Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    422
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

note last won the day on June 17

note had the most liked content!

Community Reputation

189 Good

1 Follower

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 AT EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1401 profile views
  1. От БТ най-добре ще могат да обяснят. На теория звучи много добре, но на практика съм скептичен към оправянето на толкова потрошена кола, недай Боже! По-лесният изход е тоталиране. Иначе едни пари стоят блокирани докато сервизът чака части и дойде ред да я прави, т.е месеци. Крайният резултат също е под въпрос. Не е лошо да се разбере и дали дават заместващ автомобил... Хубава оферта, но за някоя бяла държава.
  2. Аз също съм в Армеец, на които Бултрако се водят именно доверен сервиз. Не знам какво значи "официален" сервиз от гледна точка на застрахователя. 35% процента разлика ми изглежда неестествено голяма, ако покритието на клаузите е еднакво като вид щета. Най-важна е застрахователната оценка на автомобила и основен дял в цената има клаузата за кражба/тотал щета. Има немалък бонус за липса на предходни заведени щети. Иначе Бултрако работят със сервиза на Ивеко/Астреко, но така и не можах да получа отзиви за тях. Аз лично съм на експертна оценка и даже в момента съм завел дребни щети, които ми изплатиха коректно. Сервиз мисля да си намеря сам след по-обстойно проучване. P.S. И един съвет: направете си каското МОМЕНТАЛНО при регистрация.
  3. Колеги, темата беше майтапчийска, много сериозно я подкарахте. И хондите се развалят, много ясно. Все пак повечето не караме коли първа младост, а и по нашите пътища и улици и танк ще клекне. В София всички майстори имат изключително много работа, да не говорим за кадърните такива. Изобщо, страната ни е рай за автосервизите с родния автопарк от милионници. Също така е факт, че по цял свят Хонда и Тойота се считат от масовия купувач за надеждни и непретенциозни автомобили. Затова са и предпочитани, и държат цени, а собствениците на японски автомобили често, макар и незлобливо, се майтапят с някои други марки.
  4. Е, идеята е, че не се развалят. Иначе, ясно - официалният сервиз е малко по-скъп, не само на нашата марка. Болната тема е доколко коректни са официалните сервизи/представители. Моите наблюдения са, че нашите в София са ОК, на фона на тези на други марки.
  5. Не се занимавай, ясна е работата. Търси нещо чрез доверен човек. По-добре да я видиш ударена в какво състояние е реално (както е на търговете) и да си прецениш дали ти се занимава. Ако нямаш доверен човек, не рискувай. От БГ автокъща, ако не са ти приятели, бягай далеч. Това е моето мнение.
  6. Which-trim-level-of-the-2016-honda-civic-sedan-is-best-for-you Изглежда с 2.0 двигател се ограничаваш до двете най-ниски нива на оборудване, като само най-ниското пък има ръчни скорости. Cruise Control май има във версията "Touring".
  7. CVT, естествено. Особено в града автоматикът е благодат.
  8. В интерес на истината по Струма например зачестиха инцидентите и опасните ситуации заради румънските туристи, предимно младежи. Карат неразумно, не познават и пътя - няма значение, че ползват навигация. Самонадеяни са, даже на моменти доста нахални - и резултатите за съжаление се виждат в дефилето. Така че, не сме само ние...не че е оправдание.
  9. Няма оправия. Иначе май тия, дето се силят на равно и в задръствания, на баирите пъплят с 60, да не изгорят 20 ст. повече гориво. А ако се чукнат, ще ореват всичко и ще скубят коси пред майстора. Абе, големи тежкари сме всички! 😁
  10. Поредното изнервящо пътуване на юг по т.н АМ "Струма", която никога няма да се завърши...На края на магистралата, на голямото кръгово при Благоевград имаше голямо задръстване и естествено хитреците не се редяха в дясната лента, откъдето трябва да се завие за малкото кръгово, а се бутаха отляво, пререждаха и засичаха. В това число и няколко хонди, и то CR-V III. Браво, колеги, само така! Ние, балъците, нека си чакаме!
  11. В живота няма как всичко да се опише в закони и правилници. Затова човек като излезе на пътя трябва да знае, че е участник в движението, т.е. става едно цяло с останалите на пътя наоколо. Но на повечето от нас не ни пука как пътното ни поведение влияе на другите. В този смисъл и джигитите, които натискат с много над ограничението, както и бавно каращите, са еднакво опасни и потенциално виновни. Има много неписани правила и добри практики, които не е лошо са се спазват. Хубаво е всяка маневра да се съобразява и с движещите се отзад. Ако някой кара бавно, може да изпревари в прозорец без коли, по надолнище, а не да изскача пред колона от бързаци, да се набиват спирачки и т.н. - защото знаем, че масово не се спазва дистанция. Или, ако е вече вляво, да даде десен мигач и да стане ясно, че ще се престрои при първа възможност. Но все пак на магистралата бързите се виждат отдалеч и няма причина да ги засичаме. Не е редно да се предприемат резки маневри без причина, ако наблизо има други коли, независимо дали сигнализираме. Джентълменско е каращите в дясната лента да намалят или да преминат вляво, ако не пречат, когато някой се включва отдясно на магистралата и няма място да ускори. Нищо, че са с предимство. Лошото е, че повечето шофьори изобщо не сигнализират и не следят пътната обстановка, та се налага да реагират в последния момент.
  12. Работят по принцип, по-миналата седмица бях. Но споменаха нещо за отпуски, та не знам по телефона дали ще стане. Иначе аз комуникирам главно с Цецо - на място - и съм много доволен от работата му, винаги ми обръща внимание.
  13. Тоест, ако имаш евро категория, тя е приоритетна за определяне на еко групата. Ако нямаш се гледа годината. Както @Pavel_Pavlov и други правилно писаха по-горе, тълкуванието на този текст е, че ако по документи попадаш в дадена еко група, но по измервания си над нормата, не отиваш в долна група, а изобщо не минаваш преглед. Това го дискутирахме и в другата тема.
  14. Ето и една странна причина за скърцане, но при трета генерация: https://honda.oemdtc.com/150/exhaust-system-squeaks-2007-2011-honda-cr-v
  15. Ако е ремък ще го прави и на P. Може да потърсиш в Youtube клипчета с подобен звук, аз така направих като ми виеше нещо отзад и открих запис едно към едно. Освен ремък, източници на скърцане/свирене/жужене може да са колела, окачване, алтернатор, водна помпа, трансмисия (малко вероятно) - т.е. трябва да се чуе и локализира точно. Вариант е да я оставиш вечерта при майстор, да я чуе сутрин студена.
×
×
  • Create New...