Jump to content

edimo

Фен
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About edimo

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda FR-V, К20А9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

268 profile views
  1. Свалих радиото и проблема се оказа в изронени зъби на едно малко пластмасово колелце, задвижващо оста, на която са нанизани дисковете. Не е давало признаци за проблем, работеше перфектно, но може момента да е съвпаднал. Ще се радвам да чуя ако някой е имал същия проблем, как го е решил или ако има повреден чейнджър за части, защото искам да го въстановя.
  2. Днес, свалих акумулатора за заряд и като го сложих, установих, че CD-то не работи. Като дам на контакт, изщраква няколко пъти, все едно се мъчи да зареди диск. Като натисна бутона PWR, се включва радиото, настройва се и работи, но натискам бутона CD - не превключва, не светва големия дисплей и не реагира по никакъв начин и продължава да си свири радиото. Не работят и LOAD и EJECT, абе все едно няма CD, а в чейнджъра има 5 диска, модела е с навигацията. Пробвах няколко пъти да махам клемата, да се нулира, но нищо, както казах при контакт прищраква няколко пъти и дотам. Някакви идеи?
  3. В Германия беше шок, а ние по какво можем да се мерим с нея? При нашия стандарт, не ми се мисли, дано да греша. А девиза на управниците тук е "след мен и потоп", примери да искаш...аз лично нямам илюзии.
  4. 1. Къси разтояния, без двигателя да може да загрее напълно 2. Старт-стоп режим - висене в задръствания 3. Високи температури лятото 4. Замърсен и прашен въздух 5. Планинско каране 6. Слаломиране м/у дупките на първокласната пътна мрежа и магистралите и др. културни особености .
  5. Потвърждавам написаното от теб и всичко това е така. Ноо, Стив Ханке казва, че и сега се ползваме от всички предимства на еврото, щом курса на лева е фиксиран към него. Писах и по горе, че целта са спестяванията на хората в банките и това е мотива. Ние не сме Швейцария, където хората забогатяха за един ден, щом преди няколко години въведоха реалния курс на франка спрямо еврото, който преди това изкуствено поддържаха нисък за да правят кеф на ЕU. Не им вярвам на нито една дума, че няма договорки, досега са ме нулирали 2 /два/ пъти през "прехода" и 2 пъти започвам от нищото, трети път вече нямам желание. Някаква стабилност,предвидимост и сигурност в живота се постигна след въвеждането на борда преди 20 г. , като се стабилизираха цените и хората живнаха малко. Но с тези заплати нямаме никакъв шанс да отлепим от дъното! Всеки да мисли с главата си и да се спасява!
  6. А тук е казано още по ясно- http://www.bnews.bg/article/265689-stiv_hanke_balgariya_ne_tryabva_da_priema_evroto
  7. Ако този не е наясно с нещата, то тогава кой? За справка - https://www.24chasa.bg/novini/article/8164097
  8. Щом днес и Муравей Радев се появи от нафталина и взе да обяснява колко ще е хубаво.... Никой никъде не каза какви ще са ползите за хората, от което може да се направи обоснования извод, че такива няма! Между впрочем, някой може ли да ми обясни, как си представя живот с например пенсия от порядъка на 150 евро?
  9. Както писах по-горе, няКой има полза от това, а на нас дупе да ни е яко. Ако някой има още илюзии какво ни готвят, значи положението е безнадежно! И честито на печелившите!
  10. Човека казва - 10000 км при идеални условия, но при нас са тежки, значи на 5000. Същото важи и за нас, далеч сме от идеалните условия!
  11. Това ще е поредната суперкражба и далавера, в нормалните държави подобни въпроси се решават с референдум. Като се замисля, май лева е последната преграда от протекторат да се превърнем в колония, за това така им боде очите. Впрочем, някой спомня ли си как Милен Велчев ненужно превалутира външния дълг и откраднаха милиони? За това ни вопъл, ни стон, та сме свикнали и явно ни харесва! Няма други такива мазохисти в света! Жалко, затова ще караме Хонди трета употреба! Но както казват, прост народ - слаба държава!
  12. Не се заблуждавайте от обещанията, че ще влезем при сегашния курс. Както никой досега не ви попита за нищо, така пак ще ви поставят пред свършен факт. Целта на цялата галимация е да прилапат спестяванията на хората в банките - може би над 50 млрд и от сега им текат лигите. Как? Веднъж с обменния курс и втори път с цените след това. Това което сега струва 1 лв, ще стане 1 евро, но ако заплатата ти е 1000 лв, ще бъде 500 евро. Тоест двойно ще поскъпне всичко. Такава е технологията и дупе да ни е яко! ПП. Преживял съм Лукановата и Виденовата зима и заплатата ми е била 3/три/$! Периодично се правят деноминации в годините, а сега много време се задържа курсът и бордът само им пречи!
  13. Правилно колега. Аз винаги доливам до мах, а не до средата, половин литър прясно масло си е половин литър!
  14. Правоъгълната форма не влияе по никакъв начин на нивото, формата на картера може да е произволна, достатъчно е само в зоната в която става измерването /от мин до мах на щеката/ обема на картера да се изменя линейно.
  15. Ако предположим, че скалата м/у мин и мах е линейна, а няма логика да е друга, защото мери нивото на маслото в картера, то и показанието от +2 мм също би следвало да е линейно със задоволителна за практиката точност! А разлика от 1-2 мм в нивото се получава и при денивелация, затова преди да правиш заключения, пробвай да спреш на друго място.
×
×
  • Create New...