Jump to content

Карловски Рапан

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Карловски Рапан

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2001 Swap H22A
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Карлово
  • Интереси
    Да си оправя бараката и да стане кола.

Contact Methods

  • Skype
    discord:InIQn#5989

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Днес проверих. Жилото е леко хлабаво и отпуснато, не знам дали трябва да е напълно опънато. Другото което е, че дросела не се затваря напълно, остава леко отворен. Утре ще го сваля и ще видя дали, ако го изчистя ще има ефект, но като цяло си търся нова клапа. Ако някой случайно продава, съм отворен към оферти.
  2. Има подобрения! Сменихме стъпковият мотор и оборотите спряха да подскачат. Махнахме и клапана за тихите обороти (FITV) и се оказа, че е бил напълно развинтен. Изчиситхме го и го завихме. След цялата процедура, колата работеше добре до първите 15 минути, след което се появи пак започна сама да ускорява. Покарах малко и забелязах, че ако подам малко повече газ или я форсирам за секунда, спират проблемите с оборотите и не ускорява сама, но за малко. Има ли шанс това да е вакум или по-скоро е тръгнал за заминава датчика на дроселовата клапа?
  3. Здравейте, както на профила ми пише, имам Accord със сменен двигател (H22A), и се питам, дали ще може да се побере филтърната кутия с резонатора от Prelude в акордчето или са с различни размери? Купих колата с вече правени пътища за спортен филтър, но са правени куцо и не ми вършат работа. Ако някой знае друга алтернатива, ще се радвам да я чуя!
  4. След като си взех новата кола, няколко дни по-късно започна да прави проблеми с оборотите. В момента в който я запаля, скачаха и седяха на 2000. Когато се загрее двигателя и на първа и втора предавка, колата се забавя и след няколко секунди тръгва рязко, пак до 2000. След няколко дни, вече се качва до 3000 и по-някой път иска да влиза почти във V-TEC-a и стига до 4000. Казаха ми, че може да е от (IAC) клапана или от дроселовата клапа. Махнах IAC-a и ще го чистя, евентуално и дроселовата клапа. Знаете ли откъде мога да взема части за двигателя, от кои двигатели частите са съвместими и като цяло съвети?
  5. Предполагам, че като е изгорял бушона и се прекъсва веригата. Никаква идея си нямам, стрелям на сляпо.
  6. Беше написано на френски, но едва ли имат друга дума за алтернатор.
  7. Проблемът е решен хора. Беше бушона на алтернатора. Смених го с резервните и колата запали. Радвам се, че се разминах с такава левашка грешка, но ще ми е за урок. Благодаря на всички, които допринесоха за цялата работа! Изключително радостен съм в момента! Още трябва да се оправи проблема с оборотите, но това ще е за друг пост. Сега трябва ли да го архивирам този или го оставям така? п.п. От къде мога да си купя бушони да си имам за резерва и колко струват?
  8. Сега проверих, била е MES буксата. Покрай нея се сетих, че реално преди да намеря конектора за ECU диагностика, се опитах да го направя през OBD буксата. Гледах кой пин е за диагностика и го окъсих с 12V и от там може да е станала белята. За контекст, както вече споменах, колата е OBDII, а двигателят е OBDI и не може да се прави диагностика през OBD буксата, защото не е свързана напълно. (мисля, че бяха свързани 5 от 16 пина). Другото единствено друго което бях пипал, бяха кабелите по запалителните свещи. Пробвах да издърпам 4-тият, реших да не барам, защото не разбирам много, натиснах го пак надолу и това беше.
  9. Мисля, че беше точно този. Сега ще слезна пред блока да проверя. Като цяло имам проблеми с двигателя, колата я взех на скоро и започна да поддържа оборот без да правя нищо (rough idle). Почна на 2000 оборота и скочи след някакво време на 3000. Карах я малко така, и една вечер реши да стигне до 4000 и си казах, че повече няма да я тормозя, докато не я оправя. Исках да видя, дали от диагностиката, ще излезне някой сензор или нещо да е хврълило кърпа, но ми излезнаха само грешките на SRS-a(така я взех) и за ABS-a (не очаквах да ми излезнат от ABS-a грешки, ппц не ми прави проблем). От двигателя не изкара грешки. Просто двигателя като е сменян, господата са решили, че ще е добра идея на OBD II кола да сложат OBD I двигател. Или аз не разбирам и има някаква специфична причина или от фактора "ай да го вземем на тънко" са го направили. Аз ще направя още един пост за това с оборотите евентуално, ако успея да оправя проблема с паленето. Но да, на 99% съм сигурен, че беше този конектор. Не знам добри сервизи и затова се мъча сам, пък ми е и мерак да ти кажа ли. Ако някой може да каже добър сервиз, който обслужва специфично Хонди, ще съм много благодарен! п.п Благодаря ти! Чудех се как да се пиша и така го почувствах.
  10. Honda Accord 2001 Coupe, не знам кой модел точно, но трябва да е този, с всички екстри. И аз четох, че е от пасажерската, но аз го намерих под волана на късмет, почти се бях отказал.
  11. Благодаря за бързият отговор! Утре на светло ще ги проверя, включително и бутона. Ще пиша след това какво е станало. Дано тази грешка да не ми е коствала компютъра на колата.
  12. Здравей, можеш ли да кажеш ориентировачно за кои бушони да гледам и съответно, ако случайно знаеш, къде точно трябва да се намира този "шок-бутон"? Другото което исках да попитам, мога ли видя бушоните само по външен вид дали са изгорели или задължително ми трябва мултиметър?
  13. Онзи ден се опитах да чета CEL кодове през синият конектор с два пина, който се намира под волана. Беше тъмно и вместо него, бях натъпкал кламера в друг конектор с жълт цвят и сега колата не иска да пали. Помислих си, че е паднал акумулатора, защото слушах музика докато я човърках, но не беше от него. Стартера върти, акумулатора си има ток, даже се пробвахме да му пуснем, не е от него. Някакви идеи?
×
×
  • Създай нов...