямала. Аз: Жабката претапицирана ли е? Той: НЕ нищо не е претапицирано (казва го вече засегнат и леко ядосан) Ако се съмняваш в колата изобщо не идвай да я гледаш! През цялото време твърдеше че колата няма никакви забележки и се държеше по телефона с голямо самочувствие, което аз не уважавам от страната на бъдещ клиент и изобщо през цялото време се говореше трудно с него защото самочувствие не липсва и то голямо. Няма добър ден, няма довиждане или дочуване, няма никакво възпитано обръщение, абсолютно хладнокръвно държание по телефона. По рано накарах и приятел да му звънне и да научи ако може нещо ново, защото аз разбрах че няма да мога, понеже задавам неудобни въпроси. От там научихме че колата има история до 80 000км по книга и се губи история около 60 000км до сегашните над 140 000км Цената е нагоре защото се наложило да я обслужи (Естествено аз щях да искам бележка за това от лицензиран сервиз, при покупка) Въпреки всичко това, аз речих да видя колата и се разбрахме с него че предният четвъртък (25 май) ще пътуам за Пловдив. Добре каза той, обади се като пристигнеш, ако не мога да дойда, ще пратя някой, да ви покаже колата. Повече от час, чакахме, докато накрая дойде синът му. Готино момче, добре се говори с него, майтапи имаше. Сега да кажа за състоянието за колата. От вътре чудесен интериор и много запазен от което съм впечатлен. Жабката е наитина претапицирата. Кожата е съвсем друга и с просто око се забелязва а и гънките отстрани, достатъчно говорят. (Освен ако Бай Иван в завода на Хонда не я е слагал на няколко ракии) Но като цяло много ми хареса салона. Бутони, волан, махагона и всичко останало в много добро състояние наистина. Нека сега разгледаме колата отвън. Тук вече нещата, никак не стояха добре. Колата има сериозен удар отпред, който изобщо не е коригиран добре. Линия калник, капак, калник, беше много зле. Никаква симетрия, единият калник почти опира капака, фарът излиза над калника. Успях да погледна и очиларката която изобщо не беше добре изправена и стоеше крива на вълни. Бронята доста увиснала на поне 7-8мм. от фаровете. Виждаше се че трябваше доста работа по тази кола за да има добър външен вид. Единият халоген беше доста по жълт от другия а фаровете едвам доловимо с различен нюанс, нормално ако са сменяни по един брой. В задната си част също се губеше симетрия в линията калник и багажник. Предната броня изглеждаше скоро боядисвана и намерихме и следи от паста за пастиране по калника. Фаровете бяха грозно надрани от аматьорско пастиране. Последното което си помислих е че колата е блъскана не само в швейцария, а тук отново и то скоро. Достатъчно ми е и това че продавачът не дойде лично. (Може пък найстина да е имал по важна работа, а и по добре) В обявата му няма никаква информация. Продавам Хонда легенд от Швейцария и това е. Легендата е изключително интересен, добър и луксозен автомобил, но никак не му стой, лошият външен вид. Много голям % от сделката се крие в отношението на двама души. Няма ли уважение, лъжем ли се, няма как да станат нещата. После пак ме искарай мене какъвто искаш. Заключвам: Аз не виждам, коректност, от страна на човека, за който ти твърдиш. П.П. Забварих да споделя, за някой от последните ми въпроси който засягаше пак Легендата с всички екстри, която той притежава. Попитах го за обдухването на седалките, че май и то липсва. Е какво да направя само неудобни въпроси задавам. И кво да каже човека, имало топло и студено ми каза.
-
4 pointsЗдравейте колеги, Проблема е решен! Оказа се късо от кабелите към баласта. Който е сменял кабелите преди мен не беше изолирал добре единият от другият кабел. Нищо чудно че предната крушка беше пръсната. Сложих нови кабели и съответно ги запоих и изолирах поотделно. Крушката за дългите също смених и сега всичко е 6.
-
4 pointsМайстора каза естествено, че нямало никакъв проблем. -Няма, да. След малко каране аспусите станаха черни и леко мазни (приди смяната бяха чисти). - ако това е вярно долното не е вярно. няма излишно горене на масло (за сега) - а ако това е вярно то горното не е вярно.
-
4 pointsНе ги събирам в 1 коментар снимките. Като цяло изглеждат зле и прашници и всичко. За около 200 000км това е резултата.
-
4 pointsЕто и моето ГТП ,от вчера: Това бяха,най високите стойности на CO,като държеше и нула в повечето време. Тази стойност,трябва да бъде макс. 0,3,доста си извън нея! При мен,тези хубави показатели ги даде на бензин.Спокойно съм можел да спя в колата,на запален двигател в гаража (кога ме изгони жената...)!
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 pointsПроблема в крайна сметка се оказа само в заплаката. Благодаря на момчетата от Car Valeting, които диагностицираха и намериха запалка на добра цена. запалка - 200лв крушки - 200лв пълно рециклиране на двата фара - 450лв + монтаж/демонтаж всичко общо 1000лв. Довечера ще тествам на тъмно какво е положението.
-
4 pointsДали знаем, че на територията на малката ни България има цели 39 планини!?! Ето и най-високите им върхове:
-
3 points
-
3 pointsКакто казва един приятел - “Тоя Сивик е в рая” 😂 Смених предните накладки на R-a Махнах старите ОЕ и сложих TRW да изкарат последен цикъл на дисковете ( АТЕ ). Смазах всичко с керамична паста а водачите с тази червената от комплектите за водачи и се наложи да сменя 1 маншон на водач. Поради липса на такъв, сложих от D14-ска преден който пък пасна идеално.
-
3 pointsЗдрасти, Да става аз съм си ги направил, само ти трябват малко познания по ел. за да може да се свърже някои кабели след като използваш адаптера, които ще получиш с китайската навигация. А за задната камера: Тя е на 7V - всеми си DC/DC конвертор за да я захранеш през него - нагласяш го на 7V , аз използвах този: https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html Приложени ти изпращам повече инфо за сигналине на ориг. навигация. Лично си бях писал с друг колега следното: на линка съм качил снимки от връзките, които съм правил - кабели също така, схемите на колата и по кои схеми съм работил, също и схемата на връзките на навигацията, която имам https://drive.google.com/drive/folders/11basvFYLYW88Nqn4oKcGFZscJlqVkYg0?usp=sharing основните неща ги има с преходен кабел, който идва с навигацията ->трябва да вържеш: 1. камерата с DC/DC преобразувател https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html от сигнала за задна 2. бутоните на волана 3. захр. за субуфера ---- друго не се сещам аз работих по тази схема: виж G-drive линка - в розово е кабела, който ще дойде с навигацията и вържеш към ориг. инсталация/ букса - в оранжево съм белязал какви допълнителни сигнали съм взимал от другите букси
-
3 pointsПопаднах случайно на този сайт: https://www.startmycar.com/honda/accord Доста нагледно са представени нещата по нашите автомобили и се надявам да са ви полезни!
-
3 points
-
3 pointsДобър вечер на всички, да информирам, че пружините пристигнаха! Сега остава да намеря време да ги сменя... Поздрав на всички, ще кача снимки от смяната.
-
3 pointsЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Тези, които ще пътуват с куриер са сортирани, опаковани и бяха изпратени по-рано днес, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅ Напомням и за клубните поставки за номера, можете да се сдобиете с комплект при взимане на маслата или като ги изпратя заедно с поръчката Ви, по куриер. Цената е 12 лв. за комплект.
-
3 pointsАз съм със 7 ма генерация. От две години имам колата и съм направил две смени на масло. Всеки път в сервиза ми наливат масло до максимума по щека. Като дойде време за смяна - маслото е може би с един - два милиметра надолу. Предполагам е нормално. Като взех колата накрайниците на ауспуха бяха сухи и ръждясали - сега все още са си такива. Предполагам при теб нещо са позамаскирали или маслото което е налято не се харесва на колата За това, че няма проблеми са писали по - горе. На няколко пъти съм засичал коментари на колеги с 8 ма, които се оплакват от светещ датчик за масло когато то е на средата.
-
3 pointsДнес смених и аз предните дискове на цена 710 лв за двата от Бултрако. И накладките 130 лв. Труд 150 лв. Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk
-
3 pointsИмах същите симптоми с бендикса,при завъртане за запалване. Правеше го повече на студено. Та както каза горе,ако ви се отвори ремонт...,го рециклирайте. Сменяха ми съединителя и използвах момента да ми го рециклират.Цената за работа без да сменя нищо (четките здрави),само почистване и смазване100лв. за работа🤔! Сега е "кибрит"...🙂!
-
3 pointsПри тоя габарит на колата няма как да не е тясно, особено за по-едри хора. Отпред мястото е съвсем прилично, аз съм 1.83 и нямам никакви проблеми, но ако се избута седалката назад, отзад става тясно. Джаза, който имахме до скоро е малко по-добре със пространството, в това число и багажника. Не мога да сравнявам с ЦРВ-то което карах, да не говорим за сегашното ми Субару Оутбек. Взехме тази Хонда с единствената цел да я караме градско. Такъв е бил и замисъла на японските инженери и дизайнери, които са я проектирали: искали са да покажат как виждат идеалната технологична градска кола! От всички малки електрички тя е най-технологична, най-маневрена и има много добра возия за размера си! За разхода който посочваш не съм съгласен: по-горе съм показал 37км реален разход на градско в София, около 16-17 часа в делник, зареждайки на Църна маца, после по Цариградско и алея Яворов до Южен парк, след това почти до митница София запад и после до Плиска на Цариградско. 11.6kWh е реален разход и показва основното предимство на ел. коли: каране в града. Разхода се вдига при висока скорост: при около 110км/ч вече е почти 20kWh и рейнджа пада на 130км.
-
3 points
-
3 pointsЖивотните наистина предусещат бедствията. Кучето лаеше по жена ми, още докато бяхме гаджета.
-
3 pointsТук можеш да видиш нагледно процедурата от сервизното ръководство: Няма нищо сложно, като изключим факта, че колата ще е на трупчета и няма да я ползваш докато си играеш с кутията. Като сложим и 10-20дни доставка за нови части, предвиждаш 1 месец да не я ползваш. Ако нямаш друга кола е неприятно.
-
3 points
-
3 pointsНе знам дали е навременно, но този клип ще ти отговори на въпросите: С две думи, препоръчвам Виофо заради цена/качество. Неотдавна направих точно такава покупка – за ~250лв (на промоция тогава) виофо с предна и задна камера и gps модул. Откъм качество на записа е чудесно. Недостатък е ниската скорост на wifi – недостатъчна за стриймване на видео без буфериране. 3-минутно видео се прехвърля за 10тина минути. Затова свалям картата и я пъхам в четец, който си държа в колата. Неудобно, но със стойката-гпс модул, откачането на камерата става много бързо и лесно, а като е свалена и ваденето на картата е лесно. ПП: мога да дам отзив и за hardwire kit-а им. Поръчах го, тествахме с приятел и се оказа, че изключва на ~0.2 волта по-ниско напрежение от зададеното. Т.е. ако се настрой да изключи на 12.4V, реално изключва на 12.2V. Което е доста важно. Но иначе е постоянно и няма проблеми. Друго тествахме колко ток дърпа в различните паркинг, макар и да тествахме само с предна камера. Резултатите: • Стандартен запис: 160mA • Паркинг режим Low bitrate: 160mA • Паркинг режим 1fps: 130–135 mA • Паркинг режим 5fps: 135–140 mA • Паркинг режим Motion: 125 на standby; 155 докато записва Та… не очаквай особено пестене на енергия от паркинг режимите. Единият голям плюс на low bitrate е, че записва и звук за разлика от другите.
-
2 pointsТова е железния мост на р. Арда при с. Долно Черковище. Какво му е толкова интересното та ви занимавам?! Този обикновен железен мост е построен от немците по време на ВСВ. И какво от това?! Интересното е , че немците (държавата или фирмата която го е построила) дават въпреки войната, въпреки, че България е била „окупирана“ дават 100 години гаранция и наскоро по силата на този договор идват и ремонтират моста. Е това е интересното!!! 100 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ!!! https://www.google.com/maps/@41.6158455,25.7273648,3a,75y,139.96h,88.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTpj7iFrQvCVxAp1v4afq8w!2e0!7i16384!8i8192?authuser=0
-
2 pointsНа моята кола, направих следното. Разглобих пластмасата на закопчалката и бутонът си го завързах да е винаги натиснат. Даже не съм си правил трудът да видя дали затваря или отаваря веригата, и евентуално дали да дам на късо или откача кабелаците. Не знам при новите автомобили как е. Контактният е добре да е така (щото това ми е работата), за да не го забравяш.
-
2 pointsА не трябва ли да е точно така? Повдигаш задницата, фаровете се забиват, системата ги вдига. Сваляш задницата, фаровете се вдигат, системата ги сваля.
-
2 pointsПо спомен 7,5мм, но задните се износват много бавно. Ако работната зона е колкото ширината на накладката и е огледална - карай, но виж и отвътре (към окачването) как са. Не е рядкост там да е по-зле.
-
2 pointsБлагодарение на отзивчивия китайски народ - край на самоделните капачки на клемите: Още не съм решил въпроса с леко хлабавите клеми на Хонда (такива ми бяха и на предишния Акорд ) Засега - по пенсионерския начин - с навити около терминалите алуминиеви тенекенца от кенче за бира....
-
2 pointsЗа 130к.и 17год. по окачването това: + това: Ей така ,за да служи вярно!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00