Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 AT EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

297 profile views
  1. Да кажем не точно "спортен", защото при по-модерните автомобили това означава и промяна на динамиката на превключване. Тук позволява поддържането на високи обороти без да ти сменя на 4-та. На по-старите трансмисии бутонът съм го срещал като OD (овърдрайв). Пробвай го като изпреварваш при изкачване.
  2. От двигателя не, но да знаеш, че при тази скорост в купето поне на мен ми е доста шумно...Нашият модел определено има нужда от по-добра шумоизолация.
  3. Не мисля, че кутиите са различни. При спокойно шофиране с постоянна скорост хидротрансформаторът се заключва и при 140 км/ч. може да държи примерно 2500 оборота.
  4. Това е вторият бутон отгоре надолу, т.е. малкият бутон на скоростния лост. Режимът се нарича D3 и трансмисията избира само първите три скорости. На мен не ми се е налагало да го използвам, но е хубаво, че го има. Всички автоматици, които съм виждал, имат нещо подобно.
  5. За сравнение с 2.0: Ами за моите стандарти не е бавен. Обаче трябва да влезеш в обороти с рязко, твърдо и бързо натискане на педала. Набира си прилично, не съм имал проблеми при натоварване 5 човека и багаж. Освен това на лоста има и спортен режим. Разходът при мен е по-малък - между 12 и 14 градско София, между 9 и 12 извънградско, зависи от карането. Но бензин. Не, джиповете - особено по-големите - по принцип не са толкова стабилни. Но CR-V е в сегмента на семейните SUV-та и прави много добро впечатление като стабилност и управление.
  6. Момчета, някой има ли вътрешна информация на какво се дължи невъзможността за комуникация по телефона със сервиза? Два пъти досега по чудо успявам да си запазя час и нямам забележки към самата сервизна работа, но днес направо ме загубиха като клиент! Два дни звъня, не си вдигат телефона, а на последното позвъняване направо ми затвориха. За връщане на обаждането въобще да не говорим! А аз не съм зорлия, исках да си запазя час на първа удобна за тях дата. Ясно е, че майсторите имат много работа, но който отговаря за телефона можеше поне да каже - заети сме, не можем да ти свършим работа. Съжалявам, така не се печелят клиенти. Иначе пак казвам, за самата работа нямам оплаквания, с уговорката, че съм правил само обслужване и профилактика. Просто съм страшно разочарован след толкова хвалби...
  7. Не мисля, че разликата е голяма. Влиза в допустимите 2% отклонение в диаметъра. Сравнение със стоковата гума 225/65/17 Сравнение с 225/60/18 За съпоставка, при 235/60/18 имаме по-голямо отклонение в диаметъра: 2,1%, както и по-голямо отклонение в километража. А много хора караме с такива. VSA не би ли трябвало да взема предвид данните от ABS сензорите на колелата, т.е. реалната ротация?
  8. И преди и след адаптацията държи твърдо около 700 когато е загряла. Оборотите никога не са ми играли. Мисля, че по спецификации трябва е 650+-50 без фарове и други уреди. Почистването и настройката ги направихме заради една лека вибрация на самия двигател, която сега изчезна. Всъщност цялата процедура е препоръчителна и май няма много смисъл от нея. В момента разходът градско даже ми се е покачил, но съм изминал под 100 км. Тампоните са оригиналните, проверени са. Ако някой е намерил решение на вибрациите в купето при нашия модел, да подскаже.
  9. Такааа, най-сетне направих адаптацията. Вибрацията на самия мотор изчезна, НО ако говорим за характерното за нашия модел треперене в купето при спрял автомобил - то определено не е от дросела и си го има, особено при включен климатик. Друга промяна засега не усещам, ще трябва да покарам малко и да засека разхода. Относно прословутата миризма на бензин - убедих се, че е напълно нормална, а и в сервиза не са открили проблем. Просто при студено време си вони и това е. В момента е топло и не мирише толкова.
  10. 1. Има разлика: 2.4 е с два разпределителни вала, различно приложение на VTC системата. Освен това американският модел 2.4 е с хидравлична кормилна рейка, а двойката е с електрическа. На американката май има и опция за отваряне на люка. Сигурно има и други малки разлики. 3. Зависи, виж т. 1
  11. През декември и при моята ми се струваше, че излиза повече пара. След това обаче я карах на обслужване и помолих майстора да направи оглед и компютърна диагностика, защото ми миришеше и на бензин - както съм писал в друга тема. Човекът не откри никакви грешки и проблеми, но ми предписа профилактика и адаптация на дроселовата клапа, било препоръчително след реглаж на клапаните. Още не съм направил адаптацията, но пък оттогава спрях да обръщам внимание и на парата, и на миризмата на бензин. Така че според мен няма нищо притеснително, обаче за твое успокоение не пречи да я погледне майстор.
  12. Негативно мислене? Просто съветвам човека да не се хвърля на всяка цена, а да гледа и да изчаква.С това спирам да пиша по темата. Успех!
  13. В случая любимецът е бил и запален шофьор, че е изтъркал волана и лоста.😮
  14. Принципно какво значение имат километрите, при положение, че дадена кола явно не е поддържана? Какво говори това за собствениците? Как са обслужвали автомобила, от какво са пестили? Конкретно за въпросната кола - не вярвам да е на 150 х. км. с протрит волан и скъсана кожа на лоста. Седалките може да са претапицирани. При мен на 146 х. км. воланът не е мръднал, а забележките са само следи от захабяване по лоста - автоматик - и забележимо намачкана, набраздена еко кожа отстрани на шофьорската седалка!
  15. Проверката в БГ не е много лесна, но при определени условия е възможна и според мен си струва усилието, като ще се дават пари. Идеалният вариант е продавачът сам да предостави информацията. В противен случай аз бих проверил първо къде е сключвана гражданската по регистрационен номер. Обикновено там е било и каското заради отстъпките. Ако за късмет през годините е ползван един и същи застраховател - проучваме при него (всеки със свои способи, знаеш). За чужбина не знам...
×