Jump to content

nag

Фен
  • Мнения

    189
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно nag

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Ноември 18

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    CR-V "00
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Джелеза
  1. nag

    Гуми за CR-V 1ва ген.

    Купих същите и по толкова края на 2012 от ADK - нямаха LM25-4 ,а тръгвах за чужбина и лично не бих повторил пак със същия модел.....
  2. Като се отвори задната врата се виждат малки дупчици в пантите, в които чат-пат впръсквам спрей смазка със сламка . Може и да си внушавам,но май най-дълго деяни тефлонова смазка за вериги на велосипеди(мотори),защото е "по-лепкава" и не се оттича..... .
  3. На мен първо ми изникват "класиките" Сузуки Витара и Митсубиши Паджеро....
  4. При втора ген.го има и щатското изпълнение с 2.4 бензин ,но сигурно са предимно автоматик. Почти всяка година ходя с приятели по яз.Кърджали,Студен Кладенец или Ивайловград с лодка(каравана) теглена от стара Навара 2.5тди ,като миналата година се наложи да обиколиме целия яз.Батак и просто не ми се мисли ,какво щеше да му се случи на ЦР-В то ,ако бяхме с него........
  5. Само на първа генерация предното окачване е с два носача ,а после минават на тип мак-ферсон и вече освен средното гърне под купето "виси" и резервоара ограден от тръби . При втора вече се предлага дизел(Nm) и VSA (+/-).....и евентуално по-болезнено прежалване за тежък офроуд......
  6. nag

    CR-V 4x4

    Още при първото ми спускане на сняг ми "избяга" задницата и затова винаги слизам надолу много бавно....за смях на "пилотните коли"... Не съм карал от предишните 4х4 Хонди Шатъл ,но си мисля,че наличието там на понижителна (бавна) предавка в комбинация с включено 4х4 е предимство.....
  7. nag

    Някой знае ли как ....

    При мен също е направено да не намалява подсветката при включени фарове.
  8. Малии ми тоя голфаджиския е 450 три пъти по як, тои като пипна дръжката и ша ме метне на тротоара Ами,верно при самото отваряне трътва рязко,но не е фрапиращо,като обикновено леко я попридържам,но пък примерно вилата ми е на стръмно място и като е с муцуната надолу вратата се отваря мазно и си стои стабилно отворена дори при силен вятър.Вероятно има и по-подходящи (N) амортесьори за преправката със заваряването,но просто тогава отидох при човек,който се занимава само с части за VW и той го оприличи на Голф 2 ...........
  9. Само откъм купето е заваряван,а от другата страна си оригинално захващането. Според майстора предишният амортесьор се е прецакал,защото заварката е имала шупли ,които го са наранили при затварорено положение на вратата - в смисъл,че трябва да се мери и изпипа по-прецизно когато се прави. Тук намерих инфо за амортесьора: АМОРТИСЬОР ЗА ПРЕДЕН/ЗАДЕН КАПАК 09-1039GS се изполва в автомобили....от Фиат Стило през Мерцедеси ,та до Голф 2
  10. От Голф 2(Hans Pries 20лв.)беше първият път и изкара няколко години ,а сега са ми сложили някакъв друг ,като при мене накрайника откъм купето е рязан и заваряван за новия амортесьор......предполагам,че може да се направи и по друг начин-примерно с резба или нит.
  11. Мене ме е най-страх ,като видя на опаковката Made in Japan.... ....едва-ли някой ще направи ментак точно с Made In Bulgaria....
  12. Суетата е ,че 18-годишния таралясник е по-кола от 8-годищния пластмастник,но па с него може да впечатлиш некоя 15-годишна продавачка на катми по морето....
  13. Много неща бих преглътнал ,но варианта с кола десен волан го разбирам САМО,ако човек не може да си позволи друга.....
  14. Моят беше почнал чат-пат да примигва и ходих да го презапоят,като помолих да махнат намаляването на подсветката при включени светлини и сега през деня се вижда и определено не е дразнещо на тъмно.... http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2269/gallery_12815_2269_1229.jpg
  15. nag

    Гуми GISLAVED

    Не смятам,че ще има продблем,а и за наште пътища бих предпочел такива гуми,отколкото с по-нисък теглови индекс от предписаното.....
×