Jump to content

romborak

Фен
  • Мнения

    129
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

35 Neutral

Относно romborak

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Януари 28

Contact Methods

  • Skype
    bsd_matthew

Profile Information

  • Кара
    сега - Accord '09 Tourer R20A3 AT; преди - Audi A4, 1.9 TDI, AFN, АТ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Последни посетители

351 профилни разглеждания
  1. Аз съм с 8-ца, 2.0 бензин, но би трябвало и на дизела да е така.
  2. Моля да ме имаш предвид, когато се съберат още колеги или пък ако "драмата" с транспорта отпадне.
  3. Ами не знам защо не ти се получава. При мен също не стана след първия опит, но се получи накрая. Започнах да казвам English по различен начин - "Инглиш", "Енглиш", "Инглезе" и т.н. Пробвах и да артикулирам по различен начин, като всеки път започвах цялата процедура от начало. Накрая се получи. Пита ме дали искам да сменя езика с английски, потвърдих и стана. Ето тук ръководство на английски как става: Language reset procedure for Hand Free Telephone (HFT) system If you find that the Hands Free Telephone systems language has been changed from English to another language by accident, the owner’s manual states that you need to reset the system by giving the appropriate commands in the new language. If you encounter this problem then follow the procedure listed below to change the language back to English. 1. Press the ‘talk’ button and after the beep clearly say ”English”. 2. The system will now respond in English to tell you that you have requested a language change and how this will affect any stored name’s and do you wish to carry out this change, it will then repeat this statement in the original and incorrect language. 3. Once the system has stopped speaking then press the ‘talk’ button again and say “yes”. 4. The system will then respond by confirming that the language has been changed and will return back to the main menu. 5. If you find that the language will not change back to English then try clearing the HFT pass code by using HDS and then try changing the language again. If anyone is near Leeds and wants free assistance for this by all means drop me a PM I have the latest HDS system and i can do the pass code reset for you.
  4. Здравей, колега, Виж ето тук. Има обяснения в няколко поста от колегите.
  5. На мен ми каза, че няма да работят между празниците. Останах с впечатлението, че след Нова година ще работят.
  6. Пукане от тонколоните

    Колега с интерес ще чакам да споделиш дали има ефект. При мен в началото само колоната на пасажерската врата "грачеше" и аз реших, че самата колона е за смяна, но сега ми се струва, че и от другите вече се чува същото грачене и може би проблемът е същия.
  7. 8-ма генерация Акорд

    Тук е обяснено.
  8. Предни тонколони

    Здравей колега, Би ли споделил колко излезе всичко.
  9. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Мнение от първа ръка: Аз съм с R20A3 и карах досега с 5/40. За 35 хил. км. не съм доливал нито грам масло. Сега си взех 0/20 и ще видим.
  10. 8-ма генерация Акорд

    Смяната на габаритите си е доста сръткава работа. Отзад се сваля целия фар, като се внимава да не се счупят щипките, и чак тогава се сменява крушката. Отпред се бърка през подкалника. Може и отгоре да пробваш, но е доста тясно и трябва да имаш не много големи ръце и доста сръчност. Аз пробвах да сменя преди време Н1 за късите през подкалника и не успях. След 20-30 мин игра успях да го направя отгоре, но беше голяма мъка с моите кюфтета :). Габаритие са по-навътре към решетката и би трябвало да е по-лесно.
  11. Ами тогава можеш да нулираш всички броячи. Въпреки че все пак смяна на спирачна течност и антифриз например е хубаво да си имат напомняне. Ето ги кодовете за моя модел: Според тази таблица Б27 трябва да означава Общ технически преглед с HDS + Смяна поленов филтър + Смяна спирачна течност
  12. Точно както е написал policeman се прави. Проблемът е, че можеш да нулираш само последният излизащ интервал, а не можеш да избираш кой интервал да нулираш и кой не. Ето тук има писано по въпроса.
  13. Да, оказа се механична. Четките си бяха добре, вътре зъбните колела са пластмасови и си имаха достатъчно смазка и нямаха видими белези от износване. Поради някаква причина моторчето губи мощност и не може да задвижи чистачките. Първоначално се опитахме да отстраним ръжда или мърсотия, която да възпрепятства движението. Почистихме всички втулки и лагерчета с WD40, след това смазахме с много тънка смазка, но нямаше резултат. Дори закачено, без механизма за задвижване на чистачките, директно на акумулатор за да се изолира евентуален проблем в електрониката, отново се върти бавно и няма мощност. Явно има проблем в съосието между металното задвижвано от ротора и пластмасовите зъбни колела. Нямаше как да се оправи и заради това взех друго втора употреба и ще се монтира, че без чистачки в това дъждовно време не става. Колата е от Швейцария, но ми интересно защо това да има връзка с механичната повреда. Заради повечето снеговалежи и товарене на моторчето ли?
  14. Колеги някой от вас имал ли е проблем с неработещи чистачки? От известно време (1-2 седмици) забелязах някакво "жужене" от моторчето при работещи чистачки, но не му обърнах особено внимание. Като че ли се товареше, все едно му липсваше смазване. Също така ми се стори, че оборотите спаднаха и чистачките, дори и най-бърза скорост, не чистеха както преди. Днес привечер, на връщане от работа, спряха тотално. Не от раз, все едно е изгорял бушон или самото моторче, а леко по леко намалиха силата и накрая се движеха само като им помогна с побутване и пак едва-едва. Иначе от лоста на волана като ги пусна не помръдват. Всичко това ме кара да мисля, че повредата не е електрическа, а механична. Не знам дали има зъбно колело, което да се е износило, или четки... Дали ще трябва ново моторче или има начин да се поправи?
×