Jump to content

romborak

Фен
  • Мнения

    175
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

romborak last won the day on Май 26

romborak had the most liked content!

Обществена Репутация

58 Neutral

Относно romborak

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Януари 28

Contact Methods

  • Skype
    bsd_matthew

Profile Information

  • Кара
    Accord '09 Tourer R20A3 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Последни посетители

505 профилни разглеждания
  1. акорд 8 2.0 АГУ

    Аз съм с R20A3 и преди около 40 хил. км. сложих ГИ. Работи си като на бензин. Преди ГИ имах среден разход около 8-8.5л. на 100км. Сега е около 10.5 газ и около 0.6 л. бензин. При редовна поддръжка и с качествени консумативи - редовна смяна на масло и филтри, реглаж на клапани и редовно преглеждане на настройките на ГИ, този двигател си е един от малкото съвременни такива, които понасят добре газ и спокойно може да изкара 200-250 хил. км преди да се наложи ремонт. Аз правя по около 20 хил. км. на година. Това са 10 години. Говорил съм по въпроса със Слави и според него такъв ремонт в момента излиза около 1500лв., което за 200-250 хил.км не мисля, че е кой знае какво. Плюс това този ремонт е с цени към днешна дата, а докато му дойде времето за ремонт сигурно ще е по-малко.
  2. @stany681, С бързане рискуваш да попаднеш на нечитав екземпляр и да останеш разочарован. Ако се заредиш с търпение, ще дочакаш твоята кола. Аз моя Акорд го "дебнах" 8-9 месеца във всякакви сайтове. Имах и уговорка с един колега от форума да ми търси читав екземпляр, но и при него, който само с това се занимава, нямаше нищо няколко месеца. Така, след дълго търсене ,случайно видях обявата в autoscout и с помощта на познат, който живее в Швейцария, и отиде отиде и да го види на място, се случиха нещата. И пак си беше чист късмет. След като купих моята, следя от чисто любопитство обявите от Швейцария и, за две годни излязоха само 2бр. на цена на цена под 7хил. франка и в добро състояние, а според мен за да се впишеш в твоя бюджет от 15 хил., трябва да търсиш до тези пари.
  3. @Cyreon, при мен преди две години климатикът спря да работи и, след като закарах да го погледнат, се оказа, че е изгоряла бобината. Смениха ми я за 150лв. и от тогава не съм имал никакви проблеми. Този шум, за който говориш, си мисля, че и при мен има подобен още от както взех колата. Чудех се от какво е и ходих и при Слави да погледне. Той го хвана със стетоскопа. Каза да карам така. Било лагер и нямало смисъл да се сменява докато не сдаде багажа окончателно. Т.Е. може да се смени и няма нужда от нов компресор. Така че не бързай да купуваш нов преди да е ясно точно какъв е проблемът. Може пък и да се реши по-лесно.
  4. 8-ма генерация Акорд

    Ами моята ми я докараха за 1100лв., не за 1500лв. Също така там продавача се съгласи да напише, че има проблем в скоростите и с познат я минахме на по-ниска стойност и митото и ДДС-то общо излязоха 1250 лв. Аз също взех моята така и наблюденията са ми, че такива коли стоят по 2-3 дни и изчезват. А и се появавят много рядко. За последната 1 година съм виждал само 3-4 такива и изчезват веднага. Така че ако някой има желание за такъв Акорд, сега е моментът. Тази НОВА кола може да стъпи тук дори за 16к лв.!
  5. 8-ма генерация Акорд

    Ето една Швейцарка за 7900 CHF с преглед от миналия месец и е само на 67 000 км! При сегашния курс 1.73 лв за един франк ще излезе 13700лв. + докарване около 1000лв. + мито и ддс ако се обмити на по-ниска стойност около 2000лв. + такси по регистрация, ще излезе около 17000лв. А това е кола на 67000км. Направо си е нова.
  6. 8-ма генерация Акорд

    Е с това изказване сериозно ми събуди любопитството. Не знаех, че има такава екстра като "ъпдейт на софта на скоростите". Не че не е логично да се прави, както при всяко устройство, което има софтуер..., но за автомобили отпреди 10-на година не бях се замислял, че може. Би ли споделил повече подробности, ако знаеш. Как става, колко струва, дали може и извън Бултрако да се направи. @Cyreon, човекът пита за R24 с монтиран ГИ и затова съм му дал по-високи разходи. Според мен са напълно реалистични.
  7. 8-ма генерация Акорд

    Здравей, Не знам защо реши, че повечето от колегите тук са с дизели. Моето наблюдение е, че преобладават бензиновите. Това обаче мисля, че няма значение. Ще се опитам да отговоря на въпросите, на които мога. Данък - според този сайт в София ще ти е 341.40лв. Не влиза на инвалид, докато 2.0л. може. Каско - зависи къде се направи. Реалните цени на Акордите са по-високи, отколкото излизат по Шваке и застрахователите ги застраховат на по-ниски цени, та можеш да намериш и за 600-800лв. на година, че дори и с клауза за доверен сервиз. Аз съм с двулитров бензинов и за 2017 каското ми беше 564лв. с включена клауза за доверен сервиз и автоасистънс в чужбина. Обслужването - зависи какво ще обслужваш и къде. Ако поръчаш с поръчките от форума, тогава стандартната смяна на масла и филтри ще ти излезе в порядъка 250-350лв. Ако отидеш в Бултрако - не знам, никога не съм ходил, но предполагам ще е двойно. Маслото на АТ се долива/обновява, а не се сменява цялото, а и се прави на 60к, така че можеш да не го правиш веднага. Части - има. Не се притеснявай. Има и сервизи. ГИ - няма никакъв проблем да се сложи - 1000-1300лв. са хубавите. Този двигател е един от малкото съвременни двигатели, който понася добре ГИ. Автоматът - Не очаквай реакции като при такъв с два съединителя например, но автоматът си е много добър за нормално каране, икономичен е (особено на дълго) и много здрав. Ако толкова държиш, можеш да използваш режима "S" и да сменяваш предавки от волана, като я държиш във високите обороти, и тогава никак не е муден. Разход - тука вече няма еднозначен отговор. Има сигурно десетина теми за обсъждане на разход и никъде няма консенсус. Всичко зависи от стил и режим на шофиране. Да приемем, че средно можеш да очакваш на газ между 13-15 при градско шофиране и 10-12 при извънградско. Пак повтарям че това са ориентировъчни стойности. Можеш ада погледнеш в carspendig за повече подробности относно разход.
  8. Крушки - типове

    Прегледах няколко обяви със снимки на двигателния отсек, за да сравня пространството при 2.0 бензин и 2.2 дизел, и доколкото мога да видя, при дизела си е по-тесничко Все пак нищо не пречи да се помъчим.
  9. Предни носачи

    Може. Смених горен десен преди 5 месеца. 63лв. беше самият шарнир и за труд 30лв.
  10. Крушки - типове

    Благодаря ти за сервиза. Знам го. От работата сме ходили там няколко пъти, но не знаех, че се занимават и с Хонди. Относно сменяването - няма как да ти го обясня с всичките детайли. Мога да ти го покажа ако имаш време. Не знам дали при дизеловите двигатели мястото е по-малко и това да прави нещата по-трудни? То вярно, че и при мен си е доста пипкаво, но след 3-4 смени вече го докарах до 1 час
  11. Крушки - типове

    Колеги, бихте ли ми дали координати на читав човек/сервиз в София или Перник, в който да ми монтират DRL модул. Преди време Слави ме беше насочил към човек, за когото гарантира, че ще направи качествен монтаж, но все нещо не можем да се уцелим с него и така от доста време ползвам късите за дневни. Вчера обаче ми изгоряха и двете Н1 в интервал от 4-5 часа (не знам как толкова прецизно са го докарали това планирано остаряване), а съм ги ползвал 5 месеца/7000км. Прекарах 1 час в сменяване на тъпите крушки и ми писна да правя това упражнение 2-3 пъти годишно.
  12. Смяна на горивен филтър

    Аз преди време бях питал Слави заради газовата, и той също ми каза, че се сменява само при проблем.
  13. И аз получих моята. Благодаря!
  14. Здравей колега, Включвам се и аз със следните масла: 2 x 5L RAVENOL FO SAE 5W-30 ( €29.95 ) = €59.90 1 x 5L MOBIL Super 3000 X1 5W-40 ( €31.15 ) = €31.15 TOTAL: = €91.05 Масла: €91.05 x 1.9675лв.= 179.14лв. - 5% = 170.18лв. Kуриерската услуга: 15л. = 7.75лв. ОБЩО: 177.93лв. Ще преведа по банка 180.00лв. Офис на Спийди за получаване: ПЕРНИК - СКЛАД [127] , гр. ПЕРНИК [2300], ул. СОФИЙСКО ШОСЕ № 15
  15. Да, при мен в началната фаза, когато попривършваше маслото, беше само в крайните ляво и дясно. След това ако не долеех веднага, започваше да "вие" и не само в крайните положения. Ако все пак шумът е и в центъра, тогава може да е друго.
×