Jump to content

romborak

Фен
  • Content Count

    266
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

romborak last won the day on November 27 2018

romborak had the most liked content!

Community Reputation

143 Good

About romborak

  • Rank
    Потребител
  • Birthday January 28

Contact Methods

  • Skype
    bsd_matthew

Profile Information

  • Кара
    Accord '09 Tourer R20A3 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Recent Profile Visitors

835 profile views
  1. Здравей, колега, Моят Акорд също дойде с ремонтния комплект и аз, понеже съм кривил джанта и в такива ситуация без истинска резервна гума си за никъде, реших, че ще си взема една "патерица" въпреки надутите цени. Размерът е 135/80/R16, 5х114 , 64.1, с part. No 06421-TL0-305. Това е обаче за 2.0 бензин. Не знам дали за дизел е същото. Моята я взех от моргата в Дружба за 140.00лв.
  2. Здравей, колега, Добре дошъл. Според мен, при избора ти на кола, водещо трябва да е състоянието й. След това идват разходите за гориво и ремонт и обслужване, които са приблизително равни - при мен за 53 хил.км. общите разходи за гориво са почти колкото за ремонти обслужване. За дизелите на 8-ма генерация съм чувал и чел, че са по-скъпи за поддръжка и съответно икономията, ако има такава, ще се компенсира. Естествено, че няма как да се направи точна сметка и при всеки е индивидуално. Обсъждано е това и тук във форума. Има разлика от градско до градско - едно е в София, друго е в Търговище. Аз лично, след като дълги години карах дизел, реших да мина на бензин и да сложа газ. Доволен съм. В подписа ми има линк към сайт, в който си следиш разходите и там можеш да видиш моята статистика и да сравниш с някой дизел. Успех с покупката и да се похвалиш
  3. Не мисля, че е , колега @ogi28b, Чета андроид форума доста години преди този и няма нещо за Mi8, което да не съм изчел. И ние четем 😀 Питал съм също и нямаше кой да ми даде смислен отговор защо, когато си купих телефона, не успявах да го свържа с колата. Мислех, че причината е, че съм с xiaomi.eu ROM, но след доста опити и накрая след чистене на кеша, рестартиране на колата, телефона и без никакви други BT устройства наоколо успях. Също така попрочетох и за този BTtestmode и се оказа, че проблем с него има само в 1+. Всяка марка има различни проблеми с BT системата на Honda. Явно просто е калпава. Та заради това си мисля, че всеки модел телефон трябва да търси решение и това за 1+ не решава останалите.
  4. Това приложение не го откривам на моя Mi8. Може би е само на 1+?
  5. Според мен ако попаднеш на нещо, което ти хареса, дори и да платиш повече отколкото би платил за една "италианка", си струва, защото в Швейцария колите генерално са по-добре поддържани и ако пък има и техен валиден преглед "MFK", то наистина ще имаш гаранция, че взимаш добра кола и всичко й е изрядно. Шансът да попаднеш на калпава бройка е минимален. Винаги е по-добре ти да си я вкараш или някой да ти я вкара по заявка, отколкото да разчиташ на джамбазите тук. Поне аз така мисля. Относно това дали има начин да се провери дали е платено митото - не съм вещ в материята, но според мен няма как да стане сделка ако не са платени мито и ДДС. Освен ако не я вкарат директно на твое име и ти да си задълженото лице. Все пак някой по-запознат е добре да се изкаже по въпроса.
  6. Моят Акорд е внос от Швейцария и мога да потвърдя, че се плаща и мито, и ДДС. Както те е посъветвал колегата, е най-добре да минеш митница на по-ниска стойност, защото иначе първо се начисляват 10% мито върху декларираната стойност и после 20% ДДС върху получената сума след митото. Аз бях помолил продавача да впише в договора за покупко-продажба, че имам проблем в АТ и заради това ми го продава по-евтино. Така минах митница на около 35% от реалната стойност и въпреки това, платих около 1500 лв мито и ДДС. Много е важно или да имаш късмет и да попаднеш на човек, или да имаш познат, който да те свърже с някого от митницата.
  7. Еднакви са. Ето тук има и торент.
  8. @zemnovodno, не при всички е така, както си писал. При някои модели, както е при мен, ръчната е на задните накладки. Специално съм проверявал, а и Слави ми го потвърди.
  9. Първо честито и много безаварийни км. При нулиране на сервизния интервал винаги първо показва 360 дни до смяна. По принцип показва км или дни, в зависимост кое е по-близо. Компютърът предполагам смята среднодновното изминато разстояние и, ако според това изчисление първо ще настъпи 1 година от смяната, показва 360, ако започнеш да караш повечко и заложените километри ще ги минеш преди да изтече година, ще ти показва оставащите км до следващата смяна.
  10. Аз съм с R20 и карам с Ravenol ECS EcoSynth SAE 0W-20 и съм доволен. Поръчвам от общите поръчки. Нямам разход на масло, но и много рядко карам във високите обороти. При смяна ми трябват 3.7-3.8л. Правил съм и капкови тестове в темата за маслата. Може да погледнеш как се представя.
  11. romborak

    Накладки

    Може и ЕВС от сайта в UK. Виж в темата за общите поръчки.
  12. Честито, колега! Много безаварийни километри! В европейския Акорд тези функции не са налични. Само в Американската версия. И аз като взех моя много търсех и питах, след като бях чел ръководство за Акорд/Акура, но се оказа, че просто ги няма тези функции в менюто на европейските модели. За мен е абсурдно да има различен софтуер (орязан) за едни и същи нива на оборудване, но явно е така.
  13. Напротив, смятат и още как. И аз мислех, че само броят километри, но се оказва, че не е само това. Може би който сменява маслото нулира брояча, а не ти е ревала защото го сменяваш само на 8 хиляди. Моята започва да реве със съобщение "Service due soon" когато останат 1500км до смяна, т.е. към 10хил.км в моя случай.
  14. Подкрепям за уведомленията са скорост. Доста са досадни. Не знам дали се води екстра, но за мен нещо като хладилна жабка е напълно безсмислено. Иначе от по-големите екстри, със сигурност не бих взел кола с кожен салон при равни други условия.
  15. Имам ELM и на него не съм виждал да показва температура на маслото, само на антифриза. Може би някой колега с HDS ще може да каже.
×