Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

note last won the day on June 28

note had the most liked content!

Community Reputation

87 Neutral

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 AT EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

730 profile views
  1. Това ми прилича на стандартното меню, което имат всички модели с DSP - digital signal processing. Просто цифров еквалайзер, какъвто имаш на телефона например. Тоест, откъде точно се активира усилвателят на суба и проверено ли е, че работи? Имам предвид без да му се дава захранване? Те всички имат извод за суб, но той е само за звука. Ето какво е писал @sttekata : Моля някой да даде разяснения, ако има лесен начин - да си включа и аз тоя прословут бас!
  2. Е, при нас, с бавните бензинови CRV-та, тази тактика не работи 😄
  3. Не съм сигурен, че за 4-5 хил. евро ще намериш запазен бензинов Акорд от тези години на реални 200 х. км. със сервизна история.
  4. Да, и аз съм гледал по тези сайтове. Общо-взето нормални неща...Като цяло казват, че е надежден и с голям ресурс, но при едно наум какъв е пробегът и как е поддържан.
  5. Като стана дума за двигатели, какво ще кажете за Toyota 1G-FE 2.0, шестцилиндров редови, само че Beams версията с VVTi, който се слага на Lexus IS 200? Някой има ли лични впечатления откъм надеждност и обичайни проблеми при пробег над 200k?
  6. По-скоро не. Сега ще станем за смях, но не е ли долу, където води пластмасовия ръкав:
  7. Да не те объркам, но ето снимка на R18, който е почти същият двигател.
  8. На коляновия трябва да е No 23 на схемата
  9. OK, да не давам излишно акъл, но аз бих ползвал доверен посредник за внос от чужбина в такъв случай. Мисля, че вече сме писали по въпроса. И още нещо: ползвал съм посредник и за преглед в БГ, когато не мога да отида да видя колата. Така не се налага да се чака до уикенда. Покупка от случайна автокъща нов внос и на ниска цена си е игра срещу казиното, според мен.
  10. @Joro1979 Колега, загледах се в старите постове ...не ми казвай, че нищо читаво не е излязло от 2018 досега? Само CR-V ли търсиш, понеже за това време съм виждал да излизат читави акорди комби и други семейни автомобили?
  11. За третата генерация - шуменската е на подозрително ниска цена, бургаската може да се погледне, ако те устройва нивото на оборудване. Хубаво е, че има газова, това са поне 1400 лв., ако ще се кара редовно. Освен това ще знаеш какво е правено и какво предстои. Каква сума годишно за поддръжка би била приемлива? Каското и гражданската на третата генерация ще са около 1000+/- лв. Смяна на масло и филтри - до 150 лв. Гумите не вярвам да са нови. За смяна - да кажем по 900 лв. комплекта. Над 200 х. км. колата почва да се изморява и ще си иска своето като поддръжка и ремонти.
  12. В Армеец на оценка или на доверен сервиз ги оправяш? Щото ми се събраха няколко драскотини - паркинг щети и мисля да ги заведа. Имат ли ограничение на брой елементи?
  13. Тези са - двата предни. Оригиналните са ми още здрави, само висящата част е прокъсана и ме дразни, но това е козметичен проблем.
  14. Моите за CR-V пристигнаха от Англия. Става въпрос за този комплект. Смених задна лява лайстна и като цяло пасва, но стои малко надигната в средата. Абе, китайска работа. Пробвах да поставя допълнителни щипки, които извадих от оригиналната, но пак не приляга съвсем плътно. Не чак да пропусне вода, ама знам ли... Все пак реших останалите да не ги сменям засега, защото мъхестата част и вътрешната гума са абсолютно здрави. И подкалници взех тайвански, и тях не сложих, защото майсторът твърди, че не са достатъчно гъвкави и ще се напукат за една зима. Явно има защо оригиналните части да са на такава цена.
  15. Агресията на пътя според мен няма да се предотврати ако караш Х3. Трябва нещо по-внушително 😮 Иначе е ясно че изборът на автомобил, както и на всяка друга вещ, е пряко отражение на манталитета на собственика. Някои са "вижте ме", други "не ми дреме", трети "аз знам най-добре, а вие сте балъци". И това е нормално - все пак освен рационални, има и емоционални подбуди да купуваме вещи. Нали затова произвеждат хиляди модели - да уцелят всяка таргет-група. Аз също имам предразсъдъци към определени марки коли, но хубавото е, че не променям отношението си към водачите им само на това основание.
×
×
  • Create New...