Jump to content

krasimir_01

Фен
  • Мнения

    804
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

37 Neutral

Относно krasimir_01

  • Ранг
    Карач на Хонда :)
  • Рожден ден 16.05.1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    d13d2 с двоен карб
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    СОФИЯ-РАДОМИР
  1. PV покрив

    С DHL митницата ти е сигурна на 80-90% . Китайците вече имат складове в Европа та може и да се спазарите с продавача но за 4кг на мен ми взеха към 7 долара доставка.
  2. Проблем с паленето Honda Civic V gen 1995

    Може и да е от бензиновата помпа. Щом сте проверили токовете сега търсете проблема в горивото.
  3. Капачка за газта

    Пичуе гледкайте датите на постовете чат пат. Колегата за това време може да е сменил и колата
  4. JDM фарове за мъгла

    Колега малко е рисковано комбинация от 20 А предпазител и 0.75кв.мм кабелче да не говорим за 0.35кв.мм. Подобни кабелчета ще изгорят преди предпазетеля. Да не говорим че медтта в проводниците е процент някакъв не 100 процента. На 20А аз бих сложил около 2.5кв.мм многожичен. Аз си мисля че 10А предпазител е достатъчен стига крушките да не са по 100W.
  5. Течна фаза мнения

    Human IN аз ще ти кажа какъв ти е на тебе проблема а именно не четеш какво другите пишат. Прочети внимателно какво е написал колегата и тогава помисли и след това се изливай. Никой не отрича течната фаза на газта и нейното приложение в автомобилите просто е въпрос на икономичнеска изгода и лесното и прилагане в България. Знаем 90% от "майсторите" на газ как се справят с обикновените, с инжекциона и как ще се справят с уредба която е една шапка пари. Нали не искаш само хвалебствени слова за тази уникална придобивка на човечеството а обективни мнения на хора които са се сблъсквали с тези уредби.
  6. Проблем с палене

    За мен проблема е или релето или релетата на алармата, имобилайзера и там където е прекъснат кабела на запалването от клемореда на ключа до делкото .
  7. Поредния Чобанин си е оставил ръчичките при монтажа сега търсиш читав майстор и си готов И как е изпарителя горещ ли е или студен, хладък?
  8. Хонда Сивик 1.3

    Тъй като не можах да си редактирам поста. Провери уплътненията на карба не знам за друго.
  9. Хонда Сивик 1.3

    Аз все още си държа на течове или преливане на карба друго не знам да може да докара тоя разход.
  10. Мистериозна повреда

    А колко харчи ? Проблема кога настъпи преди или след смяна на дистрибутирната капачка и палеца? Как са свещите след проверката на коко хиляди са доста постна информация ни даваш за да получиш точен отговор?
  11. Хонда Сивик 1.3

    Нека не коментираме неща които не са ни ясни и доказани, визирам мнението за изпарителя, какво е смукател(смукач, всмукателен колектор или цялата всмукателна система) и накрая това е един от най-дурако-устойчивите мотори на Хонда
  12. Хонда Сивик 1.3

    Те такъв разход не може да се случи при тая кола или е бензиностанцията или имаш течове друг вариянт няма. Следващото което може да е пробита мембрана на изпарителя.
  13. Вода във фар ..

    Преблема ти е в клапата за вентилация ако си я запушил, залепил с нещо така се получава, защото няма откъде да излиза кондеза.
  14. Увеличен разход

    Ако колата върви повече и леко са се вдигнали оборотите проблема е от въздушния.
  15. D13B2 на Газ

    А при мен е с двоен карб разпробит и пак запушвам тръбата за въздуха предполагам че не е разпробит като хората или не винаги се получава с тия разпробивания. Та подобна интервенция е нож с две остриета.
×