Jump to content

krasimir_01

Фен
  • Content Count

    855
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Neutral

About krasimir_01

  • Rank
    Карач на Хонда :)
  • Birthday 05/16/1977

Profile Information

  • Кара
    d13b2 с двоен карб и CR-V 3 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    СОФИЯ-РАДОМИР

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5750 profile views
  1. Аз за тая от обявата бих дал не повече от 10 500 ама макс. Виж емблемата на волана изтъркана е това не знам как се случва но не говори за запазен екземпляр. Ако на място не можеш да включиш на скорост значи си готов за съединител. Ръчната също им е слабост но ти трябва по-голям наклон за да усетиш дали е слаба или в норми другия вариянт е на валяци в сервиз. Лагрите на главините също са проблемни за мен. Сменил съм и дисковете че бяха криви. Точно тая не се знае с какъв ремък е къс, дълъг заради едната в повече паразитни ролки. Също така пасажерската врата при мен беше прецакана ключалката та си я сменавах. С нафтата шега не бива забрави за тънки пари за нафта. Аз от бензиностанция я купих и промивах резервоара и всички пътища на горивото.
  2. И в Гърция и на всякъде правилата са едни за нормалните и други за богатите и силните . На о.Тасос се нагледах на такива изпълнения че ми идеше да убия някой от тия смотаняци. В северна Гърция са мнооого по-зле от нас да не говорима за малоумните ограничения които абсолютно НИКОЙ освен мен не спазваше и направо ме прескачаха или правеха елементарни грешки при изпреварване.
  3. Май и сайта майка си е менте.
  4. Ц не позна за 3-та генерация N22A2 не е така кутията на въздушния филтър е на щипки 4 на брой и задните мнооого гадно се разкопчават и закопчават. Затова аз си разкачам гофрето от кутията и леко я изваждам от гумените тампони нагоре за да имам достъп до щипките и спокойно да извадя филтъра без да кривя планките около филтъра.
  5. Аз съм с 215/70/16 и в момента съм на 2.2 атм. колата вози доста по-добре и е по-устойчива не помръдва значи са си ок. 2.5 за мен е твърде много макар че и мойте при монтажа ги бяха напомпали толкова но аз ги изпуснах до 2.2 и са си ок. Аз съм с Ханкук
  6. Моля не пишете глупости че ще ви се смее някой 3-токласник Само по-големия и мощен двигател поддържа висока скорост и му оказва по-малко влияние товара вътре в купето. А масата на автомобила и челното съпротивление Винаги затрудняват двигателя. С това подкрепям колегата над мен.
  7. Манометъра ми е бетон 40 годишен няма грешно измерване за това време. Има ли възможност да съм с усилени прожини, че ми направи впечатление 4 -ма по 100кила и колата не мърда не се снижава видимо поне? Има ли разлика във вида на прожините? Markony го е написал утре ще се броим и мерим Оригинални CR-V 2 височина 310 тел 14,5 витки 5 7/8 Оригинални CR-V 3 височина 309 тел 14 витки 5 1/4 Eibach +30mm височина 332 тел 16 витки 6 3/4 След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30: Височина до веждата: преди : предница 793 задница 759 след : предница 810 задница 810
  8. На моята на вратата си пише 225/65/17 на 2.1 атмосфери, при товар или теглене на каравана или ремарке и дават 2.3 атм. Не знам вие как се чувствате ама на мен ми призлява от тия подскоци при всяка малка неравност. Ако това е нормално доста са се изложили конструкторите на Хонда.
  9. Здравейте, колата я имам от 1 година и окачването ми е ужасяващо зле, даже в сравнение с това на сивика ми 5генерация, CR-V-то вози като фадрома все едно нямам окачване а съм на твърди връзки. Височината до веждите е 78см отпред и отзад вчера се возих в на един приятел X5-цата и си вози меко и не подскача на всяка неравност. Това нормално ли е за наще коли или имам проблем с цялото окачване? А и гумите са ми стандартни 225/65/17 йокохама геоландер напомпани на 2.1атмосфери.
  10. Колега, може и само маркуча на вакумното управление да ти прави мизерии. И не би трябвало да ти влиза в авариен режим ако е проблем с системата за екология.
  11. Колега още от сега ти казвам че и в мотобокса(Слави-Овча Купел) си налучкват аз ходих 3пъти и след тия 3 пъти вече им нямам доверие. И на мен ми сменяха ремъци, ролки и какво ли още не Но резултат беше повече шумове отколкото преди да почна да им я карам. Сменяха ми всички течности в колата но каква беше изненадата ми като сам сменях дискове и накладки спирачната течност беше мътна и с някакви черни примеси. Последния път отидох да ми сменят жилата на ръчната те ми сменили течността в задния диференциал питам ама нали я сменяхме предишния път и те е нищо то си е за наша сметка ама жилата не ги сменили и пак и тях трябва сам да си ги сменям.
  12. Аз ако имах такива щях да ги сложа на колата и ако пак стоят така добре и на нея се мятам на тях без да питам и да се чудя!
  13. Засега търся схема къде се намира зумера за да го елиминирам само него. Бутона за вратата има много функции за мен не е вариянт да го пипам.
  14. E как ще си го забравя нали съм там само съм си отворил вратата. По тая логика аз мога да си го забравя и при запалена кола ама тогава не ми сигнализира. А ако ще ходя някъде трябва да извадя ключа да заключа .Демек пак никаква логика. А ако ми трябва ток от запалката за компресорче примерно трябва да вадя кабела откъм пасажера за да не ми титка тая идиотщина.
  15. Здравейте, някой знае ли как да премахна зумера за отворена шофьорска врата и ключ в патрона за запалване? Че ме влудява тая идиотщина на Хонда. Когато е запалена колата не пищи тъпия зумер, когато е изваден ключа а вратата е отворена пак не пищи. Когато е отворена друга врата или багажника пак не пищи което е идиотско измислено и няма никаква нормална логика.
×
×
  • Create New...