Jump to content

Takumi Fujiwara

Фен
  • Мнения

    2758
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Takumi Fujiwara last won the day on Март 7

Takumi Fujiwara had the most liked content!

Обществена Репутация

400 Excellent

3 Последователи

Относно Takumi Fujiwara

  • Ранг
    藤原 拓海

Profile Information

  • Кара
    2014 Toyota Zelas (2AR-FE)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan
  • Интереси
    Коли, момичета, фитнес, плуване, готвене, ски, драскане по форуми...

Последни посетители

4483 профилни разглеждания
  1. Колега, в/у тази щанга през повечето време няма да има никакво усилие, защото ще караш направо. Усилие ще има само на 90* завои и по-осъри завои, но не толкова голямо, защото първо си със сток окачвсне и второ няма да караш на писта. Но дори и дакараш на писта няма да имаш проблем с усилието в/у щангата или захващането й. Аз съм карал с такава щанга на майсторско шифиране (полигон за време), където има много остри завои и усилването ми беше само с тези две алум. плочки, които се виждат на първата снимка по-нагоре. Човек, който ми ги направи (един поляк) караше 6-та хеч със същите плочки, но неговата задна стаб. щанга беше 22 мм от Интегра Тайп Р. Така че се престараваш малко с усилването на шасито.
  2. Колега, сложи си болтове и гайки от неръждавейка и шайби от двете страни + федерка от страната на гайката (в/у шайбата) и си готов.
  3. Ами на базата, че ти изчезва върт. момент от ниските обороти (под 3000) и това, което си описал - падат ти по-бързо оборотите при превключване. И двете не са много приятни като караш в града.
  4. Takumi Fujiwara

    Ергенско парти

    Заповядай, колега:
  5. Бавни са рефлексите на този, който ревключва. Лекият маховик не е за всеки, особено пък за ежедневно каране по улиците!
  6. Колега, по принцип мотор, който гори и 1л на 1000 км е за основен ремонт, но пак казвам - по-добре да се долива масло, докато се направи ремонта, отколкото да му се хакат добавки.
  7. Takumi Fujiwara

    Въпроси за VW Polo 1,4-16V

    Честито колега! Не знам защо си я взел тази кола с всичките тези проблеми, аз не бих. Дано да са от акумулатора и да е била евтина. Както казва тук един съфорумец: "Кола, дори да я купиш от брат си, задължително трябва да й смениш течностите!" Маслото, мас. филтър и антифриза задължително да се сменят. Да се проверят свещите и най-добре да се сменят. Да се смени спирачната течност. А в твоя случай - да се смени и акумулатора. Споменавам задължителните неща (профилактика), които аз бих направил, ако съм купил колата току що, независимо дали е Хонда или VW. Да беше взел на баща ти един карбураторен или моно инжекцион Сивик - пак ще ше да е много по-добре от тази швабска кошница, или една 25-30-годишна Корола.
  8. Пак не е хубаво! По-добре доливай, ако трябва един литър на 500 или 1000 км, но не наливай добавка. Същото важи и, ако имаш течн от охлад. система, да наливаш от онези прахчета.
  9. Takumi Fujiwara

    За или против средното гърне

    Моля, покажете ми мненията в тази тема. Скоро ще напиша още едно мнение и ще кача снимки по темата, но искам и предните ми мнения да са тук.
  10. Takumi Fujiwara

    Основен ремонт D16Y3

    Здравей колега! За генерацията и крайното гърне пиши в тази тема, а тук само споделяй инфо как върви ремонта на двигателя: По принцип няма нужда от по-широка генерация, ако не е слаган друг всмук. колектор и не е портвана главата, и ако колата няма да се кара на писта. По-широката генерация ще ти развали върт. момент в ниските обороти - под 3000 rpm, точно при които караш най-често в града, а и на магистралата.
  11. Здрасти Маркони! Имаш късмет, че в мазето имам една туба 5 кварти с AFE 0W20 (чудя се дали да го слагам лятото). Тези малки QR кодчета отпред и отзад на етикетите НЕ може да се скенират. Предното е обозначено с М6963F, а задното с М6964В. Предполагам, че М значи Мобил, F значи front, a В значи back. Предполагам, че може да се скенират само от служители във фабриката или го чете само машината, която печата и/или лепи етикетите и/или сортира бутилките/тубите. Иначе големият QR код в средата на задния етикет на бутилката се скенира и води към тази страница: https://www.mobil.com/English-US/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-1-0W20
  12. Може първо да пробваш да направиш промивка на двигателя, както те посъветваха по-горе. Много ми е интересно как тази гняс минава през филтъра.
  13. Takumi Fujiwara

    Railing за Honda CRV 2017

    Първо в Бултрако, после в интернет. Като например тук: https://www.amazon.com/s?k=2017+honda+cd-v+roof+rails&ref=nb_sb_noss или тук: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=2017+honda+cd-v+roof+rails&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&LH_TitleDesc=0&_oac=1 Или на друго подобно място.
  14. Добре, всеки да си пави проби, когато реши, но това усложнява сравнението м/у различните масла и дори сравненито на едно и също масло карано от разлчини хора.
  15. Добре, направете първа проба да е на 500 км - това е 1/10 от пробега, ако приемем, че е 5000 км, ако е 8000 или 10К км, съответно е 1/16 или 1/20. Втора проба на 1500 км, трета на 3000 км и четвърта на 5000 км и т.н. - примерно говоря. За 500 или 1000 км пробег маслото не променя качествата си драстично, особено първите 2000-3000 км. И това правило да важи за всички. После някой, ако иска да сравнява различни масла (въпреки че може да са карани в различни двигатели и различно натоварване) поне пробега им ще бъде еднакъв. А ако са карани в един и същи двигател от един и същи човек, сравнението ще е още по-акуратно.
×