Jump to content

docev

Фен
  • Мнения

    442
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

135 Good

1 Последовател

Относно docev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.06.1976

Contact Methods

  • Skype
    docev1
  • Website URL
    https://www.google.bg/maps/place/%D0%B1%D1%83%D0%BB.+%E2%80%9E%D0%A6%D0%B0%D1%80+%D0%9E%D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%E2%80%9C+14,+7000+%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5+%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8A%D1%80,+%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5/@43.850917,25.9576091,3a,75y,262.64h,77.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdOWaUYRhV4G2_yQjBuWAcA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40ae60c929da614f:0x2492f2094c93cbdd!8m2!3d43.8508812!4d25.9574452?hl=bg

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦР-В
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    РУСЕ
  • Интереси
    КЛЮЧАР 0887574144

Последни посетители

4277 профилни разглеждания
  1. docev

    Имобилайзер

    Неработеща Микрета и работещо само от близо са напълно различни неща. Колега иди при някой ключар или еладжия който има честотомер да провери дали излъчва на точната честота. Някой дистанционни имат малък тример с който се корегира честотата , и може леко да се е рабутал. Другото което е може някоя спойка на някой елемент да е заминала. Трябва внимателно да се огледа. И трето , просто да се удължи антената на приемника. Ако е вътрешна като ламаринка малко по игра пада , а ако е външна като кабелче е по лесно. Ако е кабел не важно да сложиш 1 метър , а да измериш старият колко см. е , и новият да го нанесеш х2 (пример 9см х2 = 18см х2 =36см. х2 =72см.)
  2. Не четеш внимателно. ...... Не съм карал хонда до сега и не съм в час с нещата. ........ Човека така я взема. Машинките му са за смяна . Моторчетата са заминали.
  3. Модулът на алармата би трябвало да е на тавана . Шофьорското място по към колонката. Откача се и трябва да няма проблем.
  4. docev

    Грешка P0123 и P0223

    Послушай ATOMA . Щом има HDS , влезте на живи данни и гледайте при подаден контакт какви са стойностите на педала . Много плавно започвате да го натискате и следете дали има момент в който стойноста вместо да се качва , се колебае и дори пропада. Ако няма такова нещо, значи компютъра е мокрен от климатика и проблемът е в него. Обикновено когато е в педала , го прави когато е натиснат леко ( Между 15-35 % ) защото там е най интензивната работна среда. Щом вече не се трие грешката и я записва веднага при подаване на контакт , е компютър 99.8 %.
  5. Кората под волана се маха и на патрона трябва да е завит. Но не кората около волана а която отива към педалите . Голямата.
  6. Прекалено може да ти е износен ключът и за това да излиза преди да си върнал до край. Пробвай ако излиза и когато си на конттакт, значи е както казвам . Ако не излиза когато си на контакт , значи някой е откачил жилото което стопира ваденето на ключът преди да си сложи на паркинг, или нещо друго е станало. И друго , ако вадиш ключът на D или R и не се заключва воланът, значи минаваме пак на първият предполагаем вариант.
  7. Страхотно. Честито. Най близка точка където може да яползваш , Австрия.
  8. Токио , аз съм виждал но не помня на каква кола беше преди години. И за мен беше странно. Всичко е възможно.
  9. docev

    проблем с имобилайзер

    Свети ли чека? Натисни си шоковият бутон и да почерпиш.
  10. И да му е паднала батерията , трябва да си пали ако е програмиран към колата. Търси SOS Ключарите .Илиан Царибродски мисля че беше. Те имат може би нужното устройство. Стандартен автоключар ще трябва да сваля имобилайзера и да вписва ключът чрез програматор и разпояване ( не че е проблем ) което си е рзглобяване. И крадец на такива би ти свършил работа , но .... къде ще го намериш , не знам.
  11. Здравейте колега ! Виждам че сте вещ в сферата на автоключове и дистанционни . Имам проблем и не знам как да го реша . Карам Сивик 7 ма генерация и имам само един ключ без дистанционно . Реших да взема дистанционно втора ръка и от там започна проблема не мога да го обуча .Пробвах както е описано и изгледах доста клипчета  след четвъртият път подаване на контакт колата отчита дистанционното но след това край . Изщтраква 5 или 5 пъти но само докато е на контакт като го върна и не иска да го разпознава повече. Изпробвахме го метода и на Хонда Акорд но там си работеше перфектно . Дистанционното си е от Сивик 7ма генерация . Та не мога да разбера къде е проблема в модула ли ще е и него ли ще трябва да сменя ?

    Поздрави !!!

    1. docev

      docev

      След четвъртото подаване на контакт и натискане на бутона , вратите изщтракват и наптискаш още веднъж бутона на дистанционното да изщтракат още ведъж , тогава връщаш от контакт затваряш вратите и пробваш. 

    2. dan 777

      dan 777

      Здравейте току що се връщам от една автоморга за Хонда проблема се оказа че е в модула .

      Проблема се оказа че е в модула за централното .

      Благодаря за отговора !

      Поздрави !

  12. Намери си читав ключар . Вземи си втора употреба ключалки . Ще ти ги пренареди по твоите ключове. С централното нямаш проблем а просто не сработва , защото като са разбили контакта , сега отчита все едно има ключ там , и никога няма да сработи да заключва. Кви четири цифрени суми кви обучавания на нови , като всичко се прави. Даже става по добре от оригинално , ако пожелая да си направя специфичен секрет , който по трудно ще подаде на къртача на контакта , ма това е друга тема.
  13. docev

    Дръжки за Сивик

    Гледай внимателно . Англичанка ако е , тези не стават. Едно е да е Англичанка , друго е да е с дясна дирекция. Уточни кой модел е. Колегата ти е дал пример с EJ модел
  14. Що не си купи един фабричен преходник, а се занимаваш.
  15. При мен такъв БГ модул на CRV 2 закачен отпред директно на релетата с крушки БОШ +130 , нагласени на 60% изкара 7-8 месеца преди да изгори. Махнах го . Крушките изкараха още месец и половина. Сложих оригиналните Осрам обикновенни . 3 години , още са здрави. , но ги смених с моите предишни любими Осрам Найтбрейкър от които дълги години бях много доволен на Сивика. Мисля пак да сложа такъв модул и да пробвам колко ще изкара с тея +110.
×