Jump to content

mitaka_t

Фен
  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mitaka_t last won the day on April 19

mitaka_t had the most liked content!

Community Reputation

72 Neutral

About mitaka_t

  • Rank
    Миг невнимание и после - цял живот мъртъв!
  • Birthday 04/03/1984

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-CTDi (N22A1), Nissan Micra (K12) 1.4 AT, Honda Civic Aerodeck (D14A8)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Пазарджик

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4722 profile views
  1. Mazda 6 не съм я забравил, просто съм пропуснал да я спомена, както и Kia Optima. Колата си е много яка, само че цената (с включени някоя и друга опции, които ми се иска да има) идва по-висока от лимита, който смятам че си заслужава да инвестирам в нов автомобил. Има и друго, заради което за момента "страня" от по-високия клас (Акорда и Авенсиса са ми слабост, затова се бях замислил за тях). Последните модели от този сегмент, особено комбитата, са "порастнали" не малко на габарити. Аз търся нещо сходно по размери със сегашния ми Акорд, но комби. Маздата, Оптимата, Супърба... са с ~20 см по-дълги и ~10 см. по-широки. Естествено няма нищо лошо в това, но просто наистина нямам нужда от нещо по-голямо от Акорда ми. Същевременно, долният сегмент също "расте" и в момента комбитата там се "въртят" около размера на Акорд-а ми. А и Оборудването им е доста богато, включват доста екстри от по-високите класове. Още нещо, странно или не, но споменатите модели от по-високия клас, с изключение на Супърб, имат по-малки багажници от доста модели от по-ниския клас. Поне такива са данните по каталог. Оптима-та, Мазда 6 и последния Авенсис (който се произвеждаше) предлагат около 550л., докато Голф, Фокус, Корола предлагат около 600л, а Киа Сийд и Октавиа - дори с още ~30л отгоре. Явно по-големите габарити се отразяват повече на пространството в салона, не толкова в багажното. Което е нормално, по-висок клас кола, по-луксозна, по-комфортна за пътниците. Но пък аз в момента не гоня по-голям комфорт, а функционалност.
  2. Сивик 10 седан, въобще не е опция. Трябва ми кола с голям багажник. По-голям (значително) от на Акорда ми - 460л. Този сивик е с 430л., хич не става. Комби или било то хечбек "с по-голям багажник и по-дълъг покрив" е това което напълно ще удовлетвори потребностите ми. Като казвам голям багажник, не ми е важно да мога да вкарам вътре шкаф/гардероб или 2 перални или 2-3 велосипеда и да затворя безпроблемно вратата. Трябва ми да събира по-голямо количество багажерии (сакове, куфари, раници, торби...), с лесен достъп и удобен за товарене. Тук визирам както възможността да мога да "нахвърлям" по-набързо дадено количество багаж, без да е необходимо да го редя, преподреждам и натъкмявам, така че да се уплътни на макс багажното отделение (което в момента правя), както и опцията при събрана/махната щора да продължа товаренето във височина, ако се наложи. Това е заради което искам такъв тип кола. ...иначе, до сега не се е намерило комби на света, за което да кажа, че ми харесва и бих си го купил на драго сърце. Няма такова просто. Но... дойде момент, когато трябва да оставя тези си лични предпочитания на заден план. И все пак, има комбита, които считам за "приемливи" (като форма/визия) и бих взел заради функционалността им, но има и други, за които в момента не виждам как ще се пречупя да взема, каквото и да предлагат. Това е. Лично предпочитание и виждане, с което не ангажирам никой.
  3. Гледах ги. Всъщност, това ми бяха вариантите от немските (не че са немски, но ги броя към VAG групата) возила. Изгодни са, предлагат доста. Но... както казах, все нещо не ме грабват напълно. Или по-точно японските и корейските ме привличат повече Особено откъм дизайн. Ако трябва да съм честен, Королата супер много ми харесва като дизайн. Но пък от друга страна Киа-та предлага доста повече, на доста по-ниска цена. Това ми е основното колебание в момента. Относно Акорд 7 турер - не! Едно на ръка, че си имам едно мое особено мнение за комбито на тази генерация, което не искам да споделям, за да няма засегнати, а и си е лично мое виждане. Но по-важното е че като казвам нова кола, искам да е наистина нова, чисто нова. Сивик нямат комби от последната генерация. А за класа, то май е доста размито вече това понятие. Въпросните Киа и Корола на размери са колкото Акорда ми, предлагат по-голямо вътрешно пространство, особено за багажника (Киа-та предлага по-голям багажник дори и от Акорд 7 турер). Предлагат екстри като в по-горните "класове", малко са функционалностите, които биха липсвали. Така че... не ми е много важно точно в кой клас я водят колата.
  4. Здравейте, да повдигна малко темата и да я отклоня малко от размислите "за-против"/"заслужава ли си или не" нов авотомобил. Отскоро семейството нарастна и вече усещам как Акорда, или по-скоро багажника му (7-ма фейс, седан) - отеснява. Трябва ми нещо с по-голям "хамбар". Преди време се бях зарекъл, че когато дойде време да го сменям - ще бъде за чисто нова кола. Сега вече все повече и повече това минава на дневен ред и почнах да се оглеждам за подходяща такава. За сега съм решил, че ще е комби. SUV не искам. Относно произхода, френските и италианските возила съм ги отписал напълно. Немските все нещо не могат да ме "грабнат" (въпреки, че те май предлагат най-голямо разнообразие от комбита). Остават японски и корейски. За съжаление Акорд вече няма, Авенсис също и то... май май до тук с този сегмент/клас. За момента, опциите пред които съм се спрял (не е окончателно, още съм в процес на "размисли и страсти") са: - Toyota Corolla Touring Sports (https://www.toyota.bg/new-cars/corolla-touring-sports/) - Kia Ceed SportsWagon (http://kia.bg/models/ceedsw/gallery/) - Kia ProCeed (http://kia.bg/models/proceed/gallery/) Разглеждам топ оборудването при всичките. Какво е мнението ви за тези "каручки"? Кое ви харесва, кое не... плюсове, минуси спрямо други марки и модели (кои?) според вас и т.н. Приемам всякакви мнения, коментари и препоръки...
  5. Помислих си го и това, само че проверих цените по сайтовете тук в Бг, за да го пусна на по-ниска или подобна цена, но е доста по-евтин отколкото аз го взех. А според сайта на една от куриерските фирми, изпращането до Холандия би ми излязло 50 лв. Трябва да го занеса до някой офис на въпросния куриер, за да видя колко точно ще ми искат и дали няма да се получи сериозно разминаване и тогава ще реша какво точно да го правя. Но даже и двойна да е цената, пак бих си върнал по-голяма част от парите, отколкото ако го продам.
  6. Ясно. Аз вече намерих вариант да го взема (също от тук) и даже вече го поръчах. Очаквам го днес/утре или понеделник даже да си го получа, пък "AISIN"-а най-вероятно ще го върна. Междувременно, още малко (надявам се полезна) информация за бъдещи покупки. Говорих си с coxmotorparts за различните маховици, които предлагат и съединителите. Казаха ми, че маховиците, които предлагат в момента са на практика едни и същи, с едно и също качество и са на LUK. Разликата била само и единствено в опаковката. След като попитах как е възможно само заради опаковката единия да е с почти 300 Е по-скъп, няма ли разлика и в качеството, отговориха: "някои хора просто искат оригинални/ОЕМ Хонда продукти, сглобени в Хонда, заради гаранцията която получават при монтажа". В допълнение, казаха че нямат нито една рекламация на LUK маховик при повече от 1000 продадени. За съединител, казаха че вече предлагат само Genuine, защото "Хонда го ревизираха/променяха вече 3 пъти, за да го направят по-издръжлив/дълготраен и има някои обстоятелства, които трябва да се приемат и които не могат да оправдаят разликата в цената".
  7. Супер, значи EXEDY-то става и на LUK маховика. Договорих се с AKR-Performance да им върна AISIN-а, а те да ми върнат парите, въпреки че мина доста време от покупката. Та ако успея да намеря EXEDY до 2 седмици, когато съм записан за смяна, ще го взема и ще върна другия В тази връзка @KrIv, би ли споделил от къде (сайт, магазин) ти си взел EXEDY-то? Ако може и линк направо ще е супер...
  8. Това само за съединителя ли е било или за комплекта съединител+маховик? Интересно ми е, защото аз преди две години, когато поръчвах от там гледах само за комплекта с маховик и не съм забелязал да е имало различни цени. Може би е било ако взимаш само съединител... Сега пък предлагат 2 маховика - единия е даден като Genuine и е по-скъп, другия е LUK и по-евтин. Съответно, ако поръчваш комплект съединител+маховик има опция да избереш дали маховика да е Genuine или LUK. Не съм питал каква е разликата между двата, но ще взема да го направя. Ако по-евтиния маховик е рециклиран.... тъпа история. И още две питания: - ти само съединителя ли си сменил или и маховика? Ако и маховика - какъв си сложил? Има ли EXEDY и ако да - също ли е по-различен или там няма друга опция освен LUK? - от къде си взел EXEDY-то? От България или някъде от чужбина? Може ли да дадеш линк?
  9. Това че EXEDY-то e по-различен и няма саморегулиране е добре да се знае. На който му предстои смяна може да го има предвид и да се ориентира към EXEDY. Аз вече съм взел "AISIN"-а, така че няма връщане, ще го слагам пък дано изкара повечко. Само че... какво имаш предвид с: ... нещо различно от OEM ли? Защото ако "да" - аз при първата смяна преди 2 години сложих ОЕМ/Genuine (Part No: 22105PGE325), но то реално си е LUK. Взел съм го от coxmotorparts (оторизиран Хонда дилър в UK). Дори вчера говорих с тях, за инфо просто (преди това само бях проверил в сайта дали имат други марки), питах ги дали могат да предложат друга марка съединител освен LUK. Отговора беше: "Сори, но ние предлагаме само оригинални съединители, които са на LUK". Така че... То затова и бях тръгнал да търся афтърмаркет и взех AISIN-а, уж известна японска марка пък... кой да знае че са опаковали LUK.
  10. Предполагам питаш за първата ми смяна, преди две години, тогава поръчах и смених => това <= - комплект съединител + маховик. Иначе сега взех само съединител, ето => този <=. А => това <= е EXEDY-то, за което се чудех дали да взема, вместо "AISIN"-а, но ми се стори прекалено голям срока за доставка (а и не знаех за изненадата в кутията на AISIN, не че е гаранция, че с EXEDY-то няма да е същото де ). Ако те интересуват конкретна цена за труд колко ми е излязла смяната, както и колко са ми искали по другите сервизи - пиши на лично.
  11. Така, по темата... вчера минах през сервиза на Слави да разпитам за смяната на съединителя. Говорих си с Цецо, каза че "пресата", за която го питах всъщност не е точно "преса", а скоба за монтаж на саморегулиращи се съединители. Имат такава и я ползват. Каза, че без нея всъщност няма как да ми монтира читаво съединителя. Питах и за маховика, каза че няма шанс приплъзването да е от него. При заминал маховик има тресене, тропане... но няма как приплъзването да е от него. Чух се и с Юби-Ко, също потвърдиха, че се ползва скоба за монтажа на съединителя. И те казаха, че няма шанс приплъзването да идва от маховика. Явно при мен проблема не е от калпав монтаж. С оглед на това, че до сега колата ми е поддържана основно в сервиза на Слави, доволен съм от всичко - отношение, работа, цени, реших да им се доверя пак и направо си записах час за смяната на съединителя. Да се надявам, че монтажа наистина е бил, а и сега ще бъде както трябва и че този път няма да уцеля калпава част. Та до тук с питането ми за сервиз, избрах вече. Благодаря отново на включителите се. Сега малко извън темата, но смятам че би могло да е полезно. - в първия си пост споменах че този път съм взел друга марка съединител - AISIN. Откакто пристигна го метнах в гаража и си стои там, неразопакован. Вчера ми скимна да пиша на AKR-Performance (от там го поръчах). Чатих си с едно момче и го питах каква е разликата м/у AISIN, EXEDY и Genuine Honda съединителите (и трите варианта ги продават, на различна цена) и дали AISIN-а е саморегулиращ се и съответно ще ми трябва въпросната скоба за монтажа. Отговори ми, че Genuine са си всъщност LUK, те произвеждат съединителите за първоначално вграждане. За AISIN-a трябва да провери в склада. След малко ми прати снимка на разопакован AISIN и... вътре LUK (вечерта естествено веднага разопаковах моя и да - баш LUK си е). Само опаковката на AISIN. За EXEDY, каза че нямат наличност и няма как да каже със сигурност, но няма да се учуди ако и там пак е LUK. - вчера докато си говорих с Цецо в сервиза, Слави също се включи в разговора и каза хич да не се изненадвам от факта че съм си купил LUK в опаковка на AISIN. Виждал, че SACHS (и други също, но не помня кои точно каза) също опаковали LUK. Те си били нещо като "монополисти" на този съединител и най-вероятно де що има марка - опаковат LUK (въпреки, че за EXEDY не съм чувал да опаковат, уж са си все тяхни части, японски, ама знам ли). Друго, което сподели е че не за първи път им се случва да имат проблеми и оплаквания с части от Англия, уж оригинални. Не разбрах дали конкретно за съединители става съпрос или за друго, както и дали поръчвани от coxmotorparts, но... явно не им е за сефте. Лошото е, че даже и да се случи в гаранционния срок, който обикновено е 1 година, връщането и замяната по гаранция в Англия е като цяло сложна работа... С две думи - имайте едно на ум като поръчвате части от Англия, а конкретно за съединителите на такъв Акорд - бай LUK дебне от (може би) всяка опаковка, не разчитайте много, че ще успеете да му избягате
  12. Не съм много в час за какво точно става въпрос. Но, намерих ето тези материали в пост от друга тема: => цък <= (мнение #743). Най-вероятно има достатъчно инфо в нета, все пак не е някаква супер иновативна технология или пък да се ползва само в нашите Хонди.... но не съм се ровил за подробности. Все си мисля, че хора които с това се занимават би трябвало да са по-наясно от мен, а не да им казвам аз какво представлява и трябва или не трябва да се ползва. А особено в сервизи като на Слави или Боби, които пък и само с Хонда се занимават. Но пък ето - противоречиви мнения - някои казват твърдо че трябва да се позлва такава преса, други - не. Знам ли кое е вярно и кое не.... М/у др, тези дни смятам да мина през сервиза на Слави и Юби-Ко, да разпитам на място и ако ми обяснят на по-разбираем език за какво става въпрос и би ли могло не-използването на тази преса да причини проблема - ще споделя.
  13. Ами, аз вече ги сменях веднъж. И след няма и 30 хил.км. - пак приплъзва. От това, което бях изчел се насочих към съединителя. Затова и този път взех само него. Хич не ми се иска да сменям и маховика пак. А Жоро, по телефона ми каза (цитирам по спомен): "Проблема ти е в маховика, затова приплъзва. Можем да продължаваме да си сменяме съединители, но ще получаваме все същия ефект, докато не се смени маховика. Особено, ако това му е 2-ри, 3-ти и т.н. брой съединител". След като му казах, че предния път съм ги сменил в комплект - съединител+маховик, каза че са имали подобни случаи, оказвало се маховика. Нямало какво да му се обърка при монтажа, най-често се дължало на производствен проблем, т.е. калпава част. За съжаление, нямало много избор, даже никакъв.
  14. Благодаря колега! Чух се и с Жоро и с Боби. И двамата казаха, че не е проблем да сменят съединителя, но и двамата казаха, че това с пресата е пълна глупост и въобще не е необходимо да се използва. Съвсем обикновен съединител с маховик бил и нямало нищо сложно и специфично в монтажа. Жоро каза, че за първи чува за такава преса, но все пак ще провери какви са спецификациите и изискванията за съединителя и ще ми каже. А Боби каза, че знае за каква преса говоря, но тя се ползвала само в определена ситуация, не било необходимо при смяната на комплект съединител. ... Жоро дори каза, че на 99% проблема с приплъзването идва от маховика, а не от съединителя. Каза, че имали и други такива случаи и проблема бил в некачествен маховик. Вече не знам кое е вярно и кое не, кой прав, кой крив, кой да слушам... Ще вземе да си пробвам късмета този път при Боби пък... каквото стане...
  15. Здравейте, за съжаление и аз се наредих сред "изтеглилите късата клечка" след смяна на съединител. Преди 2 години смених комплект съединител + маховик. Поръчвах ги от coxmotorparts, уж genuine, но реално са си LUK. Сменях ги в Овча купел, при Слави (по-точно другото момче - Цецо ги смени). Наскоро обаче забелязах, че съединителя пак започна да приплъзва :(. Само около 30 хил. км. след смяната. На всичкото отгоре, смело мога да твърдя, че съм карал колата съвсем нормално през тези 2 години. Максимум 3-4 пъти да съм я "юркал" малко повече и то за кратко. Нямам идея дали това се дължи на кофти бройка/партида или монтажа не е направен както трябва - с преса (не съм питал в сервиза дали са използвали такава). Та... искам-неискам пак ще трябва да сменям съединителя. Този път взех друга марка - AISIN от AKR-Performance. Искаше ми се го сменя и в друг сервиз, за да елиминирам евентуално и втория фактор за проблема. Не казвам, че в сервиза на Слави не са го направили както трябва. Може всичко да е от кофти бройка. Принципно и сега мисля да го сменям при тях, но ако все пак намеря друг читав и проверен сервиз за манипулацията - ще го направя там. Само че... нямам идея къде. Бихте ли ми препоръчали читав сервиз в София (или евентуално някъде наблизо около София), където да ми го сменят както си трябва - с преса и следвайки всички изисквания? Благодаря предварително! ... и Весели празници на всички
×