Jump to content

nag

Фен
  • Мнения

    193
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно nag

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Ноември 18

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    CR-V "00
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Джелеза
  1. Да си призная,като купих колата (Италианка) бях решил да сложа по-голям акумулатор,но ме разубеди алармаджията да съм карал до дето изкара Banner-а и той изкара 8 години до миналата зима ,когато щерката забрави осветлението в купето цяла нощ на най-големия студ.Да призная също,че от край време през няколко месеца разхлабвам клемите на акумолатора и ги развъртам на място без да ги свалям ,защото ме мързи после да настойвам радиото.....
  2. Здравейте, моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х4L MOSYN53C16 Стойност на поръчката: 25.96*0,95*1,9675 = 48.53 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Поздрави !
  3. Купих същите и по толкова края на 2012 от ADK - нямаха LM25-4 ,а тръгвах за чужбина и лично не бих повторил пак със същия модел.....
  4. Като се отвори задната врата се виждат малки дупчици в пантите, в които чат-пат впръсквам спрей смазка със сламка . Може и да си внушавам,но май най-дълго деяни тефлонова смазка за вериги на велосипеди(мотори),защото е "по-лепкава" и не се оттича..... .
  5. На мен първо ми изникват "класиките" Сузуки Витара и Митсубиши Паджеро....
  6. При втора ген.го има и щатското изпълнение с 2.4 бензин ,но сигурно са предимно автоматик. Почти всяка година ходя с приятели по яз.Кърджали,Студен Кладенец или Ивайловград с лодка(каравана) теглена от стара Навара 2.5тди ,като миналата година се наложи да обиколиме целия яз.Батак и просто не ми се мисли ,какво щеше да му се случи на ЦР-В то ,ако бяхме с него........
  7. Само на първа генерация предното окачване е с два носача ,а после минават на тип мак-ферсон и вече освен средното гърне под купето "виси" и резервоара ограден от тръби . При втора вече се предлага дизел(Nm) и VSA (+/-).....и евентуално по-болезнено прежалване за тежък офроуд......
  8. nag

    CR-V 4x4

    Още при първото ми спускане на сняг ми "избяга" задницата и затова винаги слизам надолу много бавно....за смях на "пилотните коли"... Не съм карал от предишните 4х4 Хонди Шатъл ,но си мисля,че наличието там на понижителна (бавна) предавка в комбинация с включено 4х4 е предимство.....
  9. При мен също е направено да не намалява подсветката при включени фарове.
  10. Малии ми тоя голфаджиския е 450 три пъти по як, тои като пипна дръжката и ша ме метне на тротоара Ами,верно при самото отваряне трътва рязко,но не е фрапиращо,като обикновено леко я попридържам,но пък примерно вилата ми е на стръмно място и като е с муцуната надолу вратата се отваря мазно и си стои стабилно отворена дори при силен вятър.Вероятно има и по-подходящи (N) амортесьори за преправката със заваряването,но просто тогава отидох при човек,който се занимава само с части за VW и той го оприличи на Голф 2 ...........
  11. Само откъм купето е заваряван,а от другата страна си оригинално захващането. Според майстора предишният амортесьор се е прецакал,защото заварката е имала шупли ,които го са наранили при затварорено положение на вратата - в смисъл,че трябва да се мери и изпипа по-прецизно когато се прави. Тук намерих инфо за амортесьора: АМОРТИСЬОР ЗА ПРЕДЕН/ЗАДЕН КАПАК 09-1039GS се изполва в автомобили....от Фиат Стило през Мерцедеси ,та до Голф 2
  12. От Голф 2(Hans Pries 20лв.)беше първият път и изкара няколко години ,а сега са ми сложили някакъв друг ,като при мене накрайника откъм купето е рязан и заваряван за новия амортесьор......предполагам,че може да се направи и по друг начин-примерно с резба или нит.
  13. Мене ме е най-страх ,като видя на опаковката Made in Japan.... ....едва-ли някой ще направи ментак точно с Made In Bulgaria....
×