Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    89
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

teodor_tsonev last won the day on Септември 10

teodor_tsonev had the most liked content!

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно teodor_tsonev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.05.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

339 профилни разглеждания
  1. teodor_tsonev

    Предно окачване 1.4 is 90

    Ако трака при завой е каре.
  2. За всеки един от въпросите ти има отговор във форума, не ми се говори наизуст за да не те подведа, а и не ми се търси вместо теб. Има си търсачка ПП. Седалки, подлакътник, огледала, ел. стъкла, тази кола подарък ли ти е или ти си я избра?
  3. И аз имах същият проблем. Наистина най-вероятно е комутатора, както казва fenabg, на мен не ми се занимаваше да го сменям и си взех направо цяло делко. Може би е по-разумнят избор.
  4. Никой не говори за спиране все още, а за ограничаване в определени дни и на определени места. Вече е факт на някои места в Европа.
  5. Освен всичко да не забравяме и че вече сме края на 2018г. и сега да се купува дизел на мен ми се струва неразумно. Очаквам да 1-2г. да се забранят да движат по центъра на столицата. В цяла Европа има натиск за ограничаване на дизеловите автомобили, очаквам и в нас да се появи скоро време.
  6. Колега sadworm, не знам каква помощ очакваш да получиш от форум с така зададени въпроси. Обществен форум не е мястото, където да търсиш съвет как да нарушиш закона, то не мисля, че трябва да го правиш и където и да е де. Споменаваш катаджии, споменаваш и шефа на КАТ, като имаш толкова връзки отиваш в КАТ и я регистрираш. Законният начин няколко човека ти казахме какъв е: документи на двигателя от предния собственик > технотест > КАТ И тук няма кой да ти даде гаранция за технотеста, защото купето фабрично не е предвидено за този двигател. По принцип може да слагаш двигатели само с които се предлага въпросното купе. Нали знаеш, тука е България, закони имаме всякакви, но няма кой да ги спазва. По принцип всякакви модификации по двигателя са забранени ако автомобила не се ползва само и единствено на писта или офроуд. Дори изпускателния колектор не може да смениш със спортен, нито да сваляш катализатори. Много колеги го правят и за сега няма проблеми, но очаквам в скоро време да затегнат обръча при техническите прегледи и тогава много хора ще проплачат.
  7. Аз си ги поръчах от тук, но ги има и на други места. Нарочно не съм писал от къде в първият пост за да не се сметне за реклама.
  8. Законният начин е с документите на двигателя да отидеш на технотест и след това да я регистрираш в КАТ. Без технотест няма как да мине в КАТ (законно). Няма и гаранция, че ще минеш технотеста. Разликите м/у B и D сериите не са само в двигателя.
  9. teodor_tsonev

    Потене на Стъклата

    Добре е да се смени и филтъра на купето. Обикновено ако си забравил да го смениш (той си е консуматив като всеки друг филтър) стъклата се потят повече от обикновено, а и вреди на здравето ако не го подменяш на време.
  10. Има тема как да си полираш сам фаровете Ако фаровете са ти силно пожълтели е нормално да не светят добре, но след полирани всичко трябва да е ОК. Ако проблема пак го има ще трябва да ги рециклираш, т.е трябва да се смени покритието на рефлекторите (алуминизация), полиране и поставяне на защитно фолио. Процедурата струва към 250лв. и се правят само оригинални фарове.
  11. Да, както се вижда на снимките, пластмасата на левият ми фар беше в много лошо състояние. Сега светят по-добре. Все пак ако имаш проблеми с осветеността може би твоите трябва да се рециклират. Т.е. освен полиране да се смени покритието на рефлекторите, обработката на рефлекторите се нарича алуминизиране. Рециклирането върви м/у 250-300лв. за двата фара.
  12. Пускам темата и ще споделя моят опит, защото не видях да има подобна и може да е от полза за някои хора, които обичат сами да си "чоплят" по колата. Ако някой знае друг метод нека да сподели. Темата не е само за Сивик естествено и ако някой модератор реши може да я премести в Полезна информация за всяка Хонда Цялата манипулация ми отне около 2 часа, но можех да я свърша и за доста по-малко. Аз използвах следното: 1. Пет броя водна шкурка - 600, 800, 1000, 2000, 3000; 2. Полираща паста 2бр. на 3М - 09374 за грубо полиране и 09375 за фино; 3. Лак с UV защита - Lens clear; Всичко съм правил на ръка, без машинки. Става бързо. Важно е да поливате с вода при шкуренето с водна шкурка, аз използвах пулверизатор. Някои хора препоръчват да не се полира след шкуренето, а направо да се нанесе лака, защото хваща по-добре, но на мен ми се сториха доста мътни фаровете, дори след последната 3000 шкурка, а и ми се щеше да си направя експеримента и ги полирах. Пастите, които използвах са за ръчно полиране и вършат страхотна работа. Изполвах две домакински гъбички за двете пасти и полирането става за минута две с няколко кръгови движения. Очаквах да търкам много, понеже нямам машина, но за моя радост не бе така. Фаровете светнаха още след първата паста, ако някой иска може да си спести тази за фино, особено ако ще слага лак. След полирането е важно да почистите добре фаровете с обезмаслител преди да нанесете лака. Аз нанесох две ръце лак. Пръска се от 20-30см. разстояние и след първото нанасяне се чака 15-20 минути преди второто. При мен след първото нанасяне фаровете станаха кристални, имах чувството, че няма стъкло и мога да бръкна вътре След второто нанасяне се образува така наречената "портокалова кора", но не е болка за умиране. Най-добрият вариант е след полирането да се използва защитно фолио на 3М, но не ми се сваляше фара, а и не бях сигурен, че ще мога да го залепя добре. Ето и малко снимки: След упешният екперимент на моята кола трябваше да полирам и фаровете на Маздата на приятелката ми. При Маздата ефекта беше още по-добър, защото рефлекторите са и по-запазени. Ще видя колко време ще издържи, но поне пастите и лака са икономични, най-вероятно ще сменим колите преди да свършат
  13. teodor_tsonev

    Сивик 7-ген седан

    Покарай и двете, даже пробвай и Акорда. Аз като си търсих кола четох доста лоши отзиви за 7-ма генерация и се спрях на 6-та. Най-лошо впечатление ми направи скоростният лост на хеча, който е на таблото като на бус и това тотално ме отказа. Но и като цяло не усещах разлика като да се качвам в по-нов модел автомобил м/у 6-та и 7-ма, даже возията на моя седан ми хареса повече и волана се въртеша много по-леко, може и някакъв проблем да е имал хеча, който карах. Но сега като се кача на 3-ката на приятелката ми се усещат годинките, много по-добра возия, по-тиха и по-комфотна, спрямо моята, което е нормално, все пак е по-нова, само че при 7-ма точно това не го усетих. ПП. Седма седан не съм карал, но предполагам няма да е много по-различно от хеча, освен че скоростният лост си е на мястото
  14. teodor_tsonev

    Сивик 7-ген седан

    Аз говоря от първа ръка, имам 6-та Сивик седан и приятелката ми има Мазда 3 седан. Багажника на Маздата е по-голям. За да е по ясно потърсих информация в http://kolalok.com. Багажника на Маздата е 413л., а на хондата която си харесал 342л. Според мен 3-ката си е чист седан и багажника си се откроява. Прилагам и снимка за да не станат грешки. http://kolalok.com/bagazhnik/mazda/3.html - Мазда 3 http://kolalok.com/bagazhnik/honda/civic.html - Хонда Сивик Хибрида не си вземай, разхода е съвсем малко по-добър от на обикновена бензинка, а динамиката е по-зле. Ще имаш допълнителни разходи, а вече са си на годинки. Хибрид се взема нов от магазина
  15. teodor_tsonev

    Сивик 7-ген седан

    Ако толкова ти е мерак, вземи го тоя седан да си начешеш крастата. Моето лично мнение е, че за годините си му липсват някои глезотийки, като темпомат (мисля, че само type s има) например. Хондата не е лоша, но не е толкова надежден автомобил като предходната 6-та генерация. Осма също е сполучлива, но дизайна и не е за всеки и щом не ти харесва няма какво да те убеждавам. Иначе спокойно можеш да караш 6-та на 15-ки джанти. За возията, на мен 6-та ми харесва повече, макар да си призная в седан от 7-ма не съм се возил. Съвета ми е да се качиш и да покараш, да усетиш автомобила и ако прецениш, че е твоя, вземаш го. Обещай обаче да се качиш и в Мазда 3 седан, не те карам да я купуваш, просто се качи в двата автомобила и сам ги сравни.
×