Jump to content

n100ev

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

n100ev last won the day on Март 26 2023

n100ev had the most liked content!

Обществена Репутация

26 Neutral

Относно n100ev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.0 Tourer 8gen ; Pilot Touring 3 gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей, Предполагам съм бил аз. То във Варна май сме само двама 😀 Не бях влизал доста време и едва сега виждам, че си писал. Поздрави Николай
  2. Да, във Варна. Галин ме е изпреварил 👌 Има и още един Дидо, който обслужва марката, но него не го познавам и нямам впечатления.
  3. Благодаря за споделената информация, Пламене. Не знаех, за тази опция с OEM части през Аутофикс партс. Дано да са истински ОЕМ, че то в наши дни... Винаги съм ходил при Дидо в кв.Левски и съм доволен. Там ще обслужвам и Пилота. Виждам, че си от Шумен. Интересен автомобил караш. Обади се някой ден ако имаш желание и идваш към Варна. Поздрави Николай о88877783о
  4. Поръчах водна помпа (310лв), свещи (60лв/бр) вкл и спирачна течност (55лв/л) в БТ. Добавиха ги към предната заявка. В резултат получих 20% отстъпка. Правят такава на всеки ако сметката е 2к+. Доставка до 10 дни. Водната помпа на този двигател е закачена към ангренажния ремък и след като ще се сменя ремък + ролки (не малко работа) е добре да се смени и в.помпа, макар, че състоянието и може да не го изисква. Ако се окаже, че е добре, ще си имам резервна вт.употреба 🤣
  5. Как спира нов Пилот не знам, но знам как спира нов Акорд 🙂 Не ви ли се струва странно, производителя да не предвижда смяна на спирачна течност!?....и то за толкова важна система, най важната свързана с безопасността! Проверка качеството на течността да, но смяна не. И това в Америка, където те съдят за щяло и нещяло...
  6. Ще прегледам пак сервизната книжка на Акорда, дали не е сменяна без да съм разбрал. Ако не ще сменя и на двете при първа възможност.
  7. Някакви признаци за вода в с-мата? Възможно ли е течноста да се е влошила а автомобила да спира като нов? Задавам смешни въпроси най вероятно, но ми е странно, защо на другата ми кола, никой никога не ми е сменил течноста - 12г Нито първите 6г в БТ, нито след това при човека, при когото винаги съм обслужвал колата.
  8. Намерих в Piloteers страничка от ръководството, където се вижда кога, какво..Свалих и цялото ръководтство от 661 стр. Общо взето за много неща пише, че се проверяват / сменят след като излезе сервизно съобщение на таблото. Това се отнася и за свещите. За водната помпа пише, че само се проверява при смяна на ангренажния ремък. Ако е необходимо тогава се сменя. Интересно ми е до какво може да доведе несменянето на спирачната течност? Относно разхода, на първо четене е много под това, за което "специалистите" около мен ме подготвяха. Няма да мога да кажа с точност, защото никога не меря по пробег между две пълно-пълно зареждания. Както и автора на темата беше писал, 9ст автомат реално държи мотора в много ниски обороти при спокойно шофиране. При плавно подаване на газ оборотите не превишават 2000, и така до 140км/ч. Грубо градско по компютър е около 14-15л/100км. Извънградско около 10л. Една снимка от архива на бордовия компютър, която изрових в системата. Явно е карана основно магистрално.
  9. Здравей, storish05, От скоро си поднових регистрацията във форума, затова се включвам едва сега. Откри ли от къде идва теча?
  10. Здравей, Карам такъв Акорд вече 12г. С изпреварване на МПС движещи се до 50-60км/ч няма никакъв проблем. Сваляш на 2ра и се изтрелваш дори и натоварен с работещ климатик. На 3-та предавка автомобила не е толкова пъргав, но не бих казал, че е муден и е трудно изпреварването. Относно двг маслото. Изненадам съм да чуя, че този двигател може да гори масло. На мен никога не ми се е налагало да доливам. Не съм забелязал да има разлика в нивото между смените. Не изключвам да намаля с някакво малко количество, което не съм отчел. Тази кола за мен е изключително надежден и безпроблемен автомобил. Освен консумативи и главина друго не се е налагало да сменям/ремонтирам за 172хил км. До някъде съжалявам, че ще трябва да се разделя с този автомобил.
  11. Нямам представа! Благодаря за мнението. Колегата автор на темата ако има опит, ще съм благодарен ако сподели. Може би и това ще трябва да се сменя. Ще попитам за мнение и човека, при когото съм обслужвал акорда а сега и пилота.
  12. Поръчах всичко без маслото за ДВГ от БТ Пловдив. Нямах време да ползвам и чакам проверен канал от USA. За следващото обслужване живот и здраве ще имам време да се подготвя. Сега даже не съм ровил за цени за да не ме заболи главата, като видя разликите с БТ 🙂 Ето
  13. Благодаря! Днес смених маслата и течностите, както писах по-горе. Тези в диференциала и раздатката са били чисти и прозрачни. Чакам с нетърпение да пристигнат ремъците и ролките. Относно свещите, обсъждахме днес в сервиза, че колата е била в Канада и е много малко вероятно да не са ги сменили на 120хил. Ако не са го направили и свещите са за смяна, на дисплея би следвало да излиза сервизно съобщение. Ще ги сменя така или иначе, но да видим първо каква цена ще ми обявят от БТ другата седмица. Чувството да караш такъв автомобил е много различно. Не съм сменял и карал кой знае колко коли, но определено съм впечатлен.
  14. На Акорда по спомен сменях свещи на 120хил. Може и по-рано да е било, но при всички случаи, както е предписано за модела. Ясно, ще ги сменя при първа възможност и на Пилота. Благодаря! Снимки качих в темата създадена за това. Линк към нея има на предната страница, най долу.
×
×
  • Създай нов...