Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    156
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

teodor_tsonev last won the day on Май 10 2020

teodor_tsonev had the most liked content!

Обществена Репутация

51 Neutral

Относно teodor_tsonev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.05.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2119 профилни разглеждания
  1. Разбрахме вече... Отговорил съм ти под поста и съм го цитирал.
  2. Да, механичната разлика в двата двигателя е във въпросната гарнитура, но за да качи заветните 15 к.с. трябва компютъра да се настрои, само, че ECU-то на D14A3 не подлежи на такава настройка и трябва да смени компютъра с такъв от D14A4. Другия вариант е компютър, който може да се "пипа" например Р24 или Р30, но компютъра + настройката + преходниците ще му е 500-600лв. За това по-евтиния вариант е направо готово ECU от D14A4.
  3. При 25-30 годишни кошници като нашите кое как ще върви е много относително. Като искаш експеримента да е точен може да замериш въпросния автомобил преди и след процедурата на дино стенд (един и същ, при еднакви условия). Не казвам, че няма да има разлика, но ти гарантирам, че ще е далеч от 15 к.с. Който се е занимавал със засилване на атмосферки знае как се вдигат к.с., останалото е плацебо ефект.
  4. Коментирано е многократно през годините. Само с гарнитура няма да стане "магията" да се вдигнат 15к.с. (от 75 на 90). Трябва да се смени и компютъра.
  5. Аз също търся тенекеджия и бояджия за София. Колега, ти намери ли?
  6. Имах същия проблем, гаснеше като загрее, чаках я да изстине и можех да я запаля за 1-2км докато стигна до сервиза. Смених делкото и се оправи, най-вероятно комутатора е причината. Излезе ми по-евтино да си сменя цялото делко с втора употреба, отколкото да сменям с нов комутатор.
  7. Двигателя ти е D15Z6 и е 1,5 VTEC-e , т.е. VTEC си e, само че се води economy. "Идърпване" от която и да е D серия трудно ще усетиш от VTEC-a, камо ли от D15Z6
  8. Аз съм със същите. Последните изкараха 3 години и все си чистеха като нови. Смених ги наскоро, защото на едната и се скъса капачето в края. И струват 3.50лв. бройката в Хоуммакс, има ги и в бензиностанции Круиз. И 60лв. да струват пак такива ще си купя. Интересното е, че точно тези тип банан със захвата за старите модели автомобили чистят добре, другите с по-скъпия захват не стават. Пробвах ги на Маздата, явно и гумата е друга, не чистеха и подскачаха като се свалят надолу.
  9. Те ако са дълги предавките още повече ще се чуди
  10. Само? Ти 60-70к.с знаеш ли колко са? По принцип конските сили от турбо са най-евтини, но това си е за писта, в града полицаите ще ти правят проблеми, може и да ти спрат колата от движение. За да засилиш атмосферен двигател (без турбо) си приготви пак 2000лв., говоря за хубави части и не се наемам да ти казвам колко коня ще вдигнеш, но няма да са 60-70 със сигурност. Ако беше с 1.4 лесно, но с 125к.с и къса скоростна кутия пак ти казвам, по-добре смени колата ако не ти стигат.
  11. Без пари няма да стане и не всичко е к.с. Тунинга на атмосферни двигатели е много скъп и резултата може да те разочарова. Хубава генерация с хубав спортен въздушен филтър и изпускател при твоя сетъп може да ти вдигнат 5-6 к.с, но ще ти трябва компютър и настройки. Много е относително, при моя сетъп генерацията ми е рестриктивен елемент и ако сложа хубава такава на Ф55 мога да кача и 10-15 к.с., но при теб не е чак толкова. Щом 125к.с с къса скоростна кутия ти се струва мудно, то по-евтино ще ти излезе да смениш автомобила.
  12. За да засилиш двигателя в твоя случай (говоря за глава/блок) трябва да налееш много пари и инвестицията не си струва. По-евтино и по-ефективно ще е да си вземеш B16. Ефектект ще има ако помогнеш на двигателя да диша по-добре, т.е спортен въздушен филтър, изпускател и генерация, но пък не искаш да си махаш катализатора (всъщност сигурен ли си, че имаш ) Тези трите неща вървят в комплект и ефект от тях няма да има ако не е изпълнено едно от трите, особено ако останеш със стоковата генерация, говоря от опит. Не знам с каква скоростна кутия си, ако е с дълги скорости сложи такава с по-къси, например 4,2 файнъл или 4,43. Аз минах от 3,8 на 4,43 и колата най-после тръгна. Това е и най-смислената модификация, която можеш да направиш, няма и нужда да търсиш компютър, който се чипва и да плащаш 300-350лв. за настройки. Слагаш и караш. На теб и стоков двигателя си ти е с 125к.с и би трябвало да ти е достатъчен, щом не си рацер Сигурен ли си, че всичко е наред с колата, почни първо от там.
  13. Супер е, преди и на мен ми гореше 5 извънградско, сега е с литър повече, в градско (София) си ми харчи както преди 8-8,5 лятото и над 9 зимата, но май ще сменям с.к., че е много дълга. Не знам какво да правя генерацията и гърнето. Хем искам да я отпуша, хем искам да не е по-шумна от стокова.
×
×
  • Създай нов...