Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Neutral

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 AT EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

491 profile views
  1. Ами, Нисан Примера е желязна машина. Държах доскоро една P11-144 ,модел 2001 г., 2.0 TD, японски двигател. Една от най-здравите и надеждни коли, които съм карал. Купена на около 115 хил. км. през далечната 2006. Продадох я на 230. За това време само обслужване и два ремонта: рециклиране на демпферна шайба и смяна на един датчик на коляновия вал. Обща стойност на тези ремонти - под 500 лв. Окачването на тая Примера е като на танк - никакви ремонти след друсане по какви ли не разбити пътища и улици. Никога не е пипала масло или антифриз. Сравнително широка, голям багажник, само хубави думи мога да кажа.
  2. Моите ги държа от 2.1 до 2.3 максимум.
  3. Най-голямо значение за мен има сцеплението на мокра настилка. Задължително поне клас B, ако ти позволява бюджетът - клас A. Китайските гуми бих ги отхвърлил категорично, така че ценовият диапазон почва от 180 лв. От там нататък товарен индекс, шум и т.н. са въпрос на бюджет. Пак лично за мен качеството на лятната гума е по-важно от това на зимната, защото обикновено лятото се шофира с по-висока скорост и се пътува повече, а се внимава по-малко.
  4. На картинка изглежда добре, но трябва да се провери на място. Най-вече сервизната информация - дали е обслужвана по график. Навигацията изглежда е оригиналната; искаш ли нещо по-модерно, сметни още 500-600 лв. за читава китайска. Ако отстъпят от цената - още по-добре. За този бюджет няма ли нещо в БГ?
  5. Аз от софийския съм доволен - добра комуникация, културни момчета, работят и в събота. За Пловдив нямам впечатления.
  6. Присъединявам се към този въпрос Нека да чуем решението от хората които монтират - или които са присъствали на монтаж. С прахосмукачка, грес или...? Ще използвам да попитам за препоръка - къде в София монтират читаво Романо или BRC на Хонда, и при това знаете със сигурност, че свалят колектора? За BRC-Дружба съм чувал, че дупчат без сваляне.
  7. А в такъв случай препоръчителна ли е и смяна на гарнитурата на колектора? Би следвало клиентът да е подготвен предварително...
  8. Като се зачетох в темите в раздела ми възникнаха няколко въпроса: - Има ли наистина реален риск при пробиване на метален колектор без да се сваля и как се решава проблемът със стружките, ако изобщо това е проблем? Разбирам, че повечето майстори не го свалят - явно има някакъв чалъм. - Правилно ли разбирам, че конкретно за моя двигател R20A по принцип не е необходим допълнителен омаслител? - Довпръскването на бензин има ли по-особена връзка с работата на V-tec-а или е свързано повече с предходния въпрос?
  9. Поздравления и много безаварийни километри! По т.2 - тези вибрации при спрял автомобил си ги има при нашия модел, не са притеснителни. Ако става въпрос за същото - треперене при спрял автомобил, което се засилва с включване на климатика. 3. Включването на предавките може се усеща при ниски обороти в града или ако колата се движи по инерция и се включи ниска предавка. При високи обороти или по магистрала не би трябвало да се усещат, но това е субективно наблюдение - зависи с какво си свикнал. Колкото за смяната на предавките - компютърът се адаптира спрямо стила на шофиране. Много зависи как боравиш с педала. При натискане на D3 предавките стават още по-дълги. 4. Парктроникът го изключих веднага след закупуването на колата, не ми върши работа в нашите тесни улички и гаражи.
  10. Поздравления, със здраве да си я караш! Най-важното е, че колата отговаря на твоя вкус и даже надминава очакванията ти. Едно е да четеш ала-бала приказки по форумите, друго е да се качиш на автомобила...Вози добре за SUV в този клас, не е Мерцедес, но и няма такива претенции. Очакваме отзиви след още няколко хиляди километра!
  11. Аха, ок. Така и така сме на темата, ето малко материали за бензиновите: Honda Vtec Technical Overview Honda k24a k24z Honda R20A
  12. На книга е с 16 коня повече. Според тестовете и ревютата бил осезаемо по-мощен. Аз лично не съм го тествал и не мога да потвърдя. Също така има и конструктивни разлики - два разпределителни вала и т.н.
  13. Колега, дай повече информация откъде купи автомобила и сигурен ли си, че пробегът е реален, а не е 300 к и нагоре. Доста проблеми си изредил, двигател, половината окачване и кормилна уредба - не ми се струва нормално.
  14. За мен колата спира перфектно. Налагало ми се е да набивам спирачки заради идиоти на пътя - винаги кове. С оригинални дискове и накладки съм, 18-ки гуми. Rasthayan, винаги ли си усещал, че не спира добре - или напоследък? При по-плавно спиране или при рязко? Наистина, при плавно спиране може да се усеща, че някак спирачките захапват по-бавно, т.е. в по-долна позиция на педала, което е до навик или до състояние на накладките.
  15. 700 лв. за 16 х. оценка си е супер оферта.
×
×
  • Create New...