Jump to content

krasimir_01

Фен
  • Content Count

    838
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Neutral

About krasimir_01

  • Rank
    Карач на Хонда :)
  • Birthday 05/16/1977

Profile Information

  • Кара
    d13b2 с двоен карб и CR-V 3 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    СОФИЯ-РАДОМИР

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5680 profile views
  1. Даже мое му се олюпи и тавано от тоа офсет. Няма ли кой да го запре колегата CARPERA че малко почва да ми писва от глупостите които пише. Тоа форум е за 3-та генерация и колегата питаше за мнение на хора с опит с подобни джанти. Още 29 мнения и праиш 1000 давааай.
  2. И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини.
  3. Колега, дай жокер т.е. линк откъде си ги взел?
  4. krasimir_01

    До колко рискови шофьори сме ?

    Интересен е май за застрахователите макар че е лесно манипулируем.
  5. krasimir_01

    Виц на деня

    Отидох на сервиз!!! И ми викат баце неможахме да ти опрайме спирачките!!! Но затова ти усилихме клаксона...
  6. Не е от един път пробвал съм всички бензиностанции по пътя от Радомир до Враждебна. Първоначално зареждах на Марешки, не ми хареса и спрях, след което зареждах на омв на люлинската но ми даде по-висок разход и там спрях, след което зареждам предимно на Бела Вода(Перник) но ми играеше разходомера все едно съм в регенерация и последно-то фатално на Външната на Перник така наречената караманица. Сега не знам къде да зареждам даже си мисля за прозрачна туба и първо в нея да наливам и тогава в резервоара. Не съм пробвал на Екото и на петрол но за тях имам лошо мнение и затова ги подминавам и по пътя ми бензиностанциите се свършиха по моя маршрут.
  7. Здравейте, мисля че оправих проблема. И ако колегите имат подобен проблем според мен е най-добре да започнат от сондата в резервоара. Цедката на сондата беше в нещо като грес и кал а на кошницата дъното също беше покрито със същата гняс. Горивния филтър не беше задръстен но го смених с български на махле, предишния беше оригинален от бултрако но не посмях да го върна обратно. Резервоара е избърсан и изчистен колкото може и докъдето се достига и от него излезе поне литър гняс. Колата си върви и работи както преди в дизела сложих бензин и двутактово масло смес за моторна резачка на щил около 0,5литра, и накрая сложих и добавката на бардал BDS мисля беше за почистване и предпазване на горивната система. Това е от мен благодаря на всички за помощта.
  8. Така е и аз съм на тоя принцип докато не спре не пипам. У България с малки изключения има само бърмаджии. В София преди години попаднах на читав майстор и той фалира, от майсторите хвалени в този форум аз лично съм разочарован последно от пичовете в овча купел.
  9. Благодаря за отговорите но имам още един въпрос. При вас чува ли се нещо от резервоара че при мен е пълна тишина има ли помпа, работи ли, нищо не се чува? Искам да си набавя всичко преди да разглобя сондата. В един клип гледах колегата си беше купил пълен комплект а тук по сайтовете нищо не открих само помпа за високо налягане и предния филтър а за в резервоара никакви части не намерих. Ако може някой да удари едно рамо за частите в резервоара ще съм много благодарен.Emicha, ти откъде взе твоите части?
  10. Не, Emicha. Бензиностанцията е на скоростната(външна) магистрала на Перник в местността "Караманица" за втори път зареждам там не знам какво ме прихвана да пробвам тяхната нафта и моя късмет. Сменил съм и прочистил всичко до сондата на резервоара утре ще пробвам и нея но е пластмасова и се чудя как да я отвия, по точно с какво? С ръце не става а не съм от слабичките, един съсед каза да удрам по капака или както се нарича това дето държи сондата и маркучите влизащи в резервоара. И някакви идеи как да почистя резервоара?
  11. Вчера източих от резервоара 50-тина литра БОЗА миришеща на олио, смених горивния филтър но се оказа че ще се почиства и сондата. Как се отвинтва пластмасовата капачка на сондата че и тя е задръстена а и сипах 20л. читава нафта и нея трябва да извадя без да я замърсявам?
  12. Въпросното тракане се появи 5-6км след като заредих, на кръговото под Люлинската магистрала, след първия тунел по нанадолнището се пооправи и така до Враждебна си работи пак нормално като не съм и подавал резко газ. Точно като стар дизел така тракаше и запали от второто подгряване. Сложих и цетан бустер и двутактово масло утихна и работи нормално няколко километра след което на ниски обороти взе да прекъсва и да гасне. Оставих колата за сутринта да видя как ще се държи.
  13. Здравейте, досега не се чуваше това тракане при подаване на газ просто си ускоряваше но днес сипах дизел от една бензиностанция и колата сега трака като стар мерц 200д. питането ми е опасно ли е това тракане или с добавки ще се оправи? За да няма недоразумения за CR-V 3 става въпрос с двигател N22A2.
  14. PDKF888 EBC Ultimax Pad & Replacement Disc Kit PDKF888 Здравей, може ли цена на този комплект?
×