Jump to content

docev

Фен
  • Мнения

    430
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

130 Good

1 Последовател

Относно docev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.06.1976

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.google.bg/maps/place/%D0%B1%D1%83%D0%BB.+%E2%80%9E%D0%A6%D0%B0%D1%80+%D0%9E%D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%E2%80%9C+14,+7000+%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5+%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8A%D1%80,+%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5/@43.850917,25.9576091,3a,75y,262.64h,77.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdOWaUYRhV4G2_yQjBuWAcA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40ae60c929da614f:0x2492f2094c93cbdd!8m2!3d43.8508812!4d25.9574452?hl=bg
  • Skype
    docev1

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦР-В
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    РУСЕ
  • Интереси
    КЛЮЧАР 0887574144

Последни посетители

4174 профилни разглеждания
  1. И да му е паднала батерията , трябва да си пали ако е програмиран към колата. Търси SOS Ключарите .Илиан Царибродски мисля че беше. Те имат може би нужното устройство. Стандартен автоключар ще трябва да сваля имобилайзера и да вписва ключът чрез програматор и разпояване ( не че е проблем ) което си е рзглобяване. И крадец на такива би ти свършил работа , но .... къде ще го намериш , не знам.
  2. Здравейте колега ! Виждам че сте вещ в сферата на автоключове и дистанционни . Имам проблем и не знам как да го реша . Карам Сивик 7 ма генерация и имам само един ключ без дистанционно . Реших да взема дистанционно втора ръка и от там започна проблема не мога да го обуча .Пробвах както е описано и изгледах доста клипчета  след четвъртият път подаване на контакт колата отчита дистанционното но след това край . Изщтраква 5 или 5 пъти но само докато е на контакт като го върна и не иска да го разпознава повече. Изпробвахме го метода и на Хонда Акорд но там си работеше перфектно . Дистанционното си е от Сивик 7ма генерация . Та не мога да разбера къде е проблема в модула ли ще е и него ли ще трябва да сменя ?

    Поздрави !!!

    1. docev

      docev

      След четвъртото подаване на контакт и натискане на бутона , вратите изщтракват и наптискаш още веднъж бутона на дистанционното да изщтракат още ведъж , тогава връщаш от контакт затваряш вратите и пробваш. 

    2. dan 777

      dan 777

      Здравейте току що се връщам от една автоморга за Хонда проблема се оказа че е в модула .

      Проблема се оказа че е в модула за централното .

      Благодаря за отговора !

      Поздрави !

  3. Намери си читав ключар . Вземи си втора употреба ключалки . Ще ти ги пренареди по твоите ключове. С централното нямаш проблем а просто не сработва , защото като са разбили контакта , сега отчита все едно има ключ там , и никога няма да сработи да заключва. Кви четири цифрени суми кви обучавания на нови , като всичко се прави. Даже става по добре от оригинално , ако пожелая да си направя специфичен секрет , който по трудно ще подаде на къртача на контакта , ма това е друга тема.
  4. docev

    Дръжки за Сивик

    Гледай внимателно . Англичанка ако е , тези не стават. Едно е да е Англичанка , друго е да е с дясна дирекция. Уточни кой модел е. Колегата ти е дал пример с EJ модел
  5. Що не си купи един фабричен преходник, а се занимаваш.
  6. При мен такъв БГ модул на CRV 2 закачен отпред директно на релетата с крушки БОШ +130 , нагласени на 60% изкара 7-8 месеца преди да изгори. Махнах го . Крушките изкараха още месец и половина. Сложих оригиналните Осрам обикновенни . 3 години , още са здрави. , но ги смених с моите предишни любими Осрам Найтбрейкър от които дълги години бях много доволен на Сивика. Мисля пак да сложа такъв модул и да пробвам колко ще изкара с тея +110.
  7. И аз мисля че нищо не е сменял колегата. Машинките се управляват от Бодито. Проблемът е в тях. Изгарят четките на моторчетата щом няма никаква индикация и потрепване дори. Лошото е че някой китайски не са качествено направени и засичат понякога. Всичко което ще си купите от Ибей или ОлХ са китайски неща. Колега тук предлагаше 2 броя оригинални така че който има акорд да ги лапва.
  8. Бушони, реле? Къде е , не знам. Зад жабката има някакви работи мисля.
  9. Най якото пък е , за хора които знаят и разбират. Смеят се , защото точно с този уред с точно този модел чип и то поставен по точно този начин , ЗАБРАВИ да стане. То е ясно че няма да покажат истинската техника, ама... Също така засичането на дистанционното..... не го засичат , а го блокират за да заключиш с ключът и да не се включи алармата... ако има такава.
  10. Чека светва ли? Зеленият ключ също , светва ли ? Шоковият може да е изключил.
  11. docev

    Markony's Garage

    След 2 седмици го търси. Почивка е след натовареното лято.
  12. Фейслифта гори повече. Меко го казах 5-10 мин на място. Оставял съм я и по 15-20 мин щото много мразя : Тъкмо се разхлади , отивам в някоя напечена на 50-55 градуса , бачкам в нея . Целия в пот , после влизам пак в мойта . Тя пък се нагряла и тя до 50 градуса , и ми се разказава играта докато пак се охлади. Малко грозно го написах ама ще го схванете. Друг е въпросът обаче че при нас в Русе НЕ леко послъгват , а ЯКО послъгват. Бутилка 51 л , те ми пълнят 49 . Като ходя до Варна 43-44 макс. Калпава газ и висок разход това е.
  13. И аз бях така колега . В големите жеги климатика на макс и работа на място . Ходя и я оставям запалена по 5-10 мин докато свърша нещо и беше 47 л газ за 205 км
  14. Да. Градско лято без климатик най малко 15 . Аз под 17 не падам . Извън градско 12-13 спрямо карането. По малко , никога.
  15. Може може. Но щом окиси няма по вероятно някой елемент да е сдал багажа и като му дойде много каране и омазва правилната работа на компа. Онова е още в мен . Да взема аз да ти го пратя вместо да го нося до Бранко. Варна. Христо Ботев...... нали.
×