Jump to content

ruil4o

Фен
  • Мнения

    201
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

24 Neutral

Относно ruil4o

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    F18A3, D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Последни посетители

793 профилни разглеждания
  1. Не, с добавка няма да стане. Ако никога не са чистени пътищата, добре е да се направи. Със сигурност ще има нижда. Не е лесно, защото се разглобява доста, докато се свали плочката, която е между входящия колектор и главата на двигателя.
  2. Няма нужда от смяна на маслото. Не съм сигурен, но проблема ти може да е от частично запушени ЕГР пътища.
  3. Според мен ще грознее повече ако сложиш друг кас'тофон.
  4. Това виждал ли си го да се случва с китайско или е само предположение?
  5. Предполагам, че газов тест = тест за наличие на изгорели газове в антифриза.
  6. Какво замери на кабелите, които са във вратата? Кабелите до пантите?
  7. Трябва да имаш една карта и на нея е написан кода на радиото. Или направо го изпрати на колегата borko 30 да ти го излекува!
  8. Най,вероятно трябва да се почистят каналите на ЕГРа. Често срещан проблем при Джаза
  9. Като замерваш, да знаеш че втек-клапана се включва само в движение! На място, колкото и да форсираш, не!
  10. Да, ползвал съм. Става за диагностика и чистене на грешки.
  11. И при мен е така. Пролетта, като я купих подменях изгорели крушки по таблото. В бутона за аварийните Има само за осветление на бутона с габаритите
  12. ruil4o

    Гуми за педалите

    Не мога да ти кажа точно от къде, но стават и от други модели на Хонда. Със сигурност на Сивик 7 и Акорд 5 са абсолютно еднакви. Друг е въпроса, че на двете Хонди, които съм имал гумичките на педалите бяха много добре запазени. Според мен бяха оригиналните, не бяха сменяни, и колите бяха на по 200К на километраж!
  13. Аз съм го правил профилактично. Нямам проблем, но след като купих колата прочетох тук, че някой имат. Реших да отворя и да видя, как е положението при мен със смазката. Отворих маншона от едната страна - пасажерската. Тя е по достъпна. Имаше си смазка, но намазах още обилно с една черна, за шарнири. На другия ден си поиграх и отворих от другата страна, и там намазах. Скобите ги смених с тъй наречение свински опашки - стана много здраво! Между другото, тук в Добрич в една морга, намерих един Сивик 2005, който е ударен и се продава на части. Човека твърди, че колата е на реални 120 000км. Ако иска някой да се свърже с мен. Мога да съдействам, за да погледна колата по-подробно и да питам за рейката.
  14. ruil4o

    Виене на хидравликата

    Не знам дали ще ти помогне или обърка, но имах същия проблем, но на друга кола с ел. помпа. Като застудя и сутрините виеше първите 2-3 мин. Оказа се от маслото. Беше с нормалното - едно т.червено. По съвети във форума(не този) налях едно зелено. То е по-„тънко“ и се оправи
×