Jump to content

Setfan

Фен
  • Мнения

    86
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно Setfan

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2004 CIVIC- 1.6 i-VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia/Pleven
  1. Фар Сивик 7 ген.

    Виж в тази тема съм писал, аз си преправях фаровете.
  2. Според това разяснение, трябва само лостче с променлив интервал от друга хонда - в случея е използвал от Acura RSX. И два допълнителни кабела някъде пуска. Трябва да се погледне схема някаква. Но лосчето е по-важно. Сигурно има и друг начин, с някаква допълнителна врътка някъде, но не знам... "Tools Needed - Phillips screwdriver - Flat screwdriver - Electrical terminal picks - wire cutters / strippers / crimpers - wire repair soldering kit (comes with crimps and shrink tube) Parts Needed - RSX wiper switch - 4 ft of GRN/ORG wire - 4 ft of GRN/WHT wire - wiring terminal ends (x4) - electrical tape Instructions - remove lower steering column shroud screws (x3) - remove upper steering column shroud - remove lower steering column shroud - disconnect wiper switch electrical connector - remove wiper switch retaining screws (x2) - push retaining pin in to release wiper switch and slide right to remove - add GRN/WHT wire to terminal 9 on wiper switch - add GRN/ORN wire to terminal 10 on wiper switch - send GRN/WHT wire to multiplex control unit connector X pin 4 - send GRN/ORN wire to multiplex control unit connector X pin 3 - install RSX wiper switch - install wiper switch retaining screws (x2) - connect wiper switch electrical connector - install lower steering column shroud - install upper steering column shroud - install lower steering column shroud screws (x3) - test operation"
  3. Усеща ли се VTEC при D16V1

    Е и аз се питах същото преди време, и ходих на диагностика. Има специален тест за В-тека когато се закачи на диагностика. Тестваха го 2 пъти и показа, че всичко е ОК. Аз съм забелязал някои особенности, може и да съм в грешка, обаче имам чувството че ако съм карал продължително време, бавно и леко (не сменям на повече от 3000 оборота) и колата се пренастройва и не е така пъргава, обаче ако я понастъпвам и след това си върви доволно. Ако имаш път към София, пиши да се видим и на драго сърце ще се повизим с моята П.П иначе аз лично го усещам така, настъпвам педала на газта и колкото повече се увеличават оборотите толкова повече се усеща и мощността. Аз го усещам плавно.
  4. Влизане в авариен режим

    Направи диагностика, ще покаже ако някоя друга от бобините е заминала. Те не са вечни, добре е че са 4 отделни, а не една както при старите. Ако изгори едната, логично сменяш само нея, ако пътуваш много, и не искаш проблеми може да ги смениш и всичките превантивно. Не е невъзможно да си заминат една след друга. На колко километра е тази кола? Свещи как са, кога са сменяни?
  5. Защо нападнахте, човека че си купил кола от Англия? Аз пък мисля, че хората които сме живяли и карали в чужбина сме по-прилежни шофьори от българските магистрални състезатели - "Аз си карам с 200 и няк'в ма засече..." То е пределно ясно, че такава кола в България се кара много трудно защото нямаме пътища. Пък за почистване на храсти и клони тука не са чували от 10 г. насам... И аз мислех да я правя тази работа с камерата, но се отказах, защото заради тъпата мултимедия ще ми разбият колата някъде, иначе бях набелязъл една доста добра.Тази камера би се ползвала рядко, когато няма видимост, но няма нужда дори да се показва колата в насрещното за да виждаш, а не както гореспоменатите карачи, с кормило отляво! и пак карат посредата на осовата линия зад тира - половината кола срещу мен, даже още не сме се разминали дават газ срещу мен... При изпреварване се гледат много неща, най вече знаците и скоростта с която се движиш... Аз лично изпреварвам с другите коли, ако ме застигнат много бързащи карачи ги пускам, и следващия като дойде, тръгвам след него...но аз карам много рядко извън града, така, че бъдете спокойни
  6. Двама бивши колеги румънци имаха такива камери в огледалата. И аз исках да слагама такава, и го разпитвах единия, но той имаше само тази камера, нямаше втора. Оплака, се, че мултимедиата му е с гаден дисплей и е недоволен и трябва да купува друга. Иначе и аз като се замисля и камерата и мултимедията трябва да са доста качествени за да има полза. На въпроса за двете камери, може би има варианти, трябва да се търси в интернет. Ето за 2 мин. търсене какво намерих за управлениея за повече от едан камера, предлагат ги за камиони, каравани и т.н. Цените не са ниски, обаче - трябва да се търси при китайците. http://www.qualitymobilevideo.com/car-video/car-cameras/birdseye-360-degree-processors.html П.П. и друго като се замисля сега зимата, ще се зацапва лесно камерата, ама за сухо време ще е ОК
  7. Ми то май няма 4-ти. Четвърта степен е директна, резисторите са за 1, 2 и 3 та. Аз съм ремонтирал преди доста време на една такава хонда с жичка от стар нажежаем реотан...
  8. Какъв е този силокон? Веднъж са отваряни и после залепени с него ли? Ако е така най-добре да питаш там, където е купен или производителя. Дали ще е с нагряване или с някакви разтворители или с нож... Аз моите ги готвих на фурна 15 мин. на 70 градуса - за отваряне и при затваряне пак същата процедура.
  9. Нищо чудно, то при такава тежест, вероятно се раздрънква бързо или човека от видеото е прекалено претенциозен, но за 100 000 $ и отгоре, как няма да е? Ето клип на най-бързата модификация P100D която май с трува към 200к $.
  10. Трябва да извадят нещо срещу RIMAC, които им откраднаха екслузивните клиенти с тяхната супер електричка.
  11. Проблеми с ръжда

    Ръжда Сивик 8? Аз си гледам обяви на Субару, 2003-2005 г. , 90% всичко е внос от Швейцария, с яко ръжда, ама по Сивик 8? Къде, дайте снимки. Хубаво и евтино няма. Предишната кола я платих 4000 в автокъща, след 1 година каране имах сметка с около 3000 лева похарчени за части и ремонти. Почти всичко което е консуматив беше сменено или ремонтирано - рейка, спирачи, кабели, свещи, гърнета, ламбда сонда, преден лагер, датчици разни по мотора, ремонт на табло, ключалки, механизми на прозорците. Накрая и 100 лева за кабел диагностика, че ми омръзна и за диагностика 2 пъти в месеца да ходя. То по-големия проблем от похарчените пари, е загубеното време във висене по сервизите. Почвам да звъня да уреждам час, после бързам преди работа да закарам колата, и на другия ден търча да я вземам. Радостта от успешния ремонт е готино чувство, докато не дойде следващия проблем. Ако автора беше казал "нагледах се на ръждилници по автокъщите и си взех нова кола", щях да му кажа браво. Обаче в случая ще му кажа дано да си имал късмет! Иначе съм съгласен, че в България почти всичко е с надути цени, особенно коли без история и на нереални колометри, което разбира се е абсурдно! Поздрави
  12. Да с прахусмукачката е добра идея, но ако и това не помогне, в крйна сметка ще трябва да се свали фара, и да се обръща докато не падне. Отварянето на фара е пипкава работа (залепен е и трябва да се нагрява) и най-добре да не се стига до там. Поздрави
  13. Ето на колегата като спомена Lexus, се сетих за IS 200. Този модел се вписва в пареметрите на твоето търсене. 2.0 - 155 к.с 6 цил. редови. 6 ск. кутия, задно предаване, не съм 100% сигурен но май има и LSD (щпер). Някои модели имат фабрично, други май нямат. Аз преди ги гледах тези лексуси и се замислях за такъв, ама мотора си е лаком, и ако нещо се счупи всичко е х6 (6 цил ). Вероятно става за турбо проект... П.П БМВ имат 6 цил дизел 2.5 редови...аз всъщност съм карал Опел Омега с такъв мотор, усещането беше много приятно.
  14. Колега, пишеш в грешния раздел. Сивика не е Акорд, различни коли са. Ако бяха всичките Ходни еднакви, нямаше да има раздели за отделните марки. Уупс нагазих в чуждата градинка май? Така е различават се... ...и рзликата, че че кутите на сивик са по-добри. Радвам се, че не мога да помогна.
  15. На горната снимка сивото колело което е под ръката на снимката. С тази врътка се рагулират нагоре-надолу. За ляво-дясно мисля че нямат. Когато са монтирани на колата, въпросната врътка е трудно достъпна, но се в върти много леко и става. Всъщност ето намерих подходящата снимка:
×