Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно teodor_tsonev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.05.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

261 профилни разглеждания
  1. Търся майстор в София

    Човека явно няма възможност да си ремонтира колата пред блока сам и търси помощта на мобилен сервиз. Не виждам с какво ще му помогне да си прочете грешката. Към автора: Защо просто не извикаш някой приятел да те дръпне до близкия сервиз или този който посещаваш, мобилните вземат повече?
  2. Не иска да запали ..

    От тези години си има и с имобилайзер. Моята също е 96г. и има фабрично.
  3. Губи антифриз

    Е какъв цвят искаш да е? Аз като сменя маслото и поработи на място 5 мин. и веднага след това ако го източа ще е черно без да съм карал и километър. Ако не е на газ колата няма как да е златисто маслото веднъж налято в двигателя.
  4. Honda Civic 6 sedan D15Z8

    Не са баш едни и същи. На англичанката не е D15Z6, а D15Z8 и се води 115к.с, а не 114. Може да има и разлика в останалите карантии. Делкото със сигурност е различно, поне буксата Англичанките са ми грозни, но това е субективно, все едно е Роувър (все пак те са ги правили) и този махагон вътре...
  5. Honda Civic 6 sedan D15Z8

    Авторът на темата сподели, че колата не работи добре на газ и газовата е била обикновена, не е инжекцион. Аз на негово място също бих я махнал. Ако питаш по принцип какви са проблемите да се мине на газ, ами няма такива, просто ползите ако караш толкова икономичен (но и муден) двигател като D15Z6 са малко спорни.
  6. Honda Civic 6 sedan D15Z8

    100-130 на дълго, за градското, различно всеки път, гледам да заобикалям задръстванията, но в 7:00 излизам за работа и в 16:15 тръгвам. Може да се каже, че не е час пик
  7. Honda Civic 6 sedan D15Z8

    Това е най-икономичният двигател от серията, така че може да минеш и без газ. Моята лятото харчи 5 извън града и 8 градско в София, зимата стига 10.
  8. Honda Civic 6 sedan D15Z8

    Преди 2 години гледах една такава в с.Труд (Пловдивско) и имаше карета за смяна, като цяло външният вид ме отказа, тази много прилича на нея, разбира се 2 години са много време и може да са я позакърпили ако е същата. Тази прилича на фейслифтова, ако е така не е същата. Хондата, която гледах беше от '95г., даже не знаех, че тогава са се произвеждали 6 генерация, мислех че почват '96
  9. Honda Civic 6 sedan D15Z8

    Не са толкова редки, аз карам същата, така че това да не те притеснява. Бяха кът преди години, вече гледам доста японски седанчета се навъртат. Относно теча, не мога да ти помогна, нека колегите кажат. Гледай да не пуши и да не гори много масло
  10. Проблем с токовете или...

    Малко развитие по старата тема. Проблема се оказа клеясали букси. Първият път смених само сензора, въпреки, че и буксата, която влиза в него беше леко клеясала. Всичко работеше няколко месеца, докато ръждата не се е прехвърлила пак на VSS-a. Вчера смених и двете и сега няма проблеми, средното пинче от стария сензор липсваше, явно корозията го е отслабила и се е счупило. Така че ако някой има проблем с клеясали букси, по-добре да сменя и двете да не се прехвърля "заразата" и на новото.
  11. Амортисьори

    Защо ти е мека возия, като ще я подготвяш за писта. Няма как хем да вози меко, хем да е за писта. Компромисният вариант за амортИсьор са си стоковите. Преразпределение на тежестта на автомобила няма как да стане с амортисьори.
  12. Въпрос за Ремус

    Мисля, че колегата го написа с ирония, оценявам чувството му за хумор. Иначе темата е стара и едва ли питащият я чете вече.
  13. Ами аз тази малката кора може да я имам, просто като застана над двигателя и погледна на долу има места където се вижда асфалта и реших, че нямам кора, а и след дъжд всичко е мокро около двигателя. Благодаря за съвета, и аз се убедих, че с чистене и пръскане със спрей не става. Явно ще режа и ще слагам нова букса, дано поне сензора да е още читав. Лятото го сменях и работеше, но явно е трябвало да сменя и буксата, защото и тя беше тръгнала. Средният пин е зелен, клеясал.
×