Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.01.2020 in all areas
-
5 точкиПродължаваме на същата вълна Petro-Canada ss 5W20 ! Капков тест 1 1. Petro-Canada ss 5w20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-172420км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1120км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.12.2019 до 20.01.2020г. 8.Мото часове около 35(може и малко повече)? 9.Изразходвано гориво 100л. пропан бутан и 20л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.45л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин.Извънградско до 140-160км/ч. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено,несливаемо количество старо масло,при смяната. (п.п. 1120 са км.) Тук е моя "пила"на Petro-Canada ss 5w30 на същите км. и една на Mobi1 0w20 AFE п.п. Назад е в темата! Разликата в цветовете при скана е очевадна. Вече на какво се дължи..,незнам! "emod","dandilov"...?
-
3 точки
-
3 точки
-
2 точкиА човека в Yacco казва, особено в България маслото да не минава повече от 7 к км. Виж секцията за технически въпроси на сайта им. И друго, те нарочно увеличават сервизните интервали. Или има някаква тайна псевдо "еко" регулация за това или нарочно, за да изкарват колите до малко след края на гаранцията или, най-вероятно: и двете..... Аз на европейския Акорд му взимам една евтина синтетика. VX 600 и сменям по 2 пъти в годината, излиза колкото да му купя скъпо" еко", "горивоспестяващо" дрън-дрън масло. А и без това майсторите като сменят го чакат да изстине че им парело на пръстченцата, така че.....
-
1 точкаИмам останала неотваряна 1 туба Petro Canada Supreme Synthetic, която най-вероятно няма да ползвам и само заема място вкъщи. Купувано от общите поръчки: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Цена 5лв Предаване в София, района на жк Младост или Хиподрума (около Гешов и Борис в някакъв радиус) през делниците, в работно време. За връзка – лично или на тел O896 73 I2 I4 – телефона има и Вайбър и Уатсап.
-
1 точкаСега едно сравнение с предната ми кола ФВ Джета 1,9 tdi PD, 105 к.с. 2006 г. Купих я на 138К, със сервизна книжка и история, не чак толкова подробна. Със сигурност бяха сменени: На около 110 000 км. ангренажен ремък, ролки и водна помпа; Преден ляв амортисьор; Компресор на климатика. Скоро след като я купих, смених: Задни накладки; Два от задните носачи (многолостово окачване); Тампони на предни носачи; 3 бр. подгревни свещи; Вътрешните дръжки и бутоните на ел. стъклата на предните врати. Бяха гадно надраскани, с бели петна от пластмасата отдолу. Проблем със софт лака на това поколение ФВ. По време на експлоатацията, до 176К, когато я продадох: Термостат; Малкият вентилатор на радиатора; Двете десни брави на вратите; Шок тампоните на задните амортисьори; Тракаше едната от въздушните клапи на климатроника, но си вършеше работата - не я смених. Пак не е чак толкова зле. Бях доволен от Джетата и я смених само защото исках по-проходим автомобил.
-
1 точкаДа така е обявата излезе скоро,но колата се продава отдавна. 100% гарантирам,че септември 2018г беше на обява(тогава взех моята,и тази щеше да е следващата,която да гледам)
-
1 точкаМоже Мобилът да има повече и по-силни детергенти и да мие по-добре. Но тук възниква въпросът, къде отиват замърсяванията при Петро-то? Защо не са разтворени в него? Толкова ли пък е слабо на детергенти? - Не ми се вярва... Или пък Мобилът да има по-бързо окисляващи се и овъгляващи се компоненти (присадки, и др.). Което все пак е малко вероятно, но...? Единствено можем да разберем какво се случва, ако имаше лабораторни анализи на проби от тези масла, взети от твоя двигател и да ги сравним. Но тъй като няма, сега само можем да гадаем.
-
1 точкаТази кола я гледах април 2019.Салона не беше в добро състояние,някои неща не работеха не си спомням точно.Гумите бяха отчайващ размер.Отвън почти нямаше забележки.Двигателя работеше добре,но не съм я карал.Собствениците са някакви мутри и комуникацията е трудна.
-
1 точкаПриканвам за спокойствие. Все пак тук обсъждаме Легенди. За акорда си има друга тема. Ако искате пуснете тема да сравняваме Легенда с други Хонди, та даже и други марки -аз ще гледам сеира отстрани.
-
1 точка12.5х22.55х5.5 е размера на семеринга при мен, това на D14a8. Имам 1-2 излишни които си бях взел от Фена. Ако имаш желание пращам ти ги. О пръстен може да си намериш по-лесно.
-
1 точкаЕдна статистика за ремонтите на ЦРВ-то ми, която може да е полезна за ползвателите. Пробег на колата 148 000 км., 10 г. Пълна сервизна история с книжка и фактури от Бултрако, предоставени от предишния собственик: На около 110 000 км. сменени прахозащитни маншони на предните амортисьори, предни дискове и накладки; На около 140 000 км. сменени задни накладки; При придобиването от мен, имаше едно тракане откъм задния мост, което се оправи след затягане болтове около заден амортисьор. (Имам тема за това) На 145 000 км. допълване фреон на климатика. Като изключим ранната смяна на предните дискове, което е известна слабост на модела, на практика няма никакви повреди и ремонти по колата, което потвърждава репутацията на Хонда. Колата е поддържана стриктно по сервизната схема, с масло 0W30 и оригинални експлоатационни течности и филтри. Към момента откъм веригата няма смущаващи шумове, съединителят е леко тръгнал, но има още хляб в него, маховик и окачване без проблеми. Дай Боже и занапред да е така
-
1 точка
-
1 точкаДа се чувствам засегнат? Определено не, просто се посмях на това, което си написал имал съм въпросния автомобил няколко години преди Legend-a и затова мога да кажа, че определено не знаеш какво говориш. Преди да карам Legend, разсъждавах горе-долу като теб. Отиди сега с твоите разсъждения обясни на японците в Хонда, че са пълни идиоти и че са продавали два идентични автомобила с разлика в цената 2 пъти. Даже смея да твърдя, че акорда ми допада повече на визия. Пак ти казвам - основното което го има в Legend, при акорда е на светлинни години - комфорт/возия, задвижване, което не се слага на друга Хонда. Ти ми говориш за кожа - мога да ти изброя поне 20 ОСНОВНИ неща, които при акорда дори не се предлагат като опция, а при Legenda са серийно. Акорда е супер автомобил, но просто идеята на двата автомобила е различна. Да говориш че от Акорда получаваш същото като от Legend, е най-малкото несериозно.
-
1 точкаНе се вкарвай във филма с гумичките -цилиндъра също е износен ,взимай нова помпа от фена и край с мъките -аз така направих .
-
1 точка
-
1 точкаНека колегата да го вземе , по принцин не съм на зор И в случая мисля ,че размяната между вас ще е по убодна Ако той се откаже ще го взема
-
1 точкаСвикваме ли или се правим на слепи? Моят Акорд 8ген, с Евро 5, го смятат за без Евро норма! 150лв. отгоре! Оправих го. Имам друга кола с данък за 2020г. 1000лв. С катализатори, ниски емисии, но с много коне! Няма Евро норма! Колекционерска! Данъка се вдига за да напълнят хазната, не за екология! И после да източат парите, като водата! Горенето на боклук, въглища и дрехи е приоритет на тец и ромите! А за управниците това са началниците и електорато, който ги избира!
-
1 точкаАвтомобил – Honda Civic 8th 1.4i-dsi i-shift Масло – Amsoil XL 5w20 Маслен филтър – Purflux ls350 Общ пробег на автомобила - 77000 км. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 850 км; Цикъл извънградско/градско - 80/20 Пробата е взета от напълно загрял двигател и е сушена 24ч. на стайна температура, първа капка. Обем на налятото масло - 3,785л., малко под максимума след изсмукване на несливаемия остатък. Снимката е правена на изкуствена светлина и не успях да я направя качествено. EDIT: добавена пила (emod)
-
1 точкаВанка! Честит рожден ден! Все така отзивчив и в помощ на хората, нуждаещи се от помощта ти! Жив и здрав!
-
1 точкаТази пробка със съчмата и пружинката е за фиксаторите, предполагам. В отвора срещу тази съчма трябва да има ос със изрязани каналчета.
-
1 точкаТова вдигане на данъците в София, под тази му форма е безумно и неадекватно както всичко в тази територия наречена България. На изтърбушени дизели с премахнати всички филтри и катализатори данъка се вдига символично,защото общината и държавата не могат да си оправят пунктовете за преглед и който няма катализатор и не отговаря на нормите за газове да се спира от движение.И затова тия с по новите и мощни коли плащат със над до 50% повече и решаваме проблема с мръсния въздух. И няма проблем да плащам по голям данък стига да има някаква истинска борба с мръсния въздух и автомобилите които наистина замърсяват да плащат повече.Ама каква борба да има когато общината не спазва собствените си наредби за забрана на движение на автомобили под Евро 3 в центъра на София!Въобще пълен фейк е цялата ни система на управление!
-
1 точкаДвигателя е с директно впръскване и се газифицира.При мен работеше супер, но сега когато застудя влиза понякога в сервизен режим и трябва да се изгаси колата.В сряда ще ходя при момчетата за донастройка и ще видим как ще е. 1.Кажи на Бултрако да си гледат работата.Както винаги не са в час или се правят. И на мен го говореха това ,но реших че са тотални глупости.Най-малко от технологична гледна точка не виждам проблем.Даже на мен ми казаха, че изобщо няма да тръгне европейска навигация.Когато почетеш малко се оказва че не е точно така.Аз си сложих от европейско CRV навигация с андроид.Радио и навигация тръгнаха без проблем.Даже минах през Бултрако да им покажа че си работят. Няма да ти работят , камерата в страничното огледало и няма да ти показва на малкия дисплей горе кое е радиото.Проблема при радиото идва от един 12 пинов куплунг който е различен на еропейското и американското. За съжаление след много много ровене не успях да намеря точно описание на пиновете.Ако се намери и се пренаредят ще се показва и то. За мен не беше драма това, но не мога да си сверя часовника на малкия дисплей което вече много ме дразни.При мен се сверява само от навигацията.Пак след много ровене и писане не половината производители си поръчах нова навигация с андроид и допълнителен модул който да подава сигнал към горния дисплей ,но още не пристигнала за да кажа как ще е.За страничната камера нямам решение но си мисля че тя е повече за дамите 2.Както казах не съм сигурен за какво е и не съм чел защото не ми е трябвало. 3.Аз с моята газова минах към 17 000 км и вече съм я избил.Сложиха ми я в Прогаз в една пряка на Раковска.Мога да ти пратя тел ако искаш.Имаше леки донастройки но е нормално за тази кола.Модел и марка не се сещам.Беше някаква полска. Ако говориш за зеления бутон с марихуаната ,май е сложен само за да има нещо на таблото което да свети.За 25 000км не съм видял разлика с него или без
-
1 точкаПродължението... 8.Зегерката е следващата,махате и пин-а под нея. 9.Три винта държат center assembly to the housing (основата ? )махате я .Пак е отбелязано с зелен маркер. 10.Може да видите разликата мужду три месеца палзваната ос и junkyard.... 11.Вече се вижда симеринга и поразията която е направил. 12.Стигнах толкова далече,така че реших да опразня всичко и премахнах и другите два сензора. 13.Свалянето на симеринга е лесно.. 14.Поставяте новият симеринг Сглабянето на делкото е в обратният ред. Източник- http://www.d-series.org/forums/diy-forum/141353-diy-distributor-seal-replacement.html
-
0 точки
-
0 точкиАко е 5783, която беше паркирана до моята, на Боби е и не съм сигурен, че чете тук. По-скоро не. Впрочем и той си поръча ЛЕД за дългите като на осмицата Момчето с 8-цата също не чете тук, но това е линк за неговия модел на крушките. https://aliexpress.ru/item/33002147066.html?mb=jkqwjXLAAO3WRVr&srcSns=Messenger&tid=white_backgroup_101&tt=sns_Messenger&aff_platform=default&cpt=1579619939205&templateId=white_backgroup_101&platform=AE&rdtUrl=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2F33002147066.html%3Fmb%3DjkqwjXLAAO3WRVr%26srcSns%3DMessenger%26tid%3Dwhite_backgroup_101&aff_request_id=baec3badffa048868df868d0f6cedcbf-1579619939205-05759-_sCTB5Z&spreadType=socialShare&sk=_sCTB5Z&aff_trace_key=baec3badffa048868df868d0f6cedcbf-1579619939205-05759-_sCTB5Z&businessType=ProductDetail&terminal_id=2d17f789f09c4adbb0249bd4e679afdd Все пак трябва да отбележа, че не всички снимки са мои. Взех ги и от други колеги
-
0 точкиНа мен 2 неща ми направиха силно впечатление - изключително добре поддържан Акорд 7, 2.4 АТ с всевъзможни екстри за модела, включително и радар. За първи път го видях в кола на живо. Самата кола - оборудвана с камера отзад, хубави светодиодни светлини навсякъде по нея, току-що лъсната... абе без да си кривя душата - останаха ми очите по нея. Не знам дали колегата чете тук и съжалявам, че не помня името му, просто изведнъж се запознах с над 20 човека и имената... Второто - осмицата на тази снимка: Беше с LED-дълги светлини, които светеха чудесно и дори в осветения паркинг си личеше, че имат сериозен интензитет. Намерих ги в Алито и малко да се стопли времето - мисля да поръчам един комплект, с който да пробвам как ще е на седмѝца. Ако колегата чете тук, ще се радвам да сподели все пак линк към неговия модел. Но наистина ефектът беше забележителен, особено при присветване със светлинен клаксон. Благодаря на @Knoxville за снимките!
-
0 точки
-
0 точки- Реванолът в аптечката ви е изветрял. Имате умряла муха във фара. Тоя триъгълник, защо свети в зелено, а не в червено? – Господин полицай, вие женен ли сте? – Да, женен съм… – Ми що тогава се държите като омъжен…
-
0 точки- Пил ли сте? - Не! - Дрегера показва над 2 промила. - Повреден е, ето ви 200 лева за ремонт.
-
0 точкиТочно на стеблата на вилките е да. Там не пипайте не е за масло. За 10 лева ще си изпочупите колите.
-
0 точки
-
0 точкиМъж се връща от лов с кучето. Жена му го посреща, подушва въздуха и казва: -Гоше, от тебе някаква гадна миризма се носи. Гошо: - Разбираш ли, вървим си с Шаро из гората. По едно време гледам една бърлога. Отивам и надниквам в нея - няма никой. И изведнъж чувствам, някой си слага лапите на раменете ми. С цялото си сърце чувствам, че това е Шаро, а не мога да спра да сера!
-
0 точкиДядо и баба са на по 70 години обикалят любимите си места от младини. Седят си в механата и си говорят. Бабата казва: – Помниш ли, че в това село имахме най-страхотната задна прашка там до оградата на застарялата мелница? Дядото си спомня, даже предлага и сега да опитат, като за сравнение. Бабата е в настроение и двамата закуцукват с бастунчетата в посока към мелницата. На съседната маса мъж си пие бирата и дочува разговора. Решава, че това не е гледка за изпускане и ги следва до мелницата, в предчувствие на страхотен майтап. Старците стигат и дядото си сваля панталоните, а бабата си вдига полата, обръща се с лице към оградата и се обляга на нея за подпора. Дядото не губи и секунда и започва един луд секс, едни движения, едни въртележки, такава гъвкавост, като на 18 годишни любовници. Бабата бута назад, дядото напред, бабата дере с ръце, дядото стиска хълбоци като за последно, двамата скимтят от удоволствие и екстаз, "О, Боже!" оглася гората. Човекът от кръчмата гледа, поти се и не може да повярва на очите си. А старците не спират, докато най-накрая и двамата се свличат на земята и едва дишат от умора, ама се гледат очи в очи, като млади влюбени. Свидетелят на случката не издържа и отива при тях. – Хора, аз такъв секс през живота си не съм виждал! На вашите години! 35 минути… ти я съдра, бе! Искам да знам тайната ти! Дядото едва намира сили и промълвява: – Ти местен ли си? – Да… – АБЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ БЕ? КОЙ ГО ПУСНА ТОЯ ТОК ПО ТАЯ ОГРАДА?!
-
0 точкиКогато друг ти кара колата, а на теб ти идва глобата: -------------------------------------------- В София редовно на кръговото на Сточна гара в сутрешния час-пик има по няколко инспектори с преносими станции. Спират няколко коли наведнъж без да подбират, ръчкат им сондите и мерят нещо там. Редовно - считай поне веднъж на 3 месеца, което си е направо често за такъв вид проверка. Ще взема да ги снимам някой ден. Виждал съм ги и на кръговото на 4-ти км, но само веднъж. Изглеждат като да са сериозни - преграждат най-дясната лента с едни конуси, едни червени ленти... все едно атентат ще осуетяват. Спират цялото движение и вкарват няколко коли "в бокса", мерят ги, кой в ред, кой - не, пускат ги по живо, по здраво и вкарват следващите. Нямам представа какво се случва с прегрешилите.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДанни за навигацията закупена от Златеви Трейд ЕООД 520лв с доставка + външен микрофон линк към навигацията https://m.olx.bg/ad/honda-tsrv-crv-8-2006-2012-navigatsiya-android-9-0-wifi-honda-crv-cr-v-CID360-ID7z302.html за сега добре се държи добър фм тунер много добре пълни тонколоните недостатък малко по бавно зарежда навигацията Гоогле Мап Друг недостатък е че като се натисне силно в десния долен ъгъл някъде се допира тъча и спира да работи но като се размърда и се управя за сега е добре камерата към мея не е от най-добрите Android 9.1 4x1.6 GHz Quad-Core CPU Cortex A9 - 2 GB Ram - 16 GB NAND-Flash (вътрешно пространство) - 2 USB входа (за флашки или др. устройства) - Управление от волана - 8” дисплей с автоматично регулиране дневен/нощен режим в зависимост от интериорното осветление на автомобила и 1024/600 резолюция - HD капацитивен тъч - Google Play, можете да инсталирате всяко Android 7.1 приложение - Приложение за офлайн навигация на български с карти за Европа - Възможност за OBD2 диагностика на автомобила - включена пълна версия на програма за OBD2 диагностика
-
0 точкиДани (ако правилно съм запомнил името), Кратък отговор има само на въпрос #1 - да, може (и камион може). Първата част на въпрос #2 също има кратък отговор - всеки. Втората част на въпрос #2 (условия) и целия въпрос #3 имат една камара възможни отговори, зависещи от конкретния човек и конкретния автомобил. Не мога да ти дам кратък отговор. Не мога да ти дам и точен отговор, защото имам някаква представа, но не съм запознат в детайли със всички точки и запетайки на закона.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНе само от въздуха. Защото е пълно с ментета масла,горивата под всякъква критика супер некачественни,има случаи от едно зареждане и колата спира. Пътищата в моя град два свестни булеварда и то не целите ,а някой улици трябва да си подготвен за тежък офроуд.
-
0 точкиБлагодаря на колегата че ми го отстъпи. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
-
0 точкиКолеги, парите са получени, поръчката е направена.
-
0 точкиИмаш око за снимане, а и добри екземпляри. На топло, широко и дневна светлина ще е още по-яко.
-
0 точки^ Абсолютно си прав! Убеден съм, че си наясно, защо е така. Така е, не защото сме научени да караме коли с ляв волан. По-скоро е до културата на всички участници в движението и до това, че на никой не му пука, къде си седнал. Достатъчно е да спазваш закона, както всички останали. Англия е пълна с коли и камиони с ляв волан. На М25 (околовръстана магистрала на Лондон) понякога се случва камионите с ляв волан от цяла Европа да са повече от колите с десен волан. В този ред на мисли се сетих нещо друго. Сетих се за Българите, живеещи в Англия и каращи коли с българска регистрация, както с ляв, така и с десен волан. Да не мислите, че карат коли с ляв волан, защото така са научени. Ооооо не, карат коли с ляв (и десен) волан, и българска регистрация, защото: Българската застраховка е по-евтина от английската. Българската винетка е по-евтина от английската. Българското ГТП е по-евтино от английското и може да се мине с някой лев, без значение, какъв таралясник караш. Е, има си и неудобства. През определен период трябва да ходиш до Франция, за да може утре, ако те спрат полицаи, да кажеш, че вчера си влязал в Англия и напълно законно си караш колата с българска регистрация. Добрата новина е, че от супера в Кале можеш да натовариш един багажник с цигари и хубаво, евтино френско вино. Е те това са тарикати. Тарикати с главно Т. Да, ама същите тези тарикати, карайки по английските пътища са по-ниски от тревата, защото: Английският полицай, когато те хване в нарушение не пита "И ко праим ся?". Английският полицай е почти невидим, работата му се върши от камери. Английският полицай кара специални, немаркирани полицейски коли. Английският полицай кара специални, немаркирани полицейски камиони. Английският полицай в момента, в който те спре за проверка вече знае, кой си, какъв си, къде живееш, какво работиш, .......... кога за последно си срал ................................................... Чекай, че малко се отплеснАх. Темата, т.е. офтопика в темата, май беше за шибаняците, каращи коли с десен волан в България с една единствена цел - да нарушават прекрасната, райска идилия по пътищата на България.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00