Jump to content

DTEC

Фен
  • Content Count

    619
  • Joined

  • Days Won

    29

DTEC last won the day on March 22

DTEC had the most liked content!

Community Reputation

504 Excellent

About DTEC

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Германия

Recent Profile Visitors

1165 profile views
  1. Този от предишния ми пост, където се вижда откриваемост в Италия от само около 5% (Percentage of cases reportet). Същото число съм го срещал в още няколко източника. Междувременно ако може да се вярва в данните от този сайт https://countrymeters.info/en/Italy#historical_population Current population: 60,016,070 Deaths this year: 140,500 то могат да се направят следните елементарни изчисления - при население от малко над 60 млн. и смъртност за 2019 от 10,7 човека на всеки 1 000, то следва че през 2020 се очакват 642 172 човека да починат в Италия. Това прави по 53 514 човека на месец. Или за първите три месеца: 160 543 човека.
  2. Ето я и статистката на броя починали в Италия спрямо възрастта им: В Италия през последните години нормалната смъртност е била около и над 10,5 човека на всеки 1 000. Данни за актуалната смъртност в Италия (за мен) е невъзможно да се открият към този момент, защото информацията е главно за корона вируса. В същото време, ако се вярва на математическия модел, то в Италия има 20 пъти повече инфектирани, т.е. вместо около 100 000, то те са реално са може би 2 000 000. Така смъртността от корона (актуално 10 000 случая) е около 5 човека на всеки 1 000 или половината от нормалната смъртност за страната.
  3. Докато редактирах е изтекло времето..., затова нов пост. Какъв е процента на починалите в работна възраст? Ето какво казва статистиката за Германия: Превод: Средната възраст на регистрираните от Роберт-Кох-Институт смъртни случаи е 82 години. Най-младия починал е на 54г., а най-възрастния на 100г. Във възрастовата група >99г е регистриран само един починал - жена (100г). Във възрастовата група 90-99г са регистрирани починали 7 мъжа и 4 жени. Във възрастовата група 80-89г са регистрирани починали 30 мъжа и 24 жени. Във възрастовата група 70-79г са регистрирани починали 13 мъжа и 1 жена. Във възрастовата група 60-69г са регистрирани починали 5 човека. Във възрастовата група 35-59г е регистриран само един починал. В Италия 86% от всички починали са >70г и са били с поне две съпътстващи заболявания. Защо има такава разлика в смъртността между Италия и Германия (около 0,4%), Сингапур (около 0,3%) и Южна Корея (около 1%)? Превод: В Италия много млади хора са били с асимптоматично (или безсимптомно) заболяване, а тестването е започнало само със симптоматични стари пациенти. В Германия са тествани и установени много млади пациенти преди да успеят да разпространят вируса сред старите хора. В същото време в: - Италия, страна с около 60 млн население, има около 5 000 легла в интензивни станции. - Англия, страна с около 66 млн население, има около 4 100 легла в интензивни станции. - Германия, страна с около 82 млн население, има около 28 000 легла в интензивни станции и до седмица ще са два пъти повече. И още няколко графики: Всеки да си ги тълкува както прецени за угодно. И да не си помислите, че българския щаб и българското правителство са първите, които се занимават с математически модел и статистика. https://cmmid.github.io/topics/covid19/severity/global_cfr_estimates.html П.П.: Всички данни са с актуалност от преди няколко дни.
  4. Страха и паниката са голямо нещо. Какъв е процента на починалите в работна възраст?
  5. Това според мен е тенденциозно... 3 смени х 6 000км = 18 000км 2 смени х 9 000км = 18 000км За 9 000км няма как едно масло с PAO база да има "възможност за нагари и шлака, намалени смазочни способности на маслото в последните 1000 - 2000 км от експлоатацията му, окисление и нитрация, възможност за термична корозия и др.". С цялото ми уважение към теб, но да кажеш, че масло с PAO база едва ще изкара 9 000км и от 7-8 000км ще е по-зле от един хидрокрек на 6 000км. Аз преустановявам да пиша в тази тема. Колите са си ваши, трошете си ги както искате.
  6. Не зная за какъв гугъл говориш... В линка съм постнал изследване с доказателства. Два различни автомобила качени на стенд и тествани с два различни микса на пропан-бутан. Срещу тях получавам - аз карам на газ от 91г., две години съм работил с газ, вервай ми.. Няма как да ти повярвам.
  7. Как тогава твърдиш, че едно масло е по-лошо от друго след като не се знае какво има към момента в опаковките?
  8. Може да е нова, но не е актуална. Маслото от анализа е произведено на 19.04.2019.
  9. Дай някакви конкретни данни. Аз при нужда мога да преведа много информация. https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fwww.gasomat24.de%2Ffileadmin%2Fmedia%2Fpdf%2FARAL_Autogasprojekt_in_Deutsch_Kurzbericht_2015_18_11_2015-1.pdf&pdf=true На последната страница е предоставено сравнение в разхода между 40/60 % и 60/40 %. Тествани са два автомобила като разликата в разхода на единия е бил 9%, а на другия - 6%.
  10. Ами не са актуални... Производствена дата на тестваното масло: 05.03.2019 Последна промяна на маслото: 25.03.2019 - https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fmannol.de%2Fimgbank%2FImage%2Fpublic%2Fimages%2Fbilder_chemie%2Fmsds%2FMN7914_Energy_Formula_JP_5W-30_DE.pdf&pdf=true TDS на Petro-Canada от 12.2019 - https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Flubricants.petro-canada.com%2Fapi%2Fsitecore%2Flubesapi%2Fdownloadresource%3FdocID%3DIM-7978G%26type%3DTechData%26lang%3Dde-DE&fname=TD_IM-7978G.pdf&pdf=true MSDS на Petro-Canada от 16.10.2019 - https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Flubricants.petro-canada.com%2Fapi%2Fsitecore%2Flubesapi%2Fdownloadresourcev2%3FdocID%3Dmosyn53%26type%3DMSDS%26lang%3Denglisheu&fname=SDS_mosyn53.pdf&pdf=true Актуален анализ на Petro-Canada имаш ли под ръка?
  11. Интересно какво е актуалното съдържание на маслата. Възможно е сравняваните анализи да са от стари формули и да са ирелевантни към днешна дата.
  12. Явно не всеки може, щом някои не могат да намерят. А аз организирам всяка година поръчки - всичките ми роднини и познати в БГ получават масла поръчани от мен, а те си ги разпределят. Даже не виждам стоката на живо. Няколко комшии, колеги и познати в Германия също получават масла, които аз поръчвам и разпределям.
  13. Моя стои постоянно включен. Изключвам го само в задръстване, когато по някаква причина се налага да спра много близо до колата пред мен и после стоим няколко минути неподвижно. Тогава постоянните звукови сигнали ме дразнят.
  14. Аз само споделям, че има по-евтини и не по-лоши масла от Petro-Canada. А кой и как ще се организира, си решава сам. Да намериш още 5 човека, с които да си споделиш доставката не мисля, че е толкова сложно. Опираме до желание.
×
×
  • Create New...