Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.08.2019 in all areas
-
3 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 429 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 10 000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 29.08.2019 (8 месеца); 9) Моточасове – около 238; 10) Изразходвано гориво - около 675 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (675 / 3.3) = 205; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 2.5-3 мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-10000 км: Продължавам напред .
-
2 точкиЗдравейте колеги, Реших да пиша относно успешното отстраняване на някои от болежките Първата серия от ремонти мина, повечето бяха успешни. (само проблемът със тресенето от карето не се оправи) Смяна на масло филтър на автомата: - Първо да кажа че маслото беше доста черничко като го изпуснахме, но за радост нямаше метални отлагания или стружки по магнита на пробката както и по филтърът. Пртотивно на това което знаех се оказа че външен филтър за маслото на автомата има и се сменя лесно, цената е ~50лв. Намира се под въздухуводите на филтъра за въздух. Ето и снимка от маслото Няма значителна промяна в работата на автомата след смяната. Лагери на ролки на пистов ремък и пистов ремък. Сменята се много лесно, а най хубавото е че се избиват лагерите и не е необходимо да се копуват нови ролки. Цена на лагерите 15лв за двата. Цена на ремък ~50лв Снимка на ролките със избити лагери. Накрайник на рейка (десен) Останах много доволен от този ремонт, получи се много добре. Човекът който оправя рейките от Бултрако беше в лятна отпуснка заедно със всички от сервизът и нямаше никой, та се наложи да викаме неволята. няколко думи които мога да кажа за това какво прави той, при него има подходяща шлайф машина с която може да направи прецизен шлайф на целия прът ако се налага, това вече не е евтино и лесно, понеже се сваля и разглобява всичко. Хубавтото е че при мен не се наложи. След като брат ми ми направи инструмент за свалянето на накрайникът успяхме да го свалим на място (около 20 мин.), хубавото е че даже и стенд не е необходимо да минаваш, понеже накрайникът се сваля от ябълковидната сглобка и се монтира до крайна позиция, след това. Втулката я направих, при стругар в Пловдив, препоръчан от бащата на мой-познат, цента за втулка + набиване в държача беше 15лв. Материалът за втулката го купих от склад на Ангел Стоилов. намира се на Кукленско в Пловдив, в София се намират в Дружба, цена за прът ф31x 200мм е около 20лв. След свалянето на накрайникът на кормилнтата рейка, се сваля вътрешната скоба на маншона и идва ред на развиване на държача. Оригиналната втулка не е втулка а черупка и се избива не толкова трудно. Старата втулка в държача Новата втулка набита в държача. Пружини на окачването Колата както писах беше със спортно окачване на H&R слагано в Швейцария, но не особенно подходящо за нашите пътища. Смених пружините със афтър-маркет пружини отговарящи на оригиналните, които успях да намеря, поръчах ги от интернет. Старите пружини (снимки на колата със тях има в първия пост от темата) Пружините са в добро състояние, боята им е ОК все още и нямат ръжда. Със старите пружини Със новите пружини, колко 3-4см се вдигна колата Колата вози доста по добре от преди, но и се държи по зле по завоите, вече тествано , няма значение за моите нужди стабилноста е повече от достатъчно. Двигателно масло Към този момент колата е изминала 7.5к от последната смяна, но като гледам как изглежда маслото на щеката реших да си го изкарам до 10к и ще го сменя като се върна от Гърция. Ето и снимка (не съм доливал) Изгорила е малко от маслото около 2-3мм по щека. Интересното е че това се случи в последните 1000км в които се отпуснах със витеците и пробите на максимална скорост ама имах пътувания сам и реших да се позабавлявам малко, разходът извън-градско при напрегнато каране скочи до около 14-15л Филтри на купе и двигател Снимки не съм правил, но бяха доста зацапани, филтърът на мотора беше миещ се, след като го измих добре, разходът спадна малко -0.5л , филтърът със активен въглен за купето ми харесва, не знам дали се заблуждавам но за сега имам чуството че доста намаля външните миризми. Лагер-Главина И двата лагера на задните главини изглеждаха и звучаха много добре, та се отказах да ги сменям за сега, искам да пробвам със други гуми първо че може да се окаже че шумът е от големите гуми, въпреки че за мен си е от лагер, но ще видим като дойде време за зимни гуми. Разочарованието от ремонта След успешните ремонти и тестове, да се оплача: Смених вътрешно каре дясно, тресенето в ниски обороти не се оправи, оригиналното каре си беше перфектно но реших да пробвам да го сменя, оказва се че не е от него обаче. Ако някой има идеи да споделя?! Ще пиша отново като сменим капака на камбаната на скоростите и/или като намеря П.С. Тази седмица бях в командировка в Германия, та чисто нова кола, служебно гориво и не ограничени магистрали = ....... Взех си Инсигния на 4к , честно казано ако имах избор бих си избрал моята кола на +200к пред тоя таралясник дето се клати като лодка дори и по немските магистрали и гори като стар зил па не върви накрая. Поздрави, Желязко
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаМисля, че колегите оборотите визираха с „витек“ Аз поне в друга тема това имах предвид.
-
1 точкаСмени маслото на скоростите още преди зимата. Въпреки препоръката на ZF за смяна на всеки 100 000км, практиката показва, че още при около 60 000км се появява подобно "ритане", което изчезва с новото масло. https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Faftermarket.zf.com%2Fremotemedia%2Fmaster-content%2Fzf-services-portal%2Foils-data-sheets%2Fpc-1%2Flifeguardfluid-9%2Fpds-zf-lifeguardfluid-9-de.pdf&pdf=true
-
1 точкаЗдравейте колеги, Благодаря още веднъж на всички за тази подробна тема. Исках да споделя и моя скорошен опит по този въпрос Накрайник на рейка (десен) Останах много доволен от този ремонт, получи се много добре. Човекът който оправя рейките от Бултрако беше в лятна отпуснка заедно със всички от сервизът и нямаше никой, та се наложи да викаме неволята. Няколко думи които мога да кажа за това какво прави той, при него има подходяща шлайф машина с която може да направи прецизен шлайф на целия прът ако се налага, това вече не е евтино и лесно, понеже се сваля и разглобява всичко. Освен това сменя и още неща които са около кормилния прът и т.н. Хубавтото е че при мен не се наложи. След като брат ми ми направи инструмент за свалянето на накрайникът успяхме да го свалим на място (около 20 мин.), хубавото е че даже и стенд не е необходимо да минаваш, понеже накрайникът се сваля от ябълковидната сглобка и се монтира до крайна позиция, след това. Втулката я направих, при стругар в Пловдив, препоръчан от бащата на мой-познат, цента за втулка + набиване в държача беше 15лв. Материалът за втулката го купих от склад на Ангел Стоилов. Намира се на Кукленско в Пловдив, в София се намират в Дружба, цена за прът ф31x 200мм е около 20лв. След свалянето на накрайникът на кормилнтата рейка, се сваля вътрешната скоба на маншона и идва ред на развиване на държача. Оригиналната втулка не е втулка а черупка и се избива не толкова трудно. Старата втулка в държача Новата втулка набита в държача. Проблемът със тракане и пукане се оправи , мисля да сменя и лявата края на Септември. Малко измервания по въпросът. Износването на втулката беше около 0,08мм диаметрално, тоест 24,08мм , новата я успя да я направи стругарът на 24,01мм, мисля че може и да е малко по тясна, примерно 24,005, но за работа със такива толеранси от 5 клас на точност се иска сериозно оборудване. Всъщност не знам как успя да я направи толкова точна на универсален струг този пич, но се справи. Първоначалната ми идея беше да я изработим на струг със ЦПУ за да се зададът корекции, след което на шлайф за да се докара размерът със точност в хилядни, за съжаление машините бяха заети и нямаше как да стане в моментът в които ми трябваше на мен. Надявам се да съм полезен Поздрави
-
1 точкаКолегата преди време май се разсърди за едни LED-светлини и спря да участва във форума. Може би чете като гост, но за най-сигурно - напиши му ЛС и ако не е променил настройките на профила си, ще бъде информиран на мейла, и ще може да прочете съобщението ти. Последно посещение: 01.12.2018
-
1 точкаЖената - да, но е "под прикритие", понеже оригинално си е брюнетка. Онази не я знам, но жените принципно не са много автомобилни фенове.
-
1 точкаАлбън и Квят с новия двигател А догодина Окон ще кара в Рено, за сметка на Хълк Днес ще се разбере дали Райконен ще може да кара в Спа, защото се контузил по време на ваканцията - на въпрос как е станало отговора бил: "Sport. It is dangerous. I always said it is more dangerous – drinking is probably safer. Usually you don't get injured, you just get a hangover." :D
-
1 точкаМалко ъп - вчера ми изчистиха ЕГР и колекторите - всичко беше брутално задръстено... Оттогава съм минал над 300 км. Колата се държи чудесно, и не излиза никаква грешка. Моето лично мнение е, че от саждите актуатора на IMRC не е можел да затвори нацяло клапана всеки път и оттам тази грешка incorrect valve position. Ако въпреки всичко се появи отново грешката - ще пиша, и чак тогава ще го изчистя. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
1 точкаИ при мен същото с Elring, 50-60лв. на вятъра. Следващата смяна ще е от "фена"
-
1 точка
-
1 точкаТова е дефектиралия клапан от моето CR-V, който смених със същия но от Акорд. Сваля се, като откачиш буксата и маркучетата, след което ти остава да развиеш едно болтче и това е.
-
1 точкаВ темата "Car audio & GPS" има обширна тема по въпроса - колеги пускат линкове към последните имиджи. Ето мнението (и темата) -> Сваляш, печеш и готово За протокола имам 3 записани диска за източна/централна Европа с предишната версия (2017) които ми стоят в багажника, ако ти се занимава да се срещнем ти подарявам един за проба. Поздрави, Стойчо
-
1 точкаhttps://www.google.com/search?q=капачка+на+радиатора+на+хонда&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=VsSvKyyLCOXcgM%3A%2Cg9MifzKDloEErM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQG4xPDucWPvxOLDAnHcjvobK7mLA&sa=X&ved=2ahUKEwiRhYTpqZ7kAhXP-ioKHTuNCesQ9QEwAXoECAkQBg#imgrc=VsSvKyyLCOXcgM:&vet=1
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПо спомен,мисля че беше номер 3 (от твойта снимка). Някой го беше чистил/промивал с WD, или Меглио и после се похвали че се е оправил. Аз го смених с втора употреба (за около 60/70 лв. - че нов е около 350 лв.) и вече 7 години няма грижа.
-
1 точкаАвтомобил – Honda Civic 8th 1.4i-dsi i-shift Масло – Petro Canada 5w20 Маслен филтър – Filtron Общ пробег на автомобила - 67780 км. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 749 км; Моточасове - 11 Среден разход по борд компютър след смяната - 5.8 Цикъл извънградско/градско - 80/20, имам към 60км навъртяни в София за един ден. Пробата е взета от напълно загрял двигател и е сушена 24ч. на стайна температура, първа капка. Обем на налятото масло - 4л. до максимума след изсмукване на несливаемия остатък.
-
1 точкаЩе си позволя да кажа нещо малко по-генерално за цялото ни общество, без да искам да засегна никой тук във форума, където уважавам всички: Правописът и правоговорът са израз на езиковата култура, която е не само част от цялостната култура на един човек, но и огледало на много други негови качества. Като например уважение към останалите, самоуважение, трудолюбие. Грамотността изисква усилие! Лошата езикова култура издава един особен манталитет на натрапчив непукизъм и умишлено принизяване на някои ценности, което дразни изключително много. Не говоря за случайни грешки поради бързане или за някой пропуск в пунктуацията, а за откровено животинското отношение към добрия изказ и за осакатяването на езика, чието богатство се е трупало с хилядолетия. Много ми е чудно защо се хвърляме да учим чужди езици и какво си мислим, че ще постигнем, щом се препъваме още в майчиния си език. За съжаление най-тежкият проблем е при младото поколение. Но всичко това си го знаем, нали? 😊
-
1 точкаАз пък предлагам темите "Кой е по-по-най- на светофара?", "Кой е по-по-най- на магистралата?" и "Колко ми гори ...?" да се забранят със закон, който да се обнародва във Фейсбук. Съжалявам, че не мога да помогна на дамата, защото не съм притежавал, т.е. не съм поддържал дизелова Хонда от посочения от нея модел. Моята дизелова Хонда беше 6-а генерация Сивик англичанка,със (перфектния) Ровър-ски 2-литров турбо дизел. Иначе, От 2003-та до днес в семейството сме имали 17 автомобила, от които 11 Хонди. Втората ми дизелова кола беше Volvo V40 98-ми набор, със 1.9-литров турбо дизел на Рено. После, 10 години работех в център за ГТП (в Англия). Карал съм всичко, що е навършило 3 години, включая Ферари от 70-и-някоя година и Ситроен от 1928-ма. Горе-долу съм наясно, коя марка автомобил е "По-по-най-рентабилен?". Значи, Мога да ви разтягам локуми 3 страници, но ме спира НЕжеланието ми да участвам в горепосочените теми. Напълно подкрепям мнението на Славко и се надявам, че всичкия офф ще бъде изтрит, включително и това, което написах токущо.
-
1 точка
-
0 точкиЗа пробката е така,само трябва да разбереш какво е долял..?
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКолеги, маслата са изпратени вчера и днес вече са по офисите на куриерите. SMS-и не съм отбелязал - направо ги потърсете.
-
0 точкиКолега, моето наблюдение е, че тук такава кола от тези години в такова състояние би било много трудно да се намери от автокъща, от човек с регистрация е по-възможно. Смятам, че от тези години такова возило в много добро състояние бензин под 22-23к лева е почти невъзможно (все пак говорим за 7-8 годишна кола). Дизелът е по-евтин, но читав и поддържан дизел на малък пробег също ще държи висока цена. Успех в търсенето!
-
0 точкиФен съм на Ферари още от преди ерата на Шумахер, но към момента няма как да не се радвам и за успехите на Макс. Изключителен пилот на все още крехка възраст. За мен е най добрият състезател в момента. Дано продължи уникалното си представяне и в неделя, въпреки, че се надявам и на две последователни победи на Ферари, защото не виждам по удобни писти от предстоящите. Макс и Льоклер дадоха заявка за бъдещото във Формула 1
-
0 точки
-
0 точкиСмехът продължава. Вчера въпросната колежка на жената черпила, понеже си купили по-нова кола. Мойта я питала за марка и оная казала - Мазда, а на въпроса - да не е 323, получила отговор - Аа, не, от онея сивите. Някои вицове ги измислят автори, но има и такива дето животът ги ражда поради свещенната си простота.
-
0 точкиСлед смяна на капачката на радиатора няма никакви грижи, надявам се и така да остане. Трети ден юркам колата по люлинската магистрала Перник-София и обратно всичко спи.
-
0 точкиНо съм получавал и правилни подаръци от стари фенове на марката, като от колежката @desap .
-
0 точкиЗдравейте, Ако някой има нужда от авточасти или консумативи за HONDA-та нека ми пише на лично, защото пазарувам с голяма отстъпка от доставчиците и може да ви намеря частите на доста добра цена. За София може и лично предаване! Стани - О87 осем З9 Ч5 85
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, Препоръчвам 2.4 бензин с CVT автоматична скоростна кутия. Имам същия вече 1 година, внос от Канада и съм мн. доволен, просто нямам никакви забележки.... Среден разход на гориво 7.5л/100км.
-
0 точкиЕхаааа да добро завършване на темата за супер парното (пОрно),но кой както сам си го направи.😂😁😃😅
-
0 точки
-
0 точкиДа не забравяме че идва зима и тези печки дизеловите не загряват.Особенно ако трябва да водиш деца сутринта на детска ,ще отидат премръзнали, трабва докато си пиеш кафето да е запалена колата за да загрее и да имаш някъкво парно. Колежката е писала че е карала само дизели, ако има късмет да вземе бензин ще благодари на Хонда за невероятното пАрно и топлото в колата.
-
0 точкиВ нормална ежедневна употреба особено в Столицата където се пълзи няма къде да се ”развихри” прословутата динамика на дизела.На мен лично при дизеловото не ми харесва,че загрява бавно и зимата е студено, в задръстване 1ва-2ра е свързано с едно ”сепане”.Когато се достигне момента до някои ”ключов” ремонт не си на 100% сигурен че ще бъде извършен както трябва дори в доверен сервиз(визирам последици от: шум смяна вериги,неработещ круиз след намеса по филтъра,неудачен комплект съединител) и т.н.Това мен ме натоварва и търся по-безпроблемен вариант.Бензина-загрява бързо,в трафика е по-плавен за каране.Поддържа 140-150 дори 160 на магистрала-при тези скорости разход около 9+.При пуснат климатик наистина се усеща по-маломощен,ако искате някаква динамика над 4000 оборота.При някои екземпляри има разход на масло.И при бензин/дизел се обръща внимание на климатроника задължително-компресор,клапи въздух,ииии всичко :))). Не акцентирайте и толкова люто :)) защитавате своя избор,всеки сам ще прецени ако реално и по-безпристрастно описваме нашия опит и впечатления. Винаги ще има любители и на бензина и дизела,че и на Газззааа :))).
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, Продавам таван за Хонда Сивик 6-та генерация Англичанка Fastback без люк. Тавана е претапициран преди 3 години и е от катастрофиралия автомобил на родителите ми (налични и други части). Има леко изцапано на няколко места по краищата от влизане/излизане. Намира се в Димитровград. При нужда може да се докара до Пловдив. Цената е 80 лв. За повече снимки, информация или предложения - Йордан: 0886415148 или на ЛС.
-
0 точкиБанда, за продан е колата на съпругата ми, в семейството е от 11 години изпълнени с безпроблемна употреба, ползвана е и за пътешествия и почивки и градско. Купена е от Германия в далечната вече 2008 година, на 89000 километра, в момента на 165000 реални километра. Хубавото - безупречни мотор, кутия, и окачване, чист и спретнат интериор в който никога не е пушено, летни и зимни стелки за модела, оборудван е с Инфоборд - бордови компютър разработен от колеги, даващ информация за доста показатели като разход, пробег, ускорение и т.н. въобще много интересна машинка. Летни гуми с много добър профил на оригинални лети джанти, зимни гуми 2те нови,на14-ки с оригинални тасове хонда, много прилична аудио система, безупречен климатик, безпроблемни ел. стъкла, огледала и шибедах. Обслужвана основно с ОЕМ хонда части, сменени ремъци, ролки, водна помпа, ел кабели, иридиеви свещи на 105000 километра, маслото на кутията е опреснявано на всеки 3 години с оригинален АТФ-Зет, кара се с 5w40 не го гори, има катализатор, не е карана на газ никога, през изминалата година сменени предни и задни дискове и накладки, ревизирано окачване, много добро общо състояние. Няма сериозни удари. Сега не толкова хубавото - карана е от жена, има доста охлузвания и протривания по боята, задните вежди са тръгнали, АБС компютъра дава Code 51 Stuck Motor/lock Цената на тази прелест на колела е 3200 лева с всичко изброено + един калник в същия цвят и един мигач, който е за смяна. За пазарлъци и лакърдии 0887910757 Милен и на Лично Снимки има още за заинтересованите, пазарлък е възможен на място.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте колеги, предлагам едно отлично ЦР-В за продан, в отлично техническо и визуално състояние, карано и поддържано от фен на марката последните 8 години, на реални километри, карана само на бензин, сменяни консумативи, валидни Каско и Гражданска отговорност, работещи климатик, ел. системи и много чист и запазен салон без следи от употреба. Нови зимни гуми Hancook. Без ръжди, удари и забележки освен нормални следи от употреба. 1998 година, 2.0 128 кончета, 185 000 реални километра, стандартни екстри за модела + климатик, парктроник Цена 6800 български лева, коментар след тест драйв на място. Телефон за контакт и въпроси 0888978402 - Николай, също на Лични съобщения или 0887910757
-
0 точкиОще един глас в полза на бензин с автомат и от мен. Слабостта на мотора е мит и важи само за ниските обороти. Кара се различно и е странно в началото.Смених дизел ръчка с бензин автомат и не съжалявам.
-
0 точкиdeodriver, На мен пък много ме кефи как върви с автомата. Старата ми първа генерация беше на същите коне, няколко стотин кила по леко, и с ръчни скорости, и мисля че върви по-малко. За мен автомата се държи отлично при по агресивно каране. Дизела сигърно е по динамичен в ниските обороти и е по приятен за каране, но комбинацията с автомата създава усеща е за по луксозен автомобил и в комнинация с много тихия бензинов мотор си чисто удоволствие. Поне за мен. За това е много важно какво търси човек...
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00