Jump to content

daniel-atanasov

Фен
  • Мнения

    276
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

daniel-atanasov last won the day on Април 5 2023

daniel-atanasov had the most liked content!

Обществена Репутация

179 Good

2 Последователи

Относно daniel-atanasov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 19.02.1977

Profile Information

  • Кара
    Daihatsu Materia (EX-Honda Logo)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

6096 профилни разглеждания
  1. Нов внос от Швейцария! Не съм автокъща! Купих колата лично от втори собственик. Напълно реални километри и година на първа регистрация. Налична е сервизната книжка, която е водена до май месец 2024 год. Два ключа. Катализатора и задната щора са си на мястото! Отвътре и отвън е в отлично състояние с изключение на една забележка на задната броня. Колата е без шумове в кутията и двигателя! Отдалу, по дъната на вратите, задните вежди и вътре при резервната гума е без ръжди. Няма и течове. Все още е с валидна техническа контрола, която важи до края на 2024 год. Модела е с най-високот ниво на оборудване - Аукс вход, 4 бр. ел. стъкла, ел. огледала с ел. прибиране, плюшен салон, мулти волан, климатроник, лети джанти 15 ц, уникален цвят перла металик Lamborghini giallo orion, 4 бр. дискови спирачки, 4 еър бега. На последната снимка се вижда вин номера по който може да проверите километрите във Хонда. Също така става ясно , че автомобила е Японска сглобка. Продава се директно с договор и фактура без допълнителни разходи за нотариално прехвърляне. Не правя пазарлъци по телефона. Много моля само за сериозни огледи и обаждания! ! ! Намирам се в самото начало на Банкя, веднага след завода за минерална вода и преди магазин Фантастико. Може да ме намерите на тел. 0879 900 150 - Дани Цената на автомобила за хора от форума е 6500лв. Не забравяйти да го споменет, защото в другите сайтове е на друга по-висока цена!
  2. Първо, не си в точният раздел. Второ, може да потърсиш информация за модела където трябва. Трето, цените на фирмите организиращи оглед са доста по-високи от споменатото! Това последната ти го казвам от опит. Последно една девойка плати 150 лв. за оглед на кола докарана от мен. Младежа закачи диагносниката, погледна я от тук от там докато си говореше по телефона. На финала и каза - Всичко е ток и жица, дай 150 лв. П.С. Желая ти успех, все пак!
  3. Последен визуален фейслифт за Италианският и Немският пазар. Само решетката е различна. На мен лично повече ми харесва мрежестата.
  4. Не че нещо, ама съм продал дооооста джазове и нито един не е бил с чист ауспух отвън. Всички имат специфичен пръстен от нагар точно в края. Според колегата съм отворил бая работа на майсторите. Странно, щото пак повтарям - Нито един не е бил, без специфичният черен пръстен на края. Явно всички джазове спиред него са за остновен ремонт. То според него и всичко нов внос е за кофата. Интересно ми е дали бачка в сервиз или е чел в нета ца това? Не е лошо да се знае, че колите които са с ангренажна верига работят по-шумно от тези с ремък. Казвам го от опит, защото скоро ще станат 25 год. от както се занимавам с автомобили. Та и аз поназнайвам това онова и ми е странно да чета писания, които според мен са неверни и объркващи. Сега аз ако си търся кола и чета тази тема ще почна да търся еднорог. Пиша това с най-добри чувства към колегата. В крайна сметка сме тук за да помагаме, но все пак трябва и да имаме практика. Знаете, че съм търговец но често пиша за какво да се внимава при покупката на определен модел Хонда. Смятам това за редно и ще продължа да го правя. Без да се сърдите, но кагото видя или прочета нещо не вярно ще опонирам. Поздрави и успех на всички търсещи в тоя момента жадуваният автомобил.
  5. Привет! Не съм обърнал внимание и за това писах в темата на колегата. Не е нарочно или с цел реклама. Ако ви е направило впечетление мноооого отдавна не публикувам обяви за автомобили  в този форум. Както и да е, извинявам се за неволната грешка. Поздрави - Дани!

  6. Никой не иска, но почти всичко нов внос е на 300 или повече хиляди км. Не ме питай от къде го знам, но го знам!
  7. Не купувай Дайхатсу - Сирион или Материя 4х4!!!!! Почти винаги са с проблем и трудно се правят. От опит ти казвам!
  8. Аз бих взел дайхатсуто. Трета година търкалям Материя по софийските дупки и смея да твърдя, че е доста надежден автомобил. Сириона е много красив във спорт версията иначе е малко скучен. Новият Шарад е едно към едно с тойота ярис.Части има и тук и във Гърция. Много от нещата по окачването са същите, като на Тойота. Толкова за моя избор и съвет. Сега за това което си харесал - Що на най-евтината в мобилето се метна? Цената ли е определящият фактор за теб? Мислиш ли, че само ти си видял въпросната обява? Задължително си вземи майстор и то комбиниран. Хем да я прочете и да види как работи, хем да я погледне от тенекиджио-бояджииска гледна точка. Другото си е чиста проба късмет, но не винаги! Англичаните, въпреки че не ги харесвам имат една мнооого хубава поговорка за конкретният случай 🙂 П.С. "тенекиджио-бояджииска" - Найс, А?
  9. Автомата винаги държи по-висока цена, ако работи разбира се. Също така, не е коректно вие да определяте цените на другите хора! Като не ви изнася и ви е скъпо ......... продължавате на пред! В един момент или ще си купите това което търсите, или ще разберете че ще ви трябват още пари. Повярвайте, винаги е второто. От опит го казвам! Само за сведение в момента джаз, фейсов около 06-07 год. и на 200 + х. км във Швейцария гони 2200-2500 фр. и предлагането не е голяма. Също така е добре да не се заблуждавате, че във чужбина ги обслужват, особено преди продажба. Почти винаги са за масло, накладки и дискове, гумите са последна обиколка, свещите са прескочили две смени, някое амортисьорче потропва. Хондите са почти винаги за биалетки. Тук говоря дори и за коли купени от първо лице! Да не говорим, че предлагането е почти нулево! В Италия почти всичко вече се пуска на търгове и цената скача драстично. Немските са постни, скъпи и на мноооого километри. Швейцарските до сега си бяха най-скъпи, но сега с този висок франк, по-скъп транспорт и по-високи митнически сборове станаха направо златни. Да не говорим, че в последно време качеството е доста разочароващо! Декември с адски мъки и зверско обикаляне над десет дни успях да изпълня три поръчки и да си купих две коли за мен. Такава стегнация не помня скоро да е имало. Светва ми на телефона нова обява и веднага звъня - От другата страна ми казват, че вече е резервирана и до час ........ продадена. Така, че в най-скоро време очаквам и у нас да се усети ценовият шамар. То започна покачване, но според мен ще стане доста по-зле до месец-два. Така, че моят съвет е да побързате за да не гледате тъпо после. Желая успех на всички! П.С. Имайте предвид, че нямам никакво желание да ви плаша или да налагам мнение. Приемете написаното, като приятелски съвет!
  10. Колкото по-стокова кола си купиш, толкова по-малко проблеми ще имаш. Както много пъти съм казвал, газ се слага само след като покараш месец и теглиш чертата. А аз дори и тогава не си падам по синьото гориво. Но, това си е само мое мнение с които никой не ангажирам. Търси си комплектен автомобил с добра работа на мотора и скоростите. Всички останали дребни забележки се оправят. От значение е има ли гуми, сравнително запазен ли е салона, фаровете и стоповете оригинални ли са, работят ли стъкла, огледала, чистачки и заключването, Има ли два ключа, щора-кора в багажника + ключ, крик и резервна гума. В багажника не трябва да крякат жабчета и да е ръждясало. Огледай луфтовете по предницата и вратите. Чуя я първо на студено и после я изчакай да видиш как работи на топло. Понатисни я отпред и отзад за да пробваш амортисьорите. Имай предвид, че заради скъсан кабел или проблемен модул АБС не винаги работи. Колегите го деактивират директно от таблата за по-лесно 🙂 Чек енджин лампата също лекуват по същият начин, защото не им се разправя с почистването или подмяната на ЕГР клапана. Така, че като дадеш на контакт следи дали ги има или са ги угасили за винаги. Пробвай скоростите как влизат на студено и на топло. Почти винаги ще има лек шум от първичния вал, но това да не те притеснява. Стига да не е натрапчив ще кара още доста. Виж къде отделя съединителя, не че не може да се коригира от продавача, но повечето не го знаят. Мотора трябва да работи ритмично и сравнително тихо. Има една кора от горе му, която понякога вибрира доста гадно. Като я натиснеш и настава тишина. Няма как разбереш, ако не я караш, но по някога тропат амортисьорите. Не са потекли, но си имат едно тропкане, което може да ти скъса нервите. За задните важи същото. Биалетки отпред и тампони на макферсоните също има шанс да се обадят, но това все пак са консумативи. Гледай гумичките на педалите и топката на лоста за скоростите колко са изтрити. Абе, изморената кола си личи от километри. Дет викаше един познат - Ти като си на 90 и перо отзад да си боднеш, на 20 няма да станеш! Не е лошо да си направиш разчет на бюджета и да си търсиш кола по джоба. Или иначе казано поне 1000 лв. трябва да имаш на страна след закупуването. От тях 500 са ти само регистрацията и застраховката. Другите 500 - Масло, свеши, филтри и задължително масло във скоростите закупено от дилъра на марката за България!!! Преглед на спирачките и задължително гуми според сезона. Успех и дано сме ти били полезни! П.С. За много години и да сте живи и здрави!
  11. За съжаление монетата има две страни. Колата която сте закупил е на най-ниската цена в нета. Няма как да няма нищо за правене и вие да си купите еднорог на цената на кокошка. Продавача е спестил за проблемите, защото му е ясно като бял ден колко е ремонта. Това не е хубаво, но е доста честа практика. Правото да купиш, или да не купиш обаче си е само и единствено ваше. Понякога хората изкушени от ниската цена се хвърлят с главите надолу! Това ви го казвам от дългогодишен опит. Клиента се лъже, че ще намери хубаво и евтино, а продавача го лъже, че ще му го достави-продаде. От цялата врътка най-доволни са във сервизите и вносителите на авто части. Общо взето закупуването на автомобил втора употреба си е доста трудна работа. Евтините са кофти, хубавите скъпи........, а понякога са и скъпи и кофти, което е отвратително! За това си водете майстор, който да е запознат с дадената марка! Другият вариант е да се кара до сервиз, но 80% от авто къщите не са съгласни. Въпреки, че преди време когато се навивах да ми карат колите по сервизи съм виждал и следното - Излиза някакво момче докато тече огледа и в прав текст ми заявява, че ако им дам 200лв ще кажат само хубави неща за колата. Странно но факт! И това не е единичен случай. Има и такива, които са близки с купувача и единствената им цел е да оплюят колата за да смъкнат максимално цената. Естествено не липсват и сериозни хора, които оценяват автомобила както трябва. Абе, както казах по-горе, покупката на автомобил втора употреба е доста сложно нещо. Оценявам темата, която сте пуснал! Със сигурност ще запали някои лампи на бъдещите клиенти за въпросната вато къща или продавач. Но, както казват умните хора - Евтиното излиза скъпо!
  12. Ако беше претапициран - добре! Ама това е калъф, който шиеш собственоръчно - ужАс! Гумите са странно износени, като във външният си край са почти на нула. Това газ/бензин никога не ме е грабвало, напротив даже не предпочитам! За работата на мотора, скоростите, спирачките и окачването по снимков материал нямам как да кажа нещо. Ако все пак те кефи най-вече заради цената, иди и я огледай на място. Вземи си човек, който разбира от тези коли. Знаеш, че четири очи виждат повече от две. Най-важното е ниската цена да не е определяща! Успех!
×
×
  • Създай нов...