Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

teodor_tsonev last won the day on September 10 2018

teodor_tsonev had the most liked content!

Community Reputation

28 Neutral

About teodor_tsonev

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 05/05/1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

590 profile views
  1. То разликата м/у 90 и 75 в Силистра е 5-6лв.
  2. Както вече ти се каза многократно ако двигателя ти е D14A2 , който се вгражда в англичанките, то той е 90к.с. (89 да сме по-точни по каталог). Ако някой ти каже, че е 200к.с ще върви ли повече? D14A3, D14A5 и D14A7 са 75к.с
  3. Почисти си IACV-то. Имаше някъде тема тук във форума подробно обяснено как се прави със снимки.
  4. teodor_tsonev

    Сивик 6та Мнение

    Усещането за пространство е повече субективно. Качи се и виж, направи един тест драйв и ако си доволен действай.
  5. Фейса е 99-00
  6. Ако и двете са японки, т.е не са англичанки, няма разлики. Има обаче разлики от фейслифта и преди фейслифта. Твоята е от 2000г. и трябва да търсиш фейсова
  7. teodor_tsonev

    Летни гуми

    Аз също съм с 6-та седан и си ползвам стандартният размер 175/65/14 за модела. Ти си и с 75 к.с., не ти трябва по-широка гума, сегашните ти също са ок
  8. Механичната разлика м/у D14A3 (75 к.с.) и D14A4 (90 к.с.) наистина е в гарнитурата на дросела, но само с нея не се вдигат 15 к.с. Има разлика и в компютрите. Разбира се ще има и подобрение само със смяната на дросела, но няма да стане 90 к.с. За да живне още малко може да се смени и изпускателния колектор с 4-2-1 от D16Z6/D16Y8. Това е най-лесното, за повече мощност вече трябва сгъстяване на двигателя и втек глава, редена скоростна кутия и тн и тн.
  9. Ако ти се намира метчик мини гайките профилактично, колкото да калиброваш резбата след заварките.
  10. teodor_tsonev

    Правилните свещи за D15Z6

    Да, знам. Свързах се и с колегата Izanagi, обеща днес да провери дали има. Иначе се свързах с AutoPower.BG и от там потвърдиха, че NGK имат заводи във Франция и Япония, но не са сигурни от къде са свещите. Разбрахме се утре да отида и на място да отворим една кутия, ако пише Japan на свещта ще ги взема (освен ако Izanagi няма). От ebay не ми се пазарува
  11. teodor_tsonev

    Правилните свещи за D15Z6

    Супер, ZFR6J-11 ще са, сега ако ми и кажете къде в БГ има оригинални NGK и да пише Japan на тях равни няма да имате
  12. teodor_tsonev

    Правилните свещи за D15Z6

    За нашия климат не е ли по-добре ZFR5J-11, с ZFR6J-11 няма ли да имам проблеми зимата?
  13. Здравейте колеги, Бях твърдо решен да не пускам поредната тема за свещи, но колкото повече ползвам търсачката и различни калкулатори, толкова повече се обърквам. Темите във форума са стари и с доста противоречива информация. Различните калкулатори също дават различна информация. Та някой знае ли какви трябва да са свещите на D15Z6? Изчетох мнения за следните на NGK: ZFR6J-11 ZFR5J-11 ZFR5F-11 ZFR6F-11 В сайта на NGK в калкулатора на 6-та генерация присъства единствено мотора на D16Y7 и дават ZFR5F-11, а в този калкулатор за моя двигател дават ZFR6J-11. До колкото разбрах числата 5 и 6 са топлинни числа и има значение дали караш повече градско или магистрално, респективно на ниски или високи обороти. Какво означават "F" и "J" и каква е разликата м/у двата вида свещи? Най-вероятно са взаимозаменяеми, но все пак като имам избор кои да избера?
  14. Накладки най-вероятно
×