Jump to content

DTEC

Фен
  • Мнения

    126
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

DTEC last won the day on Август 19

DTEC had the most liked content!

Обществена Репутация

108 Good

Относно DTEC

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany

Последни посетители

323 профилни разглеждания
  1. Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=b83eb330b5 Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=4708a80110 Активни до: неделя 30 септември, 2018 Не е ли по-удачно всички тези документи да се съхраняват вовеки на форумния сървър?
  2. DTEC

    9-та генерация мнения

    Системата за миене на фарове е постоянно включена. Самото "миене" на фарове се състои в пръскане на течност от казанчето с течност за чистачки посредством дюзи пред всеки фар. Това се случва: 1) когато фаровете са включени и с лоста за фаровете си избрал пръскане на течност на предното стъкло. Тогава пръска автоматично и на фаровете. 2) когато натиснеш средния горен бутон от тези, които стоят над лявото ти коляно (за автомобили с ляв волан):
  3. Допуснал съм грешка: 2) MAP sensor, който завършва на 320 е 37830-RZ0-G02 Да се чете: 2) MAP sensor, който завършва на 576 е 37830-RZ0-G02
  4. Днес ми се наложи да се върна към проблемите с МАР-а. За късмет не става дума за моят автомобил. Та, открих че Хонда са обявили технически бюлетин TSB #SQ-03-003-00 от 24.05.2016. В него се потвърждава, че: 1) MAP sensor, който завършва на 320 е 37830-RZ0-G01 2) MAP sensor, който завършва на 320 е 37830-RZ0-G02 И допълва: 1) ако е монтиран G01 MAP Sensor, то той се подменя с G11 и софтуера се обновява до версия 3.017.018 January 2016 или по-нова. 2) ако е монтиран G02 MAP Sensor, то той се подменя с G11, но не е необходимо обновяване на софтуера в ECU. 3) 37830-RZ0-G11 е Bosch 0 281 006 816. Това е последната, най-нова, версия на сензора. Ако някога ми се появи отново гореописаната грешка, то ще трябва да купя и подменя още веднъж MAP Sensor-а. Засегнати за всички автомобили със сериен номер до: SHHFK3***EU206762 Civic 5 Door SHHFK3***EU506949 Civic Tourer SHSRE6***EU219564 CR-V MAP Sensor Failure 1.6 Diesel Engine Only Honda Civic 5 Door FK3 Year Models 13 & 14 Honda Civic Tourer FK3 Year Models 14 Honda CR-V I-DTEC 2 Wheel drive RE6 Year Models 14
  5. DTEC

    9-та генерация мнения

    Моят Сивик подмина 85 000км. Оставам доволен от автомобила. За два дни пропътувах над 2 100км и сега съм с него в България. Това ми е разхода по колонки за целия път: 1) северна Германия - Avanti, Ort im Innkreis, Австрия разстояние: 840км средна скорост: 106км/ч (дъжд през по-голямата част, 125км/ч на темпомат) разход по борд: 4,5 л/100км разход по колонка: 4,5 л/100км 2) Avanti, Ort im Innkreis, Австрия - Shell Tatabanya разстояние: 450км средна скорост: 110км/ч (125км/ч на темпомат, трафик по австрийските магистрали) разход по борд: 4,1 л/100км разход по колонка: 4,5 л/100км 3) Shell Tatabanya - Газпром София разстояние: 850км средна скорост: 80км/ч (2:00 часа унгарско-сръбска граница празен ход заради климатика) разход по борд: 4,7 л/100км разход по колонка: 4,85 л/100км Общо изминати 2130км със средна скорост 95км/ч и разход по борд 4,5 л/100км
  6. DTEC

    Сивик 1.8 vtec - въпроси

    Трябва ти такъв кит, но за кола с ляв волан: https://www.ebay.co.uk/itm/250939231668 По този начин се сваля радиото -
  7. Успех с покупката на Хонда. Само внимавай от къде събираш информация и кой те съветва, защото има неверни твърдения в поста ти. Закона е променен доста по-отдавна (2007), но промените влязоха в сила едва през 2017г. Най-общо казано тези промени засягат само автомобили произведени от 1998 до 2009 (Euro2-Euro4). То това е по-скоро проблем на производителите на газовите компоненти, които не искат да сертифицират (ECE R115) своите уредби за всеки един вид двигател. Също така, данъчното облекчение за пропан-бутана е удължено още през 2017 до края на 2022год: Поради дълго продължилата полемика (от края на 2016 до средата на 2017) дали да се продължи данъчното облекчение за LPG горивото, аз се разделих с газифицираното ми Субару и вече една година карам дизелова Хонда. Към този момент не съжалявам за направения избор.
  8. DTEC

    Honda Civic 1.6 i-DTEC 9AT

    В Австрия вече може да се купи Honda Civic 1.6 i-DTEC 9-степенния автомат на ZF. Разход на гориво 4,1 л/100 км и CO2-емисии от 108 гр/км (Limousine) и 109 гр/км (Hatchback) съгласно WLTP/NEFZ. Сивик-а е със същата мощност от 120 PS (88 kW) при 4.000 об/мин, както и въртящ момент от 300 Nm при 2.000 об/мин. Ускорение от 0 до 100 км/ч за 11 сек. Максимална скорост: 200 км/ч. При необходимост скоростната кутия може да превключи директно от 9. на 5. или от 7. на 4. скорост, без да се налага да преминава през всяка една скорост. Обявени са следните цени: 1. Цена за Hatchback 1.6 i-DTEC 9-Gang-Automatikgetriebe с EUR 2.000 PowerBONUS S - EUR 24.190 Elegance - EUR 28.190 Executive - EUR 30.990 2. Цена за Limousine 1.6 i-DTEC 9-Gang-Automatikgetriebe (от октомври '18) Elegance - EUR 29.490 Executive - EUR 32.290 Външно и вътрешно атвомобила изглежда по същия начин, както този с ръчна скоростна кутия, като разликата е само в средната конзола, където е управлението на автомата (без лост, само с бутони):
  9. DTEC

    Нов ACCORD във форума

    А как би си купил 5,5л (или 6,5л ако източиш всичкото) без да ти остане поне 0,5л (за доливане, например). И когато/ако ти се наложи да долееш 0,5л, то според мен, е време да се замислиш да смениш маслото. И не само маслото в двигателя, а също така и производителя му.
  10. За времето на ТО на моята Honda Civic 1.6 i-DTEC 9.ген (Euro 5) получих заместващ автомобил Honda Civic 1.6 i-DTEC Elegance (Euro 6d-temp) с обявена продажна цена от 21.490 EUR. В следващия текст ще намерите само лични впечатления и сравнения с моя актуален автомобил. Нарочно сега си избрах Civic 10 с 1.6 i-DTEC, защото предишния път получи х Civic с 1.0 3-cylinder VTEC Turbo, a следващия път се надявам да е наличен Civic 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат. Веднъж карал, макар и само за 4-5 часа и около 100км Civic 10, и вече прочел доста информация за автомобила реших да го пробвам в реални мои еждневни пътувания. Сядайки в автомобила е лесно да се установи, че мястото за водача е увеличено спрямо Civic 9. Може да е с малко, но усещането за простор е налице. Особено ми хареса възможността да по-свободно движение на краката около педалите по време на круизване при включен темпомат. Ясно си личи новата платформа на автомобила. С появата на тъч скрийн и друго управление на климатроника в средната конзола автоматично са изчезнали известно количество бутони, което също добавя удобство при управление на информацията и боравене с настройките. От друга страна по-тясната седалка в седалищната част и увеличението на бутоните по волана предизвикаха дискомфорт у мен. Особено преместването/добавянето на бутоните за управление на силата на звука на аудиото. За краткото време, за което седнах на дясната и задните седалки се усещаше същото чувство на простор. По време на шофиране усетих и по-меко поведение на окачването, по-добри спирачки и по-добро управление в завои. Определено Civic 10 е по-добър от Civic 9 и Golf 7 1.6TDI в тези категории. Още с потеглянето при включен климатик и ЕКО-режим обаче се усети малка разлика в настройките на 1.6 i-DTEC (Euro 6d-temp) и 1.6 i-DTEC (Euro 5). Новия двигател е с една идея по-динамично настроен. Доускорението от 80 до 100 км/ч при включен темпомат и без механично подаване на газ е много по-бързо в сравнение със "стария" двигател. Софтуера за управление е много по-различен от този на моя автомобил. Препоръките за превключване на скорост нагоре/надолу са с 5-10км/ч повишени. При намаляване на скоростта от 100км/ч до 70км/ч с включен темпомат (задържане на бутона "Set -") се активират спирачките. Точно това не ми харесваше до сега при VAG, а се оказа че и Хонда са го внедрили (при новия Авенсис все още го няма). Друга "неприятна изненада" за мен бе наличието на ACC, което не можах да изключа - т.е. включвайки темпомата, автоматично получавам ACC и LKAS. Това води до ненужно намаляване на скоростта при предприемане на изпреварване на трактори и други бавно движещи се МПС, което означаваше, че трябва да изключа темпомата докато не приключа с маневрата и после отново да го активирам. Още нещо, което адски много ме дразни в служебните и автомобилите под наем. Още едно нововъведение ме накара да се подразня - подканянето за поставяне на ръцете на 10:10 на волана. Едно вибриране във волана и поява на иконка на информационния дисплей. По принцип обичам да си държа ръцете в долната част на волана (8:20 или дори непосредствено от двете страни на основата на "Т"-то), като по този начин двата ми лакътя са удобно подпрени и не "висят" във въздуха. Разбирам автопроизводителите, че искат да продават автомобили на хора, които не могат да шофират, но всички тези екстри, които "подпомагат" (според мен - пречат) на водача ми идват малко в повече. По-големия автомобил с по-добра динамика се отразяват и на разхода на гориво. Това са трите постигнати от мен разхода за трите маршрута: Най-долу - от дилъра до вкъщи, за сравнение на следващия ден моя автомобил показа 3.9л/100км; В средата - от вкъщи до работа, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км Най-горе - от работа до дилъра, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км; vs Въпреки, че в един каталог не намерих разлика в предавателните числа на скоростните кутии, то на Civic 10 му "трябват" само 1700об./мин, за да се движи със 100км/ч, а на Civic 9 - около 1820об./мин. Също така разликата между реална (ГПС) и показана скорост е по-малка в полза на Civic 10: до 70км/ч отклонението е 2-3км/ч, а на 100км/ч - 4км/ч. Също така управлението на ЕГР е сякаш променено. При моя Сивик той почти никога не отваря при 100км/ч, а при тестовия - подскача от време на време. Имам две прави отсечки, които при почти никаквото движение в нарочно избрания ранен час (какво ли не прави човек в името на един тест), по които мога да наблюдавам редица данни през Torque Pro. С интерес ще изчакам появата на 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат и ако управляващите в Германия и ЕС не измислят някоя глупост с дизеловите автомобили, то може би след 2-3г ще премина на 10ген. В заключение малко снимки на тестовия автомобил:
  11. Е как да има капаро, като няма договор? Въобще има ли автокъща (те по-скоро са "морги") в България, която да издава договор от свое име при покупко-продажба на автомобил?
  12. http://www.russfilterreinigung.de/de/index.html
  13. Искрено се радвам за теб, но в моите очи и моята практика до сега - Субаруто е най-безпроблемния автомобил. Карах го 140 000 км (от 60 000 до 200 000). Освен нормална поддръжка, като смяна на течности, филтри, свещи и ремъци, не съм сменял нищо друго. Нито накладки/дискове, нито амортисьори, дори компоненти по ГИ. Никаква грешка, никаква лампа не е светвала. Сузукито преди него си показа рогцата - гривна ABS, ламбда сонда, софтуер. Искаха и катализатор да сменят. За 7мес и 25 000 км Хондата от подписа показа грешка PGM-FI (P2199) - описал съм го в тема - нов датчик и софтуер. С "европейските" автомобилни марки приключих отдавна.
  14. Аз навремето като се чудих коя от двете (Сивик или Лансер) да взема,взех решение да е Субару Импреза 2.0 2008. Всичките с газифицират сравнително безпроблемно. В Хондата не ми харесаха проблемите с външните огледала, спирачките, амортисьорите, липсата на задна чистачка и лошата видимост. Мицубишито също имаше някакви дребни дразнещи проблеми и затова се спрях на Субаруто. Тъй като избраните от теб автомобили ще са на 10г, много по-важно е състоянието на точните екземпляри, които си избрал. Според мен автомобилите са доказано здрави и качествени, така че избери по-запзения/по-поддържания.
  15. Информация за разработката на турбодвигатели 1.5 & 2.0 VTEC. New In-Line 4-Cylinder Gasoline Direct Injection Turbocharged Downsizing Engine - https://gadeco.de/s/www45fN0Hu4344H#pdfviewer
×