Jump to content

daniel-atanasov

Фен
  • Мнения

    162
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

41 Neutral

1 Последовател

Относно daniel-atanasov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 19.02.1977

Profile Information

  • Кара
    Honda Logo
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1633 профилни разглеждания
  1. Окончателна - крайна цена от 4500лв. Весели Празници :-) :-) :-)
  2. Да повдигна темата за дамският парктроник :-)
  3. Маслото на автомата се мери при загряла кола. Има си отделна щека от дясната страна. Повярвайте, то не се е изпарило - изтекло е някъде най-вероятно! Проверете под колата за течове след време! Да, маслата в скоростите почти никой не ги бара на запад. Нямам идея защо, но е факт. Дано след още една смяна се оправи напълно, за да може истински да ви радва! Успех :-)
  4. daniel-atanasov

    Искам да си купя мотор

    Тази планина от багаж до мен с лепенката на куфара БГ + малка чанта на резервоара хваната с ластична мрежа, и една раница на гърба на жената. Имай предвид, че тогава карах доста голямо туристическо ендуро (Suzuki DR BIG 750 - slingshot), което тежеше два пъти колко мен празно. Представи си го с тоя целият багаж - сигурно беше половин тон :-) Сега на въпроса който зададе - В завой да ти кажа ми се е налагало рядко да спирам и всеки път съм си мислил, че ще ми е за последно. Стараеш се до последно или да изправиш мотора или да избегнеш удара. Като видиш дебелия е по-добре да се хлъзнеш и да ритнеш мотора далеч от теб. То това си важи за всяко падане, общо взето. Абе, всичко си е до опит и късмет. За накъсани завои без видимост е хубаво да не се засилваш прекалено. То е ясно! Малко спомени - Най-добър, според мен за завоите беше любимият ми мотор - Honda VTR SP1 или RVT RC 51. Той беше уникална комбинация от вървене, спиране и влизане и излизане от завой. Двуцилиндров, 1000 кубика, със 136 кс. инжекцион. При него преди завоя връщаш газта, той намалява драстично, малко след минаването на средата на завоя отваряш плавно газта и той полита. Можеш дори да не пипаш спирачките. Страшен кеф! Мога да направя няколко предложения за градски мотор, ако някой го интересува - Honda Hornet 600, CB 600, CBF 600, Suzki Bandit 600, SV 650, Yamaha FZ 600, FZR 600, MT 03, MT 06, Ducati monster 620, 696, 821 (Само инжекцион!), Kawasaki Z 750, ER 600. От изброените има дву и четири цилиндрови модели. Това си е вече ваш избор! Има не лоши КТМ стрит байкове в последно време. Те също са доста удобни за градско и лек преход извън градско. Поздрави!
  5. daniel-atanasov

    Искам да си купя мотор

    Една снимка от далечната 2001 год. Чакаме да се качим на ферибота за остров Тасос. Там имаше международен мото събор. Яката работа! Този ограденият в червено младеж съм Я. В този момента беше около 35 градуса, а това не беше никак яко! Личи и от погледа ми най-вероятно :-) Еххххх, беше си друго време тогава!
  6. daniel-atanasov

    Искам да си купя мотор

    Говориш за дуал брейкинг систем, която навлиза в последните години. Такива мотори не съм карал и за тях нищо не мога да кажа. Последно имах MV Agusta F4 750, CBR 600 RR а те нямат такива спирачки. Преди време имах и една Yamaha FZ 1000 с ABS и първото нещо което направих, беше да му извадя бушона. За начинаещ моторист, според мен е правилно да се спира със задната, като се обира леко предната. Комбинирано, но първо натискаш плавно задната. Доказано е че дори при блокиране на задната спирачка има шанса да се плъзнеш странично и да ти се размине. При нов моторист е противопоказно да спира първо с предната и тогава да натисне задната. Обикновено при ситуация той се удървя, пуска долу краката, стиска предната спирачка и някой му открадва предницата. Почти винаги се стига до спукана - счупена ключица, или ръка. Главата също се тръска в асфалта доволно. Та, твоите приятели са ти дали съвет, който е правилен, но като понатрупаш опит! За това посъветвах колегата да не бърза да стиска предната спирачка. Ще му дойде времето, след време :-) П.С. Той се оглежда за доста по-стар мотор, от тези с комбинирана спирачна система. Поне така го разбрах аз. Ааааа, стискайте хубаво резервоара и дръжте ръцете стегнати, особено при неравности. По възможност до последно не пускайте краката на земята.
  7. Предпразнично намаление - 4600 лв. :-) Забравил съм да напиша, че колата е с ново задно гърне, нов въздушен и поленов филтър. Гумите са зимни с доста приличен протектор. В края на миналата година, или преди 5711х. км. е била на последен сервиз.
  8. daniel-atanasov

    Искам да си купя мотор

    Първото и най-важно нещо е да изкараш категория. После си направи сметка на парите!!! Покупка на мотор е лесна работа, после идва изваждането - гуми, филтри, масло, верига, накладки, свещи и още куп дребни неща. Екипировката също гълта бая. Ако смяташ да караш с някакво канче, тип цукало и плетени ръкавички по джапанки се откажи още в самото начало. Фирмена каска (чисто нова!!!), яке с твърди протектори на рамене, лакти и твърд гръб. Може да има място за поставяне в самата подплата, а може и да си купиш само гръбен протектор. Важно е да не е от пресован дунапрен. Пластмасов, да покрива целият ти гръбначен стълб чак до края. Ръкавици - задължително кожени с протектори на кокалчетата. Панталони с твърди протектори на колената и допълнително подсилени на таза отстрани. Ботуши с твърди протекции на глезените, или поне усилени. Каска - КАЧЕСТВЕНА, на всяка цена!!! Слагай си боне, или карай със шалче. Едно, че няма да те точкова някоя оса или пчела и друго ти пази врата от изстиване! В началото се научи да спираш и тръгваш без затруднение. Тренирай някъде където няма трафик. Научи се да качваш и сваляш скоростите плавно. При спиране натискай задната спирачка първо и после обирай внимателно с предната. Никога не я стискай прекалено силно!!! Като натрупаш опит ще смениш начина на спиране. Но, за сега се придържай към моя съвет. Никога, ама никога не разчитай на другите водачи, че са те видели. Не, не са, защото нямат практика или не им пука. Трябва сам да се пазиш и да внимаваш за това което предстои. Карай разумно без да се засилваш, защото едно излизане от пряка или обратен завой може да ти костват живота. Не се престроявай в последният момент и не изпреварвай от вътрешната страна! Спирай по-рано и си оставяй дистанция пред теб поне една кола. Съобразявай се с пътната настилка и времето. Винаги карай добре екипиран! Желая ти успех и дано не съм те уплашил :-)
  9. Марка- Хонда Модел-Джаз Двигател-Бензинов, 1.4 - 83кс. Изминати километри-150680 х.к. (Сервизната книжка е налична!) Година на производство- 2003 год. Цвят-Бял (хладилник ;-) Други: Нов внос е от Швейцария. Продава се с платено мито и ддс включени в цената. Климатика, радиото и всичко останало работи без проблеми. Има сервизна книжка, 4 ел. стъкла, 4 еър бега, 2 ключа, ел. огледала с подгряване, оригинални лети джанти 15ц. салон от кожа и алкантара - поръчков, фабричен подлакътник с жабка, заден спойлер Mugen, пружини HnR, ABS, централно заключване, делими сгъваеми задни седалки, шоф. седалка и волана се коригират във височина. Колата все още има валидна контрола МФК за там. Отдолу е без течове и ръжди. Окачването е стегнато и нищо не тропа. Мотора не е мит! В района в който се намирам (Началото на гр. Банкя, на 15км. от центъра на София!) може да се пробва по доста разбит път :-) Цена 4800лв. с платено мито и ддс. Забележки - жулнато на предната броня, две-три драскотини и няколко натиснати точки отстрани. Според мен, нищо драматично или притеснително. Не се интересувам от бартери! Можете да ме търсите на тел 0878 607 808 - Дани П.С. Обадете се предварително за оглед, защото не винаги съм на разположение или в страна.
  10. Номера на шасито е изведен отпред пред теб на стъклото. Номера на двигателя го има на планка - синя на цвят. Като отвориш капака ти се пада на централната греда от ляво. Кода на мотора започва с - L13 A1 за 1.4 и L12 A1 за двигател 1.2. Най-горе на планката е къде е произведена, отдолу шасито и после е номера на мотора. Иначе номера е набит на кофти място - челно и леко в дясно ниско долу, но винаги е с корозия и трудно се чете. Чистиш със шкурка на каналите и там ще го прочетат :-) Успех!
  11. Здравей, като говорихме с теб по телефона ти обясних за какво да внимаваш. Двигателя при джаз автомат е само 1.4 (L13-A1) 83кс. Автоматика е без-степеннен и е доста надежден. Естествено всяко правило си има своето изключение. Най-добре е колата да е с доказуем пробег и да може да се изпробва! Хубаво е след покупката да се обслужи, но не при кварталният майстор - чичо Гошо. Моят съвет е маслото и филтъра да се купи от дилъра на марката - Бултрако! Останалото си е чиста проба късмет. Поздрави - Дани П.С. Винаги може да ме потърсиш за допълнителна информация :-) Весели празници!
  12. Може ли да допълня нещо от пръв поглед - Бялата кола е пръскана под вратите до дъната на праговете с черно. До сега не съм виждал такова нещо. Поне съм сигурен, че не е оригинално! Вижте как тръгват при студено и след като стоплят. По възможност ги покарайте! П.С. За съжаление в последно време се наблюдава покачване на цените - Хонда джаз и Тойота ярис. Казвам ви го от опит, понеже се прибрах преди седмица от Швейцария. civicgonemad - покажете ми джаз 2009 автоматик (не ай-шифт) за тези пари. Предполагам визирате само опаковката, а не пълнежа? Защото има така наречените нива на оборудване - екстри! П.С. на П.С. Ако смятате, че някой ви товари с цена, винаги може да отидете на място и да избегнете посредника! Вече има евтини самолетни билети до чужбина, рента кар, адрес на продавача, спане две-три вечери и обратно на самолета та тука. После си намирате транспорт и си я стоварвате пред вас. Ако е от Швейцария, ще трябва да платите мито и ддс! Съветвам Ви горещо да не карате кола на ход, ако не знаете за какво става въпрос!!! Не се връзвайте на така наречените екскурзии за коли. Особено в Германия и Холандия. Ще останете доста разочаровани, гарантирано!!! Поздрави!
  13. Здравейте dindin! Не казвам че колата излиза от завода с този шум. Нали говорим за автомобили втора употреба? Както знаете, ползваните автомобили след време започват да проявяват капризи. Един от тях е шума в кутията на въпросният модел. Дори от завода производител признават, че слабото място са скоростите и радиото. В последните няколко години съм внесъл и продал дооооста джазки и за това смея да твърдя, че съм понаучил това онова. За това казвам, че кола втора употреба дори без минимален шум, поне до сега не съм срещал! Моите мнения не са за да си правя реклама или да се оправдавам! Уверявам Ви, че последното нещо което търся тук е автореклама! Също така е желателно да не поставяте всички търговци под общ знаменател. Не смятам, че е коректно от ваша страна ;-) Поздрави!
  14. Нямам как да няма ""свистене"" защото това е най-слабата част на този модел! Не търсете еднорог, защото такъв няма! Джаз без минимален шум в лагера на първичният вал НЯМА. Само ако е отворена кутията и е оправен е тиха около 30-40 хил. км. след което пак започва тихичко да жужи. Зависи и от карането и боравенето със скоростите. Понякога и на по-малко километри след ремонта почва леко да шуми. Та, стига вече сте писали глупости, че трябва да няма никакво свистене. Такъв филм няма :-) Съвет -1. Помолете продавача да не пали колата преди да пристигнете. 2. Чуйте я на студено и вижте като загрее и разбие маслото дали шумът намалява драстично. 3. Ако утихне значително, сменяте маслото, шибвате един Бардал за да маже хубаво търкалата в кутията и карате. 4. По възможност я подкарайте за да чуете дали има метален звук при потегляне. Но това е само ако шумът е останал без промяна след като е поработила около 10 - 15 мин. При това положение нещата отиват на ремонта на кутията. Не е драма или нещо кой знае колко скъп, но вече вие може да си прецените дали ви се занимава. При добра оферта от продавача лично аз не бих се притеснил да си купя джаз с шум в кутията. Даже съм го правил.
×