Jump to content

Takumi Fujiwara

Неоторизиран
  • Content Count

    2769
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Takumi Fujiwara last won the day on March 7

Takumi Fujiwara had the most liked content!

Community Reputation

401 Excellent

3 Followers

About Takumi Fujiwara

  • Rank
    藤原 拓海

Profile Information

  • Кара
    2014 Toyota Zelas (2AR-FE)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan
  • Интереси
    Коли, момичета, фитнес, плуване, готвене, ски, драскане по форуми...

Recent Profile Visitors

4692 profile views
  1. Takumi Fujiwara

    Свещите за газ

    Колега, за едни са глупости, за други истини. Отделно аз работя за форума - колкото повече посещения и постове има в този форум, толкова повече пари правят собсвениците му от реклами - Google Ads и други. Т.е. с моето всекидневно влизане във форума аз правя пари за форума, а от там и за клуба. Щом си губиш времето значи или не ти е достатъчно или не си никакъв фен на Хонда. Също така значи, че не знаеш кое да четеш и кое да не четеш. Сега ти казвам - НЕ ми чети мненията! По този начин няма да си губиш времето с безполезна информация. Форумът ви е адски заспал, защото сте изгонили от тук почти всчките фенове на Хонда в България. Това се вижда и от посещаемостта на съборите ви. Така, че аз възродих този овехрял и прашасал форум за има-няма 3-4 години и се гордея с това. Отделно ми е адски забавно тук. Преди това само влизах да чета и имаше една-две теми на седмица. Айде до скоро и сполай ти!
  2. Takumi Fujiwara

    Свещите за газ

    А колко пъти й е сменяна гарнитурата на главата до сега?
  3. Takumi Fujiwara

    Свещите за газ

    Ако ми покажете една газаджийка на 370 000 км (на толкова продадох моя Сивик, който никога не е каран на газ) без да й е отварян двигателя - може и да се съглася, че газта е безвредна. Тези дни ще постна и снимки на последния му комплект свещи, които са на около 50 000 км пробег, за да прецените сами как е работил двигателят му.
  4. Колега, какво масло като марка са ти наляли?
  5. Takumi Fujiwara

    Свещите за газ

    То навсякъде си го пише - на газ ДВГ-то работи на по-висока температура.
  6. Takumi Fujiwara

    Свещите за газ

    98-102*C e на антифриза, а в цилиндрите колко е - на газ и на бензин?
  7. Като цяло най-вредното за едно окачване (особено спортно) и от там за стаб. щанги е, когато си в завой и минеш през неравност. Тогава освен вертикални сили, действат и хоризонтални/латерални и това е пагубно за окачването.
  8. Takumi Fujiwara

    Свещите за газ

    Темп. в цилиндрите. От там се товари повече охладителната система и разбира се маслото (маслото освен, че смазва също и охлажда). За това, заради по-високака темп. на хората често им се прецаква термостата, капачката на радиатора, водната помпа и гарнитурата на главата - защото темп. на антифриза е по-висока от там термостата и перката на радитора работят по интензивно. Дори с 5-10*С да е по-видока температурата, поддържана по-дълго, това не е полезно за двигателя и води до по-чести ремонти.
  9. Takumi Fujiwara

    Свещите за газ

    Да колега, това което аз научих от тази тема, че газта гори по-дълго след като се е възпламенила. Дали се запалва по-бавно от бензина не разбрах, но със сигурно гори по-дълго, което значи, че гори след като са се отворили изпуск. клапани, което от като цяло означава, че темп. на изгорелите газове е по-висока. От там двигателят като цяло работи на по-висока температура. Колко точно по-висока не знам, но със сигурност с темп., за която двигателят фабрично не е проектиран и не е тестван. Отделно, както знаем, сместа на газ обикновено е по-бедна (или поне пишман майсторите така я правят) и от там темп. в цилиндрите допълнително нараства. В този случай изгорял клапан е най-малката беля, а най-голямата изгоряло бутало, прецакана водна помпа и разбира се гарнитура на главата. Не съм запознат само, дали при по-високо компресионно число (1:12-1:13), газта не изгаря по-бързо. Така че, както често се случва - евтиното излиза скъпо. Въпреки това, ако живеех в България, сигурно и аз бих карал на газ, пред дизела примерно.
  10. Takumi Fujiwara

    Видео

  11. Takumi Fujiwara

    Ако имахте машина на времето

    Eдин познат (Бог да го прости), казваше: "Краят на 80-те и на началото на 90-те, Бог ходеше по земята!" Повечето тогава лапааа мухите, ходеа по митинги и бичиха здраво айляк. Дали тези са били по-честни от другите или по-мързеливи е въпрос с Вселенско значение.
  12. Колега, в/у тази щанга през повечето време няма да има никакво усилие, защото ще караш направо. Усилие ще има само на 90* завои и по-осъри завои, но не толкова голямо, защото първо си със сток окачвсне и второ няма да караш на писта. Но дори и дакараш на писта няма да имаш проблем с усилието в/у щангата или захващането й. Аз съм карал с такава щанга на майсторско шифиране (полигон за време), където има много остри завои и усилването ми беше само с тези две алум. плочки, които се виждат на първата снимка по-нагоре. Човек, който ми ги направи (един поляк) караше 6-та хеч със същите плочки, но неговата задна стаб. щанга беше 22 мм от Интегра Тайп Р. Така че се престараваш малко с усилването на шасито.
  13. Колега, сложи си болтове и гайки от неръждавейка и шайби от двете страни + федерка от страната на гайката (в/у шайбата) и си готов.
  14. Ами на базата, че ти изчезва върт. момент от ниските обороти (под 3000) и това, което си описал - падат ти по-бързо оборотите при превключване. И двете не са много приятни като караш в града.
  15. Takumi Fujiwara

    Ергенско парти

    Заповядай, колега:
×