Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно teodor_tsonev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.05.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

185 профилни разглеждания
  1. Амортисьори

    Защо ти е мека возия, като ще я подготвяш за писта. Няма как хем да вози меко, хем да е за писта. Компромисният вариант за амортИсьор са си стоковите. Преразпределение на тежестта на автомобила няма как да стане с амортисьори.
  2. Въпрос за Ремус

    Мисля, че колегата го написа с ирония, оценявам чувството му за хумор. Иначе темата е стара и едва ли питащият я чете вече.
  3. Ами аз тази малката кора може да я имам, просто като застана над двигателя и погледна на долу има места където се вижда асфалта и реших, че нямам кора, а и след дъжд всичко е мокро около двигателя. Благодаря за съвета, и аз се убедих, че с чистене и пръскане със спрей не става. Явно ще режа и ще слагам нова букса, дано поне сензора да е още читав. Лятото го сменях и работеше, но явно е трябвало да сменя и буксата, защото и тя беше тръгнала. Средният пин е зелен, клеясал.
  4. Здравейте, взех си колата без въпросната кора и в дъждовно време всичко в двигателният отсек става леш. За пореден път трябва да сменям VSS сензора и да почиствам буксата, защото е клеясала. Не знам дали изобщо автомобила стандартно има такава кора. Модела е Сивик VI седан японка от подписа. Това което намирам в интернет като кора под двигателя не ми изглежда, че ще свърши работа, защото ми изглежда много малка и със странна форма. Не виждам как това парче ще ми предпази двигателният отсек от водата. По принцип оригиналната кора (ако изобщо има такава) метална ли е или пластмасова?
  5. Проблем при запалването.

    Забелязал съм, че моята пали по-трудно, когато нивото на бензина падне под средата. На пълен резервоар пали само като и покажа ключа Предполагам ще е нещо от бензиновата помпа при мен. При теб наблюдава ли се подобна зависимост от нивото на бензина и паленето?
  6. Проблем с токовете или...

    Бях я напръскал преди да я монтирам с контактен спрей преди 5 месеца. Толкова бързо ли да корозира?
  7. Проблем с токовете или...

    Предният път беше грешка 17, VSS сензор, предполагам сега ще е същото. Симптомите са абсолютно същите.
  8. Май месец си взех автомобила от подписа и не работеше скоростомера. Смених VSS сензора и всичко се оправи до днес, когато пак не работи и съответно светна и check лампата. Дали е просто лош късмет или има някакъв друг проблем за да се прецаква толкова бързо този сензор. Имайте предвид, че си взех втора употреба, но забелязвам и друг проблем, който може да има връзка. Понякога светлините на фаровете и таблото премигват като за секунда светват по-силно и после пак нормално. Възможно ли е това да е някакъв проблем с токовете и това да е първопричината за изгорелият VSS сензор. Не е много евтин и не ми се сменя през 3-4 месеца.
  9. swap от D14A7 към D15Z6

    Аз на 3000 оборота на 5-та съм към 120км/ч, но на 5-та почти не ускорява, само поддържам скорост. На магистрала Хемус, където има възвишения дори ми пада скоростта на 5-та и вкарвам 4-та, което много ме дразни. Съветвам те да не се занимаваш с подобен безсмислен swap, освен ако някой вече не ти е подарил двигателя. Не че е лош, напротив, аз съм много доволен, защото лятото извън градско ми дава 5 разход, а в града 8, сега зимата скочи на 10 градско, но понеже казваш, че ти е писнало да караш най-малкият двигател не ти препоръчвам този, защото ускорението им е близко и зависи повече от състоянието на автомобила при нашите 20+ годишни баби Ако все пак си си навил на пръста по-добре се качи и покарай някой D15Z6 ако имаш път към София мога да ти дам да направиш едно кръгче. Ако ти хареса и усетиш разлика по-добре продай твоята и си вземи Сивик с въпросният двигател. Ще ти излезе хем по-евтино, хем ще си спестиш един куп главоболия.
  10. swap от D14A7 към D15Z6

    До колкото разбрах караш D14A7, която е 75к.с., разликата с D14A8 (90к.с.) е в една гарнитура на дросела. Според мен смени нея и виж дали няма да си доволен от резултата. Вървежа на D14A8 е същият като на D15Z6, просто вторият е малко по-икономичен. Разликата в конете се компенсира от по-дългата скоростна кутия и общо взето ако искаш по-пъргава кола няма да останеш очарован. Относно това, че искаш да покараш VTEC много хубаво, но точно този на икономика не се усеща, аз поне на моята не го усещам, даже се чудех в началото дали изобщо ми работи, но по-опитните ме светнаха, че ако искам да усещам "kick" ми трябва "B" серия двигател с VTEC, нашите са правени за икономия.
  11. Хахаха разбира се, че не. Всички на които си помогнал сме ти благодарни, защото все пак никой не е на заплата във форума и не е длъжен да се обяснява. Просто закачливи коментари от рода на защо питаш, като не четеш ме дразнят като се има предвид слабата активност във форума ни. Тук знаещите и помагащите се броите на пръстите на едната ръка. Напълно нормално е за мен поне, когато питащият не получи отговор в рамките на няколко часа до ден, да потърси друга помощ, все пак става въпрос за автомобили. Чест му прави на niki_r, че все пак е влязъл във форума и е споделил какъв е бил проблема, така темата вече има завършен вид и би помогнала на следващият с подобен проблем.
  12. Зимни гуми

    Аз съм се спрял на NEXEN Winguard WH2 86T. Доста ги хвалят и тези дни ще си взема такива. Евтини са и индекса им за мокро е "В".
  13. Човека е питал на 25 септември, най-добрият отговор се дава на 18 октомври. Аз също не бих чакал 3 седмици някой да ми отговори във форума.
  14. За 2,5г. може да си е променил мнението
×