Jump to content

Вержиния

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Вержиния

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda fr-v
  • Пол
    Женски
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Skype
    Garie_74

Последни посетители

200 профилни разглеждания
  1. Благодаря, това ми внесе поне малко облекчение. Уви, наистина съм чувала, но явно и последствията се изпитват сега от ниското качество. С нетърпение отивам да сменям и силно се надявам с това да се решат нещата.
  2. Благодаря ви, ще го направя обезателно с асистент утре да видим какво се случва... Въздушен сменяхме скоро, горивен не сме, а и не питах предходния собственик дали е сменял, но вече няма и значение, ще се сменя, дори и да не е от него. Ще си стискам палци довечера поне да ме прибере. Утре ще пиша резултати. Хубава вечер
  3. Твърде възможно. От известно време ми прави впечатление, че при потегляне на първа, колелата не превъртат плавно, а с леко боксуване, това съм го чувала като знак за проблем със съединителя. Ще го обясня и на майстора. Преди час пак ме остави в средата на кръстовището, едва я изтеглих в един ъгъл да не запушвам движението. Този път не я гасих да я паля повторно, просто я оставих да работи, на 2 пъти притресе, дадох газ, едва качи обороти, с мъка до 3000, след това изведнъж вдигна, изпуши един голям облак отзад и полека лека тръгна. Навява ми и на нещо запушено... Приготвила съм горивен филтър за смяна, ако не е от него, ще разколачваме още...
  4. Здравейте съфорумци, Доста прелиствах темите и проблемите за да намеря моя, затова отварям нова тема, тъй като не попаднах на проблем точно като моя. Та проблемът започна от около месец, когато, чакайки си на червен светофар, понечвам да тръгна и колицата вместо да тръгне, отслабна, отслабна и едва едва започна да се влачи. Довлякох се с тътрене до следващия светофар уплашена, и си казвах дано се оправи... Седейки пак на червено, леко подавах газ от страх да не изгасне и да не мога изобщо да я запаля, и тръгвайки по баира надолу изведнъж мотора леко изрева и се нормализира. Поуплаших се дали ще се прибера въобще, стигнах дестинацията, изгасих, свърших си работата, върнах се без проблема да се повтори. Казах си, инцидентно е било нещо. След може би седмица се повтори същия номер. Отивам на работа, паркирам колата. След 8 часа я паля, измина 200 метра, започна да отслабва и спря. За голям късмет успях да отбия в бус лентата, която ми беше в момента като спасение, колата поработи на запален двигател 2-3 мин, след това си потеглих без проблем, но веднага отидох при майстора. Човекът каза няма нищо, пробва я, изрази предположения. Споменахме, че може би всичко се дължи на късото разстояние, на което я карам (2 км до работа и 2 обратно). Очаквам критики и ще сте прави. Но имам лични причини. Забравих да спомена, че съм с дизеловия модел. Знам, че трябва да я прочиствам на дълги разстояния, на 4-та, на 3000 оборота, обаче в рамките на около 3 месеца не се случи това прочистване. Сложихме добавка за инжекторите, напълнихме резервоара, минахме извънградско 800 км, никакъв проблем, ама никакъв. До днес, когато пак си паля колата след работа, изчаквам малко време, тръгвам и след 200 метра пак си умря. Описвам какво забелязвам и НЕ забелязвам като цяло: - От началото на проблема до момента не се е чувал и не се чува никакъв необичаен шум/звук от никъде по колата - Приятелят ми редовно ми замерва акумулатора, работата на стартера и на динамото, без да има нещо обезпокоително - Днес, когато се случи 3-тия път, куриозно, колата на първа не тръгва, като подам газ, почва да тресе и изгасва, но на задна върви!!! - По таблото НИЩО предупредително не свети и не е светело!!! - За жалост, в притеснението си, не съм наблюдавала какво показва оборотомера в момента на проблема. - Скорошната диагностика не отчете никакви проблеми по системите. - Не съм открила дали има някаква връзка с времето - топло, студено, единствено, че на студен старт се случват нещата, а първият път не беше на студен старт. Също не съм забелязала включване на климатик или нещо друго в колата да оказва влияние на работата на колата като цяло. Съжалявам за гигантския пост. Пиша всичко това с надежда за някаква подскакза за корена на проблема. Благодаря предварително на всеки, който отдели от времето си да го прочете. Бъдете здрави и на всички желая спокойна и безаварийна година. (Видеорегистраторът може би е записал нещо от днешната случка, но не знам до каква степен може да се долови поведението на колата)
  5. С извинение за закъснелия отговор, колега, точно запалката се оказа. Само не знам защо първия майстор изобщо не го отчете, а на втория му трябваше супер малко време да го разбере, като отчетем факта, че и двамата досега не бяха попадали на фр-в, всички по телефона им се чува cr-v. Много благодаря за отговора, бъдете здрави.
  6. Втора седмица не можем да намерим проблема с фара. Сменихме крушка, сменихме баласт - няма оправия. Включвам къси, всичко 6, тръгвам, в движение примигва и угасва. Изгасям, включвам пак, примигва и светва, след 1-2 мин пак изгасва. Та утре продължаваме с одисеята. Дотогава, да живее туризмът. Кой ли ще разгадае великата мистерия около фара?
  7. Благодаря, забравих да спомена, че съм дизеловия вариант 2.2. Явно ще е доста различна смяната.
  8. Здравейте, Предварително се извинявам, но точно моя проблем сякаш не го срещнах измежду темите. Вчера изгоря крушката на дясната къса. От 3 месеца имам автомобила и почти нищо все още не знам за него, чета си ръководството полека -лека, но това откъм чисто потребителската част. Имала съм Голф 5 и сама съм си сменяла крушките, но на това чудо ми се уплаши окото. Та въпросът ми е може ли самоинициативно да се смени крушка или е по-добре да я прави електричар? Наясно съм с цените на качествените крушки, както и с марките. Електричарят днес ме поуплаши като ми каза, че може да се наложи или броня или ABS да се разкача. Благодаря предварително
×
×
  • Създай нов...