Jump to content

DTEC

Фен
  • Мнения

    86
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

62 Neutral

Относно DTEC

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany

Последни посетители

216 профилни разглеждания
  1. Е как да има капаро, като няма договор? Въобще има ли автокъща (те по-скоро са "морги") в България, която да издава договор от свое име при покупко-продажба на автомобил?
  2. http://www.russfilterreinigung.de/de/index.html
  3. Искрено се радвам за теб, но в моите очи и моята практика до сега - Субаруто е най-безпроблемния автомобил. Карах го 140 000 км (от 60 000 до 200 000). Освен нормална поддръжка, като смяна на течности, филтри, свещи и ремъци, не съм сменял нищо друго. Нито накладки/дискове, нито амортисьори, дори компоненти по ГИ. Никаква грешка, никаква лампа не е светвала. Сузукито преди него си показа рогцата - гривна ABS, ламбда сонда, софтуер. Искаха и катализатор да сменят. За 7мес и 25 000 км Хондата от подписа показа грешка PGM-FI (P2199) - описал съм го в тема - нов датчик и софтуер. С "европейските" автомобилни марки приключих отдавна.
  4. Аз навремето като се чудих коя от двете (Сивик или Лансер) да взема,взех решение да е Субару Импреза 2.0 2008. Всичките с газифицират сравнително безпроблемно. В Хондата не ми харесаха проблемите с външните огледала, спирачките, амортисьорите, липсата на задна чистачка и лошата видимост. Мицубишито също имаше някакви дребни дразнещи проблеми и затова се спрях на Субаруто. Тъй като избраните от теб автомобили ще са на 10г, много по-важно е състоянието на точните екземпляри, които си избрал. Според мен автомобилите са доказано здрави и качествени, така че избери по-запзения/по-поддържания.
  5. Информация за разработката на турбодвигатели 1.5 & 2.0 VTEC. New In-Line 4-Cylinder Gasoline Direct Injection Turbocharged Downsizing Engine - https://gadeco.de/s/www45fN0Hu4344H#pdfviewer
  6. Един интересен документ от времето на разработването на 1.0-литровия турбо VTEC двигател. Development of New 1.0 L I3 Gasoline Direct Injection Turbocharged Downsizing Engine - https://gadeco.de/s/4XNccIqHxaRnruP#pdfviewer
  7. Honda civic 1.0

    Явно не съм се изразил правилно - не искам да сравнявам бензин с дизел. Сравнявам динамика на 129к.с. турбо двигател с динамика на 120к.с. турбо двигател. П.П.: Аз след безпроблемни 17г с бензин/газ реших да пробвам дизел, защото бъдещето (според мен) е хибрид/елекро автомобили. Поради тази причина към момента в семейството сме с дизел и хибрид. Обичам да събирам опит/мнение от "първа ръка".
  8. Honda civic 1.0

    Разбирам еуфорията ти, но моите впечатления са малко по-различни. Да, има динамика този 1.0 VTEC TURBO (129к.с. на купе 1275кг), но сравнен със сегашния ми 1.6 i-DTEC (120к.с. на купе 1375кг) ми се стори една идея по-муден. Нарочно когато тествах 1.0 VTEC си избрах маршрут, по който многократно съм шофирал дизела. С малко, но сякаш е по-муден. Сега чакам да доставят новия Сивик 1.6 i-DTEC с преработената ZF 9-степенна автоматична скоростна кутия, за да мога да сравня подобрения 1.6 i-DTEC срещу 1.0 VTEC TURBO.
  9. Honda civic 1.0

    Отпред (малко трудно се забелязва отвора за поставяне на кука; централно разположен на снимката, леко в ляво): Отзад:
  10. Избор, покупка и смяна на акумулатор DIY на английски за Honda Civic, 2012 2.2 Diesel - http://www.civinfo.com/forum/how-guides-only-[9g]/313482-replace-battery-series-9-honda-civic-2012-2-2-diesel.html
  11. Платежоспособността на българина се покачва. И това е видно по парите, които е готов да плати за една 10-12г кола. Когато аз купувах първия ми личен автомобил преди десетина години, платих около 4000лв. И той беше във възрастовата категория 10-12г. Относно цените на употребяваните автомобили в Германия - някаква представа може да се добие от сайта https://www.dat.de/gebrauchtfahrzeugwerte.html#/start След бързо въвеждане на примерни данни се получава подобен резултат: Това е ориентировъчна цена. Всеки дилър/търговец иска да купи колата под тази стойност и после да я продаде с около 1000€ печалба. Реално развитието на покупко-препродажба в Германия за примерния автомибил би изглеждало така: 1) закупен от собственика за около 2 000 - 2 200€ от дилър/търговец; 2) обявен за продажба за около 3 300 - 3 500€ 3) сключена сделка с новия собственик (часно лице) за около 3 100 - 3 000€. Ако колата е предназначена за износ, то някой източноевропейски джамбаз би получил този автомобил за 2 000 - 2 300€. И то само ако е в много добро състояние. Такива автомобили обаче не са търсени от източноевропейския джамбаз. Масовите автомобили натоварени на платформи с полски, румънски и български табели са с видими дефекти по каросерията (напр. след претърпяна катастрофа). Там цените започват от 300€ и стигат до 1500€ в зависимост от отценката на щетите. Относни пробега на автомобилите - винаги давам сравнението с двата автомобила в моето семейство. Единия изминава на година около 9 - 9500км, а другия около 50 000км. След 10г автомобила единия ще е на макс. 95 000км и ще е от първи собственик с пълна сервизна история от сервиза на дилъра - всяка година по около 300€ за обслужване. Колко сте готови да платите за такъв автомобил, който всеки работен ден (около 220раб.дни/година) изминава по 40км - 20км отиване и 20км връщане, всяка вечер нощува в гараж и е с всички екстри за модела (без нави)? Когато купувах новия автомобил, исках да оставя предичшно използвания при дилъра и да доплатя разликата до новия. Самия дилър излезе честен и ми каза, че цената която може да ми даде няма да ми хареса. Въпреки, че беше от втора ръка с перфктна сервизна история и без забележки - ми каза че може да ми даде макс. 2 500€. Най-високата оферта в Германия беше 2 700€, като не съм пускал обява да го продавам в интернет пространството в Германия. В марката на българския форума описах всичко и поставих цена от 3 500€, като в това влизаше и докарването от мен до БГ. И това за перфектен автомобил на реални 160 000км и 10г. Познайте какъв беше интереса - никакъв. И така този автомобил го получи роднина в БГ и вече за почти две години и около 30 000км се радва на безпроблемно ползване. Дори още гуми не са купували, защото двата комплекта били в много добро състояние.
  12. Отново дизел за Сивик!

    Премахването/подмяната на ДПФ вече не е нужна. Все повече хора ги изпращат за почистване, като резултата е като почти нов филтър. Заедно с 1г гаранция (без оглед на пробега) е една чудесна алтернатива.
  13. Отново дизел за Сивик!

    Как точно покриват Euro 6d не зная, но това е резултат от новите правила за измерване на газовете и разхода на гориво. Новостите по двигателя са: нови бутала с повишена якост от хром-молибденова легирана стомана цилиндри с по-нисък фрикционен профил (супер хоризонтално хониране, super plateau honing) 3,7л/100км разход съгласно новия WLTP базиран цикъл на шофиране разход и емисии проверени съгласно WLTP & RDE (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure & Real Driving Emission) Ценова листа от Австрия:
  14. Отново дизел за Сивик!

    Това, че Хонда не са се отказали от дизела и, че Civic 10та ген. ще бъде оборудван с подобрен 1.6 i-DTEC беше ясно още отдавна. Добрите новини са, че подобрения двигател покрива Euro 6d-TEMP без SCR-катализатор и без AdBlue. Още по-добрите новини са, че от средата на 2018 Civic 10 1.6 i-DTEC ще се предлага с 9-степенния автомат на ZF Friedrichshafen (ZF 9HP).
×