Jump to content

DTEC

Фен
  • Content Count

    316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

DTEC last won the day on April 6

DTEC had the most liked content!

Community Reputation

322 Excellent

About DTEC

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Германия

Recent Profile Visitors

643 profile views
  1. При 1.5 TSI ACT се изключват винаги само вътрешните два цилиндъра. Това може да се случи само от 1400 до 4000 об/мин. и скорост до 130км/ч. На неактивните цилиндри клапаните са постоянно затворени.
  2. Сваляш DPF-a и го пращаш да го почистят машинно. Напр. тук - https://www.olx.bg/ad/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtar-CID555-ID5pLjC.html
  3. Здравей, ако правилно съм намерил, на теб ти трябва артикул HONDA 94109-14000. Вътрешен диаметър: 14,4мм Външен диаметър: 22мм
  4. Подлъган от информацията в all4honda си поръчах OEM HONDA Filter Tool (oil filter wrench, universal) Това приспособление има 12 страни и е с вътрешен диаметър от 64mm и НЕ Е подходящо за масления филтър, който се монтира в 1.6i-DTEC. След отегчителна комуникация и приложени достатъчен снимков и измервателен документален материал успях да върна приспособлението и да си получа парите обратно. След известно търсене попаднах на инструментите за смяна на маслен филтър от KS Tools и по-точно на подходящия 150.9324: Както се вижда от снимките той е с 15 страни и размери 74/76mm. За развиване/завиване на масления филтър е необходимо и наличие на тресчотка 3/8" или вложка 3/8" (квадрат 10мм), с която аз вече разполагам, понеже е необходимост при смяна масло скоростна кутия 1.6i-DTEC (2013). Усилие на затягане: 30Nm П.П.: Да, зная че сигурно има десетки, стотици или хиляди други начини/приспособления (напр. тръбен ключ) за развиване на масления филтър и "завиване на ръка" сигурно е достатъчно. За съжаление аз не съм такъв тип характер и предпочитам да правя нещата по един друг (според мен по-правилен) начин.
  5. DTEC

    F1

    RB получават още в Баку новия двигател от Honda, с 20к.с. повече. - http://grandprix.com/news/red-bull-to-get-new-honda-engine-in-baku.html
  6. Дали 4л опаковка е с масло от старата формула могат да кажат от АТО24 или да се провери с анализ на маслото. Понеже процедурата по патентоването на USVO технологията е продължила почти 3г, то е възможно и маслото в 4л опаковка да е USVO, но да са нямали право да го декларират. Според информацията от ravenol-shop масла с формула USVO са се продавали още от края на 2017г дори без това да е било описано на етикета. След получаване на лиценза на тубите с USVO маслото са сложени допълнителни лепенки, по подобие на твоята еднолитрова тубичка, което показва че маслото с новата формула се е наливало в "стари" тубички.
  7. Необходими материали: 1. Крик/рампа или друг начин за повдигане и укрепване на Honda Civic 1.6i-DTEC (2013) 2. Кръстата отвертка с връх /накрайник/ Philips PH3 3. Вложки 8мм / 10мм 4. Ако тресчотката, с която разполагате не е 3/8", то трябва и вложка 3/8" (квадрат 10мм) 5. Уплътнение пробка 94109-20000 (вътрешен диаметър: 20мм, външен: 25,8-27,8мм, височина 1,3-2,4мм) 6. 1,9л/2 кварти подходящо масло 7. Фуния/маркуч за наливане на новото масло 8. Парче балатум/хидроизолация за покрив/др. с размер 25х40см 9. Съд за събиране на източеното масло Работни стъпки: 1. Повдигате и укрепвате колата 2. С вложка 8мм разхлабвате и освобождавате връзката между дросела и кутията на въздушния филтър 3. Премахвате капака на кутията на въздушния филтър и въздушния филтър 4. Развивате с вложка 10мм болта, който държи долната част на въздушния филтър 5. Изтегляте долната част на въздушния филтър. Освен с болта тя се държи и на две сферични глави - просто издърпайте нагоре Ще се отвори следната гледка 6. Разхлабете горната пробка с вложка 3/8" (квадрат 10мм) 7. Свалете металната подкартерна защита с помощта на кръстата отвертка с връх /накрайник/ Philips PH3 Ще се отвори следната гледка 8. Разхлабете долната пробка с вложка 3/8" (квадрат 10мм) 9. Развийте напълно горната пробка 10. Поставете съда за източеното масло под долната пробка и наместете парчето балатум/хидроизолация както е показано 10. Развийте долната пробка и оставете маслото да изтече 11. Завийте долната пробка с ново уплътнение за пробка 94109-20000. Въртящ момент за затягане 39Nm. 12. С помощта на фуния/маркуч налейте новото масло - 1,9л 13. Завийте горната пробка. Въртящ момент за затягане 36Nm. 14. Проверете дали има теч от долната пробка 15. Сглобете кутията на въздушния филтър и поставете (нов) филтър в нея. 16. Направете пробно шофиране 17. Проверете дали има теч от долната пробка 18. Поставете металната подкартерна защита
  8. С удоволствие. Атака - няма. Защо изведнъж минаваме на Вие? Как да го разбирам - дистанциране или проява на уважение? Защо от днес, от този момент? За добро или пък лошо, пътищата ни няма да се пресекат никога.
  9. Не, не се заяждам за нищо. Но когато се започне така: се предполага, че ще има реакция. Аз съм си позволил да пиша на латиница, защото екипа си е позволил да го прави в правилата: Може и така: Ама защо единия път е SPAM, а другия - спам? Аз когато поставям правила в моя екип, ги спазвам и аз, като част от екипа. Жалко е заяждането на екипа с потребителите. Вместо да се вслушате в мнението на другите и евентуално да подобрите себе си, то се нахвърляте върху тях. Винаги съм се старал, когато критикувам, критиката ми е да е градивна. Посочвам проблем и поне един начин за неговото решаване. П.П.: Поне си оправете Правилата. Премахнете правописните грешки, и "писането с латински". Сполай ви!
  10. Как екипа изисква от потребителите да спазват някакви правила, след като самите членове на екипа неглижират правилата?!? Типичен пример - първия пост в тази тема и
  11. Щом Администрацията не знае, че твърдението на CARPERA е почти коректно и предприема такива мерки, то Администарцията трябва да си даде самоотвод и никога повече да не се занимава с автомобилни форуми.😂 Защо почти коректно? Ами защото коректното изказване (според мен) би било голяма част от SUV летните гуми са с M+S. Това е така понеже производителите искат да укажат възможността за използване на тези гуми в кал (Mud) при офроуд използване на SUV-а. Почти всички, да не кажа всички летни гуми със символ M+S имат нисък скоростен индекс. Точно наличието на този нисък скоростен индекс им позволява да получат M+S. Всичко това е подробно обяснено в много немскоезични източници. Този "проблем" е много голям напр. в Австрия. Където се препоръчва освен надписа M+S през зимата да се използват и гуми със символите за зимни гуми (снежинки и три планински върха), а не само такива с M+S.
  12. Ако беше написал още в предишния ти пост, че е скандала е бил за пари.. щеше да спестиш излишно търкане на клавиатури. Веднъж съм имал такава конфигурация - две гуми от КС44 и две - КС46. Много удобно ми беше да следя кога съм ги завъртял. При 4 гуми с еднакъв ДОТ ми е по-трудно. Ако ми се предостави такава възможност, отново бих искал да имам такава комбинация.
  13. Колкото и да ми се иска, не мога да повярвам.. Толкова много проблеми не се признават като такива. Много части се заменят с нови през втората година, с ясното съзнание че "живота" им е 2г и следващата смяна ще е за сметка на собственика и т.н. А дали караш един автомобил средно между 10 000 и 15 000 на година в България или Германия - няма никакво значение. Моя пример с нов автомобил е с плануван пробег от 8-11 000км/г. @DMZ - по много подобен начин, избирам и купувам моите употребяванио автомобили. До сега 4бр японски марки.
  14. И аз почвам да "имам чувството, че българина взе много да се "вталява"". Не е невъзможно, както го доказва практиката, но е изключително трудно да получиш гуми само 10 седмици след като са били произведени. Когато си купуваш гуми в началото на един сезон е нормално (за мен) да получиш такива произведени миналата година. Когато гледаш в един сайт какво пише, то там има и телефонен номер - винаги може да се обадиш и вежливо да попиташ, вместо да караш някакви километри до магазина. Човека на касата, който обслужва клиентите НЕ отговаря за базата с данни, той може само да ви предложи варианти, с които да помогне на клиента.
  15. Направи сметката ти и ни я предостави.. Аз сметки правих и ги описах на предишната страница. Ако купиш нов автомобил и го ползваш 12г, то от 5г до 12г ще трябва да добавиш следните разходи за: - 7-8 обслужвания на автомобила - да купиш поне 8 гуми - да смениш поне веднъж дискове и накладки - 3-4 комплекта чистачки - кой знае какви още механични и електрически проблеми Затова сядаш вкъщи пред компютъра, правиш си една табличка (може в Excel) и смяташ всички разходи и ако се окаже че 3 пъти нов автомобил по 4г употреба без да плащаш за ТО е сравнително еднакво с 1 нов автомобил и 12г употреба с допълнителни разходи (виж горе), то вземаш решение какво искаш ти. Какво би станало, ако попаднеш на нов автомобил с много заводски дефекти, но си я платил и имаш план да я използваш 12г?
×