Jump to content

Vorpatril

Фен
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Vorpatril last won the day on February 2

Vorpatril had the most liked content!

Community Reputation

16 Neutral

1 Follower

About Vorpatril

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    Архивиран
  • MSN
    0885/838282

Profile Information

  • Кара
    CR-V III, 2.4 petrol
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

254 profile views
  1. Аз използвам Д3, когато искам да си осигуря двигателна спирачка, както използвам и "1" и "2" за същата цел, при спускания с по-голям наклон.
  2. Note, обясни за този спортен режим? Аз дали го имам?
  3. Накратко, за разхода и възможностите на 2.4 - приличен двигател с прилична мощност. Няма да ти "счупи" врата като турбиниран двигател, но е адекватен за нормално каране. Разход градско (София) с нормално каране - 15/16 газ (сега, имам я от 2 месеца). Интересното е, че градско с плавно каране харчи толкова, колкото с резки настъпвания + крузване (инерция). Извънградско - между 11 и 17 литра. До Търново ми даде 11.5 при нормално каране (2.5 човека). В събота София-Бургас със 150-160, 5 човека, доста багаж, без климатик - 17 газ. Колата над 140 става доста, доста шумна. До 140 е добре (гумите също имат значение, новите ми Континентали са доста шумни). На 160 вече шума от вятъра е доста. Не съм карал 2.0, но според мен наистина ще е неадекватно бавен автоматика. За ръчката може и да се ок, не съм карал. Но, автоматикът е наистина голяма благинка. Колата е иначе е практична, има много пространство и това ми харесва много. А, да - и е супер, супер стабилна. Аз не съм карал досега джип, не знам дали с всички е така. Но на връщане от Бургас карах със 150 в големия дъжд в събота и колата НЕ МРЪДНА. Може би значение имат и гумите, не зная. 2.4 има няколко читави в немското мобиле, но под 10 000 евро няма да намериш. С докарване, газ, гуми, обслжуване, каско, гражандска, регистрация такава кола ще ти отиде на 24-26 хиляди лева. Но за мен е приемливо за такъв продукт. Ако пък ти са много парите, вземай за 22к Шкода Октавия 2014 г. дизел автомат на 100 000 и тва е.
  4. Здравейте, Продавам един от комплектите си - джанти+гуми. Джантите са перфектни, с изключение на малките забележки по една от джантите, видна от снимките (жена-бордюр.:) ). Карани са само в Германия и то не много (колата закупих на под 50 к км., като това беше втория комплект). Джантите са произведени в Германия. Карани са и стават за Хонда ЦРВ трето поколение (2007-2012), както и на всяка друга Хонда. Към джантите подарявам зимни гуми Bridgestone Blizzak 225x65x17 с ДОТ 2210, много добро състояние, карани малко, без дефекти. Цената за комплекта е 489 лв. Гумите и джантите се намират в гр. София. Телефон за връзка с мен: 0885 83 82 82 Поздрави, Д.
  5. Включвам се малко в този оф-топик: може би пропускаме част от предисторията и съпътстващите обстоятелства/емоционална натовареност на сделката. Аз, например, много мразя да ме правят (открито) на глупак и когато съм коректен, държа на същото от насрещната страна. Приведено към ситуацията с ДОТ-а, ако на мен са ми обещани гуми с ДОТ 2019, а получа такива с ДОТ 2018, при условие, че плащам много пари за най-доброто нещо (по думите на продаващия), по-скоро бих реагирал чрез проява на безразличие и напускане на обекта (ако имам време да ходя другаде) или образуването на "скандал" (ако съм обикалял за гуми и ми е писнало да се занимавам/нямам време). Пак личен пример - Медина Мед пишат в каталога си, че имат Гудиър в склада в Люлин. От там ми казват: "Ми, не, имаме 2 такива гуми в Буграс, мога да ги поръчам". ?!!?. Да де, ама В САЙТА ПИШЕ ДРУГО И АЗ ЗАТОВА ИДВАМ ПРИ ВАС И КАРАМ 15 КМ. ДО ВАШИЯ СКЛАД. "Е, не е ъпдейтнат" (или нещо такова). Завъртане, стрелка "изход", чао. Въпрос на ценностна система и разбирания. Хайде, сполай Ви (и, като дилетант, да не Ви казвам, че не трябва да "разваляме" темата и да я превръщаме в чат, понеже Вие си го знаете ).
  6. Аз си взех 4 нови Континентала (СпортКонтакт СУВ) от Диана, 1060 лв., ДОТ 0519. Не ми харесва возията - нито е по-мека гумата, нито пък е по-тиха. Шумни са и ме дразнят - старите подметки Дънлоп, с които колата е излязла от завода и са 10 - годишни шумят толкова. Покарах ги 400 км., но няма разлика. Може би им трябва още време, не зная. Исках да взема Гудиър или Бриджстон Аленза, но нямаха, а не ми се чакаше 10 дни (сега съжалявам). Но, какво да се прави, ще се карат поне 2 години. Аз реших да си карам 18-ките от келешлък, но, признавам, твърдичко вози. Не чак толкова фрапантно различно от 17-ките, но се усеща.
  7. Върви приемливо, никакви проблеми за газифициране, в български сайтове има само 1-2, след 2015, в Германия преди седмица имаше 4-5 читави, но под 11 500 евро трудно ще намериш кола под 100 000 км. Аз имам такава от 2 месеца и ме кефи.
  8. Колеги, днес смених зимните 17-ки с 18-ките, летни, 10-годишни Дънлопи, с които купих колата. Както знаят Емича и др., голямо мрънкане мрънках, че колата вози (поначало) доста "стегнато". Е, след като й свикнах на возията, да Ви кажа, не откривам кой знае каква разлика между новите ми, мекички 17-ки Бриджстонки и тези каменарски подметки, 18-ките (предполагам, с тях е излязла колата от завода). Да, има разлика, но очаквах да ми се реве, а разликата е "мии..", и то само на паветата на Невски, примерно. А, бе, не е такава драма. С две думи, аз май ще си карам 18-ките, просто ще взема новички гуми. В този ред на мисли - един таксиметров шофьор веднъж ми сподели, че Uniroyal Rainexpert били доста меки и много променяли возията (към по-голям комфорт). Същото са ми казвали и за Континенталите. Може ли някой, който е купувал в последните 1-2 години нови гуми да сподели впечатления? А, да, и Нексените били меки (това май го прочетох тук, във форума). Като цяло, търся гума, която да допринася за по-големия комфорт, а не обратното (т.е. Пирели-та, не, мерси). (П.С. тъй като един "пич", дето щеше да ми купува 18-ките ме прецака, а вече си бях взел други 17-ки, имам свободни джанти, ако някой иска), ще пиша й отделно в раздела с продажбите тези дни, като ги снимам). Поздрави, Д.
  9. Щората е с минимални следи от употреба, тъй като почти не е използвана. Моля да имате предвид, че цената за реплики (т.е. неоригинална подобна щора) е от порядъка на 150-160$, без доставката. Не в крадена, от автоморга, от катастрофирал автомобил и прочие. Не съм търговец! Цената е 189 лв., намира се в София щората. 0885 83 82 82
  10. Въпросът е наистина важен, интересен и вълнува и мен. Благодаря, колега, за подхода. Аз много бих искал да си карам 18-ките, но да сложа малко по-голям балон, за повече комфорт..
  11. Vorpatril

    Слагане на газ

    Здравейте, Споделям Ви лични впечатления по темата. С газова уредба Романо съм, монтирана при колегата Иво Ленков, подвизаващ се във форума. Сервизът му е в Надежда (Каравелгаз), цената е 1350 лв. Повече информация - от самия него. Мастър Бранко (Markoni) има лаборатория в Русе, но е далечко (ако е фактор за Вас). Негови координати можеш да намериш в нета, както и тук някъде (Markoni's Garage). В Своге не ми е известно да има специалисти, но предполагам сте проучил. Аз съм с "американския" двигател, 2.4. При все, принципът ми е винаги е бил, че евтиното излиза скъпо, съответно, не съм се скъпил за газовата и монтирах Романо-то при г-н Ленков (освен репутацията му, определящо беше и това, че ми е на 5 мин. от вкъщи). Моят съвет в случая е да се "вкарат" повечко пари в добра уредба. Успех! Д.
  12. Здравейте, не зная дали е подходящо да пускам подобна тема, както и дали това е правилният раздел, но реших да предупредя колегите от форума и да споделя негативния си опит, който имах с едно частно лице. Въпросното лице се казва Красимир, от Берковица е, телефонният му номер е 0884 156 080. По принцип твърди, че търси 18-ки джанти за ЦР-В 4-то поколение. Тъй като не бил в София, действа чрез свое "доверено лице", Даниел (номер 0886 837 990). Историята накратко - бях пуснал обява за моите 18-ки, ОЕМ-джанти на ЦР-В трето поколение. След множество разговори, пазарлъци и какво ли още не от страна на Красимир и "довереното му лице" постигнахме съгласие за цената на сделката. Имахме уговорка за получаването на джантите от тях, като дори се бях съгласил да отида в другия край на София, за да ги закарам лично до избрана от тях гумаджийница. Часове преди сделката ми се обадиха като твърдяха, че в джантите нямало индикатор за налягането на гумите, поради което нямало да ги вземат. Както запознатите от Вас знаят, нито един модел на ЦР-В няма такъв индикатор, тъй като данни се вземат от индикатор в ABS-а. След като им казах това, въпросното лице каза, че жена му не харесвала дизайна на джантите, за това нямало да ги вземе... Надявам се да не си губите времето с въпросните индивиди. Поздрави, Д.
  13. Здравейте, В дилема съм дали да си продавам оригиналните 18-ки джанти, които са идеални (в пълния смисъл). Пуснал съм ги тук и в ОЛХ, но като цяло искам да си ги карам...Единственото ми съображение "против" е обстоятелството, че ОЕМ размера на гумите, както знаете, е 225х60х18, т.е. по-нисък борд и, предполагаемо, по-некомфортна возия. Понеже карам колата от 3 седмици, нямам база за сравнение (взех я от Германия с летните 18ки, които са 11 годишни, ама тамо асфалто е друг, дори така си возеше ок..). С колега от форума коментирахме, че той кара с 235х60х18 (осигуряващи 5мм по-висок борд на гумата), без проблем, без да опират. Една дама в ОЛХ продава 18-ките си с гуми 225/65/18, летни. На въпросът ми дали опират, казва, че не опирали, но те са вече свалени от колата... Може ли някой да сподели преки впечатления, мнения и информация по следните въпроси: - Дали има осезаема разлика между 225х65х17 гуми и 225х60х18? - Дали бих имал технически проблеми (не виждам да е ясно отговено на този въпрос в тази тема), ако някой е изследвал въпроса, при гуми 235х60х18 или 225х65х18? - Какви гуми висок/среден клас (а,бе, хубави) да си взема летни, ако ще стоя с 18-ките (независимо от размера на гумата) - моля за впечатления за конкретни модели, дали са "меки" или по-твърди (както например знам за Пирели). Благодаря и поздрави
  14. Здравейте, Днес ми се случи за втори път през последните в седмици (от както имам колата) следното събитие: тръгвам да паля, постепенно завъртам ключа (не хайдушката), I, II, контакт, пип-пип-пип, (опит за) запалване -, и това, което се случва, е следното: чува се "бззззт", стартера не върти, колата не пали. След това пали на секундата (с типичното ких-ких-ких на Хондата), без проблем. На някой да му се е случвувало подобно нещо? Тази седмица трябва да се обадя на Юбико за обслуване (прашници на предните амове, краен ремък, масло скорости) и, съответно, ще адресирам проблема (?) и към тях. Исках, обаче, да сондирам за мнения, тъй като лично за себе си съм се убедил, че анамнестичните данни и диагностика понякога са доста, доста по-правилни от преценката дори и на професионалист, които се занимава с такива коли (поне с Форда ми беше така). Та...? Предложения, впечатления? Правя уточнение, че съм относително технически грамотен. Благодаря предварително!
×