Jump to content

ruil4o

Фен
  • Мнения

    196
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

23 Neutral

Относно ruil4o

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    F18A3, D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Последни посетители

711 профилни разглеждания
  1. Издухана гарнитура?

    Предполагам, че газов тест = тест за наличие на изгорели газове в антифриза.
  2. Проблем с прозорците!

    Какво замери на кабелите, които са във вратата? Кабелите до пантите?
  3. Код на радио на сивик 7

    Трябва да имаш една карта и на нея е написан кода на радиото. Или направо го изпрати на колегата borko 30 да ти го излекува!
  4. Най,вероятно трябва да се почистят каналите на ЕГРа. Често срещан проблем при Джаза
  5. Усеща ли се VTEC при D16V1

    Като замерваш, да знаеш че втек-клапана се включва само в движение! На място, колкото и да форсираш, не!
  6. Влизане в авариен режим

    Да, ползвал съм. Става за диагностика и чистене на грешки.
  7. Копче за аварийните

    И при мен е така. Пролетта, като я купих подменях изгорели крушки по таблото. В бутона за аварийните Има само за осветление на бутона с габаритите
  8. Гуми за педалите

    Не мога да ти кажа точно от къде, но стават и от други модели на Хонда. Със сигурност на Сивик 7 и Акорд 5 са абсолютно еднакви. Друг е въпроса, че на двете Хонди, които съм имал гумичките на педалите бяха много добре запазени. Според мен бяха оригиналните, не бяха сменяни, и колите бяха на по 200К на километраж!
  9. скърцане в кормилото

    Аз съм го правил профилактично. Нямам проблем, но след като купих колата прочетох тук, че някой имат. Реших да отворя и да видя, как е положението при мен със смазката. Отворих маншона от едната страна - пасажерската. Тя е по достъпна. Имаше си смазка, но намазах още обилно с една черна, за шарнири. На другия ден си поиграх и отворих от другата страна, и там намазах. Скобите ги смених с тъй наречение свински опашки - стана много здраво! Между другото, тук в Добрич в една морга, намерих един Сивик 2005, който е ударен и се продава на части. Човека твърди, че колата е на реални 120 000км. Ако иска някой да се свърже с мен. Мога да съдействам, за да погледна колата по-подробно и да питам за рейката.
  10. Виене на хидравликата

    Не знам дали ще ти помогне или обърка, но имах същия проблем, но на друга кола с ел. помпа. Като застудя и сутрините виеше първите 2-3 мин. Оказа се от маслото. Беше с нормалното - едно т.червено. По съвети във форума(не този) налях едно зелено. То е по-„тънко“ и се оправи
  11. Я виж дали ще ти е полезно моето мнеие тук А компютъра е зад жабката
  12. Затворен е, но на термостата има едно малко клапанче, като възвратно. През него минава антифриза и се пълни малкия кръг. Ако греша някой да ме поправи.
  13. Малко инфо за резервата на безнинов Сивик 7, 1.6 Имам колата от няколко месеца. Винаги зареждам до горе, веднага след като светне лампата. Тази седмица реших да поема риск и да проверя, колко км. мога да измина, след като светне лампата. Знам, че на повечето коли е изчислено да изминат около 100км извънградско след светването. Сложих една туба с бензин в багажника и карах 75км градско - не свърши! Днес карах извънградско, и като се върнах в града свърши. Точно 150 км след първото светване на лампата (градско-ивънградско 50-50%) При мен, като светне няма премигване. Светне ли, не гасне, докато не заредя. Не се влияе от наклон на колата или полашкване. Не възнамерявам да карам така, но инфото може да е полезно на някой. Сега един въпрос. 1. Оборотите ми на празен ход са ниски. Около 630-650, в упътването ги дават 750. Не гасне, няма вибрации или други проблеми. По дросела на D16V1 има ли винт за регулиране? На стария ми Акорд 5 на дросела имаше такъв винт. Като я купих, свалих дросела и стъпково моторче да го чистя, но май не видях винт! След това не съм правил обучения на компютъра. Трябавше ли? Особеност - В началото след чистенето забелязах, че държи малко по-високи обороти, когато се движа по инерция. Спра ли, падат на нормалните граници - 750. Четох тук, че е нормално. Сега обаче го няма този ефект - по инерция си падат директно на 650. При вас как е?
  14. Подкартерна защита

    И тези кори ги закрепяйте здраво, че доста често срещам коли, на които им висят, че чак и започват да опират в асфалта от насрещната струя извънградско.
×