Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    98
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

teodor_tsonev last won the day on Септември 10 2018

teodor_tsonev had the most liked content!

Обществена Репутация

24 Neutral

Относно teodor_tsonev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.05.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

418 профилни разглеждания
  1. Накладки най-вероятно
  2. teodor_tsonev

    Civic не пали

    Без значение от сезона при мен винаги е палила по-трудно ако бензина ми е под 1/4. Напълня ли до горе, пали веднага, предполагам, че е нещо с горивната помпа, но за сега ще е така.
  3. Защо сравняваш Голф 2-ка със Сивик 6-та, произвеждан 96-00, сравнявай цените на частите с Голф 4-ка. dandilov, кой внася още 6-та Много са стари, за добро или лошо никой не ги внася вече, по автокъщите почти няма Сивик 6-та, най-вероятно колегата ще си вземе кола от човек
  4. Частите струват колкото на Голф, да не кажа по-евтини. Пише се убеждава. Ако си толкова зле с правописа вземи си сложи поне един текстов редактор.
  5. Дори ако е със зимна течност ако дюзите са замръзнали от разтопен сняг и после замръзнал на бучка лед, резултата пак е същия.
  6. teodor_tsonev

    Проблем с токовете или...

    Не съм слагал грес, само с WD40 съм пръскал. Ще пробвам при следващата смяна да напълня букксата с грес дано има ефект
  7. teodor_tsonev

    Проблем с токовете или...

    При мен си стои на 0 км/ч, а километража не отчита въобще, защото няма сигнал заради клеясалите (зеленясали) пинове. При теб може да е некоректно работещ VSS или в самото табло да имаш проблем, но със сигурност имаш сигнал и едва ли е проблема в пиновете
  8. teodor_tsonev

    Проблем с токовете или...

    За жалост пак вдигам старата тема. Както писах вече последният път смених, както сензора, така и датчика (буксата) който влиза в него. Надявах се, че съм решил проблема кардинално, но уви. Днес пак ми прекъсна скоростомера и километража. Разкачих буксата и средният пин от трите пак е клеясал, отнова за 6 месеца от както съм го сменил . Дайте идея от къде идва проблема. Имам чувството, че само лекувам симптомите на нещо друго като сменям на всеки 6 месеца VSS сензора и буксите.
  9. teodor_tsonev

    Предно окачване 1.4 is 90

    Ако трака при завой е каре.
  10. За всеки един от въпросите ти има отговор във форума, не ми се говори наизуст за да не те подведа, а и не ми се търси вместо теб. Има си търсачка ПП. Седалки, подлакътник, огледала, ел. стъкла, тази кола подарък ли ти е или ти си я избра?
  11. И аз имах същият проблем. Наистина най-вероятно е комутатора, както казва fenabg, на мен не ми се занимаваше да го сменям и си взех направо цяло делко. Може би е по-разумнят избор.
  12. Никой не говори за спиране все още, а за ограничаване в определени дни и на определени места. Вече е факт на някои места в Европа.
  13. Освен всичко да не забравяме и че вече сме края на 2018г. и сега да се купува дизел на мен ми се струва неразумно. Очаквам да 1-2г. да се забранят да движат по центъра на столицата. В цяла Европа има натиск за ограничаване на дизеловите автомобили, очаквам и в нас да се появи скоро време.
  14. Колега sadworm, не знам каква помощ очакваш да получиш от форум с така зададени въпроси. Обществен форум не е мястото, където да търсиш съвет как да нарушиш закона, то не мисля, че трябва да го правиш и където и да е де. Споменаваш катаджии, споменаваш и шефа на КАТ, като имаш толкова връзки отиваш в КАТ и я регистрираш. Законният начин няколко човека ти казахме какъв е: документи на двигателя от предния собственик > технотест > КАТ И тук няма кой да ти даде гаранция за технотеста, защото купето фабрично не е предвидено за този двигател. По принцип може да слагаш двигатели само с които се предлага въпросното купе. Нали знаеш, тука е България, закони имаме всякакви, но няма кой да ги спазва. По принцип всякакви модификации по двигателя са забранени ако автомобила не се ползва само и единствено на писта или офроуд. Дори изпускателния колектор не може да смениш със спортен, нито да сваляш катализатори. Много колеги го правят и за сега няма проблеми, но очаквам в скоро време да затегнат обръча при техническите прегледи и тогава много хора ще проплачат.
×