Jump to content

daniel-atanasov

Фен
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

daniel-atanasov last won the day on September 22

daniel-atanasov had the most liked content!

Community Reputation

129 Good

1 Follower

About daniel-atanasov

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 02/19/1977

Profile Information

  • Кара
    Daihatsu Materia (EX-Honda Logo)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

3268 profile views
  1. За съжаление монетата има две страни. Колата която сте закупил е на най-ниската цена в нета. Няма как да няма нищо за правене и вие да си купите еднорог на цената на кокошка. Продавача е спестил за проблемите, защото му е ясно като бял ден колко е ремонта. Това не е хубаво, но е доста честа практика. Правото да купиш, или да не купиш обаче си е само и единствено ваше. Понякога хората изкушени от ниската цена се хвърлят с главите надолу! Това ви го казвам от дългогодишен опит. Клиента се лъже, че ще намери хубаво и евтино, а продавача го лъже, че ще му го достави-продаде. От цялата врътка най-доволни са във сервизите и вносителите на авто части. Общо взето закупуването на автомобил втора употреба си е доста трудна работа. Евтините са кофти, хубавите скъпи........, а понякога са и скъпи и кофти, което е отвратително! За това си водете майстор, който да е запознат с дадената марка! Другият вариант е да се кара до сервиз, но 80% от авто къщите не са съгласни. Въпреки, че преди време когато се навивах да ми карат колите по сервизи съм виждал и следното - Излиза някакво момче докато тече огледа и в прав текст ми заявява, че ако им дам 200лв ще кажат само хубави неща за колата. Странно но факт! И това не е единичен случай. Има и такива, които са близки с купувача и единствената им цел е да оплюят колата за да смъкнат максимално цената. Естествено не липсват и сериозни хора, които оценяват автомобила както трябва. Абе, както казах по-горе, покупката на автомобил втора употреба е доста сложно нещо. Оценявам темата, която сте пуснал! Със сигурност ще запали някои лампи на бъдещите клиенти за въпросната вато къща или продавач. Но, както казват умните хора - Евтиното излиза скъпо!
  2. Ако беше претапициран - добре! Ама това е калъф, който шиеш собственоръчно - ужАс! Гумите са странно износени, като във външният си край са почти на нула. Това газ/бензин никога не ме е грабвало, напротив даже не предпочитам! За работата на мотора, скоростите, спирачките и окачването по снимков материал нямам как да кажа нещо. Ако все пак те кефи най-вече заради цената, иди и я огледай на място. Вземи си човек, който разбира от тези коли. Знаеш, че четири очи виждат повече от две. Най-важното е ниската цена да не е определяща! Успех!
  3. Вижте какви се цените на чуждите пазари. Така ще добиете някаква представа за това, което се продава тук. Естествено не забравяйте разходите за транспорт, мито и ДДС, ако не е от Евро съюза. Набележете си автомобил и идете да го видите лично. По телефона и на снимки кола не се купува. Или поне не за лична употреба. Абстрахирайте се от това как е обявен в обявата - "Перфектен!" , "Като нов!" и "Уникат!" са ми любимите 🙂 Тук има доста инфо за основните авто къщи или продавачи, които да избягвате. Ако не разбирате си платете и вземете човек, който е запознат с марката и модела на огледа! Вижте как ще се отнесе продавача със вас. Имам предвид не да се сваляте, а да получите полезна информация. Не се хващайте за всяка дреболия все едно купувате Ролс Ройс. Важните неща за мен са мотора, скоростите, окачването, ръждата, салона и на последно място купето. Не казвам да прилича на Арабски варел, но няколко външни забележки не биха ме уплашили. Задължително след покупката направете обслужване и обстойно преглеждане на ходовата част и спирачките. Вижте колко стар е ДОТ на гумите и как са износени. Не се циганете при сервизирането за да не ревете после! Първите няколко дни след покупката и пускането на пътя следете изкъсо колата. Не си мислете, че след като е обслужена е безсмъртна! Заради някакво тъпо недоглеждане може да утрепате вас или някой около вас. Бъдете здрави и успех!
  4. Това имах предвид, като ви отговорих! Относно обявата ми е ясно от километри, че колата е снимана пред авто къща. Доста от изброените екстри никога не са влагани във хонда джаз. То е ясно, че човека е отметнал всичко де що има за по голям колорит и реклама. А за годината, имах предвид първа регистрация по талон. Не кога е произведена, а кога е регистрирана. Това визирах, като казах че най-вероятно ще се окаже 2009 по талон. Това е стар номер и върви доста често. Даже съм виждал и разлика от три години от писаното в обявата и това дето е в талона. Така, че внимавайте! Прекаленото ровене в нета за мнение, не винаги дава резултат. Към момента пазара е супер опоскан и новият внос е страшно слаб. Цените на вън са страшно високи, а на всичкото отгоре и предлагането е ужасно слабо. Да не говорим, че и всички разходи се покачиха драстично в последната година. Имайте предвид, че ще има и допълнително оскъпяване на колите с евро 4 и нагоре съвсем скоро. Както знаете се въвеждат зони в големите градове и с по-стара кола няма да може да влизаш. Вече са подготвили камерите и стикерите, така че е въпрос на месеци преди да затегнат нещата. Та, по същество сега - Ако намерите добро предложение и цената ви понася не губете време! Всяко разтакаване и изчакване продавача да смъкне цената, може само да ви отдалечи от сделката. Пак ви казвам предлагането на вън е изключително слабо. Цените са високи, а повечето търговци в момента са ограничили наливането на пари, щото не се знае кога ще потегли отново пазара. Казвам ви го от личен опит! Успех на всички и бъдете здрави 🙂
  5. Няма да коментирам продавача, а само АВТОМОБИЛА! Търсете кола с ръчна кутия или ЦВТ, че отзивите за робота не са добри! Много вероятно е на място да се окаже, че колата е 2009 та. За сервизната книжка, ако я има не смятам да коментирам. За написаните екстри, също не ми се коментира, но това не би ме отказало, ако сделката си заслужава. В крайна сметка това е сравнително здрав, бюджетен и постен автомобил! Въпроса е как ще го подберете и какво търсите, а не кой го продава и какво пише в обявата. Пък, ако не разбирате си има хора за всичко. Плащате си и те Ви дават обективна информация след оглед! Всичко останало е майтап работа и гледане на картинки! П.С. note, защо решихте, че щом е частно лице е проблем? Кое му е съмнителното да си купиш кола нов внос от такъв човек? Тази кола с какво е по-лоша от предлаганата на тържиштето? Нали отиваш да гледаш и преценяваш! Водите си майстори, ходи се по сервиз, допитваш се до шаман! Да, аз съм частно лице и продавам коли! И? Пътувам лично, избирам ги да са комплектни и дори и да има някакъв проблем го отстранявам за моя сметка. С това се занимавам от ......... бая години и никога не съм се крил. За разлика от авто къщите които купуват 95% от колите си по цена и снимки, аз инвестирам време и пари за да пътувам и избира това което ще купя. Това ме прави съмнителен, така ли? Идваш ми в къщата на оглед и утре ще я сгъна и изчезна? Аз да не съм охлюв, бе приятел! Да не живея в палатка? Нали заставам с името си и те гледам в очите като си говорим и правим сделка. Сигурен съм, че не съм безгрешен. Най-вероятно някой не е доволен и от мен, но така стоят нещата с колите втора употреба! Важното е че аз се старая да не повтарям тези грешки! Да слагаш обаче всички под общ знаменател си е меко казано несериозно! Я ми кажете, Вие колко човека сте чули да са си взели парите обратно от авто къща? Трябва да стане страшно мазало или да познаваш някой за да имаш някакъв шанс!
  6. Днес не точно, но преди дни си боядисах джантите на каручката. Смятам, че се получи доста добре и на мен си ми харесва. П.С. Знам, че колата не е Хонда, но това имам в момента 🙂
  7. Продавам ЕДИН БРОЙ лята джанта ОЗ Рейсинг 15 цола. На нея има стара зимна гума с добър грайфер. Джантата е здрава, права и без заварки. Има една забележка на борда, която съм снимал. Цената е 50лв. и не подлежи на обсъждане!!! Не работя със куриерски фирми. Държа на лично предаване! Намирам се във София и може да ми звъннете на 0878 607 808 - Дани
  8. Е това последното е много точно казано! Никога не карайте на лампа, щото освен че помпата не се охлажда и остатъчният боклук се засмуква. Пълниш до горе и щом стигне половината .......... пак до горе!
  9. Този Сивик е с такива скорости и визуално може да добиете представа как изглежда скоростният лост. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11616182547707127&slink=jxmuu7
  10. Не искам мнението ми да е категорично, но до сега съм се сблъсквал 8-10 пъти с този тип автомат и винаги е имало проблем. Пробвал съм монтирани в джаз и сивик и нищо не им е било тамън. Точно поради тази причина до колкото ми е известно Ай-шифт не се наложи. За хибрида не ми се коментира, защото снимките са отвратителни. Аз гледам луфтовете на задният капак и разстоянието между задните врати от ляво и дясно. Но, пак казвам - снимките са гадни и може всичко да е на ред. Другото е че хибридната технология не е много позната у нас. Имах проблем с един инсайт преди година и тук никой не го оправи. Оказа се дребен проблем и подмяна на един силов кабел, но го карахме до Гърция. Както и да е, дано не съм ви попарил ентусиазма. П.С. Потърсете кола с равен автомат и да не е ай-шифт. Има ги рядко и при сивик и при джаз, но държат ужасно високи цени. Весели празници на всички от мен!
  11. Не слагайте всички френски коли под общ знаменател, особено ако при вас цената е била водеща при избора. Джаза е екстериорно и интериорно по-остарял от вашето пежо. Вози малко по-твърда и седалките са по-неудобни. Нямам идея с какъв мотор е вашата кола, но при Хондата динамиката е табу. Поне за мен е най-спънатат в класа си. Също така има апетит към ръжда и пие водица от към багажника при резервната гума. Почти винаги се чуват лагерите в кутията, но ако утихват като затопли, карат много. Пък и смяната им не е кой знае каква философия, ако това е наложително. Щото докато при джаза може да караш с години, при пежето се взривява директно кутията. Но това не е задължително и при двата модела. Сега плюсовете на Японката - Мотора е надежден, обема в купето и багажника е огромен, страшно е маневрена, почти винаги всичко и работи без проблеми, обслужването и основните консумативи са на отлична цена, стоиш сравнително високо и имаш добра видимост. Само трябва да се внимава при завой в кръстовища заради А-колоната. Общо взето джаза е типичният скучно-чаровен, непретенциозен и доста надежден Японски автомобил. Модела спорт, който сте загледали е с почти всички екстри и лично на мен ми допада най-много. П.С. Този път си вземете майстор или познат, който разбира 🙂 Good Luck, Ви желая!
  12. Всички коли си има плюсове и минуси. От значение е как и за какво ще я употребявате и дали външният вид и ергономичността имат някакво значение. Също така дали ви притесняват цените за поддръжка и застраховка + пътен данък. За градско каране е добре да се оглеждаш за компактен и маневрен автомобил. Естествено за извън града е добре да разчиташ на стабилен, по-голям и по-мощен такъв. За съжаление поради безпаричието ние искаме да комбинираме всичко в едно. Демек, хем да е компактна, но да вози като лимузина и да е широка. Да не е комби, ма като сгънеш седалките да товари половин кубик пясък и стотина тухли. Да е проходима, ма да не е 4 по 4, че харчи повече и гумите са скъпи. Да харчи малко, но да върви много. Да върви много, ма годишният данък да е 6.99лв. Да е лачена и нова, ма да не трябва да и се прави застраховка. И още и още такива мераци и желания с които сме известни по нашите географски ширина. Истината обаче е съвсем друга и за съжаление нашите желания са неосъществими. Най-добре е когато търсите и сте си харесали определен автомобил да го изпробвате. Нямам предвид от авто къщата да ви го дадат за тест драйв, а да намерите ваш познат с такова возило. Помолете го да ви го отпусне за час време за да го пробвате в града и малко извън него. Дори и да не ви го даде, поне да ви повози за да видите основните плюсове и минуси. Имам предвид, как вози, каква е видимостта, колко удобни са седалките, колко събира багажника и каква е конфигурацията за прегъването на задните седалки. Седнете и отзад след като сте се возили отпред за да видите дали се събирате. Абе, един вид да разберете чисто конструктивно дали ви допада даден модел или не. Сверете си часовника и със цените на основните консумативи и части по купето и окачването и какъв е размера на гумите. Вижте цените на застраховките. За някои хора е важно дали стават безпроблемно на газ и колко е пътният данък за година. Иначе суха информация има колкото пожелаете. На оглед ходете с човек който разбира, ако смятате че вие не сте много на ясно. Всяка кола и модел си имат специфични болежки за които да се оглеждате. Отделете около 1000 лв. на страна след покупката за регистрация, обслужване и други непредвидени разходи. А такива ,ще има със сигурност! Запомнете едно - Не винаги най-лаченият автомобил е и най-добрият от техническа гледна точка. Желая успех в избора, защото ще ви е необходим 🙂
  13. Това, че имат шум не означава, че са за ремонт. Въпроса е в какъв стадии са нещата. Това исках да стане ясно на купувачите! За това ми е смешно, като чуя категорично мнение без много опит в тая джаз материя 🙂 Най-важното е да сме здрави и да не се ядосваме за глупости, че живота си цъка. Пиша в някои от темите именно, защото съм натрупал опит след грешни решения. В крайна сметка нали за това е форума, да помогнем на другите да избегнат тези грешки. Аз лично винаги съм готов да се съглася с обосновано мнение на човек врял и кипял. Поздрави! П.С. Надявам се да не сме разводнили много темата, щото тя е друга и е редно да се придържаме към нея!
  14. Колега stivenj, никъде не съм казал, че колата трябва да тропа! Шум в кутията имат всички хонди, защото това им е слабо място. Ти за 6 години си си купил една кола и даваш компетентно мнение. Аз за разлика от теб само за последните три години съм купил и продал няколко стотин. За това си мисля, че имам бая повече опит от теб. При това съм фен на марката и самият аз съм карал и сменил почти всичко дето го има в Европа. Пиша мнение не за да си правя реклама, а защото искам да помогна на бъдещите собственици. Много често при оглед цитират мои мнения, без да знаят че са писани от мен. А това само ме радва. Я кажи ти колко търговци на автомобили си видял и чул да отварят очите на клиентите? Та, нещо не ти схващам смисъла на поста. Имал си хубава кола и си я продал. Браво, но това какво общо има с темата? И да ти кажа още нещо, евтината кола винаги има нещо за правене. За това подготвям хората с не висок бюджет, просто да си знаят какво да очакват. И последно - преди дни се прибрах от Швейцария с джаз 2007 , който беше от първи собственик. Лично го купих от него. Всички сервизи са правени на време и само във Хонда. До тук добре, ма като стъпи на разбития път преди да се кача на ферибота в Анкона чух потропване от дясно. До там беше тишина и съм сигурен, че и предишният собственик не го е хванал. Та, така стоят нещата. Тия дни влиза да я разгледам и да оправя проблема. И да, и тази кола има съвсем лек шум в кутията. Нищо ,че е правено обслужване на време и коректно! П.С. Самият ти казваш, че си купил твоят джаз преди 7 години. Значи е била седем години по-нов, нали така? Е, струвал ли е тогава 3-3500лв или е бил в пъти по-скъп? Щото аз помня цените, понеже се занимавам с коли от много години. Поздрави от мен!
×
×
  • Create New...