Jump to content

Takumi Fujiwara

Неоторизиран
  • Content Count

    2769
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Takumi Fujiwara last won the day on March 7

Takumi Fujiwara had the most liked content!

Community Reputation

401 Excellent

3 Followers

About Takumi Fujiwara

  • Rank
    藤原 拓海

Profile Information

  • Интереси
    Коли, момичета, фитнес, плуване, готвене, ски, драскане по форуми...
  • Кара
    2014 Toyota Zelas (2AR-FE)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan

Recent Profile Visitors

4782 profile views
  1. Колега, за едни са глупости, за други истини. Отделно аз работя за форума - колкото повече посещения и постове има в този форум, толкова повече пари правят собсвениците му от реклами - Google Ads и други. Т.е. с моето всекидневно влизане във форума аз правя пари за форума, а от там и за клуба. Щом си губиш времето значи или не ти е достатъчно или не си никакъв фен на Хонда. Също така значи, че не знаеш кое да четеш и кое да не четеш. Сега ти казвам - НЕ ми чети мненията! По този начин няма да си губиш времето с безполезна информация. Форумът ви е адски заспал, защото сте изгонили от тук почти всчките фенове на Хонда в България. Това се вижда и от посещаемостта на съборите ви. Така, че аз възродих този овехрял и прашасал форум за има-няма 3-4 години и се гордея с това. Отделно ми е адски забавно тук. Преди това само влизах да чета и имаше една-две теми на седмица. Айде до скоро и сполай ти!
  2. А колко пъти й е сменяна гарнитурата на главата до сега?
  3. Ако ми покажете една газаджийка на 370 000 км (на толкова продадох моя Сивик, който никога не е каран на газ) без да й е отварян двигателя - може и да се съглася, че газта е безвредна. Тези дни ще постна и снимки на последния му комплект свещи, които са на около 50 000 км пробег, за да прецените сами как е работил двигателят му.
  4. Колега, какво масло като марка са ти наляли?
  5. То навсякъде си го пише - на газ ДВГ-то работи на по-висока температура.
  6. 98-102*C e на антифриза, а в цилиндрите колко е - на газ и на бензин?
  7. Като цяло най-вредното за едно окачване (особено спортно) и от там за стаб. щанги е, когато си в завой и минеш през неравност. Тогава освен вертикални сили, действат и хоризонтални/латерални и това е пагубно за окачването.
  8. Темп. в цилиндрите. От там се товари повече охладителната система и разбира се маслото (маслото освен, че смазва също и охлажда). За това, заради по-високака темп. на хората често им се прецаква термостата, капачката на радиатора, водната помпа и гарнитурата на главата - защото темп. на антифриза е по-висока от там термостата и перката на радитора работят по интензивно. Дори с 5-10*С да е по-видока температурата, поддържана по-дълго, това не е полезно за двигателя и води до по-чести ремонти.
  9. Да колега, това което аз научих от тази тема, че газта гори по-дълго след като се е възпламенила. Дали се запалва по-бавно от бензина не разбрах, но със сигурно гори по-дълго, което значи, че гори след като са се отворили изпуск. клапани, което от като цяло означава, че темп. на изгорелите газове е по-висока. От там двигателят като цяло работи на по-висока температура. Колко точно по-висока не знам, но със сигурност с темп., за която двигателят фабрично не е проектиран и не е тестван. Отделно, както знаем, сместа на газ обикновено е по-бедна (или поне пишман майсторите така я правят) и от там темп. в цилиндрите допълнително нараства. В този случай изгорял клапан е най-малката беля, а най-голямата изгоряло бутало, прецакана водна помпа и разбира се гарнитура на главата. Не съм запознат само, дали при по-високо компресионно число (1:12-1:13), газта не изгаря по-бързо. Така че, както често се случва - евтиното излиза скъпо. Въпреки това, ако живеех в България, сигурно и аз бих карал на газ, пред дизела примерно.
  10. Eдин познат (Бог да го прости), казваше: "Краят на 80-те и на началото на 90-те, Бог ходеше по земята!" Повечето тогава лапааа мухите, ходеа по митинги и бичиха здраво айляк. Дали тези са били по-честни от другите или по-мързеливи е въпрос с Вселенско значение.
  11. Колега, в/у тази щанга през повечето време няма да има никакво усилие, защото ще караш направо. Усилие ще има само на 90* завои и по-осъри завои, но не толкова голямо, защото първо си със сток окачвсне и второ няма да караш на писта. Но дори и дакараш на писта няма да имаш проблем с усилието в/у щангата или захващането й. Аз съм карал с такава щанга на майсторско шифиране (полигон за време), където има много остри завои и усилването ми беше само с тези две алум. плочки, които се виждат на първата снимка по-нагоре. Човек, който ми ги направи (един поляк) караше 6-та хеч със същите плочки, но неговата задна стаб. щанга беше 22 мм от Интегра Тайп Р. Така че се престараваш малко с усилването на шасито.
  12. Колега, сложи си болтове и гайки от неръждавейка и шайби от двете страни + федерка от страната на гайката (в/у шайбата) и си готов.
  13. Ами на базата, че ти изчезва върт. момент от ниските обороти (под 3000) и това, което си описал - падат ти по-бързо оборотите при превключване. И двете не са много приятни като караш в града.
  14. Заповядай, колега:
×
×
  • Create New...