Jump to content

Dakota

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно Dakota

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.01.1980

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.2/2006/ I CDTI/N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

227 профилни разглеждания
  1. Да, така е! Остана ми 500мл. спирачна течност и точно това ше направя на пролет. Благодаря отнов, за спестените ядове и финикийски знаци
  2. Ето какво се получи: Всичко е точно така, както го е описал колегата „CARPERA“, като разликата за ЦР-В втора генерация е „поне при мен“, че пробките за обезвъздушаване се развиват с ключе № 10. В казанчето течността беше по-тъмна от оригиналната, но чиста. След като я източих по описаният подробен начин от колегата „CARPERA“, долях нова течност и започнах да източвам спирачна течност от задно ляво колело и излезе спирачна течност със консистенция на боза. Повторих процедурата на всички колела докато започне да изтича чиста течност. Накрая и направих компютърна диагностика и принудителна активация на ABS на всяко едно колело и проблема беше решен. По-добри спирачки несъм имал до сега на Хондата. Благодаря на колегата „CARPERA“ за публикуваната тема.
  3. Ето и моя проблем с ABS на ЦР-В 2-ра генерация 2.2 дизел: Когато спирам (дори рязко), колата няма проблеми, но включили се ABS (преплъзнели колело) педала на спирачките потъва и вече няма спиране. За сега няма индикация на таблото, че има повреда в ABS системата. Една от причините поради която може да се получава този проблем е модула на ABS - някое клапанче да заяда. Мислех да подменя целия модул, но сега през почивните дни, ще опитам с подмяна на спирачна течност и почистване на системата. Надявам се да се оправи модула на ABS, но независимо от резултатът ще споделя във форума какъв е ефектът от профилактиката.
  4. Ще го обясня по следния начин: На единия крак обуваш зимна обувка 41-ви номер, а на другия сандал за лятото пак 41-ви номер. Ти ще се чувстваш ли комфортно и няма ли да замяташ единия крак?
  5. Dakota

    Пукане във волана.

    На 100% е от лагера на амортисьора. Смени лагера или ще счупуш и пружина, а това винаги става във завой.
  6. Dakota

    Странно тропане

    Провери си кардана(карета) и тампаните на мотора. Успех и пиши каква е развръзката!
  7. И за мен е от капачката на делкото, при руските машини това им беше основния проблем. спукана капачка или счупена прожина или бушон на палеца на делкото.
  8. Имаше тема точно за проблема с преплъзване на съединителя. Та там се установи, че в интервал от 160 000 до 190 000 съединителя трябва да се смени, поради симптомите описани по-горе в темата!
  9. Имаш въздух в охладителната система, или е от гарнитура на главата (смуче въздух) или не е обезвъздушена (има въздушен джоб). Това е за което се сещам за охладителната система. Успех!
  10. Всичко казано от Emicha е вярно, но може да започнеш от най-лесната диагностика - тампони на двигател. На друга марка кола, заради тампон на двигателя смених съединителя поради същата пречина. П.С. Пиши какво си остановил и с каквото можем ще помагаме, а темата ще е полезна и на други колеги.
  11. Опиши каква е колата (марка, модел, година на производство и вид гориво е), тоест - дизел, бензин, газ, ток или на водород.
  12. Колега, поне ни дай повече информация, иначе трябва да хвърляме боб за да кажем какво и има или няма.
  13. Dakota

    led крушки

    Адаптерите за ксенона нестават за лед крушки. С по-голям диаметър са, а и като дължина са различни и за това не могат да се фокусират. Иначе на самата кутия има картинки как да се поставят крушките. Вади се гривната и се закача на пружинката на рефлектора, след това нанизваш вентилатора на гумения маншон, така че да остане отвън за да може да се охлажда и нанизваш крушката в рефлектора докато щракне адаптера. За тези колеги, които искат да си поставят лед крушки и се чудят дали светят силно и дали дават добър фокус, казвам следното: Изпробвал съм лед крушките и на дълги и на къси, но не могат да се фокусират и това е. Светлината е наистина силна, но не е фокусирана. Първата вечер, когато ги сложиш на късите светлини, хората които бяха спрели на светофара пред мен си разместваха огледалата защото ги заслепявах, а си представете да карам на дълги през нощта и да се наложи да се разминем в някой тесен участък.
  14. Имаше случай, в който колегата установи, че потропването идва от масичката в багажника.
  15. Сигорен ли си, че не е от тампон - HM-DAMP1
×