Jump to content

mitaka_t

Фен
  • Мнения

    277
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

67 Neutral

Относно mitaka_t

  • Ранг
    Миг невнимание и после - цял живот мъртъв!
  • Рожден ден 3.04.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-CTDi (N22A1), Suzuki Swift III (MZ, EZ) 1.3 (RS413), Honda Civic Aerodeck (D14A8)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Пазарджик

Последни посетители

4581 профилни разглеждания
  1. Точно както казва h5rov - когато е ON добавя текст към иконката на някои уорнинги. С вратите не можеш да го пробваш, там няма текст. Може да пробваш с: - включени фарове - изгаси колата, остави фаровете включени и отвори шоф. врата - забравен ключ - изгаси колата (и фаровете), остави ключа в контакта и отвори вратата - колан - в движение си откопчай колана за момент - малко гориво - когато си на резерва (...но това явно няма да може да го изпробваш в близко време) По спомени, при всички тези мисля, че има текст когато WARNING MESSAGE е ON. Има и при други уорнинги, но не се сещам в момента точно при кои (май ABS, VSA... нз, не помня... в книжката ги има изброени всичките). Когато е OFF - остава само иконката.
  2. Аз ремонтирах рейката. Хванахме я съвсем в началото, тъкмо беше тръгнала - не беше баш протекла, имаше само леко омасляване. Това се случи преди година и няколко месеца и засега, да чукна на дърво, нямам ядове. Носих я за ремонт => тук <= Не правят демонтаж-монтаж, само ремонта на рейката. Казаха, че по принцип става за ден-два, но аз я занесох сутринта и се обадиха, че е готова още същия ден. Дадоха ми 6 м. гаранция. Доколкото знам, ако не си от София можеш да им я пратиш по еконт и ти я връщат ремонтирана. Демонтажа и монтажа беше в сервиза на Слави (Овча купел). След като им я занесох готова, казаха че... нещо било пренатегнато (не помня точно какво), но го били оправили и... както казах, за сега нямам оплаквания.
  3. Здравейте колеги, за да не пускам нова тема, да попитам тук. Забелязах, че втория ключ на Accord-а ми не управлява централното. Най-вероятно трябва да се обучи. Колата пали с ключа, отключва и заключва със самия ключ (през ключалката на вратата), но с бутоните на него (дистанционното) - не става. Батерията е ОК. Някой може ли да ми даде/опише процедурата (стъпка по стъпка), как да обуча ключа/централното? ... става въпрос за фейслифтов Accord. Благодаря предварително!
  4. Сори, ама... така както си го написал: разбрах, че искаш да вържеш камерата директно към 12 волта, без допълнителен пауър съплай. Точно затова и съм споменал, че това което Zlatozator е показал дава на изхода 5V, а останах с впечатлението, че ти искаш да я вържеш директно към 12-те... Друг въпрос е, ако искаш да вземеш 12 V от плафона, за да захраниш пауър съплая и от него вече камерата, но... малко ми се губи идеята за "елегантността", не ми е много ясно къде точно зад огледалото ще го скриеш, заедно с камерата... но ти си знаеш... Аз също ползвам такова захранване за камера (в Акорд) като го захранвам от бушоните и така съм прекарал жиците, че никъде не се виждат. Имах опция да го захраня и от планофа, но остана въпроса "къде ще навра" кутийката... Би трябвало да има вариант да се скрият жицити и в джаза, ако решиш да го вържеш към бушоните, но ... ти си знаеш. Успех
  5. На камерата не и ли трябват 5V ?! Всички които съм виждал се захранват през USB порт, където напрежението (от адаптера в запалката или такъв дето Zlatozator е показал) е 5V. Не ясно какво ще се случи, ако я захраниш директно от плафона с 12 V...
  6. mitaka_t

    Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Както казаха и други колеги, проблема с колектора не е оправен при фейслифтовите модели. Моят Акорд е пример за това - купуван е нов от тук, знам му цялата история и... да с проблемния колектор е. Чувал съм, че има и акорди с чугунен, но по-вероятно е да е бил вече сменен, едва ли е заводски така. На мен също ми се наложи да мина по процедурата със смяната му в началото на годината. Относно кой е по-добрият вариант - оригинален втора употреба или заваряване - различни мнения има по-въпроса. Аз питах в два от известните във форума сервизи. В единия ми казаха: "... или заварка+шлайф или чисто нов, с втора ръка не работим!". Гаранция естествено не дават, но ме увериха, че не са имали проблеми до сега със заварките. В другия ми казаха, че може и със заварка, може и 2-ра ръка, може и нов, но... те ми препоръчаха 2-рата употреба - чугунен. Със заварките имали ядове на няколко пъти. И на двете места ми казаха, че не го заваряват те, носят го на заварчик, но... най-вероятно много зависи кой и как го заварява. Моето лично мнение - ако ще е втора употреба, само чугунен - от CR-V или FR-V (май и от Civic можеше, но не съм сигурен). Ако ще е пак от Акорд - стоманен, не си заслучава. Много вероятно е да изкара съвсем малко. Аз взех 2-ра ръка от CR-V. Излезе ми 250 лв самия колектор + 20 лв. за термощита + 150 лв. за труд (но това не е само за колектора, имаше и други неща, мисля че за самия колектор ми бяха казали 100 лв.). Първоначално мислех да го направя със заварка, до момента в който не ми обявиха "условията". По спомени, щеше да ми излезе с около 50-60 лв. по-евтино (за демонтаж-монтаж и заварка+шлайв при трето лице, не го правят те), но... исках да сменя и антифриза, че така или иначе се източва при смяната (въпреки, че приемчика ме уверяваше, че не се точи) , като за оригинален ми обявиха цена с ~10 лв отгоре на литър от цената в Бултрако. Естествено на въпроса дали може аз да си го осигуря казаха: "с части на клиента не работим". И... те така - отидох в другия сервиз и по живо по здраво...
  7. Благодаря за отзивите, колеги! За мен търсенето обаче, вече приключи Намерихме кола, но... не е Хонда. Взехме Suzuki Swift. Жената ги харесва много повече от Jazz-а, а и офертата беше наистина добра (не говоря за цена), колата не беше за изпускане.
  8. Благодаря за отзива, колега Всъщност, успях през уикенда да отида да видя първата кола. Еми... меко казано НЕ става. Ще споделя това което видях, за информация на други желаещи (ако има)... Относно техническото състояние, не мога да кажа много. Запали без проблем, мотора изглежда работеше добре - равномерно, нямаше претрисания, прекъсвания и т.н. Всичко това от "погледа" на НЕразбирач. Казаха, че е необходимо обслужване - масла, филтри и т.н. Климатика не работеше. Може и да е само за зареждане, но въобще не започна дори хладно да духа, на най-ниската степен, колкото и да го поизчаках. Външния вид - мога да кажа само 3 думи - ръжда, ръжда и пак ръжда. Нямаше врата (долу по ръбовете и от вътрешната и от външната страна), вежда, праг и ръбче/ъгълче без избили точки ръжда. Под капака... малко бяха детайлите, които не бяха ръждясали, вече не само точки ами стабилна ръжда. Наведох се да видя отдолу доколкото можах - цялата генерация беше брутално ръждясала. Без да се вдигне колата, нямаше как да видя добре, но предполагам останалата част от пода няма да е по-различна. Интериора - не изглеждаше лошо. Беше прана (което може би е нормално за автокъща) и все още не изсъхнала, дори много мокра на места. Вдигнах задните седалки и като се опрях на пода ръката ми буквално плувна във вода. Толкова много изби от мокета. Отзад при резервната гума беше пълно с вода. За разлика от повечето други дето гледах, тази беше с 4 ел стъкла. Не ги пробвах дали работят, но... честно казано след огледа на външния вид загубих всякакъв интерес към колата. За мен колата не си заслужава. Аз поне не бих я взел. Относно втората обява... звънях, говорих със собственичката. Колата е била внос от Италия, тя я кара от... май каза 2-3 години (надяваме се да не излъжа, но мисля че толкова каза). Уж я обслужвала редовно. Като попитах за външни забележки, каза че имало дребни и най-добре да се види на место, за да си прецени заинтересования "колко са дребни". Нямала ръжда. Със зимни гуми е в момента на 1 сезон. Летни няма за момента (изхвърлила ги, след като сложила зимните, защотто вече за нищо не ставали). На една от снимките се виждаше някаква бяла лепенка на задната врата. Попитах дали е залепена, за да прикрива нещо. Каза, че уж не е... имало и на двете врати, просто си залепила по едно бяло цветенце... Това е което ми каза по телефона, може би има смисъл да се види, но... нямах време да отида до Ст.Загора да я огледам "на живо".
  9. Здравейте колеги! Решихме, че е крайно време вече да обзаведем и жената с личен автомобил. Съответно търсим, малка, градска, икономична, абе тъй да се каже "дамска кола". По принцип се оглеждаме за Honda Jazz, Kia Picanto, Toyota Yaris и Hyundai Getz, но... като че ли все към Хондата си ни дърпа Затова, бих искал да се допитам до вас за следните обяви: 1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513523905555311&slink=6e4tgn 2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11514718456058076&slink=6e4tgn Някой случайно гледал ли е някоя от тези коли "на живо" и би ли споделил мнение? А даже и никой да не е ходил да ги гледа, бих се радвал да споделите мнение и само по обявите? А и относно първата, предлага се от автокъща Exotic Cars е, намира се в обеля. Някой има ли мнение или някакви отзиви за нея - доволни/недоволни клиенти, коректни/некоректни... и т.н. ще съм благодарен за всякаква информация. Благодаря предварително! Поздрави!
  10. Преди време аз също бях почнал да се оглеждам за афтърмаркет мултимедия и да... навсякъде пишеше, че не стават за дизел. Така и не разбрах защо. Другото, което не ми харесваше е, че все бяха "слаби" откъм технически параметри (малко RAM, ROM, слаби процесори, стари версии на андроида...). Единственото, което ме грабна, както откъм техническа характеристика, така и откъм дизайн е > това <, но пък цената му е по-солена (особено ако добавиш и някоя друга опция). Дори ги бях питал, дали са съвместими с европейските дизелови акорди и преминум саунда. Отговориха, че са съвместими, дали е така наистина (особено за дизела)... нямам идея. Така и не се реших да взема. Стори ми се нерантабилно да дам толкова пари... Ако има колеги, които са закупили въпросаната мултимедия, могат да споделят впечатления. Ще ми е интересно, въпреки че вече тотално се отказах от идеята за смяна на оригиналната...
  11. Привет! Да, отстраних проблема. Обикновено пиша за резултата в такива случаи, но тази тема съм я пропуснал... Относно 1-вия въпрос - рециклираха ми рейката в София - "Специализиран сервиз Хидравлика". Намира се в кв.'Х.Димитър', ул. 'Резбарска' №9, бивш ДАП-5 (в гугъл, по името на сервиза излиза и сайта им където има по-подробни контакти). Избрах тях, защото намерих познат, който преди няколко години е работил там и ми ги препоръча, а и удари едно рамо, за да свършат работа по-бързо и по-качествено. Дават 6 месеца гаранция. Относно цената на самото рециклиране, няма да коментирам, тъй като не минах по "редовната" тарифа. Тънкият момент обаче е, че трябва да им занесеш рейката свалена (може и изпращане по Еконт), НЕ извършват демонтаж и монтаж. Но навсякъде, където звънях казаха, че работят на този принцип. На някои места, казаха че могат да ме насочат към сервиз(и) за демонтаж/монтаж, ако нямам друг вариант. Цената за това варираше от 150 до 220 лв. (за Акорд 7-ма ген). В крайна сметка, това си го спестих, тъй като колата така или иначе беше разглобена за смяна на съединител + маховик и използвах момента да оправя и рейката. Резултат след рециклирането - казаха, че сме я хванали съвсем в началото, имало е съвсем лек теч и е минало само със смяна на уплътнения, O-пръстени... А пък от сервиза на Слави (Овча купел), където сменях съединителя и където ми свалиха и качиха рейката, казаха че е трябвало (по спомени) да я "отрегулират", защото била "пренатегната" (... каквото и да значи това). В крайна сметка всичко е минало добре, не е имало проблеми, нямам и до момента (минаха около 3 месеца и половина от тогава), надявам се и да нямам скоро... Относно 2-рия въпрос - в сервиза на Слави, ми казаха че ремонтния комплект включва само семеринги, уплътнения, О-пръстени... Т.е., ще свърши работа, само ако проблема е някъде там. Но, ако се окаже че трябва и пръта да се стругова, тогава вече този вариант отпада, а те не извършват другото.
  12. И моята от една седмица я усетих, че започна да хваща чак след като лоста е дръпнат от средата нагоре. Преди тази точка се усещаше като да има свободен ход. В началото не обърнах внимание, помислих че се заблуждавам и че си е била така, но... тази събота при потегляне от паркинг, пуснах ръчната и въпреки това чух "прескърцване" от задно дясно колело, все едно тръгвам на леко дръпната ръчна. След 10-ина км каране, пипнах джантата и беше загряла, явно ръчната задържаше. От там веднага я оставих при майстора и като отидох да я взимам, каза че едното цилиндърче е било клеясало доста и е задържало в една позиция, другото е тръгнало... Последвала профилактика на двата апарата, чистене, смазване... сега вече всичко е наред. И лоста се оправи след това. Така че... проверете и тези неща, преди да се пипа лоста, да не се окаже, че проблема не е в него...
  13. Потвърждавам за размерите, като в допълнение мога да кажа, че за пасажерска би трябвало да стане и размер 400мм. Когато взех колата беше с таква и не съм забелязал нередности, въпреки че ги държах само няколко дни... Бих препоръчал с две ръце Bosch Aerotwin. Виж и тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103028&hl=%2B%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B5+%2B%D1%85%D1%83%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%2B%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8+%2B%D0%B7%D0%B0+%2B%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%B0
  14. До тази година, обслужването правих в Юби-Ко, където ме съветваха следното: - масло: Honda 0W30, смяна на една година или макс. на 20 хил, препоръчително е на по-малко (аз го сменям на около 15 хил) - маслен филтър: оригинален - филтър купе - оригинален (не си спомням дали съм питал за алтернативните - стават или не, аз предпочитах оригинален) - въздушен филтър - алтернативен (нямало никакъв смисъл от оригинален) - горивен филтър - не е проблем да е алтернативен (аз предпочитах оригинален, въпреки значителната разлика в цената), смяна макс. на 40 хил. (аз го сменям на 2 смени на масло, т.е. на около 30 хил.) Тази година обслужвах колата при Слави. Частите си ги поръчах от UК. Service Kit-a (включва 6 л. масло Хонда + всички филтри оригинални) ми излезна точно 355 + 16 лв за доставка през транспортна фирма. Ако се поръчват поотделно, цената скача и тогава може и да няма сметка/смисъл да се поръчва от там. Относно останалите течности при Слави ми казаха следното: - хидравлично масло - задължително оригинално - масло скоростна кутия - задължително оригинално (тези двете реших да ги сменя, понеже ремонтирах рейката и сменях съединител, не съм проверявал в книжката кога точно предишния собственик ги е сменявал последно, не съм питал в сервиза за интервал за смяна) - спирачна течност - задължително да е DOT4, не е задължително да е оригинална, за смяна ми казаха, че е хубаво на 2, макс. 3 год. да се сменя
×