Jump to content

ivo_ins

Фен
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ivo_ins

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте отново и благодаря за отговорите! Сдобих се със Сивик 1.8, 2008 година и вече предстои първото обслужване. Къде бихте препоръчли - Бултрако, Омбре, Юби Ко, друго? Благодаря предварително!
  2. Здравейте (бъдещи) колеги, Преди години се бях насочил към Accord 8-ма генерация, но тогава Talisman-ът натежа и не станахме колеги. Но доброто впечатление от Хонда остана и сега избирам Civic за девойката. Прочетох темите от индекса за важните теми, но не намерих отговор на всичките въпроси, които ме тревожат. Насочил съм се към 1.8 бензин 140 к.с. Ще се кара на бензин, няма да се слага газ. 1. Двигателят е с верига, доколкото разбрах? Тя консуматив ли е? Ако да - кога се сменя и колко струва интервенцията? (Някъде прочетох, че ако има i (i-VTEC, а не само VTEC) има верига, вярно ли е? ) 2. Кодът на двигателя е R18A2, а на 1.4 е L13xxx. (За да избегна своеволия от джамбазите при обявяване на информацията)? 3. Гледах един екземляр, който след студен старт (не беше палена отдавна и акумулатора беше паднал) издаваше шум на жужене, който след 5-10 мин работа се изглади. Нормално ли и или веригата си е отишла? 4. Да очаквам ли проблеми с VTEC-а? 5. Какво обслужване се прави на двигателя - пистов ремък, ролки, маслко, филтри? Влиза ли в няколко стотин лева или само при Ауди тази операция е в хиляди, хаха? 6. Разбрах, че е добре да смени маслото на скоростната кутия дори да е ръчна? 7. Друго, за което бихте ме посъветвали да внимавам при огледа на място/testdrive-a, защото твърде вероятно колата няма да може да се види в сервиз преди покупката? Благодаря предварително! Поздрави, Иво
  3. Причината да повдигна въпроса за апратурата за диагностика е, че при други марки (с които имам опит) - апаратурата е доста специализирана и не навсякъде я имат. При Хонда нямам виждане дали положението е същото... Относно сервиза - бих искал прегледа да е доста по-обстоен от прочитане на грешки... Относно Юби Ко - сайтът им не работи... Знам, че са в Горубляне някъде, но къде точно...? В Google Maps ми дава по-скоро грешна локация...
  4. Благодаря ви за отговорите. Колата ще се кара на бензин - газ няма да се слага. За дизел - имам съображения за него, както вече споменах, а и не карам много на година като пробег. Относно горенето на маслото - аз продължавам да нямам ясно становище по въпроса - гори ли го или става дума за неподходящо (или НЕсменено) масло, вложено при конкретния екземпляр. Относно сервизите за преглед преди закупуване (да повдигна въпроса си от по-горе) - дайте мнение за Юбико и Омбре - биха ли се справили да оценят моментното състояние на Акорд 8-ца? Понеже не съм запознат с Хонда - достъпна ли е апаратурата за диагностика - т.е. сервизите, разични от официалния, могат ли да се справят успешно с прочитане на грешки и т.н.?
  5. Проблемът с маслото е озадачаващ...този двигател 2.4 не се ли произвежда от доста време от Хонда - не би ли трябвало да е изчистен от подобни сериозни проблеми?! Доколкото прочетох от темата на колегата mstavrev, за този двигател има съмнениея за неправилно използвано масло, което резултира в неговото изгаряне...? Ако наистина проблемът с разхода на масло се появява след определен пробег след смяната му, то звучи по-скоро като влошени качества на маслото, отколкото проблем с двигателя (в следствие на износване - напр. сегменти и т.н. ...). По скромното ми мнение (на незапознат с Хонда...) - не ми звучи правдоподобно модерен двигател на Хонда да се износва (сегменти или друго) при такъв малък пробег (колата на колегата е на 80 хил. км, а все пак най-старите Акорд-и 8-ма генерация са на 5-6 години, а не на 15-20...) Бих искал да чуя още мнения относно ситуацията с разхода на масло при този двигател (2.4). Поздрави, Иво
  6. Благодаря Ви за отговорите! Относно съвета за дизела - по-скоро не... - фен съм на бензина, пък и определено смятам, че бих имал повече главоболия с него (дизела), ако се окаже, че не е читава бройката. В момента карам бензинова кола на бензин и ми харесва като усещане и разхода не ме притеснява (не карам много като пробег). Карах един такъв Акорд 2.4 автоматик и съм доволен - хареса ми определено (имах резерви за автоматика) Понеже не съм запознат с Хонда (до момента съм карал само Рена) - обмислям преглед в сервиз преди покупка (няма да е в Бултрако по определени причини) - мислех за Юбико и Омбре - дайте мнение за всеки един от тях (или за друг сервиз) - могат ли да се справят адекватно с обстоен преглед на такъв Акорд? Това, което ме притеснява - е че тези Акорди (8-ма генерация) са твърде редки и се опасявам, че тези сервизи може би не са запознати в дълбочина с тях - може и да греша - дайте мнение.
  7. Благодаря ви за мненията! Ще се радвам да чуя още мнения за модификацията, която съм избрал, както и за owners manual-a...
  8. Ако някой има такова ръководство на хартиен носител - и е съгласен да го предостави за кратко - мога да го сканирам и споделя след това...
  9. Здравейте, Обмислям покупка на Accord 8-ма генерация. По-конкретно търся 2.4 бензин автоматик. Бих искал да получа информация по няколко въпроса, свързани с колата: 1. Търсих owners manual за този модел, но не успях да намеря нищо за европейския модел. Ако някой има такъв pdf (на английски или български) - ще се радвам да го сподели. 2. Дайте мнение за 5-степенния автоматик на 2.4 - по спецификация се твърди, че е доста по-муден в ускорението в сравнение с ръчната кутия. Иначе казано - спъната ли е колата с този автоматик или всичко е наред...? 3. Какво ви е мнението за официалния предсавител за България - компетентни ли са в сервиза, има ли оплаквания от тях...? Благодаря предварително! Поздрави, Иво
×