Jump to content

romborak

Фен
  • Мнения

    249
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

romborak last won the day on Ноември 27 2018

romborak had the most liked content!

Обществена Репутация

132 Good

Относно romborak

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Януари 28

Contact Methods

  • Skype
    bsd_matthew

Profile Information

  • Кара
    Accord '09 Tourer R20A3 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Последни посетители

722 профилни разглеждания
  1. Цък Даже Слави ти е градски.
  2. Не живея в пустинята, но всеки ден шофирам Перник-София, а повярвай ми, доста е мръсно. И поленовия, и въздушния след 10 хил. км. на нищо не приличат от мръсотия. Отделно от това, когато ходих да си узаконя ГИ, ми казаха, че катализаторът ми е доста добре и препоръчаха да сменявам въздушния филтър на 5-6 хил. км. за да го запазя по-дълго време в добра форма. Не знам до колко има истина в това, но и преди съм чувал че за добра работа на коли с ГИ е добре този филтър да се сменява по-често.
  3. Аз също не съм съгласен с някои от интервалите, но така пише в сервизната книжка. Маслен и поленов филтър сменявам при всяка смяна, а въздушния дори понякога на 5 хил. км. заради мръсния въздух и това, че съм на газ.
  4. Здравей, колега, Аз съм с абсолютно същия автомобил, като този, който ти предстои да вземеш. Ето ги интервалите с кодовете от моята сервизна книжка, която преведох на български и си направих в ексел за да си я следя по-лесно. Препоръчителното двигателно масло е 0w20 или 0w30, не 5w40. От общите поръчки от ato24 ще ти излезе на доста по-добра цена. Свещи се сменяват когато усетиш, че има проблем. Няма смисъл преди това. Иридиевите изкарват поне 120-130 хил. км. Рейката е често срещан проблем, но може и така да си я караш. Освен, че е дразнещо, няма проблем за сигурността или управлението. Горивен филтър също се сменява само при проблем. Както са ти казали колегите - от Бултрако взимаш само маслото и филтъра за скоростите, както и оригинален антифриз ако му е времето за смяна. Всичко друго при някой майстор, на когото имаш доверие.
  5. Здравей, колега, Аз преди да взема моя Акорд изчетох цялата тази тема. Ще си отговориш на много въпроси. Набързо ще напиша моите отговори на следните ти въпроси: За проблеми с двигателите не знам да има. Поне аз не съм имал, а и не съм чул за някакви често срещани проблеми. Относно мощността - това е субективно усещане. На мен ми стига, макар понякога да ми се иска да беше по-мощна. Дали ще вземеш седан или комби е все тая. Акорд 8-ма е доста тесничък за пътниците отзад. Като цяло недоброто разпределение на вътрешното пространство е един от големите проблеми на модела. Возията отново е субективно нещо. Определено не е "лодка", а по-скоро вози стегнато. Не е като да ти "изпаднат кътниците", но и не е като Ситроен например или С-класа. До колкото съм чел мнения на колеги във форума, 8-ма е малко по комфортна от 7-ма. Определено на 16-ки е по меко отколкото на 17-ки.
  6. romborak

    Смяна масло

    Здравей, колега, Има писано по темата. Ето тук и тук можеш да прочетеш.
  7. Като млад шофьор си виках "Аз да карам картинг не искам. Не е ли да ръчкам по скоростите, 'начи не е кола." По-опитни от мен ми казваха, че който веднъж се е качил на автомат, той никога вече не слиза от него и че само някой, който не карал автомат може да говори като мен, ама аз нещо не им вярвах. Бях млад и зелен. После взе че ми изпадна едно А4 АТ и от тогава вече 12 години карам автомат и никога вече не бих си взел "ръчка". Комфортът е несравним. Единственото, което ми липсва, е възможността да изпиля гумите когато младежът в мен се събуди. Това обаче е несравнимо малък недостатък спрямо всички останали удобства. Вече АТ ми е и основният критерий като търся кола. И до Хонда като марка стигнах заради него. Исках кола със здрави автомат и бензинов двигател. Бях се запътил към Мазда 6, но Акордът надделя. Не искам да отвеждам темата в посока "МТ vs. АТ". Просто споделям за който го интересува.
  8. romborak

    Разход

    Абсолютно подкрепям @Чавдар K. Много често газаджиите не изчакват хубаво да се напълни бутилката защото ги мързи и не им се чака или защото има още коли и искат да ги обслужат по-бързо. За да имате сравнително точен разход, трябват приблизително еднакви условия на шофиране (маршрут, стил, атмосферни условия), една и съща колонка. на която човекът да е търпелив и да я напълни наистина до горе, и поне 4-5 такива зареждания, за да може усредненият резултат от тях да е по-представителен. Иначе се получават големи аномалии. При мен се е случвало с по-агресивно градско каране да получа разход от 9-10/100, а после при икономично извънградско да получа 10-11/100 заради изброените по-горе причини.
  9. romborak

    Относно OBD

    И аз съм имал драми с такъв ELM327. На моя Акорд не работеше (не се свързваше с телефона). На FRV на познат работеше, както и на един Ford Focus на друг приятел. Подарих го и си взех друг. Той вече си работи без проблем. Та, имай предвид, че може просто да е до бройка. Личното ми мнение е, че няма как да се очаква, че нещо, което струва 5-10лв. ако се поръча от Китай, работи винаги безпроблемно
  10. Защо? Според човека, модулът трябва да е вътре в купето заради влагата и студа. С времето можело да даде проблеми и заради това по-сигурно е вътре. Не си спомням къде, но аз също бях чел, че този конкретен модул е по-добре да бъде вътре.
  11. Да. Присъствах когато го монтира майстора и това, как да вкара кабелите от двигателния отсек вътре в купето, беше най-голямата занимавка.
  12. И при мен е както при @petko_z. Модулът е монтиран вътре в купето, над педалите. Кабели са пуснати до фаровете и са добре прикрити. Доколкото разбрах от майстора, който го монтира, при 8-ма е по-удачно да се монтира вътре в купето, а не както си показал на снимките при 7-ма. Няма да се види нищо на снимките. Работи безотказно на 30%.
  13. romborak

    Крушки - типове

    Всяка Н1 става. Може да има малка разлика в интензитета, но това което ти описваш е по-скоро от недобре поставена крушка в цокъла. И аз в началото доста трудно успявах да уцеля фокуса и ми светеше така. Обикновено когато слагах новата не успявах да уцеля пъпките на Н1-цата да влязат точно в малките дупчици на фасонката. Включи късите, застани пред колата и погледни в центъра на стъклата на фаровете, там където светят късите, има "фокуси" (малки мишени), които трябва да са неосветени когато е поставена правилно крушката. Иначе около тях трябва да има светлина. Ако тези мишени са неосветени, то имаш поставени правилно и на фокус крушки. Сравни тази, която си сменил с другата. Трябва да светят аналогично. Друго което аз правя е да спра колата срещу стена на около 2-3 метра и гледам дали е отсечена правилно светлината.+ Ето така:
  14. romborak

    Крушки - типове

    Всяка H1 става. Аз съм слагал и от 3лв. крушката и от 15лв. на Osram. Osram имат модел "Cool Blue", което е бяла светлина и свети по-силно от обикновените крушки. Горят обаче по-често заради силното светене. Philips също имаха преди време един модел "Night Braker", който също беше в бяло и по-силен. Аз накрая реших да си сложа Liong Life, че ми писна от честото сменяване.
  15. И аз имах същия проблем. Като купих колата си вързах телефона и си говорех без проблеми, понякога и по 30-40 мин. После си взех нов телефон и се появи твоя проблем. Започнах да се вкарвам във филми, че е блутут модулът, но след като отново смених телефона, нещата си дойдоха по старому. Отново не прекъсва дори и при 30-40 минутни разговори. От телефона трябва да е. може да е неговия блутут модул, може и от операционната система (версията), може и от настройки да е. Най-лесно ми се струва да пробваш с друг апарат преди да почваш да търсиш по-надълбоко.
×