Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    80
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

teodor_tsonev last won the day on Септември 10

teodor_tsonev had the most liked content!

Обществена Репутация

16 Neutral

Относно teodor_tsonev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.05.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

303 профилни разглеждания
  1. teodor_tsonev

    Пожълтяли фарове на сивик MB4

    Има тема как да си полираш сам фаровете Ако фаровете са ти силно пожълтели е нормално да не светят добре, но след полирани всичко трябва да е ОК. Ако проблема пак го има ще трябва да ги рециклираш, т.е трябва да се смени покритието на рефлекторите (алуминизация), полиране и поставяне на защитно фолио. Процедурата струва към 250лв. и се правят само оригинални фарове.
  2. teodor_tsonev

    Как да си полираме сами фаровете

    Да, както се вижда на снимките, пластмасата на левият ми фар беше в много лошо състояние. Сега светят по-добре. Все пак ако имаш проблеми с осветеността може би твоите трябва да се рециклират. Т.е. освен полиране да се смени покритието на рефлекторите, обработката на рефлекторите се нарича алуминизиране. Рециклирането върви м/у 250-300лв. за двата фара.
  3. Пускам темата и ще споделя моят опит, защото не видях да има подобна и може да е от полза за някои хора, които обичат сами да си "чоплят" по колата. Ако някой знае друг метод нека да сподели. Темата не е само за Сивик естествено и ако някой модератор реши може да я премести в Полезна информация за всяка Хонда Цялата манипулация ми отне около 2 часа, но можех да я свърша и за доста по-малко. Аз използвах следното: 1. Пет броя водна шкурка - 600, 800, 1000, 2000, 3000; 2. Полираща паста 2бр. на 3М - 09374 за грубо полиране и 09375 за фино; 3. Лак с UV защита - Lens clear; Всичко съм правил на ръка, без машинки. Става бързо. Важно е да поливате с вода при шкуренето с водна шкурка, аз използвах пулверизатор. Някои хора препоръчват да не се полира след шкуренето, а направо да се нанесе лака, защото хваща по-добре, но на мен ми се сториха доста мътни фаровете, дори след последната 3000 шкурка, а и ми се щеше да си направя експеримента и ги полирах. Пастите, които използвах са за ръчно полиране и вършат страхотна работа. Изполвах две домакински гъбички за двете пасти и полирането става за минута две с няколко кръгови движения. Очаквах да търкам много, понеже нямам машина, но за моя радост не бе така. Фаровете светнаха още след първата паста, ако някой иска може да си спести тази за фино, особено ако ще слага лак. След полирането е важно да почистите добре фаровете с обезмаслител преди да нанесете лака. Аз нанесох две ръце лак. Пръска се от 20-30см. разстояние и след първото нанасяне се чака 15-20 минути преди второто. При мен след първото нанасяне фаровете станаха кристални, имах чувството, че няма стъкло и мога да бръкна вътре След второто нанасяне се образува така наречената "портокалова кора", но не е болка за умиране. Най-добрият вариант е след полирането да се използва защитно фолио на 3М, но не ми се сваляше фара, а и не бях сигурен, че ще мога да го залепя добре. Ето и малко снимки: След упешният екперимент на моята кола трябваше да полирам и фаровете на Маздата на приятелката ми. При Маздата ефекта беше още по-добър, защото рефлекторите са и по-запазени. Ще видя колко време ще издържи, но поне пастите и лака са икономични, най-вероятно ще сменим колите преди да свършат
  4. teodor_tsonev

    Сивик 7-ген седан

    Покарай и двете, даже пробвай и Акорда. Аз като си търсих кола четох доста лоши отзиви за 7-ма генерация и се спрях на 6-та. Най-лошо впечатление ми направи скоростният лост на хеча, който е на таблото като на бус и това тотално ме отказа. Но и като цяло не усещах разлика като да се качвам в по-нов модел автомобил м/у 6-та и 7-ма, даже возията на моя седан ми хареса повече и волана се въртеша много по-леко, може и някакъв проблем да е имал хеча, който карах. Но сега като се кача на 3-ката на приятелката ми се усещат годинките, много по-добра возия, по-тиха и по-комфотна, спрямо моята, което е нормално, все пак е по-нова, само че при 7-ма точно това не го усетих. ПП. Седма седан не съм карал, но предполагам няма да е много по-различно от хеча, освен че скоростният лост си е на мястото
  5. teodor_tsonev

    Сивик 7-ген седан

    Аз говоря от първа ръка, имам 6-та Сивик седан и приятелката ми има Мазда 3 седан. Багажника на Маздата е по-голям. За да е по ясно потърсих информация в http://kolalok.com. Багажника на Маздата е 413л., а на хондата която си харесал 342л. Според мен 3-ката си е чист седан и багажника си се откроява. Прилагам и снимка за да не станат грешки. http://kolalok.com/bagazhnik/mazda/3.html - Мазда 3 http://kolalok.com/bagazhnik/honda/civic.html - Хонда Сивик Хибрида не си вземай, разхода е съвсем малко по-добър от на обикновена бензинка, а динамиката е по-зле. Ще имаш допълнителни разходи, а вече са си на годинки. Хибрид се взема нов от магазина
  6. teodor_tsonev

    Сивик 7-ген седан

    Ако толкова ти е мерак, вземи го тоя седан да си начешеш крастата. Моето лично мнение е, че за годините си му липсват някои глезотийки, като темпомат (мисля, че само type s има) например. Хондата не е лоша, но не е толкова надежден автомобил като предходната 6-та генерация. Осма също е сполучлива, но дизайна и не е за всеки и щом не ти харесва няма какво да те убеждавам. Иначе спокойно можеш да караш 6-та на 15-ки джанти. За возията, на мен 6-та ми харесва повече, макар да си призная в седан от 7-ма не съм се возил. Съвета ми е да се качиш и да покараш, да усетиш автомобила и ако прецениш, че е твоя, вземаш го. Обещай обаче да се качиш и в Мазда 3 седан, не те карам да я купуваш, просто се качи в двата автомобила и сам ги сравни.
  7. teodor_tsonev

    Сивик 7-ген седан

    Фен съм на марката, но 7-ма генерация не е това, което се очаква да бъде от Хонда. Ако 6-та ти е стара, а 8-ма скъпа, моят съвет е да заложиш на друга марка, колкото и странно да звучи във форума на Хонда. Приятелката ми кара Мазда 3 седан и съм много приятно изненадан от комфорта, возията, здравината и дизайна на автомобила за цената си. Вървят около 6000лв., колкото са и седаните от 7-ма генерация Сивик.
  8. teodor_tsonev

    Смяна на компютър

    Коментирано е многократно тук във форума. Няма как с една гарнитура да се качат 15к.с. Има разлика в компютъра и до колкото си спомням и в смукателната или изпускателната система не съм сигурен. Гарнитурата има ефект ако се смени, но само с нея 15к.с. няма как да се вдигнат.
  9. teodor_tsonev

    Смяна на компютър

    А как разбра като не можеш да я запалиш или аз нещо пропускам?
  10. Някой знае ли дали лайсната на предното стъкло от англичанка е същата като на японка. Трябва ми за японката, че ми залепиха стъклото без лайсна и стои много грозно, а не мога да намеря никъде лайсна.
  11. teodor_tsonev

    Търся майстор в София

    Човека явно няма възможност да си ремонтира колата пред блока сам и търси помощта на мобилен сервиз. Не виждам с какво ще му помогне да си прочете грешката. Към автора: Защо просто не извикаш някой приятел да те дръпне до близкия сервиз или този който посещаваш, мобилните вземат повече?
  12. teodor_tsonev

    Не иска да запали ..

    От тези години си има и с имобилайзер. Моята също е 96г. и има фабрично.
  13. teodor_tsonev

    Губи антифриз

    Е какъв цвят искаш да е? Аз като сменя маслото и поработи на място 5 мин. и веднага след това ако го източа ще е черно без да съм карал и километър. Ако не е на газ колата няма как да е златисто маслото веднъж налято в двигателя.
  14. teodor_tsonev

    Honda Civic 6 sedan D15Z8

    Не са баш едни и същи. На англичанката не е D15Z6, а D15Z8 и се води 115к.с, а не 114. Може да има и разлика в останалите карантии. Делкото със сигурност е различно, поне буксата Англичанките са ми грозни, но това е субективно, все едно е Роувър (все пак те са ги правили) и този махагон вътре...
×