Jump to content

mitaka_t

Фен
  • Мнения

    277
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

67 Neutral

Относно mitaka_t

  • Ранг
    Миг невнимание и после - цял живот мъртъв!
  • Рожден ден 3.04.1984

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-CTDi (N22A1), Suzuki Swift III (MZ, EZ) 1.3 (RS413), Honda Civic Aerodeck (D14A8)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Пазарджик

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

4652 профилни разглеждания
  1. Точно както казва h5rov - когато е ON добавя текст към иконката на някои уорнинги. С вратите не можеш да го пробваш, там няма текст. Може да пробваш с: - включени фарове - изгаси колата, остави фаровете включени и отвори шоф. врата - забравен ключ - изгаси колата (и фаровете), остави ключа в контакта и отвори вратата - колан - в движение си откопчай колана за момент - малко гориво - когато си на резерва (...но това явно няма да може да го изпробваш в близко време) По спомени, при всички тези мисля, че има текст когато WARNING MESSAGE е ON. Има и при други уорнинги, но не се сещам в момента точно при кои (май ABS, VSA... нз, не помня... в книжката ги има изброени всичките). Когато е OFF - остава само иконката.
  2. Аз ремонтирах рейката. Хванахме я съвсем в началото, тъкмо беше тръгнала - не беше баш протекла, имаше само леко омасляване. Това се случи преди година и няколко месеца и засега, да чукна на дърво, нямам ядове. Носих я за ремонт => тук <= Не правят демонтаж-монтаж, само ремонта на рейката. Казаха, че по принцип става за ден-два, но аз я занесох сутринта и се обадиха, че е готова още същия ден. Дадоха ми 6 м. гаранция. Доколкото знам, ако не си от София можеш да им я пратиш по еконт и ти я връщат ремонтирана. Демонтажа и монтажа беше в сервиза на Слави (Овча купел). След като им я занесох готова, казаха че... нещо било пренатегнато (не помня точно какво), но го били оправили и... както казах, за сега нямам оплаквания.
  3. Аз също минах през процедурата за смяна на пиропатрон преди време, не съм им пращал талон. Първоначално се регистрирах за акцията през сайта на Бултрако (има уведомление и линк още на началната страница), там се посочва само VIN номера. Това упражнение го направих 2 или 3 пъти, защото така и не се обаждаха. В крайна сметка им пратих запитване по мейл (до: service-sofia@honda-bg.com), в който посочих пак само VIN номера. Обадиха ми се, казаха че пасажерския подлежи на смяна, записаха час, ходих, смениха го и... по живо по здраво...
  4. Здравейте колеги, за да не пускам нова тема, да попитам тук. Забелязах, че втория ключ на Accord-а ми не управлява централното. Най-вероятно трябва да се обучи. Колата пали с ключа, отключва и заключва със самия ключ (през ключалката на вратата), но с бутоните на него (дистанционното) - не става. Батерията е ОК. Някой може ли да ми даде/опише процедурата (стъпка по стъпка), как да обуча ключа/централното? ... става въпрос за фейслифтов Accord. Благодаря предварително!
  5. Сори, ама... така както си го написал: разбрах, че искаш да вържеш камерата директно към 12 волта, без допълнителен пауър съплай. Точно затова и съм споменал, че това което Zlatozator е показал дава на изхода 5V, а останах с впечатлението, че ти искаш да я вържеш директно към 12-те... Друг въпрос е, ако искаш да вземеш 12 V от плафона, за да захраниш пауър съплая и от него вече камерата, но... малко ми се губи идеята за "елегантността", не ми е много ясно къде точно зад огледалото ще го скриеш, заедно с камерата... но ти си знаеш... Аз също ползвам такова захранване за камера (в Акорд) като го захранвам от бушоните и така съм прекарал жиците, че никъде не се виждат. Имах опция да го захраня и от планофа, но остана въпроса "къде ще навра" кутийката... Би трябвало да има вариант да се скрият жицити и в джаза, ако решиш да го вържеш към бушоните, но ... ти си знаеш. Успех
  6. На камерата не и ли трябват 5V ?! Всички които съм виждал се захранват през USB порт, където напрежението (от адаптера в запалката или такъв дето Zlatozator е показал) е 5V. Не ясно какво ще се случи, ако я захраниш директно от плафона с 12 V...
  7. @Zlatozator Това, което аз ползвам е подобно. Виж в пост #4 по-нагоре в темата. Всъщност, в началото исках да взема точно такова, като това дето си показал. Отказах се поради няколко причини, една от които беше точно приложението. Не един и два негативни коментари прочетох за него, от сорта че интерфейса му е ужасен, не е ъпдейтвано от много време, има проблеми при свързването с телефона (при доста модели, дали заради версията на OS-а или заради самия телефон, не помня), връзката ако се получи - често се разпада, обхвата е много малък, не можеш да си направиш настройките като хората ... и т.н. Приложението, което се ползва с този модел като моя е уж по-добро. Но аз почти не го ползвам, даже хич. Даунлоадването на клипчетата през него е мега бавно, практически неизползваемо, а то за друго няма и за какво да го ползваш. Та така, в крайна сметка взех "компромисен" вариант - с дисплей, но и пак от "hidden" тип. М/у другото, въпреки че казах, че не може да се мести в друга кола, всъщност има вариант. В комплекта има 2 планки, които могат да се залепят за стъклото и въпреки че едната е с малко по-различен дизайн (по-дебела/висока е, уж е за камиони), може да я сложиш в друга кола и да го местиш, ако ти трябва. Относно захранването, аз си взех допълнително и ето това: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B072JT96ZQ/ref=oh_aui_detailpage_o04_s01?ie=UTF8&psc=1 При мен се получи малко по-сложно, защото го взех с опционалния GPS модул, който както казах е на самия кабел. Та за да не се лишавам от GPS-а, трябваше да взема и допълнителен преходник "Mini USB Female to USB A female" м/у двата кабела. В крайна сметка се получи мн.добре. Кабелите ги скрих изцяло. А самата камерка почти не се забелязва от шофьорското място.
  8. Да споделя за един (предполагам) бъг, който забелязах наскоро. В последните 2-3 страници не открих да е писано за това, извинявам се ако съм го пропуснал. Свързано е с търсачката и резултатие от дадено търсене. Ясно е че има ограничение от време (минимален таймаут) между две последователни търсения, но... съобщението за грешка от такова ограничение се появява и когато прецъквам м/у страниците с резултати от едно търсене. Например: търсачката ми изкарва повече от една - 2-3-5... страници с резултати от моето търсене. Прехвърлям набързо (за по-малко от 30 сек.) резултатите от първата страница и цъкам на следващата. Да ама... "Моля изчакайте XX seconds секунди, за да търсите отново" "Код на грешката: 1C205/3" Все едно приема всяко цъкане на дадена страница от резултатите като ново търсене.
  9. https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01M9DG2A0/ref=oh_aui_detailpage_o02_s01?ie=UTF8&th=1 Ползвам ето този от няколко месеца и съм супер доволен. Качеството на видеото за мен е супер. Дори и вечер на тъмно (със светлината от улично осветление, фаровете на колата и стоповете на колите пред теб) е много добро, особено в режим 1080p. В начлото сложих 32 GB карта и го пуснах на 720p като с тази резолюция картата събира около 9-10 часа запис (надявам се да не излъжа, но по спомени мисля че беше горе-долу толкова). С 1080p - стига за около 4-5 часа. В момента съм сложил 64 GB карта и съм го оставил на 1080p (пак по спомени, мисля че тази карта е достатъчна за около 9-10 часа видео). За 5 паунда отгоре, можеш да вземеш варианта с GPS. Аз съм с него (...но когато го взех, разликата беше по-голяма ). Показва ти скоростта и има едно приложение, което ти "събира" клиповете от едно пътуване и може да ги гледаш като един цял клип и да гледаш маршрута на карта. Не е лошо, но аз не го ползвам, взех го заради индикацията за скорост. На практика, регистратора е един и същ и за двата варианта. Разликата е в кабела, на него е GPS модула. Недостатък е, че не можеш да го прехвърляш в различни коли (ако го искаш), защото се залепя за стъклото. Но пък за сметка на това е подходящ за "скрит" монтаж. Сложил съм го зад огледалото, кабелите съм ги скрил и почти не го забелязвам. Отвън се вижда само "обектива", ако не се загледаш може да не го забележиш и него :). Както казах, аз лично съм много довелен и не съжалявам и за 1на стотинка от цената му. Решил да взимам абсолютно същия и за колата на жената...
  10. mitaka_t

    Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Както казаха и други колеги, проблема с колектора не е оправен при фейслифтовите модели. Моят Акорд е пример за това - купуван е нов от тук, знам му цялата история и... да с проблемния колектор е. Чувал съм, че има и акорди с чугунен, но по-вероятно е да е бил вече сменен, едва ли е заводски така. На мен също ми се наложи да мина по процедурата със смяната му в началото на годината. Относно кой е по-добрият вариант - оригинален втора употреба или заваряване - различни мнения има по-въпроса. Аз питах в два от известните във форума сервизи. В единия ми казаха: "... или заварка+шлайф или чисто нов, с втора ръка не работим!". Гаранция естествено не дават, но ме увериха, че не са имали проблеми до сега със заварките. В другия ми казаха, че може и със заварка, може и 2-ра ръка, може и нов, но... те ми препоръчаха 2-рата употреба - чугунен. Със заварките имали ядове на няколко пъти. И на двете места ми казаха, че не го заваряват те, носят го на заварчик, но... най-вероятно много зависи кой и как го заварява. Моето лично мнение - ако ще е втора употреба, само чугунен - от CR-V или FR-V (май и от Civic можеше, но не съм сигурен). Ако ще е пак от Акорд - стоманен, не си заслучава. Много вероятно е да изкара съвсем малко. Аз взех 2-ра ръка от CR-V. Излезе ми 250 лв самия колектор + 20 лв. за термощита + 150 лв. за труд (но това не е само за колектора, имаше и други неща, мисля че за самия колектор ми бяха казали 100 лв.). Първоначално мислех да го направя със заварка, до момента в който не ми обявиха "условията". По спомени, щеше да ми излезе с около 50-60 лв. по-евтино (за демонтаж-монтаж и заварка+шлайв при трето лице, не го правят те), но... исках да сменя и антифриза, че така или иначе се източва при смяната (въпреки, че приемчика ме уверяваше, че не се точи) , като за оригинален ми обявиха цена с ~10 лв отгоре на литър от цената в Бултрако. Естествено на въпроса дали може аз да си го осигуря казаха: "с части на клиента не работим". И... те така - отидох в другия сервиз и по живо по здраво...
  11. Благодаря за отзивите, колеги! За мен търсенето обаче, вече приключи Намерихме кола, но... не е Хонда. Взехме Suzuki Swift. Жената ги харесва много повече от Jazz-а, а и офертата беше наистина добра (не говоря за цена), колата не беше за изпускане.
  12. Благодаря за отзива, колега Всъщност, успях през уикенда да отида да видя първата кола. Еми... меко казано НЕ става. Ще споделя това което видях, за информация на други желаещи (ако има)... Относно техническото състояние, не мога да кажа много. Запали без проблем, мотора изглежда работеше добре - равномерно, нямаше претрисания, прекъсвания и т.н. Всичко това от "погледа" на НЕразбирач. Казаха, че е необходимо обслужване - масла, филтри и т.н. Климатика не работеше. Може и да е само за зареждане, но въобще не започна дори хладно да духа, на най-ниската степен, колкото и да го поизчаках. Външния вид - мога да кажа само 3 думи - ръжда, ръжда и пак ръжда. Нямаше врата (долу по ръбовете и от вътрешната и от външната страна), вежда, праг и ръбче/ъгълче без избили точки ръжда. Под капака... малко бяха детайлите, които не бяха ръждясали, вече не само точки ами стабилна ръжда. Наведох се да видя отдолу доколкото можах - цялата генерация беше брутално ръждясала. Без да се вдигне колата, нямаше как да видя добре, но предполагам останалата част от пода няма да е по-различна. Интериора - не изглеждаше лошо. Беше прана (което може би е нормално за автокъща) и все още не изсъхнала, дори много мокра на места. Вдигнах задните седалки и като се опрях на пода ръката ми буквално плувна във вода. Толкова много изби от мокета. Отзад при резервната гума беше пълно с вода. За разлика от повечето други дето гледах, тази беше с 4 ел стъкла. Не ги пробвах дали работят, но... честно казано след огледа на външния вид загубих всякакъв интерес към колата. За мен колата не си заслужава. Аз поне не бих я взел. Относно втората обява... звънях, говорих със собственичката. Колата е била внос от Италия, тя я кара от... май каза 2-3 години (надяваме се да не излъжа, но мисля че толкова каза). Уж я обслужвала редовно. Като попитах за външни забележки, каза че имало дребни и най-добре да се види на место, за да си прецени заинтересования "колко са дребни". Нямала ръжда. Със зимни гуми е в момента на 1 сезон. Летни няма за момента (изхвърлила ги, след като сложила зимните, защотто вече за нищо не ставали). На една от снимките се виждаше някаква бяла лепенка на задната врата. Попитах дали е залепена, за да прикрива нещо. Каза, че уж не е... имало и на двете врати, просто си залепила по едно бяло цветенце... Това е което ми каза по телефона, може би има смисъл да се види, но... нямах време да отида до Ст.Загора да я огледам "на живо".
  13. Здравейте колеги! Решихме, че е крайно време вече да обзаведем и жената с личен автомобил. Съответно търсим, малка, градска, икономична, абе тъй да се каже "дамска кола". По принцип се оглеждаме за Honda Jazz, Kia Picanto, Toyota Yaris и Hyundai Getz, но... като че ли все към Хондата си ни дърпа Затова, бих искал да се допитам до вас за следните обяви: 1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513523905555311&slink=6e4tgn 2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11514718456058076&slink=6e4tgn Някой случайно гледал ли е някоя от тези коли "на живо" и би ли споделил мнение? А даже и никой да не е ходил да ги гледа, бих се радвал да споделите мнение и само по обявите? А и относно първата, предлага се от автокъща Exotic Cars е, намира се в обеля. Някой има ли мнение или някакви отзиви за нея - доволни/недоволни клиенти, коректни/некоректни... и т.н. ще съм благодарен за всякаква информация. Благодаря предварително! Поздрави!
  14. Преди време аз също бях почнал да се оглеждам за афтърмаркет мултимедия и да... навсякъде пишеше, че не стават за дизел. Така и не разбрах защо. Другото, което не ми харесваше е, че все бяха "слаби" откъм технически параметри (малко RAM, ROM, слаби процесори, стари версии на андроида...). Единственото, което ме грабна, както откъм техническа характеристика, така и откъм дизайн е > това <, но пък цената му е по-солена (особено ако добавиш и някоя друга опция). Дори ги бях питал, дали са съвместими с европейските дизелови акорди и преминум саунда. Отговориха, че са съвместими, дали е така наистина (особено за дизела)... нямам идея. Така и не се реших да взема. Стори ми се нерантабилно да дам толкова пари... Ако има колеги, които са закупили въпросаната мултимедия, могат да споделят впечатления. Ще ми е интересно, въпреки че вече тотално се отказах от идеята за смяна на оригиналната...
×