Jump to content

note

Фен
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About note

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.0 R20A2 AT EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. 8.5/100 средно за двете посоки. Горе-долу същият среден разход имам и до Бургас и обратно, като на отиване (София-Бургас) е по-нисък.
  2. Наскоро постигнах най-ниския си досега разход с CR-V-то: 7,1 на 100 по борд компютър Маршрут: София-Сандански Скорост: 120-140 км/ч. на магистралата, 60-90 км/ч. по останалото трасе, което вече е доста кратко. Гориво: бензин Лукойл екто 100 Климатик: включен Но на връщане по същия маршрут разходът се качи над 8,5/100, което отдавам на засиления трафик и изкачванията, при които доста изпреварвах.
  3. В органайзер за багажник, заедно с аптечката и други джунджурии. Иначе имам и полиестерна лента от дясната страна в багажника, където закрепвам тубички с масло и т.н.
  4. Карам джип Toyota с десен волан (автоматик). Автомобилът се ползва основно за черни пътища и в планината. В града шофирам без проблем - свиква се бързо. НО (както казаха колегите) не ти препоръчвам да купуваш кола с десен волан за ежедневно шофиране, по междуградски пътища и магистрали. Видимостта при изпреварване е ограничена, особено ако си зад камион или автобус. Не си струва рискът и неудобството.
  5. Лятото карам с 18-ки Pirelli Scorpion Zero M+S и не съм доволен. При температури над 20 градуса свирят ужасно при спиране и завиване. Подозирам, че е именно заради шарката и по-мекия каучук.
  6. Да кажем не точно "спортен", защото при по-модерните автомобили това означава и промяна на динамиката на превключване. Тук позволява поддържането на високи обороти без да ти сменя на 4-та. На по-старите трансмисии бутонът съм го срещал като OD (овърдрайв). Пробвай го като изпреварваш при изкачване.
  7. От двигателя не, но да знаеш, че при тази скорост в купето поне на мен ми е доста шумно...Нашият модел определено има нужда от по-добра шумоизолация.
  8. Не мисля, че кутиите са различни. При спокойно шофиране с постоянна скорост хидротрансформаторът се заключва и при 140 км/ч. може да държи примерно 2500 оборота.
  9. Това е вторият бутон отгоре надолу, т.е. малкият бутон на скоростния лост. Режимът се нарича D3 и трансмисията избира само първите три скорости. На мен не ми се е налагало да го използвам, но е хубаво, че го има. Всички автоматици, които съм виждал, имат нещо подобно.
  10. За сравнение с 2.0: Ами за моите стандарти не е бавен. Обаче трябва да влезеш в обороти с рязко, твърдо и бързо натискане на педала. Набира си прилично, не съм имал проблеми при натоварване 5 човека и багаж. Освен това на лоста има и спортен режим. Разходът при мен е по-малък - между 12 и 14 градско София, между 9 и 12 извънградско, зависи от карането. Но бензин. Не, джиповете - особено по-големите - по принцип не са толкова стабилни. Но CR-V е в сегмента на семейните SUV-та и прави много добро впечатление като стабилност и управление.
  11. Момчета, някой има ли вътрешна информация на какво се дължи невъзможността за комуникация по телефона със сервиза? Два пъти досега по чудо успявам да си запазя час и нямам забележки към самата сервизна работа, но днес направо ме загубиха като клиент! Два дни звъня, не си вдигат телефона, а на последното позвъняване направо ми затвориха. За връщане на обаждането въобще да не говорим! А аз не съм зорлия, исках да си запазя час на първа удобна за тях дата. Ясно е, че майсторите имат много работа, но който отговаря за телефона можеше поне да каже - заети сме, не можем да ти свършим работа. Съжалявам, така не се печелят клиенти. Иначе пак казвам, за самата работа нямам оплаквания, с уговорката, че съм правил само обслужване и профилактика. Просто съм страшно разочарован след толкова хвалби...
  12. Не мисля, че разликата е голяма. Влиза в допустимите 2% отклонение в диаметъра. Сравнение със стоковата гума 225/65/17 Сравнение с 225/60/18 За съпоставка, при 235/60/18 имаме по-голямо отклонение в диаметъра: 2,1%, както и по-голямо отклонение в километража. А много хора караме с такива. VSA не би ли трябвало да взема предвид данните от ABS сензорите на колелата, т.е. реалната ротация?
  13. И преди и след адаптацията държи твърдо около 700 когато е загряла. Оборотите никога не са ми играли. Мисля, че по спецификации трябва е 650+-50 без фарове и други уреди. Почистването и настройката ги направихме заради една лека вибрация на самия двигател, която сега изчезна. Всъщност цялата процедура е препоръчителна и май няма много смисъл от нея. В момента разходът градско даже ми се е покачил, но съм изминал под 100 км. Тампоните са оригиналните, проверени са. Ако някой е намерил решение на вибрациите в купето при нашия модел, да подскаже.
  14. Такааа, най-сетне направих адаптацията. Вибрацията на самия мотор изчезна, НО ако говорим за характерното за нашия модел треперене в купето при спрял автомобил - то определено не е от дросела и си го има, особено при включен климатик. Друга промяна засега не усещам, ще трябва да покарам малко и да засека разхода. Относно прословутата миризма на бензин - убедих се, че е напълно нормална, а и в сервиза не са открили проблем. Просто при студено време си вони и това е. В момента е топло и не мирише толкова.
  15. 1. Има разлика: 2.4 е с два разпределителни вала, различно приложение на VTC системата. Освен това американският модел 2.4 е с хидравлична кормилна рейка, а двойката е с електрическа. На американката май има и опция за отваряне на люка. Сигурно има и други малки разлики. 3. Зависи, виж т. 1
×