Jump to content

Georgiev crv

Фен
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About Georgiev crv

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Toyota avensis t22 d4d , Honda cr-v III I-CDTI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bulgaria

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. Golfy - не знам кой и с какво ти е правил диагностика, обаче :моят HDS показва 0 kPa разлика в наляганията, а професионална програма, не обърнах внимание коя точно (но ще питам), днес ми изкара съвсем други стойности. Които бяха около 20÷25 kPa разлика. Може и повече да е било. Регенерация е правила колата преди 500 км (когато изпуши бяло), но явно съм я прекъснал, вследствие на което е настъпил тоя момент със светването на лампичката. Странното е, че ауспуха ми е черен отвътре със сажди, все едно карам без ДПФ. Ще го мисля сега - или във Варна, или пране някакво. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  2. Аз от вчера съм със същия проблем. Вчера на магистралата към Бургас, ускорявайки до 140, включих круйза. Да, ама не - през това време светна жълтия "сладолед" и колата се "спъна". Имам предвид, че ускорява, но бавно - нямаше проблем да я карам и със 130 при 2500-2700 оборота. Преди малко се прибрах от работа, и викам дай да я проверя с HDS, понеже на таблото DPF - а си свети (без [emoji779]). Грешки няма в нито една система. Дотук добре, мислех че диференциалното налягане ще се е повишило, но не - 0 kPa! Другото, което успях да видя е EGR clogged about 37%. Понеже програмата ми е "любителска" ли, не знам - не може да прави snapshot. Маслото не е мръднало и с мм. През цялото време (около 80 км) карах с 2000 оборота точно, белки се регенерира туй чудо...нищо. Средния разход ми падна на 6/100, тъй като карах със 100-110 на 6 - та скорост. Чел съм някъде, че разхода при опити за регенерация скача. При мен не стана така. Утре отивам на специалист да я разгадае. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  3. Естествено, разбрах иронията - имам предвид нишата, която се образува зад подкалника в багажното отделение Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk По отношение на багажните органайзери - много е добре, но това е един допълнителен багаж в колата - целта е да се използва пространството по - оптимално.
  4. След смяна на хидравличната течност, не се чува никакъв шум. Нито гък . Събра около 800 мл PSF - S. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  5. Здравей колега! Ключа който си публикувал за продажба миналата година дали още е наличен? 

  6. И аз вчера мислих по въпроса. Премислям дали да не закрепя ленти с велкро към пластмасовата кора на левия подкалник. Лентите мисля да ги прекарам през саморъчни правоъгълни отвори в пластмасата. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  7. Само искам да вметна, че добавките на Mellerud НЕ съдържат хипохлорит . Нямат миризма, но въпреки това предпочитам да изпръскам един спрей за климатици, който има и приятна миризма. Mellerud може да се пръсне превантивно после - гаранция, че няма да завъдиш плесени много дълго време. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  8. Georgiev crv

    Cruise Control - не работи

    Ако си от Бургас, или наблизо - имам интерфейс и HDS, където се вижда има ли ДПФ и какво се случва с него. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  9. Това е доста добро решение. Аз смятам да пробвам с разтвор на ония антимухъл добавки, които се продават в строителните магазини Още нямам миризми, но ако се стига лесно до кондензатора значи ще го направя. При Авенсиса трябва да се свали купето на колата на една страна, и тогава може да се чисти [emoji16]. Затова там оправям нещата със спрей, който отпушва дори запушената дренажна тръба. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  10. Изтупвам темата от праха - искам и аз да си сменя дисковете и накладките. Някакви "новости" откъм поръчките има ли? Препоръка за сайт - гледам, че Coxmotor и Autodoc имат на аналогични цени, кой сайт бихте ми препоръчали? И накрая, но не на последно място - ще има ли групови поръчки от Coxmotor? Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  11. Така - спрях на паркинга на Лидъл, където го меря винаги - след 15 минути престой на двигателя е точно на максимума. Толкова беше и след смяната му. Ако има някакво евентуално повишение, то е в рамките на 1-2 мм. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  12. Над максимума са но сега ще го премеря на равно. Последно го смених преди седмица с Motul 0W-30 Eco clean. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  13. Здравейте - за да не товаря форума с излиши теми, качвам тук. Снощи, отивайки на работа, колата на един светофар ми избълва бели облаци. Озадачих се, и сутринта проверих нивото на маслото - беше се вдигнало с около 0.5 см (според мен имаше лек мирис на дизел). Тъй като имам HDS, преди малко я закачих, и ми изкара това. Дюзите са със отклонения до 0.4 -( за по-точно: -0.3,- 04,+0.4, +0.4) това нормално ли е? Тъй като считам,че дюзите са в норма, основният ми въпрос е - да сменям ли маслото? За тези , които не са отворили файла, уточнявам, че срещу DPF изписа : Last regeneracion success before 31 km, differential pressure 0 bar. От тия данни считам, че филтъра се е регенерирал напълно (след изпушването карах 15 км,с около 2000 оборота без да съм целял нищо - тогава не знаех, че димът е бил от филтъра). P.S. -пропуснах да уточня, че никакви лампи не са ми светвали по таблото (т.нар. "сладолед"). На контакт я виждам, че работи(не е изгоряла).
  14. Здравейте! От скоро съм собственик на въпросният автомобил. Сигурно е излишно да казвам колко ми харесва колата, но все пак ще го спомена :) Накратко : при загряване (но не и на студено) при въртене на волана наляво-надясно се чува някакво бучене. Предполагам, че е от хидравличната система. Някъде бях чел, че един от малкото хронични проблеми на този модел е маркучът за високо налягане. Предстои ми смяна на масло и ремък. Дали е добра идея да сменя и маркуча? Оригиналния в Хонда Варна струва 600лв. В Бургас ги изработват за около 50 лв, като ползват металните връзки от оригиналния маркуч. Другия вариант е да не се втелясвам толкова и да карам докато се спука...евентуално. Моля за съвети!
×