Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    606
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

note last won the day on January 19

note had the most liked content!

Community Reputation

366 Good

1 Follower

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 A/T
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

2802 profile views
  1. Здравей, Моля за: Линк: https://ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Вид и количество: Mobil1 ESP 5W-30 1x1L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: (12.49 + 54.95)*1.9775 = 134 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
  2. Ползвам и мога да дам отзиви за: - Parrot Mki, монтиран от Avitel. Моят е стара версия, сега има нови - не съм ги проучвал. Моят има Bluetooth модул, микрофон, управление от волана, USB входове, собствен дисплей и собствен усилвател със страхотен звук. - WEFA, монтиран в Aval. Свързва се директно с оригиналния CD Player на автомобила. Има USB вход, Bluetooth модул и микрофон. Няма собствен усилвател и качеството на звука зависи от уредбата на колата. При мен звукът от устройството е малко по-тих, но иначе си е ОК. За управление от волана не съм сигурен, тъй като автомобилът няма такова. - Висок клас китайска мултимедия Dasaita (2DIN Android). Има собствен усилвател, управление от волана и всички възможни екстри, звукът е много добър. Замества само оригиналното радио и няма отношение към климатроника. Има специална тема във форума. Посочената от теб мултимедия и нисък клас китайче и вероятно няма да звучи по-добре от WEFA.
  3. Продължаваш да остроумничиш, колега, браво - голям си!
  4. Оксиводород. Известен е поне от 19 век. Доколкото знам, засега не е намерено широко приложение, освен в някакви пещи и за заваряване. Към момента не е измислен ефективен начин за използването му като алтернативно гориво или за довпръскване без да се разчита на горивни клетки (също недоразвита технология). Игнорирам фантазиите на разни гаражни гении. Колкото до твърденията за лечебен ефект - без коментар!
  5. Що, колко струва оригинален? Ама не от БТ, а от нормален търговец.
  6. Има подобна тема за CRV-III 2.0 с двигател R20, който е от същата серия като твоя R18. Преди всичко, нека не намесваме други серии двигатели - те си имат техни специфики. Ако приемем, че цялата серия R има сходни проблеми, ето какво съм установил след четене на форуми, дискусии със собственици и разпитване на майстори: 1. Маслото, стига да не е съвсем сбъркано като спецификация или да е фалшиво, има малко отношение към харча. Не се заблуждавай, че със сипване на "правилното" масло разходът ще изчезне. Или да сипеш 10W-50 и да обясняваш "не го пипа". До момента си наливал хубави масла, не е в тях проблемът. 2. R20 има нормален разход на масло, когато се кара във високи обороти - примерно над 4 000. В зависимост от годината на производство/партидата разходът може да е по-голям, по-малък или незабележим. Може би и R18 е така. Обърни внимание, че в много дискусии хората не уточняват как карат. При градско шофиране сигурно няма да изхарчи и грам. Магистрално, ако караш спокойно и пъплиш по баирите, също може да не видиш разход. Хора, идващи от дизел, се качват на бензинова хонда и се ужасяват да раздадат малко обороти. 3. Сега, гори ли масло при градско шофиране - имаш проблем. Първо се проверява за течове (семеринги, о-пръстени). При големия брат R20 се наблюдава проблем със сегментите. Отново, засяга определени години и партиди, но го има достатъчно често. Практиката в Европа и БГ да се налива гъсто масло (>=5W-40) и да се сменя през 15-20 хил. км. допълнително влошава нещата - даже някои я изтъкват като първопричина. Тоест, ако гори масло при спокойно каране, ако пуши или има омасляване на свещи и т.н. вече можем да говорим за проблем.
  7. Ако има газова уредба с OBD е възможно газовият компютър да бърка датчика за нивото. При мен се случва с Romano. P.S. Отнася се за бензинките, на телефона не се вижда, че си дизел.
  8. Има и други сервизи в София, може да пробвате с препоръчаните в раздела (вкл. и от мен).
  9. Нивото ми се струва високо. Виж тук правилната процедура за измерване: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001061.html Мери се на загрял изключен двигател. Трябва да е между двете отметки.
  10. Не, но може да се наложи малко доливане. Този филтър не е критичен, може да се смени на следващото опресняване на маслото.
  11. Горе-долу толкова съм засичал, но може да се дължи и на редица други фактори. На теория разликата може да дойде само от качеството на горивото, а не от октановото число.
  12. Зависи с кой двигател си. На 2.0 и 2.4 филтрите са на различни места. На двойката се вижда точно под въздушния филтър.
  13. Добре дошъл, Писано е многократно. Ето например: Спешно ми трябва информация. Автоматична скоростна кутия - филтър.
  14. Не пишеш с какъв пробег е колата, но след като така или иначе е неизвестно как е поддържана, аз бих започнал със следното за профилактика и спокойствие: - Пълна компютърна диагностика с подходящия професионален софтуер - Смяна на масло двигател и филтри - това ясно - Смяна на масло автомат (оригинално) - Почистване на дросел, IACV и адаптация на оборотите на празен ход - Смяна на свещи (оригинални) - Реглаж на клапани и смяна на гарнитурата на капака на клапаните (оригинална) - Преглед на спирачната система и смяна на спирачната течност - Евентуално преглед и смяна на други флуиди.
  15. Лично за себе си отдавна съм избрал варианта отделни летни/зимни (комплект 4 броя). 1. Относно финансовата логика - за времето, за което ще изхабя 4 зимни и 4 летни, ще заминат два комплекта по 4 всесезонни. 2. При летните и зимните има голям избор и сред по-бюджетните варианти. При всесезонните или премиум или нищо. 3. Смяната и балансът два пъти годишно не ми пречат - така винаги имам проверени и добре балансирани гуми. Който не иска, купува комплект джанти и не се занимава. 4. В жегите всесезонните гуми не се държат оптимално. Обикновено лятото се кара повече и с висока скорост по магистралата. Там компромис не искам да правя. 5. Колите не се карат само от мен, а няма цена спокойствието, което дават хубавите зимни гуми (примерно на някоя непочистена рампа).
×
×
  • Create New...