Jump to content

dent

Фен
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

dent last won the day on August 25 2018

dent had the most liked content!

Community Reputation

26 Neutral

About dent

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III R20A2/АТ / LPG Romano AIS
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

616 profile views
  1. Здрасти Чавдаре, Бих желал да поръчам следните неща: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L 3х0,354 L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1х5L Стойност на поръчката: (3*5.99 + 49.95)*0,95*1,9675 =126.95 лв. Ще преведа 128лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Благодаря предварително! Поздрави, Димитър
  2. Здрасти Чавдаре, Бих искал да поръчам следното масло: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html#product-selection-name Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 5+1 литра Стойност на поръчката: 10,55*0,95,*1,9675 = 19.72 лв 45.65 * 0.95*1.9675 = 85,325 лв Общо = 106лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Чрез Куриер, като ще ти подам на "лични" детайлите по доставката
  3. Здрасти колега, Аз искам до допълня нещо от предният си коментар - Пред мен не беше представена въобще алтернатива за смяна на карето, даже напротив, майтора каза че това каре отделно не се продава и единствената алтернатива е рециклиране. Инъче диагнозата "вътрешно каре", майстора даде само по моето описане на проблема. Няма да споменавам името на майстора, защото вече не го посещавам.
  4. Да дам и аз моите плюсове за Чавдар. Много коректен и възпитан колега, както и човек с лично отношение! Благодаря!
  5. Здравейте колеги, Искам да изкажа и моите положителни отзиви от работата на Бранко. Пиша сега, но монтажа на газовата уредба беше извършен преди година и четири месеца. След това време и пробег от 25 000 км. мога да кажа, че колата се държи перфектно на газ, със разход в нормите ( борд. комп. + 20%). Ще се опитам с кратко резюме да аргументирам положителният си глас за Бранко, който не е майстора на когото не помним името След уговорка на "лични" и телефонни разговори с Маркони, платих капарото и чинно си изчаках уговорената дата. Да уточня, че живея в София и избора ми да отида чак до Русе, беше мотивиран от всичко, за което прочетох тук във форума, било то мнения за Брани и негови "постове". Едно второ уточнение - аз не съм единственият живеещ далеч от Русе, който монтира при него "Romano". Много хора от различни краища на България са монтирали и предполагам продължават да монтират газови уредби в гаража на Маркони. Аз предпочетох да остана в града за една вечер, което горещо препоръчвам на хората решили да се възползват от услугите на човека. Старата част на Русе е разкошна, а и имах приятел там, който ни разходи из града и ни показа разни приятни местенца с прясна речна риба и други благини. Така де, това беше лиричното отклонение, а сега за работата на Брани. Човека ни посрещна и без много разтакаване, след като ни предложи кафе се захвана с диагностика на колата, въпреки че преди да отида бях обслужил колата и клапаните бяха регулирани. Забравих да спомена, че ни беше предложен алтернативен транспорт, заради това че пристигаме от далеч - Honda HR-V, което беше много любезно от негова страна. Няколко часа след като оставихме колата, Бранко се обади за да ме информира за състоянието на клапаните и резултата след реглажа, какото и за цялостното състояние на автомобила. Да, за да не се объркате ще спомена, че без значение дали е правен реглаж, той си го прави. Няма пет, няма шест, човека си държи на устава. Прибрахме се в София и след 3-4 дена, когато колата беше готова се срещнахме отново, за да я настрои по моя тертип на шофиране, защото при него няма AUTO, всичко е CUSTOM (извинявам се за чуждиците) . Настройката отне не повече от 10 мин., като през цялото време отговаряше на всичките ми лаишки въпроси по възможно най-разбираем език и с търпение:) Взеих си колата чиста, настроена и газ към София, доволен от услугите на този страхотен майстор на име Бранко. Дори след монтажа, ако и да съм имал въпроси свързани с уредбата или по принцип с автомобила (Cr-v 2008, R20A2, A/T), винаги ми е вдигал телефона и спокойно и в детайли ми е обяснавал, как, кое и защо.. И в заключение мога да кажа, че не само съм препоръчвал на хора да монтират при него, а и аз самият бих отишъл отново в гаража на Маркони. С уважение, Димитър Димитров
  6. Точно, както го описваш беше и при мен.
  7. Здравей колега, Имах същите симптоми на същият автомибил и се оказа вътрешно каре. Рециклираха го в "Жизет" и от тогава съм минал повече от 20 000 км. без проблеми. Поздрави.
  8. Искам да направя малка корекция, тъй като съм се заблудил относно промоцията. Поръчката е както следва: 4 х Honda ATF DW-1 0.946 L https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 4 x €12.99= 51,96 x 1.97 = 102,4 - 5% = 97,30 лв. RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 - 5L https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html 1 х €46.95 х 1,97 = 92.5 - 5%= 88 лв. 1 x Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 5 L https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30-5l.html 1 x €45.65 x 1,97 = 90 - 5% = 85.5лв. Общо ще преведа 271 лв.
  9. Здравей Чавдаре, Искам да поръчам следните продукти: 4 х Honda ATF DW-1 0.946 L https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 4 x €12.99= 51,96 x 1.97 = 102,4 - 5% = 97,30 лв. 5L х RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Гледам, че са пуснали оферта за 5 литра на цената на 4 литра, та: 4 x €10,95= 43,8 x 1.97 = 86,3-5%= 82 лв. 1 x Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 5 L https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30-5l.html 1 x €45.65 x 1,97 = 90 - 5% = 85.5лв. Общо ще преведа 266 лв. Поздрави!
  10. Май съм разбъркал гипса ненужно. Всичко си бачка нормално. Ама и аз 'де спа.
  11. Здравейте, Вчера както си карах, в купето замириса на изгорял кабел и малко по-късно установих, че принудително включените къси светлини не работят. Автомобила е със фарбичен ксенон и светеха само габаритите, но когато съм в режим "автоматични светлини" всичко е наред. Дългите светлини са допълнително монтиран ксенон и също работят безпроблемно. Някакви идеи къде да търся проблема ?
  12. Здрасти Чавдаре, Искам да поръчам следното масло: 1бр. - 5л. - RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html €46.95 - 5% = 44.7€ х 1.9675 = 90лв. Парите са преведени. Поздрави!
  13. Здравейте, От скоро нещо се разскърца откъм задницата в дясно и се установи, че е датчика за нивото за предните светлини. За сега не е индикарана грешка, но ми се ще да го оправя, че много ме дразни това скрибуцане. Някой има ли идея, дали и как може да се реновира механичната връзка на датчика с шасито? Нов датчик не ми се купува, пък и не се намират лесно.
  14. Отново благодарности за мненията ви! Казуса ще го разглежда майстор, ама като поотпусне врмето. "Токио" , ксенона който премигва е оригиналният, неоригинални са дългите светлин, които не ползвам в градска среда и да, става дума за леко премигване на фаровете. Друго нещо ми направи впечатление. Онзи ден трябваше на "търкалям" из уличките над посолствата, където е доста зле положението със снега и на няколко пъти се включи VSA-то, което доколкото съм разбрал работи и с помпата на ABS-а, но подобен проблем със светлините нямаше. Поправете ме ако греша, но нали VSA работи, като или отмена газ или спира някое/и от колелата в неконтролирана ситуация. А колко е сполучлиеа колата ми не знам. Не съм притежавал друго освен CRV, като това е второто. Първата ми кола беше CRV (B20Z1), от която бях ужасно доволен, въпреки проблемите които имах с нея. Стабилноста на CRV I е ако не толкова добра, то поне много близка до тази на CRV III, дори и без системи като VSA и TSA. И нещо извън темата. При включена VSA, дали и кога се включва задното предаване, защото за разлика от CRV I , не усетих този характерен тласък от задната част на автомобила в ситуацията описана по-горе, а тогава ми се наложи потегляне по стръмна улица. Подобна ситуаци имаше и когато трябваше да потегля назад, отново по наклон. Отново не се усети включването на 4Х4.
  15. Благодаря за мненията на всички! Сега само трябва да си намеря читал електричар.
×