Jump to content

DTEC

Фен
  • Мнения

    288
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    18

DTEC last won the day on Февруари 23

DTEC had the most liked content!

Обществена Репутация

302 Excellent

Относно DTEC

  • Ранг
    Идиот!

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Германия

Последни посетители

555 профилни разглеждания
  1. тези не са читави търговци - знам ги :)

  2. DTEC

    свещи NGK

    https://www.autodoc.bg/ngk/1040994
  3. DTEC

    F1

    Червените идиоти започнаха с командите по радиото още от първия старт: Charles: "Should I stay behind Sebastian? Yes or no?" "Yes and back off to have some margin" Charles: "Ok" Според Хелмут Марко, двигателите на Хонда имат почти еднаква мощност с тези на Мерцедес. И сега били видели, че трябва да подобрят шасито, за да се борят за титлата.
  4. DTEC

    Новини от Хонда

    Официалното обръщение към работниците в Swindon: Honda UK Press Release.pdf
  5. Ако към момента маслото е на 8650км и 250моточаса, то до 300 моточаса при градско шофиране (като това от 04.02 до 04.03) са "само" още 50 часа или 1 000км или 50 дни (приблизителна употреба на автомобила 20км/ден - 550км/28дни) или до 20.04.2019 (края на април). Понеже маслото е сменено в началото на септември и до края на април са почти 8 месеца употреба, и без да търся назад в темите колко често е било сменяно маслото до този момент, то моето предположение е смяна два пъти в годината - като се разделя на "зимно" и "лятно" масло. Ако отново моите предположения се окажат верни, то няма смисъл по-натовареното "зимно" масло да се използва почти осем месеца. Според мен е по-удачно преминаване към смяна на масло в края на март/началото на април, когато вече не се очакват температури под 5-7-10 градуса и края на октомври/началото на ноември. По този начин "лятното" масло ще бъде в употреба 6,5-7 месеца, а "зимното" 5-5,5-макс.6 месеца - един (според мен) добър баланс. Та от тази гледна точка предложих употребата му до 280 часа или ако сметките по-горе са ми верни - до началото на април. Разбира се, ако се наложи може да бъде използвано и до 300 часа, но това ще доведе до последваща смяна (при запазване на употребата на автомобила в същото темпо) към средата на зима 2019/2020, което пък е в несъответствие с принципа лятно/зимно масло.
  6. Няма как да дам нещо, което го нямам. Собственика на автомобила не е заплатил за TBN и TAN и лабораторията не ги е изследвала. Стойностите указващи износването в двигателя са нормални. Описанието на използваното масло не е пълно. Поради тази причина е невъзможно детайлно описание на специфичните за маслото данни, като добавки, ИР-спектър и т.н. Количеството на силиция е повишено. Възможна причина е прашинки/песъчинки от засмукания въздух. Може да се дължи и на материали със силикон, използвани при сглобяването на двигателя. Ниско съдържание на гориво в маслото. Според споделената от Вас информация, маслото е вече сменено. Общо взето типичните глупости на един и същ инженер. Винаги не може да каже нищо за металите и си избира различни оправдания. И силиция е или пясък, или грес или монтажен уплътнител на силиконова база. И винаги завършва с горивото - ниско или високо съдържание и ако маслото не е сменено почти винаги съветва да се смени маслото.
  7. Honda Civic Type R FK8 320PS след 10 000км с Genuine Honda 0W-20 Type 2.0: Първа смяна на налято от завода Honda Type 2.0 0W-20. Начин на употреба на автомобила: само през уикендите за 2-3 часа каране без спиране. Градско/извънградско - 60:40, като извън града 2-3 пъти до максимална скорост. Период на употреба: от ранна пролет 2018 Дата на вземане на пробата: 27.02.2019 Дата на изследването: 04.03.2019 Общ пробег: 10 000км Маслото ще бъде сменено с Ravenol RSP 5W-30. П.П.: Забележете чистотата на капката за такъв пробег в градски условия.
  8. Което от трите ти хареса повече: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 Shell Helix Ultra Professional AB-L 0W-30 Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html Ако си бърз може и да поръчаш -
  9. Honda Civic IX 1.8 след 8 450км с Motul 8100 Eco-nergy 5W-30: Типично за Хонда по-високо ниво на алуминий, но много добро представяне на маслото в Сивик-а, въпреки кратките разстояния - 24км в посока с градска магистрала до 120км/ч и много задръствания, светофари и Stop&Go. Двигателя не се е развъртал във високи обороти благодарение на автоматичната скоростна кутия. Период на употреба: от 13.04.2018 Дата на вземане на пробата: 28.02.2019 Дата на изследването: 04.03.2019 Общ пробег: 33 500км Предишно масло: Elf Ineo 5W-30 Маслото ще бъде сменено с Castrol EDGE Titanium FST 0W-40 този месец, поради наличие на огромно количество в гаража на собственика. П.П.: Забележете чистотата на капката за такъв пробег в градски условия.
  10. Ако правилно съм сметнал указаните километри по-горе, то следва че: Общ пробег с маслото: 8650км Градско: 3110км Извънградско 5540км Ако градското на къси разстояния е със средна скорост около 20км/ч, то това са около 150-160 моточаса. Извънградско, със средна скорост 60-65км/ч, добавя още около 90 моточаса. Ако предположенията са ми верни, то общо маслото е работило около 240-250 часа. Бих го сменил възможно най-скоро (260-270-280 моточаса), като в никакъв случай не бих подминал 300 моточаса.
  11. Разликите са много. Това са различни нива на оборудване. Какво по-точно те интересува? Ако заместиш по следния начин описаното в посочената по-горе тема, то: Comfort = SE Sport = Sport Executive = ES Exclusive = EX
  12. Съгласно ExxonMobil Finland за Mobil1 ESP 5W30: NOACK acc. ASTM D 5800: 7,8% (typical)
  13. Моят Civic вече подмина 100 000км: Тази година, както и в началото на 2018, реших отново да пробвам с Shell V-Power Diesel. Получих 33% отстъпка (80€, вместо 120€) за едногодишен период Shell V-Power SmartDeal (зареждаш V-Power, плащаш за нормален дизел). В началото на 2018 (в интервала 62 000 - 68 000км), когато зареждах V-Power Diesel не усетих никаква разлика спрямо обикновения дизел. Сега обаче мога да кажа, че без проблеми постигам следния разход по обичайния ми дневен маршрут: И то при нормалната ми средна скорост от 70-75 км/ч: Понижаването на разхода става постепенно, като снимките са от края на третия резервоар с премиум дизел или почти 3 000км от както започнах теста - първия резервоар беше с Aral Ultimate Diesel и после 2х V-Power Diesel.
×