Jump to content

Dakota

Фен
  • Мнения

    60
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно Dakota

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.01.1980

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.2/2006/ I CDTI/N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

317 профилни разглеждания
  1. Прочети темата, все ще ти помогне със нещо и обърни внимание на колко километра е твоята кола!
  2. Относно ABS модула е по-добре да се подмени с друг, ако е блокирало някое клапанче. Не е казано да е нов, има и алтернативи. Когато се прави компютърна диагностика, има опция да се активира всеки един датчик на колелата. когато се активира се чува все едно е задействан ABS.
  3. Малко информация за спирачната система
  4. За ролбар/булбар провери на този адрес: https://www.alo.bg/630203 или http://www.bullbar.bg/products/defense/honda/
  5. Грешката е моя! Сега видях какво съм написал (ДПФ), за (МАП) сензора става на въпрос (намира се на кутията на въздушния филтър). Съжалявам, но само тези снимки съм запазил.
  6. Направени са две процедури с обезмаслител и спрей, след това подсушаване и сглобяване. почистени са двата ЕГР (дросел), и колекторите към тях. ДПФ го почистих само със спрей, но той си беше добре.
  7. При мен всичко е почистено, но пак продължава с пропадането на оборотите.
  8. Markony добре че не си ловец, та сега трябваше да монтираш и зенитка. Наистина правиш чудеса със Харвито. Желая ти само хубави и незабравими моменти. П.С. Продължавай със снимките, че те следим редовно!!!
  9. Да, така е! Остана ми 500мл. спирачна течност и точно това ше направя на пролет. Благодаря отнов, за спестените ядове и финикийски знаци
  10. Ето какво се получи: Всичко е точно така, както го е описал колегата „CARPERA“, като разликата за ЦР-В втора генерация е „поне при мен“, че пробките за обезвъздушаване се развиват с ключе № 10. В казанчето течността беше по-тъмна от оригиналната, но чиста. След като я източих по описаният подробен начин от колегата „CARPERA“, долях нова течност и започнах да източвам спирачна течност от задно ляво колело и излезе спирачна течност със консистенция на боза. Повторих процедурата на всички колела докато започне да изтича чиста течност. Накрая и направих компютърна диагностика и принудителна активация на ABS на всяко едно колело и проблема беше решен. По-добри спирачки несъм имал до сега на Хондата. Благодаря на колегата „CARPERA“ за публикуваната тема.
  11. Ето и моя проблем с ABS на ЦР-В 2-ра генерация 2.2 дизел: Когато спирам (дори рязко), колата няма проблеми, но включили се ABS (преплъзнели колело) педала на спирачките потъва и вече няма спиране. За сега няма индикация на таблото, че има повреда в ABS системата. Една от причините поради която може да се получава този проблем е модула на ABS - някое клапанче да заяда. Мислех да подменя целия модул, но сега през почивните дни, ще опитам с подмяна на спирачна течност и почистване на системата. Надявам се да се оправи модула на ABS, но независимо от резултатът ще споделя във форума какъв е ефектът от профилактиката.
  12. Ще го обясня по следния начин: На единия крак обуваш зимна обувка 41-ви номер, а на другия сандал за лятото пак 41-ви номер. Ти ще се чувстваш ли комфортно и няма ли да замяташ единия крак?
  13. Dakota

    Пукане във волана.

    На 100% е от лагера на амортисьора. Смени лагера или ще счупуш и пружина, а това винаги става във завой.
  14. Dakota

    Странно тропане

    Провери си кардана(карета) и тампаните на мотора. Успех и пиши каква е развръзката!
  15. И за мен е от капачката на делкото, при руските машини това им беше основния проблем. спукана капачка или счупена прожина или бушон на палеца на делкото.
×