Jump to content

Nasko093

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно Nasko093

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Според някои е заради забравено копче за подгрев прекалено дълго, според други е заради изгаряне в следствие метеорологичните условия и е въпрос на време да потъмнеят. Независимо причината ремонт няма, лечението е с ново.
  2. Колега или оригинална от Бултрако или от автоморга, но не съм сигурен, че се намират. Афтърмаркет вариант от рокауто. Поздрави!
  3. Доста различни са точно тези модели. Ледженда има 4х4, Лексуса няма, но е v8 двг. Също за комфорт не знам и екстри. Не съм карал, но може би Лексуса да вози по-добре, но не знам какви екстри предлага като обдухване, дистроник, адаптивни фарове. Ако искаш 4x4, може би трябва да се сравняваш GS350, той е и v6, така че може би ще е по-подходящ за сравнение.
  4. Няма нужда от гадаене на боб. Парт номерата са 15825P8AA01, 36172P8AA01. Така излиза, че грешката е вярна.
  5. Оправих проблема, оказа се развален МАП сензор на газовото. Относно сензора на стъклото може да има някаква софтуерна калибрация, подобно на радара зад емблемата.
  6. Ще пробвам да изтрия грешката и да карам няколко дена само на бензин, да видя дали ще светва пак.
  7. Здравейте. От сравнително скоро (лятото) съм собственик на Ледженд 2008 год. Впечатленията ми за автомобила са: много добър комфорт, екстри, динамика. Абе колата за годините си е чук. Понеже разлиствам форума искам да попитам някой дали се е сблъсквал с проблемите, които се появиха. - Първи проблем-преди около месец колата започна да си изтощава акумулатора на паркинга-ако не я карам 2 дена. Помислих че има проблем със зареждане/акумулатор, съответно смених акумулатора с нов и проверих алтернатора - не даваше признаци за повреда. Проблема остана-паразитна утечка около 0.6-0.9А. Установих и на кой предпазител се пада- №7 (10А) в отделението на шофьорската страна. След изваждане на предпазитела и повторното му вкарване в гнездото утечката изчезва и така до следващото палене. HFL (bluetooth модула) е изключен. Дали някой се е сблъсквал с проблема и има предположения какво може да е? -Втори проблем-малко след като се сдобих с автомобила ми светна лампата check engine. Не се уплаших много, защото колата е на газ, филтрите бяха за смяна. След като смених филтри, масла бях изключвал акумулатора, грешката се изтри и не се беше появявала няколко месеца. От скоро пак започна да се появява,но веднага след това светна и лампата SH-AWD. Закачих я на скенер изкарва P0171 и P0174. За AWD- също нещо свързано със емисиите. Най-често светва в момента, в който колата превключи на газ, като се усеща тремор на двигателя. Промяна в динамиката не усещам с грешките в компютъра, но от когато започнаха да се появяват разхода се вдигна с около 30%. Дали е катализатори или ламбда сонди, настойки на газта?
×
×
  • Създай нов...