Jump to content

edimo

Фен
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About edimo

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda FR-V, К20А9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1093 profile views
  1. Здравей, Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 2х4л Стойност на поръчката: (2*33.19)*1,9775 = 131,27 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
  2. Правилно! А ако и те не са, отиваш на амортисьор....
  3. Здравей, Линк: https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 1х4л + 1х1л Стойност на поръчката: (24.04 + 1*6.96)*1,9775 = 61,30 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  4. Здравей, имам такова тропане и много се надявах да е от тези там пони, биалети или от стабилизира щата щанга, но уви, след смяна на всичко тропането остана. Не е и от рейката. Тропа десния амортисьор, гледаха го разбирачи и бил наред, но тропа гадно, но ги има само оригинални в Хонда и цената им е нехуманна, затова засега се правя, че не го чувам. При мен е така, а чувам, че и други се оплакват, явно такова им е качеството. Да го имаш впредвид. От тези тампони не може да ти тропа.
  5. Втора употреба няма смисъл, всички са с дефект или ще бъдат. Мисли вариант с трасмитер или мултимедия, аз сложих трасмитер и забравих.
  6. Свалянето е след отвиване на два болта, които са отдолу и първо се сваля държача за чашите и е играчка. А чейнджъра си иска разбирач.
  7. Правя го, но не го променя на дисплея. Може би след време пак ще размисли .
  8. Часовникът се свери, но забелязах друг ефект- не сменя формата от 12h на 24h. Винаги показва 12h формат, независимо, че го правя 24h. Но това да е....
  9. Пак да пиша. След сваляне на акумулатора преди четири месеца малкия часовник не се сверяваше. GPS-а работи, пробвах с настройки, вадене и слагане на диска, не ще, дразнеше ме, но карах така. Вчера карах двайсетина км и бях паркирал, при тръгването видях, че часовника се е сверил и времето е точно. Радост в къщи. А съм я карал с часове и не ставаше нищо. Пълна загадка.
  10. Свалих радиото и проблема се оказа в изронени зъби на едно малко пластмасово колелце, задвижващо оста, на която са нанизани дисковете. Не е давало признаци за проблем, работеше перфектно, но може момента да е съвпаднал. Ще се радвам да чуя ако някой е имал същия проблем, как го е решил или ако има повреден чейнджър за части, защото искам да го въстановя.
  11. Днес, свалих акумулатора за заряд и като го сложих, установих, че CD-то не работи. Като дам на контакт, изщраква няколко пъти, все едно се мъчи да зареди диск. Като натисна бутона PWR, се включва радиото, настройва се и работи, но натискам бутона CD - не превключва, не светва големия дисплей и не реагира по никакъв начин и продължава да си свири радиото. Не работят и LOAD и EJECT, абе все едно няма CD, а в чейнджъра има 5 диска, модела е с навигацията. Пробвах няколко пъти да махам клемата, да се нулира, но нищо, както казах при контакт прищраква няколко пъти и дотам. Някакви идеи?
  12. В Германия беше шок, а ние по какво можем да се мерим с нея? При нашия стандарт, не ми се мисли, дано да греша. А девиза на управниците тук е "след мен и потоп", примери да искаш...аз лично нямам илюзии.
×
×
  • Create New...