Jump to content

Georgiev crv

Фен
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About Georgiev crv

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Toyota avensis t22 d4d , Honda cr-v III I-CDTI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bulgaria

Recent Profile Visitors

423 profile views
  1. Колега - честито за уникалната придобивка, със здраве и кеф да я ползваш! Аз самият исках точно такава внос от Щатите, в Германия имаше една точно такава внесена, но стоя малко време в Mobile de. Това за мен е идеалната конфигурация - 2.4 бензин CR-V III! И парите ѝ изобщо не са много за състоянието, което описваш. Който не се е ровил по обявите за точно този модел, само той не знае... Дълги и безаварийни километри ти желая! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  2. Имам познати, които са взели от САЩ американската версия 2.4 двигател и са много доволни. Филма по избирането, транспорта и регистрацията обаче е дълъг. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  3. Малко ъп - вчера ми изчистиха ЕГР и колекторите - всичко беше брутално задръстено... Оттогава съм минал над 300 км. Колата се държи чудесно, и не излиза никаква грешка. Моето лично мнение е, че от саждите актуатора на IMRC не е можел да затвори нацяло клапана всеки път и оттам тази грешка incorrect valve position. Ако въпреки всичко се появи отново грешката - ще пиша, и чак тогава ще го изчистя. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  4. Филтърът е оградения в червено цилиндър, номериран с цифрата 1( снимката ми от пост номер 19). Проследил съм маркучите и съм сигурен, че е той. Както и да е - изглежда никой тук няма опит в тази посока и ще експериментираме Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  5. Може би не съм уточнил правилно - имах предвид как се сваля само филтъра
  6. Качвам тази снимка (актуална), с два въпроса - това номер 2 е филтъра. Искам да го почистя, но как се отваря, или пък се продухва със сгъстен въздух? Второ, как се сваля (ако се сваля), за да мога да го сменя? P.S. , трети въпрос - че ще се сваля соленоида е ясно, четох в чу жди форуми как се тестват и почистват(след което работят нормално) - elеctrical lubricant, което нищо не ми говори. Може би контактен спрей, който обаче има и смазващи свойства. Посъветвайте ме за марка и тип такъв лубрикант. Благодаря!
  7. Всъщност, не съм обърнал внимание този маркуч 4 къде отива. Може би и той завършва някъде с филтър. Гледам снимката на Акорда и се чудя дали този филтър не взима атмосферен въздух щото друга логика няма поне визуално.
  8. Нямаше никакви симптоми, дори го забелязах случайно чека, че е светнал. При второто светване (след изчистване на грешката) вече бях подготвен - в началото колата набираше бавно, но след като е сработил отново клапана, си тръгва както преди. Чек енджина си остава светещ, защото грешката е записана като permanent, обаче клапана вече си работи нормално. Уточнявам, че това е на база мои наблюдения и изводи. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  9. Всъщност, моята снимка е от мрежата . Когато, ако изобщо имам възможност ще сваля капака и ще видя. Хондата е 2008 I-CDTI, значи трябва да има филтър. Благодаря! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  10. Благодаря, къде да търся? Вакуум клапан ли, защото за "соленоид" нищо не излиза? Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  11. Благодарности на Emicha и неговия линк, обаче прегледах цялата тема от 200 поста, но освен Mugen тунинг, дизайни, мотори и т.н, не видях нищо, свързано с този IMRC клапан... Затова повдигнах тази тема, та ако някой го е правил, или му предстои (155£ е най - евтиния соленоид) да споделя тук. Изглежда не съм единичен случай. Ако има надежда с почистване да се оправи, моля знаещите да споделят Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  12. Аз като извадих теглича от отделението за резервната гума, тракането спря [emoji23]. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  13. Днес след ≈100км път, грешката пак се появи. Изтрих я и тествах клапана - работи си. Явно на моменти "дава фира". Стига да имам време ще го сваля и изчистя. Посъветваха ме със някакъв обезмаслител за спирачки (презумпцията е, че има гняс от ЕГР и тн сажди и прахоляци). Конекторите с контактен спрей, и каквото стане после. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  14. Здравейте! Подновявам темата, тъй като и на мен се появи p2004... Въпросът ми е, кой от означените елементи на снимката е виновника за грешката, и как се почиства. След малко проучване сред майсторите в Бургас, за съжаление се оказва, че аз трябва да си го почистя тоя клапан. (Всички искат да чистят ЕГР, няма лошо, но не там е проблема. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  15. Специално за маслените - на Авенсиса пробвах с Филтрон първо, но лампата за маслото гаснеше чак след 6-7 секунди. Оттогава слагам Ман. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
×
×
  • Create New...