Jump to content

romborak

Фен
  • Content Count

    290
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

romborak last won the day on November 27 2018

romborak had the most liked content!

Community Reputation

156 Good

About romborak

  • Rank
    Потребител
  • Birthday January 28

Contact Methods

  • Skype
    123

Profile Information

  • Кара
    Accord '09 Tourer R20A3 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Recent Profile Visitors

1025 profile views
  1. Здравей, колега, И аз съм го пробвал. Може да се сдвоят два или повече телефона, но активен в даден момент е само един. Системата си ги помни, но можеш да говориш само през единия. Ако получиш обаждане по неактивен, ще си го ползваш без HFT. Когато има сдвоени два или повече телефона, можеш да задаваш с гласова команда кой да бъде активен в момента и да го ползваш докато шофираш. Не си спомням обаче каква точно команда се задаваше.
  2. И при мен понякога се оплакват. Но си мисля, че няма как да е иначе при положение, че микрофона не ти е близо до устата. Иначе микрофона се намира в предния плафон на тавана и не знам дали може да се чисти. Ако някой го е правил нека сподели.
  3. Виж 3 поста по-нагоре. Има линк към темата.
  4. Мисля, че са оригиналните. Поне в coxmotor ги дават за такива, а парт. номерът е такъв. Показвал съм ги и на Слави и според него са такива. В момента колата е на 290 хил.км. Аз съм й минал почти 70 хиляди и не съм ги сменявал. Според сервизната книжка, която получих с колата, са сменени на 110 хиляди и след това нямам информация. Като купих колата ме увериха, че е обслужена преди да бъде пусната за продажба (вкл. и свещите били сменени), но аз си имам едно на ум и заради това ги купих. Ако наистина са били сменени, то имам още около 50 хиляди с тях, на за да съм сигурен си питам Слави всеки път, но според него няма нужда докато не започнат да дават проблеми. Той ги проверява при всеки реглаж на клапаните.
  5. Още не съм сменявал свещи. Като ходя при Слави за обслужване той ги проверя всеки път и ми казва, че няма нужда все още да се сменяват. Иначе аз си поръчах от coxmotorparts.co.uk с общите поръчки един комплект NJK иридиеви Part Number-12290-R60-U01 и ми излезе 137лв. Сега си седят в жабката и чакат да им дойде реда. Според моята сервизна книжка интервалът им за смяна е 120 000.
  6. Смяната на пиропатрона е безплатна и става за около 30 мин. Моите лайстни ги провериха и казаха, че нямат проблем и не са ги пипали, та не мога да отговоря иначе как се процедира. Самата проверка на софтуеъра на АТ се заплаща 26.40лв. и ако е стара версия се актуализира, като по спомен се доплащаше още около 30лв. Моята се оказа актуалната и не съм доплащал.
  7. Здравей, @abraxas, Вече има изписано доста по въпроса. Ето ти две теми още от първата страница:
  8. Колега, @dandilov, би ли споделил кои са тези масла според теб?
  9. Багер закача последен модел мерцедес. От мерцедеса слиза мутра и се засилва към багера, и злобно отваря вратата... Вътре седи огромен багерист, който едва се побира в кабината... Гледа го от високо, и пита: - Кво искаш, бе? - Ами..., ключ 19 имаш ли? - Не, аз до 27 ги завивам с ръка...
  10. Има си DVD специално за навигацията. На комбито е в багажника под кората, навътре близо до задната седалка. Предполагам и на седана е в багажника. Вадиш стария, слагаш новия и ъпдейтваш. Много е важно е да не се гаси двигателя докато се ъпдейтва системата.
  11. Чета темата от поне 2 години. Не съм нито технически, нито химически грамотен. Просто искам да се информирам какво масло е най-подходящо за мотора ми и след толкова много четене отново не съм сигурен. Има много информация, но ми се струва, че темата вместо да информира, по-скоро обърква. Въпреки че имах желанието и положих усилия да прочета, разбера и след това следя всичко (включително правих и немалко капкови тестове), отново не мога да си отговоря еднозначно на въпроса "какво масло по дяволите да си сипвам в мотора?". Накрая реших да се доверя на @Markony и наливам това, което препоръчва в един свой пост от FB групата на Хонда. Според мен освен таблицата в началото на темата, би трябвало да има и една с препоръчаните конкретни марки/модели/вискозитети. Нещо от сорта на: Двигател R20А3 - препоръчителни масла RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20, Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30, Honda Genuine HG SAE 0W20 full synthetic и Mobil 1 FS 0W-40. Двигател К24А3 - ........ Отделно от това може да се посочи кое масло е най-подходящо за ГИ, колко е препоръчителният интервал за смяна и др. От тук насетне всеки ще може да избира според бюджета си. Знам, че много колеги ще започнат да обясняват колко са условни нещата, как има много други фактори и показатели, които трябва да се вземат под внимание и т.н. Аз съм наясно, че това е така и за да получи човек конкретен отговор трябват подробности. За масовия четящ тази тема обаче такава табличка с изредени 3-4-5 примерни масла би била огромно улеснение.
  12. romborak

    ЧНГ

    Честита нова година на всички! Нека началото на новото десетилитие донесе здраве, късмет и благоденствие на всички!
  13. Преди 15-на 20 години, когато не ми се налагаше да шофирам често в София, и аз гледах по начина, по-който описва @ceco_accord, но то си е въпрос на свикване. Аз обаче съм на мнение, че тогава, въпреки, че имаше по-малко коли в София, имаше повече бабаити и се караше по-трудно. Сега сигурно има 2 пъти повече коли, но хората като цяло са станали по-толерантни и, поне според мен, се шофира по-лесно. Виж паркирането си е голям проблем. Скоро имах възможността да получа и страничен поглед от хора, които от дълго време не живеят в България. Имам позната, която от 20 години живее в Бостън и миналата пролет, когато беше тук на гости, сподели, че според нея тук караме като "камикадзета". Няколко месеца по-късно се наложи да карам братовчедка ми до летището за да се прибере в Дубай, където живее от 2002. Тя пък ме попита "Абе вие тука защо всички карате като пенсионери?". Та, има гледни точки и гледни точки.
  14. Ключова е втората част "или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm" и най-вече думичката "или". Така законът ти позволява спокойно да си караш с всякакви гуми, стига да са с поне 4мм грайфер. Друг е въпросът какъв трябва да си за да караш с гуми, които не са подходящи за зимни условия.
  15. Нали се сещате какво пресипване на гориво ще настане? Един автомобил с висока екологична норма ще налива огромни количества уж за него и после ще ги препродава на такива с Евро 0 с малака надценка, или приятели ще сипват по един пълен резорвоар за други приятели и т.н. Виждам, и то не рядко, хора, които пресипват с туби открадната нафта я от ЖП, я от някой TIR, така че това с облагането на горивото няма как да се случи. Ние сме много изобретателен народ, не го забравяйте. Трябва проста и ефективна схема, защото колкото е по сложно, толкова повече варианти за "вратички" има.
×
×
  • Create New...