Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    621
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

note last won the day on January 19 2023

note had the most liked content!

Community Reputation

391 Good

1 Follower

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 A/T
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

3342 profile views
  1. Според мен за цена на автомобил се преговаря както и при всеки друг пазарлък: най-накрая. Преди това е необходимо да сме отишли на оглед и да сме показали сериозни намерения, за да не изглежда, че само губим времето на продавача. По този начин той вече е захапал стръвта на успешната сделка и е по-склонен да отстъпи, за да финализира нещата. Разбира се, исканата остъпка трябва да е разумна спрямо обявената първоначална цена, независимо какво ние си мислим, че струва колата. Купувачът обикновено е в неизгодна позиция и по правило има интерес да инвестира повече време. А за да не си губя времето аз като купувач, се насочвам само към много, много подбрани оферти. Обяви от случайни търговци не гледам. Неграмотни обяви затварям. "Изгодни" сделки игнорирам. Нов внос от частни лица пропускам - с малки изключения. Е, за щастие не ми се налага често да купувам таралясници, а и си ги държа и карам по 5-10 години, че и повече.
  2. Най-правилно (лесно, безопасно) е да се опресни два или три пъти с Honda ATF. Добавки - в никакъв случай!
  3. Тази гледахте ли я? https://autoplacepm.mobile.bg/obiava-11710490187237836-honda-legend-kb1-v6-sh-awd-distronic Ако не се лъжа колегата @pepur може да даде повече информация за нея.
  4. Ако имаш съмнения за проблем с генерацията, препоръчвам да потърсиш второ мнение в Крафт Дружба. Специално за такива ремонти са много съвестни, бързи и точни!
  5. Или си внушаваш, или причината за шума не е свързана с маслото. И малко лирично отклонение - не лично към теб: Не вярвам в "чуването" на маслото по начина, по който го описват много хора. Дори и да има такава разлика, тя е недоловима в условията, за които говорим. Първо, за да е честно, трябва да сравним две прясно сложени масла с нормални характеристики на технически изправен двигател. Няма смисъл да сравняваме заминало масло с ново. И какво - сипваме масло "А", правим на слух някакви звукови "измервания", запомняме какво сме чули, след една година сипваме масло "Б" и слухтим пак? Да оставим настрана факта, че човешкият слух и памет са страшно ненадеждни. Какво правим с интерференцията от многото други звукови източници при работа на двигателя, резонансите, амбиентния шум. Несериозно е да се сравняват масла по този начин. Това е все едно да вярваме в хомеопатията. Измерване с техника при контролирани условия сигурно ще установи разлика, но това пак не ни казва дали едно "по-шумно" масло е по-лошо за нашия двигател.
  6. Мога да дам скромното си мнение за София. 1. Официален сервиз Бултрако София-Изток на Ботевградско шосе. Моят автомобил е купуван нов от тях и обслужван в този сервиз от първия собственик и от мен до около 150 хил. км. Плюс: приемчиците са или поне бяха много културни и отзивчиви. Уговорки и часове винаги са били спазвани. Работи се бързо. Минус: работят на конвейер - т.е. за тях си поредният клиент - а и съотношението цена/качество не е в тяхна полза. Пример: ремонт на климатика (съединител и бобина) на стойност над 1000 лева в БТ и резултат - отново развален климатик след 50 хил. км. Цена за ремонт в алтернативен сервиз - 350 лева. Мнението ми е, че за по-стари модели като моя, където не е необходим специфичен софтуер и диагностика, цените в БТ не си заслужават. Продължавам да поддържам колата с оригинални части в алтернативен сервиз и мисля, че не губя нищо. 2. Сервиз София-Изток 2 на Челопешко шосе. Това е бояджийският им сервиз. Поведението е малко непрофесионално - служителите видимо са мързеливи, мотаят се, хилят се и си подхвърлят забележки. Цените са високи. Качество на работата: Плюс: спазват деня за прием, работят чисто, без зацапан интериор, счупени щипки и т.н. Минус: портокалова кора, пропуснати елементи, на места лакът се лющи две години по-късно. Мисля, че има по-добри алтернативи.
  7. За щастие не ми се е налагало, но знам за други кутии (напр. на Субару), при които ъпдейт е решавал например проблем с ритане. Да вметна също - много добре знаеш, че на тая кутия хидротрансформаторът заключва още на втора. Иначе, благодаря, че ни квалифицираш вкупом като тролове. Бях спрял да пиша тук, явно е имало защо...Е, това ще е за последно. Успех на всички!
  8. Щом тресе, значи има някакъв проблем. Това не е нормалното поведение на този автомобил. Необходима е компетентна диагностика, за да се прецени дали е необходима някаква интервенция. Може да се пита и в Бултрако дали предлагат софтуерен ъпдейт за кутията при такива симптоми.
  9. Виж тази тема с подобен проблем: Автоматична кутия или вътрешни карета Ако е бобина рано или късно ще светне "Check Engine" или най-малкото на диагностика ще излезе някаква грешка.
  10. Здравей, Наско, Моля за: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-rep-racing-extra-performance-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL REP Racing Extra Performance SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (72.95-15%)*2.15 = 133.33 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Благодаря!
  11. Ами, аз като редовен клиент мога да кажа само хубави неща! Днес си взех поредната поръчка. Може би и поради моя вина имаше леко объркване, по-скоро не се бяхме разбрали нещо, но Стефан действа абсолютно коректно и професионално и накрая всичко беше точно! За което - моите благодарности! Препоръчвам!
  12. Колега, не става ясно конкретно за каква кола питаш. Затова и за бушона не получи конкретен отговор. В профила ти пише HRV, а разделът е за CR-V. За моторче пробвай някоя автоморга, примерно Ариса партс (Станимир). Но аз бих си взел ново, понеже старото може скоро да го сполети същата съдба.
  13. Здравей, Бюджетът стига за втора генерация бензин. За нея ще трябва да дадат мнение колегите, които карат такава. Мога да дам мнение за трета генерация, каквато експлоатирам вече шеста година. Тъй като през последните три години цените се покачиха безумно, в този бюджет влиза трета генерация дизел, но не и бензин. Категорично не препоръчвам дизела за градско шофиране. Ако вдигнеш бюджета до 20 000 можеш да вземеш бензин. Там вариантите са 2.0 и 2.4. Шансът да намериш запазен автомобил 2.0L (двигател R20A) е по-голям, тъй като моделът е продаван и в БГ, съответно се намират екземпляри от първи или втори собственик с проследима сервизна история и без ръжда. 2.4L (K-серия) вероятно ще е "нов внос", какъвто аз лично винаги съм избягвал заради многото неизвестни. Предимството е, че двигателят е малко по-мощен, ако много държиш на това. И на двата двигателя може безпроблемно да се постави газова уредба. Категорично препоръчвам да търсиш автоматик. Добре е да знаеш, че независимо от писаниците във Фейсбук, CR-V не е от най-икономичните автомобили. При 2.0 автомат градско в София разходът е поне 12-13/100 бензин, съответно около 15/100 газ. Извънградско много зависи от стила на шофиране. При мен по магистрала Тракия е 11/100 бензин, 13-14/100 газ, каране в лявата лента, средна скорост 120-130 км. ч. При по-ниска скорост или по-спокойни пътища разходът пада, но най-ниският засичан от мен за продължителен преход е примерно 8/100 бензин, което се случва много рядко.
  14. Здравей, Наско, Моля за: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-rep-racing-extra-performance-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL REP Racing Extra Performance SAE 5W-30 1x5L Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.htmll Вид и количество: Honda ATF DW-1 1х4L Стойност на поръчката: (72.95 + 63.92)*2.15 = 294.28 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Благодаря!
  15. Вероятно, както се каза, механизмът е клеясал. Ето подробно упътване при CR-V как се разглобява: https://cr-v.su/forums/honda-cr-v-Zadniy-stekloochistitel-t4517 Ако линкът не се отваря, пробвайте с някакво прокси.
×
×
  • Create New...