Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно teodor_tsonev

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Проблем при запалването.

    Забелязал съм, че моята пали по-трудно, когато нивото на бензина падне под средата. На пълен резервоар пали само като и покажа ключа Предполагам ще е нещо от бензиновата помпа при мен. При теб наблюдава ли се подобна зависимост от нивото на бензина и паленето?
  2. Проблем с токовете или...

    Бях я напръскал преди да я монтирам с контактен спрей преди 5 месеца. Толкова бързо ли да корозира?
  3. Проблем с токовете или...

    Предният път беше грешка 17, VSS сензор, предполагам сега ще е същото. Симптомите са абсолютно същите.
  4. Май месец си взех автомобила от подписа и не работеше скоростомера. Смених VSS сензора и всичко се оправи до днес, когато пак не работи и съответно светна и check лампата. Дали е просто лош късмет или има някакъв друг проблем за да се прецаква толкова бързо този сензор. Имайте предвид, че си взех втора употреба, но забелязвам и друг проблем, който може да има връзка. Понякога светлините на фаровете и таблото премигват като за секунда светват по-силно и после пак нормално. Възможно ли е това да е някакъв проблем с токовете и това да е първопричината за изгорелият VSS сензор. Не е много евтин и не ми се сменя през 3-4 месеца.
  5. swap от D14A7 към D15Z6

    Аз на 3000 оборота на 5-та съм към 120км/ч, но на 5-та почти не ускорява, само поддържам скорост. На магистрала Хемус, където има възвишения дори ми пада скоростта на 5-та и вкарвам 4-та, което много ме дразни. Съветвам те да не се занимаваш с подобен безсмислен swap, освен ако някой вече не ти е подарил двигателя. Не че е лош, напротив, аз съм много доволен, защото лятото извън градско ми дава 5 разход, а в града 8, сега зимата скочи на 10 градско, но понеже казваш, че ти е писнало да караш най-малкият двигател не ти препоръчвам този, защото ускорението им е близко и зависи повече от състоянието на автомобила при нашите 20+ годишни баби Ако все пак си си навил на пръста по-добре се качи и покарай някой D15Z6 ако имаш път към София мога да ти дам да направиш едно кръгче. Ако ти хареса и усетиш разлика по-добре продай твоята и си вземи Сивик с въпросният двигател. Ще ти излезе хем по-евтино, хем ще си спестиш един куп главоболия.
  6. swap от D14A7 към D15Z6

    До колкото разбрах караш D14A7, която е 75к.с., разликата с D14A8 (90к.с.) е в една гарнитура на дросела. Според мен смени нея и виж дали няма да си доволен от резултата. Вървежа на D14A8 е същият като на D15Z6, просто вторият е малко по-икономичен. Разликата в конете се компенсира от по-дългата скоростна кутия и общо взето ако искаш по-пъргава кола няма да останеш очарован. Относно това, че искаш да покараш VTEC много хубаво, но точно този на икономика не се усеща, аз поне на моята не го усещам, даже се чудех в началото дали изобщо ми работи, но по-опитните ме светнаха, че ако искам да усещам "kick" ми трябва "B" серия двигател с VTEC, нашите са правени за икономия.
  7. Хахаха разбира се, че не. Всички на които си помогнал сме ти благодарни, защото все пак никой не е на заплата във форума и не е длъжен да се обяснява. Просто закачливи коментари от рода на защо питаш, като не четеш ме дразнят като се има предвид слабата активност във форума ни. Тук знаещите и помагащите се броите на пръстите на едната ръка. Напълно нормално е за мен поне, когато питащият не получи отговор в рамките на няколко часа до ден, да потърси друга помощ, все пак става въпрос за автомобили. Чест му прави на niki_r, че все пак е влязъл във форума и е споделил какъв е бил проблема, така темата вече има завършен вид и би помогнала на следващият с подобен проблем.
  8. Зимни гуми

    Аз съм се спрял на NEXEN Winguard WH2 86T. Доста ги хвалят и тези дни ще си взема такива. Евтини са и индекса им за мокро е "В".
  9. Човека е питал на 25 септември, най-добрият отговор се дава на 18 октомври. Аз също не бих чакал 3 седмици някой да ми отговори във форума.
  10. За 2,5г. може да си е променил мнението
  11. Високи обороти, чека свети.

    Ако е VSS сензора няма да ти работи скоростомера, както вече казах, а не да имаш проблеми с оборотите или оборотомера. Скоростомера отказвал ли ти е? Когато не работи VSS сензора освен скоростомера, не работи vtec-a и не свети еконо лампичката. Може да пробваш да почистиш буксата с контактен спрей, но едва ли ще се реши проблема. Моят сензор прекъсваше, една седмица работеше, две - не. Пръсках буксите, но не помогна. Смених го и се оправи. На старият се бяха износили зъбите на зъбното колело. Ето линк към отстраняването на проблема
  12. D15Z6

    Всичко в тази кола е направено с цел икономия на гориво. Ако мислиш да се "дърпаш" по светофарите не е за теб. Аз лично очаквах да е малко по-жива за 114к.с., но просто скоростната кутия не го позволява, иначе много приятно се изненадах от разхода. Вървежа му е като на 1.4 90к.с., но е по-икономична. Дава ми 8-9 градско в София и 5 извън града без да се старая да карам икономично. Частите за тези автомобили са евтини като на голф, само че караш Хонда. При правилна експлоатация са много здрави и надеждни. Понеже ще ти е първа кола, търси задължително с ABS. Моята е без и ми се е случвало на няколко пъти да ми се изправят косите, заради идиоти на пътя, въпреки че имам опит от преди това на коли без ABS. Нормално като за 18-годишен младеж да питаш за двигателя и вървежа, но не подценявай спирачките, гумите и окачването преди да се качиш зад волана.
  13. Високи обороти, чека свети.

    Ако е VSS, то скоростомера няма да ти работи и трябва да се смени сензора за скорост, няма общо с оборотите. Когато не работи VSS и V-tec също не работи.
  14. Остави ме на пътя за първи път...

    Стига бе, гориво ли пестиш?
  15. Остави ме на пътя за първи път...

    Е, оставяте за пръв път на пътя, пък и друг път си я бутал?
×