Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    577
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

note last won the day on October 19

note had the most liked content!

Community Reputation

328 Good

1 Follower

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 A/T
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

2461 profile views
  1. Потвърждавам, на мен наскоро ushoppr отказаха да ми доставят едно трансмисионно масло от Rockauto/САЩ. Поръчах през GGBG и пристигна за един месец без проблеми, като ми казаха същото нещо за стикерите.
  2. Здравей, Наско, Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Вид и количество: Mobil1 ESP 5W-30, 5L, 1 брой Стойност на поръчката: 55.95*1.9775 = 111 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
  3. Здравейте ориентирал съм се към закупуване на HondaCR-V 3 .Виждам че карате автомат ,създавали проблеми и колата като цяло.Бензин ще бъде мисля да е газифицирам.

     

    1. note

      note

      Здравейте,

      Досега не ми е създавала сериозни проблеми. Моята в момента е на 189 хил. км.

      За автомата според мен е важно да има сервизна история, от която да е видно, че е обслужван с оригинално масло - да е опреснявано поне два пъти за първите 200 хил. км.

      Да е правен редовно реглаж на клапаните. Повечето бройки харчат масло във високите обороти - не е нещо плашещо.

      На този модел проблемният възел е климатикът - има тема в раздела.

      Държи на газ без драми.

    2. Silverfox

      Silverfox

      Благодаря за отговора.

       

  4. И моят шестак (само че редови) често получава комплименти за звука.
  5. Аз не бих рискувал. ЗДВП: "Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно."
  6. Много се отклонихме от темата, но: Първо, удължавам си живота на клапаните (евентуално) и поддържам доброто състояние на бензиновите инжектори (със сигурност). Второ, на дълъг път не обичам да спирам да зареждам, а с моята газова бутилка от 42 л. с моя маниер на шофиране мога да мина между 280 и 340 км. магистрално.
  7. Имам предвид, че около половината ми магистрален пробег е на бензин.
  8. @ipetkow В раздела "Сервизи, магазини, цени" има препоръки за сервизи в София, включително и от мен. Дискове и накладки няма смисъл да си поръчваш сам, освен ако не искаш OEM. Във всеки добър сервиз ще ти препоръчат варианти. Аз бих заложил на TRW. Няма определено време или пробег. На следваща смяна на масло молиш майстора да погледне дисковете и накладките и ако има нещо за смяна - да действа. Смени си и спирачната течност, ако нямаш информация кога е сменяна.
  9. За следваща смяна искам да се поглезя с: Mobil 1 ESP 5W-30 или Redline High Peformance 5W-30 Двигателят е R20, бензин/газ, сменям на 10 хил. км., 60/40 градско/магистрала. Според вас с кое ще мърка повече?
  10. Разбира се, обяснението ми е по-скоро за хората, които тепърва ще слагат газ и се опитват да си направят някакви по-точни калкулации. Аз карах няколко години на бензин и ако не бях започнал да въртя много градско сигурно нямаше да сложа. Дори и в момента магистрално половината ми е на бензин. Ама моят мецан в града обича да похапва и нали сутрин час пик, вечер час пик...
  11. Може би дискусията трябва да продължи в раздела за алтернативни горива. В дългосрочен план ще се убедиш, че на газ разходът е поне 20% отгоре (ако засичаш и бензина по колонка). Причините са две: - горивната смес на газ изисква с около 6% повече гориво - пропан-бутанът е с по-нисък КПД Ето например едно сравнително изследване при мотоциклетите - и то с бензин 91. Разходът на газ се увеличава непропорционално когато е необходима повече мощност: при бързо потегляне от светофар, при изпреварване на магистрала и т.н. При спокойно шофиране разликата е по-малка. Възможни са много моментни вариации нагоре-надолу, но при достатъчно дълъг пробег физиката си казва думата. При всички положения инвестицията е напълно оправдана за повечето хора.
  12. Не че променя много сметките, а само за да сме достатъчно точни - по борд компютър или колонка? 10% разлика не ми се струва реалистична. При мен разликата е по голяма, примерно при тежко градско на газ съм засичал 30% отгоре, а средно ми е поне 20%, което се приема за нормално. Това при пробег на газ вече 30 хил. км.
  13. Вярвам ти, но когато има ръжда може да е непреодолим проблем в дългосрочен план. Като цяло за мен рискът от американския внос или изобщо купуване по картинка е повече от ползите за средностатистическия купувач на семеен автомобил. Не че аз не съм го правил, но това е друга тема...
  14. За съжаление цените няма да паднат, а с идващите търговски войни и засилващия се екологичен натиск не се знае изобщо след няколко години дали ще можем да си купим свястна кола. В момента хората не си продават здравите и хубави коли или определят цена в горния диапазон - и с право. Сайтовете за обяви са пълни с бракувани кошове, лъснати с едно ведро боя и медени приказки и залъгалки. Хитрите търговци намериха друга ниша сред лековерните и почнаха да представят вноса на гнилочи от САЩ/Канада като алтернатива на развалините от Европа и - видиш ли - след като платиш комисионни, мита, такси, транспортни разходи и смениш половината ламарини или някоя-друга екзотична част се оказва, че си направил страхотна сделка. Нищо, че няма къде да сложиш крика отдолу. Аз бих заложил на кола, купувана нова в БГ, защото няма да е ръждясала и след личния контакт със собственика почти сигурно ще знаеш каква грижа е полагана за нея.
  15. При всички положения няма как SUV да вози толкова комфортно, колкото луксозен седан/комби. По-високият център на тежестта предполага повече клатене по неравности и наклон в завоите. Но пък гледането отвисоко носи много предимства при шофиране. Широчината на седалките може да пречи на комфорта, защото тялото има повече странично движение, особено при кожен салон. Няма как една кола да е първенец по всички показатели - мощност, икономичност, сигурност, здравина, комфорт, височина, проходимост, багажно място. При това в ограниченията на бюджета. Изборът е въпрос на приоритети и най-вече компромиси.
×
×
  • Create New...