Jump to content

Симеонов

Фен
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Симеонов

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. След дълго умуване проблема се оказа наистина компютър. Смених компа + чипа от стария и колата просто запали. Причините за повредата на процесора остават неясни. Благодаря на всички, които се включиха и помогнаха с полезна информация. Във форума има хора с опит и с желание да споделят мнение как да се реши даден проблем.
  2. Цената с ключ и имобилайзер е 300лв, без 200. Утре ще говоря с хората от сервиза и може да го взема тоя от ибей. Благодаря
  3. Към момента проблем се оказва найстина в компютъра. Причината за прецакания процесор е неясна. В задачката се пита от къде да намеря компютър ? 300лв за second hand не са ли множко? Предложения? Благодаря!
  4. Изпратените схеми са точни, но все още няма резултат.
  5. Понеделник ще продължим. И според мен има прищипан кабел. Със схемата се надявам по-лесно да проследим проблемния кабел. Ще пиша отново, че това стана банално.
  6. Мисля, че този манюъл е точно каквото ни трябва. Дано и еладжията да мисли така. Благодаря rollin.
  7. Благодаря колега, сега ще прегледам нещата.
  8. Не мога да намеря ел.схемата за този модел. Някакви идей, сайтове, линкове?
  9. Не съм сигурен, но буксите са различни.
  10. Проблема си остава към момента. Към компютара на колата влизат 4 снопа. При откачането на единия успяваме да се свържем с кома на колата. При връщането на буксата обратно, връската се срива. Очевидно има нещо нередно по този сноп. Възможно е късо, прищипан кабел, скъсан или нещо такова. Проблема е че снопа е трудно проследим и електричаря иска схемата. В краен случей ще се хвана аз да го проследя тоя сноб и с мултицета да хвана кое точно събаря системата. Да напомяня, това се случва след смяна на съединител????!!!!!
  11. Всяко предложение е добре дошло. Колата е при Факира, Бисер мисля, че се казва.
  12. Помпата не включва въобще, защото се случва нещо с компа. Иначе с това бутонче пробвахме и без резултат. Благодаря колега.
  13. Здравейте! Автомобила който шофирам е Хонда Акорд турър, ръчна 2.4,2003г Скоро съединителя забуксува. Вземах нов комплект на Ашика. До тук добре. След смяната от сервиза (Велико Търново) ми се обадиха и ми заявиха, че колта не иска да запали. Опитва ли са многократно, но без резултат. До този момент не съм имал какъвто и да е проблем с автомобила. От сервиза заявяват, че са върнали всички датчици по местата и всичко е прегледано многократно. Настояват, че проблема е електрически и не е техен (естествено). Колата е препратена към електричар, при който, при размърдване на скоростния лост и запалва. При включване на задна колата изгасва и няма запалване. След включване на компютър въобще не се открива компа на колата. Незнайно как колата запалва отново и не след дълго изгасва и всичко приключва. Електричаря ми иска ел. схема, защото на сляпо не може да работи(по негови думи). Ако някой може да помогне с таква схема за к24а3 ще бъде супер много от полза. Тази сага продължава вече трета седмица. Съжалявам за неточните обеснения, но за пръв път се срещам с подобна проблематика. Другата ми кола е Ровър 620 си и освен да карам друго не съм правил. Благодаря колеги!
×
×
  • Create New...