Jump to content

romborak

Фен
  • Мнения

    116
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно romborak

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Януари 28

Contact Methods

  • Skype
    bsd_matthew

Profile Information

  • Кара
    сега - Accord '09 Tourer R20A3 AT; преди - Audi A4, 1.9 TDI, AFN, АТ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Последни посетители

247 профилни разглеждания
  1. 8-ма генерация Акорд

    Смяната на габаритите си е доста сръткава работа. Отзад се сваля целия фар, като се внимава да не се счупят щипките, и чак тогава се сменява крушката. Отпред се бърка през подкалника. Може и отгоре да пробваш, но е доста тясно и трябва да имаш не много големи ръце и доста сръчност. Аз пробвах да сменя преди време Н1 за късите през подкалника и не успях. След 20-30 мин игра успях да го направя отгоре, но беше голяма мъка с моите кюфтета :). Габаритие са по-навътре към решетката и би трябвало да е по-лесно.
  2. Ами тогава можеш да нулираш всички броячи. Въпреки че все пак смяна на спирачна течност и антифриз например е хубаво да си имат напомняне. Ето ги кодовете за моя модел: Според тази таблица Б27 трябва да означава Общ технически преглед с HDS + Смяна поленов филтър + Смяна спирачна течност
  3. Точно както е написал policeman се прави. Проблемът е, че можеш да нулираш само последният излизащ интервал, а не можеш да избираш кой интервал да нулираш и кой не. Ето тук има писано по въпроса.
  4. Да, оказа се механична. Четките си бяха добре, вътре зъбните колела са пластмасови и си имаха достатъчно смазка и нямаха видими белези от износване. Поради някаква причина моторчето губи мощност и не може да задвижи чистачките. Първоначално се опитахме да отстраним ръжда или мърсотия, която да възпрепятства движението. Почистихме всички втулки и лагерчета с WD40, след това смазахме с много тънка смазка, но нямаше резултат. Дори закачено, без механизма за задвижване на чистачките, директно на акумулатор за да се изолира евентуален проблем в електрониката, отново се върти бавно и няма мощност. Явно има проблем в съосието между металното задвижвано от ротора и пластмасовите зъбни колела. Нямаше как да се оправи и заради това взех друго втора употреба и ще се монтира, че без чистачки в това дъждовно време не става. Колата е от Швейцария, но ми интересно защо това да има връзка с механичната повреда. Заради повечето снеговалежи и товарене на моторчето ли?
  5. Колеги някой от вас имал ли е проблем с неработещи чистачки? От известно време (1-2 седмици) забелязах някакво "жужене" от моторчето при работещи чистачки, но не му обърнах особено внимание. Като че ли се товареше, все едно му липсваше смазване. Също така ми се стори, че оборотите спаднаха и чистачките, дори и най-бърза скорост, не чистеха както преди. Днес привечер, на връщане от работа, спряха тотално. Не от раз, все едно е изгорял бушон или самото моторче, а леко по леко намалиха силата и накрая се движеха само като им помогна с побутване и пак едва-едва. Иначе от лоста на волана като ги пусна не помръдват. Всичко това ме кара да мисля, че повредата не е електрическа, а механична. Не знам дали има зъбно колело, което да се е износило, или четки... Дали ще трябва ново моторче или има начин да се поправи?
  6. Хонда Акорд 8

    Това за разходите за гориво изобщо не е вярно, особено пък извънградско. Писано е много по темата. Няма и смисъл отново да започваме дебата газ vs. дизел. В повечето случаи, както всички знаем, всеки си хвали неговото. За по-голяма достоверност можеш да погледнеш и сравниш няколко автомобила с достатъчен брой зареждания в carspending на бензин и газ, и сам можеш да си направиш извод.
  7. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Първо пробвай и с друг телефон, че може и от телефона да е. При мен SGS4 не го иска, но LG G4 си работи без проблем. Виж и дали самият телефон открива HFT.
  8. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Ето тук е обяснено за 8-ма генерация, но предполагам, че и за 7-ма е същото. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104660&hl=english&do=findComment&comment=1057495767 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90322&p=1057447455 А тук е по-подробно на английски. https://hondakarma.com/threads/honda-hand-free-telephone-hft-user-guide.390/live?page=1
  9. Navigation DVD for East Europe (2003-2005)

    Hi, Congratulations for the Accord! If your Accord is not the facelift version (2006-2008), the navi will not work with Eastern Europe maps. This is what I know from reading the info here in this forum. As for the other two questions - someone with 7th generation preface model, who had tried it, should answer.
  10. Ето това пък ми дават от сайта на Равенол: Аз в по-горния си пост съм объркал SSO с SSV. Въпросът беше за SSV-то. Хем го препоръчват от сайта, хем ще ми създава ядове с катализатора. Това да не е някакъв заговор с производителите на катализатори Markony беше писал по-нагоре в темата, че 5/20 SFE е добро, а и в групата във Фейсбук също, че 0/20 ECS е хубаво, но в сайта хич и не споменават за тях.
  11. Това с катализатора е много неприятно. На мен също ми предстои смяна след 2-3 месеца и ще поръчвам с общите поръчки. До сега си карах с 5w40, но мисля да мина на w20 или w30. Катализаторът ми си е в много добро състояние и искам да си го запазя възможно най-дълго. Поради тази причина ще се въздържа Амс-а. За всеки случай. Петрото също не мисля да го взимам заради по-кратките интервали за смяна. От останалите масла, които се предлагат в ato24 и имат ILSAC GF-5, са ОЕМ-ските, които сега забелязвам, че вече са два вида и се е появил някакъв "Advanced protection", Равенол и Кастрол. Ta мисля да пробвам Равенол и изборът ми се свежда до: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 RAVENOL SFE Super Fuel Economy 5W-20 RAVENOL DXG SAE 5W-30 RAVENOL SSO SAE 0W-30 - няма GF-5 и е API SL, но гледам, че го взимат хора с CRV-та с r20a2. Аз съм с r20a3 с ГИ и здрав катализатор (искам да си го запазя). Карам 60%/40% градско/извън и късите разстояния са рядкост. Само от време на време "настъпвам" по-сериозно. До сега 5w40 не ми го пипаше изобщо. Според вас кое би ми паснало най-добре?
  12. Това, което аз правя е да си водя моя си сервизна книжка с всички смени, ремонти и т.н. и си записвам дата и километри, но които съм го направил и след това си записвам кога трябва да бъде следващата смяна. Кодовете на таблото по-скоро ми служат като ориентир. За маслото например, при мен следващата смяна след нулиране идва след 15 000 км, но за мен това е много и когато нулирам интервала просто си нулирам втория интервал "B" на бордкомпютъра за изминато разстояние. Той се "превърта" на 10000км и така си следя колко съм карал след смяната. Глупаво е направено, но няма какво да направиш.
  13. Успях само спирачната течност да нулирам. Смених антифриз, спирачна течност, масло и маслен филтър. След като нулирах интервала за смяна на масло, ми излезе този за спирачната течност и успях и него да нулирам. След него се появи този за преглед с HDS. Занулих и него защото Слави така или иначе я беше закачал на лаптопа. След това обаче се появи "смяна масло АТ" и него го оставих. Предполагам, че след това е следвал антифризът, но не успях да стигна до него за да го нулирам.
  14. Според мен само с ХДС би могло. Иначе със задържане на бутона на волана можеш да ресетнеш само текущия интервал, който е индикиран на таблото. И аз като сменявах антифриза и спирачната течност, преди два месеца, не успях да ресетна конкретно тях.
  15. Новият в семейството BLACK TYPE S

    Честито! Красавица е.
×