Jump to content

docev

Фен
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

140 Good

1 Follower

About docev

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/18/1976

Contact Methods

  • Skype
    docev1
  • Website URL
    https://www.google.bg/maps/place/%D0%B1%D1%83%D0%BB.+%E2%80%9E%D0%A6%D0%B0%D1%80+%D0%9E%D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%E2%80%9C+14,+7000+%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5+%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8A%D1%80,+%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5/@43.850917,25.9576091,3a,75y,262.64h,77.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdOWaUYRhV4G2_yQjBuWAcA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40ae60c929da614f:0x2492f2094c93cbdd!8m2!3d43.8508812!4d25.9574452?hl=bg

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦР-В
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    РУСЕ
  • Интереси
    КЛЮЧАР 0887574144

Recent Profile Visitors

4368 profile views
  1. Нормално и стандартно за модела и за Сивик 7 ген. също важи . Предполагам че дистанционно няма и е ползвано постоянно само с ключ , от което след износване на ключът и пластините в патроните и става така. Ще последва въпрос защо става на контакта и багажника , защото багажника не е ползван много а контакта го очаква блокаж след още известно време работа. Понякога с нарязването на нов ключ се оправят нещата , но трябва не на ръчна машина ,а на електронна за да се възстанови. Другото е подмяна на пластините в патроните. А може пък и да са напъвани от някой доброжелател , и за това да не работят.
  2. docev

    F1

    Със сигурност нама да като Краш-Арогантностапен.
  3. Ми в случая тогава , трябва да си поръчаш един китайски като за твоят модел . После да се нареже и обучи (с което дистанционното ще тръгне автоматично) или да се сложи в твоята кутия която е празна . Но трябва да се премахне бубината на платката която ще купиш и да се вмъкне чипът който има вътре сега в твоят за да пали и да не се бъркат двата чипа.
  4. Ти убеден ли си че този (празният) дето го имаш , пали колата?
  5. docev

    Резервен Ключ FR-V

    Защо трябва да се развива болтчето ? Да сменя батерията сигурно. И.. , щом ключаря не може да ти каже ID48 или ID46 е и на колко мегахерца , не си на правилното място.
  6. docev

    F1

    Ако имат късмет (макар че съм против Кравите ) ,може да не видят тревата от близо , както се случваше преди с Макларън. Не искам да съм разбран погрешно , но съм Ферарист от 1996 и няма да се врътна заради това че Кравите са с Хонда.
  7. docev

    F1

    Ако имат късмет (макар че съм против Кравите ) ,може да не видят тревата от близо , както се случваше преди с Макларън. Не искам да съм разбран погрешно , но съм Ферарист от 1996 и няма да се врътна заради това че Кравите са с Хонда.
  8. 90% според мен е прекъсване на някой бубини. За жалост при теб не са 4 а 8 броя. Трябва на диагностика са се погледне кои правят проблем . Както и по горе написаното като за начало. Успех.
  9. docev

    Honda CR-V

    Вероятно, може да се посъбудят умрелите коне след толкова години. Аз съм с такъв на 2 ген фейс , разлика не намерих.
  10. Ми те точно в Пловдив съм чувал че са корифеите на турбо. Потърси на местна почва.
  11. docev

    Ключ без чип

    Сивик 6 генерация !!!!!!!....... Чак пък толкова айде сега. Почти всеки ключар го прави за около 40 лв. Само уважаващи себе си го правят по скъпо, но не повече от 50лв . Да не говорим че има достатъчно подлеци които биха го направили и за 25-35 лв. Друг е въпросът какво ще е качеството и дали новият ще е с възстановено износване (нарязан на електронна машина) , което има вече оригиналният ти . Има всякакви индивиди . Иначе , ключът ти трябва да е до антената , която е закрепена най отпред на патрона за запалване. За целта , или трябва да се махне твоята антена от там (което ще загрози визуално контактният патрон , защото ще зейне един отвор между кората около волана и патрона) , или трябва да си намериш друга антена от същата кола да се закачи към имобилайзера и оригиналният ти ключ да се вкара в нея , да се увие за да не се размества и да си направиш 2 та обикновени. Съмнява ме че би ти излезнало по малко от 40 лв.
  12. docev

    Имобилайзер

    Неработеща Микрета и работещо само от близо са напълно различни неща. Колега иди при някой ключар или еладжия който има честотомер да провери дали излъчва на точната честота. Някой дистанционни имат малък тример с който се корегира честотата , и може леко да се е рабутал. Другото което е може някоя спойка на някой елемент да е заминала. Трябва внимателно да се огледа. И трето , просто да се удължи антената на приемника. Ако е вътрешна като ламаринка малко по игра пада , а ако е външна като кабелче е по лесно. Ако е кабел не важно да сложиш 1 метър , а да измериш старият колко см. е , и новият да го нанесеш х2 (пример 9см х2 = 18см х2 =36см. х2 =72см.)
  13. Няма значение за къде е темата. Емича е прав. Темата е много сериозна и не е за подценяване. 500 г. Турско са били поради тая причина , че сме телета и нищо не правим.
  14. Не четеш внимателно. ...... Не съм карал хонда до сега и не съм в час с нещата. ........ Човека така я взема. Машинките му са за смяна . Моторчетата са заминали.
  15. Модулът на алармата би трябвало да е на тавана . Шофьорското място по към колонката. Откача се и трябва да няма проблем.
×