Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.02.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Е,нали по закон имаш 14 дневен срок да си регистрираш колата след покупката.Ако съм от друг град как точно да уведомя АПИ кой е новия регистрационен номер на колата?
  2. 2 точки
    Купуваш автомобил с електронна винетка.Имаш 3 дена да уведомиш АПИ за промяна на регистрация иначе губиш винетката.След като ги уведомиш в срок ,ти се издава нова безплатна по новата регистрация.
  3. 2 точки
    Вчера бях в апи и има заявление за смяна на номера на винетката,но казаха че става в рамките на 3 дни.ще пусна заявлението
  4. 2 точки
    Най ме дразнеха АТО-то, че нямаха Петро 0w20, даже помолих Чавдар да ги пита - ми нямало да зареждат, абе моля ти се ... Намерих си ... обаче в БГ wtf! В някъв сайт moto25. Бая шлака трябва да е останала от предното, че налях само 4-литровата туба и то се качи почти на макс. Тази ще е къса смяна след края на зимата, че жената почна работа и жули само градско ... Заредил съм Amsoil Signature 0w20 и то ще е следващото, но за уж максимален резултат после ще трябва да повторя със същото.
  5. 2 точки
    Ако цената на това, което ти предлагат не надвишава драстично тази на продукта от пост #5 (с доставката до България) слагай смело. Това от линка в eBay изглежда също да е универсален катализатор. Ползва се едно и също тяло, към което се заваряват правилните тръби и фланци. Слагал съм такъв кат на моето CR-V 1. Минава теста за емисии, не влошава работата на двг, не повишава разхода на гориво и беше значително по-евтин от "оригинален". Докато работех в сервиз съм виждал и сме монтирали такива катализатори на различни марки и модели коли. Няма проблем. edit: Разпитай по-подробно за това, което ти предлагат. Този от линка в пост #5 идва от производителя със вече заварени тръби. Има вероятност българските майстори да купуват универсално тяло и на него да заваряват на място твоите тръби. Ако е така, увери се, че работят качествено. edit 2: Сетих се още нещо важно. Не съм гледал, дали при 2-ра ген е същото, както при 1-ва, но ... Когато карах 1-ва ген съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка". Двете коли са на едно и също "шаси". Изпускателните системи са почти идентични. Вибрациите от заглушителите и двигателя се обират от меки алуминиево/графитни пръстени във фланците. На практика, връзката между гърнетата и двигателя е твърда. Та, на англичанката сменявах средно и задно "гърнета". След по-малко от месец тръбата на средното гърне се откъсна. Гледах, мислих и монтирах една мека (гъвкава) връзка между катализатора и средното гърне. За съжаление не помня, къде я заварих, към катализатора, или към гърнето. После направих същото и на генерацията на CRV-то.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Закарай колата при тези, които са ти сменили съединителя и им се обаждай всеки ден да проверяваш кога ще ти сменят компятъра. Те трябва да ти покрият всяка стотинка от главоболията, които имаш. Явно не са откачили акумулатора като са сменяли съединитля, дало е нещо на късо и са изгорили компятъра на колата. Абсолютно на 100% трябва да им се търси отговорност - финансова и наказателана! Трябва да ти покрият всички щети след тяхната "компетентна" намеса. Това, че заради тях колата ти вече близо месец не е в движение, въобще няма да го коментирам.
  8. 1 точка
    Kaк ще ти сменят спирачен цилиндър и маркучи за това, че ти стърже, тия са за убиване! Имаш ли ръб на спирачния диск, кога за последно сменя накладки? Може и от мръсотия да ти стърже! Кажи кой е сервиза, за да се знае кои са или некадърниците, или измамниците!
  9. 1 точка
    И моята беше така, след смяна на предното стъкло. Оказа че са бутнали при смяната му леко ламаринката където засмуква въздух. Наложи се да махна пласмасата под стъклото и да я оправя.
  10. 1 точка
    Провери дали флашките/картите, които ползваш са форматирани като FAT32. Тоя адаптер за SD карти си работи като флашка.
  11. 1 точка
    Колега, дай линк към този адаптер, да го видим и ние. Така евентуално ще получиш по-точни съвети. Ако адаптерът завършва накрая с кабел 3.5 мм за стерео звук - няма никакво значение точно в какво устройство го включваш този кабел, как е форматирана паметта му, как се казват папките и колко песни има в папка. Обикновено по такъв кабел се предава аналогов сигнал за ляв, десен канал и третото жило е общ за двата. Така няма значение дали звукът идва от телефон, блутуут-приемник, друго устройство, четящо флашки, или каквото още се сетиш. Та ако устройството ти завършва с такъв кабел и няма звук при вкарването му в телефона - най-вероятно самото устройство е дефектно. Понякога причината е елементарна - някое кабелче се е разлепило от спойката, но може и да е нещо, което е непоправимо. Без да променяш никакви настройки - пробвал си в същия момент с обикновени слушаки дали има звук през телефона, нали? Но преди всичко - покажи го на картинка да сравним с подобни. И да - 40 лв. за монтаж на това може би е много, затова има подобни форуми като този, в които хората си помагат за различни неща. Преди да правиш каквото и да е занапред - първо питай във форума. Всички сме тук за да си помагаме един на друг, кой с каквото може. Все някой може да е минал по този път вече и да го е утъпкал.
  12. 1 точка
    Поразгледах малко из нета по казуса с липсващия Евро стандарт в талоните ни. Най-ранните следи за проблем са от 2014-та. Тогава на единици, проявяващи интерес към въпросното (V. 9) *** е предлагано да изискват документ от представителството на марката, който е бил безплатен. После (с лавинообразното нарастване на интереса към този документ), съюзът на вносителите на автомобили е взел решение "вече да бъде платено", понеже са видели че различните административни органи си "прехвърлят топката". Първоначално този документ е служил за пред данъчните, но в последствие те са вдигнали ръце (по нареждане отгоре) и са "подали" на КАТ, за да добиват още приходи за хазната - поправяйки собствен пропуск (понеже във всеки стар европейски талон с който се внася колата си има Евро категория). И тогава е имало "брожения от граждани", да се подготви директива с разписани евро стандарти (задължителни за производството на автомобилите) и да се разпрати по общините, за да не "ескалира напрежението" сред населението, но това не е направено. Точно в този момент ми стана ясно че и това безхаберие е умишлена "държавна политика", а новите Еко промени са прах в очите на Европата. Повечето хора няма да си мръднат пръста (камоли да извървят описаният от колегите по-горе път) и по статистика БГ-то ще продължи да се води държавата с най-вредният автопарк. Ясно е и че краткосрочният финансов интерес на държавата надвива дългосрочните ползи от въздигането на реномето и, или както казваше деда ми "по-добре бобец днес, отколкото - някой ден кифтета". Дали нещо ще се промени в народопсихологията ни ...
  13. 1 точка
    Благодаря колега за помощта и напътствията. Проблема при мен очаквам да се реши всеки момент. Закарах я на майстор - мой познат и доверен в Нови Искър с репатрак. Установи се че тока стига до буксата на делкото. Човека го свали разглоби и след замервания се оказа че е изгоряла бобината - то и с просто око се виждаше как е опушена с бяло сивкаво син пушек и на едно място е като нагар. Сега очаквам да ми я заменят с нова и се надявам проблема да се оправи. Благодаря на всички
  14. 1 точка
    Това са цени от бултрако на някой неща за акорд 8,2.4,К24Z3,ръчка Пратих човек дс пита информативно и ви ги поствам и на вас. Цените са от днес (6.02.2019) ,слагам дата за да може да се види разликата ако някой отиде да пита за части в бъдеще. Тези дни ще отида до магазин на хонда в Лондон и ще питам за същите неща,да видим разликата и ще преценя от къде ще взема цяла лява полуоска. Реших да я сменя цялата направо.
  15. 1 точка
    Не знам при какъв майстор си ходил, но проблемът едва ли е в клеми и акумулатор, щом майка ти я е карала "докато го стопи" ... Лампата свети при проблем в зареждането. Най-вероятно проблеми с алтернатора (викат му и динамо) Ако помислиш, ще се сетиш, че ако извадиш клемата на плюса (или минуса), не само тази лампа, ами и кьорава друга няма да свети
  16. 1 точка
    Моля за извинение, ама какво отношение има Low-speed pre-ignition към F18B2 мотора (гледам профила на BlueDeam4)? Предполагам, че маслото е за този мотор? Low speed pre-ignition (LSPI) is a premature combustion event, occurring prior to spark ignition in turbocharged, direct-injected (DI), downsized gasoline vehicles. As the name implies, it occurs when engines operate at low speeds and high loads. It can result in extremely high cylinder-pressures and can lead to heavy knock.
  17. 1 точка
    Чаках да минат малко километри, за да дам сравнение. Двигател K20Z4: - Repsol 5/50. Първоначално в сервиз сложиха това. Имах съмнения, че не е точното след като бях им донесъл друго но се доверих. В последствие питах и във форума и прочетох и в чуждите сайтове дали въобще може да се кара с него. Може но ако се настъпва газта на топло време. В крайна сметка проблеми нямаше с този вискозитет но не е точният със сигурност за ежедневно ползване. Изкара 3500 км. и сменено на толкова от които 2000 магистрала. Двигателят работеше добре, тихо, нямаше харч. Имаше по-труден старт на студено което е нормално с оглед вискозитета. - Ravenol VSI 5/40 с изминати 4500 км. и сменено на толкова от които 1500 км. магистрала. Двигателят работи добри с него, пали лесно, моторът работи тихо.Харч не е имала с него. - Amsoil 5/30 Signature - Пали много леко при ниски температури, двигателят се развърта много леко, разходът на гориво спадна с 1 литър и повече сравнено с другите 2 масла.Опасявах се, че ще има харч на масло.След изминати до момента 2000 км. от които 1000км магистрала, не е мръднало от щеката.Надявам се да остане така. Най-общо казано от 3-те вида съм най-доволен от Amsoil до момента но Ams-a е сменен краят на есента т.е нямам идея как ще е лятото с него.
  18. 1 точка
    Между другото това си е cruiser. Не очаквай да караш успешно в трафик и да се мушкаш между автомобилите. То как да се мушкаш, като е с широчина на ATV или половин кола. За града ще ти е сложно със сигурност, но като го лепнеш на магистралата, кеф ти Гърция и къде ли не! И аз с 200 кг. се оправям, но от там нагоре си е сложничко. T-max-а, който карам се оказа доста тежък, с нисък център на тежестта и реално задна и предна гума не можеш да придърпаш, а пък съм 187см и 95 кг. Където е тясно го мъча на централната стойка с някакви набирания, приплъзвания и клизми.
  19. 1 точка
    @goga Хронологията е следната: Изглежда маслото губи лека-полека диспергиращите си свойства. Капките на 6000 и 7130 км показват, че обемът се е изпълвал със сажди, които са били равномерно разпределени и добре диспергирани - малки по размери и добре разпръснати навсякъде. Последната капка (на 8100 км) показва тежки слепени фракции от сажди, които са формирали граничната зона на ядрото (пръстена). Цветът на самото ядро е по-тъмен от този на предходни капки (вижте зоната на дифузия и ядрото) = има ескалиране на натрупаната мърсотия. Концентрацията на замърсяванията в ядрото и краевата му зона (пръстена), което е съпътствано с изсветляване на зоната на дифузия, показва загуба на диспергиращи свойства и натрупване на по-тежки замърсявания в маслото (обърнете внимание на окрупнените парчета сажди около пръстена), които трудно се разтичат в зоната на дифузия или просто не могат да го направят, тъй като са големи и не могат да бъдат носени от фините фракции на маслото (затова зоната на дифузия е "изсветляла" частично). Във връзка с горното и за справка вижте и този пост - КЛИК Налице е и обводняване (къдравият край на капката), което все още е от сравнително неголяма степен. goga, аз лично бих следил маслото изкъсо следващите 500 км, и ако посочената по-горе тенденция продължава бих го сменил на 8500 (9000 км). Поздрави!
  20. 1 точка
    Като чета какви ремонти сте правили и ми става ясно колко са здрави ХОНДИТЕ. Всички на 150 000км, пък мноооо чупливи! И да не съм off. Колата ми струва 140/150лв. на месец само да я имам! /Масла, филтри, накладки, дискове, гуми, застраховки, данък и винетки/! Всичко друго извън тези описи доказва километраж над 300К, ОСОБЕННО ПРИ ХОНДА!
  21. 1 точка
    Здравейте, колеги, Поредната капкова проба на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. 1-ва проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. 2-ра проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. 3-та проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. 4-та проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. 5-та проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. 6-та проба направена на 18.10.2018, изминати 4096км. 7-ма проба направена на 07.11.2018, изминати 5204км. 8-ма проба направена на 28.11.2018, изминати 6373км. 9-та проба направена на 12.12.2018, изминати 7044км. 10-та проба направена на 07.01.2019, изминати 8050км. Това е 11-та проба направена на 31.01.2019, изминати 9040км. Ето и подробностите: 1) Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 50 хил. км.; 2) Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; 3) Маслен филтър – HAMP; 4) Общ пробег на автомобила – 272 359 км; 5) Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 9040 км.; 6) Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; 7) Средна скорост – 38км/ч.; 8) Период на експлоатация – 28.07.2018–31.01.2019; 9) Моточасове – около 238 м.ч.; 10) Изразходвано гориво – 940л. пропан бутан и 90л. А95; 11) Ктм = (940+90)/3.9л. = 264; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател, 10 мин. след гасене и е сушена 24ч. на стайна температура; 13) Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; 14) Доливане - не съм доливал, но забелязах, че нивото е паднало с 2-3 мм под средата. Предполагам, че това са около 100-200 гр. за доливане; 15) Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; 16) Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км., 3-4 пъти седмично кратки разстояния в града и няколко пъти в годината дълги междуградски пътивания; 17) Стил на шофиране - умерен (в 90-95% от времето оборотите са между 2 и 3 хил.). Старая се поне веднъж дневно да изфорсирам до 6-7 хиляди оборота за кратко, за да повиша налягането на маслото и да стигне навсякъде; 18) Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия. Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение и предишните проби. Като гледам вече все по-отчетливо се вижда замърсяването, но според мен още има ресурс в маслото.
  22. 1 точка
    Да, не е източвано напълно старото масло, а колкото изтече през пробката. Старото масло го смених на ок.7500 км и грубо ~250 моточаса (+/- 20) със сходен режим на работа градско/извън 60/40 и немалка част е карано на бензин. Сигурно му е било малко множко, но за жалост зе забави с близо месец възможността ми за смяна. За съжаление нямам достъп до настройки на принтерите около мен и изсветляват/пожълтяват капката прекалено много. Затова снимам с телефон. Прилагам още 2 опита за снимане с телефон с повече дневна светлина, по-прав ъгъл на осветяване и малко по-равномерно разпределена осветеност. Надявам се е по-добре, това е най-доброто, което мога да направя. Освен следващата капка да я снимам с DSLR. Балансът на бялото трябва да се оправи, че жълтеят, но ги оставям така нарочно – вие преценете. Листът зад капката е съвсем бял. Капката на тези снимки е на около 26 часа съхнене на стайна температура. Надявам се да не е фатално.
  23. 1 точка
    Тази проба е по-скоро да видя дали стъпките ми са коректни и в същото време за сравнение с бъдещи проби: 1) Автомобил – Honda Accord Tourer AT, K24A3, 2003 г.; 2) Масло – Ravenol FO 5w-30; 3) Маслен филтър – Purflux; 4) Общ пробег на автомобила - около 187 000 км. От около 5800 км с газов инжекцион; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 582 км (341 градско, 241 магистрала); 6) Цикъл (градско/извънградско) – 60/40; 7) Средна скорост - около 32 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 21-01-2019 – 29-01-2019 (1 седмица); 9) Моточасове – около 18 (ок. 2 часа на магистрала, ~4 часа в Пловдив и ~12 часа в София); 10) Изразходвано гориво - ок. 78 л LPG; 11) Kтм = (78 л./ 4.5 л.) = 17.3 (приемам, че това е отношение на изгорено гориво към к-во масло); 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (12-13 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. 15) Други: – Маслото не искаше да капне от щеката затова е взето с термошлух 1.5мм димаетър, потопен в маслото, засмукано леко от другия край и капнато върху листа. При ваденето паднаха няколко капки на земята, така че тази от пробата не е първа. – Колата гори някакво масло, но не знам колко защото по време на миналото масло (първото откакто е с мен) смених гумички на клапани. Така че колко точно, ще видя с това масло – Начин на каране: доста рядко над 3000 оборота. Магистралното каране беше един курс София–Пловдив–София с поддържана скорост м/у 100 и 120. – Скенерът не ми свърши работа и не намерих как да го настроя. Затова снимката е заснета до прозорец със смесена светлина от изкуствено (офисно) осветление и облачно време към 8:30 сутринта. – Няколкото черни точки са от листа хартия. Мисля, че бяха попаднали малки боклучета, но нямаше как да го сменя.
  24. 1 точка
    Само да уточним. Не съм го препоръчал! Обясних на колегата кои са Петронас, какво представлява това масло и че ако е скъпо - няма смисъл да се трошат излишни пари. Решението да го пробва е изцяло подчинено на собственото му любопитство. Относно капковите проби - адмирирам. Интересно ще е да видим как ще се развива...
  25. 1 точка
    Привет на всички...Наближава да сменя олиото на хондата и снощи се разрових да търся такова...Много се двоумях да ли да "изневеря" на Мобила, защото двигателя работи повече от прекрасно с него( Mobil 1 FS 0w40)….Реших се накрая , КАТО ПРЕДИ ТОВА се консултирах с колегата @dandilov, за което му БЛАГОДАРЯ и го поръчах - Petronas Syntium 7000 0W-40. Изцяло от любопитство го правя, мисля да го подложим и на капкови проби и гурутата във форума да го анализират с времето За сега е това колеги..желая Ви успешна седмица.....
  26. 1 точка
    Мисля, че този манюъл е точно каквото ни трябва. Дано и еладжията да мисли така. Благодаря rollin.
  27. 1 точка
    Колата няма да запали с чужд компютър заради имобилайзера( Сашо се бърка щото неговия е афтърмаркет и може с едно кликане да го забрани :)) Ето Сървис Менюал на Acura TSX първа генерация която е едно към едно с нашите Акорд-и http://www.redliners.ru/manuals/Acura TSX.zip пп.. не знам дали това ще е от полза
  28. 1 точка
    Надявам се ще поемат за тяхна сметка какво излезе ? Вариант е слаба връзка някъде както са писали колегите. Случайно да ти е рефлашван компа ? Проверете бушоните, и инсталацията .
  29. 1 точка
    Може да ме бъзика само някой ,който не ме познава.Аз не робувам на марки и умирам да тествам всичко...
  30. 1 точка
    Равносметка за Honda Civic 1.6 i-DTEC (FK3) през 2018г: Изминати: ~ 35 000км Заредени: ~ 1500л Ср.разход: 4,3л/100км Време на пътуване: ~ 500 часа Ср. скорост: ~ 70км/ч Разходи: ~ 3700€ (застраховка, данък, гориво, обслужване, рез. части)
  31. 0 точки
    Honda Accord CN1 дизел закупена на 165хиляди през 2015г Март месец. *Масло,маслен филтър,горивен филтър,филтър купе,въздушен филтър на 170хиляди - 600 лева *2 полуоски афтърмаркет с ремонта 600 лева на 173хил *Тампони на преден ляв носач - вътрешен и предния който е - 200 лева 175хил *Пистов ремък 40 лева ремонта от мен на 180 хил,масло маслен филтър със смяната 200 лева,Дискове с накладки предни и накладки само за отзад 400 лева *Задна машинка на ксенон 30 лева втора употреба ремонта е от мен на 182 хил *Акумулатор 180 лева Бош 185хил *Масло,маслен филтър 150 лева 190хил *Масло маслен филтър,горивен филтър предни биалетки 400 лева 200хил,въздушен филтър, филтър купе 50 лева *Биалети задни 100 лева с ремонта,тампони стабилизираща щанга 10 лева ремонта от мен 210хил,2 крушки ксенон 200 лева с ремонта *Масло,маслен филтър 120 лева смяна от мен 220хил смяна на предни горни шарнири ляв и десен 100 лева *Масло,маслен филтър 120 лева смяна от мен 230хил *Масло,маслен филтър,горивен филтър, въздушен филтър,филтър купе 300 лева ,реле климатик 10 лева 240хил -Пистов ремък 40 лева ремонта от мен с 2 ролки за 80 лева двете *Хидравличен маркуч + хидравлична течност 150 лева,рециклиране на хидравличен маркуч 40 лева 245хил *Съединител с маховик,смяна на преден долен шарнир,реглаж и тн 5600лева смяна на масло и филтър 200 лева -ремонта на съединителя с маховика е 160 лева на час 250хил *Смяна на заден десен спирачен апарат с държач дискове и накладки 1100 лева ремонт 160 лева на час 255хил *Масло маслен филтър 170 лева 260хил пистов ремък 40 лева ксенонова крушка 60 лева *Масло маслен филтър 170 лева 270хил *Масло маслен филтър,горивен,климатик и въздушен 300 лева 280хил *Полуоски БлуПринт 320 лева общо за 2те с ремонта 500 лева *Масло маслен филтър 170лева 290хил *Носачи предни долни в много добро състояние 2ра упортреба ляв и десен,шарнир преден долен ляв с ремонта 450 лева ИНФО Гуми регенерат всезонни комплект предни и задни 250 лева карани 80 хил км Гуми Ханкок всезонни предни 2 годишни на около 70хил и задни на 6 месеца на 20 хил км в момента 400 лева Масло Кастрол едж 0в30 ц3 , Маслен филтър Бош,Горивен филтър Бош,Филтър климатик Бош,въздушен ЯКОПАРТС Полуоски БлуПринт,Шарнири долни Майле,долен шарнир ОЕМ Сменени са Антифриз и масло на ск.кутия по 2 пъти и спирачна течност веднъж за 80 лева (антифриз + масло ск. кутия около 400 лева) Цена на полуоска 160 лева Цена на маслен филтър 10 лева Цена на горивен филтър 40 лева Цена на Пистов ремък 40 лева Континентал/Бош Цена на дискови спирачки без накладки Brembo 160 лева накладки Брембо 50 лева Шарнири на Майле 30 лева РАВНОСМЕТКА -
  32. 0 точки
    Абсолютно подкрепям мнението на fena. Още повече че удара е фронтален и деформациите са поети от надлъжните греди и предвидените по тях деформационни отслабвания. В 99,99% при такъв тип удар, по окачването няма каквито и да са щети (при страничен удар вече е друго). По отношение мнението на колегата с японския ник, без по никакъв начин да се заяждам, бих искал да го попитам, дали твърдението му е от професионална компетенция или ей така просто да има нещо да напише, с цел да не му се схващат пръстите! В подкрепа на моето мнение прилагам скромен снимков материал, от моя кола (Сивик Фастбек - по известен като "Англичанка"), възстановена лично от мен, в сервиз на мой приятел с негова помощ и подкрепа. Удара е фронтален в страница на автомобил пресякъл ми пътя в средата на кръстовище (отнел ми предимството и не спрял на знак Стоп) с над 90 км в час. При това освен деформация на надлъжните греди към купето, имаше и странично изнасяне с над 50 см наляво (посукване). Операцията включваше действия по връщане на гредите, доколкото е възможно в първоначалния им вид, след което асиметричното им рязане и напасване на три координатен професионален стенд по заводските монтажни реперни точки, на нови и здрави греди, предна маска (очиларка) от автомобил донор, както и подмяна с втора употреба греда под броня, предни капак, броня, нови фарове, воден и климатичен радиатори, втора употреба калници, казанчета за чистачки и хидравличното масло. Резултата е показателен и изместването от фабричните размери е точно "0" - НУЛА! След всички автотенекеджийски дейности, автомобила е преминал всички видове стендове и тестове на три координатен професионален стенд и технотест, монтаж на окачване и двигател с последващите автобояджийски дейности и пълен технически преглед в сериозен пункт за ГТП. След това автомобила се кара активно и безпроблемно повече от 3 години без каквито и да са проблеми по окачване, носене на която и да е посока или износване на гуми и т.н. Фена може да потвърди написаното от мен, тъй като е виждал и познава добре автомобила. Вярно труда не е малко. Важно е желанието и любовта към автомобила. Водещо при избора за захващане с цялостната дейност е да няма ръжда по купето, както и двигателя и окачването да са в добър вид още преди удара. Ако всичко това е налице операцията си струва, и при добро търсене на части и наличието на приятели готови да се отзоват за каузата да върнат един автомобил в изрядно състояние е направо удоволствие, макар и нелеко. Поздрави и дано съм бил полезен и изчерпателен, въпреки че нямам снимков материал по цялостния процес.
  33. 0 точки
    Назначили Айшето за чистачка в местното предприятие. Първите дни идвала на време на работа, но след това взела много да закъснява. Извикал е един ден шефа при него да говорят. - Виж сега, Айше - казал той, направих компромис като те назначих на работа, но ти всеки ден закъсняваш. Вчера 2 часа закъсня за работа, това не може да продължава така. - Виж сега, Началник - казала Айшето, ся щи обясня що закъснявам. Начии, прибирам се аз от работа към 6-6,20 вечерта и дет са вика ощи не съм са саблякла и кат мъ хвани свекъра -секс, секс 2 часа. Пооправя са аз, нахраня чаветата, и тъкмо да си лягам - кат са върни вкъщи на моя брат му, ма пил две, три мастики и кът ме емни и той още поне два часа. Къде 12 си легна и а да заспивам и кат си дойди моя, ма пил поне 6 мастики и кат мъ фани и той та до 3 часа най малко мъ ибе. И така всеки ден. А кажи ми ти ся, как да стана да дойда навреме на работа? -Брей, казал Шефа. Ще взема да ида да поговоря с тия твойте хора да та оставят малко на мира да се понаспиш. Ааа-дръпнала са Айшето. - Началник, ти май не мъ разбра - мен секса не ми е много, спането ми е малко!
  34. 0 точки
    Снощи си го мислех, но сега вече съм сигурен - Тойота Рав4 е твоята кола!
  35. 0 точки
    Извинявай Златко, обаче не можеш ли да отделиш 10 минути да си премислиш въпросите и ограниченията и да ги опишеш културно преди да губиш времето на 5 други човека с гръмкото "МОЛЯ. ПОМАГАЙТЕ."? На боб и кафе ли да гадаем каква е правилната кола за теб? И изобщо направи ли си труда и едно търсене да пуснеш преди темата? В цяла Германия (mobile.de), няма нито едно бензиново CR-V Gen 3 до 6000 евро (поне предполагам, че "6 ев" е 6000 евро), започват от 8000 евро. Проблемът ти далеч не е дали искаш или не искаш кожа, 4х4 и 2.0 или 2.4...
  36. 0 точки
    Няма да е лошо да опитаме Нека, който има желание просто да каже, за да видим дали ще сме повече от 2ма души, защото не съм сигурен колко от хората тук са от София, но винаги може и от други градове да кажат и някой уикенд да се измисли нещо компромисно. Аз предлагам просто, който прочете това и има желание, да пусне по 1 отговор и да видим що горе колко човека може да се съберем
  37. 0 точки
    Днес се навършват 30 години от първото публично показване на Acura/Honda NSX, състояло се на 9 февруари 1989 година, на специално мероприятие в Чикаго. Идеята за разработка на супер колата е от януари 1984-та, а серийното производство започва през септември 1990-та. NSX първо поколение остава на конвейера до 2006 година и са продадени над 18 000 екземпляра. След 10 годишна пауза се появява второто поколение.
  38. 0 точки
    В препълнена маршрутка се качва млада майка, около 22-23 години, с 3-4-годишно момиченце. Момиченцето започна да мрънка на майка си на тема "Мамо, купи ми Барби!". Майката влиза в ритъм и отговаря с "За какво ти е Барби, имаш си вече три, по-добре да ти купя нещо друго". След няколко спирки стратегията на момиченцето се променя. Тя изведнъж става важна и млъква, като видимо се сеща за нещо коварно. И след още една спирка се издава: - … Ако не ми купиш Барби, ще кажа нещо за теб на баба! - И какво толкова ще кажеш на баба си за мен? - Ще разкажа, ще разкажа! Аз видях нещо! Цялата маршрутка затаява дъх, за да чуе какво точно е видяла малката. - Е, и какво си видяла? - Аз видях как ти вчера целуваше пишката на тати! Цялата маршрутка избухва в смях, също и шофьорът. Майката помолва шофьора да спре и слизат. Качват се млад мъж с момченце, някъде около 8-годишно. Пътниците продължаваха да се хилят, младият мъж и той почва да се подсмихва гузно, без да знае на какво точно се смеят останалите. И в този момент синът му изтърсва: "Тате, купи ми смартфон!" Маршрутката избухва в такъв смях, че шофьора спира, за да се смее на спокойствие. След като си поема дъх, се обръща към младия мъж: "Братче, по-добре му го купи, не дърпай дявола за опашката." Младият мъж пътува 4 спирки, през цялото време хората се смееха, а той седеше в пълно недоумение, вероятно мислейки си че се вози в маршрутка с идиоти.
  39. 0 точки
    Грешката е моя! Сега видях какво съм написал (ДПФ), за (МАП) сензора става на въпрос (намира се на кутията на въздушния филтър). Съжалявам, но само тези снимки съм запазил.
  40. 0 точки
    Антифризът има живот и трябва да се сменя периодично. Но интервалът е доста голям. За оригиналният, според ръководството е 100 хил. км или 5 години, което дойде първо.
  41. 0 точки
    Няма нужда да го сменяш, ако забелязваш намаляне на количеството, доливаш
  42. 0 точки
    6к евро за читаво ЦРВ 3 бензин забрави, вози твърдо
  43. 0 точки
  44. 0 точки
    Я го снимай това нещо което си пръскал и го качи , че ми е много интересно какво животно е ?
  45. 0 точки
    Разгледах внимателно анализите на мобила с които бях и мегуина..Калцийте в мобила са 3645, мег- 3453, сулфатната пепел и при двете масла е 1:1 1,40 Повече бор в мобила..определено, киселинността е в повече при мобила, молибдена преобладава повече в мегуина..Аз мисля че няма да имам някакъв сериозен проблем с това масло, било то за едни 6000км. п.с. недей така ме сяпа с тези калций - Low-speed pre-ignition, че започнах да си превеждам и да гледам някакви лоши клипчета в тубата, ще ми докараш инфаркт
  46. 0 точки
    Здравейте.....Така, явно няма да пробвам този Петронас, поради това че, пичовете от който го поръчах не ми го изпратиха, звънях им, писах...ДОТУК! Даже се отказах, като поразгледах, лаб. анализи и попрочетох различни мнения - не е това което изглежда ...Тааа 2 вечери чета в руския форум и останах приятно изненадан от това масло, лаб. анализ - Meguin Megol Super Leichtlauf 5W-40 ЦЪК Вече е поръчано оттук: ЦЪК Ще се тества...Поздрави
  47. 0 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 420 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 0 - 1070 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 43 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 02.02.2019; 9) Моточасове – около 25; 10) Изразходвано гориво - около 70 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (70 / 3.3) = 21; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация - градско направо липсва. Влизам само до входа на София. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. До момента маслото понесе доста празен ход – над 1.5 часа и то със самото му наливане в началото на месеца и в студените дни. Моторът се пали и след около 5 минути вече е на 2000-2500 об./мин., а към 10-та минута „спринтира“ с около 3000+ об./мин. Вижда се обводняване на маслото – къдравостта на края на капката. Явно маслото едва достига раб. температура за времето на работа на мотора и не може да изпари водата. Относно самото масло (субективно): моторът работи „по-твърдо“ с Shell-а, отколкото с предходния Mobil 1 ESP 5w30. Налягането на маслото е една идея (0.2-0.3 бара) по-високо от това при Мобила, но тук сигурно влияние оказва и синтетичният филтър + маслото е все още „ново“ и не се е сработил подобрителят на вискозитета (VIIs). Най-шантавото обаче е, че ми се струва, че Мобилът се справяше по-добре със студения старт и моторът работеше много по-гладко с него (направо „летеше“). При загрят мотор ми е по-трудно да различа представянето на двете масла, но мисля, че Мобилът бе по-добър. Моля не считайте, че Shell-ът се представя зле – подобно заключение би било невярно, тъй като тези чисто субективни усещания не значат, че маслото не си върши работата чудесно и не пази добре мотора. Но… трябва да призная, че у мен има известно разочарование. Ще видя как ще се развият нещата.
  48. 0 точки
    Отива един на доктор. И докторът го пита: - Кажете. От какво се оплаквате? - Ами Докторе, от известно време много забравям. - И от кога започна това? - Кое?
  49. 0 точки
    Ако първият пол не бие втория, значи е .....трети пол! Пернишка поговорка!
  50. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...