Jump to content

pepur

Фен
  • Мнения

    322
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

105 Good

1 Последовател

Относно pepur

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 7.07.1980

Profile Information

  • Кара
    Lex
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен
  • Интереси
    Honda/Lexus

    Pepur cars

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Няма Акорд с подгряване или обдухване на задни седалки ,не е заяждане а пояснение да не вземе някои да търси копчето .С дизелово Мпс ще Ви бъде студено зимата в града(не загрява) и детето и жената ще мрънкат :))). Бензин 2.0 или 2.4 всеки сам си решава,но само нещо нека се уточни: К24 е много по-динамичен и приятен за каране (особено с регулирани клапани :))). К20 и Р20 наистина ”напрягат”,с пуснат климатик усещането е като ускорение на Джаз 1.4. Това аз го пиша от моята камбанария :)) (много ми хареса израза на колегата,адмирации към него :))) и шофиране на тези автомобили при реални ситуации.Всеки един катери проходи поддържа 130-40 на магистрала и няма да Ви остави на пътя,но усещането е различно.Появяват се хора питат за съвет,а те самите не са се качвали да усетят купето и двигателя.Наистина зависи какъв водач сте,покарайте стеснете избора и ще се появи Вашата Хонда .
  2. pepur

    Дилема за CR V?

    Дори не на 100% ксенон,кожен салон или панорамен таван.Но както каза колегата,без криуз фарове за мъгла и е със клима само-това е супер постна. След това е много трудно да се продаде такъв автомобил,аз го мисля и от тази гледна точка. Около този бюджет може да се купи много прилично Мпс.
  3. pepur

    Дилема за CR V?

    Аууу,тук няма наистина какво да избере човек . Не ви разубеждаваме,а помагаме . Не си купувайте съвсем ”постна” кола,екстрите не са най-важни но Комфорт е без комфорт буквално.
  4. Темата е много полезна за всички потребители. Преди години съм описвал подробно целия процес,но изчезват мнения теми и т.н.На някои съфорумници съм казвал точно стъпка по стъпка каква е последователността. Езика е много важен,но липсата на Немска Сметка е голяма пречка при плащането на данъка за този 1 месец застраховка.Ако не ползвате познат с немски или посредник,не много биха откликнали да Ви влезнат в положението . Важното е,че сте се прибрали здрави и доволни от покупката .Искрено се радвам и честитя машината,и от тук нататък доста повече и само безаварийни километри .
  5. Точно така,само ”червени” zollnummer със застраховка (Versicherung) Г.О за 15дни или месец колкото Ви дадат.Трябва да имате и двата талона,голям лист почти А4 и малкият.На талона трябва да има печат Ungültig. Не тръгвайте със жълти. Честито и лек път на обратно.
  6. Страна не взимам,а безпристрастно коментирах горната обява защото има неточности и се оставят потребители с грешно впечатление.Разбирам,че може да сте го написал в бързината.Нито пък се считам от Гилдията ,преди всичко съм потребител защото си ги и карам тези които вкарвам . Глупосите по-скоро са за вечните коментари относно фабрикуване на книжки и милионници .За толкова години аз защо не зная къде аджейба се правят тия книжки,става като Градски Легенди .Црв 3ката по-назад в страницата изглежда доста добре(на снимки),които има интерес би трябвало да го види.Има много автомобили с малък пробег,не трябва да се генерализира.Хонда не е марката и тип автомобила на които да се навъртат по 50-100к км на година.За Фирмени автомобили се избират други Марки.Работещият Швейцарец не разполага с времето да прави по 300км на ден.Хонда и Лексъс и там се купуват от прагматични хора които ценят надежността. Иначе да,масово вноса се манипулира.За тези от Италия както каза преди някои още там ги въртят,.....темата е дълга . Тук хората дават и получават помощ,затова трябва поне тук инфото да е максимално “чисто". Форума разполага с толкова решения на проблеми,които дори и Дилър ги няма .
  7. Няма бордови комп.на префейса.Халогени не се слагат на всички сериино,ниските нива са със климатик.Екзекютива е със подгрев на седалките и кожен салон.При тези снимки не мога да видя дали е клима или троник.Тази цена е адекватна за посоченото Црв,ако няма драми. Разбирам желанието на някои колеги да помогнат,но и доста глупости се пишат.Това със веригите го имате като сутришна закуска ,95% ако не и повече от колите от Швейцария имат сервизна книжка както каза предходен колега.Там се записва реален сервиз в които е обслужван автомобила и носи отговорност за неговото състояние.Без дори да звъните може поне да видите дали съществува такъв при ваше съмнение.
  8. Аз имам подобна ”джаджа” от мисля 2012, Turbo gadget или нещо подобно купена от Сащ.Чете грешки,параметри,смесен разход,моментен и т.н.Ползвал съм го на Is 200- без борд комп,Акорд 2.0/ауто префейс без борд/и на 2.4 ръчна ск.кутия.
  9. https://www.spritmonitor.de/de/suche.html https://www.carspending.com/bg/site/index По-добре тук сравнете,едни ще Ви кажат 5.5 други 10
  10. Маслото е Хонда CVT fluid и от Бултрако е 142лв тубата,но не това е важно.Да Ви е честита колата и да я ползвате безпроблемно.При мен бе абсолютно същата ситуация,аз смених маслото още веднъж след няколко месеца и предърпването изчезна.Споделям мнението на Даниел Атанасов и ако колата не е имала удар,сте направили удачна покупка.За кутията няма виновни ,често се случва.
  11. Ако са двата ключа,както Ви я продадоха от Германия(би трябвало)няма как да не е въведен.Най-много да му е паднала батерията.
  12. Намерете темата на собственика минал по същият път и накрая сложил ”оригинален” и насичането и вибрациите изчезнали.Беше описал подробно всичко.
  13. Натискате един път Ас и ще изгасне зелената светлина .Тогава ползвате без компресор.
  14. Да,така е.Разфасовката е само 4литра.Не го заменяйте с друг продукт според мен,около 150лв мисля бе тубата. Иначе наистина 3та генерация 1.4 фейслифт(само те са с Cvt) са доста редки автомобили .Отлично направени и с по-добра шумоизолация и повече екстри от предното поколение.
×